Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 16:24:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 783 784 785 786 787 788 789 [790] 791 792 793 794 795 796 797 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10796081 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #39450 Dátum: 2021.01.20 szerda, 16:51:58 »

mk4?

Igen, de a 2,3 csak automatával volt, az 1,6 meg max céges lassúkocsinak való...  Wink
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
juppe008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Új hozzászólás #39451 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 08:03:01 »

Igen, de a 2,3 csak automatával volt, az 1,6 meg max céges lassúkocsinak való...  Wink

Érdekes, nekem 2013. 2.0 benzin / manuál van.
Naplózva

2013 / MK4 fl / Kombi / Titanium / 2.0 Benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #39452 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 08:26:35 »

Érdekes, nekem 2013. 2.0 benzin / manuál van.
szívó motor.nem is értettem a 2010ig et.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #39453 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 09:09:16 »

beléptem az ETIS-be, a saját alvázszámomra az alábbiakat hozza
Érdemes lenne egy frissítés?
Új vezérlő nélkül elég csak az ABS-t frissíteni vagy mit jelent?
« Utoljára szerkesztve: 2021.01.21 csütörtök, 09:31:44 írta G_B » Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39454 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 09:34:25 »

beléptem az ETIS-be, a saját alvázszámomra az alábbiakat hozza
Érdemes lenne egy frissítés?
Új vezérlő nélkül elég csak az ABS-t frissíteni vagy mit jelent?
[img]https://i.ibb.co/gP2g1z1/friss-t-s.jpg
működik az autó normálisan? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #39455 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 09:36:18 »

működik az autó normálisan? vigyor3
igen Smiley
regeljek le az ETISről?  vigyor3
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39456 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 12:41:28 »

szívó motor.nem is értettem a 2010ig et.

most is van szívó benzines a Fordnak.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #39457 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 13:05:45 »

működik az autó normálisan? vigyor3
a sok km miatt gondoltam  hehe hehe
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #39458 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 13:12:57 »

most is van szívó benzines a Fordnak.
1.1 Fiesta, de ki vesz olyat? főleg pirosban, mk6 felnivel?  hehe
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #39459 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 13:48:03 »

1.1 Fiesta, de ki vesz olyat? főleg pirosban, mk6 felnivel?  hehe

A hibridben szívó benzinmotor van
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39460 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 14:19:46 »

a sok km miatt gondoltam  hehe hehe
[img]https://i.ibb.co/YP7Lxt2/999.jpg
nem volt egyszerű, de végül az is már azóta autóban fut vagy 1,5-2éve vigyor3 (ezen is végül újra kellett húzni az sw-t, egy másik ugyan ilyen órából)

gyakorlatilag minden modulból újat akarna berakatni ha jól értem a képet vigyor3 de igazából nem nagyon értem mit akarna mutatni a táblázat vigyor3 kb mindegyik modulra lesz amúgy frissebb szoft, nem rakják fel alapértelmezettben hiába járt bent szervízben az autó.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #39461 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 14:41:26 »

nem volt egyszerű, de végül az is már azóta autóban fut vagy 1,5-2éve vigyor3 (ezen is végül újra kellett húzni az sw-t, egy másik ugyan ilyen órából)
eljen
gyakorlatilag minden modulból újat akarna berakatni ha jól értem a képet vigyor3 de igazából nem nagyon értem mit akarna mutatni a táblázat vigyor3 kb mindegyik modulra lesz amúgy frissebb szoft, nem rakják fel alapértelmezettben hiába járt bent szervízben az autó.
utoljára 3éve járt márkaszervízben, az előző tulaj oda hordta, de nem hiszem, hogy foglalkozott bármilyen frissítgetéssel.
van egyébként bármilyen érdemi javulás az ilyen frissítések után?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #39462 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 14:42:06 »

A hibridben szívó benzinmotor van
a motor az, de ettől még nem hívjuk "szívó benzines autónak"
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39463 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 15:50:45 »

:eljen:utoljára 3éve járt márkaszervízben, az előző tulaj oda hordta, de nem hiszem, hogy foglalkozott bármilyen frissítgetéssel.
van egyébként bármilyen érdemi javulás az ilyen frissítések után?
semmi, akkor szoktunk ilyenekhez nyúlni, ha valami anomália van az autóval
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #39464 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 16:03:42 »

semmi, akkor szoktunk ilyenekhez nyúlni, ha valami anomália van az autóval
eljen
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39465 Dátum: 2021.01.21 csütörtök, 19:48:15 »

1.1 Fiesta, de ki vesz olyat? főleg pirosban, mk6 felnivel?  hehe

Ruby red és az mk6 felni az előzőről maradt, de már rég st line felnit kapott.  beka3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #39466 Dátum: 2021.01.22 péntek, 13:05:50 »

Ruby red és az mk6 felni az előzőről maradt, de már rég st line felnit kapott.  beka3
láttam, azzal k. jól néz ki  eljen
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #39467 Dátum: 2021.01.23 szombat, 17:38:17 »

Sziasztok! Ma lettem egy MkIV- es büszke tulajdonosa, és abban kéne egy kis segítség, hogy normális-e , hogy az ablakemelő lassan reagál.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
attila906
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


« Új hozzászólás #39468 Dátum: 2021.01.25 hétfő, 07:49:12 »

Sziasztok!
Mk4 fl gyári gumi méret mekkora?
Nekem a papírokban van 235/45-40/18.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 590


MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive


« Új hozzászólás #39469 Dátum: 2021.01.25 hétfő, 11:03:10 »

Sziasztok! Ma lettem egy MkIV- es büszke tulajdonosa, és abban kéne egy kis segítség, hogy normális-e , hogy az ablakemelő lassan reagál.
Nem.
Naplózva
Mirage
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #39470 Dátum: 2021.01.25 hétfő, 22:15:00 »

Sziasztok!
Mk4 fl gyári gumi méret mekkora?
Nekem a papírokban van 235/45-40/18.


Szia!
Nekem 215/50 R17 van, és gyári.
A Váltója 235/40 R18. a 45 már nem jó eszerint az oldal szerint, nézd meg:
http://gumikell.hu/valtomeret_kalkulator
Naplózva

2014 2.0 Hatchback Mondeo T-S 240 hp, Ecoboost, PS, Aut.
2014 1.6 Focus Kombi Champions 125 hp, Ti-VCT, Man.
2003 1.6 Hatchback Focus Ghia 101 hp, Zetec SE, Man.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #39471 Dátum: 2021.01.26 kedd, 04:15:07 »

Szia!
Nekem 215/50 R17 van, és gyári.
A Váltója 235/40 R18. a 45 már nem jó eszerint az oldal szerint, nézd meg:
http://gumikell.hu/valtomeret_kalkulator
A gyári katalógus szerint a /45 a jó. És nálam a beragasztott matrica is ezt mutatja.
Valamint nekem is 235/45/18 a nyárim és nincs vele gond.
https://www.cargorent.hu/katalogus/szemelyautok/ford_mondeo/Ford_Mondeo_Katalogus.PDF
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
attila906
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


« Új hozzászólás #39472 Dátum: 2021.01.26 kedd, 07:49:07 »

Szia!
Nekem 215/50 R17 van, és gyári.
A Váltója 235/40 R18. a 45 már nem jó eszerint az oldal szerint, nézd meg:
http://gumikell.hu/valtomeret_kalkulator


Nekem a téli 215/55/16 és ha jól tudom a váltó mérete 235/40/18
Amúgy köszönöm a választ!
Naplózva
zsolinnyo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #39473 Dátum: 2021.01.26 kedd, 08:01:12 »

Sziasztok.
Van egy 2008 ford mondeo mk4 2.0 tdci-m. 230000 km-es dpf részecskeszűrő gondom van. Cserélve lett újra, és úgyan úgy letilt mind a réginél...valakinek valami ötlet?
Köszi
Naplózva

MKIV 2007.08. 2.0 tdci 140 LE kombi titanium-s
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #39474 Dátum: 2021.01.26 kedd, 08:02:49 »

Sziasztok.
Van egy 2008 ford mondeo mk4 2.0 tdci-m. 230000 km-es dpf részecskeszűrő gondom van. Cserélve lett újra, és úgyan úgy letilt mind a réginél...valakinek valami ötlet?
Köszi
Mi volt a gond? Hibakódot olvastatok?
Lehet nyomásszenzor hiba is, vagy a szenzor és a DPF közti tömlő is lehet repedt.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
zsolinnyo01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #39475 Dátum: 2021.01.26 kedd, 10:47:30 »

Mi volt a gond? Hibakódot olvastatok?
Lehet nyomásszenzor hiba is, vagy a szenzor és a DPF közti tömlő is lehet repedt.
A probléma hibakód olvasás után után dpf szűrő eltömődés korom lerakódás stb...
Csere után minden érték adat nullázása-törlése
1 nap után ismát dpf szűrő eltömődése korom lerakódása..
Most itt tartok jelenleg...
és brutális nyomás ingadozás van alapjáraton 60-120 mbar közötti...
jah és a régi dpf az valami brutálisan nézett ki....tehát az tuti kuka volt....
esetleg arról a nyomásszenzorról valami bővebb infód van?
Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2021.01.26 kedd, 10:50:28 írta zsolinnyo01 » Naplózva

MKIV 2007.08. 2.0 tdci 140 LE kombi titanium-s
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #39476 Dátum: 2021.01.26 kedd, 12:14:37 »

A probléma hibakód olvasás után után dpf szűrő eltömődés korom lerakódás stb...
Csere után minden érték adat nullázása-törlése
1 nap után ismát dpf szűrő eltömődése korom lerakódása..
Most itt tartok jelenleg...
és brutális nyomás ingadozás van alapjáraton 60-120 mbar közötti...
jah és a régi dpf az valami brutálisan nézett ki....tehát az tuti kuka volt....
esetleg arról a nyomásszenzorról valami bővebb infód van?
Köszi
Az új, az gyári újat jelent? Vagy vmi utángyártottat?
Amúgy üa rendszeri hiba lehet mögötte illetve előtte.
Szerintem
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #39477 Dátum: 2021.01.26 kedd, 15:02:27 »

A probléma hibakód olvasás után után dpf szűrő eltömődés korom lerakódás stb...
Csere után minden érték adat nullázása-törlése
1 nap után ismát dpf szűrő eltömődése korom lerakódása..
Most itt tartok jelenleg...
és brutális nyomás ingadozás van alapjáraton 60-120 mbar közötti...
jah és a régi dpf az valami brutálisan nézett ki....tehát az tuti kuka volt....
esetleg arról a nyomásszenzorról valami bővebb infód van?
Köszi
Annyit, hogy a dpf előtt, illetve után egy-egy gumitömlővel csatlakozik a szenzorra, ez alapján következtet a dpf telítettségre.
Nekem alapjáraton 0,5-1 kPa (5-10 mBar ha jól számolok) között szokott lenni, attól függően mikor regenerált utoljára. Ha ez az érték magas, akkor vagy eltömődött a szűrő vagy rossz a mérés.
Nem tudom, hogy valami brutális motor működési hiba esetleg 1 nap alatt eltömíti-e az új szűrőt.
Nekem régebben egyszer jött motorhiba jelzés sikertelen regenerálás miatt, leszedtük a szűrőt, normálisan nézett ki. (~9-12 kPa volt a szenzor által mért érték)
Tisztítás után regenerált egyet az autó, a nyomásérték visszaesett 0,2 kPa-ra, és azóta is sikeresen regenerál időnként. (~4 év - 50000km óta)
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #39478 Dátum: 2021.01.26 kedd, 23:17:30 »

Sziasztok.
Van egy 2008 ford mondeo mk4 2.0 tdci-m. 230000 km-es dpf részecskeszűrő gondom van. Cserélve lett újra, és úgyan úgy letilt mind a réginél...valakinek valami ötlet?
Köszi

Nem sérült az eleje?
Az enyém faceliftes, nem tudom 2008ban volt e olyan de nekem van a hűtőrács alatt egy elektromos lapát/hűtő rész ( nem tudom a pontos nevét) és mivel el volt törve ezért a dpf hibát nem tudták megszüntetni. Előző tulaj vett bele teljesen új szűrőt de nem segített és utána jöttek rá, hogy mi a baj. Esetleg nézd meg ha van olyanod
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
GxxANC
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #39479 Dátum: 2021.02.02 kedd, 11:04:53 »

Sziasztok!

Gyakorlott, lelkiismeretes, típusismerettel rendelkező szerelőt, szervizt tudtok ajánlani Győr-Moson-Sopron, Vas illetve Veszprém megyében? Mondeo MK4 facelift 2.0 TDCI lenne az alany.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #39480 Dátum: 2021.02.02 kedd, 18:42:08 »

Sziasztok!

Gyakorlott, lelkiismeretes, típusismerettel rendelkező szerelőt, szervizt tudtok ajánlani Győr-Moson-Sopron, Vas illetve Veszprém megyében? Mondeo MK4 facelift 2.0 TDCI lenne az alany.

https://aranyoldalak.hu/autok-es-koezlekedes/autoszervizek/dubnicz-diesel-motor-szerviz-ford-szakszerviz-mosonmagyarovar2.htm

Hozzáértő, nagyon korrekt csapat !
« Utoljára szerkesztve: 2021.02.02 kedd, 18:43:49 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #39481 Dátum: 2021.02.11 csütörtök, 10:30:18 »

Sziasztok,

Sajnos az elmult honapokban elkezdett előjönni egy olyan hiba, hogyha megállok piroslámpánál, amikor az utolsó métereket gurulom szépen lassan, úgy elkezd rángatni az auto mintha cadillac lenne Sad
Csak akkor hagyja abba ha N-be rakom. Elindulok vele aztán többet nem jön. Direkt néztem, a fordulatszám ilyenkor nem ugrál. Ez vajon automata váltó, vagy motor..? Mondjuk havonta egyszer tapasztalom, máskor szépen gurulok vele gond nélkül.

köszi
Üdv
Breaker
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #39482 Dátum: 2021.03.02 kedd, 21:34:46 »

sziasztok! 2014 automata mondimból el tűnt a tolató kamera képe viszont a radar működik.Valaki találkozott már hasonló problémával esetleg ötletek hogy hol lehet a hiba?
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Balcsix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #39483 Dátum: 2021.03.09 kedd, 17:25:00 »

Egy pár héttel ezelőtt írtam, hogy a téli kerekekbe rakott TPMS szenzorokkal van valami probléma, mert néha-néha keréknyomás-érzékelő hibát ír a Converse. Az a fura, hogy jelet kap mind a 4 szenzortól a kocsi, mert egyből észleli ha nyomásváltozás történt. Akku saru már le lett véve, és próbáltam már felfújni a gumikat 3 bar környékéig, majd visszaengedni. Egy ideig jó volt, de egy hete megint kiírja kb 2-3 naponta. Nem is értem, hogy mi problémája lehet ha mind a 4 kerékben helyes értéket jelez. Azzal lehet kínja esetleg, hogy nem gyáriak a szenzorok?
Én nem voltam ott a gumisnál, amikor felszerelték a kerekeket, viszont fater mondta, hogy diagot is ráraktak a kocsira és csináltak valamit. El lehet valamit állítani OBD-n keresztül, amitől ilyen hibák jönnek elő?
Esetleg valakinek tipp, hogy mi lehet a probléma?

Illetve multkoriban reggel indítottam az autót, majd BLIS hibát írt, és nem világít a bal visszapillantóban lévő led. Azóta is egyfolytában fenn áll a probléma. A szenzor mehetett tönkre a hátsó lökös alatt?
Illetve előző nap lemostam a kocsit, gondolom beázhatott.

2011-es 2.2 kombiról lenne szó.
« Utoljára szerkesztve: 2021.03.09 kedd, 17:26:51 írta Balcsix » Naplózva
MDani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



E-mail
« Új hozzászólás #39484 Dátum: 2021.03.11 csütörtök, 10:31:01 »

Sziasztok!

6. éve használok egy MK3 2.0TDCi-t (extra gond nélkül!), és itt lenne az ideje a váltásnak egy MK4-re, szintén 2.0 TDCI-re.

Régebben sokat olvastam, hogy az MK4 diesel motorja jobb konstrukció, mint az MK3-é. Nagynyomású és porlasztócsúcsok tekintetében mik a tapasztalatok ennyi év után, ez is le tud térdelni, mint az MK3 delphi rendszere?


Ajánlott vételnek számít még így 2021-ben?

Köszönöm!
Dani




Naplózva

MK3 2.0 TDCI 130 LE FMBA MMT6 EGR OFF (BWY) 2004.05
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #39485 Dátum: 2021.03.11 csütörtök, 11:49:04 »

Sziasztok!

6. éve használok egy MK3 2.0TDCi-t (extra gond nélkül!), és itt lenne az ideje a váltásnak egy MK4-re, szintén 2.0 TDCI-re.

Régebben sokat olvastam, hogy az MK4 diesel motorja jobb konstrukció, mint az MK3-é. Nagynyomású és porlasztócsúcsok tekintetében mik a tapasztalatok ennyi év után, ez is le tud térdelni, mint az MK3 delphi rendszere?


Ajánlott vételnek számít még így 2021-ben?

Köszönöm!
Dani





Egy idő után az is tönkremegy,de nagyságrendekkel megbízhatóbb volt mint az mk3.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #39486 Dátum: 2021.03.13 szombat, 09:46:44 »

Kaptam a NAV-tól gépjárműadó csekket. Már ez is oda megy, ok. De milyen alapon kerekítenek 1000 Ft-ra??? 4 oldalon keresztül fenyegetnek egy kazalnyi paragrafussal, és késedelmi pótlékkal, holott még bőven határidőn belül vagyunk. Miért kell alapból adócsaló ganajként kezelni és fenyegetni a polgárt???

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2021.03.13 szombat, 09:51:47 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #39487 Dátum: 2021.03.13 szombat, 10:15:53 »

Kaptam a NAV-tól gépjárműadó csekket. Már ez is oda megy, ok. De milyen alapon kerekítenek 1000 Ft-ra??? 4 oldalon keresztül fenyegetnek egy kazalnyi paragrafussal, és késedelmi pótlékkal, holott még bőven határidőn belül vagyunk. Miért kell alapból adócsaló ganajként kezelni és fenyegetni a polgárt???

Bonca
szia.Minden évben benne van a levélben az összes paragrafus.Ezen felesleges rágódni,mondhatni megkaptad a teljes tájékoztatást.Ha befizeted rendben vagy,ha nem,az ezzel jár.Gondolom nem a böcsületes népnek szól,és nem véletlenül.
Az viszont nekem is szemet szúrt, hogy most először küldték úgy a papírt,hogy a féléves 19800ft,befizethetem utalva, de a postai csekken amit mellékeltek, nagyvonalúan 20e ftra van kerekítve.Elmondtam én is pár khurma annyát,amikor kibontottam.Hozzáteszem ez sem vonatkozik rám,mert mindig értéknapra utalok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #39488 Dátum: 2021.03.14 vasárnap, 10:54:18 »

Kaptam a NAV-tól gépjárműadó csekket. Már ez is oda megy, ok. De milyen alapon kerekítenek 1000 Ft-ra??? 4 oldalon keresztül fenyegetnek egy kazalnyi paragrafussal, és késedelmi pótlékkal, holott még bőven határidőn belül vagyunk. Miért kell alapból adócsaló ganajként kezelni és fenyegetni a polgárt???

Bonca
A törvény betűje szerint 1000 forintra kerekítve kell az adót megfizetni, kivéve a tételesen felsorolt kivételeket. A nagy kapkodásban sikerült a gj. adót elvenni az önkörmányzatoktól, de már arra nem maradt idő, hogy az 1000 forintos kerekítés kivételek közé is felvegyék. Ez egy ilyen ország.
Nekem még meg sem küldtáék a csekket, pedig elvileg holnpa van a befizetési határidő. Abszurdisztán.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #39489 Dátum: 2021.03.14 vasárnap, 10:57:17 »

A törvény betűje szerint 1000 forintra kerekítve kell az adót megfizetni, kivéve a tételesen felsorolt kivételeket. A nagy kapkodásban sikerült a gj. adót elvenni az önkörmányzatoktól, de már arra nem maradt idő, hogy az 1000 forintos kerekítés kivételek közé is felvegyék. Ez egy ilyen ország.
Nekem még meg sem küldtáék a csekket, pedig elvileg holnpa van a befizetési határidő. Abszurdisztán.
Téves.Idén április 15 az első részlet határideje.Nem véletlenül.22től ismét márc15 lesz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39490 Dátum: 2021.03.14 vasárnap, 20:56:52 »

Téves.Idén április 15 az első részlet határideje.Nem véletlenül.22től ismét márc15 lesz.
Téves. Azért módosították most a határidőt, mert nem voltak képesek kiküldeni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #39491 Dátum: 2021.03.14 vasárnap, 23:38:21 »

Téves. Azért módosították most a határidőt, mert nem voltak képesek kiküldeni.
Mi a téves ,....?
Egy hónapja megkaptam, hogy április 15 az első részlet határideje. wilting nemtudom
« Utoljára szerkesztve: 2021.03.14 vasárnap, 23:41:37 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #39492 Dátum: 2021.03.26 péntek, 13:12:26 »

Üdv. 2010 MK4 Mondeoban (nem a Facelift, de a digitális műszerfalas) hol találom az audio fejegység biztosítékát? Tönkrement a fejegység, és szívja az aksit, ki szeretném iktatni a rendszerből, de kibontani az egész közepét egyelőre nem szeretném, hogy a csatlakozót lehúzzam róla, mert néztem videót, és hát elég macerás kivarázsolni. Blaupunkt FX naviról van szó.
Köszönöm előre is.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
KillerMondeo96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #39493 Dátum: 2021.03.26 péntek, 18:53:37 »

Sziasztok!

A Mondeoban felszereltségtől függően változtak a hangszórók, vagy mindegyik ugyan olyat kapott? Nekem Trend felszereltség van és a jobb hátsó hangszóró recseg. Találtam Titaniumból hangszórót hozzá, az jó lenne az enyémbe?
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #39494 Dátum: 2021.04.02 péntek, 15:17:03 »

Sziasztok!

A Mondeoban felszereltségtől függően változtak a hangszórók, vagy mindegyik ugyan olyat kapott? Nekem Trend felszereltség van és a jobb hátsó hangszóró recseg. Találtam Titaniumból hangszórót hozzá, az jó lenne az enyémbe?
Az jobb lesz, mint a tied, de kompatibilis. Érdemes akkor legalább párban cserélni.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
KillerMondeo96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #39495 Dátum: 2021.04.02 péntek, 20:14:53 »

Az jobb lesz, mint a tied, de kompatibilis. Érdemes akkor legalább párban cserélni.

Köszönöm a válaszod!
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #39496 Dátum: 2021.04.03 szombat, 11:32:30 »

Köszönöm a válaszod!
A trend fekete papírmembráns, a titaniumban meg kék membránosnak kell lennie, szebben szól, a magas hangszóróját is vedd meg.
Én az elsőket kicseréltem ilyenekre a céges trendben, sokkal szebben szólnak.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #39497 Dátum: 2021.04.16 péntek, 12:52:14 »

Sziasztok!

2008-as 2.5T ferdehátúhoz milyen hátsó lengéscsillapítókat ajánlotok?
Ideje cserélni,mivel már nagyon ki akar menni a fara alólam.

Köszi
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #39498 Dátum: 2021.04.16 péntek, 13:26:54 »

Sziasztok!

2008-as 2.5T ferdehátúhoz milyen hátsó lengéscsillapítókat ajánlotok?
Ideje cserélni,mivel már nagyon ki akar menni a fara alólam.

Köszi
és rosszak is? Mert okozhatja még a hátsó keresztlengokar szilent is, és a kerék összetartás is vagy egyéb futómű hiba.is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #39499 Dátum: 2021.04.16 péntek, 13:37:21 »

és rosszak is? Mert okozhatja még a hátsó keresztlengokar szilent is, és a kerék összetartás is vagy egyéb futómű hiba.is.
Volt nemrégiben rázópadon ott megnézték, 50-60%-osnak mondták tehát igencsak rosszak. Úgy tudom a többi része rendben van.
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Oldalak: 1 ... 783 784 785 786 787 788 789 [790] 791 792 793 794 795 796 797 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.