Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 16:01:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
96
97
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336676 alkalommal)
Petya
és 19 vendég van a témában
razsa
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 360
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4450 Dátum:
2009.06.09 kedd, 14:05:33 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.09 kedd, 10:29:39
hát ez jó kérdés. De szerintem nem. Főleg, hogy elvileg trend felszereltség.
Színezett-e?
Szerintem talán csak egy alap wagon r-,on vagy egy ezeréves escroton nem színezett az üveg alapból.
Naplózva
MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4451 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 09:37:01 »
Egyik este felnyitottam a hátső ülések ülőlapját, hogy megnézzem az siofix csatlakozási pontokat.
Akkor vettem észre, hogy a vezető felöli végen van egy csatlakozó üresen, amibe egy csomó vezeték megy.
Az mi lehet?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4452 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 09:45:30 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.11 csütörtök, 09:37:01
Egyik este felnyitottam a hátső ülések ülőlapját, hogy megnézzem az siofix csatlakozási pontokat.
Akkor vettem észre, hogy a vezető felöli végen van egy csatlakozó üresen, amibe egy csomó vezeték megy.
Az mi lehet?
Sztem a hátsó ülésfűtés kábele.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4453 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 09:45:53 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.11 csütörtök, 09:45:30
Sztem a hátsó ülésfűtés kábele.
Kinek van hátsó ülésfűtés?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4454 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 09:50:06 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.11 csütörtök, 09:45:53
Kinek van hátsó ülésfűtés?
(szeretnél fotót?
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4455 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 09:52:20 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.11 csütörtök, 09:50:06
(szeretnél fotót?
)
Thanks előre is.
A kapcsolója hol van a hátsó fűtésnek. Mert gondolom a kábel másik vége ottan van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4456 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 10:11:37 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.11 csütörtök, 09:52:20
Thanks előre is.
A kapcsolója hol van a hátsó fűtésnek. Mert gondolom a kábel másik vége ottan van.
Töltöttem fel képeket: "2009-06-11_hatsoules" mappa.
Mennek kábelek az ülőlapba, illetve a hátlapba is. Külön a bal és jobb oldalon.
A kapcsoló pedig a könyöklő alatt van hátul.
Ja, és nagyon hasznos, télen a hátul ülők igencsak örömködtek.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4457 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 11:21:38 »
ilyen nekem is van! eleg jol mukodik, csak kar hogy nincs benne hutes! :S Szjani ha jol lattam neked van tavolsagtarto automatikad?! menniyre mukodik jol?
Naplózva
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4458 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 11:22:53 »
ilyen nekem is van! eleg jol mukodik, csak kar hogy nincs benne hutes! :S Szjani ha jol lattam neked van tavolsagtarto automatikad?! menniyre mukodik jol?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4459 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 11:33:39 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.06.11 csütörtök, 11:22:53
ilyen nekem is van! eleg jol mukodik, csak kar hogy nincs benne hutes! :S Szjani ha jol lattam neked van tavolsagtarto automatikad?! menniyre mukodik jol?
nekem is van tavolsagtarto automatikam...egy kutya
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4460 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 12:20:57 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.06.11 csütörtök, 11:22:53
ilyen nekem is van! eleg jol mukodik, csak kar hogy nincs benne hutes! :S Szjani ha jol lattam neked van tavolsagtarto automatikad?! menniyre mukodik jol?
A "hűtés" szót az első ülésekre csak nagy megközelítéssel mondhatjuk. Az inkább szellőztetés. Annyi az egész, hogy az első ülés alatt egy ventillátor atmozgatja az utastér levegőjét az üléseken. Viszont meglepően jól "hűt".
A működési elvéből kifolyólag a hátsó ülésbe nem lehet ilyet szerelni (nincs az ülés alatt légtér). S sztem a hűtés az relatíve "hangos", de cserébe menő amikor leállítás után ~3mp-el kikapcsolnak a ventik. Tiszta bonyolult-menő-autó feeling.
ACC:
Sztem nagyon hasznos dolog annak, aki sokat megy autópályán, mint én is.
Sőt, én az alapfunkcióját is dícsérem, ugyanis az nekem mindig be van kapcsolva, ez az FA (ForwardAlert system).
Ez is hasznos, mert pl, ha a városban megáll az autó előtt hirtelen a sor, s a söfőr éppen félrepillant, akkor már csipog is, hogy nehogy belerongyojunk az előttünk lévőbe. Csak csipog és nem fékez, mint az XC60. DE, a fékrendszert előfeszíti, ami azt jelenti, hogy ilyenkor ha fékezünk, akkor érezni, hogy hatékonyabban fog a fék. (Ezt a vasmacska effektust az elején meg kell szokni.)
Ilyenkor azért kell nézni a tükröt, hogy a mögöttünk jövő meg fog-e tudni állni.
Adaptív tempomat (ACC): autópályán tökéletes, ott én az ötből egy pálcikával szoktam menni (1x0,6s követési távolság). S pont azért, mert sajnos a magyar közlekedési morál nem ehhez van hangolva. Ugyanis ha 3 pálcikával megyek (3x0,6s), akkor ha belassulok az elém kijövők miatt, akkor jó magyar szokás szerint a jobboldali szélső sávból általában bevágnak ebbe a "résbe". Ilyenkor az autó igyekszik újraszabályozni (lemaradni). s ez idegesítő lehet.
Ha vmi okból hirtelen kell az autónak fékezni (bevágnak elénk, kisoroláskor sokkal lassabban haladót érünk utol, stb) akkor a gépkönyv szerint a teljes fékerő 30%-val tud fékezni. Sztem ez a gyakorlatban bőven több mint a kétszerese, már próbáltam. Ilyenkor az autó lassul mint állat, ugye a kézi váltó miatt a fordulat esik, olyan ~1000-es fordulat környékén az ACC kikapcsol, egy q nagy piros hibaüzenet, meg sípolások kíséretében. Ilyenkor olyan hangulat tör az utastér csendjébe, mint amikor egy katasztrófafilmben kitörik pl a pilótafülke ablaka, tehát elég bolondbiztos a rendszer, nehéz az előttünk menőnek nekimenni hátulról ha be van kapcsolva az ACC. Ha vki erre nem kel fel, az tényleg nem normális. Ja és ami sokáig kérdés volt előttem, az nemrég megválaszoltatott: ha az autó fékez, akkor világítanak a féklámpák. (M1-en a SET+ gombbal nekiküldtem
egy kamionnak, asszonyka meg sasolt a belső sávban.)
Meglepő módon ha laza a városi forgalom, akkor 3.ban hagyva szintén használható a 40-70 km/h-s sávban.
Még meglepőbb módon a fogasztás is jobb ilyenkor.
Egy hátránya van: így a hosszabb utak még unalmasabbak lehetnek, de arra meg ott a VCM modul.
S már válaszolok is a következő kérdésre: sztem nemigen lehet utólag beszerelni a rendszer bonyolultsága miatt.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4461 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 17:14:18 »
ACC:
Sztem nagyon hasznos dolog annak, aki sokat megy autópályán, mint én is.
Sőt, én az alapfunkcióját is dícsérem, ugyanis az nekem mindig be van kapcsolva, ez az FA (ForwardAlert system).
Ez is hasznos, mert pl, ha a városban megáll az autó előtt hirtelen a sor, s a söfőr éppen félrepillant, akkor már csipog is, hogy nehogy belerongyojunk az előttünk lévőbe. Csak csipog és nem fékez, mint az XC60. DE, a fékrendszert előfeszíti, ami azt jelenti, hogy ilyenkor ha fékezünk, akkor érezni, hogy hatékonyabban fog a fék. (Ezt a vasmacska effektust az elején meg kell szokni.)
Ilyenkor azért kell nézni a tükröt, hogy a mögöttünk jövő meg fog-e tudni állni.
Adaptív tempomat (ACC): autópályán tökéletes, ott én az ötből egy pálcikával szoktam menni (1x0,6s követési távolság). S pont azért, mert sajnos a magyar közlekedési morál nem ehhez van hangolva. Ugyanis ha 3 pálcikával megyek (3x0,6s), akkor ha belassulok az elém kijövők miatt, akkor jó magyar szokás szerint a jobboldali szélső sávból általában bevágnak ebbe a "résbe". Ilyenkor az autó igyekszik újraszabályozni (lemaradni). s ez idegesítő lehet.
Ha vmi okból hirtelen kell az autónak fékezni (bevágnak elénk, kisoroláskor sokkal lassabban haladót érünk utol, stb) akkor a gépkönyv szerint a teljes fékerő 30%-val tud fékezni. Sztem ez a gyakorlatban bőven több mint a kétszerese, már próbáltam. Ilyenkor az autó lassul mint állat, ugye a kézi váltó miatt a fordulat esik, olyan ~1000-es fordulat környékén az ACC kikapcsol, egy q nagy piros hibaüzenet, meg sípolások kíséretében. Ilyenkor olyan hangulat tör az utastér csendjébe, mint amikor egy katasztrófafilmben kitörik pl a pilótafülke ablaka, tehát elég bolondbiztos a rendszer, nehéz az előttünk menőnek nekimenni hátulról ha be van kapcsolva az ACC. Ha vki erre nem kel fel, az tényleg nem normális. Ja és ami sokáig kérdés volt előttem, az nemrég megválaszoltatott: ha az autó fékez, akkor világítanak a féklámpák. (M1-en a SET+ gombbal nekiküldtem
egy kamionnak, asszonyka meg sasolt a belső sávban.)
Meglepő módon ha laza a városi forgalom, akkor 3.ban hagyva szintén használható a 40-70 km/h-s sávban.
Még meglepőbb módon a fogasztás is jobb ilyenkor.
Egy hátránya van: így a hosszabb utak még unalmasabbak lehetnek, de arra meg ott a VCM modul.
S már válaszolok is a következő kérdésre: sztem nemigen lehet utólag beszerelni a rendszer bonyolultsága miatt.
[/quote]
Köszönöm válaszod! Ez az ACC nagyon jol hangzik! Igaz nekem "full extrás" a kocsi, navi meg minden, csak az ülés szellőztetés meg az ACC hiányzik!
Hát ez van de még akkor is ez a NO.1 kocsi!
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4462 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 22:25:35 »
Idézetet írta: dave4 - 2009.06.11 csütörtök, 17:14:18
Köszönöm válaszod! Ez az ACC nagyon jol hangzik! Igaz nekem "full extrás" a kocsi, navi meg minden, csak az ülés szellőztetés meg az ACC hiányzik!
Hát ez van de még akkor is ez a NO.1 kocsi!
Én navit, adaptív lengéscsillapítót(CDC), 18-as felnit, sportos futóművet, állófűtést, kulcsnélküli nyitást, sötétített üvegeket, vonóhorgot, automatikus belső keringetést, integrált gyerekülést nem kértem.
De ezeket célzottan: a navit abszolút nem-> túl drágának tartottam a tudásához képest, a CDC+18"+sportfutómű összeállításon gondolkodtam,de a magyar utak miatt nem mertem, az állófűtést feleslegesnek tartottam az összes fűthető ülés mellett, a kulcsnélküli nyitás az elveim miatt esett ki
(szeretem ÉN bezárni az autót és kinyitni), sötét üveg az asszimmetria miatt nem (nem szeretem, ha nincs az első oldalablakon fólia, s a hátsón meg igen), vonóhorog nocomment (bár állítólag JB-vel is lehetett volna...) automata keringetés az elveim miatt nem (nehogymá' ő döntse el, hogy büdös van...
), az integrált gyerekülés nem éri el a minimális igényeimet (+ ekkor nem lehetett volna hátsó ülésfűtést rendelni, ami hasznosabb).
Szóval így is az Autóval tökéletesen elégedett vagyok.
(Nem Téged láttalak ma este a Horváth Mihály tér környékén olyan 20.15 felé?)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4463 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 22:31:20 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.11 csütörtök, 22:25:35
Én navit, adaptív lengéscsillapítót(CDC), 18-as felnit, sportos futóművet, állófűtést, kulcsnélküli nyitást, sötétített üvegeket, vonóhorgot, automatikus belső keringetést, integrált gyerekülést nem kértem.
De ezeket célzottan: a navit abszolút nem-> túl drágának tartottam a tudásához képest, a CDC+18"+sportfutómű összeállításon gondolkodtam,de a magyar utak miatt nem mertem, az állófűtést feleslegesnek tartottam az összes fűthető ülés mellett, a kulcsnélküli nyitás az elveim miatt esett ki
(szeretem ÉN bezárni az autót és kinyitni), sötét üveg az asszimmetria miatt nem (nem szeretem, ha nincs az első oldalablakon fólia, s a hátsón meg igen), vonóhorog nocomment (bár állítólag JB-vel is lehetett volna...) automata keringetés az elveim miatt nem (nehogymá' ő döntse el, hogy büdös van...
), az integrált gyerekülés nem éri el a minimális igényeimet (+ ekkor nem lehetett volna hátsó ülésfűtést rendelni, ami hasznosabb).
Szóval így is az Autóval tökéletesen elégedett vagyok.
(Nem Téged láttalak ma este a Horváth Mihály tér környékén olyan 20.15 felé?)
mit tudna az az integrált gyerekülés?
Én most veszek gyerekülsét... Tudod mennyi az annyi?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4464 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 22:47:58 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.11 csütörtök, 22:31:20
mit tudna az az integrált gyerekülés?
Én most veszek gyerekülsét... Tudod mennyi az annyi?
Hát árlista szerint 78E Ft. S annyi, hogy "felhúzod" az ülőlapot. Ez egy oldalirányú ütközésnél sztem sz*rt sem ér...
Már akartam írni, hogy még fotóm sincs róla, de találtam egyet.
Ime:
http://kep.tar.hu/szjani78/50641413#2
Egyébként mit kóstálnak?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4465 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 22:52:29 »
Érdekes dolgot vettem észre Mondinál így 17E km után -> kezd a fogyasztásom csökkenni.
Már a legutóbbi tankolásnál is furcsa volt, hogy 780km-t tettem meg és a komputer 133km-t jelzett még megtehetőnek. Mindezt 59,6 liter gázolajjal, tehát ez valós 7,6l/100km fogyinak felel meg, ez relatíve alacsonynak számít eddig (a városi körülményeket is figyelembe véve).
Viszont az említett tankolás óta megtettem 195km-t, s a tankból eddig az első negyednek a fele fogyott el (elvileg 1/8 tank, de vszínűleg ez nem annyi, mert sztem nem lineáris), hátralévő km-nek pedig 815km-t jelez. Ez 1 tankra nézve 1010km, ami 70 literrel számolva ~6,93-as fogyinak felel meg. (Ez vszínűleg egy picit több lesz.)
A tempómon pedig annyira nem vettem vissza, reggelente az osztyapenkótól kifelé a belső sávot általában én szoktam "felmosni"
. Az igaz, hogy hidegen, a leállás előtti 3-5 perces szakaszban illetve az első két fokozatban nem szoktam entert nyomni a kocsinak. Mondjuk a maradék esetekben sem taposom folyton, ugyanis városban abszolút kihasználhatatlan a 2,2 ereje ha egy kicsit sűrűbb a forgalom (néha próbálkoztam vele, de veszélyes, mert a többiek nem számítanak a "teleportációs" mutatványokra). 100-tól felfelé pedig mindig húzom a 6.-at, s nyomom be a tempomatot.
A fentieket igazolja még az is, hogy az egyik referenciaútszakaszon ma az autót teszteltem megint, s sík terepen, szélcsendben, 100-as tempónál 6.-ban 2 személlyel, kevés csomaggal, tempomattal 3,6l/100km-es fogyit mutatott nagyjából folyamatosan, ami eddig általában 4,6l/100km volt.
Szóval ez jó; ezt megáldom...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4466 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 23:18:52 »
Más:
Megnéztem most a friss Mondeo árlistát.
Háááát, nem pite. Pl az 5 ajtós 2,2 Tit-X alapára 9,461M, ez 816E-rel több, mint amikor tavaly ősszel én vettem.
Érdekes, hogy most alapból csak 2 év garit adnak.
Van új 18as Individual felni 120é', frozen-white szín ócsóé', waeco hűtődoboz százé'...
Viszont eltűnt a DAB, vagy csak nem írják ki?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4467 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 23:22:53 »
S a mai utolsó infó
:
A 1005-re történt sw frissítés óta 1x eltűntek a menük a Conserv+ -ról.
Szóval a sw frissítés nem oldotta meg ezt a dolgot.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mACSman
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4468 Dátum:
2009.06.11 csütörtök, 23:59:29 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.11 csütörtök, 22:52:29
Érdekes dolgot vettem észre Mondinál így 17E km után -> kezd a fogyasztásom csökkenni.
Szóval ez jó; ezt megáldom...
No meg ugyi a jó időt is, hidegben ugyanis kicsit többet eszik.
Naplózva
dave4
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4469 Dátum:
2009.06.12 péntek, 07:08:21 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.11 csütörtök, 22:25:35
Én navit, adaptív lengéscsillapítót(CDC), 18-as felnit, sportos futóművet, állófűtést, kulcsnélküli nyitást, sötétített üvegeket, vonóhorgot, automatikus belső keringetést, integrált gyerekülést nem kértem.
De ezeket célzottan: a navit abszolút nem-> túl drágának tartottam a tudásához képest, a CDC+18"+sportfutómű összeállításon gondolkodtam,de a magyar utak miatt nem mertem, az állófűtést feleslegesnek tartottam az összes fűthető ülés mellett, a kulcsnélküli nyitás az elveim miatt esett ki
(szeretem ÉN bezárni az autót és kinyitni), sötét üveg az asszimmetria miatt nem (nem szeretem, ha nincs az első oldalablakon fólia, s a hátsón meg igen), vonóhorog nocomment (bár állítólag JB-vel is lehetett volna...) automata keringetés az elveim miatt nem (nehogymá' ő döntse el, hogy büdös van...
), az integrált gyerekülés nem éri el a minimális igényeimet (+ ekkor nem lehetett volna hátsó ülésfűtést rendelni, ami hasznosabb).
Szóval így is az Autóval tökéletesen elégedett vagyok.
(Nem Téged láttalak ma este a Horváth Mihály tér környékén olyan 20.15 felé?)
Nekem a navi alapbol benne volt + JB design mert németo-bol lett behozva! Az állófűtés nekem sem hiányzik, elég az ülésűtés!
Sztem nem engem láthttál! Én Pesttöl egy kicsit messzebb lakom! Igaz csak 60 Km!
Naplózva
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4470 Dátum:
2009.06.12 péntek, 07:48:00 »
Idézetet írta: mACSman - 2009.06.11 csütörtök, 23:59:29
No meg ugyi a jó időt is, hidegben ugyanis kicsit többet eszik.
A friss levegő csak jót tesz ezeknek a motoroknak.
Amikor én teszteltem az enyémet, akkor Bp-ről hazafelé, sík terepen, 20-25 km megtétele után, 100-as tempó, folyamatos tempomattal volt 3.9!
DE most 7végén ismét tesztelem a gépet.
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4471 Dátum:
2009.06.12 péntek, 07:58:29 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.06.12 péntek, 07:48:00
A friss levegő csak jót tesz ezeknek a motoroknak.
Amikor én teszteltem az enyémet, akkor Bp-ről hazafelé, sík terepen, 20-25 km megtétele után, 100-as tempó, folyamatos tempomattal volt 3.9!
DE most 7végén ismét tesztelem a gépet.
Azon csodálkoznék is ha nem a tied enne a legkevesebbet.
Az biztos hogy te valamit nagyon tudsz, még egy kis gyakorlás és termelni fogja az üzemanyagot.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4472 Dátum:
2009.06.12 péntek, 08:01:23 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.11 csütörtök, 22:47:58
Hát árlista szerint 78E Ft. S annyi, hogy "felhúzod" az ülőlapot. Ez egy oldalirányú ütközésnél sztem sz*rt sem ér...
Már akartam írni, hogy még fotóm sincs róla, de találtam egyet.
Ime:
http://kep.tar.hu/szjani78/50641413#2
Egyébként mit kóstálnak?
Olvastam kb 5 tesztet 2008-2009-est egyaránt. Kijelenthető, hogy az isofix rögzítés a legbiztonságosabb. De mivel Nálunk asszonypajti autüjában ilyen nincs (és nem is lehet utólag sem beszerelni) így nem isofixeseket kellett néznem.
4 kategória van gyerekülésebn. A 0, I, II, III. Amit a Ford integrált ülése vagy mi az a III. kategória, de arra már megteszi egy pár ezer forintos ülésmagasító.
Van egy olyan kategória ami az I+II+III. Ezek a tesztekben a nem ajánlott kategóriába tartoznak.
A tesztek nagy részén a legjobbak a Römer (Britax) ülések lettek, természetesen német (a teszt is
).
A Ford kiegészítők között is Britax ülés kapható bruttó 49e Ft-ért (Lord Plus elnevezésű). Nagy nehezen sikerült kiderítenem, hogy ezt már csak a Ford-nak gyártja a Rőmer, és egy 2004-es konstrukció (néha nem ártana a Fordnak upgradelni).
Szóval a tesztek alapján az I. kategóriában (9-18kg) két ülés jöhetett szóba: Römer Safefix Plus TT (kb. 80-90e Ft), de mivel ez isofix-es így kilőve. A másik a Römer King Plus(kb 65-70e Ft), de sikerült megrendelnem a germánoknál full akcióban 170 euróért. Mire hazaért benne lesz így is 50-ben. Nem viccelek, a Römer ülésekben is van basic line(~amibiente), trend line (~trend), high line(~ghia), és egy bellí button (~titanium-x)
. Itt a huzatok anyagában és a szellőzésben van eltérés. Mi nálunk a high line-ra esett a választás. Egyébként az I. kategóriában lehet kapni 120e ft-ért is ülést, amit ráadásul úhy lehúznak a teszteken, hogy csak na.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.06.12 péntek, 08:04:53 írta baloght
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4473 Dátum:
2009.06.12 péntek, 08:04:45 »
Idézetet írta: mACSman - 2009.06.12 péntek, 07:58:29
Azon csodálkoznék is ha nem a tied enne a legkevesebbet.
Az biztos hogy te valamit nagyon tudsz, még egy kis gyakorlás és termelni fogja az üzemanyagot.
Hát tényleg a 2.0-nak kell a legkevesebbet fogyasztania.
Ez igaz is, mert lehet tegnap elhamarkodtam a 3,6-ot ugyanis ma reggel ez olyan ~4,2-4,4 körül volt.
Lehet volt egy kis hátszelem amikor a 3,6 jött ki.
Hétvégén megyek egy szabolcsi körútra, majd ott meglesem még1x. Ott jó sík a terep.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4474 Dátum:
2009.06.12 péntek, 08:07:09 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.12 péntek, 08:01:23
Olvastam kb 5 tesztet 2008-2009-est egyaránt. Kijelenthető, hogy az isofix rögzítés a legbiztonságosabb. De mivel Nálunk asszonypajti autüjában ilyen nincs (és nem is lehet utólag sem beszerelni) így nem isofixeseket kellett néznem.
4 kategória van gyerekülésebn. A 0, I, II, III. Amit a Ford integrált ülése vagy mi az a III. kategória, de arra már megteszi egy pár ezer forintos ülésmagasító.
Van egy olyan kategória ami az I+II+III. Ezek a tesztekben a nem ajánlott kategóriába tartoznak.
A tesztek nagy részén a legjobbak a Römer (Britax) ülések lettek, természetesen német (a teszt is
).
A Ford kiegészítők között is Britax ülés kapható bruttó 49e Ft-ért (Lord Plus elnevezésű). Nagy nehezen sikerült kiderítenem, hogy ezt már csak a Ford-nak gyártja a Rőmer, és egy 2004-es konstrukció (néha nem ártana a Fordnak upgradelni).
Szóval a tesztek alapján az I. kategóriában (9-18kg) két ülés jöhetett szóba: Römer Safefix Plus TT (kb. 80-90e Ft), de mivel ez isofix-es így kilőve. A másik a Römer King Plus(kb 65-70e Ft), de sikerült megrendelnem a germánoknál full akcióban 170 euróért. Mire hazaért benne lesz így is 50-ben. Nem viccelek, a Römer ülésekben is van basic line(~amibiente), trend line (~trend), high line(~ghia), és egy bellí button (~titanium-x)
. Itt a huzatok anyagában és a szellőzésben van eltérés. Mi nálunk a high line-ra esett a választás. Egyébként az I. kategóriában lehet kapni 120e ft-ért is ülést, amit ráadásul úhy lehúznak a teszteken, hogy csak na.
Úb+.
Látom ezt a témát is túl tudják a gyártók lihegni...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4475 Dátum:
2009.06.12 péntek, 08:09:23 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.12 péntek, 08:04:45
Hát tényleg a 2.0-nak kell a legkevesebbet fogyasztania.
Ez igaz is, mert lehet tegnap elhamarkodtam a 3,6-ot ugyanis ma reggel ez olyan ~4,2-4,4 körül volt.
Lehet volt egy kis hátszelem amikor a 3,6 jött ki.
Hétvégén megyek egy szabolcsi körútra, majd ott meglesem még1x. Ott jó sík a terep.
Érdekes dolog ez a fogyasztás. Régen nem néztem, nem számolgattam, pedig jobban számított, mint most. Most meg állandóan nyomkodom a gombokat és ha felugrik egy tizdete már lelkiismeretfurdalásom van.
Pl. Német országba menve odafelé 7l körüli fogyasztást írt, ki és nem mentem gyorsan (150 tempomat). Visszafelé ez lement 5.8-ra. Aztán rájöttem, hogy a gond az lehetett, hogy szakadó esőben mentem kifelé (osztrákoknál olyan jól sikerült az út vizelvezetése, hogy az esp meg volt dolgoztatva rendesen), visszafelé meg csak borult volt, de száraz út.
Janikám: asszony mikor szeretne szakvizsgázni? Már zsírozom a dolgokat. Szegedre kellene bejelntkeznie, de itt Pösten szakvizsgázna, és az elbeszélgetés témáját szabadon választhatja
.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4476 Dátum:
2009.06.12 péntek, 08:18:15 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.12 péntek, 08:09:23
és ha felugrik egy tizdete már lelkiismeretfurdalásom van.
Idézetet írta: baloght - 2009.06.12 péntek, 08:09:23
Janikám: asszony mikor szeretne szakvizsgázni? Már zsírozom a dolgokat. Szegedre kellene bejelntkeznie, de itt Pösten szakvizsgázna, és az elbeszélgetés témáját szabadon választhatja
.
Asszonypajti: említettem neki a dolgot, mondta, hogy aranyos vagy, hogy ajánlottad, majd még gondolkodik rajta.
De ahogy én ismerem, neki ez presztízs kérdés lenne, túl stréber ahhoz, hogy ilyen témákban hátszelezzen.
Majd még beszélünk róla. Addig is köszi még1x. Egyébként vmikor ősszel (szept) fog.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4477 Dátum:
2009.06.12 péntek, 08:20:32 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.12 péntek, 08:09:23
Érdekes dolog ez a fogyasztás.
Igen érdekes, mert én tegnap a 3,6-ot vizes úton mértem, amin csodálkoztam is.
A ma reggeli ~4,2-4,4et meg szárazon, 1 személlyel.
Mindegy, nem lehet ezt sztem egészen tizedesre belőni, így vszínűleg ezeket felfelé kerekítve a továbbiakban 5 liternek fogom deklarálni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4478 Dátum:
2009.06.12 péntek, 08:36:11 »
Idézetet írta: mACSman - 2009.06.12 péntek, 07:58:29
Azon csodálkoznék is ha nem a tied enne a legkevesebbet.
Az biztos hogy te valamit nagyon tudsz, még egy kis gyakorlás és termelni fogja az üzemanyagot.
Nem csalás, nem ámítás!
Ennyire jó vagyok!
Naplózva
mACSman
Vendég
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4479 Dátum:
2009.06.12 péntek, 08:37:42 »
Idézetet írta: zsoel - 2009.06.12 péntek, 08:36:11
Nem csalás, nem ámítás!
Ennyire jó vagyok!
Gyere fel a hegyre, itt nem lesz 3.xx
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4480 Dátum:
2009.06.12 péntek, 08:49:46 »
Egyébként én azt várom majd, hogy mikor lesz elérhető a KERS a normál hétköznapi személyautókban is.
Egy jó kis dízel-hibrid-KERSes Mondeo 2014 körnéykén pont kafa lesz. Sőt, úgy már a 2.5T-vel is jó lenne...
"Mondeo MKVI 2.5T Hybrid"
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4481 Dátum:
2009.06.12 péntek, 08:51:23 »
Illetve nekem mindegy lenne, hogy mi a technológia, csak azt szeretném majd, hogy a következő autómban az összes fékezési energia ne hő formájában szálljon el a féktárcsákon, hanem valahogy lehessen az újragyorsításra felhasználni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4482 Dátum:
2009.06.12 péntek, 08:56:23 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.12 péntek, 08:49:46
Egyébként én azt várom majd, hogy mikor lesz elérhető a KERS a normál hétköznapi személyautókban is.
Egy jó kis dízel-hibrid-KERSes Mondeo 2014 körnéykén pont kafa lesz. Sőt, úgy már a 2.5T-vel is jó lenne...
"Mondeo MKVI 2.5T Hybrid"
Ha a Ford eladja a Volvot, akkor van rá esély, hogy az mkVII-ben lesz hibrid technológia...
Jani, azt tudom, hogy tervező-mérnök vagy, csak kérdés, hogy miben? Mire van jogosultságod? Pl. családi ház?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4483 Dátum:
2009.06.12 péntek, 09:03:22 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.12 péntek, 08:56:23
Ha a Ford eladja a Volvot, akkor van rá esély, hogy az mkVII-ben lesz hibrid technológia...
Jani, azt tudom, hogy tervező-mérnök vagy, csak kérdés, hogy miben? Mire van jogosultságod? Pl. családi ház?
Elektromos területen 20kV-ig mindenre (jézuskától a géppuskáig).
MKVII? hát addig még sokat kell várni...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4484 Dátum:
2009.06.12 péntek, 09:05:19 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.12 péntek, 09:03:22
Elektromos területen 20kV-ig mindenre (jézuskától a géppuskáig).
MKVII? hát addig még sokat kell várni...
akkor azt mond meg Nekem: ha a gyári riasztó kürtje mellé párhuzamosan odakötök még egy kürtöt mit szól hozzá a kanbsuz? Illetve lesz baja valaminek?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4485 Dátum:
2009.06.12 péntek, 09:14:18 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.12 péntek, 09:05:19
akkor azt mond meg Nekem: ha a gyári riasztó kürtje mellé párhuzamosan odakötök még egy kürtöt mit szól hozzá a kanbsuz? Illetve lesz baja valaminek?
Igen, ez végül is családi ház téma.
Hááát, nem tudom mit szólhat hozzá, mindenesetre ha ilyet csinálsz, akkor szólj mert megyek és kamerázok.
Komolyra fordítva a szót: sztem az egész buszt nem teheted tönkre elsőre, mert ugye a busz az több madzagból áll. Az meg ha direktben rákötöd elvileg nem kell hogy hazavágja a rendszert, ugyanis itt ugyanúgy kell lenni zárlatvédelemnek, mint bárhol egy komolyabb elektronikában. A biztosíték lehet, hogy nem fogja kamálni a történetet, de nem hiszem, hogy kiolvadna majd, mert elvileg ha egy ugyanolyan teljesítményű kürtöt kötsz oda párhuzamosan, akkor fele akkora lesz az ellenállás, így 2x akkora áram fog folyni, ami állapotot a rendszernek már hibásnak kell hogy észleljen, így legalább egy hibaüzenetet illene küldenie.
Előző fókimban az utólagos tempomat kábele fordítva lett felfejelve, ezáltal a speedsignal szépen le volt kötve testre. Az autó szépen ment, annyi, hogy nem működött a tempomat. A kenbusz meg nem ment tönkre, mert nem is volt benne...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4486 Dátum:
2009.06.12 péntek, 09:18:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.12 péntek, 09:14:18
Igen, ez végül is családi ház téma.
Hááát, nem tudom mit szólhat hozzá, mindenesetre ha ilyet csinálsz, akkor szólj mert megyek és kamerázok.
Komolyra fordítva a szót: sztem az egész buszt nem teheted tönkre elsőre, mert ugye a busz az több madzagból áll. Az meg ha direktben rákötöd elvileg nem kell hogy hazavágja a rendszert, ugyanis itt ugyanúgy kell lenni zárlatvédelemnek, mint bárhol egy komolyabb elektronikában. A biztosíték lehet, hogy nem fogja kamálni a történetet, de nem hiszem, hogy kiolvadna majd, mert elvileg ha egy ugyanolyan teljesítményű kürtöt kötsz oda párhuzamosan, akkor fele akkora lesz az ellenállás, így 2x akkora áram fog folyni, ami állapotot a rendszernek már hibásnak kell hogy észleljen, így legalább egy hibaüzenetet illene küldenie.
Előző fókimban az utólagos tempomat kábele fordítva lett felfejelve, ezáltal a speedsignal szépen le volt kötve testre. Az autó szépen ment, annyi, hogy nem működött a tempomat. A kenbusz meg nem ment tönkre, mert nem is volt benne...
csak azért kérdem, mert lehúzott abalkoknál beélesedett a riasztó akertben. Smikor benyúltam az autóba megszólalt a riasztó. Ez eddig OK, na de a hangja:
. Nem duda hang. Valami be van rajta szorula (szerintem), mert olyan lefolytottan repedtfazékos.
Már azon is gondolkodtam, hogy bemegyek Fordékhoz, hogy az x db-elt nem teljesíti. A telefonom rezgése nagyobb deicbelt tud szerintem.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4487 Dátum:
2009.06.12 péntek, 09:24:04 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.12 péntek, 09:18:38
csak azért kérdem, mert lehúzott abalkoknál beélesedett a riasztó akertben. Smikor benyúltam az autóba megszólalt a riasztó. Ez eddig OK, na de a hangja:
. Nem duda hang. Valami be van rajta szorula (szerintem), mert olyan lefolytottan repedtfazékos.
Már azon is gondolkodtam, hogy bemegyek Fordékhoz, hogy az x db-elt nem teljesíti. A telefonom rezgése nagyobb deicbelt tud szerintem.
beélesedett? magától?
Majd hallgasd meg az enyémet, az is repedt fazék.
De nem kell hogy hangos legyen a kürt, úgysem figyel fel rá senki. Az elég ha Te hallod bent a házban.
Egyébként a környezetvédelmi kérdések miatt ezek már nem lehetnek olyan hangosak (zajszennyezés).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4488 Dátum:
2009.06.12 péntek, 09:28:00 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.12 péntek, 09:24:04
beélesedett? magától?
Majd hallgasd meg az enyémet, az is repedt fazék.
De nem kell hogy hangos legyen a kürt, úgysem figyel fel rá senki. Az elég ha Te hallod bent a házban.
Egyébként a környezetvédelmi kérdések miatt ezek már nem lehetnek olyan hangosak (zajszennyezés).
gondolom bezártam autómatikusan, csak nem emlékszem rá. Mindenesetre az ablakokat lehúzva hagytam
Zajszennyezés, pfff, jó, hogy nem kötik már ki a rádiót is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4489 Dátum:
2009.06.12 péntek, 09:29:25 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.12 péntek, 09:24:04
beélesedett? magától?
Majd hallgasd meg az enyémet, az is repedt fazék.
De nem kell hogy hangos legyen a kürt, úgysem figyel fel rá senki. Az elég ha Te hallod bent a házban.
Egyébként a környezetvédelmi kérdések miatt ezek már nem lehetnek olyan hangosak (zajszennyezés).
Ja és mégegy. Ha az alá az ablak alá/elé tudnék parkolni, amelyiknél a fejemet éjszakára lerakom, akkor ébren lehet, hogy meghallanám, de hogy alvás közben nem ébrednék rá fel, az tutti.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4490 Dátum:
2009.06.12 péntek, 09:34:53 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.12 péntek, 09:29:25
Ja és mégegy. Ha az alá az ablak alá/elé tudnék parkolni, amelyiknél a fejemet éjszakára lerakom, akkor ébren lehet, hogy meghallanám, de hogy alvás közben nem ébrednék rá fel, az tutti.
Az én stratégiám az, hogy még a a zárat sem dugóztattam le végül. Ha vki akar, akkor könnyen be tud ülni, megcsodálni a belsejét. Elvinni nem tud semmit, mert nincs soha semmi a kocsiban. Az autó lábon elvitele miatt sem aggódom.
(addigra úgyis felkelek
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4491 Dátum:
2009.06.12 péntek, 09:35:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.12 péntek, 09:34:53
Az én stratégiám az, hogy még a a zárat sem dugóztattam le végül. Ha vki akar, akkor könnyen be tud ülni, megcsodálni a belsejét. Elvinni nem tud semmit, mert nincs soha semmi a kocsiban. Az autó lábon elvitele miatt sem aggódom.
(addigra úgyis felkelek
)
Én egy pager-en gondolkozom. Akár gsm-es, akár csak rádióhullámos.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4492 Dátum:
2009.06.12 péntek, 09:43:05 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.12 péntek, 09:35:56
Én egy pager-en gondolkozom. Akár gsm-es, akár csak rádióhullámos.
Sztem azzal simán elviszik a kocsit. S ráadásul még bosszankodsz is, mert ha éjjel viszik, akkor felkelt a pager...
Én a prevenció témának feküdtem neki. Így alszom nyugodtan. Ha az autómat most ellopnák, akkor azt mondanám, hogy aki elvitte, megérdemelte. Egyébként meg van cascom is.
Ha gondolod, majd megadom a szerelőm elérhetőségét, meg felvázolom nagyjából a dolog lényegét.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4493 Dátum:
2009.06.12 péntek, 09:48:16 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.12 péntek, 09:43:05
Sztem azzal simán elviszik a kocsit. S ráadásul még bosszankodsz is, mert ha éjjel viszik, akkor felkelt a pager...
Én a prevenció témának feküdtem neki. Így alszom nyugodtan. Ha az autómat most ellopnák, akkor azt mondanám, hogy aki elvitte, megérdemelte. Egyébként meg van cascom is.
Ha gondolod, majd megadom a szerelőm elérhetőségét, meg felvázolom nagyjából a dolog lényegét.
Én otthon garázsban állok, nyaralóban a kertben, a munkahelyemen meg őrzött parkolóban. Ja és utálom a Cascot.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4494 Dátum:
2009.06.12 péntek, 09:53:36 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.12 péntek, 09:48:16
Én otthon garázsban állok, nyaralóban a kertben, a munkahelyemen meg őrzött parkolóban. Ja és utálom a Cascot.
Háááát, ettől még simán elvihetik sztem bármelyik helyről.
Tényleg nem bántásképpen írom.
Sztem egy motortérzár az már jelentős előrelépés lenne, s az nem is akadályoz a mindennapokban.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4495 Dátum:
2009.06.12 péntek, 10:10:06 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.12 péntek, 09:53:36
Háááát, ettől még simán elvihetik sztem bármelyik helyről.
Tényleg nem bántásképpen írom.
Sztem egy motortérzár az már jelentős előrelépés lenne, s az nem is akadályoz a mindennapokban.
a pajzsra gondolsz?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4496 Dátum:
2009.06.12 péntek, 10:11:29 »
Idézetet írta: SzJani - 2009.06.12 péntek, 09:53:36
Háááát, ettől még simán elvihetik sztem bármelyik helyről.
Tényleg nem bántásképpen írom.
Sztem egy motortérzár az már jelentős előrelépés lenne, s az nem is akadályoz a mindennapokban.
otthon garázsban áll. Ha akarom, beriasztom. Biztonsági cég a risztást követően 5 percen belül a házban van.
Munkahelyemen kormányőrök védik a parkolót.
Nyaralónál a kert, hát ott semmi különös nincsen
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4497 Dátum:
2009.06.12 péntek, 10:40:35 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.12 péntek, 10:11:29
otthon garázsban áll. Ha akarom, beriasztom. Biztonsági cég a risztást követően 5 percen belül a házban van.
Munkahelyemen kormányőrök védik a parkolót.
Nyaralónál a kert, hát ott semmi különös nincsen
kocce az infot...foleg a nyaralosat
Naplózva
blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4498 Dátum:
2009.06.12 péntek, 10:41:57 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.12 péntek, 10:10:06
a pajzsra gondolsz?
nem, nem a pajzsra.
Én csak egy sima motortérzárra gondoltam.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Mondeo IV.
«
Új hozzászólás #4499 Dátum:
2009.06.12 péntek, 10:43:00 »
Idézetet írta: baloght - 2009.06.12 péntek, 10:11:29
otthon garázsban áll. Ha akarom, beriasztom. Biztonsági cég a risztást követően 5 percen belül a házban van.
Munkahelyemen kormányőrök védik a parkolót.
Nyaralónál a kert, hát ott semmi különös nincsen
Hát, te tudod. De a motortérzárat tényleg javasolni tudom, olcsó, hatékony.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak:
1
...
83
84
85
86
87
88
89
[
90
]
91
92
93
94
95
96
97
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ