Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:11:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 324 325 [326] 327 328 329 330 331 332 333 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6348995 alkalommal)
0 Felhasználó és 123 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16250 Dátum: 2011.11.05 szombat, 20:33:59 »

2000-es a tetőm és a tetőablakom, de nem ázik.
Állítólag legjobb a Velux...
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16251 Dátum: 2011.11.05 szombat, 20:39:57 »

Akkor már nem...  Wink
győzködés vs beletörődés
 miaz tickedoff        vigyor3 rinya
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.05 szombat, 20:44:57 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Black
Vendég
« Új hozzászólás #16252 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 11:35:42 »

Állítólag legjobb a Velux...
Majd Neked olyat építünk bele. eplus2
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16253 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 20:55:03 »

Most akkor van kapacitás az autó alatt görnyedni félévente 3x, vagy nincs? Ezt kell eldönteni.
Szerintem itten ti most két ember érdeklődését keveritek egybe. Van egy, aki nem akakr autó alatt fetrengeni és eddig csak egy hsz-t termelt, és van Hanko77, akinek még helye is van a szereléshez.
Kápíse Smiley
Naplózva
wintervision
Vendég
« Új hozzászólás #16254 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 20:56:20 »

wave
Elöljáróban annyit, hogy én a Mondeó előtt az előd Sierrát hajtottam 19 évig, és mondhatom, a köznyelv által mondottakkal ellentétben nagyon kevés problémát éltem meg. A vw.és, meg op.les kollégákkal szemben csak a kötelező szervizeket kellett csináljam, nem voltak nagy kiadásaim.
Amikor eladtam, úgy vettem Mondit (más szóba sem jöhetett), hogy vittem magammal az autószerelő barátomat, aki "kezeli" a járgányaimat. Ő nézte át tüzetesen, próbálta ki, és mondta meg, mi a rossz rajta, mit csináltak eddig nagyjából. Érti a szakmáját, bíztam benne, nem bántam meg.
Másfél éve hajtom a "zöld szörnyet", de nagyobb bajom nincs vele.
Ebből azt akartam kihozni, érdemes elvinni valaki hozzáértő személyt a mustrára, akkor nagy meglepetés nem érhet, legalább is kisebb eséllyel!
Én most is Mondeot vennék, értékarányban nagyon jó!



Köszönöm szépen a válaszokat!
Fontos dolgot kihagytam, mégpedig azt, hogy benzinest szeretnék elsősorban 1.8 ast vagy 2.0 t.
Autószerelővel mindenképpen szeretném megnézetni, csak az a gond vele hogy el kell vinni hozzá a gépet... nem jön el "túrázni".
Naplózva
wintervision
Vendég
« Új hozzászólás #16255 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:00:54 »

Mennyire sürgős?MErt úgylehet,nemsokára lesz itt Szegeden egy eladó (félreértések elkerülése végett,NEM AZ ENYÉM!) ötajtós,2000. évi 1.8 benzines.HA vissza akarsz keresni,suba (+) barátom autója volt,jelenleg az özvegyéé,ahogy lezárul a hagyatéki eljárás el akarja adni.

Karácsony előtt még szeretnék túlesni a dolgon... Persze csak ha nem jön közbe semmi.
Egyébként érdekelne a dolog, bár sajnálom, az okát amiért eladóvá fog válni. Sad
 
Naplózva
wintervision
Vendég
« Új hozzászólás #16256 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:08:00 »

Arra figyelj oda mindenképpen, hogy Suzuki Swiftet vegyél!

A leírt paraméterekkel a Mondeo nem a te autód. Szerintem legalábbis biztosan nem. integet2

 worship worship
Azért annyira nem rossz a helyzet.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16257 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:09:09 »

Karácsony előtt még szeretnék túlesni a dolgon... Persze csak ha nem jön közbe semmi.
Egyébként érdekelne a dolog, bár sajnálom, az okát amiért eladóvá fog válni. Sad
 
okéj,kedden találkozok vele (ha minden jól megy) majd mondom neki.Tudnánk priviben értekezni,hogy mégis mihez tartsa magát (ár,stb,meg némi infót tudok adni...)
Naplózva
wintervision
Vendég
« Új hozzászólás #16258 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:19:01 »

Szerintem itten ti most két ember érdeklődését keveritek egybe. Van egy, aki nem akakr autó alatt fetrengeni és eddig csak egy hsz-t termelt, és van Hanko77, akinek még helye is van a szereléshez.
Kápíse Smiley

Sajnos mint írtam, tényleg nem vagyok időmilliomos, ezért kicsit döcögősen tudok visszaírni is...
Egy kis magyarázatra szorul az első hozzászólásom.
Azzal tisztában vagyok, hogy probléma mentes autó nem létezik, csak a mesékben. Főleg nem akkor ha tizenegy néhány éves autókról beszélünk.
Ezzel nincs is semmi gond. Csak sokáig jártam cégesben egy Citrom Ber....val, és éjjel nappal volt valami nyűgje, ami olyan költségekkel járt, hogy én biztos felakasztom magam ha nekem kell állnom... Arról nem is beszélve, hogy a legszarabb pillanatokban hagyott ott valahol.... Betegágy. duhos2
Nahh, én ezt nem szeretném átélni saját autóval. Wink
Naplózva
wintervision
Vendég
« Új hozzászólás #16259 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:19:50 »

okéj,kedden találkozok vele (ha minden jól megy) majd mondom neki.Tudnánk priviben értekezni,hogy mégis mihez tartsa magát (ár,stb,meg némi infót tudok adni...)
Ok.
Köszönöm szépen!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16260 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:20:36 »

Sajnos mint írtam, tényleg nem vagyok időmilliomos, ezért kicsit döcögősen tudok visszaírni is...
Egy kis magyarázatra szorul az első hozzászólásom.
Azzal tisztában vagyok, hogy probléma mentes autó nem létezik, csak a mesékben. Főleg nem akkor ha tizenegy néhány éves autókról beszélünk.
Ezzel nincs is semmi gond. Csak sokáig jártam cégesben egy Citrom Ber....val, és éjjel nappal volt valami nyűgje, ami olyan költségekkel járt, hogy én biztos felakasztom magam ha nekem kell állnom... Arról nem is beszélve, hogy a leg***abb pillanatokban hagyott ott valahol.... Betegágy. duhos2
Nahh, én ezt nem szeretném átélni saját autóval. Wink
Ment privát.Olvasd el,a többit majd meg látjuk.Amit ajánlok,az egy korrektül rendben tartott autó,igaz az utóbbi hónapokban nem mozdult,de valamelyik nap úgyis megyek ránézni,feléleszteni.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16261 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:26:20 »

Sajnos mint írtam, tényleg nem vagyok időmilliomos, ezért kicsit döcögősen tudok visszaírni is...
Egy kis magyarázatra szorul az első hozzászólásom.
Azzal tisztában vagyok, hogy probléma mentes autó nem létezik, csak a mesékben. Főleg nem akkor ha tizenegy néhány éves autókról beszélünk.
Ezzel nincs is semmi gond. Csak sokáig jártam cégesben egy Citrom Ber....val, és éjjel nappal volt valami nyűgje, ami olyan költségekkel járt, hogy én biztos felakasztom magam ha nekem kell állnom... Arról nem is beszélve, hogy a leg***abb pillanatokban hagyott ott valahol.... Betegágy. duhos2
Nahh, én ezt nem szeretném átélni saját autóval. Wink

Én 5 és fél évig jártam az MKII-mel (1.8b), ha rendszeresen karban van tartva, meghálálja. Sose hagyott ott sehol! wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16262 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:27:22 »

Sajnos mint írtam, tényleg nem vagyok időmilliomos, ezért kicsit döcögősen tudok visszaírni is...
Egy kis magyarázatra szorul az első hozzászólásom.
Azzal tisztában vagyok, hogy probléma mentes autó nem létezik, csak a mesékben. Főleg nem akkor ha tizenegy néhány éves autókról beszélünk.
Ezzel nincs is semmi gond. Csak sokáig jártam cégesben egy Citrom Ber....val, és éjjel nappal volt valami nyűgje, ami olyan költségekkel járt, hogy én biztos felakasztom magam ha nekem kell állnom... Arról nem is beszélve, hogy a leg***abb pillanatokban hagyott ott valahol.... Betegágy. duhos2
Nahh, én ezt nem szeretném átélni saját autóval. Wink

Akkor ne vegyél franciát. Ennyi. integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16263 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:27:46 »

Én 5 és fél évig jártam az MKII-mel (1.8b), ha rendszeresen karban van tartva, meghálálja. Sose hagyott ott sehol! wave
Engem se!Ha leállt,akkor jött a vontató kokaikoko és annyi!De mindig együtt voltunk,nem gurult el mellőlem!  wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16264 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:28:30 »

 hehe
Engem se!Ha leállt,akkor jött a vontató kokaikoko és annyi!De mindig együtt voltunk,nem gurult el mellőlem!  wave
hehe
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16265 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:31:25 »

Engem se!Ha leállt,akkor jött a vontató kokaikoko és annyi!De mindig együtt voltunk,nem gurult el mellőlem!  wave
modosítom a hsz-emet: ............................................ ha megfelelően karban van tartva, meghálálja.  hehe
 Sose hagyott ott sehol!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
wintervision
Vendég
« Új hozzászólás #16266 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:42:24 »

A rendszeres, karban tartás szerintem minden autónak megjár... különben hogyan várhatnánk el tőle hogy megbízható legyen.
Az említett francia ipari hulladék gyötrelmeit én elsősorban a jobb egyről néztem, de éppúgy szenvedő alanya voltam a dolognak...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16267 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:44:19 »

modosítom a hsz-emet: ............................................ ha megfelelően karban van tartva, meghálálja.  hehe
 Sose hagyott ott sehol!
vazze,tehetek én arról,ha szétesett a váltó?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16268 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:46:27 »

vazze,tehetek én arról,ha szétesett a váltó?
őszinte választ vársz vagy kedveset?  hehe
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16269 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:46:50 »

vazze,tehetek én arról,ha szétesett a váltó?
arról nem (még a szétesés előtt kellett volna cserélni, hogy okoskodjak egy kicsit  eplus2)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16270 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:47:40 »

A rendszeres, karban tartás szerintem minden autónak megjár... különben hogyan várhatnánk el tőle hogy megbízható legyen.

 eljen
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16271 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:47:55 »

őszinte választ vársz vagy kedveset?  hehe
szerintem tőled egyikre sem eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16272 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:49:41 »

szerintem tőled egyikre sem eplus2
akkor jól sejtettem, de hát mondom, ki tudja Cheesy
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16273 Dátum: 2011.11.06 vasárnap, 21:52:26 »

arról nem (még a szétesés előtt kellett volna cserélni, hogy okoskodjak egy kicsit  eplus2)
vazze,ez már cserélt váltó volt... wave
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16274 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 09:18:42 »

A rendszeres, karban tartás szerintem minden autónak megjár... különben hogyan várhatnánk el tőle hogy megbízható legyen.
Az említett francia ipari hulladék gyötrelmeit én elsősorban a jobb egyről néztem, de éppúgy szenvedő alanya voltam a dolognak...
A francia autók nagyon kényelmesek, de igencsak kaotikus az elektronikájuk. Vagy jó, vagy pedig nem, de akkor nagyon nem, és igencsak romlásképes.
Pl.: Anyumék Scenicje 19000 km és 3 év után adta be a kulcsot olyan szinten, hogy mind a 4 trafó csere, és ezen felül hidrotőkézni is kellett. Csak ennyi idő kellett ahhoz, hogy elromoljon az elektronika rész. Egyébként semmi más problémája nem volt és most sincs.
Naplózva
emilszam
Vendég
« Új hozzászólás #16275 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 12:21:53 »

Hello! Üdv. a klubban!  wave

Örülük, hogy örültök és szeretitek  Wink vigyor3 .
Kicsit jobban kell pörgetni  (minimálisan), ez nem olyan mint az előző pdtdi-d / alulról nyomatékos.
A kuplung amíg nem csúszik, addig jó, a szerelőm is ezt mondja.

üdv.  integet2 wave

Pörgetem is, asszony nézett is nagyot! :-)
Már túl vagyok az első önálló izzócserén (ezen az autón első), vettem bele műa csomagtár tálcát, hogy kíméljem a belsőt. És a gyerekek (és az asszony is) le van tiltva a kocsiban való kajálásról. Mondanom sem kell, csak az asszony tiltakozott :-)
Úgyhogy köszi, hogy vigyáztál rá, igyekszem én is..
:-)

Kuplung miatt még nem aggódom, csak számolok vele, érdeklődöm.
Te milyen olajat használtál bele?
Emilszam
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16276 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 13:38:19 »

Pörgetem is, asszony nézett is nagyot! :-)
Már túl vagyok az első önálló izzócserén (ezen az autón első), vettem bele műa csomagtár tálcát, hogy kíméljem a belsőt. És a gyerekek (és az asszony is) le van tiltva a kocsiban való kajálásról. Mondanom sem kell, csak az asszony tiltakozott :-)
Úgyhogy köszi, hogy vigyáztál rá, igyekszem én is..
:-)

Kuplung miatt még nem aggódom, csak számolok vele, érdeklődöm.
Te milyen olajat használtál bele?
Emilszam


Kizárólag 5w30 Ford dobozolású/gyári olajat. Ami az előírt. Nem szabad szerelőnek hinni, ha rá akar dumálni 10w40-re. Így szép csendes a járása.
Melyik izzó égett ki?
 wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
emilszam
Vendég
« Új hozzászólás #16277 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 14:11:37 »

Kizárólag 5w30 Ford dobozolású/gyári olajat. Ami az előírt. Nem szabad szerelőnek hinni, ha rá akar dumálni 10w40-re. Így szép csendes a járása.
Melyik izzó égett ki?
 wave

Bal első, tompított. azt mondtad, 50% emelt fényű, olyat is vettem bele. H7, 55W. rögtön kettőt vettem, hogy legyen csere, ha a jobb oldali is kiég.
Szerelési könyv utasításait követve, 10 perc alatt megvolt, kézmosással :-)
központi zár nem nyit ki elsőre minden ajtót. Ez szándékos, vagy csak valami kóboráram? Még egy vagy hosszú nyomásra kinyit már mindent. Furcsa.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16278 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 14:14:33 »

Bal első, tompított. azt mondtad, 50% emelt fényű, olyat is vettem bele. H7, 55W. rögtön kettőt vettem, hogy legyen csere, ha a jobb oldali is kiég.
Szerelési könyv utasításait követve, 10 perc alatt megvolt, kézmosással :-)
központi zár nem nyit ki elsőre minden ajtót. Ez szándékos, vagy csak valami kóboráram? Még egy vagy hosszú nyomásra kinyit már mindent. Furcsa.
gyári. egy nyomásra csak a pilóta ajtó nyílik.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Moha2
Vendég
« Új hozzászólás #16279 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 14:50:28 »

Sziasztok!

A gond a következő: 94-es mondim vezetékei szétfohszlanak a ...-ba.
MKII hasonló típusú járgány motortérben lévő kábelkötegei beépíthetők e az autómba?
Milyen átalakítások kellenek hozzá? Nem vagyok villamos szakember, de a baráti körben van.
1994 MKI 2000cm3 - aut.váltó - klíma - tempomat

Kösz előre is:

Moha

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16280 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 15:44:23 »

Sziasztok!

A gond a következő: 94-es mondim vezetékei szétfohszlanak a ...-ba.
MKII hasonló típusú járgány motortérben lévő kábelkötegei beépíthetők e az autómba?
Milyen átalakítások kellenek hozzá? Nem vagyok villamos szakember, de a baráti körben van.
1994 MKI 2000cm3 - aut.váltó - klíma - tempomat

Kösz előre is:

Moha


csak ha az összes kábelt cseréled.Az mk2-nek mások a csatlakozói,más az elektromos rendszer kiépítése,nagyon nagy meló.Bár végülis megéri,de készülj fel a copásokra.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16281 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 16:56:56 »

Sziasztok!

A gond a következő: 94-es mondim vezetékei szétfohszlanak a ...-ba.
MKII hasonló típusú járgány motortérben lévő kábelkötegei beépíthetők e az autómba?
Milyen átalakítások kellenek hozzá? Nem vagyok villamos szakember, de a baráti körben van.
1994 MKI 2000cm3 - aut.váltó - klíma - tempomat

Kösz előre is:

Moha


mk1 kábelköteggel kevesebb a copattyú. 95-96...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Moha2
Vendég
« Új hozzászólás #16282 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 17:09:46 »

Sziasztok!

A gond a következő: 94-es mondim vezetékei szétfohszlanak a ...-ba.
MKII hasonló típusú járgány motortérben lévő kábelkötegei beépíthetők e az autómba?
Milyen átalakítások kellenek hozzá? Nem vagyok villamos szakember, de a baráti körben van.
1994 MKI 2000cm3 - aut.váltó - klíma - tempomat

Kösz előre is:

Moha

Köszönöm a válaszokat!!  worship
Akkor keresek, keresek.......


Moha

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16283 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 17:11:23 »

Köszönöm a válaszokat!!  worship
Akkor keresek, keresek.......


Moha


szólj...az ajánlatom fennáll... Cheesy
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16284 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 17:12:41 »

Bal első, tompított. azt mondtad, 50% emelt fényű, olyat is vettem bele. H7, 55W. rögtön kettőt vettem, hogy legyen csere, ha a jobb oldali is kiég.
Szerelési könyv utasításait követve, 10 perc alatt megvolt, kézmosással :-)
központi zár nem nyit ki elsőre minden ajtót. Ez szándékos, vagy csak valami kóboráram? Még egy vagy hosszú nyomásra kinyit már mindent. Furcsa.

Így is van 50 % emelt fényű (ha jól emlékszem Osram). Én ha kettőt vennék, biztos mind a kettőt kicserélném, és a maradék jót raknám el tartalékba.
Ne feledd, azért egy fényszóró állítás ellenörzés (alapállásba) csere után nem árt. Legalább egy fallal szembe álljál, a kocsival és a magasságot nézd össze, ha kell állíts rajta (persze legjobb a műszeres, de az ráér akkor is ha mész szerelőhöz pl. olajcsere alkalmával, vagy ha amúgy is jársz olyan helyen ahol csinálnak ilyen kontrolt), persze nem kötelező  Wink.

Majdnem jól írta a kolléga. Első nyitásra (1x nyomod) a vezető ajtaját és a csomagtartó ajtót nyitja. Másodikra (2x nyomod) nyitja ki a maradék 3 ajtót.
Első zárásnál (1x nyomod) bezárja az összes ajtót. Második zárásnál (2x nyomod) aktíválja a retesz zárat mindegyiknél. Ez gyárilag van így kialakítva.
Bal lábnál lévő kis polcnál van a "dudálos nyitás-zárás" kapcsoló. Ha aktív akkor nyitásnál és retesz zárásnál dudál a verda.

Egy két jótanács: Általában nem fagy be egyik ajtó és a kézzifék sem. Az ajtó kédergumikat glicerines szivaccsal kend át a fagyok előtt. Glicerint a gyógyszertárba kapsz aprópénzért. A kombinál nagyon felveri esős-szutykos időben a sarat a hátuljára. Ezért a hátsó ajtó zárat időnként meg kell járatni, hogy később is működjön elektromosan. Sokan wd40-et használnak. Én azt csak tisztításra, illetve tűzoltó megoldásra tartom jónak. Zárolajozásra én évek óta (lehet, hogy mondtam neked, akkor sorry) fegyverolajat használok. Kicsi flakon sokáig elég, kb 1500 Ft Vadász boltba.
Kapuk lakatok, mindenféle zárnál ezt használom.

Egyenlőre ennyi jutott eszembe.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Moha2
Vendég
« Új hozzászólás #16285 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 17:14:21 »

szólj...az ajánlatom fennáll... Cheesy

Köszönöm!
A héten mindenképpen visszajelzek!!
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16286 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 17:17:03 »

Hasonló kérdésem lenne. '94-es 1.8-as halott motoros autóba a '99-est át lehet simán dobni, vagy át kell kábelezni is.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
antpeter
Vendég
« Új hozzászólás #16287 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:51:59 »

Nincs valakinek eladó fém vízcsöve 1,6 16V 90LE, mk2 mondeora1999-es?Arra gondolok,ami a motor szíjhajtás felőli oldalról elvezeti a fűtőradiátor gumicsövéig  a vizet.Néztem több helyen,de újat sehol sem kapok,így jó lenne bontott is.Köszi
antpeter@freemail.hu
203919683
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16288 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 19:57:33 »

Hasonló kérdésem lenne. '94-es 1.8-as halott motoros autóba a '99-est át lehet simán dobni, vagy át kell kábelezni is.
mindent lehet. de mivel egy 94-es autóba akarsz építeni érdemes és ajánlott kötegekkel együtt beépíteni a másik motort. a 94-es vezetékek még hajlamosak a porladásra, ezért nem képviselnek értéket, sőt kifejezetten probléma forrás lenne a későbbiek folyamán. ha tényleg az autó talpra állításán gondolkodsz, csak úgy állj neki, ha a kábelkötegeket is kicseréled. legegyszerűbben egy komplett donor vásárlásával jársz.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16289 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 20:54:43 »

Nincs valakinek eladó fém vízcsöve 1,6 16V 90LE, mk2 mondeora1999-es?Arra gondolok,ami a motor szíjhajtás felőli oldalról elvezeti a fűtőradiátor gumicsövéig  a vizet.Néztem több helyen,de újat sehol sem kapok,így jó lenne bontott is.Köszi
antpeter@freemail.hu
203919683
Hol nézted? Merre fele laksz?
Nekem iden kellett cserélni, ha ugyanarra gondolok és vettem újat a XVIII.ker. Ford alkatrész boltban.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
antpeter
Vendég
« Új hozzászólás #16290 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 22:15:18 »

Hol nézted? Merre fele laksz?
Nekem iden kellett cserélni, ha ugyanarra gondolok és vettem újat a XVIII.ker. Ford alkatrész boltban.
Várpalotán lakom,itt a környéken sehol nincs,valamint webáruház kínálatában sem láttam.Sajna képem nincs róla.Csodálkoztam,hogy ilyen hamar tönkrement,teljesen szétv olt rohadva.Általában azért ez kiszolgálja az autót.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16291 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 22:20:20 »

Várpalotán lakom,itt a környéken sehol nincs,valamint webáruház kínálatában sem láttam.Sajna képem nincs róla.Csodálkoztam,hogy ilyen hamar tönkrement,teljesen szétv olt rohadva.Általában azért ez kiszolgálja az autót.
Ez az autó hossztengelyétől jobbra és hossztengelyével párhuzamos a motor alatt?
Nekem ezen jelent meg korrózió, de nem vártam meg míg kilyukad, előtte cserélve lett.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
antpeter
Vendég
« Új hozzászólás #16292 Dátum: 2011.11.07 hétfő, 22:39:03 »

Ez az autó hossztengelyétől jobbra és hossztengelyével párhuzamos a motor alatt?
Nekem ezen jelent meg korrózió, de nem vártam meg míg kilyukad, előtte cserélve lett.
Igen,az.Sajna nekem elkerülte a figyelmemet,és elfolyt a vizem.Sajna Pestre nem járok,de,ha máshol nem sikerülne szerezni,akkor megoszthatnád velem ennek a boltnak az elérhetőségét.
Köszi
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16293 Dátum: 2011.11.08 kedd, 01:05:52 »

mindent lehet. de mivel egy 94-es autóba akarsz építeni érdemes és ajánlott kötegekkel együtt beépíteni a másik motort. a 94-es vezetékek még hajlamosak a porladásra, ezért nem képviselnek értéket, sőt kifejezetten probléma forrás lenne a későbbiek folyamán. ha tényleg az autó talpra állításán gondolkodsz, csak úgy állj neki, ha a kábelkötegeket is kicseréled. legegyszerűbben egy komplett donor vásárlásával jársz.
Köszi!
Igazából a papír problémás '99-eshez vett a barátom egy megfőzött motoros, de jó állapotú 94-est.
Ha viszont kábelek is, akkor gondolom komplett műszerezés is.
Még egy kérdés: az MK2 eleje átrakható az mk1-re (lámpák, hűtőrács, stb) Én sem értem a kérdés lényegét, csak megkértek, kérdezzem meg ezt is. Smiley
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16294 Dátum: 2011.11.08 kedd, 05:56:06 »

Köszi!
Igazából a papír problémás '99-eshez vett a barátom egy megfőzött motoros, de jó állapotú 94-est.
Ha viszont kábelek is, akkor gondolom komplett műszerezés is.
Még egy kérdés: az MK2 eleje átrakható az mk1-re (lámpák, hűtőrács, stb) Én sem értem a kérdés lényegét, csak megkértek, kérdezzem meg ezt is. Smiley
Ha csak a karosszéria elemeket nézzük mit kell kicseréli: lámpák, hűtőrács, sárvédők, motorháztető, lökhárító, stb.
érdemes?...
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16295 Dátum: 2011.11.08 kedd, 06:01:28 »

Igen,az.Sajna nekem elkerülte a figyelmemet,és elfolyt a vizem.Sajna Pestre nem járok,de,ha máshol nem sikerülne szerezni,akkor megoszthatnád velem ennek a boltnak az elérhetőségét.
Köszi

itt a link: http://mondeo.hu/index.php?page=32

Telefonon érdeklődjél (netet nem vágják annyira) alvázszám alapján.  wave

Ha tudok segíteni vmiben, szólj.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
antpeter
Vendég
« Új hozzászólás #16296 Dátum: 2011.11.08 kedd, 06:52:23 »

itt a link: http://mondeo.hu/index.php?page=32

Telefonon érdeklődjél (netet nem vágják annyira) alvázszám alapján.  wave

Ha tudok segíteni vmiben, szólj.
Köszönöm szépen.Szia
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16297 Dátum: 2011.11.08 kedd, 08:32:31 »

Ha csak a karosszéria elemeket nézzük mit kell kicseréli: lámpák, hűtőrács, sárvédők, motorháztető, lökhárító, stb.
érdemes?...
Mint írtam, én csak a tolmács vagyok, tehát nem véleményezem az elképzelést.  Smiley
De tényleg az a helyzet, hogy adott egy relatíve jó állapotú MK1 combi, ami érvényes műszakival és megfőzött motorral rendelkezik, meg egy nem műszakiztatható, de tiszta és teljesen jó, öt ajtós MK2. Az már csak a csavar, hogy az embernek jobban tetszik a '99-es eleje. A fia karosszériás, szóval nagy gondot nem jelenthet neki a dolog. Ők tudják. (Én valószínűleg nem tenném, éppen elég lesz a motort, meg a kábelezést, a műszerfallal kicserélni.)
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16298 Dátum: 2011.11.08 kedd, 10:00:13 »

Ha csak a karosszéria elemeket nézzük mit kell kicseréli: lámpák, hűtőrács, sárvédők, motorháztető, lökhárító, stb.
érdemes?...
+ zárhíd, keresztmerevítő - azaz komplett homlokfal.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16299 Dátum: 2011.11.08 kedd, 10:27:55 »

az eleje átrakható, ha lakatos. de a sárvédőket tuti faragni kell, mivel elvileg a 2-es pár cm-el hosszabb.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 324 325 [326] 327 328 329 330 331 332 333 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.