Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:42:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6347095 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2850 Dátum: 2006.11.04 szombat, 08:05:00 »

fejben számoltam ki , és odafelé kb 140-150nel mentem, egyenesbe 180al, visszafelé meg a síkos út miatt csak olyan 120-130 körül végig. Hát a lényeg hogy akkor itt van valami bibi... Még egy MAFtisztítás meg egy újratanítás hátravan. Ha az nem javít a problémán akkor nemtudom hogyan tovább.
Ezek persze nem ártanak, de egy MAF tisztítással, nem nyersz akkorát, hogy kevesebbet egyen a gép.Nekem egy off autóban az üzemanyagszűrő csöve volt kirepedve, és a földre folyt az üzemanyag, akkor volt nagy a fogyi, valamint akkor amikor a katalizátor elszállt.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #2851 Dátum: 2006.11.04 szombat, 09:20:00 »

Ezek persze nem ártanak, de egy MAF tisztítással, nem nyersz akkorát, hogy kevesebbet egyen a gép.Nekem egy off autóban az üzemanyagszűrő csöve volt kirepedve, és a földre folyt az üzemanyag, akkor volt nagy a fogyi, valamint akkor amikor a katalizátor elszállt.
Ebben most nem vagyok biztos, de úgy emléxem, hogy régen itt valaki azt írta, hogyha a vezérműszíj cserekor nem jól teszik vissza a dolgokat(egy foggal arréb a szíjat vagy valami ilyesmi ) akkor elmászik a vezérlés és ettől is lehet ilyen fogyasztás növekedés.  
 
Sajnos nem emléxem a nevére a kollégának, de még peppin és koris idejében volt egy MKI-es, fekete, 5ajtós, fóliás, spoileres, fekete bőrbelsős, toronymerevítős, direktszűrős, ültetett, nagyfelnis stb. mondis srác. Angel biztos tudja a nevét Smiley (vagy Scratch)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2852 Dátum: 2006.11.04 szombat, 09:25:00 »

Ezek persze nem ártanak, de egy MAF tisztítással, nem nyersz akkorát, hogy kevesebbet egyen a gép.Nekem egy off autóban az üzemanyagszűrő csöve volt kirepedve, és a földre folyt az üzemanyag, akkor volt nagy a fogyi, valamint akkor amikor a katalizátor elszállt.
A lényeg, hogy végig kell menned azokon, amit itt többen leírtunk. Levegőt kap-e, benyát kap-e, nem folyik el, katalizátor stb... Kezd el a legkisebb befektetést igénylőtől és az egyik be fog jönni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2853 Dátum: 2006.11.04 szombat, 09:48:00 »

Ebben most nem vagyok biztos, de úgy emléxem, hogy régen itt valaki azt írta, hogyha a vezérműszíj cserekor nem jól teszik vissza a dolgokat(egy foggal arréb a szíjat vagy valami ilyesmi ) akkor elmászik a vezérlés és ettől is lehet ilyen fogyasztás növekedés.  
 
Sajnos nem emléxem a nevére a kollégának, de még peppin és koris idejében volt egy MKI-es, fekete, 5ajtós, fóliás, spoileres, fekete bőrbelsős, toronymerevítős, direktszűrős, ültetett, nagyfelnis stb. mondis srác. Angel biztos tudja a nevét Smiley (vagy Scratch)
Szerintem te curtisre gondolsz. Akkor neki volt ilyen mkI-e.
Ha a vezérlés elállítódik, az okozhat ilyet. Meg a motor érzehetően nem megy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2854 Dátum: 2006.11.04 szombat, 09:53:00 »

Szerintem te curtisre gondolsz. Akkor neki volt ilyen mkI-e.
Ha a vezérlés elállítódik, az okozhat ilyet. Meg a motor érzehetően nem megy.
ha XX. kerületi, akkor igen, de nekem vmi más név rémlik
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2855 Dátum: 2006.11.04 szombat, 09:56:00 »

Szerintem te curtisre gondolsz. Akkor neki volt ilyen mkI-e.
Ha a vezérlés elállítódik, az okozhat ilyet. Meg a motor érzehetően nem megy.
Egyébként mi történt peppinnel és Korissel. OFF autóznak?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2856 Dátum: 2006.11.04 szombat, 10:01:00 »

Szerintem te curtisre gondolsz. Akkor neki volt ilyen mkI-e.
Ha a vezérlés elállítódik, az okozhat ilyet. Meg a motor érzehetően nem megy.
Belenéztem a MondeoI. topicba és asszem Szabyk volt.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2857 Dátum: 2006.11.04 szombat, 12:24:00 »

Ebben most nem vagyok biztos, de úgy emléxem, hogy régen itt valaki azt írta, hogyha a vezérműszíj cserekor nem jól teszik vissza a dolgokat(egy foggal arréb a szíjat vagy valami ilyesmi ) akkor elmászik a vezérlés és ettől is lehet ilyen fogyasztás növekedés.  
 
Sajnos nem emléxem a nevére a kollégának, de még peppin és koris idejében volt egy MKI-es, fekete, 5ajtós, fóliás, spoileres, fekete bőrbelsős, toronymerevítős, direktszűrős, ültetett, nagyfelnis stb. mondis srác. Angel biztos tudja a nevét Smiley (vagy Scratch)
Szabyk
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2858 Dátum: 2006.11.04 szombat, 12:25:00 »

Belenéztem a MondeoI. topicba és asszem Szabyk volt.
Biztos is. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2859 Dátum: 2006.11.04 szombat, 14:09:00 »

fejben számoltam ki , és odafelé kb 140-150nel mentem, egyenesbe 180al, visszafelé meg a síkos út miatt csak olyan 120-130 körül végig. Hát a lényeg hogy akkor itt van valami bibi... Még egy MAFtisztítás meg egy újratanítás hátravan. Ha az nem javít a problémán akkor nemtudom hogyan tovább.
Megnéztem én is a maf szenzorom de olyan tiszta volt,mint a patyolat ígyhát az én átlagfogyim az marad a 13,lityi városban,és akkor még nem is bántom szegényt!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2860 Dátum: 2006.11.04 szombat, 14:10:00 »

Megnéztem én is a maf szenzorom de olyan tiszta volt,mint a patyolat ígyhát az én átlagfogyim az marad a 13,lityi városban,és akkor még nem is bántom szegényt!
Ja és ha nem mondtam volna az enyém automata,ami ugyebár +egy liter!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2861 Dátum: 2006.11.05 vasárnap, 00:16:00 »

Okés köszi a tanácsokat! Viszem majd az autót a Janohoz aztán a kipufogórendszert átnézetem majd velük. stb
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2862 Dátum: 2006.11.05 vasárnap, 19:12:00 »

Kell bizony!
Ticu!
Jók a kulcsok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2863 Dátum: 2006.11.05 vasárnap, 22:39:00 »

Egyébként ha valakinek van egy fölösleges jó állapotú kardánboxa akkor az érdekelne, mert ami a kocsimban van azt az előző tulaj rendesen leamortizálta...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2864 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 09:36:00 »

nekem lemegy a mutató 220-225-ig 2 személy, félig tank 95-össel és némi poggyásszal. Smiley  
A 190 , szenvedve szvsz kevés!  
jó a kompressziód? katalizátor nincsen széthullva?
Katalizátor ha szét van hullva az zörög,nem?
Az enyém nem zörög.
Kompresszió?Passz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2865 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 09:43:00 »

Katalizátor ha szét van hullva az zörög,nem?
Az enyém nem zörög.
Kompresszió?Passz.
Ja,igen-ha a kompresszió nem jó,enné az olajat,esetleg füstölne,gyenge motor,de legközelebbi szervíznél megméretem.Nekem végre nem akar menni,főleg 5.-ben.
Itt jut eszembe nem tudja véletlen valaki 2.0i-nél a jó kompresszió értékeket?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2866 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 12:49:00 »

Ja,igen-ha a kompresszió nem jó,enné az olajat,esetleg füstölne,gyenge motor,de legközelebbi szervíznél megméretem.Nekem végre nem akar menni,főleg 5.-ben.
Itt jut eszembe nem tudja véletlen valaki 2.0i-nél a jó kompresszió értékeket?
10 es kompresszió jónak mondható benzinesnél
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2867 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 20:51:00 »

Van valakinek valami tippje arra, hogy az mitől van, hogy amikor a motort beindítom, akkor eleinte egy recsegő csörgő hangot lehet hallani. Olyan, mintha dízelmotorja lenne... Minél több ideig áll a motor, annál jobban hallatszik indítás után. De ez egy kis idő mulva elhallgat. Egy kicsit magasabb sistergősebb hang is hallatszik a motorből (az is valami forgóalkatrész hangja lehet szerintem). Viszont ezt ha jol tapasztatltam, minden kis gázadáskor felerősödve lehet hallni, de ahogy tovább nő a fordulatszám elhallgat. Valami még mindig nemstimmel ezzel a motorral szerintem...
Köszi, ha valaki tud valamit mondani rá nekem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2868 Dátum: 2006.11.06 hétfő, 21:47:00 »

Van valakinek valami tippje arra, hogy az mitől van, hogy amikor a motort beindítom, akkor eleinte egy recsegő csörgő hangot lehet hallani. Olyan, mintha dízelmotorja lenne... Minél több ideig áll a motor, annál jobban hallatszik indítás után. De ez egy kis idő mulva elhallgat. Egy kicsit magasabb sistergősebb hang is hallatszik a motorből (az is valami forgóalkatrész hangja lehet szerintem). Viszont ezt ha jol tapasztatltam, minden kis gázadáskor felerősödve lehet hallni, de ahogy tovább nő a fordulatszám elhallgat. Valami még mindig nemstimmel ezzel a motorral szerintem...
Köszi, ha valaki tud valamit mondani rá nekem.
10W40 es olaj van a gépbe és várni kell míg felhígul télire feltétlen cseréld le 5W30 ra!!! tönkremennek a hidrotökök
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2869 Dátum: 2006.11.07 kedd, 07:29:00 »

Ticu,
Tegnap felkerült a motorborító. Király lett. Kellett fúrni vagy 2-3 lyukat illetve a katalizátornál levágni belőle egy darabot, mert nagyon rálógott, de különben teljesen jó.
Dánké sőn:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2870 Dátum: 2006.11.07 kedd, 08:33:00 »

Mennyi volt a motorborító?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2871 Dátum: 2006.11.07 kedd, 08:36:00 »

Mennyi volt a motorborító?
Nem tudom, üzleti titoknak minősül-e:)) nyócezer
 
ja, és ez alsó borító, az alvázra szerelhető gyári originál:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2872 Dátum: 2006.11.07 kedd, 08:52:00 »

where?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2873 Dátum: 2006.11.07 kedd, 09:51:00 »

where?
From Ticu.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2874 Dátum: 2006.11.07 kedd, 09:54:00 »

Ticu,
Tegnap felkerült a motorborító. Király lett. Kellett fúrni vagy 2-3 lyukat illetve a katalizátornál levágni belőle egy darabot, mert nagyon rálógott, de különben teljesen jó.
Dánké sőn:)
Használd egészséggel!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2875 Dátum: 2006.11.07 kedd, 09:54:00 »

where?
Seriff.hu, kartellvédőket árulnak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2876 Dátum: 2006.11.07 kedd, 20:01:00 »

Kérdésem lenne! MkII kombiba sikerült egy rácsot kerítenem, a hátsó üléssor fölé-mögé.(Csomagtér rács, állatrács, nem tom a pontos nevét.)De ez egy MKI ből került ki, ahol 2 csavar rögzítette, meg 2 gumitalp támasztott a "C" oszlopon. De az enyémben nincs meg a 2 csavar helye, és az MKI ben is mintha nem gyári furat lett volna a műenyag burkolaton.
A rácson van egy Ford matica, és eléggé gyári hatású. Kérdés: ki kellen alakítanom helyét? (furat a műanyagba, meg menet az alatta lévő szerkezetbe) vagy MKI nem kompatiblils MKII vel ebben az esetben? Előre is köszönöm.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2877 Dátum: 2006.11.08 szerda, 11:33:00 »

Kérdésem lenne! MkII kombiba sikerült egy rácsot kerítenem, a hátsó üléssor fölé-mögé.(Csomagtér rács, állatrács, nem tom a pontos nevét.)De ez egy MKI ből került ki, ahol 2 csavar rögzítette, meg 2 gumitalp támasztott a "C" oszlopon. De az enyémben nincs meg a 2 csavar helye, és az MKI ben is mintha nem gyári furat lett volna a műenyag burkolaton.
A rácson van egy Ford matica, és eléggé gyári hatású. Kérdés: ki kellen alakítanom helyét? (furat a műanyagba, meg menet az alatta lévő szerkezetbe) vagy MKI nem kompatiblils MKII vel ebben az esetben? Előre is köszönöm.
Szerintem az a hátsó traktus és alapjában az autó is "azonos" paraméterekkel bír. Sajnos nem emléxem ilyen tapasztalatra itt a családban, de a kutyások talán segítenek majd. Ha nem "bánod" nagyon a barkácsolást, szerintem csak bátorságra van szükséged
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2878 Dátum: 2006.11.08 szerda, 14:16:00 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy hogy lehetne az infrás kulcsot ráprogramozni egy II-es Mondeo-ra? Neten találtam egy magyarnyelvű leírást, de a két verzió közül egyik sem működött. Elemcsere volt benne és Idsapám már unja a kulcsozást.
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2879 Dátum: 2006.11.08 szerda, 14:24:00 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy hogy lehetne az infrás kulcsot ráprogramozni egy II-es Mondeo-ra? Neten találtam egy magyarnyelvű leírást, de a két verzió közül egyik sem működött. Elemcsere volt benne és Idsapám már unja a kulcsozást.
Előre is köszönöm a segítséget!
Volt hasonló problémám, de már a rádiós kulcsal. Sehogy nem ment a programozás. Aztán leszedtem az akkusarut 2 órára (szerintem kevesebb is elég) amitől törlődött az agyacskájából minden adat. Saru vissza és lám működött a programozás elsőre.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2880 Dátum: 2006.11.08 szerda, 20:48:00 »

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni, hogy hogy lehetne az infrás kulcsot ráprogramozni egy II-es Mondeo-ra? Neten találtam egy magyarnyelvű leírást, de a két verzió közül egyik sem működött. Elemcsere volt benne és Idsapám már unja a kulcsozást.
Előre is köszönöm a segítséget!
Nem minden leírás tökéletes. pl a mirez.com-on lévő rádiós kulcs programozás nem jó!!
Érdemes neten keresgélni, mert több "tuti" módszer létezik. Sztem angol nyelvű oldalakon keresgélj, nekem is az vált be.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2881 Dátum: 2006.11.08 szerda, 20:49:00 »

Boccs! nem mirez.com, hanem mirez.co.uk
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2882 Dátum: 2006.11.08 szerda, 21:31:00 »

autótakinál a gépem... fulladt, rángatott, hogy mié majd megírom...
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2883 Dátum: 2006.11.08 szerda, 22:15:00 »

autótakinál a gépem... fulladt, rángatott, hogy mié majd megírom...
gyertya, kábel, trafó?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2884 Dátum: 2006.11.08 szerda, 23:15:00 »

Nem minden leírás tökéletes. pl a mirez.com-on lévő rádiós kulcs programozás nem jó!!
Érdemes neten keresgélni, mert több "tuti" módszer létezik. Sztem angol nyelvű oldalakon keresgélj, nekem is az vált be.
Nekem azzal is sikerült okosítani.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2885 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 07:57:00 »

lecserélte a szervo olajat.
kellékek:1db lufifujó műanyag(by Meci),egy darab 40cs slag,1db félbe vágot pet palack.
Olaj kiszif
kormány forgat jobbra,balr
olaj kisziv
feltölt uj olaj
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2886 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 17:04:00 »

gyertya, kábel, trafó?
gyertya van új (motocraft), kábel? még jóó rugalmas, puha, nem töredezett, trafó? háát nem tudom, de majd holnap tudom meg a szakitól, hogy mire jutott... aztán majd írok
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2887 Dátum: 2006.11.09 csütörtök, 17:13:00 »

gyertya van új (motocraft), kábel? még jóó rugalmas, puha, nem töredezett, trafó? háát nem tudom, de majd holnap tudom meg a szakitól, hogy mire jutott... aztán majd írok
Szktuk javasolni a kábel cseréjét a gyertyával együtt... az a tuti.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2888 Dátum: 2006.11.10 péntek, 11:25:00 »

Ticu!
Jók a kulcsok
Áhá! Örülök!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2889 Dátum: 2006.11.10 péntek, 11:34:00 »

Áhá! Örülök!
én is:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2890 Dátum: 2006.11.11 szombat, 22:54:00 »

az újratanításnal milyen fontosabb dolgokat érdemes tudni azonkívül, hogy lekapom az akksisarukat minél több időre?
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #2891 Dátum: 2006.11.11 szombat, 23:15:00 »

az újratanításnal milyen fontosabb dolgokat érdemes tudni azonkívül, hogy lekapom az akksisarukat minél több időre?
Kérdések topic...#1767
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #2892 Dátum: 2006.11.11 szombat, 23:49:00 »

Kérdések topic...#1767
kösziköszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2893 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 23:39:00 »

gyertya van új (motocraft), kábel? még jóó rugalmas, puha, nem töredezett, trafó? háát nem tudom, de majd holnap tudom meg a szakitól, hogy mire jutott... aztán majd írok
háát okosab nem lettem... és a hiba is megmaradt, a gyertya cserélve pill.szelep kinyalva, de a MAF az mié nem lett Huh? jaa meg kidobta a lambdaszondát hibának még az sincs rendbehozva, mer vmivel járnom kell melózni! nah szó se róla, de ugyanolyan kaki..
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2894 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 23:53:00 »

háát okosab nem lettem... és a hiba is megmaradt, a gyertya cserélve pill.szelep kinyalva, de a MAF az mié nem lett Huh? jaa meg kidobta a lambdaszondát hibának még az sincs rendbehozva, mer vmivel járnom kell melózni! nah szó se róla, de ugyanolyan kaki..
akkor a trafót sem nézték meg? Egyenként járó motornál kábeleket lehúzgálni róla, és megnézni, hogy mindegyik megfelelő erősségű szikrát ad e. Nekem az egyik csak nagyon közelről húzott és gyenge is volt. Ugyan ezzel a rángatásos esettel küzdöttem. Trafót kicserélve (12e.Ft) minden jó lett.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2895 Dátum: 2006.11.13 hétfő, 23:56:00 »

háát okosab nem lettem... és a hiba is megmaradt, a gyertya cserélve pill.szelep kinyalva, de a MAF az mié nem lett Huh? jaa meg kidobta a lambdaszondát hibának még az sincs rendbehozva, mer vmivel járnom kell melózni! nah szó se róla, de ugyanolyan kaki..
Ja meg ha a lambda szonda ***, akkor sok jót ne várj. Lehet hogy csak az a bűnös.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #2896 Dátum: 2006.11.14 kedd, 08:31:00 »

nekem egyetlenegy helyen kezdett mindig rángatni, de mindig ugyanazon a pár méteren, függetlenül az autó pillanatnyi állapotától, gyengélkedéseitől, fickósságaitól
 
gyertya + kábelcsere után újra ott jártam hosszú idő után...most nem jött a jelenség, bizonyos mértékig csalódott is voltam
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2897 Dátum: 2006.11.14 kedd, 08:38:00 »

háát okosab nem lettem... és a hiba is megmaradt, a gyertya cserélve pill.szelep kinyalva, de a MAF az mié nem lett Huh? jaa meg kidobta a lambdaszondát hibának még az sincs rendbehozva, mer vmivel járnom kell melózni! nah szó se róla, de ugyanolyan kaki..
Ha fekete szelepfedeles a motorod, bátran cserélj trafót - focus trafók korán halnak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2898 Dátum: 2006.11.14 kedd, 12:29:00 »

thanks pajtik majd konzultálok a szakival  
szakival? eh eddig nem sokat b*ott a Mondimnak
Naplózva
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #2899 Dátum: 2006.11.15 szerda, 18:21:00 »

Sziasztok!
Úgy látom,csereérettek lettek az ajtókitámasztó teleszkópok(öt ajtós)Van valakinek tapasztalata a cserében,mire kell vigyázni,van e valami trükkje?
Naplózva

kalti57
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.