Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:07:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6348753 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2007.09.21 péntek, 13:23:11 »

Sziasztok!
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy mi lehetett a képen látható kék színű csatin gyárilag?
http://kepfeltoltes.hu/070921/auto_008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
(A kesztyűtartó mögött található) Előre is köszi!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2007.09.21 péntek, 13:54:35 »


Ez már igaz...valóban eléggé tömve van...ezért a munkadíj nem is meglepetés...csak az alkatrész ár

 A V6osokhoz sokkal drágábbak szoktak lenni az alkatrészek és munkadíjak mint mondjuk a sima 2.0áshoz?

nem is kicsit...és általában nincs semmi raktáron...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2007.09.21 péntek, 14:07:28 »

Na plö mennyibe kerül 1 darab gyertya bele? Gyertyacserét tuti nem bíznám márkaszervízre. Márkaszervízbe tényleg csak nagyon súlyos vagy nagy típusszakértelmet igénylő műveletek miatt vinném. Ilyen gyertyacseréket énis megtudok csinálni, vagy tudok jó kis szervízt.


Egyébként szomorúan tapasztalom, hogy megvették a kiszemelt V6osaimat már mindet, és csak kombik, automaták, meg 1 millánál drágábbak vannak a használtautón Cry

Nem a gyertya, hanem a szerelés a macerás. Ott asszem a szelepfedelet is bontani kell. De én aztán le nem beszélnélek róla!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szenia
Vendég
« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2007.09.22 szombat, 12:58:32 »

http://www.vatera.hu/ford_mondeo_mki_konyoklos_kozepkonzol_szurke_35652341.html ez valyon a II-be is beleillik? szerintetek?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2007.09.22 szombat, 13:12:21 »

A 2.0ás ha jól vágom 7ezres fordulaton tilt. Vagy 6500. És olyan mintha levenném a lábam a gázról... Mértnem úgy csinálták meg, hogy "szaggasson" tiltásnál? Pont azért mert ezek a motorok nem bírják a magas fordulaton pörgetést? A V6nál ha jóltudom olyan a tiltás, hogy 7-7,5 ezernél megmarad, és "szaggat".
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2007.09.22 szombat, 13:16:41 »

Sztem Bala1-gyel meg lehet beszélni.
Naplózva
tommymondeo
Vendég
« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2007.09.22 szombat, 20:42:21 »

A 2.0ás ha jól vágom 7ezres fordulaton tilt. Vagy 6500. És olyan mintha levenném a lábam a gázról... Mértnem úgy csinálták meg, hogy "szaggasson" tiltásnál? Pont azért mert ezek a motorok nem bírják a magas fordulaton pörgetést? A V6nál ha jóltudom olyan a tiltás, hogy 7-7,5 ezernél megmarad, és "szaggat".

A 2.0-ás 6500-nál szabályoz. A 2.0-ás is megmarad, nem csak a v6.
Naplózva
szenia
Vendég
« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 00:05:14 »

Bala1,  jelentkezz!  Grin 
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 00:12:22 »

Szerintem igen. A képet nézegettem, s nekem úgy tűnik ugyan ilyen az enyémbe lévő is.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 00:28:56 »

Nem rég szó volt, kormány bőrözésről.
Lett/lesz belőle valami???
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 08:08:11 »

Nem rég szó volt, kormány bőrözésről. Lett/lesz belőle valami???

igen, mi Tomi3118-cal meguntuk a nagyszerveződést, mert már hetek óta semmi nem történt, úgyhogy elmentünk mi magunk megcsináltatni, ide Tatabányára... www.karpitman.hu
szerintem találsz itt lejjebb képeket a végeredményről... pontosabban az Optikai tunning topikban.
Naplózva
Bodicsek
Vendég
« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 08:08:23 »

lesz,én elkértem nolfytol a számot,nemsokára viszem,csak potkormány kéne addig:))
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 08:34:55 »

lesz,én elkértem nolfytol a számot,nemsokára viszem,csak potkormány kéne addig:))
Nálam van RLaca tartalék kormánya. Beszéld meg vele a dolgot, és akkor viheted. Sőt, ha érdekel, ez Mk2 kormány, megcsináltatom itt Tatabányán, és a bőröset viszem ki...
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2007.09.23 vasárnap, 13:50:13 »



A 2.0-ás 6500-nál szabályoz. A 2.0-ás is megmarad, nem csak a v6.

Akkor az enyémnél mértnem marad meg??? Nem mintha baj lenne, mert kb mióta megvan az autó 3szor pörgött tiltásig, de mindegyik alkalommal olyan volt mintha leléptem volna a gázről és visszaesett a fordulat. Valakinek van valami ötlete erről? Hogy miért ilyen? Gondolom a komputer szabályozza ezt is.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2007.09.24 hétfő, 01:40:33 »

lesz,én elkértem nolfytol a számot,nemsokára viszem,csak potkormány kéne addig:))
Pontosan mikor lenne?, mert addig még nekem is le kellene szerelni (Fusim ajánlotta a segítségét),
+ logisztika + idő.
Szeretném a váltó szoknyát és a kézifék szoknyát is kicseréltetni. Ezekre is van lehetőség?
Árak(kormány, szoknyák)?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
hg
Vendég
« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2007.09.25 kedd, 12:27:46 »

Sziasztok! a következő érdekességet vettem észre a 97-s Mondeo-mon (MKII): időnként a km óra leáll, utazás közben, aztán kb. 20-30 perc múlva kigyullad az s.o.s tankolást jelző lámpa, ég kb. 5 mp-ig, majd kialszik és a km óra mutatója rögtön felugrik az aktuális sebességre. Ezt havi kb. 4-5 alkalommal, de ma reggel legalább 10-szer megcsinálta. Azt vettem még észre, ha tele tankolom, amíg lefogy félig a tartály, addig nincs baja, utána kezd vacakolni. Voltam vele szervízben is, persze akkor nem volt semmi baja és nincs sehol kábel szakadás, mást nem tudtak mondani. Valamelyik márkaszerzvíz, egyszer régen átépítette az üzemanyag szűrőjét, őgy tudom VW-ra, de szerintül ez szokás, mert az jobb.

Aztán lefuttattam a digit klíma teszte, eredmény 62, jól tudom, hogy a hőmérő a kormánytól jobbra, a visszapillantó mozgató fölött van? Oda nyomtam neki a kompresszort, de utána is 62 maradt az eredmény.
Köszönöm a jó ötleteket!


Na ezzel megkínlódtam én is, a km óra hátán levő panelban van a hiba!Ha szerencséd van csak forrasztás, vagy minimális panel sérülés és szemmel megtalálható.Én a tank és km jeladótól a  mutató végéig végignyálaztam, és nem találtam semmit majd mérgemben kivettem a km óra panelját(nehogy a motor elázzon) és vastagan átfújtam WD40-el majd élére állítva megvártam míg a fölösleg lecsepeg, összeraktam és több mint egy évig hibátlanul működött.
Naplózva
MondeoII20
Vendég
« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2007.09.28 péntek, 23:11:00 »

Sziasztok! A 98. őszi kocsim, 2.0 l-es motorjának alapjárata, ha áll az autó 1000, viszont ha gurul a kocsi 1400-ra emelkedik és ezt tartja amíg az autó mozgásban van. Ha álló helyzetben gázt adok, akkor utána a visszaeső fordulat 1400 körül egy másodpercre szintén fenn marad. Az alapjárati motort, a levegőmennyiség mérőt, pillagószelepet kitakarítottam.
Ha valakinek volna valami ötlete a hiba okának kiderítésére, azt nagyon megköszönném, mert eléggé idegesítő így járni vele!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2007.09.28 péntek, 23:21:00 »

Sziasztok! A 98. őszi kocsim, 2.0 l-es motorjának alapjárata, ha áll az autó 1000, viszont ha gurul a kocsi 1400-ra emelkedik és ezt tartja amíg az autó mozgásban van. Ha álló helyzetben gázt adok, akkor utána a visszaeső fordulat 1400 körül egy másodpercre szintén fenn marad. Az alapjárati motort, a levegőmennyiség mérőt, pillagószelepet kitakarítottam.
Ha valakinek volna valami ötlete a hiba okának kiderítésére, azt nagyon megköszönném, mert eléggé idegesítő így járni vele!

Szerintem ez nem hiba...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2007.09.28 péntek, 23:31:12 »

Sziasztok! A 98. őszi kocsim, 2.0 l-es motorjának alapjárata, ha áll az autó 1000, viszont ha gurul a kocsi 1400-ra emelkedik és ezt tartja amíg az autó mozgásban van. Ha álló helyzetben gázt adok, akkor utána a visszaeső fordulat 1400 körül egy másodpercre szintén fenn marad. Az alapjárati motort, a levegőmennyiség mérőt, pillagószelepet kitakarítottam.
Ha valakinek volna valami ötlete a hiba okának kiderítésére, azt nagyon megköszönném, mert eléggé idegesítő így járni vele!

Ezt így jó. Azért van, mert azt gondolja, ha gurulsz, akkor előbb-utóbb sebességbe teszed, és usgyi.
Ha leesik a fordulat 1000 alá, az negyon kevés, csak rántana egyet, amikor sebességbe teszed, és kiengeded a kuplungot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
reho
Vendég
« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2007.09.29 szombat, 12:36:33 »

Nem tudjátok a gyári rádiót hogy lehet kiszedni a kis kampók nélkül? A használati útmutatóban két kis ú alaú kampó szerű célszerszámot emlegenek amivel ezt a műveletet el lehet végezni, de sajna olyanom nincsen. A klímakapcsoló világításhoz meg csak a rádió mögötti csavarok kioldásával tudok hozzáférni...
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2007.09.29 szombat, 12:45:43 »

Nem tudjátok a gyári rádiót hogy lehet kiszedni a kis kampók nélkül? A használati útmutatóban két kis ú alaú kampó szerű célszerszámot emlegenek amivel ezt a műveletet el lehet végezni, de sajna olyanom nincsen. A klímakapcsoló világításhoz meg csak a rádió mögötti csavarok kioldásával tudok hozzáférni...

4 db megfelelő méretű szöget vagy drótot bedugsz a lyukakba és kihúzod a rádiót.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2007.09.29 szombat, 15:29:23 »


4 db megfelelő méretű szöget vagy drótot bedugsz a lyukakba és kihúzod a rádiót.

De ha benész a fordba párszáz forintér adnak gyárit, azzal nem kell szenvedni.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2007.09.29 szombat, 15:54:30 »

De ha benész a fordba párszáz forintér adnak gyárit, azzal nem kell szenvedni.
A szög a "költségtakarékos" verzió  Grin
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2007.10.02 kedd, 22:18:51 »

Talán buta kérdés, de nekem újabb lehetőség, hogy többet értsek a motor működéséből Shocked)

Pár napja felújították a generátoromat és azóta határozottan csöndesebbnek, egyenletesebb járásúnak érzem a motort. Hogyan függhet össze a kettő?
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2007.10.02 kedd, 22:20:40 »

Talán buta kérdés, de nekem újabb lehetőség, hogy többet értsek a motor működéséből Shocked)

Pár napja felújították a generátoromat és azóta határozottan csöndesebbnek, egyenletesebb járásúnak érzem a motort. Hogyan függhet össze a kettő?


talán a rossz generátornak is nagy hangja volt
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2007.10.02 kedd, 23:47:21 »

Talán buta kérdés, de nekem újabb lehetőség, hogy többet értsek a motor működéséből Shocked)

Pár napja felújították a generátoromat és azóta határozottan csöndesebbnek, egyenletesebb járásúnak érzem a motort. Hogyan függhet össze a kettő?


talán a rossz generátornak is nagy hangja volt

ennyire nem volt beteg a hangja...de persze ez is benne lehet....
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2007.10.03 szerda, 00:04:57 »

Talán buta kérdés, de nekem újabb lehetőség, hogy többet értsek a motor működéséből Shocked)

Pár napja felújították a generátoromat és azóta határozottan csöndesebbnek, egyenletesebb járásúnak érzem a motort. Hogyan függhet össze a kettő?


talán a rossz generátornak is nagy hangja volt

ennyire nem volt beteg a hangja...de persze ez is benne lehet....

Ha szorul, és csúszik a szíj, az hülye dolgokat művelhet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2007.10.03 szerda, 12:00:27 »

Talán buta kérdés, de nekem újabb lehetőség, hogy többet értsek a motor működéséből Shocked)

Pár napja felújították a generátoromat és azóta határozottan csöndesebbnek, egyenletesebb járásúnak érzem a motort. Hogyan függhet össze a kettő?


Ha a tied még csendesebb, akkor az már nem is működik. Smiley
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 00:48:35 »

Korábban írtam egy ilyen hülyeséget, hogy nekem tiltásnál visszaesik a fordulat. Na ma bátorkodtam felpörgetni tiltásig üresben, és valóban 6700 körül tartja. Nem is szaggat, hanem megtartja. De menetközben viszont valamiért visszaesik a teljesítmény tiltásnál. De olyan szépen tartja a 6700at, mintha utazósebességnek is megfelelő lenne még:D Mondjuk 5ösben az már km/h mutatóakasztás.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 00:50:13 »

A következő kérdésem mindenkinek szól! Ha most MKII-t vennél, akkor milyet??? (kasztni, motor) Kíváncsi lennék egy ilyen statisztikára.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 08:25:48 »

A következő kérdésem mindenkinek szól! Ha most MKII-t vennél, akkor milyet??? (kasztni, motor) Kíváncsi lennék egy ilyen statisztikára.
Én dieselt vennék. Kombit. Azt is szerettem volna, de igen leharcoltakkal találkoztam csak. Így lett 1.8-as benyás és 5 ajtós. Bár a plusz ménes kárpótol  Grin.
Naplózva
Bodicsek
Vendég
« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 10:38:50 »

A következő kérdésem mindenkinek szól! Ha most MKII-t vennél, akkor milyet??? (kasztni, motor) Kíváncsi lennék egy ilyen statisztikára.
ST 200 Kombi v S70R
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 11:28:27 »

A következő kérdésem mindenkinek szól! Ha most MKII-t vennél, akkor milyet??? (kasztni, motor) Kíváncsi lennék egy ilyen statisztikára.

4 ajtós fehér ST200!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 12:19:31 »

A következő kérdésem mindenkinek szól! Ha most MKII-t vennél, akkor milyet??? (kasztni, motor) Kíváncsi lennék egy ilyen statisztikára.

kombi, V6, 4x4
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 14:40:18 »

A következő kérdésem mindenkinek szól! Ha most MKII-t vennél, akkor milyet??? (kasztni, motor) Kíváncsi lennék egy ilyen statisztikára.

Kombi 1.8 benya vagy 2.0 benya
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 14:56:20 »

A következő kérdésem mindenkinek szól! Ha most MKII-t vennél, akkor milyet??? (kasztni, motor) Kíváncsi lennék egy ilyen statisztikára.

Ha sokat mennék (mint most), 1,8i. Ha kevesebbet, 2,0i. De igazából v6 vagy st.
1,6 kizárt. Ha rettentő sokat mennék, akkor TD.
Szigorúan 4 ajtós (szállítson szekrényt, akinek nem fussa a házhozszállításra), lehetőleg sötét színben, esetleg piros.
Fehér, szürke, zöld kizárt.
Ha ST, akkor lehetőleg a kék (imperial blue), vagy fekete.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 17:02:33 »

A következő kérdésem mindenkinek szól! Ha most MKII-t vennél, akkor milyet??? (kasztni, motor) Kíváncsi lennék egy ilyen statisztikára.

Szia.

Én 2.0, vagy V6 kombi, esetleg 5 ajtóst.
4 ajtós kizárva. Nem lehet bele pakolni hátra, hiába a nagy csomi.
(A subládámat sem bírnám belerakni.  Grin)
 Pl olyan színben, mint az enyém.
Automata váltó nélkül, magyarországi legyen feltétlen.
Vagy csak személyesen én hoznám be külfördről.
Naplózva
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 22:31:06 »

A következő kérdésem mindenkinek szól! Ha most MKII-t vennél, akkor milyet??? (kasztni, motor) Kíváncsi lennék egy ilyen statisztikára.

1.8 vagy 2.0 5ajtós / kombi, minimum GLX felszereltség, valami eredeti mondeo felnivel.Szín a pirosat,feketét,és fehéret kivéve lehet bármi.

TD vel sok gond lehet, ST/ V6 max 1 hétre, tehát amíg van benya a tankban  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007.10.07 vasárnap, 22:33:10 írta razsa » Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Bazsusz
Vendég
« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2007.10.07 vasárnap, 22:38:40 »

A következő kérdésem mindenkinek szól! Ha most MKII-t vennél, akkor milyet??? (kasztni, motor) Kíváncsi lennék egy ilyen statisztikára.
Hali.Én azthiszem maradnék a 4ajtósnál, MKII-ben maradnék V6-nál,sötét színben az tuti.Szerintem  a négyajtósnak a legszebb a feneke Grin
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2007.10.08 hétfő, 21:09:34 »

A következő kérdésem mindenkinek szól! Ha most MKII-t vennél, akkor milyet??? (kasztni, motor) Kíváncsi lennék egy ilyen statisztikára.

Én 2.0 benzinesre szavaznék most is. Ekkora kasznihoz szerintem kell ez a motor, városi autónak meg nem a mondeo való.. vegyesben megfogható 8 literben, talán menne alá is, de az már a rendeltetésszerűtlen használat fogalomkörébe tartozna (aki annyira ráér az menjen busszal Smiley  )
Az "a négy ajtósba nem lehet pakolni" véleménnyel maximálisan egyetértek, eszméletlen dühítő tud lenni hogy míg egy AX-el komplett szerkrényt, stb-t lehet megmozgatni, addig a sedan mondeoba egy 55cm-s TV csak kicsomagolva fér be, úgy is csak az utastérbe... De ezen segít a tetőcsomagtartó! Oda minden felfér ami egy 5 ajtósba v kombiba be. Nekem az a szubjektív véleményem, hogy ha napi szinten nem fuvaroz az ember akkor a pakolhatóság nem szabad hogy szempont legyen az esztétikával szemben. Bikakábelt sem hord magánál a legtöbbünk, mivel csak ritkán van rá szükség...
De mindez csak vélemény, nem állítom hogy tények Smiley

Naplózva

MK II 2.0 Zetec
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2007.10.09 kedd, 11:49:01 »

A következő kérdésem mindenkinek szól! Ha most MKII-t vennél, akkor milyet??? (kasztni, motor) Kíváncsi lennék egy ilyen statisztikára.

4 ajtós 1.8 vagy 2.0 de lehet V6 is. Smiley
Most is 4 ajtós van és még sosem volt gondom a pakolással. Lazán megjártuk 4 személlyel 2-3-szor Horvátországot, egyszer a Francia Rivierat, Monacot, síeléseket és mindig elfértünk. Minden egyéb mást meg vigye haza a teherautó  Grin De ez kényelmi szempont, mert megtehetem Smiley)
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2007.10.09 kedd, 18:26:18 »

Hát nem számítottam rá, hogy ennyien szavaznak 2.0ára. De ha nem túlságosan sokallják az emberek, akkor miért nem hív fel senki már 2 és fél hónapja aki Mondeót keres? Smiley Pedig ki is szokott emelve lenni a gép a használtautón és már nézték is több mint 2ezerszer. Szép képeket tettem fel, kis jelemzést, ajánlást is írtam. 1.099.000 HUF nem lehet olyan hatalmas ár egy jó állapotú 2.0ásért.  Embarrassed
Amugy szerintem a sedan a legszebb kivitel  Cheesy
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2007.10.09 kedd, 20:12:55 »

Hát nem számítottam rá, hogy ennyien szavaznak 2.0ára. De ha nem túlságosan sokallják az emberek, akkor miért nem hív fel senki már 2 és fél hónapja aki Mondeót keres? Smiley Pedig ki is szokott emelve lenni a gép a használtautón és már nézték is több mint 2ezerszer. Szép képeket tettem fel, kis jelemzést, ajánlást is írtam. 1.099.000 HUF nem lehet olyan hatalmas ár egy jó állapotú 2.0ásért.  Embarrassed
Amugy szerintem a sedan a legszebb kivitel  Cheesy

Én nem rosszindulatból mondom, hanem tényként, de mintha már ezt 1 hónappal ezelőtt is említettem volna..de sztem sokakat a "sufnituning"(még ha jó minőségű is) riaszt el . Belső,+ felnik főleg.Egy nem gyári állapotú, hanem kicsit megpiszkált autót amúgy is nehezebb eladni sztem.. A mondeo nem az az autó amit tuningolni kellene, legalábbis nem így, hanem inkább csak gyári alkatrészekkel. Ez nem civic kategória. Mondeót elsősorban családosok, és inkább 30 év felettiek keresnek, gyári állapotban..ez pedig nem az ő autójuk. Én sejtettem,h így ez az autó nehezen fog elmenni, de ne add fel, és remélem minél hamarabb sikerül eladnod! Üdv
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2007.10.09 kedd, 21:28:40 »

Mondeót elsősorban családosok, és inkább 30 év felettiek keresnek, gyári állapotban..ez pedig nem az ő autójuk. Én sejtettem,h így ez az autó nehezen fog elmenni, de ne add fel, és remélem minél hamarabb sikerül eladnod! Üdv

Ez sajna így van. Ezért fogok majd venni egy gyári hűtőrácsot, és a beltérben a fotózás erejéig lekapom a kormánymarkolatot meg a váltógombot. A felnit nem szerelem le, de fotosoppal majd odaillesztem a sima lemezfelnit Cheesy Pedig ez nagyon kevés és mondhatni komolytalan kiegészítő, de kíváncsi vagyok nélkülük mi lesz. Aztán meglátjuk, ez mennyire fog bejönni.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2007.10.09 kedd, 21:49:19 »

Hát nem számítottam rá, hogy ennyien szavaznak 2.0ára. De ha nem túlságosan sokallják az emberek, akkor miért nem hív fel senki már 2 és fél hónapja aki Mondeót keres? Smiley Pedig ki is szokott emelve lenni a gép a használtautón és már nézték is több mint 2ezerszer. Szép képeket tettem fel, kis jelemzést, ajánlást is írtam. 1.099.000 HUF nem lehet olyan hatalmas ár egy jó állapotú 2.0ásért.  Embarrassed
Amugy szerintem a sedan a legszebb kivitel  Cheesy

Küld a lista elejére, SMS-el! Nekem is csak így keresték az autó, ha simán a listába van, akkor nem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2007.10.09 kedd, 22:16:51 »

Pedig ki is szokott emelve lenni a gép a használtautón és már nézték is több mint 2ezerszer."

Küld a lista elejére, SMS-el! Nekem is csak így keresték az autó, ha simán a listába van, akkor nem.

Kiszoktam elmelni 2 hetente. Másképp nemnagyon nézik, hiszen kb 1000 Mondeó szokott fenntlenni használtautón.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2007.10.09 kedd, 22:29:22 »

Kiszoktam elmelni 2 hetente. Másképp nemnagyon nézik, hiszen kb 1000 Mondeó szokott fenntlenni használtautón.

A tuning megszüntetése okos dolog. Azokat én is kiszedném, és gyári állapotúra hoznám.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2007.10.10 szerda, 17:36:49 »

Üdv mindenkinek.Keresek 97-es lila kombira hátsó lökhárítót.Minden segítséget köszönök

Ezt még egyszer ne... piros felirat, fenn.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2007.10.11 csütörtök, 00:47:49 »

Lehet hogy ez csak az én dilim, de egy ilyen photoshopos malőr (meg egyáltalán ha nem az vár ami a képen volt, akár régebbi a kép stb) engem végképp kiábrándítana egy autóból. Főleg egy olyanból, amiből sok másikat is árulnak...
Erről az jut eszembe amikor előbb mentem egy off dieselt nézni és az utcáról hallottam h jár a motor....
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2007.10.11 csütörtök, 11:29:28 »

Ez sajna így van. Ezért fogok majd venni egy gyári hűtőrácsot, és a beltérben a fotózás erejéig lekapom a kormánymarkolatot meg a váltógombot. A felnit nem szerelem le, de fotosoppal majd odaillesztem a sima lemezfelnit Cheesy Pedig ez nagyon kevés és mondhatni komolytalan kiegészítő, de kíváncsi vagyok nélkülük mi lesz. Aztán meglátjuk, ez mennyire fog bejönni.
[/quote]

Szia.

Ez tény és való, hogy én sem vennék olyan kocsit, amin ha még csak a hűtőrács is más.
De szerintem mindenki tudja, hogy az egy kicsit rácingos autó.
Ez csupán az én véleményem.
(Az enyém úgymond teljesen gyári. Olyan dolgokat nem is aggattam rá, ami vmilyen gyári felszereltségi szintbe ne lenne benne.)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.