SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #8450 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 09:03:28 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Nyiri
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8451 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 10:02:14 » |
|
Door ayar sensor - egy mikrokapcsoló külön cserélhető
Köszi! Hol lehet ilyet szerezni? Lehet béna vagyok, de nem láttam a cromax oldalán. Amúgy ez a kapcsoló a ajtóban (zárban) van vagy az oszlopban?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
reho
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8453 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 10:45:39 » |
|
Sziasztok,
Fél éven belül a második pótlevegő tolattyúm döglik meg, és megint esőben. Nincs valami ötlete valakinek hol ázhat be? Vagy nincs összefüggés? Egyáltalán beázhat valahol? A másodikat Fusim mestertől vettem még a tavaszon. Lehet, hogy csak ennyit bírt volna?
Sziasztok megint, Ma reggel lementem, gondoltam megnézem hidegen és kiszáradva is produkálja-e a pótlevegő-tolattyú hibajelenséget. Előtte megnéztem a kábeleket, nedvesek-e így jól meg is mozgattam mindent a környéken. Beindítottam, vártam míg bemelegszik. Bemelegedett, alapjárat... Előrementem elkezdtem mozgatni a kábeleket és akkor jött a felpörgés megint, de találtam egy olyan pozíciót ahol megint visszaállt alapjáratra. Addig turkáltam amíg lokalizáltam probléma forrását, ami pedig a pillangószelep állás érzékelőbe (már ha jól gondolom hogy ez valami olyasmi lehet) bemenő csatlakozónál jelentkezik. Ahogy mozgatom ott a kábeleket úgy változik a fordulatszám. Mit lehet ilyenkor tenni? WD40? Kábelcsere? Vagy lehet, hogy az érzékelő kompletten hibás? Lehet, hogy ez összefüggésben van a túl dús keverék miatti csörgéssel is? Plíz valaki erősítsen meg hitemben vagy adjon feloldozást...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #8454 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 11:00:15 » |
|
Sziasztok megint, Ma reggel lementem, gondoltam megnézem hidegen és kiszáradva is produkálja-e a pótlevegő-tolattyú hibajelenséget. Előtte megnéztem a kábeleket, nedvesek-e így jól meg is mozgattam mindent a környéken. Beindítottam, vártam míg bemelegszik. Bemelegedett, alapjárat...
Vidd el Fordékhoz és ott majd rádugják a kütyüre aztán megrángatják és ha szerencséd van akkor megmondják mi a bibi! Nem érdemes vele játszadozni főleg télen! De ez csak jótanács!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Nyiri
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8455 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 11:00:44 » |
|
Ez nem az. Ami nekem kell az a zárban van. Ez csak a lámpát kapcsolja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #8456 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 11:08:23 » |
|
Ez nem az. Ami nekem kell az a zárban van. Ez csak a lámpát kapcsolja.
A képek linkjeit már feltettem neked! Az kapcsolja a mozi lámpáját többek közt!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Nyiri
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8457 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 11:20:45 » |
|
A képek linkjeit már feltettem neked! Az kapcsolja a mozi lámpáját többek közt!
Köszi a képeket. Megnéztem és a kocsit is. Nekem ott csak az a henger van amibe kapaszkodik a zár. Semmi kapcsoló. Tehát máshol kell lennie. Az enyém az első mk2 sorozatból van. 1996 végen jött le a szalagról. A a kis kapcsoló az A oszlopban működik ugyanis az kapcsolja a belső világitást. De az "egérmozi" nem alszik el. Megnéztem a többi ajtót ott működik minden és ott sincs más kapcsoló az oszlopban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #8458 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 11:28:05 » |
|
Köszi a képeket. Megnéztem és a kocsit is. Nekem ott csak az a henger van amibe kapaszkodik a zár. Semmi kapcsoló. Tehát máshol kell lennie. Az enyém az első mk2 sorozatból van. 1996 végen jött le a szalagról. A a kis kapcsoló az A oszlopban működik ugyanis az kapcsolja a belső világitást. De az "egérmozi" nem alszik el. Megnéztem a többi ajtót ott működik minden és ott sincs más kapcsoló az oszlopban.
Akkor a tied nem Ghia! Vagy varázsolt autó! Akkor viszont sok szerencsét hozzá!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Nyiri
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8459 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 11:38:09 » |
|
Akkor a tied nem Ghia! Vagy varázsolt autó! Akkor viszont sok szerencsét hozzá!
Fura. 1996-s V6. Elektromos benne minden. elektromos napfénytető, klima, gyári könnyüfém felni, "Fabetét". fűthető, szélvédő, elektromos tükörállítás. Thát Ghia felszereltség. Miért ne lenne akkor ghia? Ha jól tudom az egérmozi már 1998-tól nem is volt. Vagy a franc se tudja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #8461 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 11:52:13 » |
|
Fura. 1996-s V6. Elektromos benne minden. elektromos napfénytető, klima, gyári könnyüfém felni, "Fabetét". fűthető, szélvédő, elektromos tükörállítás. Thát Ghia felszereltség. Miért ne lenne akkor ghia? Ha jól tudom az egérmozi már 1998-tól nem is volt. Vagy a franc se tudja.
Az enyém 1998.4.30-as alvázszám szerint és Ghia! Az ajtókapcsoló az egérmozival jár mert vannak még más funkciói is!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Nyiri
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8462 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 14:08:42 » |
|
Az enyém 1998.4.30-as alvázszám szerint és Ghia! Az ajtókapcsoló az egérmozival jár mert vannak még más funkciói is!
Az enyém 1996.08 havi. Nagyon korai mk2. Hol lehet az megnézni hogy gyárilag Ghia e?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #8463 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 14:14:03 » |
|
Az enyém 1996.08 havi. Nagyon korai mk2. Hol lehet az megnézni hogy gyárilag Ghia e?
Az alvázszámból meg tudják mondani Fordéknál! De itt is van valaki akinek ha elküldöd az alvázszámodat akkor megmond mindent az autódról! Érdeklődj körbe hátha valaki tudja ki az mert én már nem emlékszem a nevére!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
wabel
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8464 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 16:10:43 » |
|
Sziasztok, a hideg beálltával érdekes dolgokat művel a vas. 1. Indulás után mintha nem működne 1 v. 2 henger egy ideig, aztán hussss, megindul. 2. A távirányítóval hidegben nem tudom bezárni az ajtókat, a mechanikus megoldással is csak úgy, hogy mind a 3 ajtónak a belső kilincsét benyomom, a 4. ajtót, praktikusan a vezető mellettit kulcsal zárom. Csakhogy ilyenkor nyitva marad a csomagtartó de ha már kicsit megyek vele és melegszik az egész, akkor simán tudom zárni. WD40 segít??? 3. Jövőr év elején lesz egy műszakim, és kellemesem rozsdásak a hátsó ívek. Bontóban próbálkozzak, vagy ív... karosszériás... fujatás? 4. Az előző tulajtól 130e km-rel vettem az autót, ő azt mondta, hogy 90e km-nél cserélt vezérmű szíjat és feszítőgörgőket, most 157e km van benne. Gondolom lassan cserélni kellene, mire figyeljek (hangok v. egyébb), hogy megérett-e már a dologra? Kösz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8465 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 17:22:19 » |
|
Sziasztok, 2. A távirányítóval hidegben nem tudom bezárni az ajtókat, a mechanikus megoldással is csak úgy, hogy mind a 3 ajtónak a belső kilincsét benyomom, a 4. ajtót, praktikusan a vezető mellettit kulcsal zárom. Csakhogy ilyenkor nyitva marad a csomagtartó de ha már kicsit megyek vele és melegszik az egész, akkor simán tudom zárni. WD40 segít??? WD 40 általában segít. 4. Az előző tulajtól 130e km-rel vettem az autót, ő azt mondta, hogy 90e km-nél cserélt vezérmű szíjat és feszítőgörgőket, most 157e km van benne. Gondolom lassan cserélni kellene, mire figyeljek (hangok v. egyébb), hogy megérett-e már a dologra?
Bátor vagy, én egyből cseréltettem volna vásárlás után, hacsak nem jó ismerős volt az előző gazda.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
GinJoy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8466 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 19:23:15 » |
|
izzítógyertyák rendben vannak?
benzines van neki az aláírás szerint
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #8467 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 19:33:06 » |
|
benzines van neki az aláírás szerint
elkapkodtam. mire felfogtam, már elküldtem sorry
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #8468 Dátum: 2008.11.30 vasárnap, 22:12:45 » |
|
Sziasztok, a hideg beálltával érdekes dolgokat művel a vas. 1. Indulás után mintha nem működne 1 v. 2 henger egy ideig, aztán hussss, megindul. 2. A távirányítóval hidegben nem tudom bezárni az ajtókat, a mechanikus megoldással is csak úgy, hogy mind a 3 ajtónak a belső kilincsét benyomom, a 4. ajtót, praktikusan a vezető mellettit kulcsal zárom. Csakhogy ilyenkor nyitva marad a csomagtartó de ha már kicsit megyek vele és melegszik az egész, akkor simán tudom zárni. WD40 segít??? 3. Jövőr év elején lesz egy műszakim, és kellemesem rozsdásak a hátsó ívek. Bontóban próbálkozzak, vagy ív... karosszériás... fujatás? 4. Az előző tulajtól 130e km-rel vettem az autót, ő azt mondta, hogy 90e km-nél cserélt vezérmű szíjat és feszítőgörgőket, most 157e km van benne. Gondolom lassan cserélni kellene, mire figyeljek (hangok v. egyébb), hogy megérett-e már a dologra? Kösz! 1. gyártyák + gyertyakábelek mikor lettek cserélve? (más: benzinszűrőt cseréltél már mióta nálad van? azt is illik időnként) 2. nekem ilyen esetben már a központi zár modul hiba is eszembe jutna, de először húzd szét a csatlakozókat az ajtóknál és fújd be WD 40el őket, hátha segít 3. Hát mint látod az ivek 1be vannak a küszöbbel+stb. Megoldás: jvegyél javítóívet + lakatos + fényező. 4. Ha jó ismerősöd volt, akitől vetted és meg is bízol benne. Akkor 180e km nél cseréltessél szíjakat, görgőket, vízpumpát, főtengyely szimeringet+csavarját. Ha nem ismerősöd volt, akkor viszont minél előbb. Ha nyikorgó hangokat hallasz, nem a szíj, hanem pl görgő v vízpumpa, akkor mielőbbi csere.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Nyiri
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8469 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 13:07:19 » |
|
Az alvázszámból meg tudják mondani Fordéknál! De itt is van valaki akinek ha elküldöd az alvázszámodat akkor megmond mindent az autódról! Érdeklődj körbe hátha valaki tudja ki az mert én már nem emlékszem a nevére!
Na vik segített így kiderült az autóról hogy 1996.10. havi és Ghia. Mostmár teljesen tanácstalan vagyok hogy milyen zár és kapcsoló jó bele... Fordéknál azt mondták hogy zárat kell cserélni és jó lesz. De csilliókat mondtak így házilag próbálnám megoldani
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8470 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 16:12:25 » |
|
Na vik segített így kiderült az autóról hogy 1996.10. havi és Ghia. Mostmár teljesen tanácstalan vagyok hogy milyen zár és kapcsoló jó bele... Fordéknál azt mondták hogy zárat kell cserélni és jó lesz. De csilliókat mondtak így házilag próbálnám megoldani Veszel egy bontott Ghia ajtót évjárat szerint mk2 nél 12ezer Ft ért. Kiszeded a zárat a maradékot meg eladod - a zárat nem adja el külön meg ki se lehet próbálni, de így fogsz tudni szerezni új zárat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #8471 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 17:45:14 » |
|
Na vik segített így kiderült az autóról hogy 1996.10. havi és Ghia. Mostmár teljesen tanácstalan vagyok hogy milyen zár és kapcsoló jó bele... Fordéknál azt mondták hogy zárat kell cserélni és jó lesz. De csilliókat mondtak így házilag próbálnám megoldani Vannak képeim a Ghia zárról is ha kell!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Nyiri
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8472 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 19:13:52 » |
|
Vannak képeim a Ghia zárról is ha kell!
Naná, hogy érdekel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
LogoutX
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
|
|
« Új hozzászólás #8473 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 20:11:36 » |
|
"Így csináld!" alapján 100Nm-rel kell meghúzni a Mondeo kerékcsavarjait. a Mondeo tőcsavaros. Hagyományos, nem tőcsavaros (apa) kerékcsavarokat milyen nyomatékkal kell meghúzni?
|
|
|
Naplózva
|
MK II 2.0 Zetec
|
|
|
Nyiri
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8474 Dátum: 2008.12.01 hétfő, 21:52:35 » |
|
Sajnos nekem sem jönnek be
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #8475 Dátum: 2008.12.02 kedd, 07:19:33 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #8476 Dátum: 2008.12.02 kedd, 11:00:30 » |
|
nem a linkeléssel volt baj, csak a képfeltöltés kinőtte a szerverét. estére ezeket se lehet látni amit most felpakolsz.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
Nyiri
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8477 Dátum: 2008.12.02 kedd, 12:32:28 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #8478 Dátum: 2008.12.02 kedd, 13:45:01 » |
|
Köszi. Leszedtem.
Szívesen! Remélem tudod majd használni a képeket mert nekem is másfajta zárat hoztak mint ami bele való volt!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
|
|
« Új hozzászólás #8479 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 13:00:10 » |
|
két dolgot sajnálok hogy nincs az ST-ben az az AWS konzol és napfénytető ! bár elvileg mindkettőt bele lehet rakni utólag.. jó annyira az az AWS hogy érdemes begyűjtögetni a cuccokat?
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo ST200 K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
|
|
|
Nyiri
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8480 Dátum: 2008.12.04 csütörtök, 13:02:40 » |
|
két dolgot sajnálok hogy nincs az ST-ben az az AWS konzol és napfénytető ! bár elvileg mindkettőt bele lehet rakni utólag.. jó annyira az az AWS hogy érdemes begyűjtögetni a cuccokat? Nem akkora nagy flash
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schmidi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8481 Dátum: 2008.12.05 péntek, 14:12:29 » |
|
MK2, V6, akkuról az indítómotorra menő kábel: Ennek a kábeldarabnak a gyári ára ~18.000 Ft. És nem egyedi eset az enyém, Solymáron több ugyanilyet cseréltek már. No az enyém nem ott készült el, és kb. 1.000 Ft lett az anyagköltsége
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8482 Dátum: 2008.12.05 péntek, 14:13:54 » |
|
No az enyém nem ott készült el, és kb. 1.000 Ft lett az anyagköltsége Még lehet, hogy jobb is lesz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mobidik
|
|
« Új hozzászólás #8483 Dátum: 2008.12.05 péntek, 14:58:44 » |
|
MK2, V6, akkuról az indítómotorra menő kábel:
Nekem a TD-nél a testkábelem volt hasonló. És a javítási költség is.
|
|
|
Naplózva
|
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #8484 Dátum: 2008.12.06 szombat, 15:14:56 » |
|
Sziasztok! kombinál mi kopoghat (és nyikoroghat) a hátsó futóműben? multkor mikor olajcserén volt, a szerelő azt mondta, hogy szerinte a gumiharang a lengéscsillapito és a kaszni közt elszakadhatott, vagy elöregedett. (nem tudom, hogy pontosan mit mondott.. azt se hogy létezik-e ilyen.. még nem láttam szétszedve... ) Nem volt ideje ránézni, mert sokan vártak rá, azt mondta, vizsgáig még ráér.. csakhát lassan le kell vizsgáztatni.. Most lesznek cserélve az első lengéscsillapitok, de előtte megigérte, hogy megnézi padon a fékeket és a hátsó lengéseket is. Mit muszáj még a lengéscsillapitoval együtt cserélni? (ha rosszak a hátsók, akkor azokat is) Köszi üdv
|
|
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #8485 Dátum: 2008.12.06 szombat, 15:42:36 » |
|
Sziasztok! kombinál mi kopoghat (és nyikoroghat) a hátsó futóműben?
Kutyacsont (stabilizátor pálca)?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #8486 Dátum: 2008.12.06 szombat, 15:57:20 » |
|
Kutyacsont (stabilizátor pálca)?
Lehet.. Erre gondolsz? "Keresztstabilizátorrúd hátsó kombi benzines Mo92-98"
|
|
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #8487 Dátum: 2008.12.06 szombat, 16:44:12 » |
|
Lehet.. Erre gondolsz? "Keresztstabilizátorrúd hátsó kombi benzines Mo92-98"
Nem, de erre van rászerelve függőlegesen, azt hiszem...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #8488 Dátum: 2008.12.07 vasárnap, 15:55:31 » |
|
Nem, de erre van rászerelve függőlegesen, azt hiszem...
Köszi! Csak cormaxon nem találtam, csak mk3hoz.. üdv
|
|
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
wabel
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8489 Dátum: 2008.12.07 vasárnap, 16:47:15 » |
|
1. gyártyák + gyertyakábelek mikor lettek cserélve? (más: benzinszűrőt cseréltél már mióta nálad van? azt is illik időnként)
2. nekem ilyen esetben már a központi zár modul hiba is eszembe jutna, de először húzd szét a csatlakozókat az ajtóknál és fújd be WD 40el őket, hátha segít
3. Hát mint látod az ivek 1be vannak a küszöbbel+stb. Megoldás: jvegyél javítóívet + lakatos + fényező.
4. Ha jó ismerősöd volt, akitől vetted és meg is bízol benne. Akkor 180e km nél cseréltessél szíjakat, görgőket, vízpumpát, főtengyely szimeringet+csavarját. Ha nem ismerősöd volt, akkor viszont minél előbb. Ha nyikorgó hangokat hallasz, nem a szíj, hanem pl görgő v vízpumpa, akkor mielőbbi csere.
Köszi a tanácsokat! És ezek a cserék a 4. pontban kb. mennyibe kerülnek? És márkaszervízbe kéne megcsináltatni vagy egy jó maszek is megteszi?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.07 vasárnap, 16:53:00 írta wabel »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mobidik
|
|
« Új hozzászólás #8490 Dátum: 2008.12.07 vasárnap, 20:18:16 » |
|
Köszi a tanácsokat!
És ezek a cserék a 4. pontban kb. mennyibe kerülnek? És márkaszervízbe kéne megcsináltatni vagy egy jó maszek is megteszi?
A nagyautó topicban kéj árajánlatot. Aknábol, vagy megemelt autónál még te is kitudod cserélni.
|
|
|
Naplózva
|
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
|
|
|
DonVito
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8491 Dátum: 2008.12.08 hétfő, 16:34:03 » |
|
Kollégák! Mit gondoltok, mitől lehet a kocsi motorja hangosabb? Kipuff rendben, nem mondanám,hogy kopog, hanem szimplán hangosabb. füst színe OK, olajfolyás nincs, teljesítmény-veszteség nincs. *** a benzin? Olajcserén túlvagyunk, előtte is hangosabb volt(kb két hete), most is az... Köszi!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mobidik
|
|
« Új hozzászólás #8492 Dátum: 2008.12.08 hétfő, 19:42:37 » |
|
Kollégák! Mit gondoltok, mitől lehet a kocsi motorja hangosabb? Kipuff rendben, nem mondanám,hogy kopog, hanem szimplán hangosabb. füst színe OK, olajfolyás nincs, teljesítmény-veszteség nincs. *** a benzin? Olajcserén túlvagyunk, előtte is hangosabb volt(kb két hete), most is az... Köszi!!!! Kipuf rendszert nézd át újra. Tömítések, repedések, hegesztések. Leömlőcsatornák tömítések. Első körben ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #8493 Dátum: 2008.12.08 hétfő, 23:01:43 » |
|
Köszi a tanácsokat!
És ezek a cserék a 4. pontban kb. mennyibe kerülnek? És márkaszervízbe kéne megcsináltatni vagy egy jó maszek is megteszi?
Vez.szíj szett (szíjak+görgők) + vízpumpa + főtengely szimering + főtengely csavar kb 38-40000 HUF. Plusz a munkadíj. Jó szakember is megcsinálja, csak tényleg jó legyen. Szakszervíznél magas az óradíj, én kerülöm.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
|
|
« Új hozzászólás #8494 Dátum: 2008.12.09 kedd, 09:36:52 » |
|
van egy olyan gondom hogy a bal hátsó ajtót nem zárta a központi, szóval ajtóbecsuk és belülről nyomtam be a zárat, viszont hétvégén benyomtam a zárat és becsuktam az ajtót .. és azóta nem tudom kinyitni, a kilincs nem reagál az ajtóra - szóval a belsőkilincs mozog de az ajtó zárva marad... mit csináljak?? előre is köszi
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo ST200 K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
|
|
|
DonVito
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8495 Dátum: 2008.12.09 kedd, 16:20:44 » |
|
Kipuf rendszert nézd át újra. Tömítések, repedések, hegesztések. Leömlőcsatornák tömítések. Első körben ennyi.
OK, köszönöm, megnézem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8496 Dátum: 2008.12.09 kedd, 16:28:47 » |
|
van egy olyan gondom hogy a bal hátsó ajtót nem zárta a központi, szóval ajtóbecsuk és belülről nyomtam be a zárat, viszont hétvégén benyomtam a zárat és becsuktam az ajtót .. és azóta nem tudom kinyitni, a kilincs nem reagál az ajtóra - szóval a belsőkilincs mozog de az ajtó zárva marad... mit csináljak?? előre is köszi
Első körben ajtó csatlakozóját széthúzod - forgatni kell - WD40 el kezeled és vársz 2 napot. Két nap után ha nem javul meg kárpit csavarokat amit elérsz kiszeded, kilincset keretet kiveszed és letéped a bolhák ellenében - egy hete sikerült is kollégának törés nélkül. Zárat kézzel drótokkal kinyitod valahogy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8497 Dátum: 2008.12.09 kedd, 16:38:12 » |
|
Első körben ajtó csatlakozóját széthúzod ...
Bezárt ajtónál?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8498 Dátum: 2008.12.09 kedd, 18:58:20 » |
|
Bezárt ajtónál? A "B" oszlopnál simán - nézd meg hátsó ajtóról van szó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FeGa
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8499 Dátum: 2008.12.09 kedd, 20:42:30 » |
|
A "B" oszlopnál simán - nézd meg hátsó ajtóról van szó Ja! Te figyelsz, én nem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|