Zseby
|
|
« Új hozzászólás #11650 Dátum: 2010.01.16 szombat, 10:12:54 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11651 Dátum: 2010.01.16 szombat, 10:31:56 » |
|
szia mindenki! ha esös párás idöben közlekedek és ha fütök párásodik az összes üvegem belül és le sem tudom száritani.valakinet ötlete,tapasztalata?
Mindenképpen pucold le egyszer belülről az üvegeket mert ha pl dohányoztak az autóban akkor az egyéb szennyeződésekkel együtt olyan réteg rakódik le ami hamar párásodik és azt nehezebben szárítja le bármi is! De lehet hogy simán koszos vagy olyan anyaggal pucolták ami miatt most nagyon párásodik! Amúgy meg használd a klímát páramentesítésre mert az a legjobb! De ha törött volt az autó és valahol be tud jönni a párás levegő akkor is csökken a páramentesítés hatásfoka! Ja és ilyenkor soha ne használd a belsőlégkeverést!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #11652 Dátum: 2010.01.16 szombat, 10:41:34 » |
|
sajnos vagy úgy se tavaly télen még jo volt
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #11653 Dátum: 2010.01.16 szombat, 10:49:05 » |
|
Mindenképpen pucold le egyszer belülről az üvegeket mert ha pl dohányoztak az autóban akkor az egyéb szennyeződésekkel együtt olyan réteg rakódik le ami hamar párásodik és azt nehezebben szárítja le bármi is! De lehet hogy simán koszos vagy olyan anyaggal pucolták ami miatt most nagyon párásodik! Amúgy meg használd a klímát páramentesítésre mert az a legjobb! De ha törött volt az autó és valahol be tud jönni a párás levegő akkor is csökken a páramentesítés hatásfoka! Ja és ilyenkor soha ne használd a belsőlégkeverést!
már 7 éve vigyázunk egymásra és nem dohányzom.nyáron foliáztattam körbe.klimám az nincs jelenleg.volt aki azt mondta lukas a fütőradiátor és a fagyáló csapodik le az üvegen.viszont jól fűt
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11654 Dátum: 2010.01.16 szombat, 11:58:02 » |
|
már 7 éve vigyázunk egymásra és nem dohányzom.nyáron foliáztattam körbe.klimám az nincs jelenleg.volt aki azt mondta lukas a fütőradiátor és a fagyáló csapodik le az üvegen.viszont jól fűt
Nekem anno az Escortommal volt olyan gondom hogy szivárgott picit a fűtőradiátorom és az tényleg gázos volt a párásodásra nézve! Mondjuk én jófajta Sellyei fagyállót használtam és annak lehetett érezni azt a jellegzetes fűszeres szagát az utastérben ezért azonnal tudtam mitől párásodik az autó! Aztán fél doboz hűtőtömítő bele a rendszerbe és persze ablakpucolás és a gond máris megoldva! Amúgy ha szivárog a fűtőradiátorod az nincs hatással a fűtésre max ha fölül szivárog akkor jól kidolgozza a levegőt is és egy lelégtelenített rendszer jobban fűt!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
meszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11655 Dátum: 2010.01.16 szombat, 12:01:32 » |
|
Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy az autó "búgó" hangot ad ki,amit úgy vettem észre, hogy a motortérből jön, általában kanyarodás közben, de volt hogy álló helyzetbe vagy ha egyenesen mentem. Olyan is volt, hogy álltam a pirosnál ,alapjáraton elkezdett búgni és leállt a motor. A búgás nem folyamatos, nem tudom semmihez kötni, volt hogy kuplunk nyomásra búgott, volt, hogy csak kanyarodáskor, volt hogy gázadásra is. Azt figyeltem meg, hogy a reggeli vagy napi első induláskor gyakrabban ad ki búgó hangot.A szervoban az olajszint megfelelő, nem tudom, hogy nem-e a szervoszivattyú a bűnös. Találkozott már valaki hasonló esettel? Nincs valakinek ötlete mi lehet a baj? Előre is köszönöm a segítégeteket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11656 Dátum: 2010.01.16 szombat, 12:03:46 » |
|
Bocsának még annyi, hogy egy '99-es 2.5-ös V6-os Mondeoról van szó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11657 Dátum: 2010.01.16 szombat, 12:10:34 » |
|
Sziasztok! Van egy olyan problémám, hogy az autó "búgó" hangot ad ki,amit úgy vettem észre, hogy a motortérből jön, általában kanyarodás közben, de volt hogy álló helyzetbe vagy ha egyenesen mentem. Olyan is volt, hogy álltam a pirosnál ,alapjáraton elkezdett búgni és leállt a motor. A búgás nem folyamatos, nem tudom semmihez kötni, volt hogy kuplunk nyomásra búgott, volt, hogy csak kanyarodáskor, volt hogy gázadásra is. Azt figyeltem meg, hogy a reggeli vagy napi első induláskor gyakrabban ad ki búgó hangot.A szervoban az olajszint megfelelő, nem tudom, hogy nem-e a szervoszivattyú a bűnös. Találkozott már valaki hasonló esettel? Nincs valakinek ötlete mi lehet a baj? Előre is köszönöm a segítégeteket.
Szia! Amiket itt felsoroltál az bármelik lehet ezek közül! Sajnos ezt így látatlanban nem lehet kiszűrni! Add oda egy próbakörre valakinek az autót aki ért valamennyire a Mondeókhoz vagy a szereléshez! Vagy menj el vele egy minitalira és ott tuttira megmondják a szakik hogy mi a probléma!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11658 Dátum: 2010.01.16 szombat, 12:12:50 » |
|
Bocsának még annyi, hogy egy '99-es 2.5-ös V6-os Mondeoról van szó.
Ezt pedig írd be az aláirásodba a profilodnál és akkor mindíg látszani fog hogy milyen Mondid van! Amúgy meg gratula az autódhoz és üdv közöttünk!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #11659 Dátum: 2010.01.16 szombat, 12:19:07 » |
|
Nekem anno az Escortommal volt olyan gondom hogy szivárgott picit a fűtőradiátorom és az tényleg gázos volt a párásodásra nézve! Mondjuk én jófajta Sellyei fagyállót használtam és annak lehetett érezni azt a jellegzetes fűszeres szagát az utastérben ezért azonnal tudtam mitől párásodik az autó! Aztán fél doboz hűtőtömítő bele a rendszerbe és persze ablakpucolás és a gond máris megoldva! Amúgy ha szivárog a fűtőradiátorod az nincs hatással a fűtésre max ha fölül szivárog akkor jól kidolgozza a levegőt is és egy lelégtelenített rendszer jobban fűt!
ezt a tömitöt kiprobálom.3-4-ik fokozatban olyan hangot hallani mintha fazékban forrna a viz.ventillátor kiszedve hibátlan üzemel.kössz a tippet
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11660 Dátum: 2010.01.16 szombat, 13:09:34 » |
|
ezt a tömitöt kiprobálom.3-4-ik fokozatban olyan hangot hallani mintha fazékban forrna a viz.ventillátor kiszedve hibátlan üzemel.kössz a tippet
Én anno Wüth-öst használtam ami jó volt!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
astor72
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11661 Dátum: 2010.01.16 szombat, 14:22:07 » |
|
ezt a tömitöt kiprobálom.3-4-ik fokozatban olyan hangot hallani mintha fazékban forrna a viz.ventillátor kiszedve hibátlan üzemel.kössz a tippet
a pollenszűrőt nem árt cserélni, a környékéről a sok dzsuvát kilapátolni. és ha már ott tartasz, ki is szerelheted a szűrő házát és szílóval vagy szélvédő ragasztóval rakd vissza a helyére. sokunknak adódott ebből problémája, mert eleve párás levegőt szívott be a rendszer. ennek lehet még egy olyan mellékhatása, hogy anyós oldali padlókárpit nedves, de nem feltétlenül jelenik meg ott a víz, ha a ház tömített, de retkes a szűrő... Segítséget ehhez itt találsz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #11662 Dátum: 2010.01.16 szombat, 14:38:37 » |
|
a pollenszűrőt nem árt cserélni, a környékéről a sok dzsuvát kilapátolni. és ha már ott tartasz, ki is szerelheted a szűrő házát és szílóval vagy szélvédő ragasztóval rakd vissza a helyére. sokunknak adódott ebből problémája, mert eleve párás levegőt szívott be a rendszer. ennek lehet még egy olyan mellékhatása, hogy anyós oldali padlókárpit nedves, de nem feltétlenül jelenik meg ott a víz, ha a ház tömített, de retkes a szűrő... Segítséget ehhez itt találsz. köszi ezt rendbe teszem.más kérdés:parkolási sebességnél nyikorog és akadozik a kormány az ékszily csere vagy csak feszszitős téma
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
astor72
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11663 Dátum: 2010.01.16 szombat, 14:43:44 » |
|
köszi ezt rendbe teszem.más kérdés:parkolási sebességnél nyikorog és akadozik a kormány az ékszily csere vagy csak feszszitős téma
az lehet kormánygömbfej, kormánymű, öreg szervó olaj és az általad említett hibák tünete is... a nyikorgás alatt az ékszíj csúszását érted, vagy egy nyöszörgő hangot? mert anyöszörgést a rásegítő okozhatja és annak nincs köze az ékszíjhoz... mondhatnám azt is, ha koppra ki van tekerve a kormány az normális. az akadozásnak meg lehet a kormányoszlop összekötő is az oka. ezt sajna neked kell diagnosztizálni és pontosítani a tüneteket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #11664 Dátum: 2010.01.16 szombat, 15:00:18 » |
|
az lehet kormánygömbfej, kormánymű, öreg szervó olaj és az általad említett hibák tünete is... a nyikorgás alatt az ékszíj csúszását érted, vagy egy nyöszörgő hangot? mert anyöszörgést a rásegítő okozhatja és annak nincs köze az ékszíjhoz... mondhatnám azt is, ha koppra ki van tekerve a kormány az normális. az akadozásnak meg lehet a kormányoszlop összekötő is az oka. ezt sajna neked kell diagnosztizálni és pontosítani a tüneteket.
arra gondolok ha pl.koppra ki van tekerve a kormány és meg akad merrt niincs tovább akkor nyikorog amig probálom forditani ha elengedem abba hagyja.vagy ha parkolok gondolom nagyobb a surlodás a gumi és aszfalt között,akkor ha gyorsabban tekerem fütyül
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #11665 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 11:52:05 » |
|
rajtam kivül van még olyan mk2 kombi tulaj akinek a csomagtartozár gombot kivülröl nem lehet benyomni nyitás céljábol?csak kulcsal tudom nyitni.hogy kell ennek müködni hivatalosan?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #11666 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 12:00:35 » |
|
rajtam kivül van még olyan mk2 kombi tulaj akinek a csomagtartozár gombot kivülröl nem lehet benyomni nyitás céljábol?csak kulcsal tudom nyitni.hogy kell ennek müködni hivatalosan?
ha menyomod, akkor az elektromos motornak nyitnia kellene
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11667 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 12:08:10 » |
|
rajtam kivül van még olyan mk2 kombi tulaj akinek a csomagtartozár gombot kivülröl nem lehet benyomni nyitás céljábol?csak kulcsal tudom nyitni.hogy kell ennek müködni hivatalosan?
Maga a gomb egy elektromos nyitószerkezet és a kulcs pedig bovdennel húzza meg a zárat! Ezért tudod kulccsal nyitni mert az mechanikus! Gombbal pedig azért nem mert ott valami elekromossági gubanc lesz! Ha van multimétered akkor mérd meg hogy melyik lenne az áram és melyik a testszál! Aztán vigyél oda közvetlenül az akksiról (azért nem árt a + ba egy biztosíték) pluszt is meg mínuszt is és hidald át vele a dolgokat! És akkor meg tudod nézni hogy maga a zár nem jó vagy csak elveszett a ménkű mielőtt odaérne! Ha ez megvan akor már tudni fogod hogy mi a ludas és hogyan tovább!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Fürge Teknős
|
|
« Új hozzászólás #11668 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 12:38:17 » |
|
rajtam kivül van még olyan mk2 kombi tulaj akinek a csomagtartozár gombot kivülröl nem lehet benyomni nyitás céljábol?csak kulcsal tudom nyitni.hogy kell ennek müködni hivatalosan?
Elmozdult a gomb a helyéről és feszül.Vagy befújsz a gomb mellett a WD40 csodaszerből, vagy leveszed a belső burkolatot, és megnézed, mitől szorul.
|
|
|
Naplózva
|
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #11669 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 13:00:14 » |
|
ha menyomod, akkor az elektromos motornak nyitnia kellene
ez a gomb olyan mintha fix lenne.egy idöbe ha levettem a gyujtást 0-ra kinyitta azárat vagy az ajtot nyittam központilag.mindig le kellett csuknom
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11670 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 13:04:48 » |
|
ez a gomb olyan mintha fix lenne.egy idöbe ha levettem a gyujtást 0-ra kinyitta azárat vagy az ajtot nyittam központilag.mindig le kellett csuknom
Akkor legalább tudjuk hogy működik a zárszerkezet is meg ménkű is megy oda ami működteti csak valami árulás lesz ott a ménkűnél! Lehet hogy törött volt az autó és amatőrök barkácsolták össze a madzagokat! Amúgy van egy olyan funkció is némelyik felszereltségnél hogy gyújtáson nem tudod kinyitni a csomiajtót! De ha peched van akkor a kesztyűtartó mögött lévő vezérlőelektronika kakukkolt meg amivel nem tudsz csinálni semmit max valami szakemberrel kiiktatod a csomiajtó részt a körből! UI: sajnos a központizárvezérlés is ezen a panelon van!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 13:07:44 írta SPANNER »
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
|
|
« Új hozzászólás #11671 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 16:02:39 » |
|
rajtam kivül van még olyan mk2 kombi tulaj akinek a csomagtartozár gombot kivülröl nem lehet benyomni nyitás céljábol?csak kulcsal tudom nyitni.hogy kell ennek müködni hivatalosan?
http://mondeo.hu/index.php?page=122
|
|
|
Naplózva
|
1,8TD kombi 1998 2,0i 5ajtós 2004
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #11672 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 16:47:41 » |
|
vagy mk1 zár van rajta még. az első pár autón volt olyan
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #11673 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 17:55:09 » |
|
rajtam kivül van még olyan mk2 kombi tulaj akinek a csomagtartozár gombot kivülröl nem lehet benyomni nyitás céljábol?csak kulcsal tudom nyitni.hogy kell ennek müködni hivatalosan?
Nekünk is volt valami hasonló gond vele, kapott pár adag wd40et, azóta többnyire jó. Ha a gyújtás rajta van / jár a motor akkor nem engedi kinyitni. üdv ui.: Spanner, azt írtad, hogy ezt is a kp-i elektronika vezérli... Arra gondoltam, hogy tennék egy csomagtartó nyitó gombot a műszerfalra (fényerősségszabályzó helyére), mint ahogy az escortokban van. De ha bele kell nyúlni a "nagy dobozba", akkor inkább hagyom
|
|
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11674 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 18:26:39 » |
|
ui.: Spanner, azt írtad, hogy ezt is a kp-i elektronika vezérli... Arra gondoltam, hogy tennék egy csomagtartó nyitó gombot a műszerfalra (fényerősségszabályzó helyére), mint ahogy az escortokban van. De ha bele kell nyúlni a "nagy dobozba", akkor inkább hagyom Én tetettem az autómba a gyári mellé még egy riasztórendszert és az vezérli nekem külön a csomiajtót is! Minden vezérlés a kesztyűtartó alatti panelről lett leszedve ezért a második rendszer is azon megy keresztül és a gyári is műxik mellette! Ha csinálsz te is ott egy leágazást akkor simán tudsz tenni nyitógombot bárhová! De visszahúzhatsz szálakat is a csominyitó gombtól is és akkor nem kell hozzányúlnod a vezérlőpanelhez! Nekem a Fiestámba gyárilag van egy ilyen gomb és az a boxban van a váltókar előtt! Amúgy abban is ugyanilyen redszert tettünk mint a Mondiba és ezért ott is lehet nyitni pittyegővel a csomiajtót és addig a mozgásérzékelők is kikapcsolnak! Szerintem jó megoldás! Ja és természetes hogy mindkét autóm az ablakokat is felhúzza magától! UI: Ja és a pittyegő az nyitja a csomiajtót járó motornál is!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #11675 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 19:47:36 » |
|
vagy mk1 zár van rajta még. az első pár autón volt olyan
miért az mk1 zárat nem lehet csak kulcsal nyitni?az egész kromozott és meg sem moccan.amugy 97.12.31 a kiadás dátuma.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
astor72
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11676 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 19:53:17 » |
|
miért az mk1 zárat nem lehet csak kulcsal nyitni?az egész kromozott és meg sem moccan.amugy 97.12.31 a kiadás dátuma.
kívülről nem. nincs rajta nyitógomb, vagy belülről bowdenes kallantyú, vagy hátúlról támadod be kulccsal...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #11677 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:03:46 » |
|
kívülről nem. nincs rajta nyitógomb, vagy belülről bowdenes kallantyú, vagy hátúlról támadod be kulccsal...
már szedtem le a kárpitot és csak motor és elektromos kábel megy oda.az ülés mellöl csak a tankolni tudok csomiajó nem nyitható.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11678 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:10:50 » |
|
már szedtem le a kárpitot és csak motor és elektromos kábel megy oda.az ülés mellöl csak a tankolni tudok csomiajó nem nyitható.
Az MK2 Mondikon nincs belülről csomiajtó nyitási lehetőség!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Fürge Teknős
|
|
« Új hozzászólás #11679 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:12:16 » |
|
már szedtem le a kárpitot és csak motor és elektromos kábel megy oda.az ülés mellöl csak a tankolni tudok csomiajó nem nyitható.
Én olyan ajtót vettem bontottan, amiben a csomagtér felől volt egy belső kallantyú.
|
|
|
Naplózva
|
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #11680 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:22:51 » |
|
királyok vagytok mind hogy probáltok segiteni kössz a tippekek.a legtöbb :gun:kilöve :falbav:spanner tipjemaradt még elektromos gáz lesz mert ez bentröl csak feszitövassal nyitható.ez is egy extra nem?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #11681 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:27:29 » |
|
királyok vagytok mind hogy probáltok segiteni kössz a tippekek.a legtöbb :gun:kilöve :falbav:spanner tipjemaradt még elektromos gáz lesz mert ez bentröl csak feszitövassal nyitható.ez is egy extra nem? ha végképp nem éled föl akkor megvenném a kábeleket róla, mert nekem van mk2 zárszerk, meg minden hozzá, csak nem tudom bekötni az 1-esbe
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11682 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:34:10 » |
|
királyok vagytok mind hogy probáltok segiteni kössz a tippekek.a legtöbb :gun:kilöve :falbav:spanner tipjemaradt még elektromos gáz lesz mert ez bentröl csak feszitövassal nyitható.ez is egy extra nem? Na akkor csak nyomogassad szépen a plusszosokat azoknak akik segítettek! Persze engem kivéve ám! Amúgy egyszer nekem is szórakozott a Fiestámon a csominyitó gomb és én végig kibontottam és ki is mértem szépen! Szóval ha segítség kell és Baranya megyei vagy akkor nyugodtan szólj és szívesen segítek neked jól szétszedni ott mindent! Mondjuk összerakni azt már nem!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #11683 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 20:54:13 » |
|
Na akkor csak nyomogassad szépen a plusszosokat azoknak akik segítettek! Persze engem kivéve ám! Amúgy egyszer nekem is szórakozott a Fiestámon a csominyitó gomb és én végig kibontottam és ki is mértem szépen! Szóval ha segítség kell és Baranya megyei vagy akkor nyugodtan szólj és szívesen segítek neked jól szétszedni ott mindent! Mondjuk összerakni azt már nem! :help:nyomok én mident,pluszt meg amit akartok.DE HOL NYOMOM?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #11684 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:08:01 » |
|
na ez a kérdés...mit is nyomsz, ami nem működik?
bakker sza.........ul fogalmaztam spanner irt fentebb nyomogassam a plusszosokat a segitökész clubtársaknak de nem tudom hol kell
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11685 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:08:43 » |
|
bakker sza.........ul fogalmaztam spanner irt fentebb nyomogassam a plusszosokat a segitökész clubtársaknak de nem tudom hol kell
Nem is baj mert a szándék a lényeg semmi más! Némá most nézem hogy valaki azé orvul jól rámnyomott egy plusszost!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 21:10:16 írta SPANNER »
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11686 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:27:59 » |
|
Nekem van az ülés mellett gyári nyitó kallantyú Bár nemrég letörtem a fogóját, így "belülről" most csak a csomagtérből, a jobb kárpit mögül tudom nyitni Oszt neked hogyanhogy vanik olyanod??? Akkor az összes kombiban vanik esetleg?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11687 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:40:18 » |
|
Oszt neked hogyanhogy vanik olyanod??? Akkor az összes kombiban vanik esetleg? azt hiszem, kombiban van, a többiben nincs, de kezelésiben nem láttam erre vonatkozólag semmit
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
black slash
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11688 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:44:21 » |
|
azt hiszem, kombiban van, a többiben nincs, de kezelésiben nem láttam erre vonatkozólag semmit
Az enyémben nincs. 98, TD kombi (Pedig bírnám, mert nem kéne kulcsoznom. A központim megadta magát.)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11689 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:48:10 » |
|
Hát, kéremszépen, az kizárt, mert nemtudom De gondolom, még dojcséban tették bele, nem hiszem, hogy volt valaki olyan elvetemült, hogy a Suzuki nyitórendszerét beleapplikálja utólag Na akkó szííípen szakércsétek mög oszt mink meg várgyuk a tutker szakvíleményet rúlla!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11690 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:48:49 » |
|
Hát, kéremszépen, az kizárt, mert nemtudom De gondolom, még dojcséban tették bele, nem hiszem, hogy volt valaki olyan elvetemült, hogy a Suzuki nyitórendszerét beleapplikálja utólag ****** Jájjájáj késő van, nincs itt az eszem az a tanksapkanyitó... El is megyek aludni****** Na ugye hogy ugye! Azé ez a megszakértés jóhamar ment! UI: Amúgy az nem tanksapka hanam tankajtónyitó! Tank júú
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 21:51:36 írta SPANNER »
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
black slash
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11691 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:52:33 » |
|
Hát, kéremszépen, az kizárt, mert nemtudom De gondolom, még dojcséban tették bele, nem hiszem, hogy volt valaki olyan elvetemült, hogy a Suzuki nyitórendszerét beleapplikálja utólag ****** Jájjájáj késő van, nincs itt az eszem az a tanksapkanyitó... El is megyek aludni****** Attól még nyithatta volna a csomit is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11692 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:52:47 » |
|
Ahogy leírtam a Suzukit, be is ugrott a hiba Akkó mosmá mehető alunni!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Fürge Teknős
|
|
« Új hozzászólás #11693 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:53:58 » |
|
Attól még nyithatta volna a csomit is. Ahhoz az kellene, hogy a zár a kasznin legyen, és ne az ajtóban
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 23:16:31 írta Fürge Teknős »
|
Naplózva
|
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11694 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:54:40 » |
|
Attól még nyithatta volna a csomit is. Mondjuk ez is igaz! De elég érdekes tervezés lenne végigvezetni egy bovdent még a csomiajtón keresztül is!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11695 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 21:55:55 » |
|
Ahhoz az kellene, hogy a zár a kasztnin legyen, és ne az ajtóban
Mindíg megelőzöl eggyel! Akkó inkább én menek alukálni!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #11696 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:10:59 » |
|
mk1 kombiban egy karral lehet intézni mindkettőt. ha húzom a csomit nyitja, ha lefele nyomom, akkor meg a tank ajtót löki ki..
Te meg nemrég azt ígérted hogy nem kevered ide többet az MK1-et és nem zavarod meg megint a jónépet! Azé téged is szeretlek ám! Hinnye ez vót az ezredik beszólásom oszt emmeg télleg beszólásra sikeredett!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 22:14:44 írta SPANNER »
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
black slash
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11697 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:13:22 » |
|
mk1 kombiban egy karral lehet intézni mindkettőt. ha húzom a csomit nyitja, ha lefele nyomom, akkor meg a tank ajtót löki ki..
És ott egy bazi hosszú bovden megy a zárhoz, vagy valami elektromos rafinéria? (Csak mert elméláztam egy kicsit azon, hogy MK2-be is be lehetne esetleg pakolni.)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Fürge Teknős
|
|
« Új hozzászólás #11698 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:14:15 » |
|
És ott egy bazi hosszú bovden megy a zárhoz, vagy valami elektromos rafinéria?
(Csak mert elméláztam egy kicsit azon, hogy MK2-be is be lehetne esetleg pakolni.)
csak hülyít
|
|
|
Naplózva
|
"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí"
|
|
|
black slash
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #11699 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:15:44 » |
|
csak hülyít Hát, nem tom... lehet... de mintha láttam volna árulni ilyen kettős funkciójú kallantyút.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|