Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:14:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 248 249 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 261 262 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358322 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12700 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 00:12:37 »

NEm,mert délután már nem jutottam el a garázsba.Holnap reggel megyek szerelni,akkor tudom pótolni a hiányt,aztán egyből megyek feladni időgarantált csomagként.A másik lehetőség a futárszolgálat.Az is jó?Bár az áraikat nem tudom.

Ha tényleg garantálják hogy ideér péntekre akkor jó a posta. A futár árakat én se ismerem.
Naplózva
glaszpeter
Vendég
« Új hozzászólás #12701 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 16:24:16 »

Nekem az egyik felnim lett tojás egy kátyú miatt. 6 rugóért megcsinálták és megjavult. Lehet esélyes. Én is csak annyit vettem észre hogy ráz a kormány de durván.

A j.e. és j.h. kerekeket már felcseréltem, valami hasonlóban reménykedve, de sajnos ugyanazt produkálta.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12702 Dátum: 2010.07.01 csütörtök, 16:29:57 »

A j.e. és j.h. kerekeket már felcseréltem, valami hasonlóban reménykedve, de sajnos ugyanazt produkálta.
nem lehet, hogy azt az oldalt belehúztad egy nagyobb kátyúba, és mind2 kapott??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
glaszpeter
Vendég
« Új hozzászólás #12703 Dátum: 2010.07.02 péntek, 14:03:05 »

nem lehet, hogy azt az oldalt belehúztad egy nagyobb kátyúba, és mind2 kapott??
Őszintén szólva nem emlékszem idén télen egyetlen ilyen esetre sem, elég jól megúsztam. A rezgés meg késő télen kezdődött.

Olvastam nem túl régi bejegyzésekben, hogy hasonló jelenség esetén a hosszú féltengely cseréje szüntette meg a bajt. Ez mennyibe kerül manapság?

üdv.
péter
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12704 Dátum: 2010.07.03 szombat, 04:12:58 »

Üdv Mondeosok!
Én is hasonló "rázós" problémával bajlódok. Nálam annyiban kacifántosabb a dolog, hogy 120 km/h körül jelentkezik, de csak autópályán enyhe emelkedőn haladva. Már számtalanszor mentem vele pályán kívül ennyivel, még többel is, hegyen-völgyön, de soha nem észleltem. Hétfőn viszem futóműveshez, megnézetem első körben a kerekeket és remélem, az lesz a hibás. Ha nem, irány a rázópad és remélem a legjobbakat. rinya
Amúgy én is kerestem a hosszú (asszem bal oldali) féltengely árát cromaxéknál, nem találtam, máshol meg még nem kerestem, gondoltam ráérek infarktust kapni akkor, ha tényleg az mekkent meg a futóműben. Addig meg a tudatlanok nyugalmával elvagyok. pias
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12705 Dátum: 2010.07.04 vasárnap, 14:59:19 »

Üdv Mondeosok!
Hozzátok fordulok segítségért, igaz, nem Mondeo kapcsán, de vannak a fórumon szakik, hátha tud valaki segíteni nekem. Édesanyámnak egy 3 ajtós Suzuki Swift-je van 1997-es évjárat, 1,3 ccm. Minap mondta, nincs hátsó világítása és műszerfal világítása se. Megnéztem, amit hirtelen tudtam, de érdembe nem jutottam semmire. Egy kapcsolási-bekötési rajz sokat segítene, hátha annak alapján ki tudom sakkozni, hol lehet a gánya. Nem szívesen vinném elektronyos bácsihoz, a gatyámat is leszedné rólam rinya
Szóval, ha netán valakinek van tapasztalata - kapcsolási rajza - vagy valami hasonló, kérem, segítsen nekem, tudom, hogy rizsrakéta, de mégis csak az anyámé..... vigyor3
Köszönettel!
Szép napot!
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12706 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 08:31:52 »

Üdv Mondeosok!
Én is hasonló "rázós" problémával bajlódok. Nálam annyiban kacifántosabb a dolog, hogy 120 km/h körül jelentkezik, de csak autópályán enyhe emelkedőn haladva. Már számtalanszor mentem vele pályán kívül ennyivel, még többel is, hegyen-völgyön, de soha nem észleltem. Hétfőn viszem futóműveshez, megnézetem első körben a kerekeket és remélem, az lesz a hibás. Ha nem, irány a rázópad és remélem a legjobbakat. rinya
Amúgy én is kerestem a hosszú (asszem bal oldali) féltengely árát cromaxéknál, nem találtam, máshol meg még nem kerestem, gondoltam ráérek infarktust kapni akkor, ha tényleg az mekkent meg a futóműben. Addig meg a tudatlanok nyugalmával elvagyok. pias

Nekem is ugyan ez van. 120nál ráz mint az őrült az emelkedőn. Lejtőn semmi baja. Amúgy ha a hátsó keréknél van gáz akkor is rázhat a kormány. Ugye? Mondjuk nekem az egész műszerfal beremeg. Kiváncsian várom a mi lesz nálad Smiley
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12707 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 08:47:41 »

Nekem is ugyan ez van. 120nál ráz mint az őrült az emelkedőn. Lejtőn semmi baja. Amúgy ha a hátsó keréknél van gáz akkor is rázhat a kormány. Ugye? Mondjuk nekem az egész műszerfal beremeg. Kiváncsian várom a mi lesz nálad Smiley

Én a múlt héten cseréltettem le a két hátsó pacskert mert gyanús volt hogy az egyik kezdett acélszakadt vagy vászontöréses lenni! Érdemes néha erre is odafigyelni mert lehet hogy nálatok is ez lehet a ludas bár ezt inkább csak lassú sebbességnél (kb30km/h) lehet érezni hogy kicsit rázza az autó hátulját! nekem is gyanús volt a dolog ezért elvittem egy szakihoz aki ment vele egy kört és ő is alátámasztotta a sejtésemet! Aztán a gumisnál feltettünk a hátuljára két papucsot és azóta jó a verda! Azt is észrevettem hogy azóta kanyarban is stabilabb a verda bár az is lehet hogy csak azért mert ezek a pacskerek jobban fogják az utat!


UI: Azért írtam be ezt is egy halvány lehetőségnek mivel ti azt írtátok be hogy emelkedőnél érződik inkább és akkor ugyebár több súly megy a hátsó kerekekre!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
svarine
Vendég
« Új hozzászólás #12708 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 11:11:46 »

Felhívtam ma az FX autóházat(Pécs), mert hosszú útra készülünk, és csináltattam volna egy motordiagnosztikát  nyes.Közölték, hogy nem valószínű hogy a gépemre rá tudják kapcsolni a műszert wow1 falbav (1997 11 hó MKII).2010 -Ford szervíz --no comment  levele  levele
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12709 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 11:26:22 »

Felhívtam ma az FX autóházat(Pécs), mert hosszú útra készülünk, és csináltattam volna egy motordiagnosztikát  nyes.Közölték, hogy nem valószínű hogy a gépemre rá tudják kapcsolni a műszert wow1 falbav (1997 11 hó MKII).2010 -Ford szervíz --no comment  levele  levele

Nincs OBDII-s diagnosztikai gépük? HAHAHAHA
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12710 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 11:49:27 »

Felhívtam ma az FX autóházat(Pécs), mert hosszú útra készülünk, és csináltattam volna egy motordiagnosztikát  nyes.Közölték, hogy nem valószínű hogy a gépemre rá tudják kapcsolni a műszert wow1 falbav (1997 11 hó MKII).2010 -Ford szervíz --no comment  levele  levele

Ha előbb szólsz akkor elintéztem volna neked a dolgot mert én is most értem haza!  wave
Amúgy mi a problémád a verdával?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
svarine
Vendég
« Új hozzászólás #12711 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 13:53:29 »

Ha előbb szólsz akkor elintéztem volna neked a dolgot mert én is most értem haza!  wave
Amúgy mi a problémád a verdával?

Kaposvárról jöttünk haza, beértünk egy szuttyogó mazsolát.és nem tudtam elözni lendületből, mert kanyar, szembejövö forgalom, egyéb nyalánkságok akadályoztak. rinya Ötödikben ment visszafele a kilométermutató (magyarul lassultam), leesett a fordulat (nana hogy leesett mikor nem tudok menni) aztán elkezdett rángatni a motor, és hiába kapcsoltam vissza, csak lassultam és lessultam, falbav  falbav  mikor végra 60km/h-nál magához tért a verda és reagált a gázadásra.Addigra viszont már ketten megelőztek, ami elég gáz volt, mert elötte 10 perccel én hagytam el őket. levele Ja és mindez másodpercek alatt történt, az ütő megállt bennem egy pillanatra, Cry Szóval ez a jelenség nem elöször fordul elő, és gondoltam mielött nekivágok átszelni az országot csináltatok egy diagnosztikát, nehogy az asszony a fejemhez vágja, hogy "úgye én megmondtam hogy vidd a szervízbe a kocsit" duhos2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12712 Dátum: 2010.07.05 hétfő, 17:02:11 »

Kaposvárról jöttünk haza, beértünk egy szuttyogó mazsolát.és nem tudtam elözni lendületből, mert kanyar, szembejövö forgalom, egyéb nyalánkságok akadályoztak. rinya Ötödikben ment visszafele a kilométermutató (magyarul lassultam), leesett a fordulat (nana hogy leesett mikor nem tudok menni) aztán elkezdett rángatni a motor, és hiába kapcsoltam vissza, csak lassultam és lessultam, falbav  falbav  mikor végra 60km/h-nál magához tért a verda és reagált a gázadásra.Addigra viszont már ketten megelőztek, ami elég gáz volt, mert elötte 10 perccel én hagytam el őket. levele Ja és mindez másodpercek alatt történt, az ütő megállt bennem egy pillanatra, Cry Szóval ez a jelenség nem elöször fordul elő, és gondoltam mielött nekivágok átszelni az országot csináltatok egy diagnosztikát, nehogy az asszony a fejemhez vágja, hogy "úgye én megmondtam hogy vidd a szervízbe a kocsit" duhos2

A diagnosztikával csak annyi a baj hogy egyrészt a kettes Mondié elég kezdetleges másrészt meg ha éppen akkor jó a verda akkor nem fog kimutatni semmit! De azért egy próbát megér a dolog! Ha legközelebb el akarod vinni és pécsen jársz akkor szólj rám és mondom a tuttit hogy hová vidd!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
svarine
Vendég
« Új hozzászólás #12713 Dátum: 2010.07.06 kedd, 11:08:30 »

A diagnosztikával csak annyi a baj hogy egyrészt a kettes Mondié elég kezdetleges másrészt meg ha éppen akkor jó a verda akkor nem fog kimutatni semmit! De azért egy próbát megér a dolog! Ha legközelebb el akarod vinni és pécsen jársz akkor szólj rám és mondom a tuttit hogy hová vidd!  wave

 worship
Egyebekben ha AC pumpa xar., az milyen tüneteket produkál?
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12714 Dátum: 2010.07.06 kedd, 11:39:34 »

Üdv Mondeosok!
Tegnap elvittem a kocsit kerékcentírra, hátha amiatt rázza be 120 km/h körül az autó elejét. A kerekekben 10-10 gramm difit talált oldalanként, ez enyhe rázást okozhatott, viszont olyan durvát, hogy majd' leszakad a műszerfal, olyat nem. Kicsit tovább keresgélt a srác, és meg is találta, amit keresett: a bal oldalon az alsó gömbfej elment aludni. Ezen kívül nem talált semmit hála Istennek, a szilentjeim jók, a felfüggesztés se lóg. Azt mondta, a héten kicseréli a rossz gömbfejet és megoldódik a problémám. taps
Remélem nagyon, hogy így is lesz és nem érnek meglepetések.
Tegnap - ha már szerelős napom volt - leszedtem a pollenszűrő házát, mert ugyan nem találtam pocsolyát az utastérben, úgy gondoltam, egy tisztogatás és szilózás nem fog ártani. Nos, eléggé retkes volt ott minden, szerintem minimális víz be is folyhatott, de nem olyan sok, hogy átnedvesítse a szőnyeget. Szóval, ez is megvan, már csak a szerelő telefonhívására várok, játszós ruhát öltök magamra és segítek meggyógyítani a kocsimat!!! wave integet2 taps
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12715 Dátum: 2010.07.06 kedd, 13:48:10 »

worship
Egyebekben ha AC pumpa xar., az milyen tüneteket produkál?

Ha *** akkor nem indul el az autód! eplus2
Ha csak odavan akkor nehezen indulna és a hangján is lehet hallani hogy amikor ráadod a gyújtás nem az a sima búgó hangja van hanem kicsit beteges!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12716 Dátum: 2010.07.06 kedd, 13:52:36 »

Üdv Mondeosok!
Tegnap elvittem a kocsit kerékcentírra, hátha amiatt rázza be 120 km/h körül az autó elejét. A kerekekben 10-10 gramm difit talált oldalanként, ez enyhe rázást okozhatott, viszont olyan durvát, hogy majd' leszakad a műszerfal, olyat nem. Kicsit tovább keresgélt a srác, és meg is találta, amit keresett: a bal oldalon az alsó gömbfej elment aludni. Ezen kívül nem talált semmit hála Istennek, a szilentjeim jók, a felfüggesztés se lóg. Azt mondta, a héten kicseréli a rossz gömbfejet és megoldódik a problémám. taps
Remélem nagyon, hogy így is lesz és nem érnek meglepetések.
Tegnap - ha már szerelős napom volt - leszedtem a pollenszűrő házát, mert ugyan nem találtam pocsolyát az utastérben, úgy gondoltam, egy tisztogatás és szilózás nem fog ártani. Nos, eléggé retkes volt ott minden, szerintem minimális víz be is folyhatott, de nem olyan sok, hogy átnedvesítse a szőnyeget. Szóval, ez is megvan, már csak a szerelő telefonhívására várok, játszós ruhát öltök magamra és segítek meggyógyítani a kocsimat!!! wave integet2 taps

Aztán jól nézzétek ám át a verdát mert utána érdemes elvinni egy futóműállításra is és ott is megmondják a tuttit!
Én a múlt héten kétszer is elvittem beállíttatni mert elsőre nem tetszett aztán két hátsó papucs csere és még egy finombeállítás és most tutti a verda nagyon!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12717 Dátum: 2010.07.06 kedd, 15:20:24 »

Üdv Mondeosok!
Tegnap elvittem a kocsit kerékcentírra, hátha amiatt rázza be 120 km/h körül az autó elejét. A kerekekben 10-10 gramm difit talált oldalanként, ez enyhe rázást okozhatott, viszont olyan durvát, hogy majd' leszakad a műszerfal, olyat nem. Kicsit tovább keresgélt a srác, és meg is találta, amit keresett: a bal oldalon az alsó gömbfej elment aludni. Ezen kívül nem talált semmit hála Istennek, a szilentjeim jók, a felfüggesztés se lóg. Azt mondta, a héten kicseréli a rossz gömbfejet és megoldódik a problémám. taps
Remélem nagyon, hogy így is lesz és nem érnek meglepetések.
Tegnap - ha már szerelős napom volt - leszedtem a pollenszűrő házát, mert ugyan nem találtam pocsolyát az utastérben, úgy gondoltam, egy tisztogatás és szilózás nem fog ártani. Nos, eléggé retkes volt ott minden, szerintem minimális víz be is folyhatott, de nem olyan sok, hogy átnedvesítse a szőnyeget. Szóval, ez is megvan, már csak a szerelő telefonhívására várok, játszós ruhát öltök magamra és segítek meggyógyítani a kocsimat!!! wave integet2 taps
A helyedben lecserélném mind a két oldalon.
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12718 Dátum: 2010.07.06 kedd, 16:09:01 »

Üdv!
Igen, megfordult a fejemben nekem is, hogy mindkettőt ki fogom cseréltetni. Ártani biztosan nem fog, cromax szerint a legdrágább 5000 párszáz forint, ha kettőt veszek, az még belefér a költségvetésbe. Szerelő srác rendes, falubeli, nem fog anyázni ha előjövök neki az óhajommal. Munkadíjat nem tudom mennyit kér, a centírozásért (2 első kerék) nem kért semmit. Remélem, nem esek pofára....... vigyor3
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12719 Dátum: 2010.07.06 kedd, 16:55:41 »

Üdv Mondeosok!
Hülye kérdésem van, légyszi nem röhögni nagyon! 2funny
Ha a klímatisztító spray-t befújom az utastérben az összes létező helyre, ahol levegő áramlik és a klímát bekapcsolva nyomatom a levegőt negyed órán át, akkor nem köpi be a habot az utastérbe? Mert ugye azokon a levegőző nyílásokon át befelé jön a levegő. És oda is kell habot nyomni, ahol a szélvédőre jön a levegő? Most készülök tisztító spray-t venni, de nem egészen értem, hogyan műxik (mármint nem kémiailag). Azt vágom, hogy ha párás a szélvédő és rányomom a klímát, pikk-pakk eltűnteti a párát, vagyis a szélvédő alatti részen szívja a levegőt - vagy ezt is rosszul gondolom? Olvastam a cikket a klímatisztításról, csak nem értem. Magát a cikket értem, csak azt nem, hogyan kerül a hab az utastér helyett a klímába. rinya
Légyszi, homályosítsatok fel a témában! Hálásan köszönöm! worship
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12720 Dátum: 2010.07.06 kedd, 17:37:43 »

Üdv Mondeosok!
Hülye kérdésem van, légyszi nem röhögni nagyon! 2funny
Ha a klímatisztító spray-t befújom az utastérben az összes létező helyre, ahol levegő áramlik és a klímát bekapcsolva nyomatom a levegőt negyed órán át, akkor nem köpi be a habot az utastérbe? Mert ugye azokon a levegőző nyílásokon át befelé jön a levegő. És oda is kell habot nyomni, ahol a szélvédőre jön a levegő? Most készülök tisztító spray-t venni, de nem egészen értem, hogyan műxik (mármint nem kémiailag). Azt vágom, hogy ha párás a szélvédő és rányomom a klímát, pikk-pakk eltűnteti a párát, vagyis a szélvédő alatti részen szívja a levegőt - vagy ezt is rosszul gondolom? Olvastam a cikket a klímatisztításról, csak nem értem. Magát a cikket értem, csak azt nem, hogyan kerül a hab az utastér helyett a klímába. rinya
Légyszi, homályosítsatok fel a témában! Hálásan köszönöm! worship

Ta tényleg ennyire nem értesz a dolgokhoz (mert nekem ez jött le) akkor miért akarsz olyasmit ami meghaladja a képességeidet??? De ezzel nem bántani akarlak hanem megkímélni a fölösleges munkától és pénzkidobástól! Vagy keress valakit aki ért is hozzá (haver, ismerős, klubtárs stb...) Vagy vidd el a verdát egy szakihoz aki megcsinálja neked a tisztítást mert azonkívűl hogy egy kis ideig jó illat lesz a verdádban az égvilágon semmit sem fogsz elérni a tisztítással! A részletekbe most nem mennék bele de az tény hogy csak igen kevesen ismerik hogyan kell kipucolni egy klímarendszert mert az emberek nem ismerik "belülről" a témát! De hogy segítsek is valamennyit neked először vegyél valamilyen tisztítót és arra rá lesz írva hogy mit és hogyan kell csinálni de ha olyan helyen veszed akkor meg is kérdezheted az eladót! Röviden a lényeg annyi hogy ha te magad akarod megcsinálni akkor biztos hogy nem lesz jó ha elviszed egy szakihoz akkor is csak max 50% hogy jó lesz és ezt arra értem hogy ha "szagos" a klímád ezért akarod a tisztítást! Sajnos ez van! És ezt nem bunkóságból írtam le csak ez a valóság de ha belevágsz akkor majd meglátod hogy igazam van! De azért csak hajrá!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12721 Dátum: 2010.07.06 kedd, 20:42:11 »

h.begyo!
Saját tapasztalatot írok.
Loctite fertőtlenítő spray. Járó motor. Működő klíma. Belső keringetés. Lenyomod a gombot, beteszed a sprayt az utastérbe és az szépen átjárja az egész rendszert. Kb fél óra. Tilos az autóban tartózkodni. Utána szellőztetni. Eredmény nálam: kalap sz..t ért.
Klíma tisztító hab(Tecsóban vettem ezeöszá): telenyomod a rendszert ezzel habbal, nem járatsz, nem klímázol, nem ülsz benne. Megvárod amíg a hab összemegy, és folyadék formájában lefolyik a rendszer aljára, hol kifolyik a kondenz kivezetésen. Én ezt csináltam a 7végén. Baromi erős illat marad utána. Eredmény egyelőre nálam nincs hűtőgépszag. Csak vmi baromi édes, de csökkenő intenzitású.
Nem hiszem, hogy túl sokat érne. Szagszervízek elég borsos áron tiszítanak klímát, gondolom, nem a fenti módszerekkel csinálják.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12722 Dátum: 2010.07.06 kedd, 21:36:51 »

h.begyo!
Saját tapasztalatot írok.
Loctite fertőtlenítő spray. Járó motor. Működő klíma. Belső keringetés. Lenyomod a gombot, beteszed a sprayt az utastérbe és az szépen átjárja az egész rendszert. Kb fél óra. Tilos az autóban tartózkodni. Utána szellőztetni. Eredmény nálam: kalap sz..t ért.
Klíma tisztító hab(Tecsóban vettem ezeöszá): telenyomod a rendszert ezzel habbal, nem járatsz, nem klímázol, nem ülsz benne. Megvárod amíg a hab összemegy, és folyadék formájában lefolyik a rendszer aljára, hol kifolyik a kondenz kivezetésen. Én ezt csináltam a 7végén. Baromi erős illat marad utána. Eredmény egyelőre nálam nincs hűtőgépszag. Csak vmi baromi édes, de csökkenő intenzitású.
Nem hiszem, hogy túl sokat érne. Szagszervízek elég borsos áron tiszítanak klímát, gondolom, nem a fenti módszerekkel csinálják.
Üdv

Én kipróbáltam jópár cuccot és pontosan a habos vált be.Baciölő spéci cucc,filléres ***,a klímások által ajánlott (persze előfordult,hogy az egyiknek az volt a legjobb,ami a másiknak ***...)minden volt.A habosnak csak az az egy hátránya van,hogy ha telefújok vele mindent,akkor takarítani is kell-rosszabb esetben,de legalább nem hagy foltot.Az,hogy használata után gyakorlatilag egyből lehet autózni,külön jó dolog.Másrészt meg felejtsd el,hogy ők mást használnak.Csak az egyes klímások által használt szer más.Ha nem így lenne,akkor szétbontanák az egész szellőzést és egyenként pucolnának ki minden csövet.Természetesen van kivétel,de a klímások nagyrésze így működik.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12723 Dátum: 2010.07.06 kedd, 23:21:53 »

Üdv!
Igen, megfordult a fejemben nekem is, hogy mindkettőt ki fogom cseréltetni. Ártani biztosan nem fog, cromax szerint a legdrágább 5000 párszáz forint, ha kettőt veszek, az még belefér a költségvetésbe. Szerelő srác rendes, falubeli, nem fog anyázni ha előjövök neki az óhajommal. Munkadíjat nem tudom mennyit kér, a centírozásért (2 első kerék) nem kért semmit. Remélem, nem esek pofára....... vigyor3

Ha megvan a műtét mesélj már mire jutottatok Smiley Úgy értem ráz e még?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12724 Dátum: 2010.07.07 szerda, 07:19:28 »

h.begyo!
Saját tapasztalatot írok.
Loctite fertőtlenítő spray. Járó motor. Működő klíma. Belső keringetés. Lenyomod a gombot, beteszed a sprayt az utastérbe és az szépen átjárja az egész rendszert. Kb fél óra. Tilos az autóban tartózkodni. Utána szellőztetni. Eredmény nálam: kalap sz..t ért.
Klíma tisztító hab(Tecsóban vettem ezeöszá): telenyomod a rendszert ezzel habbal, nem járatsz, nem klímázol, nem ülsz benne. Megvárod amíg a hab összemegy, és folyadék formájában lefolyik a rendszer aljára, hol kifolyik a kondenz kivezetésen. Én ezt csináltam a 7végén. Baromi erős illat marad utána. Eredmény egyelőre nálam nincs hűtőgépszag. Csak vmi baromi édes, de csökkenő intenzitású.
Nem hiszem, hogy túl sokat érne. Szagszervízek elég borsos áron tiszítanak klímát, gondolom, nem a fenti módszerekkel csinálják.
Üdv

Örülök hogy van még valaki aki saját tapasztalatot ír le!  taps
Amúgy nálam is ez lett a végeredmény mint nálad mert anno még én is megvettem az összes létező klímapucolós cuccot! Azért mégegyszer beírom hogy egyik sem ér szinte semmit az illtosításon kívűl illetve nekem a legjobban a Würth-ös spray tetszett mert ahhoz van egy hosszú speckó cső amit jól le lehet dugni mindenhová és a végén a fej az szépen körbespriccel mindent ezért annak a 0-nál valamivel jobb a hatékonysága! Ha esetleg valaki otthon akar ilyen szórófejes csövet fabrikálni akkor szóljon rám és előkukázom a padlásról és lövök róla pár képet mert szerintem ha valaki tisztít akkor érdemes inkább csővel jól bevezetni a cuccost mint csak fújkálni összevissza!

UI: a szervízben ipari cuccost használnak ugyanilyen csöves módszerrel!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12725 Dátum: 2010.07.07 szerda, 11:26:25 »

Örülök hogy van még valaki aki saját tapasztalatot ír le!  taps
Amúgy nálam is ez lett a végeredmény mint nálad mert anno még én is megvettem az összes létező klímapucolós cuccot! Azért mégegyszer beírom hogy egyik sem ér szinte semmit az illtosításon kívűl illetve nekem a legjobban a Würth-ös spray tetszett mert ahhoz van egy hosszú speckó cső amit jól le lehet dugni mindenhová és a végén a fej az szépen körbespriccel mindent ezért annak a 0-nál valamivel jobb a hatékonysága! Ha esetleg valaki otthon akar ilyen szórófejes csövet fabrikálni akkor szóljon rám és előkukázom a padlásról és lövök róla pár képet mert szerintem ha valaki tisztít akkor érdemes inkább csővel jól bevezetni a cuccost mint csak fújkálni összevissza!

UI: a szervízben ipari cuccost használnak ugyanilyen csöves módszerrel!

A teszkós is ilyen, hosszú pvc cső, 5 írányú réz szórófejjel a végén. Nem tecsó gazdaságos, hanem Motip, csak a tecsó forgalmazza óccón.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12726 Dátum: 2010.07.07 szerda, 12:46:32 »

A teszkós is ilyen, hosszú pvc cső, 5 írányú réz szórófejjel a végén. Nem tecsó gazdaságos, hanem Motip, csak a tecsó forgalmazza óccón.

Ha nem túl drága akkor érdemes egyszer kipróbálni, bár mint azt már említettem ezek szerintem csak illatosítónak jók de ha valakinek csak kicsit koszos a szellőzőrendszere akkor talán jó lehet valamire!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12727 Dátum: 2010.07.07 szerda, 13:21:47 »

A teszkós is ilyen, hosszú pvc cső, 5 írányú réz szórófejjel a végén. Nem tecsó gazdaságos, hanem Motip, csak a tecsó forgalmazza óccón.
Ez az, ezt használtam.
Erős a gyanúm, hogy nekem nem folyik ki a kondenzvíz a rendszerből, így a szer is ott maradt, vasárnap délután fújtam be, hétfőn reggel ültem be csak az autóba. A szag baromi erős volt, de érezhető volt, vmilyen alkoholos oldószer jellegű szag is, szinte egész nap, mára már kimennt belőle, csak az illatanyag maradt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12728 Dátum: 2010.07.07 szerda, 14:11:02 »

Ha nem túl drága akkor érdemes egyszer kipróbálni, bár mint azt már említettem ezek szerintem csak illatosítónak jók de ha valakinek csak kicsit koszos a szellőzőrendszere akkor talán jó lehet valamire!  wave

Aki minden nyár előtt tisztítja a rendszert, nem csak akkor, ha orrfacsaró a bűz, annak biza nagyon is hatékony ez a cucc. Nem csak illatosítónak jó.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12729 Dátum: 2010.07.07 szerda, 15:06:26 »

Aki minden nyár előtt tisztítja a rendszert, nem csak akkor, ha orrfacsaró a bűz, annak biza nagyon is hatékony ez a cucc. Nem csak illatosítónak jó.

Lehet de sajnos a tapasztalat az hogy amíg nem bűzlik addig nem tisztíttatják ki az emberek a klímát utána meg csodát várnak de már későn!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12730 Dátum: 2010.07.07 szerda, 15:15:52 »

Lehet de sajnos a tapasztalat az hogy amíg nem bűzlik addig nem tisztíttatják ki az emberek a klímát utána meg csodát várnak de már későn!  szomoru1
Ez igaz, de ez legyen az ő problémájuk. Aki gondozza a klímarendszert annak jó és óccó' megoldás a Motip hab. Nekem bevált, évente 1690 huf nem pénz a tiszta klímáért.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12731 Dátum: 2010.07.07 szerda, 15:27:14 »

Ez igaz, de ez legyen az ő problémájuk. Aki gondozza a klímarendszert annak jó és óccó' megoldás a Motip hab. Nekem bevált, évente 1690 huf nem pénz a tiszta klímáért.

Ezzel én is egyetértek csak sajnos kétféle ember van: Az egyik karbantartja az autóját a másik meg eljanyagolja!  szomoru1
Ha autóvásárlásnál az elsőt fogod ki akkor jól jártál ha a másodikat akkor rosszul!
És sajnos magyarországon a második kategóriába tartozik a nagytöbbség!  gun
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12732 Dátum: 2010.07.07 szerda, 15:55:52 »

Ezzel én is egyetértek csak sajnos kétféle ember van: Az egyik karbantartja az autóját a másik meg eljanyagolja!  szomoru1
Ha autóvásárlásnál az elsőt fogod ki akkor jól jártál ha a másodikat akkor rosszul!
És sajnos magyarországon a második kategóriába tartozik a nagytöbbség!  gun

Ez sajnos igaz. És van a 3. kategória, aki karbantartja az autóját, de olyantól vette, aki előtte nem tartotta karban és hiába igyekszik megtenni mindent, az elhanyagoltság miatti hibák következményeit már nem tudja orvosolni, csak drága pízért.
Szerencsére én jót fogtam ki, az előző tulaj (bár nem személyesen, hanem szagosszervíz útján) gondoskodott az állapotmegóvásról.
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #12733 Dátum: 2010.07.07 szerda, 19:24:19 »

Sziasztok

Kinéztem egy autót, csak faberakás van benne, ami nem tetszik. Ki lehet cserélni roncsolás nélkül szerintetek? (feketére) Előre köszönöm.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12734 Dátum: 2010.07.07 szerda, 19:29:49 »

Sziasztok

Kinéztem egy autót, csak faberakás van benne, ami nem tetszik. Ki lehet cserélni roncsolás nélkül szerintetek? (feketére) Előre köszönöm.
igen, én úgy tudom, hogy ki lehet cserélni, sokan szoktak faberakást keresgélni errefele, hátha kapsz helyette valakitől feketét
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12735 Dátum: 2010.07.07 szerda, 19:36:36 »

Sziasztok

Kinéztem egy autót, csak faberakás van benne, ami nem tetszik. Ki lehet cserélni roncsolás nélkül szerintetek? (feketére) Előre köszönöm.
Hali!Ha a középkonzol és a könyöklő fa,azt elcserélem Veled!Nekem a műszerfal fabetétes a többi nem,de megtetszett.Előtte csak az egyesét láttam,de az szerintem sokkal rondább.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12736 Dátum: 2010.07.07 szerda, 19:54:18 »

Sziasztok

Kinéztem egy autót, csak faberakás van benne, ami nem tetszik. Ki lehet cserélni roncsolás nélkül szerintetek? (feketére) Előre köszönöm.

Melyik rész kell pontosan? Ami nekem fekete azt odaadom a fáért cserébe.
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12737 Dátum: 2010.07.07 szerda, 20:38:37 »

Üdv Mondeosok!
Nyiri, mindenképp megírom, mit segített a gömbfej-csere. Párban lesz kicserélve, holnap reggel viszem, a srác meg is csinálja holnap, megvárhatom. Rákérdeztem a féltengelyekre is, azt mondta, ha azok tönkremennek, kanyarban ropogni fog az eleje. Ilyet eddig nem hallottam a kocsiban, remélem, mostanában nem is fogok.
Ferqo, misi107! Én is habsprayt fogok venni, megelőzés céljára. Köszi, hogy leírtátok, ti hogyan használtátok, én sem fogom másképp alkalmazni. Tudok eszkábálni hozzá hosszú csövet, ledugom, amennyire lehet és beleküldöm az egész flakont elosztva, hogy minden csőbe jusson. Ha a klíma kondenzvize alul nem folyik ki (nem tudom, még nem néztem), azt ki lehet valahogy tisztítani? Amúgy hol van a "kifolyó"? Tudom, hogy ha aláfekszem, valószínű megtalálom, de mégis merre keressem?
SPANNER! Sajnos nem úgy jöttem e világra, hogy a Ford Mondeo MkII működését és alkatrészeit A-tól Z-is ismerem. A kocsit néhány hónapja vettem, előtte soha nem volt még hasonló autóm se. Mivel nem ez a szakmám, időbe telik, míg nagyjából átlátok mindent, ami fontos lehet. Következés képpen KÉRDEZEK, MIELŐTT HÜLYESÉGET CSINÁLOK! Ha pedig olyan "kevesen ismerik a klímarendszer tisztítását", akkor miért nem írjátok le ti, akik elvileg ismeritek? A hozzám hasonló "tudatlanok" talán tanulhatnának belőle.....
Amúgy NEM büdös a klímám, és nem is kívánom megvárni, amíg az lesz. Preventív tisztítás, ez a terv. Az előző tulaj is gondot fordított az autóra, és én is szoktam vigyázni a dolgaimra.
Arról, hogy mi haladja meg a képességeimet és mi nem, hála Istennek fogalmad sincs. Ha valamit nem tudok, az nem azt jelenti, hogy ha elmondják, hogy kell csinálni, ne tudnám végrehajtani! Nem vagyok ugyan autószerelő, de balf@sz se.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12738 Dátum: 2010.07.07 szerda, 21:01:57 »

h.begyo!
Cső jár a motip habhoz, a hosszát nem tudom, de szerintem elég lehet. Én nem csak a kifújónyílásokba nyomtam, hanem kivettem a ventillátort  a helyéről, nem csavar fogja, hanem bajonett zár, csak egy biztosító fület kell benyomnod/kihúznod és el tudod fordítani kb 20-30 fokkal az egész ventillátor "házat" és már kinnt is van a helyéről, szóval kivettem és onnan vezettem be a csövet amíg bírtam, a rendszert pontosan nem ismerem, így csak sejtem hogy jó helyre mennt a hab, és talán a rostélyok felöl ez a rész nem lett volna elérhető. Ventit a kesztyűtartó alatt/mögött leled meg.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12739 Dátum: 2010.07.07 szerda, 22:21:30 »

h.begyo!
Cső jár a motip habhoz, a hosszát nem tudom, de szerintem elég lehet. Én nem csak a kifújónyílásokba nyomtam, hanem kivettem a ventillátort  a helyéről, nem csavar fogja, hanem bajonett zár, csak egy biztosító fület kell benyomnod/kihúznod és el tudod fordítani kb 20-30 fokkal az egész ventillátor "házat" és már kinnt is van a helyéről, szóval kivettem és onnan vezettem be a csövet amíg bírtam, a rendszert pontosan nem ismerem, így csak sejtem hogy jó helyre mennt a hab, és talán a rostélyok felöl ez a rész nem lett volna elérhető. Ventit a kesztyűtartó alatt/mögött leled meg.
Üdv

Köszi Ferqo, megfogadom a tanácsod, én is kiszedem a ventit, azt hiszem, nem fog gondot okozni. Szép estét!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12740 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 06:35:40 »

Üdv Mondeosok!
Nyiri, mindenképp megírom, mit segített a gömbfej-csere. Párban lesz kicserélve, holnap reggel viszem, a srác meg is csinálja holnap, megvárhatom. Rákérdeztem a féltengelyekre is, azt mondta, ha azok tönkremennek, kanyarban ropogni fog az eleje. Ilyet eddig nem hallottam a kocsiban, remélem, mostanában nem is fogok.
Ferqo, misi107! Én is habsprayt fogok venni, megelőzés céljára. Köszi, hogy leírtátok, ti hogyan használtátok, én sem fogom másképp alkalmazni. Tudok eszkábálni hozzá hosszú csövet, ledugom, amennyire lehet és beleküldöm az egész flakont elosztva, hogy minden csőbe jusson. Ha a klíma kondenzvize alul nem folyik ki (nem tudom, még nem néztem), azt ki lehet valahogy tisztítani? Amúgy hol van a "kifolyó"? Tudom, hogy ha aláfekszem, valószínű megtalálom, de mégis merre keressem?
SPANNER! Sajnos nem úgy jöttem e világra, hogy a Ford Mondeo MkII működését és alkatrészeit A-tól Z-is ismerem. A kocsit néhány hónapja vettem, előtte soha nem volt még hasonló autóm se. Mivel nem ez a szakmám, időbe telik, míg nagyjából átlátok mindent, ami fontos lehet. Következés képpen KÉRDEZEK, MIELŐTT HÜLYESÉGET CSINÁLOK! Ha pedig olyan "kevesen ismerik a klímarendszer tisztítását", akkor miért nem írjátok le ti, akik elvileg ismeritek? A hozzám hasonló "tudatlanok" talán tanulhatnának belőle.....
Amúgy NEM büdös a klímám, és nem is kívánom megvárni, amíg az lesz. Preventív tisztítás, ez a terv. Az előző tulaj is gondot fordított az autóra, és én is szoktam vigyázni a dolgaimra.
Arról, hogy mi haladja meg a képességeimet és mi nem, hála Istennek fogalmad sincs. Ha valamit nem tudok, az nem azt jelenti, hogy ha elmondják, hogy kell csinálni, ne tudnám végrehajtani! Nem vagyok ugyan autószerelő, de balf@sz se.
Kérdezz nyugodtan,SPANNER (ugye veszed a tiszteletet,hogy nem spanner... nyes) ilyen,nem kell tőle megsértődni.Én most a véhattal vagyok így,vannak hülye kérdéseim...A habhoz tényleg jár cső,csak figyelj rá,mert néha leszedik.Egyébként éppen most le van akciózva a teszkóban ezer forintra.Úgyhogy én is megyek venni...a tisztítás annyi,hogy minden létező lyukba (igen,a pollenszűrőt is vedd ki és ott is fújj be annyit,amennyit tudsz) fújjál és pár perc múlva belső keringetésen indítsd el a klímát.Olyan 10 percig kell járatni,pár perc szellőztetés,mert elég tömény a citromillat és ennyi.Pár napig lehet érezni,utána ha minden igaz,akkor egy darabig nem kell hozzányúlni.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12741 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 07:28:54 »

Üdv Mondeosok!
Nyiri, mindenképp megírom, mit segített a gömbfej-csere. Párban lesz kicserélve, holnap reggel viszem, a srác meg is csinálja holnap, megvárhatom. Rákérdeztem a féltengelyekre is, azt mondta, ha azok tönkremennek, kanyarban ropogni fog az eleje. Ilyet eddig nem hallottam a kocsiban, remélem, mostanában nem is fogok.
Ferqo, misi107! Én is habsprayt fogok venni, megelőzés céljára. Köszi, hogy leírtátok, ti hogyan használtátok, én sem fogom másképp alkalmazni. Tudok eszkábálni hozzá hosszú csövet, ledugom, amennyire lehet és beleküldöm az egész flakont elosztva, hogy minden csőbe jusson. Ha a klíma kondenzvize alul nem folyik ki (nem tudom, még nem néztem), azt ki lehet valahogy tisztítani? Amúgy hol van a "kifolyó"? Tudom, hogy ha aláfekszem, valószínű megtalálom, de mégis merre keressem?
SPANNER! Sajnos nem úgy jöttem e világra, hogy a Ford Mondeo MkII működését és alkatrészeit A-tól Z-is ismerem. A kocsit néhány hónapja vettem, előtte soha nem volt még hasonló autóm se. Mivel nem ez a szakmám, időbe telik, míg nagyjából átlátok mindent, ami fontos lehet. Következés képpen KÉRDEZEK, MIELŐTT HÜLYESÉGET CSINÁLOK! Ha pedig olyan "kevesen ismerik a klímarendszer tisztítását", akkor miért nem írjátok le ti, akik elvileg ismeritek? A hozzám hasonló "tudatlanok" talán tanulhatnának belőle.....
Amúgy NEM büdös a klímám, és nem is kívánom megvárni, amíg az lesz. Preventív tisztítás, ez a terv. Az előző tulaj is gondot fordított az autóra, és én is szoktam vigyázni a dolgaimra.
Arról, hogy mi haladja meg a képességeimet és mi nem, hála Istennek fogalmad sincs. Ha valamit nem tudok, az nem azt jelenti, hogy ha elmondják, hogy kell csinálni, ne tudnám végrehajtani! Nem vagyok ugyan autószerelő, de balf@sz se.

Már az elején ezzel kellett volna kezdened!  wave
Azért remélem nem csak a szád jár és látható leszel a verdáddal valamelyik minitalin mert ha tényleg érdekelnek infók akkor az a legjobb módja az információcserének!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12742 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 07:36:47 »

Kérdezz nyugodtan,SPANNER (ugye veszed a tiszteletet,hogy nem spanner... nyes) ilyen,nem kell tőle megsértődni.Én most a véhattal vagyok így,vannak hülye kérdéseim...A habhoz tényleg jár cső,csak figyelj rá,mert néha leszedik.Egyébként éppen most le van akciózva a teszkóban ezer forintra.Úgyhogy én is megyek venni...a tisztítás annyi,hogy minden létező lyukba (igen,a pollenszűrőt is vedd ki és ott is fújj be annyit,amennyit tudsz) fújjál és pár perc múlva belső keringetésen indítsd el a klímát.Olyan 10 percig kell járatni,pár perc szellőztetés,mert elég tömény a citromillat és ennyi.Pár napig lehet érezni,utána ha minden igaz,akkor egy darabig nem kell hozzányúlni.

Tengermély tiszteletem Misibácsi!  worship
Igen én ilyen vagyok de engem nem kell szeretni sem és tisztelni sem! Én csak írkálok ha olyan a téma és úgy ahogy éppen a kedvem tartja és ennyi! Se több se kevesebb! Aki nem az infót nézi hanem a körítést meg a stílust az járjon illemtanórára mert ott finomkodni fognak vele de tőlem ezt ne várja el senki mert én ennél nagyobb paraszt vagyok! Nem kell megsértődni és nem kell kötekedni csak elolvasni oszt jónapot!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12743 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 11:09:53 »

Nekem sajna nem budosodhet a klima mert nem jo. Gáz van de nem indul a kompresszor. Relé jó. Néztem cromaxba a kompresszort hát. A kocsi értékének a harmada az ára. Azért azt nem dobnám rá. Smiley
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12744 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 11:40:13 »

Nekem sajna nem budosodhet a klima mert nem jo. Gáz van de nem indul a kompresszor. Relé jó. Néztem cromaxba a kompresszort hát. A kocsi értékének a harmada az ára. Azért azt nem dobnám rá. Smiley

Bontó!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12745 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 13:23:50 »

Ide írom, bár inkáb elektromos, de azért "általánosan" elmondhatóan jól megcummantottam magamat.
Rakoncátlankodott a közp.zár. Néha nyitott magától, menet közben. A vezető oldali szerkezet volt sz@r, mert már kulccsal nem lehett onnan bezárni ill a 2ős zárat abszolút nem működtette. Vettem másikat (MkII-től). Hazamentem, gondoltam szétszedem, megnézem milyen mikrokapcsoló van benne, hátha cserélhető, a múltkor találtam egy nagyon jó kapcsolós boltot, hátha. Az is benne volt a kalapban, hogy a bontott ugyanúgy 13 éves, tehát az is be fog xarni, és úgyse a szerkezet a rossz, hanem a kapcsoló. Node az autóból kiveendő sz@r helyett, az "Újonnan" vásroltat bontottam szét. Náhány fül, egy kis köszörülés és már szét is lehett szedni. És már ki is derült, hogy ebben bizony én semmilyen kapcsolót nem fogok cserélni, mert műgyantával ki van öntve. No nem baj. a szerkezetet megpucoltam átzsíroztam összeraktam és kicseréltem az autóba lévővel. De vmi nem úgy működött minnt régen. GOndoltam szét újra, megnéz, össze és mehet. De elkezdtem az időből kifutni. Szétszedtem ismét, ill előtte ki az autóból. SZétfordít (műafülek már törtek, mert kapkodtam), nem láttam semmit, összerak be az autóba, irány a gyerekért a "bőcsibe". De nem tudtam bezárni az autót, zár működik, de a bezárás után ismét kinyitott mindent. Irány haza, gyerek lepasszol családnak, zár ki az autóból, szétszed, kiderült, hogy a kapkodva szétszedett zárban letörtem az egyik kapcsoló pöckét. Faxa. Irány újpest, MKII -től újabb zár, kérdi mitörtént, mondom neki, erre ő, miért nem a rosszat szedted szét?, mondom mert ... vagyok, csak nincs a fejemen szökőkút. Hazaér beszerel. Nem szétszed, nem nyúl semmihez, csak beszerel. Wazz ez meg nem működött jól. MA délelőtt ismét MkII, ott helyben beraktam amit adott, most működik.
De mostmár csakazértis megpróbálok bele kapcsolót nézni.
Slusszpoén: a két rosszból megpróbáltam 1 jót csinálni, még mélyebbre ástam, a motor körül újabb 2 kapcsoló, az egyikről (ami jó volt, a másikban meg nem), ismét letörtem az antennáját :-((
Ezekután a farkamhoz nem merek ma nyúlni, mert még a végén... nyes
Üdv
ui: ha leírják, hogy ne szedd szét nem érdemes, akkor ne szedd szét tényleg nem érdemes. Márpedig korábban olvastam vhol, hogy nem érdemes.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.08 csütörtök, 13:25:38 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12746 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 13:40:40 »

Nekem sajna nem budosodhet a klima mert nem jo. Gáz van de nem indul a kompresszor. Relé jó. Néztem cromaxba a kompresszort hát. A kocsi értékének a harmada az ára. Azért azt nem dobnám rá. Smiley

Használtan 15-20 körül mennek a klímakompresszorok ami nem vészes de kicserélni elég cumi csápos nélkül!
Azért én először elvinném egy villanyászhoz hogy szépen mérje ki végig a cuccokat mert egyáltalán nem biztos hogy a kompresszorod a kukás! De ha a közelben lakol akkor megnézhetem neked én is! De ha mégis a kompresszorod a kukás akkor valószínű hogy a kuplungja nem húz be mert elszállt a tekercs és ha így van akkor ne engedd kicserélni az egész kompresszort senkinek mert akkor elmegy a gáz a rendszerből és az utána megint +10000ft! Csak ki kell fordítani a kompresszort és le lehet szedni róla külön a kuplunk részt amit belül csak egy zégergyűrű fog és így a gázod is megmarad és olcsóbban megúszod a dolgod!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12747 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 13:56:14 »

Ide írom, bár inkáb elektromos, de azért "általánosan" elmondhatóan jól megcummantottam magamat.
Rakoncátlankodott a közp.zár. Néha nyitott magától, menet közben. A vezető oldali szerkezet volt sz@r, mert már kulccsal nem lehett onnan bezárni ill a 2ős zárat abszolút nem működtette. Vettem másikat (MkII-től). Hazamentem, gondoltam szétszedem, megnézem milyen mikrokapcsoló van benne, hátha cserélhető, a múltkor találtam egy nagyon jó kapcsolós boltot, hátha. Az is benne volt a kalapban, hogy a bontott ugyanúgy 13 éves, tehát az is be fog xarni, és úgyse a szerkezet a rossz, hanem a kapcsoló. Node az autóból kiveendő sz@r helyett, az "Újonnan" vásroltat bontottam szét. Náhány fül, egy kis köszörülés és már szét is lehett szedni. És már ki is derült, hogy ebben bizony én semmilyen kapcsolót nem fogok cserélni, mert műgyantával ki van öntve. No nem baj. a szerkezetet megpucoltam átzsíroztam összeraktam és kicseréltem az autóba lévővel. De vmi nem úgy működött minnt régen. GOndoltam szét újra, megnéz, össze és mehet. De elkezdtem az időből kifutni. Szétszedtem ismét, ill előtte ki az autóból. SZétfordít (műafülek már törtek, mert kapkodtam), nem láttam semmit, összerak be az autóba, irány a gyerekért a "bőcsibe". De nem tudtam bezárni az autót, zár működik, de a bezárás után ismét kinyitott mindent. Irány haza, gyerek lepasszol családnak, zár ki az autóból, szétszed, kiderült, hogy a kapkodva szétszedett zárban letörtem az egyik kapcsoló pöckét. Faxa. Irány újpest, MKII -től újabb zár, kérdi mitörtént, mondom neki, erre ő, miért nem a rosszat szedted szét?, mondom mert ... vagyok, csak nincs a fejemen szökőkút. Hazaér beszerel. Nem szétszed, nem nyúl semmihez, csak beszerel. Wazz ez meg nem működött jól. MA délelőtt ismét MkII, ott helyben beraktam amit adott, most működik.
De mostmár csakazértis megpróbálok bele kapcsolót nézni.
Slusszpoén: a két rosszból megpróbáltam 1 jót csinálni, még mélyebbre ástam, a motor körül újabb 2 kapcsoló, az egyikről (ami jó volt, a másikban meg nem), ismét letörtem az antennáját :-((
Ezekután a farkamhoz nem merek ma nyúlni, mert még a végén... nyes
Üdv
ui: ha leírják, hogy ne szedd szét nem érdemes, akkor ne szedd szét tényleg nem érdemes. Márpedig korábban olvastam vhol, hogy nem érdemes.

Jól olvastad mert szétszedés helyett mi is a kontakt-sprayt szoktuk ajánlani ami meg is oldja a hibákat szinte mindíg!
Te viszont ott hibáztál nagyot hogy nem lőttél róla képeket pedig ha jól olvastam tengernyi időd volt a szerelésre!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12748 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 13:57:55 »

Használtan 15-20 körül mennek a klímakompresszorok ami nem vészes de kicserélni elég cumi csápos nélkül!


Jah, az csak alulról szedhető le és ha V6, akkor az olajszűrőt is le kell előtte szedni. Csápos kell, vagy akna, anélkül erősen nem ajánlott.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12749 Dátum: 2010.07.08 csütörtök, 14:06:31 »

Jah, az csak alulról szedhető le és ha V6, akkor az olajszűrőt is le kell előtte szedni. Csápos kell, vagy akna, anélkül erősen nem ajánlott.

Akna nélkül is megy ha teljesen lekötöd előtte a vízcsövet és kiszeded a hűtőket!  hehe
Én egyszer csináltam de annyira jó buli hogy többet nem fogom!  falbav
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 248 249 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 261 262 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.