Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:11:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 253 254 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 266 267 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6359728 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12950 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 18:33:34 »

Öregem: működik! WOW  taps
Már kezdtem azon filózni,
honnan vegyek pénz a javításra!
Nagyon-nagyon köszönöm!
 taps
én mondtam Wink wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12951 Dátum: 2010.08.17 kedd, 08:16:54 »

Csapkodás helyett elég ha belülsz hátra, és hátradőlsz. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12952 Dátum: 2010.08.17 kedd, 08:25:54 »

Nálam semmi nem működött....ugyanezeket próbáltam ki...végül szétkaptam,bár kiszedni nem bírtam-még-de valami a mechanikában behalt.Megtaláltam a pöcköt,ami megakasztja az övet,csavarhúzóval lenyomva szépen engedi is,de visszacsavarozva már nem.
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #12953 Dátum: 2010.08.17 kedd, 10:46:29 »

Nekem a hátradőlés kevés volt. Sőt többször is ledöntöttem, visszacsuktam határozottan, kattant is.
Amikor visszacsaptam egyből jó lett. A gombon - amit megnyomsz, ha előre akarod dönteni -
van egy piros csík, amit el kell hogy takarjon a gomb, ha visszaugrik.  smile
Naplózva

ducse
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12954 Dátum: 2010.08.17 kedd, 10:55:03 »

Ma reggel voltam klímát tölteni. Miután megvolt a nyomáspróba jöhetett az anyag. Belement majd inditás és gombnyomás. A klíma elindult és rendíthetetlenül nyomta be a hideget az utastérbe. A fejem virult. A hétvégi kemény rektes meló után van eredemény. Ja és az 1s venti is indult rendesen a klímával együtt. Tehát maximális siker. Nagyon örülök, főleg hogy kis ráköltéssel bár sok munkával kész lett. (Igázból én szeretem szerelgetni csa jobb amikor megy minden) Cheesy
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12955 Dátum: 2010.08.17 kedd, 11:46:29 »

Nekem a hátradőlés kevés volt. Sőt többször is ledöntöttem, visszacsuktam határozottan, kattant is.
Amikor visszacsaptam egyből jó lett. A gombon - amit megnyomsz, ha előre akarod dönteni -
van egy piros csík, amit el kell hogy takarjon a gomb, ha visszaugrik.  smile
mit nem mondasz... nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12956 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:02:24 »

Vik mester analizálta a kocsit ... és meglett a hiba oka, mégse kellett cserélni az alapjárati szelepet.
Az alapjárat túlzott (néha le is állt a motor) leesés (pörgetés után nem fokozatos, hanem hirtelen, 1000-nél sem lelassuló fordulatesés) oka ha jól értettem az egyik hengernél elszabadult / kilazult lambdaszondakábel volt ... meg az újraprogramozás is kellett a gépnek.
Utána, mint a kisangyal, ismét fokozatosan ejti le a fordulatot.

Elhiszem, csak nem értem. Lambdának van köze az alapjárathoz?
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12957 Dátum: 2010.08.18 szerda, 15:25:45 »

Segítség!
Hogyan kell kiszerelni a MK2-esekből a gyári rádiósmagnót?
Az autószerelő sem tudta!
Állítólag ki kell venni, hogy hozzáférjen a fűtéskonzolhoz, mert nem szabályozza a középső kapcsoló a levegő irányát. csak felfelé fúj az ablakra és nem buli, mert télen lefagy a lábunk. Smiley
Segítsetek!
Köszi! rinya
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12958 Dátum: 2010.08.18 szerda, 15:36:51 »

Segítség!
Hogyan kell kiszerelni a MK2-esekből a gyári rádiósmagnót?
Az autószerelő sem tudta!
Állítólag ki kell venni, hogy hozzáférjen a fűtéskonzolhoz, mert nem szabályozza a középső kapcsoló a levegő irányát. csak felfelé fúj az ablakra és nem buli, mert télen lefagy a lábunk. Smiley
Segítsetek!
Köszi! rinya
a gyári rádiónál oldalanként van 2-2 kis lyuk. 4db 65-ös szeget beletolsz, veszíted szétfele, és húzod magadfele a rádiót. szerintem egyszerűbb oldalanként kicsit kiemelni, utánna már csak kifele kell húzni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12959 Dátum: 2010.08.18 szerda, 15:39:51 »

a gyári rádiónál oldalanként van 2-2 kis lyuk. 4db 65-ös szeget beletolsz, veszíted szétfele, és húzod magadfele a rádiót. szerintem egyszerűbb oldalanként kicsit kiemelni, utánna már csak kifele kell húzni.
Köszi a gyors választ...kipróbálom!  worship
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12960 Dátum: 2010.08.18 szerda, 16:06:13 »

Sikerült!  taps
Átnéztem amennyire tudtam a csöveket és nem találok hibát, de nem működik a középső kapcsoló, de ha a fehér pontra állítom akkor leállítja a levegő fújást, vagy, hogy is fogalmazzak?  Grin
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12961 Dátum: 2010.08.18 szerda, 16:41:18 »

Én csak kérdezek!  szomoru1

Most, hogy sikerült kiszednem a rádiót elém tárult egy csomó színes vezeték vagy inkább cső és nézegettem őket, de semmi nem tűnt fel, hogy lógna, vagy ilyesmi. ezek közül 4 belemegy valami levegőelosztóba, vagy mibe, ott is rendben találtam az illeszkedés. Ebbe az elosztóba belemegy egy gégecső, ami a motor irányába halad és ott nem tudom hova megy, de segítség kéne ismét. Valami tanács, hogy mi lehet a gond, miért nem vált a terelőkapcsoló(középső)?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12962 Dátum: 2010.08.18 szerda, 16:48:07 »

Én csak kérdezek!  szomoru1

Most, hogy sikerült kiszednem a rádiót elém tárult egy csomó színes vezeték vagy inkább cső és nézegettem őket, de semmi nem tűnt fel, hogy lógna, vagy ilyesmi. ezek közül 4 belemegy valami levegőelosztóba, vagy mibe, ott is rendben találtam az illeszkedés. Ebbe az elosztóba belemegy egy gégecső, ami a motor irányába halad és ott nem tudom hova megy, de segítség kéne ismét. Valami tanács, hogy mi lehet a gond, miért nem vált a terelőkapcsoló(középső)?
amennyire én tudom, a kapcsolóban van a hiba. a kapcsoló kerek tekerője alatt valami zöld cuccal van kitömítve, hogy ne engedje el a vákumot, és az a zöld vacak szokott onnan eltűnni. egy páran játszottak már ezzel. asszem Pumikli23 is, kérdezd meg tőle PÜ-ben, hogy mit csinált neki.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12963 Dátum: 2010.08.18 szerda, 18:00:31 »

Én csak kérdezek!  szomoru1

Most, hogy sikerült kiszednem a rádiót elém tárult egy csomó színes vezeték vagy inkább cső és nézegettem őket, de semmi nem tűnt fel, hogy lógna, vagy ilyesmi. ezek közül 4 belemegy valami levegőelosztóba, vagy mibe, ott is rendben találtam az illeszkedés. Ebbe az elosztóba belemegy egy gégecső, ami a motor irányába halad és ott nem tudom hova megy, de segítség kéne ismét. Valami tanács, hogy mi lehet a gond, miért nem vált a terelőkapcsoló(középső)?
amennyire én tudom, a kapcsolóban van a hiba. a kapcsoló kerek tekerője alatt valami zöld cuccal van kitömítve, hogy ne engedje el a vákumot, és az a zöld vacak szokott onnan eltűnni. egy páran játszottak már ezzel. asszem Pumikli23 is, kérdezd meg tőle PÜ-ben, hogy mit csinált neki.

Hejhó!

Jelentem itt vagyok, a probléma a számos, klíma gombos kapcsolóban van, és darabokra szedtem mindent, végül egy elég egyszerű megoldást válaszotttam.
Lehúztam róla a csatlakozót (3 vákuumcsöves) és szigszalaggal leragasztottam. Kb szélességben át is éri a 3 lyukat. Nem dugtam vissza, azóta szépen fúj bárhova.
Ennek a megoldásnak a hátránya, hogy nem lesz belső levegő keringetésed, mert arra a vákuum segítségével váltana a kapcsoló, de szerintem ez nem akkora gond a kezdeti problémához képest Cheesy
Ha kell több infó, szóljatok  Wink
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12964 Dátum: 2010.08.18 szerda, 19:33:00 »

Hejhó!

Jelentem itt vagyok, a probléma a számos, klíma gombos kapcsolóban van, és darabokra szedtem mindent, végül egy elég egyszerű megoldást válaszotttam.
Lehúztam róla a csatlakozót (3 vákuumcsöves) és szigszalaggal leragasztottam. Kb szélességben át is éri a 3 lyukat. Nem dugtam vissza, azóta szépen fúj bárhova.
Ennek a megoldásnak a hátránya, hogy nem lesz belső levegő keringetésed, mert arra a vákuum segítségével váltana a kapcsoló, de szerintem ez nem akkora gond a kezdeti problémához képest Cheesy
Ha kell több infó, szóljatok  Wink

Ahhoz mi kéne, hogy frankón, minden működjön? Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12965 Dátum: 2010.08.18 szerda, 19:45:17 »

Ahhoz mi kéne, hogy frankón, minden működjön? Smiley
egy új, jó kapcsoló, mert még nem találták meg a tuti anyagot a zöld trutyi helyére wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12966 Dátum: 2010.08.18 szerda, 19:55:17 »

egy új, jó kapcsoló, mert még nem találták meg a tuti anyagot a zöld trutyi helyére wave

De úgy ám!

Én mintha hallottam volna fél füllel hogy egy ilyen kapcsoló 8000ft de hogy milyen vagy milyenbe azt sajnos nem tudom de ha tényleg van ennyiért és jó is akkor szerintem ennyit megér az ember kényelme és nyugalma!
Azért valaki utánanézhetne hogy a gyári mennyire nagyon olcsó!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12967 Dátum: 2010.08.18 szerda, 19:58:06 »

De úgy ám!

Én mintha hallottam volna fél füllel hogy egy ilyen kapcsoló 8000ft de hogy milyen vagy milyenbe azt sajnos nem tudom de ha tényleg van ennyiért és jó is akkor szerintem ennyit megér az ember kényelme és nyugalma!
Azért valaki utánanézhetne hogy a gyári mennyire nagyon olcsó!  nyes

Nyiri kolléga ha jól emlékszem 2000-ért vette az övét Viktől. Talán még bontatlan is volt és talán az egész panelt Wink
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12968 Dátum: 2010.08.18 szerda, 20:01:43 »

Ahhoz mi kéne, hogy frankón, minden működjön? Smiley

Zöld trutyi vagy új kapcsoló vagy szerencse.  vigyor3

A számos kapcsolóban a vákuumcsövek "végén" belül van egy műanyag bigyó ami ha áttekered belső keringetésre, akkor balra csúszik egy csőnyit. (Tippelem h így működik). Ez a csúszka körül van ilyen zöld trutyi. Ezen csúszik a csúszka és ennek segítségével tartja bent a vákuumot.
Szóval valami olyan cucc kell, ami csúszik és tömít is.

Valakinél az volt, hogy az egyik vákuumcsőbe beszippantotta a zöld trutyit és eldugította. Akár ez is lehet a hiba oka. integet2
Elnézést a "szakmaiságért"  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.18 szerda, 20:03:29 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12969 Dátum: 2010.08.18 szerda, 20:34:46 »

Hejhó!

Jelentem itt vagyok, a probléma a számos, klíma gombos kapcsolóban van, és darabokra szedtem mindent, végül egy elég egyszerű megoldást válaszotttam.
Lehúztam róla a csatlakozót (3 vákuumcsöves) és szigszalaggal leragasztottam. Kb szélességben át is éri a 3 lyukat. Nem dugtam vissza, azóta szépen fúj bárhova.
Ennek a megoldásnak a hátránya, hogy nem lesz belső levegő keringetésed, mert arra a vákuum segítségével váltana a kapcsoló, de szerintem ez nem akkora gond a kezdeti problémához képest Cheesy
Ha kell több infó, szóljatok  Wink

Lehúztam a háromcsöves cuccot és kézzel befogtam, de nem történt javulás. Most megint csak állok mint a pingvin! Smiley
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12970 Dátum: 2010.08.18 szerda, 21:39:29 »

Lehúztam a háromcsöves cuccot és kézzel befogtam, de nem történt javulás. Most megint csak állok mint a pingvin! Smiley

Akkor lehet, hogy dugulás.

Ja..Az utastérbe jut vákuum? Az anyósülésnél fűtőmotor és az ellenálláslétra közt látsz 2 csövet. Itt jön be a vákuum a motortérből, húzd le, és nézd meg sziszeg-e.
Ha ok, akkor megnézheted még a vezető oldalon, a kb jobb térdnél van egy másik vákuum"gömb", itt van-e vákuum?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #12971 Dátum: 2010.08.18 szerda, 21:43:30 »

Sziasztok, Udv Mindekinek!

Abban szeretnek segitseget kerni, hogy egy 2.0 16V (MKII-bol kiszerelve) motor beepitheto e egy olyan Mondeo-ba (MKII) ami eredetileg 1.8-as motorral volt szerelve?
Ha igen mik azok amiket meg ki kell cserelni? Ha nem akkor mit kellene tenni, hogy beepitheto legyen?
A segitsegeteket elore is kosz,
Ficsor Zsolt
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12972 Dátum: 2010.08.18 szerda, 21:49:28 »

Akkor lehet, hogy dugulás.

Ja..Az utastérbe jut vákuum? Az anyósülésnél fűtőmotor és az ellenálláslétra közt látsz 2 csövet. Itt jön be a vákuum a motortérből, húzd le, és nézd meg sziszeg-e.
Ha ok, akkor megnézheted még a vezető oldalon, a kb jobb térdnél van egy másik vákuum"gömb", itt van-e vákuum?
Nekem gyanús, hogy nincs, de majd holnap megnézem!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12973 Dátum: 2010.08.18 szerda, 21:50:19 »

Sziasztok, Udv Mindekinek!

Abban szeretnek segitseget kerni, hogy egy 2.0 16V (MKII-bol kiszerelve) motor beepitheto e egy olyan Mondeo-ba (MKII) ami eredetileg 1.8-as motorral volt szerelve?
Ha igen mik azok amiket meg ki kell cserelni? Ha nem akkor mit kellene tenni, hogy beepitheto legyen?
A segitsegeteket elore is kosz,
Ficsor Zsolt

Szia!

Nekem van mindkettő és első ránézésre a kipuff ami más a többi okés!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #12974 Dátum: 2010.08.18 szerda, 21:56:55 »

Kedves Spanner!

Ha kipuffogostol rakom at akkor is mukodne a dolog? Elmondom mi van. Hazahoztam angliabol az MKII Mondeomat. Talaltam egy egy 1.8-as motorhibas MKII-t igaz osztrak rendszammal. Mi lenne olcsobb szerinted? Ha forgalomba helyeztetnem az 1.8 as motorral es aztan cserelnem ki 2.0-ra, vagy kicserelnem 2.0-ra es utanna helyeztetnem forgalomba?
KOSZI A VALASZT,
Ficsor Zsolt
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12975 Dátum: 2010.08.18 szerda, 22:04:01 »

Kedves Spanner!

Ha kipuffogostol rakom at akkor is mukodne a dolog? Elmondom mi van. Hazahoztam angliabol az MKII Mondeomat. Talaltam egy egy 1.8-as motorhibas MKII-t igaz osztrak rendszammal. Mi lenne olcsobb szerinted? Ha forgalomba helyeztetnem az 1.8 as motorral es aztan cserelnem ki 2.0-ra, vagy kicserelnem 2.0-ra es utanna helyeztetnem forgalomba?
KOSZI A VALASZT,
Ficsor Zsolt
ha a forgalmiban is a 2.0 motorszámát akarod látni akkor majdnem mindegy.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #12976 Dátum: 2010.08.18 szerda, 22:14:34 »

Sziasztok!

Mennyibe kerul most Magyarorszagon egy ilyen autot forgalomba helyezni (1997 MKII 1.Cool ? Mennyiert szerelik bele a 2.0 motort? Kb mennyire jonne ki, ha 140 e HUF-ba kerul az auto? Erdemes egyaltalan belevagni?
Koszi a segitseget,
Ficsor Zsolt
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12977 Dátum: 2010.08.18 szerda, 22:38:56 »

Kedves Spanner!

Ha kipuffogostol rakom at akkor is mukodne a dolog? Elmondom mi van. Hazahoztam angliabol az MKII Mondeomat. Talaltam egy egy 1.8-as motorhibas MKII-t igaz osztrak rendszammal. Mi lenne olcsobb szerinted? Ha forgalomba helyeztetnem az 1.8 as motorral es aztan cserelnem ki 2.0-ra, vagy kicserelnem 2.0-ra es utanna helyeztetnem forgalomba?
KOSZI A VALASZT,
Ficsor Zsolt

Én az összes kérdésedre tudnék pontos választ adni mert ugyanez a felállás volt nálam is de mivel rossz szavakat írtál NAGYBETŰVEL ezért nem osztom meg veled ezeket az infókat és inkább befejezem veled a kommunikációt!
És most tényleg kedves voltam!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #12978 Dátum: 2010.08.18 szerda, 22:45:00 »

Kedves Spanner!

Nem tudom mivel bantottalak meg, az utolso ket szot veletlenul irtam nagybetuvel, mindenfele surgetest es negativ szandekot mellozve. A helyzet az, hogy ez a billentyuzet is angol, sokszor bekapcsolom a nagybetuket. Ez most igy sikerult sajnos.
Udvozlettel:
Ficsor Zsolt
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12979 Dátum: 2010.08.18 szerda, 23:08:05 »

Kedves Spanner!

Nem tudom mivel bantottalak meg, az utolso ket szot veletlenul irtam nagybetuvel, mindenfele surgetest es negativ szandekot mellozve. A helyzet az, hogy ez a billentyuzet is angol, sokszor bekapcsolom a nagybetuket. Ez most igy sikerult sajnos.
Udvozlettel:
Ficsor Zsolt

(Nem szereti ha nem csupa nagy betűvel írják a nevét)

SPANNER, én is örülnék ha megosztanád a tapasztalataidat, csak a mi esetünkben egy 1.6 és egy 2.0 mk2-ről lenne szó, de egyelőre még csak elvi szinten. Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12980 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 09:00:58 »

 taps Reggel újult erővel és elmével beültem a kicsikémbe és megtaláltam a hibát!
Nem! Valójában a Ti segítségetekkel sikerült!  worship
Kettős hiba volt! Az egyik az, hogy a zöld vezeték picit el volt dugulva, ezért nem jött a levegő (nem volt sziszegés), mikor már örömmámorban úsztam kiderült, hogy a jobb gombnál is gáz van (zöld trutyi), de már volt sziszegés a hármas csőnél, ezért azt leragasztottam szigszalagal  és működik!

Szóval...hálásan köszönöm mindenkinek a segítséget a rádiókivételtől a szigszalagon át a vezetékek hova-menetelétől a zöld trutyiig, mert nélkületek nem jött volna össze!
Jó ez az oldal!  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.19 csütörtök, 09:02:47 írta Saci » Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12981 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 10:14:14 »

taps Reggel újult erővel és elmével beültem a kicsikémbe és megtaláltam a hibát!
Nem! Valójában a Ti segítségetekkel sikerült!  worship
Kettős hiba volt! Az egyik az, hogy a zöld vezeték picit el volt dugulva, ezért nem jött a levegő (nem volt sziszegés), mikor már örömmámorban úsztam kiderült, hogy a jobb gombnál is gáz van (zöld trutyi), de már volt sziszegés a hármas csőnél, ezért azt leragasztottam szigszalagal  és működik!

Szóval...hálásan köszönöm mindenkinek a segítséget a rádiókivételtől a szigszalagon át a vezetékek hova-menetelétől a zöld trutyiig, mert nélkületek nem jött volna össze!
Jó ez az oldal!  integet2

 eljen Gratulálok hozzá! Használd sokáig hibamentesen  Wink
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
mannsky
Vendég
« Új hozzászólás #12982 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 13:06:53 »

 üdv.
 tudna nekem valaki segíteni a Mondeo 2005.év. DENSO (rádio-navi-tel.) -en hogy is kell bekapcsolni a "bluetooth"-ot hogy megtalálja a telefonomat.mert sajnos egy régi modelles a Nokiás handfree tel.tartó.
 köszönöm worship
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12983 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 21:32:02 »

üdv.
 tudna nekem valaki segíteni a Mondeo 2005.év. DENSO (rádio-navi-tel.) -en hogy is kell bekapcsolni a "bluetooth"-ot hogy megtalálja a telefonomat.mert sajnos egy régi modelles a Nokiás handfree tel.tartó.
 köszönöm worship

Szia! MK3 topicba írd, ott hamarabb kapsz választ a kérdésedre. Én nem tudok segíteni. üdv integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12984 Dátum: 2010.08.20 péntek, 15:57:55 »

Megint zaklatás lesz!   Grin
A csomagtartóm zárja csak kulccsal nyitható, ha megnyomom nem reagál. Most, hogy sikerült ez a javítási akcióm a fűtésszabályzóval a segítségetekkel, felbátorodtam és gondoltam ezt is megcsinálom, hátha sikerül.
Van egy leírás a MK2-es zárról, de az kombi és máshogy vannak ott a dolgok, mint az enyémben (az enyém ferde-hátú)
Ha lenne ötletetek vagy tapasztalatból tudtok segíteni megköszönném.
Gondoltam mindent rendbe rakok a gépen, amit az előző tulaj elhanyagolt.
Ezek egyébkén aprónak mondható dolgok, de a kényelmet szolgálják és én szeretem ha minden jól működik, ha lehet. Smiley
Köszönöm!
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #12985 Dátum: 2010.08.21 szombat, 12:42:25 »

Sziasztok!

Most vettem észre, hogy ha a csomagtartó zárjába beledugom a kulcsot, balra elfordíthatatlan, jobbra pedig hiába fordítom, nem történik semmi. Eddig csak a központi zárral nyitottam-zártam a csom.tartót is - úgy működik. A kérdésem, hogy "na, ez mitől lehet".  Lehet, van valami praktikája, amit még nem ismerek? wow1 Majd minden héten előjön valami apróság, amit az előző tulaj "elfelejtett" megemlíteni.

Köszi!
Naplózva

ducse
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12986 Dátum: 2010.08.21 szombat, 13:07:45 »

Sziasztok!

Most vettem észre, hogy ha a csomagtartó zárjába beledugom a kulcsot, balra elfordíthatatlan, jobbra pedig hiába fordítom, nem történik semmi. Eddig csak a központi zárral nyitottam-zártam a csom.tartót is - úgy működik. A kérdésem, hogy "na, ez mitől lehet".  Lehet, van valami praktikája, amit még nem ismerek? wow1 Majd minden héten előjön valami apróság, amit az előző tulaj "elfelejtett" megemlíteni.

Köszi!
szerintem csak be van állva a kosztól, mivel nincs használva
jobbra fordítva kellene nyílnia
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #12987 Dátum: 2010.08.21 szombat, 14:25:05 »

szerintem csak be van állva a kosztól, mivel nincs használva
jobbra fordítva kellene nyílnia

Értem - akkor majd próbálkozom még. Kösz szépen.
Naplózva

ducse
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12988 Dátum: 2010.08.21 szombat, 14:33:45 »

Sziasztok!

Most vettem észre, hogy ha a csomagtartó zárjába beledugom a kulcsot, balra elfordíthatatlan, jobbra pedig hiába fordítom, nem történik semmi. Eddig csak a központi zárral nyitottam-zártam a csom.tartót is - úgy működik. A kérdésem, hogy "na, ez mitől lehet".  Lehet, van valami praktikája, amit még nem ismerek? wow1 Majd minden héten előjön valami apróság, amit az előző tulaj "elfelejtett" megemlíteni.

Köszi!

Nekem pontosan fordítva van, csak akkor nyílik ha kulccsal nyitom. Jobbra! Smiley
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #12989 Dátum: 2010.08.21 szombat, 22:20:29 »

Saci! Akkor most eldönthetjük, hogy kinek rosszabb a helyzete.  nyes Egyébként én is hasonló cipőben járok:
az előző tulaj sok apró dolgot elhanyagolt - de legalább a fontosakat nem ... le is kopogom gyorsan.
Először kiderült, azért nem szólnak a jobboldali hangszórók mert nincsnek  falbav aztán megcsináltuk a csomagtérvilágítást,
most a kalaptartó zsonórjait kéne dizájnosan rögzíteni, hogy ne kézzel keljen nyitni, aztán a szivagyújtó jön majd, ami t.k. lóg.
De a legbosszantóbb, hogy az egész kocsi tele van ici-pici apró karcokkal, a szélvédő és az ablakok is,
szerintem szárazon törölgethette az istenadta  Huh? Tényleg az ilyen apró karcokkal lehet valamit kezdeni?
Éjszaka zavaró inkább, mert nagyon megtöri a fényt.
Naplózva

ducse
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12990 Dátum: 2010.08.21 szombat, 22:38:14 »

Sziasztok!

Most vettem észre, hogy ha a csomagtartó zárjába beledugom a kulcsot, balra elfordíthatatlan, jobbra pedig hiába fordítom, nem történik semmi. Eddig csak a központi zárral nyitottam-zártam a csom.tartót is - úgy működik. A kérdésem, hogy "na, ez mitől lehet".  Lehet, van valami praktikája, amit még nem ismerek? wow1 Majd minden héten előjön valami apróság, amit az előző tulaj "elfelejtett" megemlíteni.

Köszi!

Fújj bele wd40-et. Alá, fölé, köré, mellé mindenhova, hogy a gomb benyomható legyen (ha kombi, többit nem ismerem).
Ártani nem árt, és legalább nem kell szétszedni, ha meg mégsem segít, és mégis szét kell kapni, akkor se kerültél hátrébb.  Wink


ui.: Kérlek írjátok ki a profilotokba, hogy pontosan milyen autótok van, úgy könnyebb egymásnak segíteni. A profilotoknál tudjátok beállítani, minden hozzászólásnál meg fog jelenni.  integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
májki1982
Vendég
« Új hozzászólás #12991 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:05:29 »

nekem sem müködik a belső csominyitom,lefelé huzom semmi,felfelé huzom meg kinyitja a tankajtomat,ja és csak kulcsal nyilik,nem tom benyomni a gombot rajta,be van rohadva
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #12992 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:26:02 »

Jogos, Pumukli! Már ki is írtam! ... és köszi.
Naplózva

ducse
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #12993 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:27:54 »

nekem sem müködik a belső csominyitom,lefelé huzom semmi,felfelé huzom meg kinyitja a tankajtomat,ja és csak kulcsal nyilik,nem tom benyomni a gombot rajta,be van rohadva

én most lehet, hogy hülyeséget mondok, de akkor az a tankfedél nyitó, nem? Vagy gondolod, hogy egy nyitja a kettőt?
Naplózva

ducse
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12994 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:37:02 »

Jogos, Pumukli! Már ki is írtam! ... és köszi.
taps, de a kasztni típusát is érdemes kiírni, mert van ami csak 4 vagy 5 ajtósra vagy kombira érvénye, és nem kell felesleges köröket futni így wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #12995 Dátum: 2010.08.21 szombat, 23:38:41 »

 worship
Naplózva

ducse
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12996 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 01:19:21 »

Saci! Akkor most eldönthetjük, hogy kinek rosszabb a helyzete.  nyes Egyébként én is hasonló cipőben járok:
az előző tulaj sok apró dolgot elhanyagolt - de legalább a fontosakat nem ... le is kopogom gyorsan.
Először kiderült, azért nem szólnak a jobboldali hangszórók mert nincsnek  falbav aztán megcsináltuk a csomagtérvilágítást,
most a kalaptartó zsonórjait kéne dizájnosan rögzíteni, hogy ne kézzel keljen nyitni, aztán a szivagyújtó jön majd, ami t.k. lóg.
De a legbosszantóbb, hogy az egész kocsi tele van ici-pici apró karcokkal, a szélvédő és az ablakok is,
szerintem szárazon törölgethette az istenadta  Huh? Tényleg az ilyen apró karcokkal lehet valamit kezdeni?
Éjszaka zavaró inkább, mert nagyon megtöri a fényt.

 nyes Jók ezek a dolgok! Mondjuk, nekem megmondta, hogy ezek vannak, illetve ez, mert minden más működött, csak úgy valahogy egyszerre jöttek elő.
Fűtésszabályzás, jobboldali első zár nyitáskor fennmaradt! Végül-is más nincs is! Smiley Ezt a csomagtartó zárat én is hanyagoltam, de most meg szeretném csinálni valahogy.
Az enyémben szerintem nincs olyan funkció, hogy ha lefelé nyomom a benzin ajtó nyitót, kinyitja a csomagtartót, de lehet, hogy van, csak nem működik.   Roll Eyes
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12997 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 11:41:41 »



Én beszélgettem valamikor egy autófényezővel, aki azt mondta, hogy el tudja tüntetni polírozással. Szerintem a szélvédővel is lehet valami ilyesmit csinálni ha belegondolok, hogy az óraüveget is kitudják fényezni.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.20 kedd, 15:30:25 írta Zsolteey » Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #12998 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 13:32:56 »

Az egész felület átpolírozása biztos k. drága lehet.
Na majd egyszer, ha már minden rendben lesz a gépen.  Wink
Naplózva

ducse
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #12999 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 16:56:01 »

Az egész felület átpolírozása biztos k. drága lehet.
Na majd egyszer, ha már minden rendben lesz a gépen.  Wink
Szerintem 10 ezerből megáll a dolog!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 253 254 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 266 267 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.