Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:13:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 275 276 277 278 279 280 281 [282] 283 284 285 286 287 288 289 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6359881 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14050 Dátum: 2011.04.29 péntek, 16:47:57 »

Sziasztok!
Viszonylag új vagyok itt a klubban, eddig csak olvasgattam a hozzászólásokat, viszont most lenne kérdésem is.
Az az igazság, hogy még nem vagyok Mondeo tulajdonos, de ezt az autót szemeltem ki magamnak a következőnek, hasonló okokból mint ti  Smiley
Mindenekelőtt azt szeretném kérdezni, szerintetek mennyire okos ötlet pesti autót venni? Sokan riogatnak a pesti autóktól, leginkább a futóművek miatt. Szerintem egy állapotfelméréssel ezeket ki lehet szűrni és lehet venni jó állapotú pesti autót, de kíváncsi lennék a véleményetekre.
Két kocsi ami ebben a pillanatban konkrétan érdekel:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_glx-4636239

Az első a leírt állapota, a második a felszereltsége és az állapota miatt is. A 2.0 literes esetében, a tulaj elmondása szerint a kocsi jó állapotban van, csak a tetőn található egy kis festék alatti korrózió. A sárvédőívek már javítva voltak.
A 2.0tól kicsit tartok, mert magasabbak a költségei, mármint adó, átírás, biztosítás, fogyasztás. Alkatrész árakban is gondolom van különbség az 1.8hoz képest. De nem az utóbbi a mérvadó.
Szerintetek? Tanács a válogatáshoz, vásárláshoz?
Előre is köszönöm!
Üdv!Piros pont,mert legalább vásárlás előtt kérdezel.Egyiknél se vitték túlzásba a képeket.A fogyasztásos baromságot felejtsd el.Gyakorlatilag semmivel nem fogyaszt többet a 2.0 mint az 1.8.Ha meg átírás és egyéb költségek miatt aggódsz vegyél egy tízéves swiftet.Alkatrészek nagy része dettó ugyanaz mind a kettőben.Kipuf,vezérlés ami más és ennyi.Nemcsak a pesti autóknak,hanem általában a mondeóknak sarkalatos pontja a futómű.Rögtön az elején nyugodtan betervezhetsz első-hátsó szilent,gömbfej cserét.Ha nem akarsz ***ozni,akkor komplett lengőkart cseréltetsz.Ehhez jön a vezérmű,gyújtás,generátor szíj és görgő csere (kivéve a megbízható előző tulajokat,de ha valakinek ismerősek az autók majd jelentkezik) A kötelező olaj,szűrők cseréje is jön még.A 200e-n felüli futásnál egy kuplung szettet is beszámolhatsz a nyugalmad végett.Ez nem riogatás,tapasztalat.
Ezen kívül a ferdehátú (ötajtós) praktikusabb (szerintem) mint a négyajtós.Meg kell nézni,ha van arrafelé ismerős (pesten tuti) és ért is hozzá kérd meg rá,hogy két sörért vizslassa meg.Aztán ha végiggondoltad,akkor vágj bele,ne az legyen,hogy megvettem és ilyen-olyan *** mert széthajtották és soha többé mondeo.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.29 péntek, 16:49:56 írta misi107 » Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #14051 Dátum: 2011.04.29 péntek, 17:40:11 »

Üdv!
Én - kép alapján - a 4 ajtósra tenném a voksot. Képeket nézve kevesebb furcsaságot láttam a küszöbnél és a hátsó kerékjárati ívnél, mint az ötajtós esetében. Élőben mindenképp tüzetesen át kell nézni, lehet, hogy törött volt a 4 ajtós, azért nem látszik rajta semmi. Nézz meg minden elektronikai felszerelést, működnek-e kifogástalanul. Vidd el próbaútra, satuzz a fékbe, hogy húz-e valamerre, kapcsolj klímát, és ha fél percen belül nem nyom jéghideg levegőt a képedbe, akkor felejtős.
Ha túl tiszta a motortér, az is gyanús. Úgy értem, legyen poros, de ne frissen lemosott makulátlan motor és tér, ahol se porszem, se semmi, az tuti valahol köp valami levet, ezért eladás előtt gondosan eltüntették a nyomokat. Nézd meg mind a 4 gumit, félre kopnak-e, bár, ha elég leleményes az eladó, kicserélte eladás előtt, hogy a futómű hibái rejtve maradjanak. Szakit vigyél magaddal, ha ért a szakmájához, tudja mit kell nézni. Meg több szem többet lát.... wave
Sok sikert! integet2
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14052 Dátum: 2011.04.29 péntek, 21:52:33 »

Sziasztok!
Előre is köszönöm!
Szia!
Nehéz a távokoskodás, de azért én is belevau.
A fotó kevés, élőben kellene látni. Az 1,8 kontra 2,0 dologban ugyanaz a véleményem, mint misi107-nek. Talán annyi infó, hogy a 2,0 literes a szürkeszelepfedeles motorral szerelt, az 1,8 meg a feketeszelepfedelessel. A szürke a korábbi,a fekete az "újabb" konstrukció. Ki erre, ki arra esküszik, nekem a szürke van. (MkII fórumtársnál, aki anglióból hoz autókat, már alig alig van szürke fedeles motor és alkatrészei).
 Nekem az "itthon, családban tartott" a szimpatikusabb, mint a külföldról frissen behozott, hölgytulajdonostól. A kazettásmagnót nagyon hamar ki fogod cserélni a 4 ajtósból, az 5 ajtósban nem láttam infót a "hifiről".
Az 5 ajtós biztosan jobban pakolható, a 4 ajtósok közül csomagtér beázással küzdenek sokan (cáfoljatok, ha nem, de korábbi hsz-ekből ez derül ki)
Az én véleményem 1,8, 5 ajtós a jobb a 2 közül, a leírt és látott infók alapján.
Vigyél szerelőt magaddal, keressetek egy közeli műhelyt, ahol alá lehet nézni, esetleg keress futóművest akinél meg lehet nézetni. pl 11. kerben van egy futóműves, akit tudok ajánlani.
Remélem tutdam vmit segíteni.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14053 Dátum: 2011.04.29 péntek, 22:10:16 »

Sziasztok!
Tegnap átalakították a 2 dobos kipuff rendszert 1 dobosra. Sztendrei út, kipufogó klinika, ár 21e Ft. Csövek maradtak, csak egy dob meg egy vég került fel a bal oldalra. ELőtte még piruetteztek, hogy hangos lesz, kell a 2 dob,mondtam próbáljuk meg, max füldugóval fogok autózni.
NEM lett hangos. MAx ha mögötte állok, akkor dübörgősebb kicsit, belül semmi, letekert ablakkal semmi, talán hangosabban dübörög motorfékes üzemben, de ez is csak amolyan mintha élmény.
Szerintem ennyiért megérte. Az utángyártott dobok (bárdi, unix, stb) listaáron is duplába kerülnek, plusz szerelés.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14054 Dátum: 2011.04.29 péntek, 22:58:40 »

hallgattam nagyokat a vásárlási tanácsadásban.
valóban jó, hogy kikérted a véleményünket,de...
neked kell tudni, milyen a vezetési stílusod, mennyire van igényed a pakolhatóságra, mennyire szereted a mű fa berakásokat és sorolhatnám...
ha dinamikusan közlekedsz, jobban jársz a 2.0-ás motorral, mert kevesebbet fog enni, mint az 1.8. ha a-ból b-be akarsz urasan közlekedni, 1.8 a javaslat. megbízhatóságra nem sok különbség van a két motor között.
a gyenge pontja a termosztát. legtöbb meghibásodás a hűtőrendszer elhanyagoltsága miatt esik meg. a többiek által említett cserék mellé betűzném a hűtőfolyadék, termosztát cserét is.
a futómű kérdés...
misi is írta, hogy ez gyenge pontja a mondinak. vagy csak nem ezekre a ramaty utakra lett tervezve.
ezen egyébként nem kell aggódnod, mert szerintem a kategóriában legolcsóbban lehet gyári állapotú futóművet varázsolni a kocsi alá. a különbség pedig megfizethetetlen....
mindent összevetve ennyi pénzért sok csodát ne várj. eddig az összes mondim törött vol, amit vettem. az előző tulajok nem dicsekedtek el vele, én viszont észrevettem még vásárlás előtt, mégis megvettem őket. nem bántam meg.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14055 Dátum: 2011.04.30 szombat, 08:30:24 »

Köszönöm a hozzászólásokat, véleményeket, na meg a kritikákat is!
Külön köszönöm, hogy felhívtátok a figyelmem a típushibákra.
A 2.0es Mondeo esetében már érdeklődtem, 2005ig volt vezetve szervízkönyv, az első két gumi szélén látszik némi kopás, most volt futómű beállításon. Hosszbordás szíjnál most cserélnek egy feszítő görgőt. A tulaj elmondása szerint a motor és a váltó jó. Lehet jövő héten meg is nézem a kocsit mert elég közel van, talán 30 km.
Azon gondolkoztam, hogy lehetőség szerint elviszem a kocsit egy állapotfelmérésre, vagy szerelőhöz, ha az első átnézés után még mindig érdekes a kocsi.
Amúgy jelenleg egy elégedett Escort tulajdonos vagyok, ez a kocsi is törött volt, német import, és bár sokat költöttem rá, nem volt rossz vásárlás. Egy nagy gond van vele, a rozsda is nagyon szereti....

Ferqo: a szürke szelepfedeles alatt a 136 LE motorra gondolsz? Azokat nem az MKI gyártás végén váltották le?

4 ajtósnál beázásnál hol szokott összegyűlni a víz?
5 ajtós Escortoknál, sajnos a pótkerél alatt...látványos tud lenni   Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.30 szombat, 08:41:27 írta Poison The Well » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14056 Dátum: 2011.04.30 szombat, 08:53:55 »

Köszönöm a hozzászólásokat, véleményeket, na meg a kritikákat is!
Külön köszönöm, hogy felhívtátok a figyelmem a típushibákra.
A 2.0es Mondeo esetében már érdeklődtem, 2005ig volt vezetve szervízkönyv, az első két gumi szélén látszik némi kopás, most volt futómű beállításon. Hosszbordás szíjnál most cserélnek egy feszítő görgőt. A tulaj elmondása szerint a motor és a váltó jó. Lehet jövő héten meg is nézem a kocsit mert elég közel van, talán 30 km.
Azon gondolkoztam, hogy lehetőség szerint elviszem a kocsit egy állapotfelmérésre, vagy szerelőhöz, ha az első átnézés után még mindig érdekes a kocsi.
Amúgy jelenleg egy elégedett Escort tulajdonos vagyok, ez a kocsi is törött volt, német import, és bár sokat költöttem rá, nem volt rossz vásárlás. Egy nagy gond van vele, a rozsda is nagyon szereti....

Ferqo: a szürke szelepfedeles alatt a 136 LE motorra gondolsz? Azokat nem az MKI gyártás végén váltották le?

4 ajtósnál beázásnál hol szokott összegyűlni a víz?
5 ajtós Escortoknál, sajnos a pótkerél alatt...látványos tud lenni   Smiley
én néztem itt szegeden kollegának 4 ajtóst.A pótkerék vízben állt,gyakorlatilag a tetejéig.De a beázás nem csak a szedánok kínja,nekem mind a három ötajtós is beázott.Illetve az előző pirosnál akkor szűnt meg,amikor a mégeggyel előtti kék 5. ajtaját rárakták.Pedig sem tömítés se semmi más nem lett cserélve.A jellemző vízbetörési hely a kerékjáratok hátul,a pollenszűrő elöl és én ideveszem még a kormányátvezetés tömítését is.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14057 Dátum: 2011.04.30 szombat, 16:28:14 »

Köszi az infót! Akkor érdemes a pótkeréküregre is ránézni...
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14058 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 14:06:38 »

Sziasztok!
Megdiagoltuk Flyby autóját.
Hibakód nincs. Lambda élénken teszi a dolgát, bár az én autómhoz képest, nagyon hegyesen dolgozik,  a 2 full véghelyzet között csalinkázik, ami érthető is, ugyanis a longtrimm (LTFT) alapjáraton  10 és 0 között változik, terhelésen -8  és 0 között van. Az eredmény azért lepett meg, mert az én autóm még benzinen sem tud negatívba menni. Sajnos a diag alatt nem jött elő a belassulási hiba, ami max annyiból jó, hogy a diag sem mutatott semmi brutális eltérést. Viszont ahogy beszélgettünk, egy két dolog kiderült. (lehet, hogy leírta korábban). Szóval hidegen csinálja főleg a motor, és olyat tapasztalt, ha rögtön indítózik, akkor beindul simán, ha kulcs elfordít 2.be, megvárja míg az ac leáll, azaz teljes a benzin nyomás a rendszerben, akkor meg haldoklik a motor. Szerintem vagy az injektor(ok) eresztenek át, vagy az injektor sor elött van egy membrános nyomásszabályzó egység, ami túl magas nyomást enged be, így valóban az van amit korábban talán yoocoo írt, hogy megfullad a motor a benzinben. Mondjuk ez utalhat simán a -8as LTFT értékre. Az én véleményem az, hogy nem gyujtás, hanem üzemanyag gondja van az autónak. Hidegen kellene diagolni, csak ott meg az az én gondom, hogy amíg nem aktív a lambda szabályozás, az értékek nem mértékadóak.
Hát ennyi. ennek fényében van vkinek vmi okos ötlete?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14059 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 14:35:45 »

gyertyahézagot meg kellene nézni, hogy mennyi
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14060 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 15:42:21 »

én néztem itt szegeden kollegának 4 ajtóst.A pótkerék vízben állt,gyakorlatilag a tetejéig.De a beázás nem csak a szedánok kínja,nekem mind a három ötajtós is beázott.Illetve az előző pirosnál akkor szűnt meg,amikor a mégeggyel előtti kék 5. ajtaját rárakták.Pedig sem tömítés se semmi más nem lett cserélve.A jellemző vízbetörési hely a kerékjáratok hátul,a pollenszűrő elöl és én ideveszem még a kormányátvezetés tömítését is.

Még ezt nézegettem, de a sok por és a visszatekert kilométeróra sokat takarhat  Grin
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_glx-3822405
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14061 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 16:13:20 »

gyertyahézagot meg kellene nézni, hogy mennyi
Gyertyát cserélt benne a tulaj. Előtte utána ugyanaz. Vélhetőleg nem az a baj. Hézagot beállították.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14062 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 16:22:00 »

Ok! Köszike.

Szia!

Voltam a hétvégén és előkerestem a dobozát de sajnos elfelejtettem fényképezőt vinni magammal!  falbav
Ezért csak jövő hét végén lesznek adatok és képek! Sorry!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14063 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 16:29:15 »

Még ezt nézegettem, de a sok por és a visszatekert kilométeróra sokat takarhat  Grin
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_glx-3822405

Szegényes a felszereltsége és igen gyanús hogy a jobb eleje és a bal hátulja is kapott (lehet hogy hátul csak kasznizva lett) de amúgy belül szép állapotban van és bár szegényke csak 4 ajtós de ha engednek az árából és rendesen át is lett rángatva akkor lehet megéri az árát!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14064 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 16:45:19 »

Szegényes a felszereltsége és igen gyanús hogy a jobb eleje és a bal hátulja is kapott (lehet hogy hátul csak kasznizva lett) de amúgy belül szép állapotban van és bár szegényke csak 4 ajtós de ha engednek az árából és rendesen át is lett rángatva akkor lehet megéri az árát!

Bal hátulja hol?
Van Kecskeméten egy rokon, megkérem nézze meg a kocsit.
Kereskedőtől (általánosságban beszélve) szerintetek érdemes autót venni?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14065 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 17:11:08 »

Bal hátulja hol?
Van Kecskeméten egy rokon, megkérem nézze meg a kocsit.
Kereskedőtől (általánosságban beszélve) szerintetek érdemes autót venni?

Ha a bal hátsó ajtó peremét végignézed akkor látszik hogy középen eláll a sárvédőtől! Vagy nagyon amatőr lakatos javította az ívet vagy törött volt az autó! Kereskedőtől is vehetsz autót mert a magánember sem fog maga ellen beszélni ebben a nehéz gazdasági helyzetben azzal hogy elmondja milyen rossz autót akar neked eladni! Át kell jól nézni az a lényeg és semmi más! Egy 200000km fölötti autó is lehet olyan jó állapotban mint egy párezres! Meg aztán az óráról nem mondod meg hogy mennyi van az autóban ezért csak az állapota számít semmi más!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14066 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 17:19:30 »

Bal hátulja hol?
Van Kecskeméten egy rokon, megkérem nézze meg a kocsit.
Kereskedőtől (általánosságban beszélve) szerintetek érdemes autót venni?

Használtat? Nem, soha.
Naplózva
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #14067 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 19:47:36 »

Sziasztok!

Kérdésem az lenne, hogy ha a klímahűtő hosszabb ideig ki volt szedve, akkor érdemes (kell) cserélni szárítószűrőt gépben ugye?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14068 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:05:28 »

Sziasztok!

Kérdésem az lenne, hogy ha a klímahűtő hosszabb ideig ki volt szedve, akkor érdemes (kell) cserélni szárítószűrőt gépben ugye?

Én nem cserélném már így előre!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14069 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:27:27 »

Még ezt nézegettem, de a sok por és a visszatekert kilométeróra sokat takarhat  Grin
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_glx-3822405
ha nem sürgős, akkor keresgélj még.
ez speciel tuti nem csak ennyit futott. az én autóimban sokkal több volt(van) de az ülés nincs ennyire kiülve.
az én véleményem az, hogy ha van rá mód, kerüld a kereskedőket. az igaz, hogy a magánszemély is takargatja a szennyesét, csak ő nem emberek átbaxásából él. így több esélyed van arra (főleg, ha szakival mész), hogy palira vegyenek.
egyébként meg magán személynek általában nem hiányzik a csetepaté az utólagos reklamáció miatt.
a másik. eddig amit én vettem használt autót, mindig házhoz mentem. ha nem egyezett bele a tulaj, hogy a házánál nézzem meg a kocsit, el sem mentem. miért? azért, mert a ház, lakás rendezettsége, igényessége többet elárul a kocsijáról, mint ha egy hót profival szétszeditek a kocsit.
persze mindez csak az én véleményem...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14070 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:36:42 »

ha nem sürgős, akkor keresgélj még.
ez speciel tuti nem csak ennyit futott. az én autóimban sokkal több volt(van) de az ülés nincs ennyire kiülve.
az én véleményem az, hogy ha van rá mód, kerüld a kereskedőket. az igaz, hogy a magánszemély is takargatja a szennyesét, csak ő nem emberek átbaxásából él. így több esélyed van arra (főleg, ha szakival mész), hogy palira vegyenek.
egyébként meg magán személynek általában nem hiányzik a csetepaté az utólagos reklamáció miatt.
a másik. eddig amit én vettem használt autót, mindig házhoz mentem. ha nem egyezett bele a tulaj, hogy a házánál nézzem meg a kocsit, el sem mentem. miért? azért, mert a ház, lakás rendezettsége, igényessége többet elárul a kocsijáról, mint ha egy hót profival szétszeditek a kocsit.
persze mindez csak az én véleményem...
Hűha, akkor ha én majd egyszer el akarom adni, akkor előtte rendet kell rakni a ház körül, ááá inkább el sem adom, vagy inkább elköltözöm...:-))
De osztom, amít írsz. a 67e km eleve gyanús, az én ülésem sincs így kiülve (198ekm+amit visszatekertek).
És valóban, ha nem sürgős, nem érdemes kapkodni. Viszont, érdmes megnézni azeket az autókat, ha nem is akarod megvenni, legalább lesz viszonyítási alapod. Én sem az elsőt vettem meg, hanem 1et láttam, 1et meg egy szfehérvári jóbarátom körbefotózozz és elküldte a képeket.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14071 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:41:13 »

Hűha, akkor ha én majd egyszer el akarom adni, akkor előtte rendet kell rakni a ház körül, ááá inkább el sem adom, vagy inkább elköltözöm...:-))
De osztom, amít írsz. a 67e km eleve gyanús, az én ülésem sincs így kiülve (198ekm+amit visszatekertek).
És valóban, ha nem sürgős, nem érdemes kapkodni. Viszont, érdmes megnézni azeket az autókat, ha nem is akarod megvenni, legalább lesz viszonyítási alapod. Én sem az elsőt vettem meg, hanem 1et láttam, 1et meg egy szfehérvári jóbarátom körbefotózozz és elküldte a képeket.

na ezzel elárultad magad hehe
ezek után hiába is raknál rendet, nem venném már meg a kocsidat. feketelistára kerültél lol002
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14072 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:44:22 »

na ezzel elárultad magad hehe
ezek után hiába is raknál rendet, nem venném már meg a kocsidat. feketelistára kerültél lol002
Wink
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #14073 Dátum: 2011.05.01 vasárnap, 20:48:25 »

Sziasztok! Segítene nekem valaki abban hogy a szervó szivattyú szíjtárcsáját hogy lehet levenni? A tengely közepén van egy inbuszkulcsnak bemenet először azt hittem hogy csavar, de nem. Lehúzóval vagy a szíjtárcsa felmelegítésével lehetne leoperálni? Mivel ott a szimeringnél szórja az olajat és a szimeringet szeretném kicserélni, persze ha lehet hozzá kapni. MKII zetec 1.8 96-os benzines.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14074 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 08:58:09 »

ha nem sürgős, akkor keresgélj még.
ez speciel tuti nem csak ennyit futott. az én autóimban sokkal több volt(van) de az ülés nincs ennyire kiülve.
az én véleményem az, hogy ha van rá mód, kerüld a kereskedőket. az igaz, hogy a magánszemély is takargatja a szennyesét, csak ő nem emberek átbaxásából él. így több esélyed van arra (főleg, ha szakival mész), hogy palira vegyenek.
egyébként meg magán személynek általában nem hiányzik a csetepaté az utólagos reklamáció miatt.
a másik. eddig amit én vettem használt autót, mindig házhoz mentem. ha nem egyezett bele a tulaj, hogy a házánál nézzem meg a kocsit, el sem mentem. miért? azért, mert a ház, lakás rendezettsége, igényessége többet elárul a kocsijáról, mint ha egy hót profival szétszeditek a kocsit.
persze mindez csak az én véleményem...

Annyira azért nem sürgős a kocsi, csak ugye egy ilyen keresgélés elhúzódhat hetekig, hónapokig, gondoltam nem ártana már megnézni is 1-2 kocsit, meg tapasztalatokat, véleményeket gyűjteni, megismerni a kocsit. A mostani kocsim vásárlása előtt az volt a legnagyobb baj, hogy úgy vettem meg, hogy szinte semmit nem tudtam az Escortokról, így a típushibákról se. Fiatal voltam, első kocsi, kevés pénz... Most szívok, mert pl. azt se tudtam, hogy az alvázszám igen kényes helyen van. Amikor megvettem a kocsit, olvasható volt az alvázszám, de mára már az utolsó 1-2 számot megette a rozsda. Ki akarom vonni a forgalomból, de rázós a dolog, most járok utána hogy lehet megcsinálni. Eredetvizsgás ismerőssel beszéltem, ő se tudta kivonásnál hogy van ez. Vásárlásnál nyilvánvalóan kap új alvázszámot, de az én esetemben ....
Szóval, ezért se sürgős a Mondeo, az Escort dolgot először le kellene zárni. Ráadásul nekem a kocsi nem munkaeszköz, szóval ebből a szempontból se fontos rövid időn belül kocsit cserélnem. Van időm, a lényeg, hogy jól döntsek  Smiley
Naplózva
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #14075 Dátum: 2011.05.02 hétfő, 15:59:31 »

Én nem cserélném már így előre!
Én sem, csak ajánlották, mert ha nem cserélem le, akkor később drágább lesz a "helyreállítás"
Inkább itt kérdezem meg MONDEOberkekben, hogy mit gondoltok.
Naplózva
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #14076 Dátum: 2011.05.07 szombat, 22:59:45 »

Sziasztok!

Tudnátok segíteni?
A klimám nem jó, nem fúj hideg levegőt.
Lehet, hogy fel kell csak tölteni gázzal?
Hallottam már horror árakról (40.000.-Ft), de nem megbízható forrásból.
Meg tudnátok mondani hol lehetne megcsináltatnom a klímát és kb. mennyire
lenne a költsége Huh?
(Bp. vagy környéke lenne jó)

köszönöm
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14077 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 12:14:39 »

Sziasztok!

Tudnátok segíteni?
A klimám nem jó, nem fúj hideg levegőt.
Lehet, hogy fel kell csak tölteni gázzal?
Hallottam már horror árakról (40.000.-Ft), de nem megbízható forrásból.
Meg tudnátok mondani hol lehetne megcsináltatnom a klímát és kb. mennyire
lenne a költsége Huh?
(Bp. vagy környéke lenne jó)

köszönöm
10 ezer körül van egy töltés, da ha elszököt a gáz, akkor ott valami bibi van. Na az szokott a drágább lenni.
Ha évek alatt szökött el a gáz, akkor azt szinte lehetetlen megtalálni, de 5 év alatt 50 ezerért töltögetni jobban megéri, mint 80-ért javíttatni.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14078 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 12:23:56 »

Sziasztok!

Tudnátok segíteni?
A klimám nem jó, nem fúj hideg levegőt.

Szia!
Csináltass valahol egy komplett programot és akkor kiderül mi volt a baj ami miatt nem hűt! Lefejtik a maradék gázt és megmérik aztán csinálnak egy nyomás-vákuum próbát és ezekből kiderül hogy mennyi volt benne és ereszt-e a rendszered! Ha elszökött belőle és nem több év alatt akkor a feltöltésnél kérj festett gázt és akkor ha megint szökik akkor látszani fog hogy hol ereszt a rendszered!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #14079 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 23:00:54 »

Szia!
Csináltass valahol egy komplett programot és akkor kiderül mi volt a baj ami miatt nem hűt! Lefejtik a maradék gázt és megmérik aztán csinálnak egy nyomás-vákuum próbát és ezekből kiderül hogy mennyi volt benne és ereszt-e a rendszered! Ha elszökött belőle és nem több év alatt akkor a feltöltésnél kérj festett gázt és akkor ha megint szökik akkor látszani fog hogy hol ereszt a rendszered!  wave
worship worship worship
Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #14080 Dátum: 2011.05.10 kedd, 08:10:28 »

Üdv!
Tudja esetleg valaki, hogy MK2-be bele lehet tenni MK1 kormányművét?
Az enyém őrült tempóban elkezdett folyni, és nem tudom hogy vehetek-e MK1-esét is.
Esetleg valakinek elfekvőben jó kormányműve? Nyíregyháza, Debrecen, Miskolc, Eger környékén?
Üdv!


Közben láttam a neten, hogy 1993-2001-ig elvileg ugyanaz??
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.10 kedd, 08:24:44 írta Poki » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14081 Dátum: 2011.05.10 kedd, 08:27:16 »

Üdv!
Tudja esetleg valaki, hogy MK2-be bele lehet tenni MK1 kormányművét?
Az enyém őrült tempóban elkezdett folyni, és nem tudom hogy vehetek-e MK1-esét is.
Esetleg valakinek elfekvőben jó kormányműve? Nyíregyháza, Debrecen, Miskolc, Eger környékén?
Üdv!


Közben láttam a neten, hogy 1993-2001-ig elvileg ugyanaz??

Szia!
Igen, ugyanolyan kormányművel szerelték őket!
Parancsolj:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/kormanyzas_iranyitas/ford_mondeo_93_as_szervos_kormanymu_1456428587.html

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/eroatviteli_alkatresz/kormanyzas_iranyitas/ford_mondeo_1_8td_kormanymu_kompletten_1455965714.html
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14082 Dátum: 2011.05.10 kedd, 08:32:14 »

Üdv!
Tudja esetleg valaki, hogy MK2-be bele lehet tenni MK1 kormányművét?
Az enyém őrült tempóban elkezdett folyni, és nem tudom hogy vehetek-e MK1-esét is.
Esetleg valakinek elfekvőben jó kormányműve? Nyíregyháza, Debrecen, Miskolc, Eger környékén?
Üdv!


Közben láttam a neten, hogy 1993-2001-ig elvileg ugyanaz??
Egyvalami más,mégpedig a kormányösszekötő.A 15 colos kerékhez készült vastagabb,a 14-es kerékhez készült vékonyabb,de lehet cserélni őket.
Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #14083 Dátum: 2011.05.10 kedd, 08:33:18 »

Köszönöm a válaszokat. Smiley
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14084 Dátum: 2011.05.10 kedd, 08:35:55 »

Egyvalami más,mégpedig a kormányösszekötő.A 15 colos kerékhez készült vastagabb,a 14-es kerékhez készült vékonyabb,de lehet cserélni őket.

Na látod ezt én sem tudtam!
De 15-össel gyárilag nem csak a Ghiákat adták ki?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14085 Dátum: 2011.05.10 kedd, 08:45:24 »

Na látod ezt én sem tudtam!
De 15-össel gyárilag nem csak a Ghiákat adták ki?
Nemhiszem,mert nekem például az első mondeom glx volt,de gyári 15-ös acélfelnivel.A második szintén  glx volt,de 14-es felnivel.És tényleg nem volt egyforma az összekötő.Mindettől függetlenül az is simán elbírta a 15-ös felnit,persze ha mondjuk egy 16-os alufelni került volna rá,akkor szerintem érdemes az összekötőt cserélni mégiscsak nagyobb tömeget mozgat meg,meg persze szélesebb gumit.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14086 Dátum: 2011.05.10 kedd, 08:56:04 »

Nemhiszem,mert nekem például az első mondeom glx volt,de gyári 15-ös acélfelnivel.A második szintén  glx volt,de 14-es felnivel.És tényleg nem volt egyforma az összekötő.Mindettől függetlenül az is simán elbírta a 15-ös felnit,persze ha mondjuk egy 16-os alufelni került volna rá,akkor szerintem érdemes az összekötőt cserélni mégiscsak nagyobb tömeget mozgat meg,meg persze szélesebb gumit.

Köszi az infót!
Én eddig teljesen abban voltam hogy a Ghiákat nagyobb fékkel szerelték és emiatt adták ki 15-ös kerekekkel a többit meg simán 14-essel! Mondjuk az is igaz hogy a 14-es helyett fel lehet tenni 15-öst de fordítva már nem biztos hogy megoldható a dolog! Azért ezeket az apróságokat jó tudni mert a sportosabb kinézetű Mondeókon az alukerekek általában 16 colosok és amikor lecserélik nem hiszem hogy az összekötőket is kicserélik pedig a kormány az picikét biztonsági berendezés! Ezek szerint a vékony is egész jól bírja a gyűrődést!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14087 Dátum: 2011.05.10 kedd, 11:07:29 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_glx-4654896

Tegnap néztem meg a fenti autót. Nagyon tetszett, legszívesebben benne aludtam volna  Grin
Vezettem már sok mindent, de ez tényleg élmény volt!

Amúgy a kocsi egész jó állapotban van, a tulajnak ez a 3. Mondeoja, illetve jelenleg emellett van egy MKIII-asa is. A kocsi magyarországi üzembe helyezésű, 195ezer kilométerig van vezetve a szervízkönyv (Ford Hóvány Kecskemét), most a kocsiban 240e km van. A mostani tulaj előtt egy 60 éves nyugdíjas tulajdonosa is volt, de csak pár évig. A 195e kilométer alatt pedig egy embernél volt végig az autó, egy cég igazgatójánál. Most a kocsit elsősorban a tulaj szervizeli, de a karosszériát futóművet szakival szokta javíttatni.
Klíma rendesen működik, elektronikus kütyük is, a futóműnél nem vettem észre semmi gázosat, kivéve hogy a több mint fél óra alatt 1 vagy 2 alkalommal mintha hallottam volna valami koppanást. De utána ezt már nem tudtam semmivel produkálni, se jó úton, se rossz úton, se kanyarodásnál, semmivel. Lengéscsillapítók rendben vannak, kuplungnál nem vettem észre semmi szokatlant, a váltó is pontos volt és nem lötyögött. Termosztáttal, hűtőrendszerrel még nem volt gond. Az egyik görgő kicsit lötyög, de már megvan a cseredarab és még eladás előtt fogják kicserélni. Sárvédőívek és a küszöb már voltak javítva, tehát nem látszik rajtuk rozsda. Egyetlen egy helyen van szembetűnő rozsda, mégpedig a tetőnél az antennánál, ahogy a tulaj korábban is említette. Van néhány esztétikai hibája is a kocsinak:
1. vezetőoldalon a kilincsnél mintha le akarna pattanni egy pici kör alakú darab műanyag
2. vezetőoldalon az oszlop be van nyomva a kormány magasságában, a tulaj azt mondja meghúzták, valószínűleg platós kocsi
3. bal első kerékív mozgatva volt, látszik a motortérben, hogy máshol (arrébb) volt csavarozva eredetileg
4. bal oldalon hátul a kerékívnél kicsit eláll a lökhárító vége, a tulaj azt mondta hogy a lökös volt már javítva és festve, és azóta áll el
5. pótkeréküregnél ki volt lyukadva a kocsi (beázás és rozsdásodás?), de ez már ki volt javítva (amúgy elég esztétikusan) amikor megvették a kocsit. Az üregben láttam 1-2 kör alakú pici rozsdafoltot, de semmi komoly. Az üregben, pótkeréken és a kárpiton nem láttam nyomát a beázásnak, a tulaj azt mondta tud a típushibáról, de eddig nem volt vele gond.
Röviden ennyi. Nagyon tetszett a kocsi a hibái ellenére is, ha esetleg erre esik a választás, döntés előtt mindenképpen megnézem még egyszer, meg viszek magammal valakit.
A felsorolt esztétikai hibákból, arra gyanakszom, hogy ha a kocsi nem is volt törve, de valaki tényleg neki tolathatott (oszlop, bal első kerékív).
Szerintetek?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14088 Dátum: 2011.05.10 kedd, 11:25:35 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_glx-4654896

Tegnap néztem meg a fenti autót. Nagyon tetszett, legszívesebben benne aludtam volna  Grin
Vezettem már sok mindent, de ez tényleg élmény volt!

Szerintetek?

Azt hittem hogy egy szutyok GLX-es széria de ez még Ghiának is elmenne az extrákat tekintve!  taps
Sérülésmentes autót nem fogsz kapni sehol sem főleg ebben a korban de ha nagyon gyanús akkor vigyétek el közösen egy futómű ellenőrzésre-állításra! Ha ott minden rendben van akkor már nagy baj nem lehet az apróbbakat meg szépen lassan megcsinálgatod! Az extrák miatt megéri az árát és érdemes megvenni de nekem egyetlen dolog ami miatt nem kellene hogy csak 4 ajtós! Amúgy az én autóm is céges volt méghozzá a City-bank főnökéjé (azért ennyire fulllos) És végig vezetett szervízkönyves volt és mindíg minden meg lett csináltatva rajta ennyi előnye még van a (normális!!!) céges autóknak és ez később is meghálálja magát!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #14089 Dátum: 2011.05.10 kedd, 13:05:45 »

Köszi az infót!
Én eddig teljesen abban voltam hogy a Ghiákat nagyobb fékkel szerelték és emiatt adták ki 15-ös kerekekkel a többit meg simán 14-essel! Mondjuk az is igaz hogy a 14-es helyett fel lehet tenni 15-öst de fordítva már nem biztos hogy megoldható a dolog! Azért ezeket az apróságokat jó tudni mert a sportosabb kinézetű Mondeókon az alukerekek általában 16 colosok és amikor lecserélik nem hiszem hogy az összekötőket is kicserélik pedig a kormány az picikét biztonsági berendezés! Ezek szerint a vékony is egész jól bírja a gyűrődést!
Szia! Bizony jól bírja a 14-es  felnivel szerelt összekötőrud is a 16-os alufelniket, hiszen attól, hogy te 16-os aluval kéred az új autót, még nem fog a gyár, meg az autó értékesítő sem összekötőrudakat cserélni. Mi több nekem az Mk I-es RS mondeom is a 14-es kerékhez való összekötőruddal volt szerelve és a 16-os aluval jött gyárilag.
Üdv. Kusti 
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14090 Dátum: 2011.05.10 kedd, 13:38:57 »

Azt hittem hogy egy szutyok GLX-es széria de ez még Ghiának is elmenne az extrákat tekintve!  taps
Sérülésmentes autót nem fogsz kapni sehol sem főleg ebben a korban de ha nagyon gyanús akkor vigyétek el közösen egy futómű ellenőrzésre-állításra! Ha ott minden rendben van akkor már nagy baj nem lehet az apróbbakat meg szépen lassan megcsinálgatod! Az extrák miatt megéri az árát és érdemes megvenni de nekem egyetlen dolog ami miatt nem kellene hogy csak 4 ajtós! Amúgy az én autóm is céges volt méghozzá a City-bank főnökéjé (azért ennyire fulllos) És végig vezetett szervízkönyves volt és mindíg minden meg lett csináltatva rajta ennyi előnye még van a (normális!!!) céges autóknak és ez később is meghálálja magát!

Amúgy van még benne olyan is, hogy kormányról vezérelhető rádió....igaz, a bizonyos rádió magnós, de azt le lehet cserélni.
Illetve, a tulaj azt mondta, hogy a kábelezésnél/biztitáblánál látta, hogy az ülésfűtés vezetékei, stb ott vannak (?).
A kocsi 1998.02.16.-án lett először üzembe helyezve, de '97-es gyártás.

Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14091 Dátum: 2011.05.10 kedd, 13:59:39 »

Amúgy van még benne olyan is, hogy kormányról vezérelhető rádió....igaz, a bizonyos rádió magnós, de azt le lehet cserélni.
Illetve, a tulaj azt mondta, hogy a kábelezésnél/biztitáblánál látta, hogy az ülésfűtés vezetékei, stb ott vannak (?).
A kocsi 1998.02.16.-án lett először üzembe helyezve, de '97-es gyártás.



Igen láttam a képeken azt is! Majd nézz be a jobb első ülés alá hátha találsz ott egy gyári CD-tárat mert erre is van egy kis esély ha 5000-es vagy 7000-es magnó van benne! Ha szerencséd van akkor GHIA-kábelköteggel szerelték az autót és akkor minden extrát simán be tudsz utólag is tenni!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14092 Dátum: 2011.05.10 kedd, 14:58:53 »

Igen láttam a képeken azt is! Majd nézz be a jobb első ülés alá hátha találsz ott egy gyári CD-tárat mert erre is van egy kis esély ha 5000-es vagy 7000-es magnó van benne! Ha szerencséd van akkor GHIA-kábelköteggel szerelték az autót és akkor minden extrát simán be tudsz utólag is tenni!


Meglátjuk. Minden esetre, érdemes volt megnézni, illetve, könnyen lehet, hogy érdemes lesz még egyszer megnézni - jó értelemben Smiley
Naplózva
undok
Vendég
« Új hozzászólás #14093 Dátum: 2011.05.10 kedd, 17:16:32 »

Sziasztok!

Sehol nem találom, de lehet hogy csak én vagyok vak... falbav

Világít a "service" villáskulcs. Értelmezésem szerint ez a lejáró szervizperiodusra figyelmeztet...
Kérdésem: lehet ezt törölni otthon, valami kombinációval (mahinációval)? vagy ballagjak el villamosságishoz, és csak ő tudja megcsinálni...


Köszi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14094 Dátum: 2011.05.10 kedd, 17:20:03 »

Sziasztok!

Sehol nem találom, de lehet hogy csak én vagyok vak... falbav

Világít a "service" villáskulcs. Értelmezésem szerint ez a lejáró szervizperiodusra figyelmeztet...
Kérdésem: lehet ezt törölni otthon, valami kombinációval (mahinációval)? vagy ballagjak el villamosságishoz, és csak ő tudja megcsinálni...


Köszi.
a kesztyűtartóban kell lennie a kapcsolónak,ha jól emlékszem.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14095 Dátum: 2011.05.10 kedd, 17:25:52 »

Sziasztok!

Sehol nem találom, de lehet hogy csak én vagyok vak... falbav

Világít a "service" villáskulcs. Értelmezésem szerint ez a lejáró szervizperiodusra figyelmeztet...
Kérdésem: lehet ezt törölni otthon, valami kombinációval (mahinációval)? vagy ballagjak el villamosságishoz, és csak ő tudja megcsinálni...


Köszi.

Milyen autód van?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
undok
Vendég
« Új hozzászólás #14096 Dátum: 2011.05.10 kedd, 17:29:59 »

Milyen autód van?

Ja bocsesz: II. 2,5 V6 Ghia, '97-es.

Milyen kapcsoló?  wow1

Az előző skodrimban, a napi km-számláló nullázó gombjának gyújtás alatti, előtti tekergetésével lehettett az "inspekcio"-t törölni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.10 kedd, 17:32:28 írta undok » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14097 Dátum: 2011.05.10 kedd, 17:39:49 »

Ja bocsesz: II. 2,5 V6 Ghia, '97-es.

Milyen kapcsoló?  wow1

Az előző skodrimban, a napi km-számláló nullázó gombjának gyújtás alatti, előtti tekergetésével lehettett az "inspekcio"-t törölni.

Ha beírod az aláírásodba akkor mindenki tudni fogja milyen verdáról kérdezel de ez csak egy praktikus tanács!
A villáskulcs 15000 kilóméterenként gyullad ki és a tiednél az egérmozin lévő kis lukba kell bedugni egy hegyes valamit és 10 másodpercig nyomva tartani mert van a luk alatt egy kis mikrokapcsoló és az nullázza le! Előtte tedd gyújtásra a gyújtáskapcsolót! Ha ez így nem tiszta vagy nem megy akkor nyugodtan szólj és csinálok neked képet vagy videót róla mert nekem is éppen most gyulladt ki és még én sem tűntettem el!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
undok
Vendég
« Új hozzászólás #14098 Dátum: 2011.05.10 kedd, 18:00:48 »

Ha beírod az aláírásodba akkor mindenki tudni fogja milyen verdáról kérdezel de ez csak egy praktikus tanács!
A villáskulcs 15000 kilóméterenként gyullad ki és a tiednél az egérmozin lévő kis lukba kell bedugni egy hegyes valamit és 10 másodpercig nyomva tartani mert van a luk alatt egy kis mikrokapcsoló és az nullázza le! Előtte tedd gyújtásra a gyújtáskapcsolót! Ha ez így nem tiszta vagy nem megy akkor nyugodtan szólj és csinálok neked képet vagy videót róla mert nekem is éppen most gyulladt ki és még én sem tűntettem el!

Köszi, valóban a kulcs melletti ikon közepén ott a lik... worship
Akkor ezt már meg is csináltam, s a profilt is módosítottam..... Wink
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14099 Dátum: 2011.05.10 kedd, 18:08:11 »

Köszi, valóban a kulcs melletti ikon közepén ott a lik... worship
Akkor ezt már meg is csináltam, s a profilt is módosítottam..... Wink


Nagyon szívesen!  wave
Király az aláírásod!  eljen
Majd írd meg hogy ment a kinullázás!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 275 276 277 278 279 280 281 [282] 283 284 285 286 287 288 289 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.