Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:06:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 285 286 287 288 289 290 291 [292] 293 294 295 296 297 298 299 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358271 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #14550 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:42:11 »

Jól beszélsz!

Ehun-e:



Akkor nem készítek képet... :-D
De ha az elektonika beszarik attól még hagyományosan kulccsal lehet nyitni?
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.26 vasárnap, 19:43:54 írta vizespisti » Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14551 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:47:17 »

Na, akkor jövő szombatra megvan az elfoglaltság. Köszönöm! Wink
A zárszerkezetet, azt a nagy fehér vmit, amibenm a motor meg mikrokapcsolók vannak, na azt ne szedd szét, nem érdemes.
A műsort az elhasználódott mikrokapcsolók csinálják, azt meg nem lehet cserélni.
Én már szétszedtem, rögtön kettőt egymásután, mert az elsőt elqtam az összerakásnál.
Egyébként is elszegecselt fémet vagy megolvasztott műanyag pöcköt kell lefúrnod, füleket kihajlítanod, max egy db kicsi csavar ami oldható kötés, a többi elvileg nem az.
Igazából csere, a bontott kb ugyanaz, az új meg horror. Az elektromos csatlakozókat érdemes wd40-ezni, meg itt a fórumon azt olvastam,  hogy az anyósoldalon, a lábnál van egy nagy csatlakozó a padlókötegben,a padlókárpit alatt, ha az beázik, akkor van ilyen kapcsolgatós, nyitogatós kedvében a zár.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #14552 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:50:25 »

A zárszerkezetet, azt a nagy fehér vmit, amibenm a motor meg mikrokapcsolók vannak, na azt ne szedd szét, nem érdemes.
A műsort az elhasználódott mikrokapcsolók csinálják, azt meg nem lehet cserélni.
Én már szétszedtem, rögtön kettőt egymásután, mert az elsőt elqtam az összerakásnál.
Egyébként is elszegecselt fémet vagy megolvasztott műanyag pöcköt kell lefúrnod, füleket kihajlítanod, max egy db kicsi csavar ami oldható kötés, a többi elvileg nem az.
Igazából csere, a bontott kb ugyanaz, az új meg horror. Az elektromos csatlakozókat érdemes wd40-ezni, meg itt a fórumon azt olvastam,  hogy az anyósoldalon, a lábnál van egy nagy csatlakozó a padlókötegben,a padlókárpit alatt, ha az beázik, akkor van ilyen kapcsolgatós, nyitogatós kedvében a zár.
Üdv

 worship
Jönnek szépen az információk, köszönöm! Megnézem az anyós ülés előtt is!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14553 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:52:30 »

worship
Jönnek szépen az információk, köszönöm! Megnézem az anyós ülés előtt is!

Ha pucolás nem segít, akkor vehetsz egy bontottat is angol autóból. Ott ugye kevesebbet megy a bal oldal. taps
Naplózva
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #14554 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:54:09 »

Ha pucolás nem segít, akkor vehetsz egy bontottat is angol autóból. Ott ugye kevesebbet megy a bal oldal. taps

Jól értettem, hogy ez a rendszer csak a ghiában van?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14555 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 19:57:06 »

Pedig nagyon gyakori, az MK2-esek több, mint fele azzal jött ki a gyárból. 1998-óta van ilyen 3 gombos (A Focushoz készült először) és a Siemens gyártotta (rádiófrekis, 443.92 MHz talán), a harmadik gomb a csomit nyitja. Ezekben a modellekben a csomi már nem nyitható bowdennel az utastérből. De utólagos gomb beszereléssel (Focus, Fiesta) nyitható belülről is.

Arra a 2 első ajtónyitásra kíváncsi lennék. Tudtommal safety fícsör és csak akkor van értelme, ha kizárólag a vezetőoldali első nyílik, hogy máshol ne tudjanak beugrani a ros***cúak.

Mondinál még nem láttam 3 gombost és olyat sem amelyik távval nyitható sőt egy részük nem is nyílik motorosan! A fiestám az nyílott kulccsal belülről gombbal és pittyegővel is! A két elsőajtó nyitást nem mondanám ha nem lenne igaz ezt elhiheted! Ha lesz egy kis időm akkor előkeresem a gyári kulcsot és csinálok róla egy videjót bár az is igaz hogy ez akkor volt amikor vettem a verdát de majdcsak sikerül megint! Amúgy a safetyhez az is hozzá tartozik hogy járó motornál nem lehet kinyitni a csomiajtót és még ilyet sem láttam és az enyémet már nem tudom kipróbálni a másodlagos riasztóredszer miatt mert asszem direktbe kötöttük azt a részt! Ja és bocsi hogy ilyen lassú vagyok csak közben fűzök egy nénit is és nehéz eset de közben látom hogy az előbb te is olyasmit írtál be mint én!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14556 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:00:19 »

Jól értettem, hogy ez a rendszer csak a ghiában van?

A kettős záras az csak a ott!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14557 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:03:04 »

Akkor nem készítek képet... :-D
De ha az elektonika be***ik attól még hagyományosan kulccsal lehet nyitni?

Egy darabig, de ha az elektronika nem enged nyitni, vagy zárni, akkor a kulcsolás után azonnal be fog zárni/kinyitni.

De ettől te még messze vagy, a te hibajelenséged apró.
 
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14558 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:04:17 »

Mondinál még nem láttam 3 gombost és olyat sem amelyik távval nyitható sőt egy részük nem is nyílik motorosan! A fiestám az nyílott kulccsal belülről gombbal és pittyegővel is! A két elsőajtó nyitást nem mondanám ha nem lenne igaz ezt elhiheted! Ha lesz egy kis időm akkor előkeresem a gyári kulcsot és csinálok róla egy videjót bár az is igaz hogy ez akkor volt amikor vettem a verdát de majdcsak sikerül megint! Amúgy a safetyhez az is hozzá tartozik hogy járó motornál nem lehet kinyitni a csomiajtót és még ilyet sem láttam és az enyémet már nem tudom kipróbálni a másodlagos riasztóredszer miatt mert asszem direktbe kötöttük azt a részt! Ja és bocsi hogy ilyen lassú vagyok csak közben fűzök egy nénit is és nehéz eset de közben látom hogy az előbb te is olyasmit írtál be mint én!

 integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14559 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:06:52 »

A kettős záras az csak a ott!

Elvileg a kettős nyitás is csak ott, de én aztat nem tudhassam, mert csak Ghiám volt eddig mindkettő ótó.

Az Mk1-esben volt gyári duplazár és riogató, de nem volt kettős nyitás. Ez 2 gombos, infrás volt.

A mostaniban nincs duplazár se riogató (gyári), ellenben van kettős nyitás, ami a első körben a vezetőajtót nyitja csak. Ez 3 gombos rádiófrekis.

Mindkettő Ghia.
Naplózva
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #14560 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:07:22 »

Egy darabig, de ha az elektronika nem enged nyitni, vagy zárni, akkor a kulcsolás után azonnal be fog zárni/kinyitni.

De ettől te még messze vagy, a te hibajelenséged apró.
 

Akkor egyelőre nem izgulok, köszönöm mindenkinek a választ!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14561 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:08:29 »

Akkor egyelőre nem izgulok, köszönöm mindenkinek a választ!

 integet2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14562 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:09:29 »

A zárszerkezetet, azt a nagy fehér vmit, amibenm a motor meg mikrokapcsolók vannak, na azt ne szedd szét, nem érdemes.
A műsort az elhasználódott mikrokapcsolók csinálják, azt meg nem lehet cserélni.
Én már szétszedtem, rögtön kettőt egymásután, mert az elsőt elqtam az összerakásnál.
Egyébként is elszegecselt fémet vagy megolvasztott műanyag pöcköt kell lefúrnod, füleket kihajlítanod, max egy db kicsi csavar ami oldható kötés, a többi elvileg nem az.
Igazából csere, a bontott kb ugyanaz, az új meg horror. Az elektromos csatlakozókat érdemes wd40-ezni, meg itt a fórumon azt olvastam,  hogy az anyósoldalon, a lábnál van egy nagy csatlakozó a padlókötegben,a padlókárpit alatt, ha az beázik, akkor van ilyen kapcsolgatós, nyitogatós kedvében a zár.
Üdv


Én nem is próbáltam szétszedni az enyémet mert teljesen igaz amit írtál hogy mikrokapcsolók vezérlik és nem szerelhető! Ha kopott a zár és amiatt nem muzérol rendesen akkor csere és kuka de gyakoribb hogy kontaktos és azon az esetek nagyobb részében segít egy jófajta spray! Az enyém is ilyen volt és jól beáztattam hadd folyjon orrán száján a cuccos de megérte azt a fél doboz spray-t mert már 3 éve hibátlan azóta is!

A nagy csatlakozó viszont téves infó!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14563 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:12:42 »

Jól beszélsz!

Ehun-e:


Köszi a képet erre gondoltam én is de eddig nem tudtam hogy ez gyári kulcs!  wow1
Biztos azért mert nincs rajta sehol ford szám vagy jel!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #14564 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:13:37 »

Hát, én most lesétáltam a kocsihoz,  mert szöget ütött a fejembe egy gondolat.
Ez nem dupla zár. Kettős nyitás az rendben, bal első és utána a többi, de záráskor csak egy bezárás és kész. Nincs dupla zárás.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14565 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:18:34 »

Akkor nem készítek képet... :-D
De ha az elektonika be***ik attól még hagyományosan kulccsal lehet nyitni?

Ha az elektronika vagy a zár megkakukkol akkor is tudod nyitni/zárni kulccsal vagy mechanikusan de emiatt írtam neked hogy a ketős zárat (reteszelőzár = az az amikor nem tudod kinyitni az ajtókat belülről sem) mert ha az zárt állapotban bekrepál akkor aztán igen nagy bajban leszel!  hehe
De ha jól műxik akkor természetesen nyugodtan használhatod ha olyan helyen hagyod a verdát!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14566 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:19:04 »


Én nem is próbáltam szétszedni az enyémet mert teljesen igaz amit írtál hogy mikrokapcsolók vezérlik és nem szerelhető! Ha kopott a zár és amiatt nem muzérol rendesen akkor csere és kuka de gyakoribb hogy kontaktos és azon az esetek nagyobb részében segít egy jófajta spray! Az enyém is ilyen volt és jól beáztattam hadd folyjon orrán száján a cuccos de megérte azt a fél doboz spray-t mert már 3 éve hibátlan azóta is!

A nagy csatlakozó viszont téves infó!  wave

Csatlakozó nincsen,  a vezetékek szigetelés megy szét, ha sokat ázik és összeérnek, testelnek a kábelek. Újra kell szigetelni őket, ha az a hiba oka. De szerintem itt nem erről lesz szó, elég lesz a kontakt spray.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14567 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:20:52 »

Hát, én most lesétáltam a kocsihoz,  mert szöget ütött a fejembe egy gondolat.
Ez nem dupla zár. Kettős nyitás az rendben, bal első és utána a többi, de záráskor csak egy bezárás és kész. Nincs dupla zárás.

Amikor bezár akkkor nyomj rá mégegyet a zárógombra! Ülj be hátra és úgy csináld és ha utána nem tudod kinyitni az ajtót belülről akkor van kettős zárad ha ki tudod nyitni akkor nincs vagy már nem olyan zár van benne!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #14568 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:24:05 »

Amikor bezár akkkor nyomj rá mégegyet a zárógombra! Ülj be hátra és úgy csináld és ha utána nem tudod kinyitni az ajtót belülről akkor van kettős zárad ha ki tudod nyitni akkor nincs vagy már nem olyan zár van benne!

Ezt már csak holnap, kibontottam egy hideg Amstelt, én már nem gyalogolok le még egyszer.  Wink

Köszi mindenkinek! (egészségetekre, remek ez a sör) nyes
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14569 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:40:41 »

Elvileg a kettős nyitás is csak ott, de én aztat nem tudhassam, mert csak Ghiám volt eddig mindkettő ótó.

Az Mk1-esben volt gyári duplazár és riogató, de nem volt kettős nyitás. Ez 2 gombos, infrás volt.

A mostaniban nincs duplazár se riogató (gyári), ellenben van kettős nyitás, ami a első körben a vezetőajtót nyitja csak. Ez 3 gombos rádiófrekis.

Mindkettő Ghia.

A nyitás az más tészta mert azt bármelyik zár tudja mert az csak kötés és vezérlés kérdése! A retesz zár az ami a Ghiákban van (már amelyikben) az másmilyen ezért nem mindegy hogy milyet veszel ha ki kell cserélni! Én így jártam és mindjárt dobok is fel képeket a zárakról!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14570 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:43:55 »

Az egyik zár:

http://kepfeltoltes.hu/view/110626/Z_r_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110626/Z_r_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110626/Z_r_3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110626/Z_r_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

És a másik:

http://kepfeltoltes.hu/view/110626/K_p015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110626/K_p016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110626/K_p017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110626/44624215K_p018_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #14571 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:52:37 »

Sziasztok!

1 kis segítség a termosztátházon az a két jeladó melyik micsoda? Mert nekem az óra nem mutat semmit és elvileg az alsó kifingott.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14572 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:56:49 »

Sziasztok!

1 kis segítség a termosztátházon az a két jeladó melyik micsoda? Mert nekem az óra nem mutat semmit és elvileg az alsó kifingott.

Ha járó motornál lehúzod a madzagokat akkor az egyiknél el kell hogy induljon a venti!
Na a másik a mutatóé!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14573 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 20:59:27 »

Sziasztok!

1 kis segítség a termosztátházon az a két jeladó melyik micsoda? Mert nekem az óra nem mutat semmit és elvileg az alsó kifingott.
a felső megy a computerre, az alsó az óráé
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14574 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:02:04 »

Csatlakozó nincsen,  a vezetékek szigetelés megy szét, ha sokat ázik és összeérnek, testelnek a kábelek. Újra kell szigetelni őket, ha az a hiba oka. De szerintem itt nem erről lesz szó, elég lesz a kontakt spray.

Úgy bizony!
És mivel úgy néz ki hogy összejön a néni ezért rendes leszek és linkelek is képet a verdámról ahol éppen generál üzemmódban van és látszik a kábelköteg alul:

http://kepfeltoltes.hu/view/110626/P5240013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110626/P5240014_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110626/P5240015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110626/P5240016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110626/P5240017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14575 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:17:06 »

Úgy bizony!
És mivel úgy néz ki hogy összejön a néni ezért rendes leszek és linkelek is képet a verdámról ahol éppen generál üzemmódban van és látszik a kábelköteg alul:



Nájsz képek!

A kézifékkar jobb oldaláról (utánállító) nincs véletlenül?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14576 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:29:47 »

Úgy bizony!
És mivel úgy néz ki hogy összejön a néni ezért rendes leszek és linkelek is képet a verdámról ahol éppen generál üzemmódban van és látszik a kábelköteg alul:
A rehér farostlemez csík gyári? eplus2
Ezekszerint a kábelköteges infótnál vmit félre olvastam.
Én jártam úgy duplazárral, hogy egyik este töltőre kellet tennem az akkut, gondoltam bezárom duplára, akku kivesz, éjszakára legyen zárva.Motroháztetőt lecsaptam. Reggel kulccsal nem lehetett a duplát kinyitni. CSECS.
De kombi lévén a csomagtartót igen. Így onnan kellett be/átmásznom az egész autón, hogy kinyissam a gépháztetőt, akku berak, zárkinyit.
Ha mér így szóba került az összes kombinál a csomagteret nem zárja a dupla, vagy csak nekem nem?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14577 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:31:00 »

Nájsz képek!

A kézifékkar jobb oldaláról (utánállító) nincs véletlenül?

Miattatok csinálok képeket csak elég ritkán érdemlitek meg hogy meg is mutassam!  hehe
Találtam egy másik sorozatban képeket a kézifékkar jobb oldaláról de mivel a Mondeóé nem állítható ezért nincs ott semmilyen utánállító!

Parancsolj:

http://kepfeltoltes.hu/view/110626/P6120002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110626/P6120003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14578 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:36:10 »

A rehér farostlemez csík gyári? eplus2
Ezekszerint a kábelköteges infótnál vmit félre olvastam.
Én jártam úgy duplazárral, hogy egyik este töltőre kellet tennem az akkut, gondoltam bezárom duplára, akku kivesz, éjszakára legyen zárva.Motroháztetőt lecsaptam. Reggel kulccsal nem lehetett a duplát kinyitni. CSECS.
De kombi lévén a csomagtartót igen. Így onnan kellett be/átmásznom az egész autón, hogy kinyissam a gépháztetőt, akku berak, zárkinyit.
Ha mér így szóba került az összes kombinál a csomagteret nem zárja a dupla, vagy csak nekem nem?
Üdv

Csak kitámasztónak tettem oda valamiért és fater asztalos ezért ez volt kéznél!  hehe
A kombi csomiajtónál csak mechanikus zárat láttam eddig és azoknak semmi köze sem volt a centrálzárhoz!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14579 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:40:51 »

Nájsz képek!

A kézifékkar jobb oldaláról (utánállító) nincs véletlenül?

Közben találtam külön képet is egy Mondeó kézifékkarról:

http://kepfeltoltes.hu/view/110626/K_zif_k_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110626/K_zif_k_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kíváncsi vagyok ki jön rá legelőször hogy ez milyen kézifékkar?  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14580 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:47:35 »

Közben találtam külön képet is egy Mondeó kézifékkarról:

http://kepfeltoltes.hu/view/110626/K_zif_k_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110626/K_zif_k_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kíváncsi vagyok ki jön rá legelőször hogy ez milyen kézifékkar?  hehe

http://mondeoclub.hu/wiki/index.php?title=K%C3%A9zif%C3%A9k_%C3%B6nbe%C3%A1ll%C3%B3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14581 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:49:35 »

Idézek egy blokkolt oldalról:

"Sok Mondeo tulajdonosnak okoz problémát a hatástalan kézifék, sokan fékgondra vagy megnyúlt kézifékkötélre gondolnak, de a hiba sokkal közelebb bújik meg a vezetőhöz, az esetek nagy többségében a kézifékkar autómata utánállítója megy tönkre. Az utánállító úgy dolgozik, hogy amikor a kéziféket lenyomjuk oldott állapotba, egy kis kar egy rugónak engedi, hogy megfeszítse a bowdent. Amikor a racsni akkor is szabadon mozog, amikor a kéziféket behúzzuk, akkor nem feszül meg eléggé a kézifékkötél.
A képen a kézifékkar racsnija látható, általában ez kopik el."

Naplózva
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #14582 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 21:50:36 »

Ha járó motornál lehúzod a madzagokat akkor az egyiknél el kell hogy induljon a venti!
Na a másik a mutatóé!  wave

Köszi a segítséget! De hogy kérjem a boltba vízhőfok jeladó vagy hőgomba? Az alsó fingott ki.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14583 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 22:01:03 »

Idézek egy blokkolt oldalról:

"Sok Mondeo tulajdonosnak okoz problémát a hatástalan kézifék, sokan fékgondra vagy megnyúlt kézifékkötélre gondolnak, de a hiba sokkal közelebb bújik meg a vezetőhöz, az esetek nagy többségében a kézifékkar autómata utánállítója megy tönkre. Az utánállító úgy dolgozik, hogy amikor a kéziféket lenyomjuk oldott állapotba, egy kis kar egy rugónak engedi, hogy megfeszítse a bowdent. Amikor a racsni akkor is szabadon mozog, amikor a kéziféket behúzzuk, akkor nem feszül meg eléggé a kézifékkötél.
A képen a kézifékkar racsnija látható, általában ez kopik el."

Ugyanaz az elv mint a régebbi fordok bovdenes kuplungjánál!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14584 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 22:02:34 »

Köszi a segítséget! De hogy kérjem a boltba vízhőfok jeladó vagy hőgomba? Az alsó fingott ki.


Mindegy hogyan kéred csak magyarázd el hogy hol van és mit csinál mert sajnos több a bírka eladó mint aki érti is amit csinál!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #14585 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 22:10:51 »


Mindegy hogyan kéred csak magyarázd el hogy hol van és mit csinál mert sajnos több a bírka eladó mint aki érti is amit csinál!  wave

Pont ezért kérdeztem mert itt nállunk is birka mind. Na majd elbégetem nekik  nyes
Köszi a segítséget!!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14586 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 22:20:40 »

Pont ezért kérdeztem mert itt nállunk is birka mind. Na majd elbégetem nekik  nyes
Köszi a segítséget!!

 eljen eljen eljen
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14587 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 22:28:44 »

Lecseréltem a képem és ezt meg nem jeleníti meg!  szomoru1
Mekkora képet lehet ide max betenni?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14588 Dátum: 2011.06.26 vasárnap, 22:33:11 »

Lecseréltem a képem és ezt meg nem jeleníti meg!  szomoru1
Mekkora képet lehet ide max betenni?  wow1

Hm, nem tom, talán 150x150 pixel.
Naplózva
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #14589 Dátum: 2011.06.27 hétfő, 18:05:12 »

Amikor bezár akkkor nyomj rá mégegyet a zárógombra! Ülj be hátra és úgy csináld és ha utána nem tudod kinyitni az ajtót belülről akkor van kettős zárad ha ki tudod nyitni akkor nincs vagy már nem olyan zár van benne!

Kipróbáltam, ki tudtam nyitni belülről az ajtót.
Valahol örülök neki, mert nem tud megsz0patni...
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14590 Dátum: 2011.07.01 péntek, 09:48:34 »

Ez miért ilyen olcsó? Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_ghia_digitklima-alufelni-vonohorog-4882913

Hát srácok, megnéztem már jó néhány Mondeot, de azt kell mondanom nehéz viszonylag jó példányt találni.
A hirdetésekben az emberek eltitkolnak egy csomó dolgot, így volt olyan kocsi is, ami a képeken tökéletesnek látszott, viszont amikor emailben magas felbontású képeket kaptam, kiderült hogy a kaszniból 4-5 elem már jócskán rozsdásodik. És nem kevés pénzt kértek a kocsiért...

Bár az alábbinak is vannak hibái, még mindig ez a legszimpatikusabb:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_glx-4838469
Jövő héten még egyszer jobban megsasoljuk, aztán ha jó lesz, lehet le is zárom a nézelődést  Smiley
Köszi mindenkinek az eddigi segítséget is!
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14591 Dátum: 2011.07.01 péntek, 10:01:42 »

Ez miért ilyen olcsó? Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_ghia_digitklima-alufelni-vonohorog-4882913

Hát srácok, megnéztem már jó néhány Mondeot, de azt kell mondanom nehéz viszonylag jó példányt találni.
A hirdetésekben az emberek eltitkolnak egy csomó dolgot, így volt olyan kocsi is, ami a képeken tökéletesnek látszott, viszont amikor emailben magas felbontású képeket kaptam, kiderült hogy a kaszniból 4-5 elem már jócskán rozsdásodik. És nem kevés pénzt kértek a kocsiért...

Bár az alábbinak is vannak hibái, még mindig ez a legszimpatikusabb:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_glx-4838469
Jövő héten még egyszer jobban megsasoljuk, aztán ha jó lesz, lehet le is zárom a nézelődést  Smiley
Köszi mindenkinek az eddigi segítséget is!

Nem nagyon láttam eddig olyan 10en plussz éves autót, ami ne rohadna... de tényleg....

mondjuk a durva az, hogy ezek az árak... ááááááááááááááááááá

545e ft-ért st200-at veszek angliában..... :S :S

sőt ha rászámolod az átírást meg a többit.... akkor pláne VICC

szomorú, hogy ilyen szinten vannak a használtautók itthon....
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14592 Dátum: 2011.07.01 péntek, 10:02:33 »

Ez miért ilyen olcsó? Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_ghia_digitklima-alufelni-vonohorog-4882913

Hát srácok, megnéztem már jó néhány Mondeot, de azt kell mondanom nehéz viszonylag jó példányt találni.
A hirdetésekben az emberek eltitkolnak egy csomó dolgot, így volt olyan kocsi is, ami a képeken tökéletesnek látszott, viszont amikor emailben magas felbontású képeket kaptam, kiderült hogy a kaszniból 4-5 elem már jócskán rozsdásodik. És nem kevés pénzt kértek a kocsiért...

Bár az alábbinak is vannak hibái, még mindig ez a legszimpatikusabb:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_glx-4838469
Jövő héten még egyszer jobban megsasoljuk, aztán ha jó lesz, lehet le is zárom a nézelődést  Smiley
Köszi mindenkinek az eddigi segítséget is!


Kár hogy 4 ajtós de a felszereltség kárpótol majd érte! De a képeken látom a vonóhorgot és egy magasított utánfutót ezért számíthatsz rá hogy egyes alkatrészek kopottabbak leszenk az átlagosnál! De ha a tulaj költött is rá nem csak hajtotta akkor nem kell aggódnod! Nézd meg jól a környezetet mert abból kiderül hogy jó gazda-e a tulaj vagy csak hajtja a lóvét!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14593 Dátum: 2011.07.01 péntek, 10:06:05 »

Ez miért ilyen olcsó? Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_ghia_digitklima-alufelni-vonohorog-4882913

Hát srácok, megnéztem már jó néhány Mondeot, de azt kell mondanom nehéz viszonylag jó példányt találni.
A hirdetésekben az emberek eltitkolnak egy csomó dolgot, így volt olyan kocsi is, ami a képeken tökéletesnek látszott, viszont amikor emailben magas felbontású képeket kaptam, kiderült hogy a kaszniból 4-5 elem már jócskán rozsdásodik. És nem kevés pénzt kértek a kocsiért...

Bár az alábbinak is vannak hibái, még mindig ez a legszimpatikusabb:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_glx-4838469
Jövő héten még egyszer jobban megsasoljuk, aztán ha jó lesz, lehet le is zárom a nézelődést  Smiley
Köszi mindenkinek az eddigi segítséget is!

Az első (fekete) abszolút nem olcsó, ez a reális ára.

A második viszont indokolatlanul drága és nem is tűnik olyan fittnek, mint az első.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14594 Dátum: 2011.07.01 péntek, 10:12:35 »


545e ft-ért st200-at veszek angliában..... :S :S

sőt ha rászámolod az átírást meg a többit.... akkor pláne VICC

Ez igaz, de te is csak addig leszel kemény a fénymásolt angol MOT-oddal, amíg bele nem futsz az első Europolos adatbázishoz is hozzáférő, angol autókat rendszeresen ellenőrző járőrautóba. Ott majd borul a bili, hogy nincs érvényes műszaki és könnyes búcsú lesz a rendszámtól.

Aztán meg indul a büntetőjogi része a közokirat hamisítás miatt és a végén pont annyiba lesz neked is az olcsó jobbkormányos autózás, mint ha vettél volna ilyen drágán itthon egyet.
Kérdezd csak meg Mk2 Kriszt, hogy hogyan jár az, aki így bebukik. Ő tudja, mentek már hozzá sírni emiatt.

Szó-szó, nincs semmi bajom veled és a költséghatékony megoldásoddal, de ha már nem legálisan teszel-veszel autóügyben, akkor legalább legyen annyi eszed, hogy csöndben meghúzod magad és nem reklámozod úton-útfélen. integet2

Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14595 Dátum: 2011.07.01 péntek, 10:17:38 »

Az első (fekete) abszolút nem olcsó, ez a reális ára.

A második viszont indokolatlanul drága és nem is tűnik olyan fittnek, mint az első.

De ha azt nézed több is az extra benne mint a Ghiában!  szomoru1
Kinek mi számít többet aszerint választ!
De azért az nagyon szomorú hogy pár éve még duplája volt az áruk ezeknek az autóknak!  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14596 Dátum: 2011.07.01 péntek, 10:24:59 »

Ez igaz, de te is csak addig leszel kemény a fénymásolt angol MOT-oddal, amíg bele nem futsz az első Europolos adatbázishoz is hozzáférő, angol autókat rendszeresen ellenőrző járőrautóba. Ott majd borul a bili, hogy nincs érvényes műszaki és könnyes búcsú lesz a rendszámtól.

Aztán meg indul a büntetőjogi része a közokirat hamisítás miatt és a végén pont annyiba lesz neked is az olcsó jobbkormányos autózás, mint ha vettél volna ilyen drágán itthon egyet.
Kérdezd csak meg Mk2 Kriszt, hogy hogyan jár az, aki így bebukik. Ő tudja, mentek már hozzá sírni emiatt.

Szó-szó, nincs semmi bajom veled és a költséghatékony megoldásoddal, de ha már nem legálisan teszel-veszel autóügyben, akkor legalább legyen annyi eszed, hogy csöndben meghúzod magad és nem reklámozod úton-útfélen. integet2

Ez pontosan így van! Én mindíg is lenéztem azokat az embereket akik jobb kormányos autóval járnak mert az azt jelenti hogy nem engedhetnek meg maguknak egy ilyen autót és nem egyenes úton járnak csak menőzni és vagánykodni akarnak! Az ilyen emberek meg is érdemlik a büntetést és ezt mindenféle rosszindulat nélkül állítom! Nem is beszélve arról hogy a jobb kormányos autókat én balesetveszélyesnek tartom az itthoni forgalomban!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14597 Dátum: 2011.07.01 péntek, 10:25:11 »

De ha azt nézed több is az extra benne mint a Ghiában!  szomoru1
Kinek mi számít többet aszerint választ!
De azért az nagyon szomorú hogy pár éve még duplája volt az áruk ezeknek az autóknak!  rinya

Nézőpont kérdése csak, hogy szomorú dolog-e. A használt autó nem befektetés. Szerintem pont jó, hogy megy le az áruk, mert a használati értékük ennyi, nem több. Azért olcsóak, mert Ford és nem kell megfizetni az emblémát az elején.

Aki Fordot vesz, az meg arra készüljön, hogy Fordot csak venni jó érzés, eladni már nem az. Mert gyorsan veszít az értékéből. Ez azért jó, mert akinek most még nem futja ilyenre, 2 év múlva már lesz hozzá "kedve".

Egyébként meg nem típust kell venni, hanem állapotot. Eddig minden autómat bőven a piaci ár felett adtam el. Eljöttek, mentek egy kört és megértették, hogy nem a kor számít, hanem a karbantartottság és a felszereltség. Amik 400-550 között mennek, azok a leharcolttól a közepesen vigyázott kategóriáig bárhol lehetnek. Ha kereskedő adja, akkor gondolhatod, hogy mennyiért vette be és az tükrözi az állapotot is. Aki olyat keres, amibe benzin meg kulcs kell csak (minden rendben, friss gyertyák, kábelek, olajok, szűrők, új kuplung, jó klíma, hibamentes működés, stb.) az 600-800 között számoljon egy Mk2 Mondeora és 1999-2000 között keressen.

Vagy vegye meg a feléért és rakja rendbe magának. integet2  
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14598 Dátum: 2011.07.01 péntek, 10:27:44 »

Ez pontosan így van! Én mindíg is lenéztem azokat az embereket akik jobb kormányos autóval járnak mert az azt jelenti hogy nem engedhetnek meg maguknak egy ilyen autót és nem egyenes úton járnak csak menőzni és vagánykodni akarnak! Az ilyen emberek meg is érdemlik a büntetést és ezt mindenféle rosszindulat nélkül állítom! Nem is beszélve arról hogy a jobb kormányos autókat én balesetveszélyesnek tartom az itthoni forgalomban!

Azért ez nem fekete-fehér, mert sokan legálisan használnak jobbkormányos autót, amivel nincs baj.

Itthon egyébként tényleg érdekes jobbkormányosat vezetni, főleg az előzés ciki. taps
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14599 Dátum: 2011.07.01 péntek, 10:30:48 »

Ez igaz, de te is csak addig leszel kemény a fénymásolt angol MOT-oddal, amíg bele nem futsz az első Europolos adatbázishoz is hozzáférő, angol autókat rendszeresen ellenőrző járőrautóba. Ott majd borul a bili, hogy nincs érvényes műszaki és könnyes búcsú lesz a rendszámtól.

Aztán meg indul a büntetőjogi része a közokirat hamisítás miatt és a végén pont annyiba lesz neked is az olcsó jobbkormányos autózás, mint ha vettél volna ilyen drágán itthon egyet.
Kérdezd csak meg Mk2 Kriszt, hogy hogyan jár az, aki így bebukik. Ő tudja, mentek már hozzá sírni emiatt.

Szó-szó, nincs semmi bajom veled és a költséghatékony megoldásoddal, de ha már nem legálisan teszel-veszel autóügyben, akkor legalább legyen annyi eszed, hogy csöndben meghúzod magad és nem reklámozod úton-útfélen. integet2



ÁLLJ!

függetlenül attól, hogy ki hogy tesz, és hogyan autózik, az autó kint annyiba kerül. pont.

kimegyek nyár végén, megveszem az st-t, és kint fizetem, kiviszem egy évben egyszer....

és akkor??? akkor pont le...phat az europolos rendőrautó, meg tisztelt kormány, hogy rászáll a külföldi autókra....

Félre ne értsd, nekem sem veled van bajom.

azzal van a bajom, hogy körbe nézel, és annyi pénzből amennyiből itt mk2 ghiak-ról beszélünk, kint mk3-at vagy mk2-n belül st-t veszel....

ÉS akkor jön az undorító része... mi a b..dös k..a anyukájára fizessek én EU-n belül 400e azaz négyszázezer forint regadót?Huh?Huh?

Kevesen tudják, de az EU vezetősége többször felszólította a magyar államot a regadó eltörlésére, mert az unió alap koncepciójával, és erkölcsi moráljával ellenkezik...

Tehát.... persze, jelen GLX-en tök mindegy milyen okokból úgy vannak dolgok ahogy, ezt ha gondolod személyesen elmesélem.

De a tény nem változik..... olcsóbban jövök ki, ha kimegyek, megveszem az ST-t, és fizetem kint, évente kiviszem MOT-re... lévén, hogy van kint címem, kinti a jogsim....


SPANNER: megtehetném, hogy vegyek egy magyar rendszámos mondeo-t, hidd el, hogy nem ezen van itt a hangsúly.... Viszont ha megtehetem, hogy valamit olcsóbban vegyek meg, miért ne tenném?Huh?
Kifizetni a regadót tudod mivel egyenlő? Mintha végig mennék este az Andrássy-n és kiszórnék 400e ft-ot az ablakon.....

A jobbkormányos autó nézőpont kérdése.... veszélyes e vagy sem.... Apám mindig azt mondta, hogy aki tud vezetni, annak k..vára mindegy hol van a kormány...

hidd el, hogy jobban előzök én a jobbossal mint sok nünüke f@sz az utakon akiknek fingom nincs hogy adhattak jogsit.....

NEM AZ AUTÓ HANEM A SOFŐR A LÉNYEG.....

Naplózva
Oldalak: 1 ... 285 286 287 288 289 290 291 [292] 293 294 295 296 297 298 299 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.