SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15150 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:59:39 » |
|
a kormányvezérlés a legelső dolog volt,amit kiszedtem.A kékből is kivettem,mert állandóan belevertem a térdem.Ebből kifolyólag csak egy darab hús (pontosabban kettő) hiányzik a térdemből és nem épült bele az a xar.Másrészt meg ha rádiót hallgatok az úgyis vagy a rádió88 vagy reggel a neó.ha mp3-at,az meg vagy acdc vagy metallica.vagy a motorhang...tolatóradar nélkül megvagyok,tekintettel arra,hogy olyan helyre szoktam állni,ahonnan ki tudok jönni.Tolatva meg nemigen szoktam parkolni mert:-utálom a hátsó üveg torzítása miatt a tolatást és mindig alulbecsülöm a távot (kb. fél méterrel);-mert ***t se látok a szárnytól;-mert minek ha egyszerűbben is lehet...
Én mindenhová tolatva állok be de a tolatóradar miatt ez túl könnyű és ha elromlik biztos lekoccolom a hátulját! A kilátás miatt nem kapkodom el a szárny beszerzését én sem de előbb utóbb csak felteszek egyet rá! Anno az Escorton nagyon praktikus volt mert pont olyan hosszan nyúlott hátra mint a lökös ezért pontosan lehetett tudni a hátsó szélvédőn keresztül is hogy hol a kocsi vége!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Dan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
|
|
« Új hozzászólás #15151 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:02:00 » |
|
Szép összefoglaló gratula! És minden igaz a Mondik több mint felére! Én még hozzátenném az első szélvédőfűtést és az ülésmagasságállító fogaskereket de amúgy minden korrekt volt! Jah, igaz. Bár első szélvédő fűtésem nincs, az ülésmagasságállítóm meg működik. Abba lehet csináltatni fogaskereket, aki el nem tudja képzelni az életét nélküle. A szélvédő is kényelmi extra (bár szerintem az egyik legjobb) csillaggarázsosoknak. Nekem is tervbe van véve, úgy voltam vele, ha kapok egy nagyobb kavicsot, és egyébként is cserés lesz, akkor ilyenre cserélem, bár elég borsos a 60k. Csak az együtt töltött 140 000 km alatt nem jött össze még kőfelverődés. Tehát elmondható, hogy inkább csak kis bosszantó hibák, fődarab ritkán megy tönkre minden előjel nélkül, ha minimálisan karban van tartva, akkor nem hagy ott a semmi közepén vasárnap este. A mondeosnak nem a tréleres a legjobb barátja. Szerelő-dolog: idáig 4 szerelőnél volt, sehol nem okozott a szerelése gondot, torx manapság minden közepesen felszerelt műhelyben van. Az utóbbi 4 évben olajcserére is szervízbe hordom (aknám sincs, meg türelmem sem bakokkal meg pallókkal baszkódni), ilyenkor meg is emelik a kocsit és a szerelőgyerek átnézi a féket-futóművet, motort stb, ez szokott kerülni nekem 3000 Ft-ba évente kétszer.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dan
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 31
|
|
« Új hozzászólás #15152 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:05:49 » |
|
Én mindenhová tolatva állok be de a tolatóradar miatt ez túl könnyű és ha elromlik biztos lekoccolom a hátulját! A kilátás miatt nem kapkodom el a szárny beszerzését én sem de előbb utóbb csak felteszek egyet rá! Anno az Escorton nagyon praktikus volt mert pont olyan hosszan nyúlott hátra mint a lökös ezért pontosan lehetett tudni a hátsó szélvédőn keresztül is hogy hol a kocsi vége! Szintén. Udvar, híd, parkoló a bevásrlóközpontban, mindenhova farral. És tolatóradarom sincs
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15153 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:11:59 » |
|
Szintén. Udvar, híd, parkoló a bevásrlóközpontban, mindenhova farral. És tolatóradarom sincs és egyébként is,mennyivel hülyegyerekesebb kitolatni a parkolóból majd nagy gázzal,kis kuplunggal sikító és füstölő gumikkal elindulni...aláfestést az üvöltő motor ad...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15154 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:13:36 » |
|
Szintén. Udvar, híd, parkoló a bevásrlóközpontban, mindenhova farral. És tolatóradarom sincs Én amikor megvettem a verdát beálltam orral és sikeresen leszedtem alul a gumicsíkot a lökös aljáról! Na ha az egyszer eldeformálódik akkor elég nehéz visszarakni és egy része állandóan lejön ezért mindíg nyomogattam vissza! Na ez az oka hogy nem állok be sehová sem orral a radar az már csak hab a tortán!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #15155 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:14:04 » |
|
és egyébként is,mennyivel hülyegyerekesebb kitolatni a parkolóból majd nagy gázzal,kis kuplunggal sikító és füstölő gumikkal elindulni...aláfestést az üvöltő motor ad...
csak a gumi ne fogyna
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #15156 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:14:56 » |
|
Én amikor megvettem a verdát beálltam orral és sikeresen leszedtem alul a gumicsíkot a lökös aljáról! Na ha az egyszer eldeformálódik akkor elég nehéz vis***akni és egy része állandóan lejön ezért mindíg nyomogattam vissza! Na ez az oka hogy nem állok be sehová sem orral a radar az már csak hab a tortán!
nekünk van benne, de nem győztem kikapcsolgatni az st optikával már nem is kerül vissza
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15157 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:15:25 » |
|
Én amikor megvettem a verdát beálltam orral és sikeresen leszedtem alul a gumicsíkot a lökös aljáról! Na ha az egyszer eldeformálódik akkor elég nehéz vis***akni és egy része állandóan lejön ezért mindíg nyomogattam vissza! Na ez az oka hogy nem állok be sehová sem orral a radar az már csak hab a tortán!
nekem az nincs...megoldás részedre a csavar vagy szegecs...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15158 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:19:31 » |
|
nekem az nincs...megoldás részedre a csavar vagy szegecs...
Nem gányolunk vazze! Másik lökös gumistól oszt jónapot! Még a fényzőnek sem engedtem levenni róla amikor fújta a lököst! Azé tanúúút hogy ragasszon vazze! Az én pénzemééé má nehogymááá ne úgy legyen ám vazze!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15159 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:20:26 » |
|
nekünk van benne, de nem győztem kikapcsolgatni az st optikával már nem is kerül vissza Ha má maj nem kő maj mögbótójuk! UI: A kapcsolgatás viszont nem tiszta nekem!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15160 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:21:40 » |
|
Nem gányolunk vazze! Másik lökös gumistól oszt jónapot! Még a fényzőnek sem engedtem levenni róla amikor fújta a lököst! Azé tanúúút hogy ragasszon vazze! Az én pénzemééé má nehogymááá ne úgy legyen ám vazze! igaz...de ezt a fémbetétes vackot ragasztgatni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #15161 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:24:59 » |
|
Ha má maj nem kő maj mögbótójuk! UI: A kapcsolgatás viszont nem tiszta nekem! utólagos a cucc és kikapcsolható a sípolása
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15162 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:27:10 » |
|
igaz...de ezt a fémbetétes vackot ragasztgatni...
Gyárilag az jól fel van rakva ezért kerestem olyan kököst amelyikről még sosem szedték le mert az az igazi!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15163 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:27:31 » |
|
Gyárilag az jól fel van rakva ezért kerestem olyan kököst amelyikről még sosem szedték le mert az az igazi! akkor minek kellett bele:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15164 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:28:22 » |
|
utólagos a cucc és kikapcsolható a sípolása Ja így már értem! Akkó inkább nem bótulunk me nincs rajta fordos lógó!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15165 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:29:44 » |
|
akkor minek kellett bele: Nem bele hanem rá illetve alá! És azé me az gyárilag úgy van! És ha úgy van akkó úgy van és annak akkó úgy köll lenni! Teccikérteni???
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15166 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:33:25 » |
|
Nem bele hanem rá illetve alá! És azé me az gyárilag úgy van! És ha úgy van akkó úgy van és annak akkó úgy köll lenni! Teccikérteni??? nem.azt írja utólagos.akkor mi a gyári?gyári utólagos sípolós izá,amit ki kell kapcsolni mert sípol?akkor minek is bele?inkább egy bólogatós kutya,az csendben van...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15167 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:39:30 » |
|
nem.azt írja utólagos.akkor mi a gyári?gyári utólagos sípolós izá,amit ki kell kapcsolni mert sípol?akkor minek is bele?inkább egy bólogatós kutya,az csendben van...
A gumivédő az első lökös alatt van gyárilag! A gyári tolatóradar kijelzője meg a jobb hátsó oszlopon látsz egy kerek takarófedelet na annak meg ott a gyári helye de és ledes de ritka mint a fehér holló! Majd csinálok róla képet! Így már tiszta a kép?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15168 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:44:18 » |
|
A gumivédő az első lökös alatt van gyárilag! A gyári tolatóradar kijelzője meg a jobb hátsó oszlopon látsz egy kerek takarófedelet na annak meg ott a gyári helye de és ledes de ritka mint a fehér holló! Majd csinálok róla képet! Így már tiszta a kép? nem.a sípoló gumivédő gyári utólagos cucc,ami ledesben ritkaság és kerek takarófedél alatt lakik és az egy fehér holló?És hol van a bóéogató kutya ami nem sípol?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
astor72
|
|
« Új hozzászólás #15169 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:45:58 » |
|
nem.a sípoló gumivédő gyári utólagos cucc,ami ledesben ritkaság és kerek takarófedél alatt lakik és az egy fehér holló?És hol van a bóéogató kutya ami nem sípol? mennyé aludni!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15170 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:47:33 » |
|
nem.a sípoló gumivédő gyári utólagos cucc,ami ledesben ritkaság és kerek takarófedél alatt lakik és az egy fehér holló?És hol van a bóéogató kutya ami nem sípol? A kutya az nem sípol hanem harap! De olyan csak a nagyoknak vanik és én még kicsike vok hozzá!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15171 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:47:52 » |
|
mennyé aludni!!!!!!!!!!!!!
Támogatom a javaslatot!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15172 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 22:50:19 » |
|
mennyé aludni!!!!!!!!!!!!!
jólvanna...nem kell mindjárt indulatosnak lenni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HegeGabi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15173 Dátum: 2011.08.02 kedd, 13:09:31 » |
|
Akkor viszont szeretném megkérdezni, hogy a fórumon tartózkodók közül, aki ért egy Ford Mondeo Mk2 1.8i autóhoz, van e Valaki aki Veresegyház vagy Fót 50 Km-es körzetében lakik??
(Nincs jelentkezős szmájli, így most ezt használom )Dunakeszi. Igaz, mint látszik, Mk1. De ismereteim szerint ugyanott van a T elem mindkét típus esetében . Szerk.: És itt a kép kedves lógó***űek! Üdv, HegeGabi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 13:17:14 írta HegeGabi »
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15174 Dátum: 2011.08.02 kedd, 13:14:11 » |
|
(Nincs jelentkezős szmájli, így most ezt használom )Dunakeszi. Igaz, mint látszik, Mk1. De ismereteim szerint ugyanott van a T elem mindkét típus esetében . Mint ahogy a Zetec motoroknál általában lenni szokott! Aztán nemám a végén még rábeszéled hogy cserélje le a verdáját egy fitti Ladára!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
HegeGabi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15175 Dátum: 2011.08.02 kedd, 13:18:25 » |
|
... Aztán nemám a végén még rábeszéled hogy cserélje le a verdáját egy fitti Ladára! Nem. Csak rábeszélem, hogy vegyen egyet, és adja nekem ajándékba amiért segítettem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15176 Dátum: 2011.08.02 kedd, 14:00:30 » |
|
Nem. Csak rábeszélem, hogy vegyen egyet, és adja nekem ajándékba amiért segítettem. Az se rossz!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Pista85
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15177 Dátum: 2011.08.02 kedd, 16:12:19 » |
|
Sziasztok! Nagyon köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, véleményeket, tapasztalatokat ! Hálás vagyok nektek! További szép napot mindenkinek! Maradok tisztelettel: Pisti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15178 Dátum: 2011.08.03 szerda, 09:39:56 » |
|
Találtam egy képet egy T-elemről de nem tudom erről volt-e szó a témában ezért az illetékesek megszakérthetnék a képet hátha előrébb jutunk a témában! Ja és ha nem ez az akkor mi ez? ez az, bár nem ilyen csövek mennek rá, de lehet, hogy az ablakmosóhoz használta valaki alternatívaként
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15179 Dátum: 2011.08.03 szerda, 09:46:54 » |
|
ez az, bár nem ilyen csövek mennek rá, de lehet, hogy az ablakmosóhoz használta valaki alternatívaként Sajnos már én sem emlékszem rá hogy mi hogy volt mert már elég régen kikaptam a verdából a motort de mivel az ablakmosó fűthető volt ezért egyben elvitték úgyhogy ott nem volt semmi varia! Aztán lehet hogy csak fel lett oda dobva a cső hogy ne legyen útban a szerelésnél aztán úgy is maradt! Gyárilag nem ott megy amúgy?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
astor72
|
|
« Új hozzászólás #15180 Dátum: 2011.08.03 szerda, 09:49:23 » |
|
igen ez is egy t elem, de ez az ablakmosóhoz tartozik. az anyós oldalon a spricnire ez megy rá...
|
|
|
Naplózva
|
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15181 Dátum: 2011.08.03 szerda, 10:02:56 » |
|
igen ez is egy t elem, de ez az ablakmosóhoz tartozik. az anyós oldalon a spricnire ez megy rá...
És tényleg! Igazad van most már beugrott nekem is! A balos meg csak egy könyök-elem és ezt azért nem vitték el mert ez minden verdában ugyanaz és csak a sprickafej fűthető mert arra mennek rá a szálak meg a tartályra! Akkor mindjárt le is veszem a képet nehogy valakit is megzavarjon!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #15182 Dátum: 2011.08.03 szerda, 10:23:14 » |
|
És tényleg! Igazad van most már beugrott nekem is! A balos meg csak egy könyök-elem és ezt azért nem vitték el mert ez minden verdában ugyanaz és csak a sprickafej fűthető mert arra mennek rá a szálak meg a tartályra! Akkor mindjárt le is veszem a képet nehogy valakit is megzavarjon! Megerősítem, az ablakmosóhoz tartozik. Nem rég feltűnt, hogy egyre erőtlenebben löki a lötyit a szélvédőre.. már gondoltam, hogy eldugult valami, esetleg meghalt a motorja.. Aztán kiderült, hogy a T elem kerék felőli végén megrepedt a cső.. micsoda álom volt onnan kibányászni.. törik, pattan az egész.. most duck tape tartja össze meg egy kis szilikon cső.. de nem tudom az mennyire szereti a motor hőjét hosszú távon
|
|
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15183 Dátum: 2011.08.03 szerda, 11:19:52 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mcsaba
|
|
« Új hozzászólás #15184 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:21:39 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
|
|
|
HegeGabi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15185 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:41:50 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15186 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:42:28 » |
|
Hát...a megoldás,hogy próbálgatod...ezt nem tudod pattintani,mert ragasztva van.Erre sajnos nincs jó megoldás,mert mindenki máshogy küszködi ki.Az ülésnél arra ügyelj,hogy mielőtt eltéped a vezetékeket,ne felejtsd el széthúzni őket a csatiknál.Van,hogy nekem sem jut az eszembe...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
astor72
|
|
« Új hozzászólás #15187 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:45:10 » |
|
nemtom, mk2-őn hogy van. mk1-en a hamutartó alatt egy műanyag "sín" van bepattintva. azzal szoktam kezdeni, a többi már jön ki.
|
|
|
Naplózva
|
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #15188 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:47:14 » |
|
nemtom, mk2-őn hogy van. mk1-en a hamutartó alatt egy műanyag "sín" van bepattintva. azzal szoktam kezdeni, a többi már jön ki.
ugyan ugy
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15189 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 17:57:07 » |
|
nemtom, mk2-őn hogy van. mk1-en a hamutartó alatt egy műanyag "sín" van bepattintva. azzal szoktam kezdeni, a többi már jön ki.
Nálam is így van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mcsaba
|
|
« Új hozzászólás #15190 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 18:07:15 » |
|
Köszönöm! Úgy láttam, hogy csak az anyósülés alatt van valami kábel jó nagy csatival. A váltószoknyának nem örülök, félek, hogy nem tudom megfelelően visszaragasztani. Pedig nagyon beterveztem egy kiadós kárpit és szőnyegtisztítást. nem koszos, csak már készülök rá egy ideje.
|
|
|
Naplózva
|
2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
|
|
|
astor72
|
|
« Új hozzászólás #15191 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 18:17:30 » |
|
Köszönöm! Úgy láttam, hogy csak az anyósülés alatt van valami kábel jó nagy csatival. A váltószoknyának nem örülök, félek, hogy nem tudom megfelelően vis***agasztani. Pedig nagyon beterveztem egy kiadós kárpit és szőnyegtisztítást. nem koszos, csak már készülök rá egy ideje. a szoknyán nincs mit ragasztani. egy műanyag keretre van felkapcsozva, ami a boxba van bepattintva. a váltókaron meg rajta maradhat, ki tudod forgatni, ha veszed ki a boxot. visszaszerelésnél a kézifék kar felől elkezded bepattintani a helyére és a hamuzó alatt fejezed be. nem egy ördöngős feladat.
|
|
|
Naplózva
|
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15192 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 18:21:24 » |
|
a szoknyán nincs mit ragasztani. egy műanyag keretre van felkapcsozva, ami a boxba van bepattintva. a váltókaron meg rajta maradhat, ki tudod forgatni, ha veszed ki a boxot. visszaszerelésnél a kézifék kar felől elkezded bepattintani a helyére és a hamuzó alatt fejezed be. nem egy ördöngős feladat.
Ezen gondolkodtam idáig hogy én hogyan szedtem le de nem jöttem rá sehogyan sem! Aztán most hogy beírtad beugrott hogy sehogy sem szedtem le mert azzal együtt vettem ki! Ha jól fel van húzva a kézfékkar akkor igaz hogy épphogy de ki lehet játszani de az is igaz hogy nekem akkor már az ülések nem voltak benn de szerintem ülésekkel is ki lehet venni max két embernek kell fogni kétoldalról és igazgatni!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
mcsaba
|
|
« Új hozzászólás #15193 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 18:27:36 » |
|
Köszönöm! Már kezdett lelohadni a lelkesedésem, de most megint kedvet kaptam! Már csak két kánikulai nap kellene a száradás miatt...
|
|
|
Naplózva
|
2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15194 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:42:50 » |
|
Köszönöm! Már kezdett lelohadni a lelkesedésem, de most megint kedvet kaptam! Már csak két kánikulai nap kellene a száradás miatt... akkor még ne kezdj neki...talán jövő hét utáni héten.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Viló
|
|
« Új hozzászólás #15195 Dátum: 2011.08.05 péntek, 00:20:24 » |
|
Köszönöm! Úgy láttam, hogy csak az anyósülés alatt van valami kábel jó nagy csatival. A váltószoknyának nem örülök, félek, hogy nem tudom megfelelően vis***agasztani. Pedig nagyon beterveztem egy kiadós kárpit és szőnyegtisztítást. nem koszos, csak már készülök rá egy ideje. Biztos, hogy a vezető ülés alatt is lesz pár csati. Főleg ha fűthető és elektromos az ülésed. De az övfeszítőé is ott kell legyen.
|
|
|
Naplózva
|
1997 1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.
2004 F1 2.0 TDCi kombi automata.
|
|
|
HegeGabi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15196 Dátum: 2011.08.05 péntek, 07:51:18 » |
|
nemtom, mk2-őn hogy van. mk1-en a hamutartó alatt egy műanyag "sín" van bepattintva. azzal szoktam kezdeni, a többi már jön ki.
Dettó. Most a hétvégén játszottam ezt a dolgot, úgyhogy még frissek az emlékek .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #15197 Dátum: 2011.08.05 péntek, 08:02:57 » |
|
Dettó. Most a hétvégén játszottam ezt a dolgot, úgyhogy még frissek az emlékek . ez jó én kedden bohockodtam
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15198 Dátum: 2011.08.05 péntek, 08:05:10 » |
|
nemtom, mk2-őn hogy van. mk1-en a hamutartó alatt egy műanyag "sín" van bepattintva. azzal szoktam kezdeni, a többi már jön ki.
A kettesen már csavarok fogják felülről és elöl még oldalról is! De ha esetleg nem oldódik meg most a hétvégén az ügy akkor jövő héten már eljutok a másik autómhoz és akkor csinálok képeket is!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #15199 Dátum: 2011.08.05 péntek, 08:57:31 » |
|
A kettesen már csavarok fogják felülről és elöl még oldalról is! De ha esetleg nem oldódik meg most a hétvégén az ügy akkor jövő héten már eljutok a másik autómhoz és akkor csinálok képeket is! azülés közti boxot igen.hamutarto kinyit balra fent csavar,szivargyujtó takaró lepattint jobra fent csavar,kivül kétoldalt két két csavar könyök támaszalján három és mozditható.(szerintem már kiszedte)
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
|