misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15350 Dátum: 2011.08.23 kedd, 21:55:31 » |
|
Vigyé fotómasinát oszt maj mink is szömözgetünk hátha kő minékünk is valamije nekíje! írd azt,hogy pici pénzé kellene neked hátsó tárcsafék köcölékkel együtt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15351 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:23:12 » |
|
írd azt,hogy pici pénzé kellene neked hátsó tárcsafék köcölékkel együtt...
Mosnemkő! Majd tavasszal talán de télire jó lesz a dobfék is!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Tomo7
|
|
« Új hozzászólás #15352 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:35:34 » |
|
Nekem ilyen felnim van. Nagyon tetszik csak takarítani ne kéne. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
|
|
|
Naplózva
|
ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6 ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD
2008 S-max 1,8TDCI
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15353 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:42:23 » |
|
Mibe fáj kb egy tempomat utólagos beszerelése 2-esbe, illetve mekkora meló?
A szett ára kábé 30-40 ropi a beszerelése meg kábé két órás meló és ha nem vagy nagyon "külsős" akkor akár te is nekiállhatsz mert mindennek megvan a helye ezért nem egy lehetetlen küldetés!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15354 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:43:31 » |
|
Én is pont ezt írtam nemrég! A Fiestámé is kicsit hasonló csak jóval vastagabb osztott küllőkkel!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15355 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:54:18 » |
|
Mibe fáj kb egy tempomat utólagos beszerelése 2-esbe, illetve mekkora meló?
35e a szett bőrkormánnyal. A beszerelés pikk-pakk, ha Ghia a verda.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomo7
|
|
« Új hozzászólás #15356 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:58:08 » |
|
A szett ára kábé 30-40 ropi a beszerelése meg kábé két órás meló és ha nem vagy nagyon "külsős" akkor akár te is nekiállhatsz mert mindennek megvan a helye ezért nem egy lehetetlen küldetés!
Én kb.2-2,5 óra alatt kényelmesen megcsináltam teljes kábelezéssel, kisebb műszaki érzék szükséges a beszereléshez.
|
|
|
Naplózva
|
ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6 ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD
2008 S-max 1,8TDCI
|
|
|
astor72
|
|
« Új hozzászólás #15357 Dátum: 2011.08.23 kedd, 23:17:20 » |
|
Én kb.2-2,5 óra alatt kényelmesen megcsináltam teljes kábelezéssel, kisebb műszaki érzék szükséges a beszereléshez.
a műszaki érzék megvan neki...szokott csinálni műlegyeket ja meg redőnyt is..
|
|
|
Naplózva
|
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #15358 Dátum: 2011.08.23 kedd, 23:31:06 » |
|
a műszaki érzék megvan neki...szokott csinálni műlegyeket ja meg redőnyt is.. hát ha még aláírása is lenne
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15359 Dátum: 2011.08.24 szerda, 00:29:57 » |
|
Én kb.2-2,5 óra alatt kényelmesen megcsináltam teljes kábelezéssel, kisebb műszaki érzék szükséges a beszereléshez.
Az vesz el jó sok időt hogy minden szépen be legyen húzva és el legyen vezetve!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15360 Dátum: 2011.08.24 szerda, 07:51:42 » |
|
Az vesz el jó sok időt hogy minden szépen be legyen húzva és el legyen vezetve! Ez igaz, tényleg sok idő. Csak nem neki, hanem a gyári szerelőmunkásoknak. Ghiában minden be van vezetékelve ugyanis, 5 csatit kell csak összedugni (2 lábtér 2 kormány 1 motortér).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15361 Dátum: 2011.08.24 szerda, 07:57:02 » |
|
Ez igaz, tényleg sok idő. Csak nem neki, hanem a gyári szerelőmunkásoknak.
Ghiában minden be van vezetékelve ugyanis, 5 csatit kell csak összedugni (2 lábtér 2 kormány 1 motortér).
Ez így igaz! De mivel nem tudunk a verdájáról semmit ezért az a valószínűbb hogy nem Ghia kábelköteges a vas!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15362 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:06:04 » |
|
Ez így igaz! De mivel nem tudunk a verdájáról semmit ezért az a valószínűbb hogy nem Ghia kábelköteges a vas! Csak a magad nevében nyilatkozz, Kolléga. Az itteniek többsége sokat tud a verdájáról, sőt páran már ültek is benne. Ghia lesz az!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HegeGabi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15363 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:27:59 » |
|
Én kb.2-2,5 óra alatt kényelmesen megcsináltam teljes kábelezéssel, kisebb műszaki érzék szükséges a beszereléshez.
Tényleg kell a kormányhoz az átvezető gyűrű is? Ez igaz, tényleg sok idő. Csak nem neki, hanem a gyári szerelőmunkásoknak. Ghiában minden be van vezetékelve ugyanis, 5 csatit kell csak összedugni (2 lábtér 2 kormány 1 motortér).
Mk2-ben nem létezik olyan Ghia, hogy nincs minden bekábelezve? Csak mert Mk1-ben van olyan Ghia, amiben nincs bevezetékelve a tempomat. Legalábbis a motortérben nincs meg a csatija.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15364 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:30:34 » |
|
Tényleg kell a kormányhoz az átvezető gyűrű is? Mk2-ben nem létezik olyan Ghia, hogy nincs minden bekábelezve? Csak mert Mk1-ben van olyan Ghia, amiben nincs bevezetékelve a tempomat. Legalábbis a motortérben nincs meg a csatija.
Nekem nem kellett cserélni, de ez lehet a Ghiaság miatt. Én nem láttam olyan Ghiát II-esből, amiben ne lett volna. De ettől még lehetséges. Azért nem valószínű, mert a motortéri csatiról megy a duda testelése.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15365 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:39:54 » |
|
Csak a magad nevében nyilatkozz, Kolléga. Az itteniek többsége sokat tud a verdájáról, sőt páran már ültek is benne. Ghia lesz az!
Ha már ennyire népszerű a verdája akkor már értem miért nincs aláírása! Akkor csak szerezni kell neki egy szettet és egy minitali keretében bedobhatjátok a verdájába a cuccot!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15366 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:44:23 » |
|
Tényleg kell a kormányhoz az átvezető gyűrű is? Mk2-ben nem létezik olyan Ghia, hogy nincs minden bekábelezve? Csak mert Mk1-ben van olyan Ghia, amiben nincs bevezetékelve a tempomat. Legalábbis a motortérben nincs meg a csatija.
Én erről egyer azt hallottam hogy az MK1-es Mondit előbb el kezdték gyártani minthogy tempomat létezett volna hozzá ezért nincs benne a gyári full kötegben a cucca! Hogy ez tényleg így volt vagy menet közben módosítottak a kábelezésén azt viszont nem tudom! Fordoknál egy ideje viszont csak kétféle köteg létezik ma már a full és az alap bár az alapfelszereltség is országonként változó volt elég sokáig!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15367 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:44:49 » |
|
Ha már ennyire népszerű a verdája akkor már értem miért nincs aláírása! Akkor csak szerezni kell neki egy szettet és egy minitali keretében bedobhatjátok a verdájába a cuccot! Még inkognítózik kicsit, abban bízik, hogy visszaáll a régi fórum és addig kihúzza itt álnéven.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15368 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:45:44 » |
|
Ez igaz, tényleg sok idő. Csak nem neki, hanem a gyári szerelőmunkásoknak.
Ghiában minden be van vezetékelve ugyanis, 5 csatit kell csak összedugni (2 lábtér 2 kormány 1 motortér).
nana,azért csak óvatosan.Ugyebár nemrég szét lett kapva a kék autó és lópikulát volt bevezetékezve.Ami nem volt benne gyárilag,annak csak a hűlt helye volt.Se a hátsó elektromos ablak,se a szélvédőfűtés,tempomat stb...semmi nem volt meg gyárilag.Igaz,ez már alapból magyarországra készült,szerintem ezért.Talán az ülésfűtés kapcsoló csatlakozói voltak meg egyedül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15369 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:48:33 » |
|
Nekem nem kellett cserélni, de ez lehet a Ghiaság miatt.
Én nem láttam olyan Ghiát II-esből, amiben ne lett volna. De ettől még lehetséges.
Azért nem valószínű, mert a motortéri csatiról megy a duda testelése.
Ha már szóba került a duda akkor megkérdezném hogy elöl minden verdán két duda van a két szélen?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15370 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:49:22 » |
|
Még inkognítózik kicsit, abban bízik, hogy visszaáll a régi fórum és addig kihúzza itt álnéven. Na akkor kezetfoghattok!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15371 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:52:47 » |
|
nana,azért csak óvatosan.Ugyebár nemrég szét lett kapva a kék autó és lópikulát volt bevezetékezve.Ami nem volt benne gyárilag,annak csak a hűlt helye volt.Se a hátsó elektromos ablak,se a szélvédőfűtés,tempomat stb...semmi nem volt meg gyárilag.Igaz,ez már alapból magyarországra készült,szerintem ezért.Talán az ülésfűtés kapcsoló csatlakozói voltak meg egyedül.
Meg tudták, hogy a tiéd lesz, úgyhogy nem is raktak bele semmit, mert minek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15372 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:53:04 » |
|
nana,azért csak óvatosan.Ugyebár nemrég szét lett kapva a kék autó és lópikulát volt bevezetékezve.Ami nem volt benne gyárilag,annak csak a hűlt helye volt.Se a hátsó elektromos ablak,se a szélvédőfűtés,tempomat stb...semmi nem volt meg gyárilag.Igaz,ez már alapból magyarországra készült,szerintem ezért.Talán az ülésfűtés kapcsoló csatlakozói voltak meg egyedül.
Akkor a tiéd az alapköteggel volt szerelve és utólag kötöttek rá? Mondjuk anno magyarországon nagy divat volt hogy alap autók jöttek és utólag rakták bele az extrákat és ez is nagy üzlet volt főleg ha nem egészen gyári cuccokat építettek bele! Aztán jól el is terjedt a nép között hogy nem köll extra mert úgyis elromlik meg csak a baj van vele!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15373 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:53:16 » |
|
Ha már szóba került a duda akkor megkérdezném hogy elöl minden verdán két duda van a két szélen?
Nekem biztosan!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15374 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:53:58 » |
|
Akkor a tiéd az alapköteggel volt szerelve és utólag kötöttek rá? Mondjuk anno magyarországon nagy divat volt hogy alap autók jöttek és utólag rakták bele az extrákat és ez is nagy üzlet volt főleg ha nem egészen gyári cuccokat építettek bele! Aztán jól el is terjedt a nép között hogy nem köll extra mert úgyis elromlik meg csak a baj van vele! Kevered az auitóit. A kékben nem volt semmi, a zöldben van minden.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15375 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:54:41 » |
|
Na akkor kezetfoghattok! Szoktunk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15376 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:54:53 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15377 Dátum: 2011.08.24 szerda, 08:55:58 » |
|
Kevered az auitóit. A kékben nem volt semmi, a zöldben van minden.
Na ezt azért ki kérem magunknak!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15378 Dátum: 2011.08.24 szerda, 09:15:58 » |
|
Meg tudták, hogy a tiéd lesz, úgyhogy nem is raktak bele semmit, mert minek. így van.... De tényleg nem volt benne semmi bevezetékezve.A zöldben viszont minden gyári,egyedül a hangszórókat cserélte ki valaki gyári helyett másikra valamelyik tulaj.Az első szélvédőfűtés jobb oldalát viszont nem tudom munkára bírni.Fújkáltam a csatit,cseréltem a biztit,akkor se működik.Ötlet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15379 Dátum: 2011.08.24 szerda, 09:43:49 » |
|
Na ezt azért ki kérem magunknak!
Kérjél nekem is egy kört. De hideg legyen!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fügelaci
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15380 Dátum: 2011.08.24 szerda, 12:20:13 » |
|
így van.... De tényleg nem volt benne semmi bevezetékezve.A zöldben viszont minden gyári,egyedül a hangszórókat cserélte ki valaki gyári helyett másikra valamelyik tulaj.Az első szélvédőfűtés jobb oldalát viszont nem tudom munkára bírni.Fújkáltam a csatit,cseréltem a biztit,akkor se működik.Ötlet? Először talán meg kéne mérni ellenállás mérővel, hogy van e ellenállás érték, és mennyi. Aztán meg kéne mérni, van e feszültség a csatlakozón, mikor be van kapcsolva a fűtés. Aztán lehet indulni visszafelé egyesével a csatlakozások átvizsgálásával, mérésekkel. Műszer van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
astor72
|
|
« Új hozzászólás #15381 Dátum: 2011.08.24 szerda, 12:30:05 » |
|
Ha már szóba került a duda akkor megkérdezném hogy elöl minden verdán két duda van a két szélen?
csak mk1-ről tudok beszélni, de nem. csak a v6-ban van gyárilag 2. az előzőekben csak egy volt, igaz azok nem ia ghia felszereltségűek voltak. az egyik glx, a másik clx.
|
|
|
Naplózva
|
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15382 Dátum: 2011.08.24 szerda, 12:43:50 » |
|
csak mk1-ről tudok beszélni, de nem. csak a v6-ban van gyárilag 2. az előzőekben csak egy volt, igaz azok nem ia ghia felszereltségűek voltak. az egyik glx, a másik clx.
Nekem gyárilag kettő volt plusz egy a csomitartóban! De mivel gyári jobbos meg balos tartón vannak és mindkét Mondimban kettő van elöl ezért gondolom ez is egy Ghia extra lehet!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15383 Dátum: 2011.08.24 szerda, 15:05:08 » |
|
Nekem gyárilag kettő volt plusz egy a csomitartóban! De mivel gyári jobbos meg balos tartón vannak és mindkét Mondimban kettő van elöl ezért gondolom ez is egy Ghia extra lehet!
a glx-ben nekem is csak egy volt,mind a kettőben.A két véhatosban kettő-kettő volt,igaz a mostaniban is csak az egyik üzemel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Black
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15384 Dátum: 2011.08.24 szerda, 15:23:03 » |
|
a glx-ben nekem is csak egy volt,mind a kettőben.A két véhatosban kettő-kettő volt,igaz a mostaniban is csak az egyik üzemel.
Még egy napig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HegeGabi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15385 Dátum: 2011.08.24 szerda, 15:58:45 » |
|
Én erről egyer azt hallottam hogy az MK1-es Mondit előbb el kezdték gyártani minthogy tempomat létezett volna hozzá ezért nincs benne a gyári full kötegben a cucca! Hogy ez tényleg így volt vagy menet közben módosítottak a kábelezésén azt viszont nem tudom! Fordoknál egy ideje viszont csak kétféle köteg létezik ma már a full és az alap bár az alapfelszereltség is országonként változó volt elég sokáig!
Ez nem teljesen igaz. Van olyan kábelkötegem - igaz '96-os évjáratú kocsiból -, amiben gyárilag benne van a tempomat motor motortéri csatlakozója. Milyen ideje? Mert még az Mk3 is egy rakat cikkszámot hoz ugyanarra a kábelkötegre, ami lehet, hogy igaz az elméletedre, miszerint országonként változó. Viszont utánanéztem - ha érdekel valakit - pár dolognak. Mk2 teljes életpályáját nézve. Csak Ghia felszereltség és csak LHD. 32 különböző cikkszámot hoz csak a műszerfal kábelkötegre. Kiemeltem egy periódust: '97.12 és '98.05 között gyártottakban is 4 különböző cikkszámú műszerfal kábelköteget ír a Ghia modellekhez. Ez alapján azért szerintem van különbség az egyes modellek felszereltsége között. Legalábbis az "kisokos" ezt hozza. Igaz, az is lehet, hogy behozták Mo.-ra a full Ghia modelleket, aztán amit a vásárló nem kért az extrák közül, azt elvitel előtt kiszedték, de a csati ott maradt a helyén .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15386 Dátum: 2011.08.24 szerda, 16:31:49 » |
|
Ez nem teljesen igaz. Van olyan kábelkötegem - igaz '96-os évjáratú kocsiból -, amiben gyárilag benne van a tempomat motor motortéri csatlakozója. Milyen ideje? Mert még az Mk3 is egy rakat cikkszámot hoz ugyanarra a kábelkötegre, ami lehet, hogy igaz az elméletedre, miszerint országonként változó. Viszont utánanéztem - ha érdekel valakit - pár dolognak. Mk2 teljes életpályáját nézve. Csak Ghia felszereltség és csak LHD. 32 különböző cikkszámot hoz csak a műszerfal kábelkötegre. Kiemeltem egy periódust: '97.12 és '98.05 között gyártottakban is 4 különböző cikkszámú műszerfal kábelköteget ír a Ghia modellekhez. Ez alapján azért szerintem van különbség az egyes modellek felszereltsége között. Legalábbis az "kisokos" ezt hozza. Igaz, az is lehet, hogy behozták Mo.-ra a full Ghia modelleket, aztán amit a vásárló nem kért az extrák közül, azt elvitel előtt kiszedték, de a csati ott maradt a helyén . Nekem a haver azt mondta anno Fordéknál mikor még sűrűn jártam cuccért hozzájuk hogy csak a cikkszámok változnak az anyag az marad ugyanaz és erre azért van szükség hogy a nemzetközi számokat végre össze tudják hozni az országok között! Mondjuk az is igaz hogy a Fordos programok a mai napig elég hiányosak de régen egyenesen katasztrofálisak voltak!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
sebifater
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15387 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 18:47:01 » |
|
sziasztok! az lenne a kérdésem, hogy a magyar mondeo wiki megszünt??? nem jön be az oldal... pedig ha jól tudom ott megvolt a hátsó csapágy csere leírása
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #15388 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 19:08:48 » |
|
Nekem gyárilag kettő volt plusz egy a csomitartóban! De mivel gyári jobbos meg balos tartón vannak és mindkét Mondimban kettő van elöl ezért gondolom ez is egy Ghia extra lehet!
enyém nem ghia és gyári 2 duda van
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15389 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 19:56:14 » |
|
sziasztok! az lenne a kérdésem, hogy a magyar mondeo wiki megszünt??? nem jön be az oldal... pedig ha jól tudom ott megvolt a hátsó csapágy csere leírása hátsó csapággyal nem sok mindent tudsz csinálni,aggyal együtt lehet cserélni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15390 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 19:58:45 » |
|
hátsó csapággyal nem sok mindent tudsz csinálni,aggyal együtt lehet cserélni.
Na ezt a műveletet akkor bővebben is kifejthetnéd ha kérhetem mert nekem ha jól füleltem a jobb hátsó megszólalt de eddig az összes Ford hátulja kúpgörgős volt amit eddig csináltam bár Mondi még nem volt köztük!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15391 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 20:07:43 » |
|
Na ezt a műveletet akkor bővebben is kifejthetnéd ha kérhetem mert nekem ha jól füleltem a jobb hátsó megszólalt de eddig az összes Ford hátulja kúpgörgős volt amit eddig csináltam bár Mondi még nem volt köztük!
utánajárok.De naggyon-naggyon régen eme mondeo galaxisban volt már leírás róla.Megpróbálom előkeríteni.A wikit sajnálom,mert most nekem is kellett volna segítségnek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15392 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 20:10:27 » |
|
Na ezt a műveletet akkor bővebben is kifejthetnéd ha kérhetem mert nekem ha jól füleltem a jobb hátsó megszólalt de eddig az összes Ford hátulja kúpgörgős volt amit eddig csináltam bár Mondi még nem volt köztük!
de van nekem két hátsó dobfékes kompletten,ami nem szól.Nem-e lenne rá ingerenciád?135e km-t futottak. Venni meg csak így lehet:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #15393 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 20:16:25 » |
|
de van nekem két hátsó dobfékes kompletten,ami nem szól.Nem-e lenne rá ingerenciád?135e km-t futottak. Venni meg csak így lehet:
és igy drága,ezt egyszer kicseréled tuléli az autot
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15394 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 20:19:47 » |
|
és a dobosnak ugyanaz a felfogatása, mint a tárcsának?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #15395 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 20:22:30 » |
|
nyers zárat,hogy lehet a meglévö kulcshoz idomitani?
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15396 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 20:31:12 » |
|
de van nekem két hátsó dobfékes kompletten,ami nem szól.Nem-e lenne rá ingerenciád?135e km-t futottak. Venni meg csak így lehet:
Na ennek majd én is utánajárok de nem hiszem hogy olcsóbbé odaadnád mint amennyibe egy csapágy kerülne! Lehet róla tudni számot vagy elő kell kukáznom az SKF-főkatalógusomat?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
GinJoy
|
|
« Új hozzászólás #15397 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 21:45:26 » |
|
hátsó csapággyal nem sok mindent tudsz csinálni,aggyal együtt lehet cserélni.
kombin volt már aki cserélt
|
|
|
Naplózva
|
2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le --------------------------- 2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #15398 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 22:10:50 » |
|
és a dobosnak ugyanaz a felfogatása, mint a tárcsának?
külön nem hoz tárcsás-dobos verziót,csak abs-abs nélküli mint elöl.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #15399 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 22:18:45 » |
|
kombin volt már aki cserélt
Anno ezt a Golfoknál kezdték el még a 80-as évek elején hogy aggyal együtt kellett cserélni az elején de már akkor is ki tudták cserélni a szakik a csapágyat az agyban csak vigyázni kellett nehogy megroppantsák benyomáskor! Mindennek megvan a technikája ennyi a titok! Ha horror árban van agyastól akkor nekem is csak csapágy csere lesz ez tutti!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
|