Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:08:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 378 379 380 381 382 383 384 [385] 386 387 388 389 390 391 392 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6348783 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19200 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 13:54:05 »

Milyen Ladád volt neked, hogy ilyet állítasz?

Látom a lényeget kiszedtétek  smile Fateré volt, és első  a faluba anno lada 1200 s 21013 ezen tanultam meg vezetni, na meg egy négyütemü varnyún. A lada még meg is van nagymuternél áll a pajtába nyes nincs bajom a ladával, és nem is nézem le, de szépíteni felesleges a komfortján.   
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #19201 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 13:58:11 »

Látom a lényeget kiszedtétek  smile Fateré volt, és első  a faluba anno lada 1200 s 21013 ezen tanultam meg vezetni, na meg egy négyütemü varnyún. A lada még meg is van nagymuternél áll a pajtába nyes nincs bajom a ladával, és nem is nézem le, de szépíteni felesleges a komfortján.   
Ja, így már értem. Annak tényleg kissé kevés volt a komfortja.
Nekem 2107 volt, az azért már nem volt olyan tré.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19202 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 14:00:51 »

Látom a lényeget kiszedtétek  smile Fateré volt, és első  a faluba anno lada 1200 s 21013 ezen tanultam meg vezetni, na meg egy négyütemü varnyún. A lada még meg is van nagymuternél áll a pajtába nyes nincs bajom a ladával, és nem is nézem le, de szépíteni felesleges a komfortján.   
az még lehet, hogy zsiguli néven futott  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19203 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 14:14:01 »

Milyen Ladád volt neked, hogy ilyet állítasz?

Nekem még csak úgy volt lehetőségem Ladát vezetni hogy vontatták, így nekem már van egy igen nagy negatív véleményem róla. Az volt az első és remélem utolsó találkozásom egy Ladával.  Roll Eyes
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19204 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 14:18:35 »

Nekem még csak úgy volt lehetőségem Ladát vezetni hogy vontatták, így nekem már van egy igen nagy negatív véleményem róla. Az volt az első és remélem utolsó találkozásom egy Ladával.  Roll Eyes
engem vontattak már sajna a ford-al is. laza 150-nél elszakadt a vezérlés, útszéle, csomagtartóban 150 liter gázolaj(tartalékba, ha kifogyna útközben), jött haver, és a zsír új legkisebb benzines dácsia logennel hazavontatott. szarul is húzott, néha azt hittem szétszakad a román szörnyeteg
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19205 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 15:17:03 »

Nekem még csak úgy volt lehetőségem Ladát vezetni hogy vontatták, így nekem már van egy igen nagy negatív véleményem róla. Az volt az első és remélem utolsó találkozásom egy Ladával.  Roll Eyes

Á, a Ladák jók. Tényleg. Igaz, nekem nem volt, de nagybratyómnak volt több is. Ruszki vas, állat. Jó, leszakad a kezed kormányzásnál, meg ha nincsen rendben kiszakad a kerék, de kalapáccsal javítható kocsik. Feelinges. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19206 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 15:26:17 »

Á, a Ladák jók. Tényleg. Igaz, nekem nem volt, de nagybratyómnak volt több is. Ruszki vas, állat. Jó, leszakad a kezed kormányzásnál, meg ha nincsen rendben kiszakad a kerék, de kalapáccsal javítható kocsik. Feelinges. Smiley

Szoci autók közül nekem a Skoda az ami szimpatikus. Azokban az időkben is mertek eredetit alkotni nem valami Fiat koppintás volt. A Skoda Rapidod meg a 110R-t egyenesen imádom! Ezek is olyan egyszerű konstrukciók voltak mint a faék. Cheesy
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19207 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 22:48:13 »

Szoci autók közül nekem a Skoda az ami szimpatikus. Azokban az időkben is mertek eredetit alkotni nem valami Fiat koppintás volt. A Skoda Rapidod meg a 110R-t egyenesen imádom! Ezek is olyan egyszerű konstrukciók voltak mint a faék. Cheesy

Jó autók és talán jobbak is kicsit a Ladáknál. (kivéve a farmotort) Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19208 Dátum: 2012.07.31 kedd, 07:43:31 »

Szoci autók közül nekem a Skoda az ami szimpatikus. Azokban az időkben is mertek eredetit alkotni nem valami Fiat koppintás volt. A Skoda Rapidod meg a 110R-t egyenesen imádom! Ezek is olyan egyszerű konstrukciók voltak mint a faék. Cheesy

Ja, egyszerűek voltak. Cserébe mindig volt velük baj bőven.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19209 Dátum: 2012.07.31 kedd, 10:14:46 »

Jó autók és talán jobbak is kicsit a Ladáknál. (kivéve a farmotort) Smiley
Nekem is egy S100-s volt az első autóm, még anno 81-ben, én kimondottan élveztem a farmotort, jó volt csapatni vele. Aztán utána jött egy MK I-s Escort, aztán még 3, így kimaradt az én életemből is a Lada, ennek ellenére sokat vezettem Ladát, de nem szerettem, kegyetlen kényelmetlen volt számomra, meg az Escort az 1.3-s 75 LE-s motorral többet is tudott, minden szempontból.
Azóta többnyire Fordozok, bár közben volt Jeep Cheeroke-m 4.2 sor 6-s motorral, Pontiac Firebird-m 5.0 V8, na ez volt az igazi vas! wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19210 Dátum: 2012.07.31 kedd, 19:03:03 »

Ja, egyszerűek voltak. Cserébe mindig volt velük baj bőven.

De a "gyárban" mindig lehetett alkatrészt "szerezni" hozzájuk (igaz fél méter volt a "tűréshatár", de legalább "ingyé' adták")... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19211 Dátum: 2012.07.31 kedd, 19:04:20 »

... Pontiac Firebird-m 5.0 V8, na ez volt az igazi vas! wave

Nah azt elhiszem ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19212 Dátum: 2012.07.31 kedd, 19:08:42 »

Nah azt elhiszem ! Wink
és Kusti volt a david haselhof
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19213 Dátum: 2012.07.31 kedd, 19:09:53 »

és Kusti volt a david haselhof
Képzeld, nem voltam az!
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19214 Dátum: 2012.07.31 kedd, 19:12:03 »

Ja, egyszerűek voltak. Cserébe mindig volt velük baj bőven.
Miért?A haveroméval is csak egyszer volt.Igaz,akkor a motor gyulladt ki...még jó,hogy mögötte mentünk mert ő még csak észre sem vette...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19215 Dátum: 2012.07.31 kedd, 19:18:07 »

Képzeld, nem voltam az!
nem az a fajta kocsid volt?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19216 Dátum: 2012.07.31 kedd, 19:38:19 »

nem az a fajta kocsid volt?
Eggyel újabb volt az enyém, de nem az autó teszi az embert! wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19217 Dátum: 2012.07.31 kedd, 22:26:31 »

Eggyel újabb volt az enyém, de nem az autó teszi az embert! wave

Meg kellett volna tartanod a motorját és beletenni a Mondeodba. Áá, az mekkora flash lenne. Mondeo V8... Grin
(mondjuk valszeg a benzinkútra is többet járnál, mint kenyérért a boltba Sad )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19218 Dátum: 2012.08.01 szerda, 08:18:23 »

Meg kellett volna tartanod a motorját és beletenni a Mondeodba. Áá, az mekkora flash lenne. Mondeo V8... Grin
(mondjuk valszeg a benzinkútra is többet járnál, mint kenyérért a boltba Sad )
Hali! Annak idején, mikor a 2.8 V6 Scorpiom volt, akkor gondolkodtam ezen, mert abból a Németek csináltak pár darabot a Mustang V8 motorjával. Igen sokan néznének biztosan, hogy  V8-s a Mondi, főleg, ha még megcsinálnám hátsókerék hajtásúnak wave.
Naplózva
gabor.jk@gmail.com
Vendég
« Új hozzászólás #19219 Dátum: 2012.08.01 szerda, 11:53:48 »

Sziasztok.Kezdő fordosként lenne pár kérdésem.Van egy 99-es MK II-es1.8-as mondeom ami kitűnően szuperál kívéve a légkondit.A helyzet ugyanis az hogy a biztosíték táblát ha lehajtom akkor néha működik néha nem már volt villanyásznál is és ők nem találtak rajta semmi Problémát,sőőőőt már ki is cseréltem a táblát.és akkor sem megy.SEGITSÉG,megfogok főni ebben a melegben!!!   rinya
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19220 Dátum: 2012.08.01 szerda, 13:03:00 »

Hali! Annak idején, mikor a 2.8 V6 Scorpiom volt, akkor gondolkodtam ezen, mert abból a Németek csináltak pár darabot a Mustang V8 motorjával. Igen sokan néznének biztosan, hogy  V8-s a Mondi, főleg, ha még megcsinálnám hátsókerék hajtásúnak wave.

Be szép is lenne egy ilyen vagy ilyen BTCC Mondeo, hátsókerék hajtással, V8 mocival egy drift versenyen Zentai farkerekes Focus-a mellett.  finom Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19221 Dátum: 2012.08.01 szerda, 13:06:18 »

Be szép is lenne egy ilyen vagy ilyen BTCC Mondeo, hátsókerék hajtással, V8 mocival egy drift versenyen Zentai farkerekes Focus-a mellett.  finom Smiley
NEkem még mindig az mk1 az,ami tetszik.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19222 Dátum: 2012.08.01 szerda, 13:11:17 »

Sziasztok.Kezdő fordosként lenne pár kérdésem.Van egy 99-es MK II-es1.8-as mondeom ami kitűnően szuperál kívéve a légkondit.A helyzet ugyanis az hogy a biztosíték táblát ha lehajtom akkor néha működik néha nem már volt villanyásznál is és ők nem találtak rajta semmi Problémát,sőőőőt már ki is cseréltem a táblát.és akkor sem megy.SEGITSÉG,megfogok főni ebben a melegben!!!   rinya

Háááát akkor egy istenverte balf*sz villanyász volt (mint az enyém is akár, hogy ne legyen az életben munkája, max. ganélapátolás  Angry ), mert ezek szerint 99%, hogy meg van törve valamelyik vezeték ami a táblához megy. (mondjuk még, ha nem is ez lenne a gond, akkor is mondhatott volna valamit...) Bár az is igaz, hogy ott konkrétan a klímához kapcsolódó relé/bizti nincsen.
A klímakompresszor nem ránt be, vagy az egész szellőzés hulla?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19223 Dátum: 2012.08.01 szerda, 13:11:58 »

NEkem még mindig az mk1 az,ami tetszik.
Nekem is. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19224 Dátum: 2012.08.01 szerda, 16:54:51 »

Be szép is lenne egy ilyen vagy ilyen BTCC Mondeo, hátsókerék hajtással, V8 mocival egy drift versenyen Zentai farkerekes Focus-a mellett.  finom Smiley
Azt tudtad, hogy a Menu féle mondeot 3 évvel ezelőtt 3000€-t árulták motor váltó nélkül, kasztni futóművekkel, gondolkodtam rajt, de mire elolvastam a hírdetést már el is kelt, hozzá teszem, nem csoda! wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19225 Dátum: 2012.08.01 szerda, 16:56:53 »

NEkem még mindig az mk1 az,ami tetszik.
Kasztnira, formára nekem is jobban bejött az MK I RS.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19226 Dátum: 2012.08.01 szerda, 17:17:40 »

Azt tudtad, hogy a Menu féle mondeot 3 évvel ezelőtt 3000€-t árulták motor váltó nélkül, kasztni futóművekkel, gondolkodtam rajt, de mire elolvastam a hírdetést már el is kelt, hozzá teszem, nem csoda! wave

Nem tudtam és tény, hogy nem csoda. Smiley Milyen kihegyezett moci és váltó lehetett benne (Ford Probe V6 / Schübel féle 2.0i)... Csak sajnos közúton használhatatlan, pályaautónak meg luxus. Legalábbis az én pénztárcámnak...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19227 Dátum: 2012.08.01 szerda, 17:33:23 »

Nem tudtam és tény, hogy nem csoda. Smiley Milyen kihegyezett moci és váltó lehetett benne (Ford Probe V6 / Schübel féle 2.0i)... Csak sajnos közúton használhatatlan, pályaautónak meg luxus. Legalábbis az én pénztárcámnak...
Én pálya autónak, vagyis hegyi EB futamokra szerettem volna. 2.5 V6 gyári motor volt benne, felhúzva 300 LE-re + secvenciális váltó. Ilyesmi http://youtu.be/RBlXcfiwk4g    http://youtu.be/uaG53n8YVEI
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.01 szerda, 17:36:01 írta Kusti1 » Naplózva
Séra Levente
Vendég
« Új hozzászólás #19228 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 06:06:42 »

Van egy olyan problémám, hogy 3 napja nem mozdul a km/h mutató, a km számláló, a napi km számláló. Előzmények: havi rendszerességgel leesett nullára a km/ h mutató és 3-4 km után visszaállt az eredeti állapotába. Az utolsó "incidensnél" beragadt 40 km/h-nál. Újraindításnál utoljára helyreállt, azóta meg sem mozdul. Ráadásként nem működik a km napi és a fő km óra.   Olvastam itt-ott a hasonló problémáról de mindegyik mást "diagnosztizál". Ha valakinek volt hasonló hibája vagy tudja a megoldást köszönettel veszem.

Sürgős!

Tisztelettel és köszönettel!

Mondeo 1997-es, 1,8 benzin
Levente
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19229 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 06:58:51 »

Én pálya autónak, vagyis hegyi EB futamokra szerettem volna. 2.5 V6 gyári motor volt benne, felhúzva 300 LE-re + secvenciális váltó. Ilyesmi http://youtu.be/RBlXcfiwk4g    http://youtu.be/uaG53n8YVEI

Hehe, a szekvenciális váltó baró, azzal lehet pakolászni a sebességeket rendesen, plusz tisztességesen lángoltatni a kipufogót Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
gabor.jk@gmail.com
Vendég
« Új hozzászólás #19230 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 11:01:36 »

Háááát akkor egy istenverte balf*sz villanyász volt (mint az enyém is akár, hogy ne legyen az életben munkája, max. ganélapátolás  Angry ), mert ezek szerint 99%, hogy meg van törve valamelyik vezeték ami a táblához megy. (mondjuk még, ha nem is ez lenne a gond, akkor is mondhatott volna valamit...) Bár az is igaz, hogy ott konkrétan a klímához kapcsolódó relé/bizti nincsen.
A klímakompresszor nem ránt be, vagy az egész szellőzés hulla?
.köszike a tippet,de az egész egy NAGY HULLA....nem csinál semmit,azon már énis gondolkodtam hogy letöröm a villanyász kezét.At a baj hogy nagy hepe-hupás utakon a legborzaztobb a dolog hogy hol müködik hol nem.... exploserderage
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #19231 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 11:33:29 »

Van egy olyan problémám, hogy 3 napja nem mozdul a km/h mutató, a km számláló, a napi km számláló. Előzmények: havi rendszerességgel leesett nullára a km/ h mutató és 3-4 km után visszaállt az eredeti állapotába. Az utolsó "incidensnél" beragadt 40 km/h-nál. Újraindításnál utoljára helyreállt, azóta meg sem mozdul. Ráadásként nem működik a km napi és a fő km óra.   Olvastam itt-ott a hasonló problémáról de mindegyik mást "diagnosztizál". Ha valakinek volt hasonló hibája vagy tudja a megoldást köszönettel veszem.

Sürgős!

Tisztelettel és köszönettel!

Mondeo 1997-es, 1,8 benzin
Levente

Azt hiszem a 97-es autókban már elektromos a sebesség jeladó, nem spirálos. Próbáld meg kiszedni az órát és nézd meg a csatlakozót, esetleg fújd be kontaktal. Lehet, hogy csak kizörgött magától..
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19232 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 11:43:06 »

Azt hiszem a 97-es autókban már elektromos a sebesség jeladó, nem spirálos. Próbáld meg kiszedni az órát és nézd meg a csatlakozót, esetleg fújd be kontaktal. Lehet, hogy csak kizörgött magától..

Bizony elektromos.
Viszont az is lehet, hogy a generátoron lévő sebességjeladó kontaktos.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Séra Levente
Vendég
« Új hozzászólás #19233 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 17:21:59 »

Ami lemaradt az előzményekből: rossz úton kattogást halottam a műszerfal mögül. Amióta nem működik a km számláló azóta a kattogás, kopogás is megszűnt....

Levente
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19234 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 17:57:09 »

Hali!

Mióta lemerült az aksim álló helyben alapjáraton nem ránt be  a klimakompresszor csak leesik a fordulatszám 900-ról 700ra egy pillanatra, ezt minden próbálkozásánál el játssza de a ventit kapcsolja..  Viszont menetköznem minden patentül  müxik. Nem töltöttem fel teljesen az aksit, ez a gond, vagy mi a fasz van már ezzel a szarkupaccal? vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19235 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 18:50:02 »

Hali!

Mióta lemerült az aksim álló helyben alapjáraton nem ránt be  a klimakompresszor csak leesik a fordulatszám 900-ról 700ra egy pillanatra, ezt minden próbálkozásánál el játssza de a ventit kapcsolja..  Viszont menetköznem minden patentül  müxik. Nem töltöttem fel teljesen az aksit, ez a gond, vagy mi a *** van már ezzel a szarkupaccal? vigyor3

Ha a ventit kapcsolja és klímakompresszort nem, akkor gáz hiány van, esetleg a kompresszor beteg. Menet közben megy és beránt a kompresszor? Érdekes.
Ha ekkorát esik a fordulat, csak a venti startolása miatt, akkor lehet, hogy a generátorod döglődik, meg az akkud is sz@r. Végy először egy jó akkut, de előtte nézd meg a töltést, 14.2 - 14.4V-ot kéne mérned az akkunál, járó mocinál.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19236 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 18:56:19 »

.köszike a tippet,de az egész egy NAGY HULLA....nem csinál semmit,azon már énis gondolkodtam hogy letöröm a villanyász kezét.At a baj hogy nagy hepe-hupás utakon a legborzaztobb a dolog hogy hol müködik hol nem.... exploserderage

Ebben az esetben több hiba is lehet. A belső biztitáblán az R14-es relé a fűtőmotoré. (alulról számolva a 3. nagy relé, talán sárga) Piszkáld meg kicsit menet közben. Mozgasd meg a kábeleket is amik arrafelé vannak, hátha valamelyik szakadt/törött.
Ahogy írtad, hogy a belső tábla mozgatására beindul-leáll, ide tippelnék először.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #19237 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 19:10:35 »

Helló skacok!
Nagyon hülye kérdésem lesz valószínűleg ,de hát ha nem tudom ez van .Egy éve van meg a verda (kombi) sosem tudtam bekapcsolni a hátsó ablaktörlőt folyamatosra,csak annyira ,hogy hátra nyomtam egyszer (vagy hosszabban és spricni is)és akkor háromszor törölt aztán smafu.Ma szereltem a tükröt középen (ragasztottam vissza) és közben ahogy támaszkodtam vmit csináltam mert azóta szakaszosan töröl a hátsó ablaktörlő folyamatosan és nem tudom mit műveltem abban a pár percben ameddig a ragasztó megkötött ,mert elég fárasztó a pozíció. Smiley
Köszönöm a türelmes megértő válaszokat! worship
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19238 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 19:51:15 »

Ha a ventit kapcsolja és klímakompresszort nem, akkor gáz hiány van, esetleg a kompresszor beteg. Menet közben megy és beránt a kompresszor? Érdekes.
Ha ekkorát esik a fordulat, csak a venti startolása miatt, akkor lehet, hogy a generátorod döglődik, meg az akkud is sz@r. Végy először egy jó akkut, de előtte nézd meg a töltést, 14.2 - 14.4V-ot kéne mérned az akkunál, járó mocinál.

menetközben jéghideget fúj, és mikor kapcsol a venti akkor nem ugrik a fordulat lentebb.... ja és eddig minden okés volt vele, azóta csinálja hogy lemerítttem az aksit, mert rajta hagytam a világítást kb 18órára  vigyor3 
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19239 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 20:12:46 »

Helló skacok!
Nagyon hülye kérdésem lesz valószínűleg ,de hát ha nem tudom ez van .Egy éve van meg a verda (kombi) sosem tudtam bekapcsolni a hátsó ablaktörlőt folyamatosra,csak annyira ,hogy hátra nyomtam egyszer (vagy hosszabban és spricni is)és akkor háromszor törölt aztán smafu.Ma szereltem a tükröt középen (ragasztottam vissza) és közben ahogy támaszkodtam vmit csináltam mert azóta szakaszosan töröl a hátsó ablaktörlő folyamatosan és nem tudom mit műveltem abban a pár percben ameddig a ragasztó megkötött ,mert elég fárasztó a pozíció. Smiley
Köszönöm a türelmes megértő válaszokat! worship

Az ablaktörlő kar végét megnyomod bafelé (tehát a kar töve felé), és akkor kapcsol be, illetve ki a hátsó ablaktörlő.
Trükkös volt számomra is a korábbi autóimhoz képest, de erre van a kezelési kézikönyv Smiley
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19240 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 20:31:23 »

Hali!

Mióta lemerült az aksim álló helyben alapjáraton nem ránt be  a klimakompresszor csak leesik a fordulatszám 900-ról 700ra egy pillanatra, ezt minden próbálkozásánál el játssza de a ventit kapcsolja..  Viszont menetköznem minden patentül  müxik. Nem töltöttem fel teljesen az aksit, ez a gond, vagy mi a *** van már ezzel a szarkupaccal? vigyor3
egy tanítás nem ártana ám vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #19241 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 21:01:59 »

Az ablaktörlő kar végét megnyomod bafelé (tehát a kar töve felé), és akkor kapcsol be, illetve ki a hátsó ablaktörlő.
Trükkös volt számomra is a korábbi autóimhoz képest, de erre van a kezelési kézikönyv Smiley
Köszönöm!Tényleg van könyvem is ..ez nem jutott az eszembe.Köszönöm ,hogy nem csak azt írtad le ,hogy a könyvben benne van. worship
Kb a 20-ik autóm ,de ilyen még nem volt,erre nem is gondoltam volna , pl a Volvóban a refit nem tudtam bekapcsolni és a klímát ki,ott felhívtam egy márka szerelőt.  hehe
Köszönöm a választ!!  party0038
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #19242 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 21:06:27 »

egy tanítás nem ártana ám vigyor3
Nekem anno azt mondták az öregek ,hogy a klímát csak járó motornál és kinyomott kuplungnál kapcsoljam be,mert akkor az öreg ékszíj sem szakad el. Wink
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19243 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 21:09:28 »

Nekem anno azt mondták az öregek ,hogy a klímát csak járó motornál és kinyomott kuplungnál kapcsoljam be,mert akkor az öreg ékszíj sem szakad el. Wink

Ez hülyeség.
Öreg szíj meg ne legyen a kocsiba.
1-2000Ft az a szíj. Ha öreg , ki kell cserélni.   Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19244 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 21:10:28 »

Az ablaktörlő kar végét megnyomod bafelé (tehát a kar töve felé), és akkor kapcsol be, illetve ki a hátsó ablaktörlő.
Trükkös volt számomra is a korábbi autóimhoz képest, de erre van a kezelési kézikönyv Smiley

Akkor is csak szakaszosan fog menni. Folyamatosan nem tud.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19245 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 21:13:05 »

Hehe, a szekvenciális váltó baró, azzal lehet pakolászni a sebességeket rendesen, plusz tisztességesen lángoltatni a kipufogót Grin
Igen, nagyon gyorsan, gázelvétel nélkül lehet kapcsolni a secos váltóval, ugyanis a váltókar elmozdításával müködésbe hoz egy kapcsolót, mely egy pillanatra megszakitja a gyújtást, hogy könnyebb és biztos legyen a kapcsolás, mikor visszaengedik a váltókart alaphelyzetbe, akkor újból folyamatos a gyújtás a következő váltásig. Na olyankor lángol a kipuff, mikor visszaengedik a váltót, mert az el nem vett gáz miatt bőven jut benya a kipuffba és ott gyulad be és ég el.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19246 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 21:19:35 »

Akkor is csak szakaszosan fog menni. Folyamatosan nem tud.
Ezt, hogy kell érteni, mert az enyémet, ha bekapcsolom, addig megy, amíg ki nem kapcsolom, nincs szakaszos üzemmód a hátsó ablaktörlőmnek. szomoru1
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19247 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 21:21:23 »

Ezt, hogy kell érteni, mert az enyémet, ha bekapcsolom, addig megy, amíg ki nem kapcsolom, nincs szakaszos üzemmód a hátsó ablaktörlőmnek. szomoru1

Mert neked nem kombid van.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19248 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 21:21:45 »

egy tanítás nem ártana ám vigyor3

500kilométert mentem azóta  Wink de kapja be ha az a baja nehogymá ennyi idő alatt ne tanuljon be vigyor3 gondoltam rá egyébként...
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19249 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 21:41:22 »

500kilométert mentem azóta  Wink de kapja be ha az a baja nehogymá ennyi idő alatt ne tanuljon be vigyor3 gondoltam rá egyébként...

persze.menni mentél vele, de a hideg alapjáratot honnan tudná szerencsétlen?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 378 379 380 381 382 383 384 [385] 386 387 388 389 390 391 392 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.