Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:20:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 381 382 383 384 385 386 387 [388] 389 390 391 392 393 394 395 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345831 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19350 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 21:42:26 »

eljen

Az aláírásodban látom a tetőablak egy gombos működését. Ez fel-le vagy előre-hátra működik Nálad? Ill. hogyan oldottad meg? Smiley
ugyanúgy működik, mint az ablaknál  Wink
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #19351 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 08:11:00 »

eljen

Az aláírásodban látom a tetőablak egy gombos működését. Ez fel-le vagy előre-hátra működik Nálad? Ill. hogyan oldottad meg? Smiley

minden irányba.
2db mk1 automata ablak leengedő relével.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19352 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 10:54:20 »

minden irányba.
2db mk1 automata ablak leengedő relével.

értem, köszönöm !  integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kázsmér
Vendég
« Új hozzászólás #19353 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 23:09:36 »

Üdvözöllek a mondeo tulajdonosok körében. wave

Helló! Helló!
Köszi köszi! igyekszek majd kapcsolódni a témákba csak még egy kis bátorság kell  worship angel
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.13 hétfő, 23:12:48 írta Kázsmér » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19354 Dátum: 2012.08.14 kedd, 10:01:48 »

Helló! Helló!
Köszi köszi! igyekszek majd kapcsolódni a témákba csak még egy kis bátorság kell  worship angel
Szia! Ok. Akkor csak gyűjtsed a bátorságot. wave
Naplózva
Zoolics
Vendég
« Új hozzászólás #19355 Dátum: 2012.08.15 szerda, 00:56:47 »

                                                                           Sziasztok!
    Mostanság tervezek vásárolni autot, és napról napra biztosabb hogy  Ford mondeo lesz az. Viszont a segítségeteket szeretném kérni mivel nem értek az autókhoz. A problémát tetőzi hogy amit kinéztem verda, az egy  FORD MONDEO 2.5 V6 Ghia lejárt külföldi okmányokkal rendelkezik. Eddig pár embert akit megkérdeztem leakartak beszélni róla, mert hogy iszonyat sokat fogyaszt, nagy az adója, bajos az átíratás,  ecetera....ecetra. Nektek mik a tapasztalataitok lejárt külföldi okmányokkal rendelkező autokkal, érdemes vele bajlódni, mikre kell figyelni?  Mennyire nehéz az alkatrész beszerzés ehhez a típushoz, egyáltalán mennyire bajos ez a típus, mennyire megbízható? Nektek mik a tapasztalataitok a fogyasztás terén, mennyi az átlag fogyasztása egy nem agyon hajszolt V6-os kombi mondeonak? Elnézést hogy ennyi kérdést tettem fel egyszerre, de még iszonyat kezdő vagyok. A válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19356 Dátum: 2012.08.15 szerda, 01:26:08 »

Úgy döntöttem, áthelyezem a székhelyemet ebbe a fórumba.  eplus2

lököm is a kérdéseket nemsokára
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #19357 Dátum: 2012.08.15 szerda, 08:53:01 »

                                                                           Sziasztok!
    Mostanság tervezek vásárolni autot, és napról napra biztosabb hogy  Ford mondeo lesz az. Viszont a segítségeteket szeretném kérni mivel nem értek az autókhoz. A problémát tetőzi hogy amit kinéztem verda, az egy  FORD MONDEO 2.5 V6 Ghia lejárt külföldi okmányokkal rendelkezik. Eddig pár embert akit megkérdeztem leakartak beszélni róla, mert hogy iszonyat sokat fogyaszt, nagy az adója, bajos az átíratás,  ecetera....ecetra. Nektek mik a tapasztalataitok lejárt külföldi okmányokkal rendelkező autokkal, érdemes vele bajlódni, mikre kell figyelni?  Mennyire nehéz az alkatrész beszerzés ehhez a típushoz, egyáltalán mennyire bajos ez a típus, mennyire megbízható? Nektek mik a tapasztalataitok a fogyasztás terén, mennyi az átlag fogyasztása egy nem agyon hajszolt V6-os kombi mondeonak? Elnézést hogy ennyi kérdést tettem fel egyszerre, de még iszonyat kezdő vagyok. A válaszotokat előre is köszönöm!
Szia!
Szerintem itt a legnagyobb gond a magyarrá tevés lehet, leginkább anyagilag.
Mikori évjáratú a verda? Neten fent van?
Fogyasztásról megoszlanak a vélemények, ebbe nem is akarok belefolyni, mindennek megvan a maga alapja és magyarázata.
És minden autó tud sokat és keveset is fogyasztani, függ az állapotától és a karbantartottságától.
Szerintem.
Üdv, HegeGabi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19358 Dátum: 2012.08.15 szerda, 08:55:54 »

Szia!
Szerintem itt a legnagyobb gond a magyarrá tevés lehet, leginkább anyagilag.
Mikori évjáratú a verda? Neten fent van?
Fogyasztásról megoszlanak a vélemények, ebbe nem is akarok belefolyni, mindennek megvan a maga alapja és magyarázata.
És minden autó tud sokat és keveset is fogyasztani, függ az állapotától és a karbantartottságától.
Szerintem.
Üdv, HegeGabi.
meg az ember lába is elég rendesen befolyásolja  Wink
Naplózva
Zoolics
Vendég
« Új hozzászólás #19359 Dátum: 2012.08.15 szerda, 09:20:25 »

Szia!
Szerintem itt a legnagyobb gond a magyarrá tevés lehet, leginkább anyagilag.
Mikori évjáratú a verda? Neten fent van?
Fogyasztásról megoszlanak a vélemények, ebbe nem is akarok belefolyni, mindennek megvan a maga alapja és magyarázata.
És minden autó tud sokat és keveset is fogyasztani, függ az állapotától és a karbantartottságától.
Szerintem.
Üdv, HegeGabi.

                                                                Szia! 
         Köszi a gyors reagálást. Igazából azt sem tudom hogy hogy működik ez az egész procedura, mármint hogy magyar papírjai legyenek az autónak, egyébként 1998/6 a gyártási év és a korához képest jó az állapota.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19360 Dátum: 2012.08.15 szerda, 12:47:07 »

                                                                           Sziasztok!
    Mostanság tervezek vásárolni autot, és napról napra biztosabb hogy  Ford mondeo lesz az. Viszont a segítségeteket szeretném kérni mivel nem értek az autókhoz. A problémát tetőzi hogy amit kinéztem verda, az egy  FORD MONDEO 2.5 V6 Ghia lejárt külföldi okmányokkal rendelkezik. Eddig pár embert akit megkérdeztem leakartak beszélni róla, mert hogy iszonyat sokat fogyaszt, nagy az adója, bajos az átíratás,  ecetera....ecetra. Nektek mik a tapasztalataitok lejárt külföldi okmányokkal rendelkező autokkal, érdemes vele bajlódni, mikre kell figyelni?  Mennyire nehéz az alkatrész beszerzés ehhez a típushoz, egyáltalán mennyire bajos ez a típus, mennyire megbízható? Nektek mik a tapasztalataitok a fogyasztás terén, mennyi az átlag fogyasztása egy nem agyon hajszolt V6-os kombi mondeonak? Elnézést hogy ennyi kérdést tettem fel egyszerre, de még iszonyat kezdő vagyok. A válaszotokat előre is köszönöm!
Szia!

Először is, ha V6-ban gondolkozol, akkor szerintem írj a V6-topicba, mert ott mindenkinek az van. Másodszor szerintem nem éri meg külföldről behozni, mert itthon is nagyon olcsók. A fogyasztása (az enyémnek) leginkább városban 14 körül van.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19361 Dátum: 2012.08.15 szerda, 17:30:33 »

Szia!

Először is, ha V6-ban gondolkozol, akkor szerintem írj a V6-topicba, mert ott mindenkinek az van. Másodszor szerintem nem éri meg külföldről behozni, mert itthon is nagyon olcsók. A fogyasztása (az enyémnek) leginkább városban 14 körül van.

Csatlakozom, több a regadó, mint maga az autó... Sad Továbbá pl. osztrák-német Mondeo szét van hajtva rengeteg esetben, igaz a szerviz náluk fontos, de ilyen korú autókkal ők már nem foglalkoznak. Sőt... Olasz autó megint necces, sós víz, rengeteg nap megeszi az autót, plusz ott szeretnek koccolni sokat. Angol lenne a legjobb, esetleg francia, de a franciáknál inkább a francia kocsik dívnak, angolnál meg ugye ott a jobbkormány...
Ha itthon veszel egyet esetleg rossz motorral, pl. mk2-től biztos jó áron kapsz angol autóból való motort. Sok kocsit hoztunk be németből anno, a kicsit öregebbekre kellett költeni rendesen. Főleg a motorokra. Meg sok "jókezű" török által "javított" sérülésre... Roll Eyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19362 Dátum: 2012.08.15 szerda, 21:19:45 »

                                                                Szia! 
         Köszi a gyors reagálást. Igazából azt sem tudom hogy hogy működik ez az egész procedura, mármint hogy magyar papírjai legyenek az autónak, egyébként 1998/6 a gyártási év és a korához képest jó az állapota.

Nem két fillér a  regadó sem.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #19363 Dátum: 2012.08.15 szerda, 21:28:49 »

Szia!

Először is, ha V6-ban gondolkozol, akkor szerintem írj a V6-topicba, mert ott mindenkinek az van. Másodszor szerintem nem éri meg külföldről behozni, mert itthon is nagyon olcsók. A fogyasztása (az enyémnek) leginkább városban 14 körül van.
haha,átvetted a vezetést...nálam az utóbbi időben beállt 10-11 literre városban,ha ésszel megyek...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19364 Dátum: 2012.08.15 szerda, 21:37:04 »

haha,átvetted a vezetést...nálam az utóbbi időben beállt 10-11 literre városban,ha ésszel megyek...

De az övé automata.

Bp-Miskolc-Bp 150-nel 9.4 liter/100km. Nem finomkodtam. Nem zabálnak ezek, csak nem városi munkába járásra valóak.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19365 Dátum: 2012.08.15 szerda, 23:37:15 »

De az övé automata.

Bp-Miskolc-Bp 150-nel 9.4 liter/100km. Nem finomkodtam. Nem zabálnak ezek, csak nem városi munkába járásra valóak.
ennyi...
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.15 szerda, 23:44:22 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Séra Levente
Vendég
« Új hozzászólás #19366 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 06:26:15 »

Jó reggelt,

Köszönöm a segítséget, az alapjárat problémával nem volt időm foglalkozni, de a km mutatóval haladás van. Úgy néz ki, hogy a válton lévő jeladó a hunyó. A szerelő a jövő héten hozz egyet a bontóból. Tehát addig is a ford. mérőre kell hagyatkoznom a sebesség megválasztásánál. Szívesen venném, ha valaki megírná, hogy 90km/h és 130 km/h-nál mennyi a fordulatszám (1, 8 benzin).Nem szeretném hétvégén szponzorálni a rendőrséget sebesség túllepés címén SmileySmiley

Várom segítségeteket.

Köszönettel,

Levente
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19367 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 12:55:01 »

De az övé automata.

Bp-Miskolc-Bp 150-nel 9.4 liter/100km. Nem finomkodtam. Nem zabálnak ezek, csak nem városi munkába járásra valóak.

yepp... gyorsulásra ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19368 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 12:57:38 »

Jó reggelt,

Köszönöm a segítséget, az alapjárat problémával nem volt időm foglalkozni, de a km mutatóval haladás van. Úgy néz ki, hogy a válton lévő jeladó a hunyó. A szerelő a jövő héten hozz egyet a bontóból. Tehát addig is a ford. mérőre kell hagyatkoznom a sebesség megválasztásánál. Szívesen venném, ha valaki megírná, hogy 90km/h és 130 km/h-nál mennyi a fordulatszám (1, 8 benzin).Nem szeretném hétvégén szponzorálni a rendőrséget sebesség túllepés címén SmileySmiley

Várom segítségeteket.

Köszönettel,

Levente

Egyszerűbb lenne GPS-szel mérned addig a sebességet, olcsóbb, mint egy büntetés. Smiley (sajnos én nem tudok ford.szám infót adni benzineshez)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19369 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 13:26:16 »

Jó reggelt,

Köszönöm a segítséget, az alapjárat problémával nem volt időm foglalkozni, de a km mutatóval haladás van. Úgy néz ki, hogy a válton lévő jeladó a hunyó. A szerelő a jövő héten hozz egyet a bontóból. Tehát addig is a ford. mérőre kell hagyatkoznom a sebesség megválasztásánál. Szívesen venném, ha valaki megírná, hogy 90km/h és 130 km/h-nál mennyi a fordulatszám (1, 8 benzin).Nem szeretném hétvégén szponzorálni a rendőrséget sebesség túllepés címén SmileySmiley

Várom segítségeteket.

Köszönettel,

Levente

Nekem 90km/h-nál 2000-et pörög 5-be a 130-at nem vágom.
Naplózva
vahur
Vendég
« Új hozzászólás #19370 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 15:45:51 »

Sziasztok

Új vagyok itt a fórumon, klíma problémával kérném a segítségeteket.
Az autó 99-es 1,8-as, GLX, digit klímás.
 
A gondom röviden: néhány hete csökkent a hatásfoka, majd megszűnt a hűtés. Gondoltam elszökött a gáz, de nem. Klímás nézte, tömítettség rendben 540 g van benne (teljes mennyiség 720 g), kompresszor nem megy. Nézegette, 3 szál megy a kompresszorra, egyiken áramot kap, majd az elektromos szerelőjük alaposabban megnézi.
Itthon wiki alapján futtattam a tesztet, flap motor hibát jelzett (24-es hibakód), wiki leírás szerint néztem a flap motort, működik. Lehet, hogy a mozgatás hatására, de az újabb klíma teszt nem jelez hibát (ismételt tesztek eredménye is ez) , de hűtés továbbra sincs.

Kérdésem, ránézésre megállapítható-e, hogy a kompresszor kuplungja működik vagy sem, ez javítható a kompresszor lebontása nélkül?
Ha mégis működne a kompresszor, a "csak" 540 g-os töltöttség okozna-e hűtés hiányt, vagy legalább minimálisan érezhető lenne? 

A kompresszor cserét a végére hagynám.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19371 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 15:53:37 »

Sziasztok

Új vagyok itt a fórumon, klíma problémával kérném a segítségeteket.
Az autó 99-es 1,8-as, GLX, digit klímás.
 
A gondom röviden: néhány hete csökkent a hatásfoka, majd megszűnt a hűtés. Gondoltam elszökött a gáz, de nem. Klímás nézte, tömítettség rendben 540 g van benne (teljes mennyiség 720 g), kompresszor nem megy. Nézegette, 3 szál megy a kompresszorra, egyiken áramot kap, majd az elektromos szerelőjük alaposabban megnézi.
Itthon wiki alapján futtattam a tesztet, flap motor hibát jelzett (24-es hibakód), wiki leírás szerint néztem a flap motort, működik. Lehet, hogy a mozgatás hatására, de az újabb klíma teszt nem jelez hibát (ismételt tesztek eredménye is ez) , de hűtés továbbra sincs.

Kérdésem, ránézésre megállapítható-e, hogy a kompresszor kuplungja működik vagy sem, ez javítható a kompresszor lebontása nélkül?
Ha mégis működne a kompresszor, a "csak" 540 g-os töltöttség okozna-e hűtés hiányt, vagy legalább minimálisan érezhető lenne? 

A kompresszor cserét a végére hagynám.

először is le kéne venni a kábelt a kompresszorról, és megnézni kap-e áramot. nem tudom hol a 3. szál, én még csak 2 szálast láttam, abban kell lenni 12voltnak, aztán kész. ha áram sincs, akkor gáz van(vagy nincs, csak kevés) lehet valami vezérlése is, vagy nyomáskapcsolók, ilyesmi. ha van a kábelben áram, az a jobbik dolog, akkor valószínűleg csak a behúzótekercs kuka. ezt meg tudod állapítani, ha adsz neki 12 v-t (a kompresszornak) akár a kocsi álló helyzetében is, csattognia kell tőle a kuplungnak. ha nem húz be, akkor csere. nem nagy művelet, dízelen megcsináltam a helyén is, bár az nem volt olyan jó. 1 csavar tartja a kuplungot, kitekered, kézzel lehúzod, alatta seeger gyűrű, alatta a szíjtárcsát csapágylehúzóval le, és ott is a tekercs, amit én nemes egyszerűséggel lekalapáltam róla. ennyi
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19372 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 16:17:09 »

először is le kéne venni a kábelt a kompresszorról, és megnézni kap-e áramot. nem tudom hol a 3. szál, én még csak 2 szálast láttam, abban kell lenni 12voltnak, aztán kész. ha áram sincs, akkor gáz van(vagy nincs, csak kevés) lehet valami vezérlése is, vagy nyomáskapcsolók, ilyesmi. ha van a kábelben áram, az a jobbik dolog, akkor valószínűleg csak a behúzótekercs kuka. ezt meg tudod állapítani, ha adsz neki 12 v-t (a kompresszornak) akár a kocsi álló helyzetében is, csattognia kell tőle a kuplungnak. ha nem húz be, akkor csere. nem nagy művelet, dízelen megcsináltam a helyén is, bár az nem volt olyan jó. 1 csavar tartja a kuplungot, kitekered, kézzel lehúzod, alatta seeger gyűrű, alatta a szíjtárcsát csapágylehúzóval le, és ott is a tekercs, amit én nemes egyszerűséggel lekalapáltam róla. ennyi
Hali! Ment PÜ! wave
Naplózva
Jano
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #19373 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 16:17:52 »

Jó reggelt,

Köszönöm a segítséget, az alapjárat problémával nem volt időm foglalkozni, de a km mutatóval haladás van. Úgy néz ki, hogy a válton lévő jeladó a hunyó. A szerelő a jövő héten hozz egyet a bontóból. Tehát addig is a ford. mérőre kell hagyatkoznom a sebesség megválasztásánál. Szívesen venném, ha valaki megírná, hogy 90km/h és 130 km/h-nál mennyi a fordulatszám (1, 8 benzin).Nem szeretném hétvégén szponzorálni a rendőrséget sebesség túllepés címén SmileySmiley

Várom segítségeteket.

Köszönettel,

Levente



Szevasz !

Nekem 120-nál 3000-et pörög 5.-ben.


Naplózva

MK II. kombi '97 1.8 benzin+LPG
vahur
Vendég
« Új hozzászólás #19374 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 17:01:14 »

először is le kéne venni a kábelt a kompresszorról, és megnézni kap-e áramot. nem tudom hol a 3. szál, én még csak 2 szálast láttam, abban kell lenni 12voltnak, aztán kész. ha áram sincs, akkor gáz van(vagy nincs, csak kevés) lehet valami vezérlése is, vagy nyomáskapcsolók, ilyesmi. ha van a kábelben áram, az a jobbik dolog, akkor valószínűleg csak a behúzótekercs kuka. ezt meg tudod állapítani, ha adsz neki 12 v-t (a kompresszornak) akár a kocsi álló helyzetében is, csattognia kell tőle a kuplungnak. ha nem húz be, akkor csere. nem nagy művelet, dízelen megcsináltam a helyén is, bár az nem volt olyan jó. 1 csavar tartja a kuplungot, kitekered, kézzel lehúzod, alatta seeger gyűrű, alatta a szíjtárcsát csapágylehúzóval le, és ott is a tekercs, amit én nemes egyszerűséggel lekalapáltam róla. ennyi

Szia,

köszönöm a választ. Mint írtam áramot kap, én is mértem itthon, járó motornál a 14,x V megjelent a csatin. A csattogást nem figyeltem, az új menet. Félig alábújva én sem láttam 3 szálat, a csatiban csak 2 érintkező van. A kompresszor oldalán viszont van kábel, de lehet, hogy az csak a csati folytatásának rögzítési pontja.

Aknám nincs, de azért próbálkozom. Jó hír, hogy külön cserélhető. Ha a tekercs kuka, mennyi lehet a bontott?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19375 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 17:17:22 »

Szia,

köszönöm a választ. Mint írtam áramot kap, én is mértem itthon, járó motornál a 14,x V megjelent a csatin. A csattogást nem figyeltem, az új menet. Félig alábújva én sem láttam 3 szálat, a csatiban csak 2 érintkező van. A kompresszor oldalán viszont van kábel, de lehet, hogy az csak a csati folytatásának rögzítési pontja.

Aknám nincs, de azért próbálkozom. Jó hír, hogy külön cserélhető. Ha a tekercs kuka, mennyi lehet a bontott?
nem tudom mennyi szokott lenni, dízelhez van nekem is, de nem tudom egyezik-e
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Séra Levente
Vendég
« Új hozzászólás #19376 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 19:01:28 »

Köszönöm a választ, tehát 5-ben 90 km/ h-nál 2000-et, 120-nál 3000-et pörög. Tudom, hogy a GPS volna a megoldás csak sajnos még nincs fönn a telomon  Wink.

Üdv,

Levente


Mondeo 1997, 1,8 benzin
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19377 Dátum: 2012.08.17 péntek, 12:00:34 »

Köszönöm a választ, tehát 5-ben 90 km/ h-nál 2000-et, 120-nál 3000-et pörög. Tudom, hogy a GPS volna a megoldás csak sajnos még nincs fönn a telomon  Wink.

Üdv,

Levente


Mondeo 1997, 1,8 benzin

Akkor telepítsd hát rá ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19378 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 22:07:08 »

Urak, adjatok nekem okosságot. Klíma. (digit, MK2-esé, de ez szerintem ebben a formában lényegtelen) Tehát, leküldöm LO-ra (ugyanaz, mintha letekerném teljesen a kék mezőbe), AUTO-ról lekapcsolom (ugyanaz, mint pl. az 1-es fokozat tekerősben) és bekapcsolom az AC-t. (hmmm... Cheesy )
Hűt, mint állat, kellemesen küldi be a hűvöst. DE, amikor úgy érzem, hogy elég, lelövöm az AC-t, ugye ilyenkor még egy ideig jön a hűs, aztán kezd jönni a kinti levegő és amikor már szinte teljesen "klíma-mentes" levegő jön be, nah akkor előtör a poshadt szag. De keményen. Addig semmi. Namost, pollenszűrő cserekor (kb. 3-4 hónapja) teleküldtem tisztítóhabbal onnan. Full flakon. Utána, (1 hónapja) a szellőzőjáratok is kaptak egy fullos flakonnal a habból. Kivettem a fűtőmotort, kitakarítottam, oda is nyomtam habot, ahova lehetett. Ezt megfejelve, "lenyomós" fertőtlenítő spray-t is kapott vagy 30 percre. És büdös. De csak a fent leírt esetben, magyarul mikor a klímát lekapcsolom. (akár egy manuálisnál)
Ez normális? Szerintem nem.
A másik, hogy eddig szinte az összes kocsiból csöpögött a kondenzvíz, klímánál. Igaz, hogy nekem jelenleg nincsen kartervédő lemezem, de nem csöpög semmi sehová. Álló helyzetben sem. A fűtőboxnak nincsen kondenzvíz elvezetője ami esetleg el van dugulva?  fejvakaras
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19379 Dátum: 2012.08.20 hétfő, 23:27:40 »

Urak, adjatok nekem okosságot. Klíma.

A kondenzvíz a kipuffra csöpög szándékosan, azért nincs tócsa. Elpárolog a meleg vason.

A büdös pedig a gombák miatt van, amik csak szobahőmérsékleten és felette érzik jól magukat, alatta nem. Vagyis amíg hideg jön a járatokon, addig nem aktívak, megvárják a meleget.

Ilyen szintű gombásodásnál (teljes szellőzőrendszer, plusz a kondenzátor minden egyes négyzetmilimétere) 2 megoldás marad csak. Vagy elviszed klímáshoz és ipari szerrel kérsz tisztítást, vagy szétszeded a teljes rendszert és mechanikusan (alkohol, hypo, szavó + kefe) szeded le a gombákat. Előbbi gyors és egyszerű, de nem költséghatékony, utóbbi éppen fordítva.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19380 Dátum: 2012.08.21 kedd, 15:21:12 »

A kondenzvíz a kipuffra csöpög szándékosan, azért nincs tócsa. Elpárolog a meleg vason.

A büdös pedig a gombák miatt van, amik csak szobahőmérsékleten és felette érzik jól magukat, alatta nem. Vagyis amíg hideg jön a járatokon, addig nem aktívak, megvárják a meleget.

Ilyen szintű gombásodásnál (teljes szellőzőrendszer, plusz a kondenzátor minden egyes négyzetmilimétere) 2 megoldás marad csak. Vagy elviszed klímáshoz és ipari szerrel kérsz tisztítást, vagy szétszeded a teljes rendszert és mechanikusan (alkohol, hypo, szavó + kefe) szeded le a gombákat. Előbbi gyors és egyszerű, de nem költséghatékony, utóbbi éppen fordítva.

Értem. Az biztos, hogy ez a klíma 97 óta nem volt takarítva, a donort nézve... (abból való) Kénytelen leszek áldozni rá, mert ekkora melóra jelenleg nem vállalkozom... (ekkora f*szt, mint én... mielőtt átszerelték a motort, váltót, klímát, egyebet, akkor kellett volna nekiesnem... bár nem gondoltam, hogy pl. az a szerelő aki átpakolta még a hűtőket is olajsárosan rakja át, utána meg én szívok vele... rohadjon meg...)

Jah, és köszönöm az infót !  worship
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #19381 Dátum: 2012.08.22 szerda, 13:22:09 »

... bár nem gondoltam, hogy pl. az a szerelő aki átpakolta még a hűtőket is olajsárosan rakja át, utána meg én szívok vele... rohadjon meg...)
Persze, majd fogja neked pucolgatni, mi? Kis naiv eplus2. Lópikulát! 4-5 óra alatt átrámolja, miközben megvizslatja a másik telepre beeső kocsikat, esetleg egy fékbetét cserét is meg tud ejteni 3 cigarettaszünettel, majd felszámol neked 7-8 óra munkadíjat. Miért, mit hittél?

Nekem volt olyan szerelő ismerősöm, aki úgy csinálta volna, ahogy azt elképzelted, sőt, még úgyabbul. Sajna már visszavonult.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19382 Dátum: 2012.08.22 szerda, 13:22:25 »

Most hogy 1 éve nálam az autó rájöttem hogy van benne hűthető kesztyű tartó.  vigyor3 Tábla csoki tökéletes állapotban megmarad a kinti nagy hőség ellenére, illetve mikor kiveszem a napszemcsimet a kesztyű tartóból kellemesen lehűti az orcámat a hideg keret. Ez minden mondiban így van?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #19383 Dátum: 2012.08.22 szerda, 13:41:41 »

Most hogy 1 éve nálam az autó rájöttem hogy van benne hűthető kesztyű tartó.  vigyor3 Tábla csoki tökéletes állapotban megmarad a kinti nagy hőség ellenére, illetve mikor kiveszem a napszemcsimet a kesztyű tartóból kellemesen lehűti az orcámat a hideg keret. Ez minden mondiban így van?
Nem, ez nem gyári opció. Valaki beapplikálta ezt a fícsört.

Szerk.: A csillagok helyére: n d s m o n d e o
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #19384 Dátum: 2012.08.22 szerda, 14:36:25 »

Nem, ez nem gyári opció. Valaki beapplikálta ezt a fícsört.

Szerk.: A csillagok helyére: n d s m o n d e o

Király! Tök egyszerű és jól működő átalakítás.  eljen
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19385 Dátum: 2012.08.22 szerda, 20:38:24 »

Persze, majd fogja neked pucolgatni, mi? Kis naiv eplus2. Lópikulát! 4-5 óra alatt átrámolja, miközben megvizslatja a másik telepre beeső kocsikat, esetleg egy fékbetét cserét is meg tud ejteni 3 cigarettaszünettel, majd felszámol neked 7-8 óra munkadíjat. Miért, mit hittél?

Nekem volt olyan szerelő ismerősöm, aki úgy csinálta volna, ahogy azt elképzelted, sőt, még úgyabbul. Sajna már visszavonult.

Tudod az a baj, hogy itt Kecskeméten az összes szerelőnél volt már az autóm... (10nél minimum anno)
Mind f@sz, de meg lett neki mondva, hogy ez a kocsi legyen örök élet, meg egy nap, az életben nem lesz eladva, ha valamit elb@sz, nem gond, CSAK MONDJA és hozom az alkatrészt... plusz melóért, plusz pénzt is kap... Nem mellesleg, az egyik tisztességes méretű szakközép iskola tanára... EZ?! Sajnos igen...  szomoru1 Nem gond, egyszer még körbe lesz járva a város, "lakatosokkal", "fényezőkkel", "villamosságisokkal" és "autószerelőkkel" lesz tele a gipszelő, a kórházban...  knuppel2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19386 Dátum: 2012.08.22 szerda, 20:43:24 »

Király! Tök egyszerű és jól működő átalakítás.  eljen

Igen, klassz ötlet, én is megvalósítom, de zárhatóra. (pl. VW-k) Télen nem akarok túlmelegíteni semmit sem. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19387 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 07:34:59 »

Igen, klassz ötlet, én is megvalósítom, de zárhatóra. (pl. VW-k) Télen nem akarok túlmelegíteni semmit sem. Smiley
Én az utasoldali szellőző csövét furkáltam ki 8-as fúróval. Ha elzárom azt a szellőzőt akkor a kesztyűtartót hűti/fűti, ha megnyitom akkor pedig szellőzik és a kesztyűtartót békén hagyja.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #19388 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 19:30:36 »

Én az utasoldali szellőző csövét furkáltam ki 8-as fúróval. Ha elzárom azt a szellőzőt akkor a kesztyűtartót hűti/fűti, ha megnyitom akkor pedig szellőzik és a kesztyűtartót békén hagyja.

Ha megnyitod akkor is szellőzteti, csak nem akkora mértékben nem?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19389 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 19:31:28 »

Ha megnyitod akkor is szellőzteti, csak nem akkora mértékben nem?
de
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #19390 Dátum: 2012.08.23 csütörtök, 19:44:03 »

de

Ezt én is meg akarom csinálni.. Smiley
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #19391 Dátum: 2012.08.24 péntek, 01:40:46 »

Sziasztok !

Segítenétek, hogy hogyan lehetne legkönnyebben kitisztítani a  II mondeóm üzemanyagtankját ?
Minden módozat érdekel !
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19392 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:20:34 »

Ha megnyitod akkor is szellőzteti, csak nem akkora mértékben nem?
Nem, mert a levegő inkább szeret előre menni mint oldalra, és mivel elég kicsik a lyukak ott inkább szívóerő lép fel.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19393 Dátum: 2012.08.24 péntek, 11:29:09 »

Az enyémbe bele lehet rakni az MKIII váltóját? (automata)
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19394 Dátum: 2012.08.24 péntek, 13:36:51 »

Az enyémbe bele lehet rakni az MKIII váltóját? (automata)

Nem kis feladat, ha megvalósítható egyáltalán... Smiley Magam is szívesen tennék egy 6 gangos MK3-as váltót az öregbe, de szerintem egyszerűbb, ha alvázat és motort cseréltetek rajta MK3-ra... idiota
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19395 Dátum: 2012.08.24 péntek, 13:57:40 »

Az enyémbe bele lehet rakni az MKIII váltóját? (automata)
V8 motort is bele lehet faragni, sőt hátsókerék hajtásúra is meg lehet csinálni csak egy kérdés van, megéri e!?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19396 Dátum: 2012.08.24 péntek, 14:47:28 »

Nem kis feladat, ha megvalósítható egyáltalán... Smiley Magam is szívesen tennék egy 6 gangos MK3-as váltót az öregbe, de szerintem egyszerűbb, ha alvázat és motort cseréltetek rajta MK3-ra... idiota
a manuális az megegyezik ...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19397 Dátum: 2012.08.24 péntek, 15:45:51 »

a manuális az megegyezik ...

Az automata nem mindig. MK III V6-okhoz Durashift van, 5 sebességgel. Lehetett hozzá rendelni a régi 4 sebességest is, de én még nem láttam olyan hülyét, aki V6-hoz az 5 sebességes szekvenciálisan is kapcsolható (extra pénzért kormányról is) váltó helyett a hagyományos 4 sebességes automatát kérte volna MK III V6-hoz.

Szal ha találsz 4 sebességeset, akkor beépíthető. Ha csak 5 sebességes kerül, akkor nem.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19398 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:59:25 »

Az automata nem mindig. MK III V6-okhoz Durashift van, 5 sebességgel. Lehetett hozzá rendelni a régi 4 sebességest is, de én még nem láttam olyan hülyét, aki V6-hoz az 5 sebességes szekvenciálisan is kapcsolható (extra pénzért kormányról is) váltó helyett a hagyományos 4 sebességes automatát kérte volna MK III V6-hoz.

Szal ha találsz 4 sebességeset, akkor beépíthető. Ha csak 5 sebességes kerül, akkor nem.
Ha gyárilag szerelték mindkettővel, akkor miért nem lehet rátenni az 5 gangost? Mit kéne átalakítani hozzá?
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19399 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:02:59 »

V8 motort is bele lehet faragni, sőt hátsókerék hajtásúra is meg lehet csinálni csak egy kérdés van, megéri e!?
Köszönöm az építő hozzászólást  gun
Naplózva
Oldalak: 1 ... 381 382 383 384 385 386 387 [388] 389 390 391 392 393 394 395 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.