Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 13:04:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Tempomat alkatrészek közös beszerzése  (Megtekintve 73438 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #100 Dátum: 2011.04.29 péntek, 19:22:23 »


Szia, úgy érted hogy teljes költség 30K vagy csak a szerelés?
Full-full.minden.anyag-szerelés-élesítés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Claymore
Vendég
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2011.05.11 szerda, 16:09:32 »

Sziasztok!
Engem érdekel tempomat beszerelés.Tudtuk adni kontaktot?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #102 Dátum: 2011.05.11 szerda, 21:00:56 »

Sziasztok!
Engem érdekel tempomat beszerelés.Tudtuk adni kontaktot?
Alkatrész ügyben Relhist-et keresd itt,élesztés ügyben pedig Vik-et(Németh Viktor) a lurdyházzal szemben az auto fort-nál!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
volkov
Vendég
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2011.06.06 hétfő, 12:05:35 »

Sziasztok!

Ebben a témában nem vagyok otthon, ezért lenne pár (lehet butának tűnő) kérdésem Smiley
1. Hogy működik a mondeo-ban a tempomat?
-mi érzékeli a sebesség jelet?
-hogy szabályozza a gázadást ill. hogy tartja a sebességet?
-független az ECU-tól? Olyan mint az univerzálisak? Külön-külön minden egysége?

Mert néztem sok univerzálist, de picit irreálisnak tartom a 100k feletti árakat.
Páran már tudják, hogy nekem egy escortom van, ebbe szeretnék beépíteni tempomatot.
1986-os, 1.6 benzin, de EFI, van VSS is benne.
MK1 vagy MK2 mondeo tempomat beépíthető lehet?

Köszi előre is a válaszokat!  worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 22:11:28 »

Sziasztok!

Ebben a témában nem vagyok otthon, ezért lenne pár (lehet butának tűnő) kérdésem Smiley
1. Hogy működik a mondeo-ban a tempomat?
-mi érzékeli a sebesség jelet?
-hogy szabályozza a gázadást ill. hogy tartja a sebességet?
-független az ECU-tól? Olyan mint az univerzálisak? Külön-külön minden egysége?

Mert néztem sok univerzálist, de picit irreálisnak tartom a 100k feletti árakat.
Páran már tudják, hogy nekem egy escortom van, ebbe szeretnék beépíteni tempomatot.
1986-os, 1.6 benzin, de EFI, van VSS is benne.
MK1 vagy MK2 mondeo tempomat beépíthető lehet?

Köszi előre is a válaszokat!  worship
Benzines mondeo tempomat elektro-mechanikus cucc. Ezekben  még a bowdenes a gázpedál, így a tempomat is a pillangószelepet húzkodja a saját bowdenével. Ez a része tehát várhatóan használható lenne.
A vezérlése pedig az ECU-n keresztül megy, VSS alapján, ellenállás alapon vezérelt kormánygombokkal, 2 inhibitor kapcsolóval (fék, kuplung). Ha kell, bekötést is tudok túrni hozzá.
Ha a jelenlegi ecu nem tudja a funkciót, lehet hogy egy tipusfüggetlen vezérlővel menne.
Az utólagos megoldások ára a gyári extralistára hajaz. Az MK3 mondeohoz a tempomat 100eFt körül volt rendelhető, míg most a benzines 30-40eFt a dízel 15eFt összegből már tempomatosítható (bontott alkatrészekkel).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
vasnorby
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2011.10.21 péntek, 11:52:23 »

Hello!

Keresek tempómathoz cuccokat. Motor, bowden, gombok, stb.
 2.5 V6 mk3 2003-hoz

Ha valakinek lenne, az kérem jelentkezzen!
Köszi!
Naplózva
vasnorby
Vendég
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2011.11.11 péntek, 08:59:42 »

Már beszereztem!

 integet2
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2011.11.18 péntek, 11:02:05 »

Van egy felesleges tempomatmotor tartókonzolom, teljesen új!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zoli.magyar0405
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 171


E-mail
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:54:56 »

MK2 tempomat eladó!!
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2012.02.25 szombat, 11:13:39 »

Relhist!
 2004-es Tdci-be tempomat cuccok hogyé fajnak?
Kormányt kell cserélni vagy csak a gombok helyét kell kivagni valahogy?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2012.02.25 szombat, 11:49:27 »

Relhist!
 2004-es Tdci-be tempomat cuccok hogyé fajnak?
Kormányt kell cserélni vagy csak a gombok helyét kell kivagni valahogy?

Csak gombokat meg pedál kapcsolókat meg be kell drótozni ha nincs előkészítve meg fel kell progizni.
Csak ennyi és már kész is./Kb:15-20 ezrből kijön/ Attól függ,hogy mennyiért tudod beszerezni az alkatrészeket.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2012.02.25 szombat, 15:05:35 »

Csak gombokat meg pedál kapcsolókat meg be kell drótozni ha nincs előkészítve meg fel kell progizni.
Csak ennyi és már kész is./Kb:15-20 ezrből kijön/ Attól függ,hogy mennyiért tudod beszerezni az alkatrészeket.
ezért az összegért az alkatreszek vannak meg? A kabelekkel együtt?
Erre csak a munkadíj jön rá?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2012.02.25 szombat, 23:40:55 »

ezért az összegért az alkatreszek vannak meg? A kabelekkel együtt?
Erre csak a munkadíj jön rá?

Ennyiből kb kijön  mindennel együtt. Pláne ha be van kábelezve.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #113 Dátum: 2012.03.06 kedd, 11:38:46 »

Ennyiből kb kijön  mindennel együtt. Pláne ha be van kábelezve.
bezonyám.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #114 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 14:34:35 »

Sziasztok!

Vik a (kormány)gombok beszerelését is vállalja?
Ha nem, akkor van-e valaki, aki kellő rutinnal rendelkezik, és megcsinálná nekem?  wave

Üdv!
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #115 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 14:56:20 »

Sziasztok!

Vik a (kormány)gombok beszerelését is vállalja?
Ha nem, akkor van-e valaki, aki kellő rutinnal rendelkezik, és megcsinálná nekem?  wave

Üdv!
vállalja!Nekem kompletten csinálta.semmi nem volt előkészítve az autómban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #116 Dátum: 2012.04.02 hétfő, 15:12:53 »

vállalja!Nekem kompletten csinálta.semmi nem volt előkészítve az autómban.
Köszönöm!  wave
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2012.04.03 kedd, 21:12:23 »

Sziasztok!

Vik a (kormány)gombok beszerelését is vállalja?
Ha nem, akkor van-e valaki, aki kellő rutinnal rendelkezik, és megcsinálná nekem?  wave

Üdv!

Nekem is Ő csinálta most hétvégén.
Söt még a kivágást is megcsinálta.

Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Nody
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #118 Dátum: 2012.04.17 kedd, 22:07:13 »

Szaisztok!

2006-os TDCi-be szeretnék tempomatot beépíteni.
Kapcsolók már megvannak, a kábelezéshez lenne szükségem csatlakozólábakra
mert sajnos nincs bekábelezve.  szomoru1
help
A segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva

MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
 R 1 3 5
 └-┼┼┤
    2 4 6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2012.04.17 kedd, 23:39:31 »

Szaisztok!

2006-os TDCi-be szeretnék tempomatot beépíteni.
Kapcsolók már megvannak, a kábelezéshez lenne szükségem csatlakozólábakra
mert sajnos nincs bekábelezve.  szomoru1
help
A segítségeteket előre is köszönöm!
pedálkapcsolókhoz vannak csatlakozóim, ha érdekel Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
verik
Vendég
« Új hozzászólás #120 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 12:32:11 »

Üdv nekem van egy bontott mk3 2.0 benzineshez való tempomat motorom 18 000 Ft-ért, érdeklődők privátban.
Naplózva
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 16:01:21 »

Sziasztok!

nekem egy olyan gondom lenne, hogy van egy mk3-as 2.0 tdci mondeom, és ugyan van benne tempomat, de az előző tulaj elmondása szerint "software-esen" ki lett iktatva a kocsiból mert ő félt, hogy ha elromlik akkor meghal mert nem tud megállni a kocsival Cheesy A kocsi az titanium felszereltségű, és hiányzik a tempomat a pályázás miatt! Amikor indítom a kocsit, a műszerfal kijelzőn megjelenik a kis tempomat óra jele, de amúgy nem kapcsol be. Láttatok már ilyet? Illetve mit lehetne csinálni, hogy működjön?

köszi a segítséget.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #122 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 16:29:35 »

Sziasztok!

nekem egy olyan gondom lenne, hogy van egy mk3-as 2.0 tdci mondeom, és ugyan van benne tempomat, de az előző tulaj elmondása szerint "software-esen" ki lett iktatva a kocsiból mert ő félt, hogy ha elromlik akkor meghal mert nem tud megállni a kocsival Cheesy A kocsi az titanium felszereltségű, és hiányzik a tempomat a pályázás miatt! Amikor indítom a kocsit, a műszerfal kijelzőn megjelenik a kis tempomat óra jele, de amúgy nem kapcsol be. Láttatok már ilyet? Illetve mit lehetne csinálni, hogy működjön?

köszi a segítséget.

Te tényleg elhiszel ilyen lükeséget? A kormányon a gombok megvannak?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 16:33:50 »

Te tényleg elhiszel ilyen lükeséget? A kormányon a gombok megvannak?

természetesen minden megvan! A kormányon a gombot + - set on off !!

azért kérdezem, mert nekem is hihetetlenül hangzik!

mi lehet a baj? miért nem megy?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 16:50:50 »

Te tényleg elhiszel ilyen lükeséget? A kormányon a gombok megvannak?

Ha jól tudom, aki utólag építi be a tempomatot, akkor utána meg kell taníttatni a GEM-el cuccot vagy mifene, hogy működjön. Gondolom ez fordítva is igaz, bár erről vik többet tudna mondani.
Naplózva
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 16:56:37 »

Ha jól tudom, aki utólag építi be a tempomatot, akkor utána meg kell taníttatni a GEM-el cuccot vagy mifene, hogy működjön. Gondolom ez fordítva is igaz, bár erről vik többet tudna mondani.

elérhetőséget tudnátok adni Vik-hez?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 17:03:57 »

elérhetőséget tudnátok adni Vik-hez?

Hát, ha feljössz, akkor a Lurdy háznál levő Auto Fort-nál megtalálod. Vagy írj neki privátot itt a fórumon. Be szokott nézni ide. http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269 Most nem tudsz hozzá menni, mert szabadságon van, nem tudom meddíg. Februárban lesz először. A másik megoldás az, hogy beviszed egy ford márkakereskedésbe és ott elvileg jópézé visszatanítják a tempomatot a GEM-mel.
Naplózva
ZHG
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2013.01.31 csütörtök, 17:17:45 »

Hát, ha feljössz, akkor a Lurdy háznál levő Auto Fort-nál megtalálod. Vagy írj neki privátot itt a fórumon. Be szokott nézni ide. http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269 Most nem tudsz hozzá menni, mert szabadságon van, nem tudom meddíg. Februárban lesz először. A másik megoldás az, hogy beviszed egy ford márkakereskedésbe és ott elvileg jópézé visszatanítják a tempomatot a GEM-mel.

kössz! írtam is neki, hátha!
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2013.07.16 kedd, 23:56:12 »

Helo mindenkinek. Penteken indulok oroszbol szerbiaba,mivel rengeteget megyek autopalyan erdekelne a tempomat. Erdekelne menyibe kerulne alkatreszel beszerelessel. Ha lehet euroban. Koszonom
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2013.07.17 szerda, 00:14:35 »

Helo mindenkinek. Penteken indulok oroszbol szerbiaba,mivel rengeteget megyek autopalyan erdekelne a tempomat. Erdekelne menyibe kerulne alkatreszel beszerelessel. Ha lehet euroban. Koszonom

Az alakatrészeket meg tudod venni 15 e ft-ért (~50-55€) + a beszerelés, ami kb 20e ft (~70€). Ha szerencséd van és elő van készítve, akkor neked csak be kell szerelni, bekötni és kész. Meg talán fel kell programozni. Erről itt tudsz bővebbet olvasni.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2013.07.17 szerda, 17:17:23 »

Az alakatrészeket meg tudod venni 15 e ft-ért (~50-55€) + a beszerelés, ami kb 20e ft (~70€). Ha szerencséd van és elő van készítve, akkor neked csak be kell szerelni, bekötni és kész. Meg talán fel kell programozni. Erről itt tudsz bővebbet olvasni.
Koszonom,vasarnap erek haza egy pici alvas es jelentkezek.
Naplózva
Laces005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2013.11.17 vasárnap, 23:52:48 »

Sziasztok!

Van egy Mk1-em 1,6-os benzinek a-z-ig mennyibe fájnak alkatrész beszerzéssel szereléssel?
Olvasgattam már de nem tudom, hogy van-e bármi kiépítve ha tud valaki segíteni és megmondja mit nézzek és hol megnézem  Smiley

Köszönöm!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #132 Dátum: 2013.11.18 hétfő, 17:15:35 »

Sziasztok!

Van egy Mk1-em 1,6-os benzinek a-z-ig mennyibe fájnak alkatrész beszerzéssel szereléssel?
Olvasgattam már de nem tudom, hogy van-e bármi kiépítve ha tud valaki segíteni és megmondja mit nézzek és hol megnézem  Smiley

Köszönöm!


Olvasd el ezt.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ut%C3%B3lagos_Tempomat_MK1_MK2_benzines_modellekbe
Naplózva
patigyula
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 08:58:14 »

Üdv mindenkinek!

Keresek mondeo MK3 TDCI generátort!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 131PS
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 15:03:04 »

Ismét hello mindenkinek.
kedves kollegák, azt hiszem nekifogok és tempomatizálom a mondimat. Mivel székelyföldi, és onnét is vagyok, ezért amennyire tudtok kellene nekem segítsetek ez ügyben.
Már kinéztem egy TDDI mondit, amiről leszedetném a cuccokat, viszont ők sem tudják, hogy mik az alkatrészek.
Tehát milyen alkatrészek kellenének hozzá (esetleg fénykép, ha van)?
Ha az alkatrészeket beszereztem, akkor majd mehet a szerelés Smiley
Köszi előre is Smiley
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2014.02.03 hétfő, 15:35:21 »

Ismét hello mindenkinek.
kedves kollegák, azt hiszem nekifogok és tempomatizálom a mondimat. Mivel székelyföldi, és onnét is vagyok, ezért amennyire tudtok kellene nekem segítsetek ez ügyben.
Már kinéztem egy TDDI mondit, amiről leszedetném a cuccokat, viszont ők sem tudják, hogy mik az alkatrészek.
Tehát milyen alkatrészek kellenének hozzá (esetleg fénykép, ha van)?
Ha az alkatrészeket beszereztem, akkor majd mehet a szerelés Smiley
Köszi előre is Smiley


Először azt kell tudni, hogy a te autód mennyire van előkészítve.
Ezt olvasd át....http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/mk3_gyari_tempomat_dizel.pdf
Ha valamit nem értesz akkor kérdezz nyugodtan. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 18:23:52 »

Először azt kell tudni, hogy a te autód mennyire van előkészítve.
Ezt olvasd át....http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/mk3_gyari_tempomat_dizel.pdf
Ha valamit nem értesz akkor kérdezz nyugodtan. 


Sziasztok.  wave
A minap megjöttek a tempomatos alkatrészek  taps


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ma kicseréltem a pedálkapcsolókat, illetve a kuplung, a 2 db. fék kapcsolót és a gázpedál kapcsolót és a kormány kapcsolókat is beszereltem. A kormánynál található csati be volt kábelezve, illetve az 5,6,7 es kábelek is be voltak húzva.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Itt az a kérdésem, hogy valamit kell e itt forrísztani, ami a pedálkapcsolók es a C36-os csati közti részt illeti, vagy sem, illetve mindenképp kell forrasztani a c36-os csati utáni résznél (mert nagyon nehezen hozzáférhető)?  mivel a gázpedál csati is eredetileg benne volt a C36 os csatiban. Még egy ide illő kérdés, a régi fékpedál kapcsoló szára, hoszabb volt és 2 kábel ment rá mint az amit küldtek nekem, ami 4 kábeles. Igy az új kapcsoló rövid szára miatt, nem kapcsolt ki a féklámpa. Fogtam és kicseréltem maga a kapcsolót, illetve a régit tettem vissza, viszon ere a 4 kábeles csatit raktam rá. Szerintetek ez igy rendben van?

Holnap szeretném folytatni.
Holnap szétszedem a a C32-es csatit is és megnézem a kábelezését is. Megtörténhet, hogy a C36 és a C32 es csati közötti rész be van kábelezve?
 
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 19:17:02 »

Sziasztok.  wave
A minap megjöttek a tempomatos alkatrészek  taps


Ma kicseréltem a pedálkapcsolókat, illetve a kuplung, a 2 db. fék kapcsolót és a gázpedál kapcsolót és a kormány kapcsolókat is beszereltem. A kormánynál található csati be volt kábelezve, illetve az 5,6,7 es kábelek is be voltak húzva.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Itt az a kérdésem, hogy valamit kell e itt forrísztani, ami a pedálkapcsolók es a C36-os csati közti részt illeti, vagy sem, illetve mindenképp kell forrasztani a c36-os csati utáni résznél (mert nagyon nehezen hozzáférhető)?  mivel a gázpedál csati is eredetileg benne volt a C36 os csatiban. Még egy ide illő kérdés, a régi fékpedál kapcsoló szára, hoszabb volt és 2 kábel ment rá mint az amit küldtek nekem, ami 4 kábeles. Igy az új kapcsoló rövid szára miatt, nem kapcsolt ki a féklámpa. Fogtam és kicseréltem maga a kapcsolót, illetve a régit tettem vissza, viszon ere a 4 kábeles csatit raktam rá. Szerintetek ez igy rendben van?

Holnap szeretném folytatni.
Holnap szétszedem a a C32-es csatit is és megnézem a kábelezését is. Megtörténhet, hogy a C36 és a C32 es csati közötti rész be van kábelezve?
 
hát...

ahogy látom totál vakon vagy Sad inkább vidd olyanhoz, aki már csinált ilyet. ha debrecen felé jársz, akkor én is tudok segíteni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 19:18:35 »

A C406 os kapcsoló az a zőld kapcsoló nem?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #139 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 19:23:06 »

hát...

ahogy látom totál vakon vagy Sad inkább vidd olyanhoz, aki már csinált ilyet. ha debrecen felé jársz, akkor én is tudok segíteni
Szia.
Hát picitt messze van Debrecen  wow1
Továbbá én csak kérdezek, mert jobb feltennem alőre a számomra nem világos kérdéseket, mint utólag valami baj legyen.
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 19:25:08 »

Szia.
Hát picitt messze van Debrecen  wow1
Továbbá én csak kérdezek, mert jobb feltennem alőre a számomra nem világos kérdéseket, mint utólag valami baj legyen.
bajt nem tudsz ilyen műveletekkel csinálni, de ha megnézed a tempomatosban 4 láb van a kapcsolón és a csatiban is. a nem tempomatoson meg 2-2. be kell kötni azt is, hogy működjön. tudom, hogy *** ott forrasztani, de ez van, ha tempomatot akarsz Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #141 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 19:27:25 »

hát...

ahogy látom totál vakon vagy Sad inkább vidd olyanhoz, aki már csinált ilyet. ha debrecen felé jársz, akkor én is tudok segíteni
Ugyan akkor azért tettem fel ezt a kérdést, mert a C414 es és a c523 kapcsolók kábelie a c36-os csatlakozóban a helyükön vannak (amik a leírásban szinekkel vannak jelőlve)
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #142 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 19:51:44 »

Ami engem megzavart az az, hogy a régi, be nem kábelezett formában a FEKETE kapcsoló volt a FÉKLÁMPA kapcsoló, viszont a leírás 2-es oldalán azt írja, hogy "...A pirossal bekarikázott csatlakozó a tempomathoz szükséges fékpedálkapcsolóra csatlakozik a későbbiekben...", viszont a 6-os oldalán már azt írja, hogy "..... Ez valakinek egyszerő lesz mert be van kábelezve és csak be kell rakni az új féklámpa kapcsolót (zöld) és rádugni a csatiját kicserélni....".
Ugyan aról a csatlakozóról beszél, de az egyik részben fékpedál kapcsoló (ami a tempómat ki-be kapcsolásáért felel), a másik részben, meg féklámpa kapcsolóként tünteti fel ugyan azt.
Vagy velem van a baj?
 falbav
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 20:14:13 »

Ami engem megzavart az az, hogy a régi, be nem kábelezett formában a FEKETE kapcsoló volt a FÉKLÁMPA kapcsoló, viszont a leírás 2-es oldalán azt írja, hogy "...A pirossal bekarikázott csatlakozó a tempomathoz szükséges fékpedálkapcsolóra csatlakozik a későbbiekben...", viszont a 6-os oldalán már azt írja, hogy "..... Ez valakinek egyszerő lesz mert be van kábelezve és csak be kell rakni az új féklámpa kapcsolót (zöld) és rádugni a csatiját kicserélni....".
Ugyan aról a csatlakozóról beszél, de az egyik részben fékpedál kapcsoló (ami a tempómat ki-be kapcsolásáért felel), a másik részben, meg féklámpa kapcsolóként tünteti fel ugyan azt.
Vagy velem van a baj?
 falbav

Mi nem világos? 
A 2.oldalon azt írtam, hogy "A pirossal bekarikázott csatlakozó a tempomathoz szükséges fékpedálkapcsolóra csatlakozik a későbbiekben." 
A 6. oldalon "Ez valakinek egyszerű lesz mert be van kábelezve és csak be kell rakni az új féklámpa kapcsolót (zöld) és rádugni a csatiját kicserélni a kuplung kapcsolót (piros) és már mehet is felprogramoztatni a tempomatot."   
 Megpróbáltam szemléltetni, hogy milyen az amikor elő van készítve a pedálkapcsolók kábelezése....ezen enm tudom mi nem világos.  Roll Eyes 
A forrasztás a legkevesebb.....ha nem mennek az ECU-tól oda a kábelek a helyükre akkor nem tudom mit akarsz forrasztani.  A pedálkapcsolókat meg ne cserélgesd fel! Azért van beljebb a pöcök rajta, mert benyomódott...fogd meg és húzd   ki. 
Próbálok segíteni....csak én sem értem mit szeretnél.  Roll Eyes

Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #144 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 21:02:28 »

Mi nem világos? 
A 2.oldalon azt írtam, hogy "A pirossal bekarikázott csatlakozó a tempomathoz szükséges fékpedálkapcsolóra csatlakozik a későbbiekben." 
A 6. oldalon "Ez valakinek egyszerű lesz mert be van kábelezve és csak be kell rakni az új féklámpa kapcsolót (zöld) és rádugni a csatiját kicserélni a kuplung kapcsolót (piros) és már mehet is felprogramoztatni a tempomatot."   
 Megpróbáltam szemléltetni, hogy milyen az amikor elő van készítve a pedálkapcsolók kábelezése....ezen enm tudom mi nem világos.  Roll Eyes 
A forrasztás a legkevesebb.....ha nem mennek az ECU-tól oda a kábelek a helyükre akkor nem tudom mit akarsz forrasztani.  A pedálkapcsolókat meg ne cserélgesd fel! Azért van beljebb a pöcök rajta, mert benyomódott...fogd meg és húzd   ki. 
Próbálok segíteni....csak én sem értem mit szeretnél.  Roll Eyes




 worship Igen is mester. Szóval 90% ban megértettem mi hová jár.
A pedálkapcsolók kérdése nem egészen világos, így le egyszerűsítem a kérdést.
- A zöld pedálkapcsoló az a féklámpa, vagy a tempómat ki be kapcsolója? Mert a 2 es oldalon a bekarikázott csatlakozó elméletileg a zöld kapcsolóra jön, amit "fékpedál kapcsolónak" neveztél meg, a hatos oldalon, meg a zöld kapcsolót féklámpa kapcsolónak hívtál.
Számomra azért furcsa, mert jelen pillanatban a fekete kapcsoló, a féklámpa kapcsoló!!!
Akkor ez megcserélődik?
 Huh?
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 21:15:19 »


 worship Igen is mester. Szóval 90% ban megértettem mi hová jár.
A pedálkapcsolók kérdése nem egészen világos, így le egyszerűsítem a kérdést.
- A zöld pedálkapcsoló az a féklámpa, vagy a tempómat ki be kapcsolója? Mert a 2 es oldalon a bekarikázott csatlakozó elméletileg a zöld kapcsolóra jön, amit "fékpedál kapcsolónak" neveztél meg, a hatos oldalon, meg a zöld kapcsolót féklámpa kapcsolónak hívtál.
Számomra azért furcsa, mert jelen pillanatban a fekete kapcsoló, a féklámpa kapcsoló!!!
Akkor ez megcserélődik?
 Huh?

A fékpedálnál az alsó (fekete) kapcsolja a féklámpát a felső pedig a tempomatot (zöld).  Nem kell megcserélni semmit.   
Fontos, hogy a pedálkapcsolókhoz (mindegyikhez) 4 kábelnek kell menni. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 21:29:53 »


A fékpedálnál az alsó (fekete) kapcsolja a féklámpát a felső pedig a tempomatot (zöld).  Nem kell megcserélni semmit.   
Fontos, hogy a pedálkapcsolókhoz (mindegyikhez) 4 kábelnek kell menni. 

Tehát akkor igazam volt Smiley. picitt el van írva.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Na így már érthetőbb.

Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #147 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 21:34:36 »

Tehát akkor igazam volt Smiley. picitt el van írva.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Na így már érthetőbb.



Igen... eljen Smiley
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #148 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 21:46:34 »

Igen... eljen Smiley

Na nem baj, csak picit megzavart.
Utolsó kérdéseim, és holnap megcsinálom a tempómat akciót.

- A kuplung kapcsoló (piros) 1-es kábele nem megy bele a c36-os csatiba, hanem összeforrasztom az ecu 78-as kábelével
-  Fékpedálkapcsoló (zöld) egyes kábelét az ecu 59-es kábelével, tehát ez sem megy bele a c36-os csatlakozóba.
Ezeknek a kábeleknek a helye üresen marad a c36-os csatlakozóba, mert most még benne vannak a csatlakozóba (mivel így érkeztek egy tempómatos tddi-ből)
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2014.02.17 hétfő, 21:59:50 »

Na nem baj, csak picit megzavart.
Utolsó kérdéseim, és holnap megcsinálom a tempómat akciót.

- A kuplung kapcsoló (piros) 1-es kábele nem megy bele a c36-os csatiba, hanem összeforrasztom az ecu 78-as kábelével
-  Fékpedálkapcsoló (zöld) egyes kábelét az ecu 59-es kábelével, tehát ez sem megy bele a c36-os csatlakozóba.
Ezeknek a kábeleknek a helye üresen marad a c36-os csatlakozóba, mert most még benne vannak a csatlakozóba (mivel így érkeztek egy tempómatos tddi-ből)



Nem kell a C36 csatlakozón keresztül.....rögtön mehetnek a helyükre.  Wink
 A leírásban van egy kapcsolási rajz...ott láthatod, hogy csak keresztül megy (gyárilag) a C36 csatlakozón a két kábel...viszont utólag egyszerűbb azt kihagyni és rögtön a helyükre tenni őket.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 2 [3] 4   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.