Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:01:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5251811 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #6350 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 20:10:00 »

Adagoló hűtőfelöli alján van egy ufó, gumicső van rajta, ami rézcsőben folytatódik. Ha ezt lehúzod, és az adagolón lévő csőből jön a gázolaj, akkor nyertél te is egy turbómembrán-cserét...
Cserélni könnyű, csak a tömítéseire kell vigyázni. Van vagy 5 db, amit figyelni kell összerakáskor.
Erről beszélünk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6351 Dátum: 2007.06.25 hétfő, 20:33:00 »

Sziasztok!
 
Tudna valaki segíteni, hogy hogy tudnám leellenőrizni a turbónyomás szabályozóba a membránt, ill. hogy kell cserélni. 1.8 TD Mondi-ról van szó.
Jelenség a kövi volt: Motor felpörög, majd ford. vissza. Nehezen leállít, ezután nem indul. Pihi, majd indul és jár minta a DOXA, és az egész kezdödik az elejéről.
Merre lax?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6352 Dátum: 2007.06.26 kedd, 09:01:00 »

Merre lax?
Köszi a segítséget. Cegléden.
Sajna valszeg nem ez lesz a hiba, mert este még lehúztam a csövet ami a turbotól jön (bedugóztam), de a motor felpörgés maradt. :-((
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6353 Dátum: 2007.06.26 kedd, 09:39:00 »

Sziasztok! Valaki babrált a zárammal, és most nem tudom kinyitni a jobb első ajtót, amire a riasztó és a központi is kötve vagyon. WD 40 meg minden belenyomva, semmi, megpusztult a mechanika. Ráadásul ez már cserélve volt a régi tulajnál, egy hasonló eset miatt, úgyhogy ez az egyetlen hely ahol nyitni - csukni lehet kívülről, és csak itt lehet a riasztót lelőni.. Van ötletetek, hogy hol lehet olcsón zárat cserélni? Marha kínos üvöltő riasztó mellett a csomagtartóból bemászni a saját kocsimba.
Ez sajna szerelőgyanús eset lesz, szóval nem úszod meg Merrelax?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6354 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:27:00 »

Köszi a segítséget. Cegléden.
Sajna valszeg nem ez lesz a hiba, mert este még lehúztam a csövet ami a turbotól jön (bedugóztam), de a motor felpörgés maradt. :-((
Az messze van nekem... Sad
Mondjuk így sem 1000% hogy nem az a hiba. Esetleg lehet kopott adagoló, vagy nemtudom...
Kopott dúsítókarszimmering tud még pörgetni. Nem lehet, hogy megfeszült vhol a bowdene?
Hirtelen kezdte, vagy fokozatosan jutott idáig?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6355 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:30:00 »

Az messze van nekem... Sad
Mondjuk így sem 1000% hogy nem az a hiba. Esetleg lehet kopott adagoló, vagy nemtudom...
Kopott dúsítókarszimmering tud még pörgetni. Nem lehet, hogy megfeszült vhol a bowdene?
Hirtelen kezdte, vagy fokozatosan jutott idáig?
Fokozatosan kezdte. A bowden sehol sem feszül, sőt nem is az alapjárati motor (vagy mi) csinálja, néztem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6356 Dátum: 2007.06.26 kedd, 10:33:00 »

Ismerős szerelő felajánlotta, hogy kb70eFt-ért átalakítja Bosch adagolósra. Az jó ötlet?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6357 Dátum: 2007.06.26 kedd, 11:51:00 »

sziasztok!  2.0 benzines motorom van. Olyan 2000 körüli fordulatszám környékén megjelenik egy zörgő hang ami fülre a szívósor környékéről jöhet de csak alulról hallani a motortérbe hajolva nem. A zörgés jellege olyan hogy az első tippem az volt hogy valamilyen hővédő lemez rezonál. van valakinek ötlete / tapasztalata? előre is köszi
Szia!
Szerintem a katalizátor hullott szét, de ne legyen igazam...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6358 Dátum: 2007.06.26 kedd, 12:54:00 »

Ismerős szerelő felajánlotta, hogy kb70eFt-ért átalakítja Bosch adagolósra. Az jó ötlet?
Sztem jó ár.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6359 Dátum: 2007.06.26 kedd, 13:39:00 »

Szia!
Szerintem a katalizátor hullott szét, de ne legyen igazam...
Köszi a segítséget.
Más ötleted van, hogy miért csinálja?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6360 Dátum: 2007.06.26 kedd, 13:48:00 »

Sztem jó ár.
Bocsi Andone az előbb eltévedtem. :-)
Ez Tádé-nek szól.
Köszi a segítséget.  
Más ötleted van, hogy miért csinálja?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6361 Dátum: 2007.06.26 kedd, 17:26:00 »

sziasztok!  2.0 benzines motorom van. Olyan 2000 körüli fordulatszám környékén megjelenik egy zörgő hang ami fülre a szívósor környékéről jöhet de csak alulról hallani a motortérbe hajolva nem. A zörgés jellege olyan hogy az első tippem az volt hogy valamilyen hővédő lemez rezonál. van valakinek ötlete / tapasztalata? előre is köszi
Ahol a féltengely bemegy a "motorba" ott van egy lemez, az tud zörögni, épp a te általad említett módon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6362 Dátum: 2007.06.26 kedd, 20:16:00 »

Köszi a segítséget.
Más ötleted van, hogy miért csinálja?
Sztem mindenképp adagolóbaj van.
Esetleg az alapjáratállító csavar kontrája lazult fel, meg kellene próbálni beállítani az emelt alapjárati és az alapjárati fordulatszámot.
Karokat az adagolón megmozgatni, megnézni, lógnak-e, működnek-e.
Stopkar megállítja a motort?
Mikori az autó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6363 Dátum: 2007.06.26 kedd, 21:18:00 »

Nekem is van hasonló gondom,amióta kicserélték a motort.Kb.2-2500 körül berezonál valami-saccra a generátor alatti részen.A benzinesen is van ilyen lemez?Bár a kibontott motoron nem láttam hasonlót...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6364 Dátum: 2007.06.26 kedd, 21:54:00 »

Nekem is van hasonló gondom,amióta kicserélték a motort.Kb.2-2500 körül berezonál valami-saccra a generátor alatti részen.A benzinesen is van ilyen lemez?Bár a kibontott motoron nem láttam hasonlót...
Benzinesbe is van ilyen hővédő kengyel. Lehet kapni javító szettet ami 2 részből áll és nem kell kiszedni a féltengelyt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6365 Dátum: 2007.06.26 kedd, 22:42:00 »

Benzinesbe is van ilyen hővédő kengyel. Lehet kapni javító szettet ami 2 részből áll és nem kell kiszedni a féltengelyt
Én erre gondolok, szerintem ezt egyszerű cserélni.
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6366 Dátum: 2007.06.27 szerda, 08:45:00 »

Benzinesbe is van ilyen hővédő kengyel. Lehet kapni javító szettet ami 2 részből áll és nem kell kiszedni a féltengelyt
Amint lehet ránézek,mert kínos,amikor zöld lámpánál bámulnak az emberek...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6367 Dátum: 2007.06.27 szerda, 09:05:00 »

Amint lehet ránézek,mert kínos,amikor zöld lámpánál bámulnak az emberek...
Éngöm pölö nem zavar haccójjon
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6368 Dátum: 2007.06.27 szerda, 09:12:00 »

Amint lehet ránézek,mert kínos,amikor zöld lámpánál bámulnak az emberek...
Az lesz a cucc Takarólemez néven 7061089 a finish kódja ha jól nézem
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #6369 Dátum: 2007.06.27 szerda, 09:27:00 »

Ezek szerint tudod az árát. Akkor mondj egyet, akár privben, hogy postaköltséggel együtt megérje Neked!
Joe, írtam mailt neked.
A lényege az, hogy kaptam itt Pécsen egy ventillátort szerintem olcsón, ezért nem volt már pofám még olcsóbban megkérni tőled. postaköltséggel együtt szinte jelképes összegért köthettünk volna üzletet.
 
Mégegyszer, köszönöm a felajánlást és a lehetőséget!
 
A tárgyi ventit este beraktam és lőn megint nagy szél az utastérben!
Naplózva

MKI 2.0i
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6370 Dátum: 2007.06.27 szerda, 09:43:00 »

Joe, írtam mailt neked.
A lényege az, hogy kaptam itt Pécsen egy ventillátort szerintem olcsón, ezért nem volt már pofám még olcsóbban megkérni tőled. postaköltséggel együtt szinte jelképes összegért köthettünk volna üzletet.
 
Mégegyszer, köszönöm a felajánlást és a lehetőséget!
 
A tárgyi ventit este beraktam és lőn megint nagy szél az utastérben!
Örülök neki!
Ment válasz is!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #6371 Dátum: 2007.06.27 szerda, 09:58:00 »

Éngöm pölö nem zavar haccójjon
Ha egyedül megyek engem se,de a gyerkőcöt meg az asszonyt igen+járőkelők meg mások ne bámuljanak.Inkább rászánok egy kis időt 'oszt annyi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6372 Dátum: 2007.06.27 szerda, 10:00:00 »

Ha egyedül megyek engem se,de a gyerkőcöt meg az asszonyt igen+járőkelők meg mások ne bámuljanak.Inkább rászánok egy kis időt 'oszt annyi.
4078 Ft az alkatrész megnézettem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6373 Dátum: 2007.06.27 szerda, 10:24:00 »

Ha egyedül megyek engem se,de a gyerkőcöt meg az asszonyt igen+járőkelők meg mások ne bámuljanak.Inkább rászánok egy kis időt 'oszt annyi.
Majd referálj jól ... na ki tudja ezt gyors egymásutánban mondani, hadd halljam
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6374 Dátum: 2007.06.27 szerda, 11:01:00 »

4078 Ft az alkatrész megnézettem
Köszönöm.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6375 Dátum: 2007.06.27 szerda, 11:23:00 »

Majd referálj jól ... na ki tudja ezt gyors egymásutánban mondani, hadd halljam
Hallottad?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #6376 Dátum: 2007.06.27 szerda, 11:30:00 »

Hallottad?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6377 Dátum: 2007.06.27 szerda, 21:32:00 »

Központosítási gond lehet. Ki kellett volna cserélni a szerkezetet is meg a kinyomócsapágyat. A szerkezet biztos hozzákopott a régi tárcsához és most nem találja a helyét. Esetleg nem gyári tárcsa került be a gyári szerkezet alá. Újra szét kellesz szedni a gépezetet - szerintem.
Sziasztok!
 
Jól elsüllyedt már a bajom, de még mindig megvan.
Az volt az alapprobléma, hogy csak a kuplungtárcsa lett kicserélve, a szerkezet nem, és a csere óta hangoskodik valami a kuplungpedál kiengedésekor. Most jobb ötlet hiján újra szétszedték a kuplungot, a szerkezetet is kicserélték egy ugyanolyan típusúra mint a kuplungtárcsa. Megnéztek mindent, minden alkatrész rendben van, összerakták, de most is ugyanolyan hangot ad. A fordulatszámnak megfelelő ütemű a hang, meleg motornál valamivel hangosabb, mint hidegen.  
Én már lemondtam róla, de azért megkérdezem, hátha valaki hozzá tud szólni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6378 Dátum: 2007.06.27 szerda, 21:34:00 »

most hoztam el mondim műszakiról,simán átment
kellett első szilenteket cserélni
a lényeg hogy az autó út tartása nem nagyon tetszik, 120-140 felett nem nagyon érzem stabilnak,túl ilyen rúgozósnak érzem,ilyenkor mit érdemes átnézetni?kicserélni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6379 Dátum: 2007.06.27 szerda, 21:52:00 »

most hoztam el mondim műszakiról,simán átment
kellett első szilenteket cserélni
a lényeg hogy az autó út tartása nem nagyon tetszik, 120-140 felett nem nagyon érzem stabilnak,túl ilyen rúgozósnak érzem,ilyenkor mit érdemes átnézetni?kicserélni?
szal kicsit hülyén fogalmaztam,szal az út tartás mostanában nem jó,és lejársz a műszaki ezért elvittem megcsináltatni ,ahol előtte a szerelőm át nézte és kicserélte elől a szilenteket,és utánna ment műszakira,és szilent csere után sem javult 130 felett ez a stabilitás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6380 Dátum: 2007.06.27 szerda, 22:03:00 »

most hoztam el mondim műszakiról,simán átment
kellett első szilenteket cserélni
a lényeg hogy az autó út tartása nem nagyon tetszik, 120-140 felett nem nagyon érzem stabilnak,túl ilyen rúgozósnak érzem,ilyenkor mit érdemes átnézetni?kicserélni?
Lengéscsillapítók voltak már cserélve? ha nem akkor méresd be és szükség esetén csere. Nyomj bele gázost nekem bejött és fexik szépen kanyarba is. (LIP van nekem Bárditól kedvezményre)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6381 Dátum: 2007.06.27 szerda, 22:24:00 »

Lengéscsillapítók voltak már cserélve? ha nem akkor méresd be és szükség esetén csere. Nyomj bele gázost nekem bejött és fexik szépen kanyarba is. (LIP van nekem Bárditól kedvezményre)
hát nem mostanában
akkor szerinted egy ilyenre kicserélem akkor megoldódik a gond?link
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6382 Dátum: 2007.06.27 szerda, 22:28:00 »

hát nem mostanában
akkor szerinted egy ilyenre kicserélem akkor megoldódik a gond?link
Bárdinál olcsobbra emléxem - nézd meg - van webshop ott is -25% ha van kártyád
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6383 Dátum: 2007.06.27 szerda, 22:29:00 »

Bárdinál olcsobbra emléxem - nézd meg - van webshop ott is -25% ha van kártyád
és ott is ezt?linket küldesz légyszi?
 
egyebként ezekre gondoltál?vagy nekem más van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6384 Dátum: 2007.06.27 szerda, 22:55:00 »

és ott is ezt?linket küldesz légyszi?
 
egyebként ezekre gondoltál?vagy nekem más van?
www.bardiauto.hu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6385 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 06:06:00 »

Sziasztok!
 
Jól elsüllyedt már a bajom, de még mindig megvan.
Az volt az alapprobléma, hogy csak a kuplungtárcsa lett kicserélve, a szerkezet nem, és a csere óta hangoskodik valami a kuplungpedál kiengedésekor. Most jobb ötlet hiján újra szétszedték a kuplungot, a szerkezetet is kicserélték egy ugyanolyan típusúra mint a kuplungtárcsa. Megnéztek mindent, minden alkatrész rendben van, összerakták, de most is ugyanolyan hangot ad. A fordulatszámnak megfelelő ütemű a hang, meleg motornál valamivel hangosabb, mint hidegen.  
Én már lemondtam róla, de azért megkérdezem, hátha valaki hozzá tud szólni.
Sztem nyelestengely vagy kinyomócsapágy. Nyelestengelycsapágyat cserélni nem olcsó, lehet egy jó váltót rakni alá olcsóbb
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6386 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 07:27:00 »

szal kicsit hülyén fogalmaztam,szal az út tartás mostanában nem jó,és lejársz a műszaki ezért elvittem megcsináltatni ,ahol előtte a szerelőm át nézte és kicserélte elől a szilenteket,és utánna ment műszakira,és szilent csere után sem javult 130 felett ez a stabilitás
BigFoot!
Magyarországon 130 felett tilos menni...
Honnan tudod, hogy felette imbolyog?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Vendég
« Új hozzászólás #6387 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 07:35:00 »

BigFoot!
Magyarországon 130 felett tilos menni...
Honnan tudod, hogy felette imbolyog?
Kiszaladt németországba kipróbálni, vagy a hungaroringen próbálta...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6388 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 08:07:00 »

Sztem mindenképp adagolóbaj van.
Esetleg az alapjáratállító csavar kontrája lazult fel, meg kellene próbálni beállítani az emelt alapjárati és az alapjárati fordulatszámot.
Karokat az adagolón megmozgatni, megnézni, lógnak-e, működnek-e.
Stopkar megállítja a motort?
Mikori az autó?
Köszi TáDé!
1996 július a gépsárkány, utolsók egyike még MK1-ből (252000km).
Már a szerelőnél van, mindenféle képen átalakítós lesz. Milyen változásra számíthatok?
ELőre is kösz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6389 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 08:16:00 »

Sztem nyelestengely vagy kinyomócsapágy. Nyelestengelycsapágyat cserélni nem olcsó, lehet egy jó váltót rakni alá olcsóbb
Kösz, de mi az a nyelestengely?
Aranyból van az a csapágy, hogy drágább mint a váltó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6390 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 09:05:00 »

Köszi TáDé!
1996 július a gépsárkány, utolsók egyike még MK1-ből (252000km).
Már a szerelőnél van, mindenféle képen átalakítós lesz. Milyen változásra számíthatok?
ELőre is kösz.
Hamarabb fog megindulni és közvetlenebb lesz a gázreakció. Viszont füstölni is fog, meg érzékenyebb lesz a lábad nagyságára fogyasztásügyileg...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6391 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 09:09:00 »

Kösz, de mi az a nyelestengely?
Aranyból van az a csapágy, hogy drágább mint a váltó?
A nyeslestengely az a tengely, ami a motorhoz kapcsolja a váltót. Maga a csapágy nem vészes, 4-5k, csak mivel hézagolni kell, és egy hézagolókészlet 10k, váltót is kapol ennyiért.
Még egy kinyomócsapágycserével próbálkoznék, csak sajna a motor-váltó szétszedése is aranyárba van, nem biztos jó lesz, és feleslegesen kifizeted a cserét...
Egyébként én is ezzel kűzdök egy ideje...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6392 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 09:26:00 »

Hamarabb fog megindulni és közvetlenebb lesz a gázreakció. Viszont füstölni is fog, meg érzékenyebb lesz a lábad nagyságára fogyasztásügyileg...
Kösz mégegyszer a segítséget!
Végsebességbe is várható változás. ;-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6393 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 09:58:00 »

A nyeslestengely az a tengely, ami a motorhoz kapcsolja a váltót. Maga a csapágy nem vészes, 4-5k, csak mivel hézagolni kell, és egy hézagolókészlet 10k, váltót is kapol ennyiért.
Még egy kinyomócsapágycserével próbálkoznék, csak sajna a motor-váltó szétszedése is aranyárba van, nem biztos jó lesz, és feleslegesen kifizeted a cserét...
Egyébként én is ezzel kűzdök egy ideje...
Csak kérdem: ez dizli specifika, vagy Csimbiónak benyása van? Mert akkor a nyomaték ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6394 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 10:04:00 »

Csak kérdem: ez dizli specifika, vagy Csimbiónak benyása van? Mert akkor a nyomaték ...
Nekem TáDé, 1993-as.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6395 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 10:18:00 »

Nekem TáDé, 1993-as.
Akkor nem lehet, hogy van némi összefüggés a dizli és a váltó problematikájában? Esetleg szempont lehetne
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6396 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 10:29:00 »

Szia!
Szerintem a katalizátor hullott szét, de ne legyen igazam...
Nekem is ez volt a tippem de nem abból jön, inkább a motor szívóoldalából
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6397 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 10:30:00 »

Akkor nem lehet, hogy van némi összefüggés a dizli és a váltó problematikájában? Esetleg szempont lehetne
Én nem vonok semmi párhuzamot. Itt az 500e. km környékén már akármi akármitől tönkremehet, főleg hogy így élete végefelé van versenyautónak használva...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6398 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 10:33:00 »

Én nem vonok semmi párhuzamot. Itt az 500e. km környékén már akármi akármitől tönkremehet, főleg hogy így élete végefelé van versenyautónak használva...
Értem én, de ugye ebben a szexióban sok a ... khmm ... már nem zsír verda és mégis 2 dizlinél mutatkozik a párhuzamosak pedig a végtelenben ... tudod
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6399 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 10:36:00 »

Értem én, de ugye ebben a szexióban sok a ... khmm ... már nem zsír verda és mégis 2 dizlinél mutatkozik a párhuzamosak pedig a végtelenben ... tudod
Tudok mutatni olyan off 2esgolfokat PDmotorokkal on, akik hetente cserélik a váltókat, mert ...hmmm ... a nyomaték ugye.  
Itt inkább szerintem a sok használat... A dizil nem azért van megvéve, mert keveset megy...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.