Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:49:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Üzemanyagok
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
107
108
...
254
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Üzemanyagok (Megtekintve 3546377 alkalommal)
0 Felhasználó és 63 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5000 Dátum:
2009.07.28 kedd, 14:34:06 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.28 kedd, 14:22:25
nalad msot hogy muzsikal a cucc ? Nalam hidegen vannak gondok meg alapjaraton...szepen jar a oci eccercsak megcsuklik
idiota ECU fakezu Ford
melegen is ezt csinazza kb. alapjaraton neha megcsuklik, de hogy me az kizart dolog mert nemtom. Kormanyon erzeni, ahogy be remeg
azt nem ertem, ha eccer stabilizalodik az alapjarat, mi a faxe nyulkal bele a vezerlesbe az ECU ?
hagyja man bekeben jarni azt a mocit
ecu vagy lambda szerintem
lehet, hogy igazad van és tényleg *** a progi
nekem gyanúsabb, hogy a lambda nem tud elég széles sávban korrigálni
hidegen váltakozik a dolog, melegen nincs gondom, Klárinál szokta csinálni, hogy ha alapjárat környékén van használva, fokozattól függően, csuklik
én ált. 0-1-ben használom, szóval ilyen nincs
Naplózva
mleslie
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5001 Dátum:
2009.07.29 szerda, 14:59:33 »
Hát nem tudom!
Nekem semmi furcsát nem csinált a gép, pedig tegnap rövid városi utakat futottam, a leggazdaságtalanabb fajtából!
Az asszony panaszkodott valamelyik nap, hogy furcsán járt a motor, de nálam még nem jött elő és azóta nála sem, pedig ma is melóba ment a verdával.
Most megyek egy hosszabb utat és megnézem a dolgokat lesz-e valami.
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5002 Dátum:
2009.07.29 szerda, 15:06:14 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.28 kedd, 14:22:25
nalad msot hogy muzsikal a cucc ? Nalam hidegen vannak gondok meg alapjaraton...szepen jar a oci eccercsak megcsuklik
idiota ECU fakezu Ford
melegen is ezt csinazza kb. alapjaraton neha megcsuklik, de hogy me az kizart dolog mert nemtom. Kormanyon erzeni, ahogy be remeg
azt nem ertem, ha eccer stabilizalodik az alapjarat, mi a faxe nyulkal bele a vezerlesbe az ECU ?
hagyja man bekeben jarni azt a mocit
LOOOL
Nah ezért mondtam, nekem majd akkor lesz, ha már pár embernek működik. Esetleg végigpróbáztátok saját költségeteken a kapható elektronikákat, és megvan melyik műxik rendesen
Benzin-E85 eddig 1:0
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5003 Dátum:
2009.07.29 szerda, 15:24:58 »
http://e85forum.com/about976.html
és ami miatt problémánk van
http://www.youtube.com/watch?v=yS5Za2DIGV0
a hideg alkohol nemes egyszerűséggel kicsapódik a henger falán
«
Utoljára szerkesztve: 2009.07.29 szerda, 15:29:11 írta yooccoo
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5004 Dátum:
2009.07.29 szerda, 18:10:37 »
Te Zacci!
Sokat zabál a mocim.Majdnem 3litert százon.Tehetek bele e85öt,hogy olcsóbban jöjjek ki,vagy inkább keressek egyet dízel motorral?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5005 Dátum:
2009.07.29 szerda, 18:17:19 »
Idézetet írta: alf - 2009.07.29 szerda, 18:10:37
Te Zacci!
Sokat zabál a mocim.Majdnem 3litert százon.Tehetek bele e85öt,hogy olcsóbban jöjjek ki,vagy inkább keressek egyet dízel motorral?
átalakítjuk neked dízelre, nem lesz vele semmi gondod
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5006 Dátum:
2009.07.29 szerda, 18:24:56 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.07.29 szerda, 18:17:19
átalakítjuk neked dízelre, nem lesz vele semmi gondod
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mleslie
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5007 Dátum:
2009.07.29 szerda, 19:43:40 »
No én egy kicsit komolyabbra vettem a figurát, mert útközben kaptam egy check engine lámpát.
Amikor leértünk az anyósékhoz egyből előkaptam a kicsit szánalmas, de a semminél azért többet érő diagnosztikámat, ami egy ezeréves ám nemrég sk. felújított HP NC4010 és egy ELM327 interface párosa.
Az hibakód kiolvasás eredménye nem lepett meg: P0171 azaz Keverék összetétel (Bank1) szegény.
Gyorsan feldobtam a ScanTool.net 1.13-at, hogy egy kicsit szétnézzek, hátha látok valami furcsát.
Ezzel csak egy baj van, hogy a lelkesedésem 5-ös, viszont a hozzáértésem 1-es.
Mégis szemet szúrt azonnal pár dolog és ehhez kérném a segítségeteket.
Az első érdekesség:
Short Term Fuel Trim (Bank 1): értéke 2,3 és 8,6 között ugrált
Long Term Fuel Trim (Bank 1): stabil 24,2
Short Term Fuel Trim (Bank 2): stabil 32,8
Long Term Fuel Trim (Bank 2): stabil 24,2
Milyen érdekes, hogy a hibakód is az Bank 1-re panaszkodott és itt az az érték össze-vissza változik, ráadásul jóval aacsonyabb, mint a Bank 2-é!
Tovább nézelődtem és megint találtam valamit:
O2 Sensor 1, Bank 1: 0,1 és 0,9 V között ugrál a százalékos érték pedig 14-18% körül ugrál
O2 Sensor 2, Bank 1: 0,1 és 0,8 V között ugrál
O2 Sensor 1, Bank 2: 1,275V @ 32,8% s.t. fuel trim (atom stabilan)
O2 Sensor 2, Bank 2: 0,000 V (atom stabilan)
Azt hiszem nem kell atomtudósnak lenni ahhoz, hogy lássuk, hogy itt a Bank 1-nél nincs valami rendben.
Most már csak arra kellene rájönni, hogy mik ezek és minek a hibája miatt ingadoznak az értékek.
Ha ezt belönénk, akkor szerintem jó is lenne minden az E85 üzemben is.
Egyébként járó motor mellett éles diagnosztikával leteszteltem, hogy csinálnak-e valamit a potik, és azt figyeltem meg, hogy az első nem. Ez elméletileg jó, hiszen ő csak 30 fok alatt kell hogy beledumáljon a vezérlésbe.
A második viszont jobbra kitekeréskor azonnal dobott is egy P0171 hibaüzit, azaz arrafelé csökkentette a keveréket.
A Short Term Fuel Trim értéke be is esett minuszba!
Balra kitekeréskor 18-20 között váltakozó értéket vett fel, ami legalább már közelített a másik szenor 32,8-as értékéhez.
Az az érdekes, hogy a másik három érték nem nagyon változott.
Holnap meg akarom nézni, hogy ha visszadugom a gyári állapotra az injectorokat, miket mutat, illetve a hidegindító funkció müxik-e.
Addig viszont nagyon jó lenne, ha valami segítséget adnátok, hogy mi mit jelent, vagy milyen értéket kéne mutatnia, meg ilyesmi.
Naplózva
mleslie
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5008 Dátum:
2009.07.29 szerda, 20:09:13 »
No még 1 kis adalék. Nem bírtam magammal és lehúzgáltam a Hunflexet, megnézve, hogy úgy mi változik.
A borzasztó az a dologban, hogy bár a Bank 1 ingadozó értékei picit változtak, de továbbra sem állt be szépen, mint a Bank 2.
Ezek szerint alapból *** valami a verdámban? Go to the Service?
Most már nagyon jó lenne tudni, hogy mik ezek, meg egy jól működő Mondeó értékeit is megnézném szívesen!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5009 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 09:14:29 »
Idézetet írta: alf - 2009.07.29 szerda, 18:10:37
Te Zacci!
Sokat zabál a mocim.Majdnem 3litert százon.Tehetek bele e85öt,hogy olcsóbban jöjjek ki,vagy inkább keressek egyet dízel motorral?
nesze
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5010 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 10:00:30 »
Idézetet írta: mleslie - 2009.07.29 szerda, 19:43:40
No én egy kicsit komolyabbra vettem a figurát, mert útközben kaptam egy check engine lámpát.
Amikor leértünk az anyósékhoz egyből előkaptam a kicsit szánalmas, de a semminél azért többet érő diagnosztikámat, ami egy ezeréves ám nemrég sk. felújított HP NC4010 és egy ELM327 interface párosa.
Az hibakód kiolvasás eredménye nem lepett meg: P0171 azaz Keverék összetétel (Bank1) szegény.
Udv. a P0171 klubban
Valahogy ereztem, hogy Te is megnyered a check engine lampat
Elvegre neked is Fordod van
Katasztrofa
Szoval a P0171 ahogy irtad is, keverek hibara utal. Konkretan szegeny keverek.
Ezzel meg nem is lenne baj, de! Es kicsit lejebb jon az igazan erdekes dolog
Ullj le, kapaszkodj, es Fil de differensz...
Válasz
Gyorsan feldobtam a ScanTool.net 1.13-at, hogy egy kicsit szétnézzek, hátha látok valami furcsát.
Ezzel csak egy baj van, hogy a lelkesedésem 5-ös, viszont a hozzáértésem 1-es.
Mégis szemet szúrt azonnal pár dolog és ehhez kérném a segítségeteket.
Az első érdekesség:
Short Term Fuel Trim (Bank 1): értéke 2,3 és 8,6 között ugrált
Long Term Fuel Trim (Bank 1): stabil 24,2
Short Term Fuel Trim (Bank 2): stabil 32,8
Long Term Fuel Trim (Bank 2): stabil 24,2
Milyen érdekes, hogy a hibakód is az Bank 1-re panaszkodott és itt az az érték össze-vissza változik, ráadásul jóval aacsonyabb, mint a Bank 2-é!
Nos...
Eloszoris az STFT ugye a short term, tehat a rovidtavu korrekcio. Az LTFT pedig a hosszutavu korrekcio. Ez valahogy ugy muxik, hogy a gazadasra az STFT ertek valtozik. Ez az ugymond azonnali beavatkozas a dusitasba. Az LTFT meg valahogy fugg az STFT ertektol. Anno vik valami olyasmit magyarazott, hogy mikor az STFT el er, egy hatar erteket, az LTFT ugrik 1-et plusszba, vagy minuszba, atol fugg szegenyiteni, vagy dusitani kell...
Tehat az LTFT ertek altalaban joval lomhabban mozog es egy AUTONAL (szal nem Mondinal) ez az ertek altalaban 0 es -1 kozott van. Ez lenne az optimalis ertek. Merj meg egy japan gepet...Latni fogod, hogy az LTFT ertek hol lakik...
Nekem is egekbe volt az LTFT. kb. ennyire...ilyen 2+ erteken...Es egy ido utan kaptam egy P0171 hibat. Eppen tegnap is kaptam 1et. Mar van egy marek, kersz ?
A + ertek azt jelenti, hogy a rendszer korrigal, vagyis dusit mint allat. Es itt jon a Fil de differensz
Adott a kutyu, ami eleve dusit. Ezt erezni is, mert sokkal jobban megy a gep, tobbet is zabal (megvan az a kb. 20% tobblet kaja). Benyaval eddig a legkondi bekapcsolasakor ici-picit esett a fordulat, majd vissza jott a normal uzemi ertekre. Most E85el legkondi bekapcsnal ecceruen csak megemelekedik a fordulat annyival, amennyivel kell, es az elejen nem esik vissza picit sem. Tehat a plussz ero ott van. Erre ez a szanalmas ECU meg ra akar dusitani, aztan dob egy szegenykeverek hibat
MARGIT ! NOOOOOORMAAALIS ?
Nah es az alapjarat. AZ ECU meg benyaval is csinal erdekessegeket, de E85el ezt mar muveszi szintre emeli
Jar a moci szepen, eccercsak bedadog, aztan jar megint szepen, aztan megen bedadog, olyan 3-4masodpercenkent. Kerdem en, mi a faxe kell hozza nyulni az alapjarathoz, ha eccer stabil ?
Ne piszkalja az a szanalom ECU a moci, ha eccer nem ert hozza
Válasz
Tovább nézelődtem és megint találtam valamit:
O2 Sensor 1, Bank 1: 0,1 és 0,9 V között ugrál a százalékos érték pedig 14-18% körül ugrál
O2 Sensor 2, Bank 1: 0,1 és 0,8 V között ugrál
O2 Sensor 1, Bank 2: 1,275V @ 32,8% s.t. fuel trim (atom stabilan)
O2 Sensor 2, Bank 2: 0,000 V (atom stabilan)
Azt hiszem nem kell atomtudósnak lenni ahhoz, hogy lássuk, hogy itt a Bank 1-nél nincs valami rendben.
Most már csak arra kellene rájönni, hogy mik ezek és minek a hibája miatt ingadoznak az értékek.
Ha ezt belönénk, akkor szerintem jó is lenne minden az E85 üzemben is.
Az ingadozas normalis. Ezt csinazza benyaval is. AZ ECU folyamatosan szabalyozza (en most man ugy hivom, hogy baxogatja) a mocit, befecskendezest, gyujtasszoget stb. meg alapjaraton is. Ennek eredmenye egy szep szinusz hullam, ha grafikonon akarod megjeleniteni a lambda szonda erteket.
Jah es csak a BANK1-el foglalkozz, mert a tobbi az fals
Válasz
Egyébként járó motor mellett éles diagnosztikával leteszteltem, hogy csinálnak-e valamit a potik, és azt figyeltem meg, hogy az első nem. Ez elméletileg jó, hiszen ő csak 30 fok alatt kell hogy beledumáljon a vezérlésbe.
A második viszont jobbra kitekeréskor azonnal dobott is egy P0171 hibaüzit, azaz arrafelé csökkentette a keveréket.
A Short Term Fuel Trim értéke be is esett minuszba!
Balra kitekeréskor 18-20 között váltakozó értéket vett fel, ami legalább már közelített a másik szenor 32,8-as értékéhez.
Mint man emlitettem vala, a Short Term Fuel Trim az uzemanyag korrekciot mutatja. Ha pluszban van, akkor dusit, ha minuszban, akkor szegenyit. Ergo mikor Te jobbra tekerted (arra fele dusit egyebkent
) akkor az STFT ertek elment minuszba, mert ugy erzekelte, hogy TUL DUS a KEVEREK, es ezt egy TUL SZEGENY a KEVEREK hibakoddal halalta meg
Hihetetlen hol tart mar a tudomany
Válasz
Az az érdekes, hogy a másik három érték nem nagyon változott.
Valtozik, csak gyorsan es a diag cuccod nem kepes lekovetni a valtozast. Meg aztan ez a nyavajas ECU arra torekszik, hogy nemistom mire
Hogy jo legyen a CO...nade E85nel joval kisebb a CO...akkor most miert baj, ha dusabb a keverek ? Es miert dob hibakodot szegenykeverekre ? Komolyan, tok olyan mint a nok
Senki nem tudja hogyan vannak ossze rakva
Egyebkent En azt csinaltam minap, hogy levettem az akksit. Ezek utan az LTFT ertek ugy tunik be allt egy kb. +10-es tartomanyba. De igazabul mas egyeb javulas nem torpent
Legkozelebb megprobalom lecserezni a Ford jelvenyt valami japcsira, hatha az segit
Jah es hiba kod akkor keletkezik, ha a korrekcios ertek meghaladja a 30-at. Ebbe bele kell venni az LTFT es STFT ertekeket is. Tehat ha mondjuk az LTFT +20 az STFT +10, akkor elvileg hiba generalodik.
Válasz
Holnap meg akarom nézni, hogy ha visszadugom a gyári állapotra az injectorokat, miket mutat, illetve a hidegindító funkció müxik-e.
Addig viszont nagyon jó lenne, ha valami segítséget adnátok, hogy mi mit jelent, vagy milyen értéket kéne mutatnia, meg ilyesmi.
A gep megy mint allat, a fogyi ennek megfeleloen magasabb, de szegenykeverekes hibat dob
Egyebkent ha megfigyeled nem akkor dobja a szegenykeverek hibat, mikor gyorsitasz, hanem akkor, mikor lassitasz
hihi
mega LOL
Legalabbis nalam mindig olyankor villantotta a lampat, miko eppen nem is nyomtam neki
Hogy az elozo 2 hibat miko tarolta az kizart dolog mer nemtom
Szoval a verdaval minden rendben, leszamitva azt, hogy van egy kek szinu emblema az elejen
Ecceruen szanalmas
Konkluzio: A fjord 100ev utan sem kepes autokat tervezni/gyartani
«
Utoljára szerkesztve: 2009.07.30 csütörtök, 11:05:02 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5011 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 10:22:33 »
Viszont soha nem allt be ilyen pikk-pakk az alapjarat moci beinditas utan. Roff, oszt man oda is van ragasztozva a fordszam mutato
Benyaval volt, hogy beinditas utan lefulladt, vagy nagyon belengett az alapjarat. Szal nemis tom ezt az ECUt milyen uzemanyagoh ztalaltak ki
Naplózva
blah blah blah
Murmucka
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5488
E!
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5012 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 10:54:24 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.30 csütörtök, 10:22:33
Viszont soha nem allt be ilyen pikk-pakk az alapjarat moci beinditas utan. Roff, oszt man oda is van ragasztozva a fordszam mutato
Benyaval volt, hogy beinditas utan lefulladt, vagy nagyon belengett az alapjarat. Szal nemis tom ezt az ECUt milyen uzemanyagoh ztalaltak ki
Olcsó, takarékos dízelhez
Naplózva
Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>
http://www.murmucka.hu/bravo.jpg
<<
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5013 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 10:54:49 »
Idézetet írta: Murmucka - 2009.07.30 csütörtök, 10:54:24
Olcsó, takarékos dízelhez
loller
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5014 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:03:35 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.07.29 szerda, 15:24:58
http://e85forum.com/about976.html
és ami miatt problémánk van
http://www.youtube.com/watch?v=yS5Za2DIGV0
a hideg alkohol nemes egyszerűséggel kicsapódik a henger falán
Szepen kitisztult a moci
Szoval kell az a Bosch szuper izzitogyertyas hulyesege, hogy pocre induljon a verda
Szuper
Monnyiert adja ezt a Bosch ? fel milla ?
Naplózva
blah blah blah
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5015 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:06:09 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.30 csütörtök, 11:03:35
Szepen kitisztult a moci
Szoval kell az a Bosch szuper izzitogyertyas hulyesege, hogy pocre induljon a verda
Szuper
Monnyiert adja ezt a Bosch ? fel milla ?
nem izzítógyertya
az injektor fűtött
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5016 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:12:29 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.07.30 csütörtök, 11:06:09
nem izzítógyertya
az injektor fűtött
ertem, tehat azok ottan az izzito gyertyak
Naplózva
blah blah blah
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5017 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:12:41 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.30 csütörtök, 10:22:33
Viszont soha nem allt be ilyen pikk-pakk az alapjarat moci beinditas utan. Roff, oszt man oda is van ragasztozva a fordszam mutato
Benyaval volt, hogy beinditas utan lefulladt, vagy nagyon belengett az alapjarat. Szal nemis tom ezt az ECUt milyen uzemanyagoh ztalaltak ki
Nem akarod a kocsit elvinni egy szoftverfrissítésre? Komolyan, a tiéd szerintem valami őskövület. Szerintem az még keverékre van optimalizálva
Vagy nemtudom, lehet egy gőzgép van benne
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5018 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:17:24 »
Idézetet írta: Domi - 2009.07.30 csütörtök, 11:12:41
Nem akarod a kocsit elvinni egy szoftverfrissítésre? Komolyan, a tiéd szerintem valami őskövület. Szerintem az még keverékre van optimalizálva
Vagy nemtudom, lehet egy gőzgép van benne
A gozgep legalabb mukodik
Es a legujabb sw van rajta...kb. 18 eves
Naplózva
blah blah blah
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5019 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:27:44 »
De jó, most már nem csak a diesel szfh?
Lehetne alapítani egy Ford Hate Club-ot, mert milyen gagyi már ez a Ford, hogy nem hajlandó az olcsó, buherált vezérlővel ketyegni. Nem?
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5020 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:35:21 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.30 csütörtök, 10:00:30
Zacci, sokszor megkértünk, hogy ne szidd a Ford-ot! 1000 más autóba is ugyan így működne az E85 kütyü, ez az autó nem E85 üzemre lett tervezve.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
mleslie
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5021 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:36:43 »
De akkor minek van Bank 1 és Bank 2?
Az O2 feszültség mi a manó?
És hogy van az, hogy a gagyi Suzukik mindenféle kütyű nélkül mennek 100% E85-el???
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5022 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:39:32 »
Idézetet írta: mleslie - 2009.07.30 csütörtök, 11:36:43
De akkor minek van Bank 1 és Bank 2?
Az O2 feszültség mi a manó?
És hogy van az, hogy a gagyi Suzukik mindenféle kütyű nélkül mennek 100% E85-el???
Ne hasonlítsd a Suzukit a Te autóhoz, teljesen más kategória. A régi kocka Merci meg elmegy fáradt olajjal is, meg használt étolajjal.
Mégse öntené egyiket se senki TDCi-be.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5023 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:43:13 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.07.30 csütörtök, 11:39:32
Ne hasonlítsd a Suzukit a Te autóhoz, teljesen más kategória. A régi kocka Merci meg elmegy fáradt olajjal is, meg használt étolajjal.
Mégse öntené egyiket se senki TDCi-be.
De PDTDI-be se, meg HDi-be se, meg CDI-be se, meg i-CTDi-be se, meg semmi mai dízelbe. Más idők járnak. Régebben az óvszerek birkabélből "készültek". Ma ki használna olyat?
Változnak az idők. Ami régen jó volt, megfelelt, az ma már elavult.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5024 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:43:29 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.07.30 csütörtök, 11:35:21
Zacci, sokszor megkértünk, hogy ne szidd a Ford-ot! 1000 más autóba is ugyan így működne az E85 kütyü, ez az autó nem E85 üzemre lett tervezve.
érdekes, opelban működik
meg mazdában is
«
Utoljára szerkesztve: 2009.07.30 csütörtök, 11:46:43 írta yooccoo
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5025 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:46:05 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.07.30 csütörtök, 11:35:21
Zacci, sokszor megkértünk, hogy ne szidd a Ford-ot! 1000 más autóba is ugyan így működne az E85 kütyü, ez az autó nem E85 üzemre lett tervezve.
Hát, teljesen egyetértünk...
Ír egy jó kis hsz-t - már szinte cikknek is jó lenne (minden elismerésem) - és teleszórja sárral... nagyon nem jól van ez így.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5026 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:47:51 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.07.30 csütörtök, 11:43:29
érdekes, opelban működik
meg mazdában is
A kivétel erősíti a szabályt, de arra van egy erős tippem, hogy több autóba nem működik jól, mint amibe igen.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5027 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:48:21 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.07.30 csütörtök, 11:43:29
érdekes, opelban működik
meg mazdában is
azok nem autok, erted
Az igazi oto nem mux E85-el...sot neha meg benyaval sem
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5028 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:49:19 »
Idézetet írta: mleslie - 2009.07.30 csütörtök, 11:36:43
De akkor minek van Bank 1 és Bank 2?
Az O2 feszültség mi a manó?
És hogy van az, hogy a gagyi Suzukik mindenféle kütyű nélkül mennek 100% E85-el???
Erre csak ezt tom mondani
Fill De Differensz
Mas egyebet nemtok mondani, kerem kaccsoja ki
Naplózva
blah blah blah
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5029 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:49:37 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.07.30 csütörtök, 11:47:51
A kivétel erősíti a szabályt, de arra van egy erős tippem, hogy több autóba nem működik jól, mint amibe igen.
értem, tehát a '92-es f astra és a '95-ös vectra E85-re van megírva, az mk1 mondi meg nem
világos
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5030 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:50:34 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.07.30 csütörtök, 11:39:32
Ne hasonlítsd a Suzukit a Te autóhoz, teljesen más kategória. A régi kocka Merci meg elmegy fáradt olajjal is, meg használt étolajjal.
Mégse öntené egyiket se senki TDCi-be.
Hat azok meg otok meg mocik votak. Ne hasonlitsd a TDCI-t egy autohoz...mas kategoria
Olyan mint a SUV
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5031 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:52:02 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.07.30 csütörtök, 11:49:37
értem, tehát a '92-es f astra és a '95-ös vectra E85-re van megírva, az mk1 mondi meg nem
világos
100ev sok ido...Kavintont a fjordnak
Hatha eszebe jut mukodni
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5032 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:55:16 »
Idézetet írta: mleslie - 2009.07.30 csütörtök, 11:36:43
De akkor minek van Bank 1 és Bank 2?
Aze van mint ahogy Stealth is el hitte, hogy az otojaban valami 1000 vagy mennyi erzekelo van
Az SW altalanos SW. Van olyan oto, amiben letezik ilyen BANK2, de a tied nem ilyen. Sot, MAF szenzor sincs a tiedben, de a progi kepes megmutatni...a te esetedben a nagy nullat
Válasz
Az O2 feszültség mi a manó?
masodik lambdan a fesz.
Válasz
És hogy van az, hogy a gagyi Suzukik mindenféle kütyű nélkül mennek 100% E85-el???
jah erre man valaszoltam
IJ
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5033 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 11:56:38 »
Idézetet írta: TZS - 2009.07.30 csütörtök, 11:27:44
De jó, most már nem csak a diesel szfh?
Lehetne alapítani egy Ford Hate Club-ot, mert milyen gagyi már ez a Ford, hogy nem hajlandó az olcsó, buherált vezérlővel ketyegni. Nem?
Sose mondtam, hogy csak a diesel szfh. Az egesz fjord szfh, de a dizli nah az az szfh csimborasszoja
Naplózva
blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5034 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:04:24 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.30 csütörtök, 11:48:21
azok nem autok, erted
Az igazi oto nem mux E85-el...sot neha meg benyaval sem
Van a Ford-nak, olyan motorja ami E85-el is megy (FlexFuel), de ez a 2.0 16V nem az.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5035 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:05:29 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.07.30 csütörtök, 11:49:37
értem, tehát a '92-es f astra és a '95-ös vectra E85-re van megírva, az mk1 mondi meg nem
világos
Cserébe azokba a motorokba 1000km-ként 1L olajat töltesz után.
Tökéletes autó nem létezik!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5036 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:06:01 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.07.30 csütörtök, 12:04:24
Van a Ford-nak, olyan motorja ami E85-el is megy (FlexFuel), de ez a 2.0 16V nem az.
Es van mas markanak olyan autoja, ami ilyen paraxtvakitos FlexFuel nelkul is rohogve megy E85-el . Nah ezek ernek valamit
Naplózva
blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5037 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:06:37 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.30 csütörtök, 11:56:38
Sose mondtam, hogy csak a diesel szfh. Az egesz Ford szfh, de a dizli nah az az szfh csimborasszoja
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5038 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:07:20 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.07.30 csütörtök, 12:05:29
Cserébe azokba a motorokba 1000km-ként 1L olajat töltesz után.
Tökéletes autó nem létezik!
volt olyanom, 15e-ként cseréltem olajat, sose töltöttem utána
megint olyanba folytok bele, amiről nincs tapasztalatotok ...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5039 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:08:03 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.30 csütörtök, 12:06:01
Es van mas markanak olyan autoja, ami ilyen paraxtvakitos FlexFuel nelkul is rohogve megy E85-el . Nah ezek ernek valamit
Mondtam a kivétel erősíti a szabályt.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5040 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:09:28 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.07.30 csütörtök, 12:07:20
volt olyanom, 15e-ként cseréltem olajat, sose töltöttem utána
megint olyanba folytok bele, amiről nincs tapasztalatotok ...
Én csak rövidebb ideg használtam egy Astra-t az is céges volt, nem az enyém, az ette az olajat. Szét volt gyilkolva? Lehet... De máshol is olvastam már Opel olajzaba sztorikat.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5041 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:10:08 »
Én azt mondom zárjuk le ezt a vitát, bízzunk abban, hogy sikerül megoldani ezt a E85 dolgot, és mindenki boldog lesz!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5042 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:10:13 »
Vannak rossz autok, mint pl. a Ford...Na de vannak mas markak is amik viszont jok...a kivetel erositi a szabalyt
«
Utoljára szerkesztve: 2009.07.30 csütörtök, 12:17:02 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5043 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:11:00 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.30 csütörtök, 12:10:13
Vannak rossz autok, mint pl. a Ford...Na de vannak mas marka is amik viszont jok...a kivetel erositi a szabalyt
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5044 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:12:20 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.07.30 csütörtök, 12:10:08
Én azt mondom zárjuk lea vitát, bízzunk abban, hogy sikerül megoldani ezt a E85 dolgot, és mindenki boldog lesz!
senki nem vitazott... itt egy diszkurzus folydogal, es ha nem szotok bele, hogy vauvau meg hogy 1000km-en 1 liter olajat eszik (senkit nem erdekel) akkor ez igy is marad
Ha meg nem teccik az eppen folydogalo tema, akko nem kell elolvasni
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5045 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:12:57 »
nah szoval, Yooccoo elvtars, tessek nyilatkozni. Nalad mik a tapasznyalatok eddig ? melegen alapjarat ?
Naplózva
blah blah blah
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5046 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:14:47 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.30 csütörtök, 12:12:57
nah szoval, Yooccoo elvtars, tessek nyilatkozni. Nalad mik a tapasznyalatok eddig ? melegen alapjarat ?
melegen minden jó
alapjárat, erő megvan, fogyasztás normális (szal +20% körül)
hidegen meg változó a dolog
néha jobb, néha rosszabb
holnap ha lesz ingerenciám, lehet, hogy megnézem a gyertyát, hátha kell hézagot állítani
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5047 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:16:19 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.07.30 csütörtök, 12:14:47
melegen minden jó
alapjárat, erő megvan, fogyasztás normális (szal +20% körül)
hidegen meg változó a dolog
néha jobb, néha rosszabb
holnap ha lesz ingerenciám, lehet, hogy megnézem a gyertyát, hátha kell hézagot állítani
nalam vadi uj gyertyak vannak. Made in japan, szal azzal tuti nincs gond
En meg asszem tekerek 1et a a hideginditason...
meg a dusitast feltolom max-ra.
Naplózva
blah blah blah
yooccoo
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5048 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:19:38 »
Idézetet írta: zacci - 2009.07.30 csütörtök, 12:16:19
nalam vadi uj gyertyak vannak. Made in japan, szal azzal tuti nincs gond
En meg asszem tekerek 1et a a hideginditason...
meg a dusitast feltolom max-ra.
feleslegesen tolod fel a dúsítást, csak többet eszik, hideg alapjáratodat nem fogja megjavítani
a hidegindítást is csak úgy érdemes tekerni, ha utána mész 50-100km-t és leteszteled, kb annyi azért kell a változáshoz, annyi idő alatt áll át kb. a lambda meg az ecu
szóval ha kapsz egy szegény keveréket, az nem is feltétlenül realtime dolog
az érdekes, hogy nekem semmilyen beállításnál és padlózásnál nem nyom hibát, tehát mindenképpen rossz valami a későbbi mondikban vagy csak szimplán más karakterisztikát tud lekezelni az acu és a lambda
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #5049 Dátum:
2009.07.30 csütörtök, 12:47:04 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.07.30 csütörtök, 12:19:38
feleslegesen tolod fel a dúsítást, csak többet eszik, hideg alapjáratodat nem fogja megjavítani
Na de ha ez a szerencsetlen szegenykeverekrol sir, akko logikusnak tunik, hogy toljak meg rajta amig lehet
Igaz most is mar majdnem fullon van
Válasz
a hidegindítást is csak úgy érdemes tekerni, ha utána mész 50-100km-t és leteszteled, kb annyi azért kell a változáshoz, annyi idő alatt áll át kb. a lambda meg az ecu
Hideginditasnak mind1, mert akkor az ECU open loop-ban muxik.
Válasz
szóval ha kapsz egy szegény keveréket, az nem is feltétlenül realtime dolog
az érdekes, hogy nekem semmilyen beállításnál és padlózásnál nem nyom hibát,
Lehet hogy nyom, csak kiegett a check engine izzod
Válasz
tehát mindenképpen rossz valami a későbbi mondikban vagy csak szimplán más karakterisztikát tud lekezelni az acu és a lambda
Mondtam en ennek ellenkezojet ?
nah ugye
Naplózva
blah blah blah
Oldalak:
1
...
94
95
96
97
98
99
100
[
101
]
102
103
104
105
106
107
108
...
254
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ