Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:59:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3544768 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #5150 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 15:52:19 »

az lesz nyugi  Wink

Miva ? Lerohadtal es elindultal gyalog ?  vigyor3

Az asszonykám azzal ment el az anyósomhoz.  nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5151 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 15:57:18 »

Kocce, de pontosan tudjuk mit kell csinazni... wave

Ez nyilvánvaló, azért kínlódsz vele már kb 1 hónapja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5152 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 15:58:54 »

Ez nyilvánvaló, azért kínlódsz vele már kb 1 hónapja.
nem az ellenállással kínlódik egy hónapja ...
amúgy Zacci híresen gyorsreagálású haderő  vigyor3
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5153 Dátum: 2009.08.06 csütörtök, 16:09:44 »

nem az ellenállással kínlódik egy hónapja ...
amúgy Zacci híresen gyorsreagálású haderő  vigyor3

sebaj, nezd el neki...nincs kompetenciaja a temaban vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5154 Dátum: 2009.08.07 péntek, 09:11:18 »



Horvátoknál a kutakon van diesel és eurodiesel 67 (vagy mi). Írtam a horvát Ömv-nek, hogy mi a különbség, nem árulták el, csak annyit, hogy tankoljam az eurodieselt.

Mi lehet a különbség?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5155 Dátum: 2009.08.07 péntek, 09:20:09 »


Horvátoknál a kutakon van diesel és eurodiesel 67 (vagy mi). Írtam a horvát Ömv-nek, hogy mi a különbség, nem árulták el, csak annyit, hogy tankoljam az eurodieselt.

Mi lehet a különbség?

alapbol taknyolj Eurodizlit. De ha ennel tobbre vagysz, akkor kaphacc Van Diesel-t is... vigyor3

Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5156 Dátum: 2009.08.07 péntek, 09:21:34 »

alapbol taknyolj Eurodizlit. De ha ennel tobbre vagysz, akkor kaphacc Van Diesel-t is... vigyor3



fúúú, micsoda hónaljdog...  vigyor3 eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5157 Dátum: 2009.08.07 péntek, 09:22:23 »

fúúú, micsoda hónaljdog...  vigyor3 eplus2

nuh, erzed man a kulonbseget ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #5158 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 08:36:49 »

Van már valami fejlemény az ellenállás terén?

Például sikerült megkérdezni az értékét?
Hogy áll a dolog?

Egyébként nekem a hétvégén megint tökéletesen üzemelt a verda!  wave
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5159 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 10:26:45 »

Van már valami fejlemény az ellenállás terén?

Például sikerült megkérdezni az értékét?
Hogy áll a dolog?

Egyébként nekem a hétvégén megint tökéletesen üzemelt a verda!  wave

Meg nem kerdeztem meg...Egyebkent nekem is jol ment most a verda. Hidegen 2x kell inditani, de azt lexarom.
Naplózva

blah blah blah
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #5160 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 10:40:22 »

Meg nem kerdeztem meg...Egyebkent nekem is jol ment most a verda. Hidegen 2x kell inditani, de azt lexarom.

Akkor szurkolni fogok, hogy neked megint rosszabbul menjen, hátha akkor utána nézel a dolgoknak!  nyes hehe vigyor3
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5161 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 15:14:02 »

http://index.hu/gazdasag/magyar/2009/08/10/ujra_300_folott_lesz_a_benzinar/
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5162 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 15:15:09 »

nuh beszeltem a csokaval...jovo heten megoldjuk a problemaaat.
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5163 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 15:16:01 »

nuh beszeltem a csokaval...jovo heten megoldjuk a problemaaat.
de gondolom nem ad ki paramétereket a cuccról, csak kicseréli az érzékelőt másikra  fejvakaras
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5164 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 15:18:29 »

de gondolom nem ad ki paramétereket a cuccról, csak kicseréli az érzékelőt másikra  fejvakaras


puh...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5165 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 15:49:35 »

de gondolom nem ad ki paramétereket a cuccról, csak kicseréli az érzékelőt másikra  fejvakaras

Meg kell mérni, és annyi... vagy majd menj vissza te is hozzá.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
árpika
Vendég
« Új hozzászólás #5166 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 19:50:18 »



Sziasztok, most regisztráltam. Már olvasgatom órák óta/ zsibog is a fejem/....

Azt szeretném kérdezni, hogy érdemes-e belevágni a Hunflex készülékbe?
Én napi 85 km megyek, ez évi 20ezer+ a privát használat.

kösz-árpi
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5167 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 19:53:40 »



Sziasztok, most regisztráltam. Már olvasgatom órák óta/ zsibog is a fejem/....

Azt szeretném kérdezni, hogy érdemes-e belevágni a Hunflex készülékbe?
Én napi 85 km megyek, ez évi 20ezer+ a privát használat.

kösz-árpi
szia

egyelőre azt mondom, hogy ne vágj bele
használd vegyesben, mondjuk 50-50-ben
egyelőre nem teljes értékűek a kütyük, meg lehet, hogy megy még majd lejjebb is az ára
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #5168 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 19:54:54 »



Sziasztok, most regisztráltam. Már olvasgatom órák óta/ zsibog is a fejem/....

Azt szeretném kérdezni, hogy érdemes-e belevágni a Hunflex készülékbe?
Én napi 85 km megyek, ez évi 20ezer+ a privát használat.

kösz-árpi

Bizonyos töménység alatt simán lehet hunflex nélkül is nyomatni az autóba, ha jól rémlik, fele-fele arányig nincs gáz. Cserébe nem szívsz melegindítási gondokkal, mint Zacci.  wave
Naplózva
árpika
Vendég
« Új hozzászólás #5169 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 19:59:51 »

szia

egyelőre azt mondom, hogy ne vágj bele
használd vegyesben, mondjuk 50-50-ben
egyelőre nem teljes értékűek a kütyük, meg lehet, hogy megy még majd lejjebb is az ára

Szia, nagyon köszönöm!
Holnap ki is próbálom, ha jó a fifti-fifti, akkor is spórolok nem is keveset!
Kút meg van mellettünk/Bábolna+Győr/

igaz nekem astrám van, de nem találtam más fórumot...
Naplózva
árpika
Vendég
« Új hozzászólás #5170 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 20:01:19 »

Bizonyos töménység alatt simán lehet hunflex nélkül is nyomatni az autóba, ha jól rémlik, fele-fele arányig nincs gáz. Cserébe nem szívsz melegindítási gondokkal, mint Zacci.  wave

Szia, Neked is nagyon köszönöm!  worship
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5171 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 20:05:59 »

Szia, nagyon köszönöm!
Holnap ki is próbálom, ha jó a fifti-fifti, akkor is spórolok nem is keveset!
Kút meg van mellettünk/Bábolna+Győr/

igaz nekem astrám van, de nem találtam más fórumot...
http://www.opelforum.hu/
ha kérdésed vagy gondod van etanollal kapcsolatban, keresd Udi-t, J0hnny-t vagy yooccoo-t  integet2
Naplózva
highend
Vendég
« Új hozzászólás #5172 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 20:06:35 »

http://www.opelforum.hu/
ha kérdésed vagy gondod van, keresd Udi-t, J0hnny-t vagy yooccoo-t  integet2
Az új banolt weblap...  eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5173 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 20:07:32 »

Az új banolt weblap...  eplus2
bakker, tényleg, azok az autók gond nélkül működnek  eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5174 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 20:58:09 »



Sziasztok, most regisztráltam. Már olvasgatom órák óta/ zsibog is a fejem/....

Azt szeretném kérdezni, hogy érdemes-e belevágni a Hunflex készülékbe?

igen, kisbaltaval  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5175 Dátum: 2009.08.10 hétfő, 21:35:05 »

Bizonyos töménység alatt simán lehet hunflex nélkül is nyomatni az autóba, ha jól rémlik, fele-fele arányig nincs gáz. Cserébe nem szívsz melegindítási gondokkal, mint Zacci.  wave
nekem eddig 30L e85 20 L 95 volt a che lámpa nem villog picit morgósabb, 3000 ig nyomatékosabb, felette gyengébb, +1L a compi szerint klímával városban.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #5176 Dátum: 2009.08.11 kedd, 07:55:15 »

igen, kisbaltaval  vigyor3

Meg láncfűrésszel.... falbav abba is aki kitalálta....
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.11 kedd, 09:03:21 írta takee » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5177 Dátum: 2009.08.11 kedd, 11:44:12 »

igen, kisbaltaval  vigyor3

Én lemaradtam róla, mert nem tudtam megnézni az injektor csatit hogy milyen...
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #5178 Dátum: 2009.08.11 kedd, 12:15:31 »

Én lemaradtam róla, mert nem tudtam megnézni az injektor csatit hogy milyen...

Te barátom nem lemaradtál róla, hanem megmenekültél a végeláthatatlan szopóágtól....
Naplózva
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #5179 Dátum: 2009.08.12 szerda, 09:05:25 »

Te barátom nem lemaradtál róla, hanem megmenekültél a végeláthatatlan ***óágtól....

Azért ez így erős túlzás!  wave

Nekem kb. kétszer csinálta az ingadozó alapjáratot amikor ugye a kánikula volt. Mióta nincs olyan bazi meleg és a kütyü hidegindításkor is teszi a dolgát semmi gondom sincs, sőt szerintem sokkal csendesebb lett a gép és talán az sem mellékes, hogy a spórolás mellett azért a környezet is kímélem picit.  taps

Azt gondolom, hogy semmi  meglepő nincs abban, hogy egy általánosan elkészített kütyüt személyre szabottan hangolni kell egy kicsit az autó vezérléséhez. Zacci szépen rájött, hogy melyik alkatrészt kell változtatni, utána még, ha szükséges állít majd a potikon, hogy a dúsítás az ő verdájának megfelelő legyen és onnantól kezdve szerintem meg lehet köszönni neki, meg a másik néhány tesztelőnek, hogy magára vállalta az úttörő (egyébként nem túl kellemes) szerepét!  worship
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5180 Dátum: 2009.08.12 szerda, 21:07:30 »

Te barátom nem lemaradtál róla, hanem megmenekültél a végeláthatatlan ***óágtól....

 nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5181 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 10:57:44 »

Azért ez így erős túlzás!  wave

Nekem kb. kétszer csinálta az ingadozó alapjáratot amikor ugye a kánikula volt. Mióta nincs olyan bazi meleg és a kütyü hidegindításkor is teszi a dolgát semmi gondom sincs, sőt szerintem sokkal csendesebb lett a gép és talán az sem mellékes, hogy a spórolás mellett azért a környezet is kímélem picit.  taps

Azt gondolom, hogy semmi  meglepő nincs abban, hogy egy általánosan elkészített kütyüt személyre szabottan hangolni kell egy kicsit az autó vezérléséhez. Zacci szépen rájött, hogy melyik alkatrészt kell változtatni, utána még, ha szükséges állít majd a potikon, hogy a dúsítás az ő verdájának megfelelő legyen és onnantól kezdve szerintem meg lehet köszönni neki, meg a másik néhány tesztelőnek, hogy magára vállalta az úttörő (egyébként nem túl kellemes) szerepét!  worship

Azért várjuk meg, amikor majd reggel -10-re ébredünk...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #5182 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 15:02:10 »

Azért várjuk meg, amikor majd reggel -10-re ébredünk...

Télre értelemszerűen kell majd hozzá valamennyi benya...
Brazíliában elég ritka a mínusz 10!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5183 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 15:10:22 »

Télre értelemszerűen kell majd hozzá valamennyi benya...
Brazíliában elég ritka a mínusz 10!

Ecceru. Ezert van benne a hideginditasi resz...Az majd megoldja a problemaaat.
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5184 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 15:30:42 »

Ecceru. Ezert van benne a hideginditasi resz...Az majd megoldja a problemaaat.
mikor mész az emberhez?
btw az jutott eszembe, hogy lehet, hogy azért tudunk csak 2. alkalomra indítani, mert nem tudja tartani a nyomást  fejvakaras
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5185 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 15:34:29 »

mikor mész az emberhez?
btw az jutott eszembe, hogy lehet, hogy azért tudunk csak 2. alkalomra indítani, mert nem tudja tartani a nyomást  fejvakaras

Jovo heten mek hozza. Mee ne tudna tartani ? Mikor ra adod a gyujtast, a benya pumpa felszijja magat. Tod akkor brummog egy par sec-ig. Namost nemtom mi szabalyozza a leallast, de ha nromalisan van megcsinazva, akkor egeszen addig brummog, amig el nem eri a megfelelo nyomast. Nalam ez 2-3 sec asszem. Tehat tuggya tartani a nyomast...
Naplózva

blah blah blah
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5186 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 15:37:03 »

Jovo heten mek hozza. Mee ne tudna tartani ? Mikor ra adod a gyujtast, a benya pumpa felszijja magat. Tod akkor brummog egy par sec-ig. Namost nemtom mi szabalyozza a leallast, de ha nromalisan van megcsinazva, akkor egeszen addig brummog, amig el nem eri a megfelelo nyomast. Nalam ez 2-3 sec asszem. Tehat tuggya tartani a nyomast...
mi van, ha nem párolog annyira, mint a benzin és a szellőztető szelep vákuumot csinál a tankban?
ha meg tartja, miért nem csinál semmit, csak köszörül?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5187 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 15:51:21 »

mi van, ha nem párolog annyira, mint a benzin és a szellőztető szelep vákuumot csinál a tankban?
ha meg tartja, miért nem csinál semmit, csak köszörül?

parolog ez mint az aaaallat. Elvegre alkesz  vigyor3 Minap taknyoltam es hat ilyen nem onkiszolgalo Avia kuton. emberunk fogta a pisztolyt es mar akkor frocsogott belole az anyag, mikor meg be sem dugta a lyukba. Nah ezt most nem felre erteni  vigyor3 Be mentem fizetni, es mire ki ertem (kb. 1. perc) hult helye vot a cuccnak, pedig az ipse le sem torolte. Kinyitom a tank fedelet, kozben kerdem a pasitol van-e keztorlojuk, mert lattam, hogy 1-2 deci felre ment. Aszondja a pasi, sajna nincs, de E85 parolog rendesen, es tenyleg. Tok ***az vot minden...

Nemtom mee koszorul...illetve van egy tippem. Aze mert Ford. Majd jovo heten meglassuk mit tud okoskodni az ipse...Remelem megoldjuk a problemaaat.
Sajna meg mindig nemtom, hogy inditasnal sok vagy keves a cucc...Van egy gyanum, hogy nalam nem is muxik a hideginditas ize. Elso tekeresre semmi. Masodik tekeresre ugy beindul, mintha soha meg sem allt volna. Benyaval az elott meg soha nem indult ilyen jol (masodik probalkozasra) Mondi. Tisztara olyan, mint egy auto  vigyor3

Ami meg lehetseges, azaz hogy elso koszorulesre kap egy adag naftat. Masodikra az elso nafta anyag annyira parolog, hogy tul keppen az gyullad be...mar ha persze ilyen baromi gyorsan parolog...nameg ugye meg mindig nem hiszem, hogy az E85 ne tudna rendesen proladni +20fokban. Azt meg megertenem, ha a plussz minusz lenne, nade igy ebben a formaban ez elfogadhatattlan.
« Utoljára szerkesztve: 2009.08.13 csütörtök, 15:56:09 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5188 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 22:07:18 »

Egyébként, nem lehetséges olyan "csiptunning" ami lehetővé teszi az e85-öt?
a rendszer hardwere ugye elvileg tudja. Csak szoftveresen kéne hangolni. Talán még flexifuel programot is lehetne írni rá.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5189 Dátum: 2009.08.13 csütörtök, 23:13:22 »

Egyébként, nem lehetséges olyan "csiptunning" ami lehetővé teszi az e85-öt?
a rendszer hardwere ugye elvileg tudja. Csak szoftveresen kéne hangolni. Talán még flexifuel programot is lehetne írni rá.
persze, csak bonyolult, kell hozzá pad meg egy rakás szabadidő
ha ez nincs meg, akkor meg egy csomó pénz, hogy valaki megcsinálja
Naplózva
Haji
Vendég
« Új hozzászólás #5190 Dátum: 2009.08.14 péntek, 09:50:44 »

Ugyan még nem aktuális, de mire oda kerülök, már nem ezen akarok töprengeni, hanem csak kereseni, amit venni akarok.
A dízel topikban már vergődtem egy sort. Wink
A kérdés arra vonatkozik, hogy ha pusztán a tankolást nézzük (mert vegyük a valószínűtlen esetet, amikor nincsen javítási költség a beszerzett használtautóval), akkor dízellel, vagy benzinnel jövök ki jobban egy hónapban? Jelen esetben dízellel, mert olcsóbb, kevesebbet eszik. De mi van, ha E85-öt tankolok? Az OK, hogy olcsóbb, de kevesebbet is eszik? Vagy picivel talán dinamikusabb lesz, de nem fogyaszt kevesebbet, sőt?
Egyáltalán van olyan, aki megbízhatóan használja az ethanolt?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5191 Dátum: 2009.08.14 péntek, 09:55:19 »

Ugyan még nem aktuális, de mire oda kerülök, már nem ezen akarok töprengeni, hanem csak kereseni, amit venni akarok.
A dízel topikban már vergődtem egy sort. Wink
A kérdés arra vonatkozik, hogy ha pusztán a tankolást nézzük (mert vegyük a valószínűtlen esetet, amikor nincsen javítási költség a beszerzett használtautóval), akkor dízellel, vagy benzinnel jövök ki jobban egy hónapban? Jelen esetben dízellel, mert olcsóbb, kevesebbet eszik. De mi van, ha E85-öt tankolok? Az OK, hogy olcsóbb, de kevesebbet is eszik? Vagy picivel talán dinamikusabb lesz, de nem fogyaszt kevesebbet, sőt?
Egyáltalán van olyan, aki megbízhatóan használja az ethanolt?
hát, dízelbe ne tankolj e85-öt, nem fogja szeretni  eplus2 eplus2

ha csak üzemanyagot nézed és sokat jársz, főleg városon kívül, akkor dízel
jelenleg e85-el a vegyesben tankolás a megbízható
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5192 Dátum: 2009.08.14 péntek, 10:16:38 »

Ugyan még nem aktuális, de mire oda kerülök, már nem ezen akarok töprengeni, hanem csak kereseni, amit venni akarok.
A dízel topikban már vergődtem egy sort. Wink
A kérdés arra vonatkozik, hogy ha pusztán a tankolást nézzük (mert vegyük a valószínűtlen esetet, amikor nincsen javítási költség a beszerzett használtautóval), akkor dízellel, vagy benzinnel jövök ki jobban egy hónapban? Jelen esetben dízellel, mert olcsóbb, kevesebbet eszik. De mi van, ha E85-öt tankolok? Az OK, hogy olcsóbb, de kevesebbet is eszik? Vagy picivel talán dinamikusabb lesz, de nem fogyaszt kevesebbet, sőt?
Egyáltalán van olyan, aki megbízhatóan használja az ethanolt?

Ha e85-el jarsz, akkor kb. ugyan annyibol jossz ki mint egy dizlivel. E85bol tobbet eszik ugy kb. 20%-al, de 300 helyett csak kb. 200ft/littyo  vigyor3
Ethanollal meg kiserledi stadiumban vagyunk. 2 fele cucc letezik. Van az occobb (kb. 25penz) es van a dragabb (kb. 50-60 penz). Mi most eppen az occobikkal szivunk, de jovo heten valceg tisztazodni fog a dolog...Ha nem jon be az eccerubb szerkezet, akkor a dragabbikat kell beprobalni. Az annyiban kulonbozik az eccerubb szerkezettol, hogy programozhato. Ugy mond ra lehet optimalizalni a verdara.
Naplózva

blah blah blah
Haji
Vendég
« Új hozzászólás #5193 Dátum: 2009.08.14 péntek, 11:46:52 »

hát, dízelbe ne tankolj e85-öt, nem fogja szeretni  eplus2 eplus2

Én kérek elnézést. vigyor3
Naplózva
Haji
Vendég
« Új hozzászólás #5194 Dátum: 2009.08.14 péntek, 11:53:39 »

Ha e85-el jarsz, akkor kb. ugyan annyibol jossz ki mint egy dizlivel. E85bol tobbet eszik ugy kb. 20%-al, de 300 helyett csak kb. 200ft/littyo  vigyor3
Ethanollal meg kiserledi stadiumban vagyunk. 2 fele cucc letezik. Van az occobb (kb. 25penz) es van a dragabb (kb. 50-60 penz). Mi most eppen az occobikkal szivunk, de jovo heten valceg tisztazodni fog a dolog...Ha nem jon be az eccerubb szerkezet, akkor a dragabbikat kell beprobalni. Az annyiban kulonbozik az eccerubb szerkezettol, hogy programozhato. Ugy mond ra lehet optimalizalni a verdara.

Az eleje színtiszta matematika. Csak nem tudtam, hogy a fogyi hogyan változik vele. Köszi, majd kiszámolom, hogy ez alapján nekem mi a jobb.

Az olcsóbbikkal mennyire kell belenyúlni a rendszerbe? Maradandó, vagy gond nélkül visszaalakítható? Van olyan, aki a drágábbat fel tudja programozni? Bár az én futásom mellett nem hiszem, hogy drágább valaha is megszolgálná az árát.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #5195 Dátum: 2009.08.14 péntek, 11:53:46 »


jelenleg e85-el a vegyesben tankolás a megbízható

Ahhoz meg nem kell kütyü. 20 lityi benya 40 lityi bioe. Oszt jóvan
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #5196 Dátum: 2009.08.14 péntek, 11:56:03 »

Én kérek elnézést. vigyor3
Amikor a kecske hátsó lábain van egy gumicsizma és Te is abban állsz, közben hátulról "tekered" a jószágot és a két sza.rva között "elnézel", na akkor van "elnézés". De nagyon!!!   eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva
Haji
Vendég
« Új hozzászólás #5197 Dátum: 2009.08.14 péntek, 12:26:45 »

Amikor a kecske hátsó lábain van egy gumicsizma és Te is abban állsz, közben hátulról "tekered" a jószágot és a két sza.rva között "elnézel", na akkor van "elnézés". De nagyon!!!   eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

Köszönöm az infót. Hiszem, hogy mindannyiunk épülésére szolgált.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5198 Dátum: 2009.08.14 péntek, 12:35:11 »

Ha e85-el jarsz, akkor kb. ugyan annyibol jossz ki mint egy dizlivel. E85bol tobbet eszik ugy kb. 20%-al, de 300 helyett csak kb. 200ft/littyo  vigyor3
Ethanollal meg kiserledi stadiumban vagyunk. 2 fele cucc letezik. Van az occobb (kb. 25penz) es van a dragabb (kb. 50-60 penz). Mi most eppen az occobikkal szivunk, de jovo heten valceg tisztazodni fog a dolog...Ha nem jon be az eccerubb szerkezet, akkor a dragabbikat kell beprobalni. Az annyiban kulonbozik az eccerubb szerkezettol, hogy programozhato. Ugy mond ra lehet optimalizalni a verdara.

Tiszta matematika. Az etanol litere a túlfogyival számolva 207+20%=248 ft. Ha 100%-ban ezzel mész. De nyilván nem, mert télen nem fog menni.
A benzines átlagfogyi legyen 9 liter (az üzemanyagnál már hozzávettem a +20%-ot), szóval 99248=2232 ft.
Dizlinél legyen 6 liter, az 1650, (durván 35% a difi) de ha 7 literrel számolok (bár ahhoz már kb 12 literes benzines fogyi jár), akkor 1925 ft.
Hát, ez még jóval jobb mint az etanol. És hát a szerkót is meg kell venni. Meg ha vegyesben tankolsz, bohóckondi 2x a tankolással. Kifizeted az egyiket, majd trapp esmét tankolni.
De ne kekeckedjünk, kell a szesz, nem utolsósorban sokkal környezetkímélőbb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5199 Dátum: 2009.08.14 péntek, 13:11:42 »

Az eleje színtiszta matematika. Csak nem tudtam, hogy a fogyi hogyan változik vele. Köszi, majd kiszámolom, hogy ez alapján nekem mi a jobb.

Az olcsóbbikkal mennyire kell belenyúlni a rendszerbe? Maradandó, vagy gond nélkül visszaalakítható? Van olyan, aki a drágábbat fel tudja programozni? Bár az én futásom mellett nem hiszem, hogy drágább valaha is megszolgálná az árát.

Bontas, vagas nelkul berakhato. Gond nelkul visszaalakithato. A dragabbik cuccot elvileg felprogizzak, de errol nincs konkret infom. Ha a Te futasod mellett nem szolgalna meg az arat, akkor meg veletlenul se vegyel dizlit, mert xopni fox...Akko inkabb vegye valami benyasat, az ecceru, igenytelen, kulturhalt, es mukodik. E85el meg kb. annyibol joszol ki mintha dizlid lenne... wave
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.