Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:32:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3545496 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6250 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 15:49:20 »

Hála annak a magasztos jó gondviselésnek! vigyor3
látod, ezért nem kapkodtam el a kocsit  eplus2
Naplózva
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #6251 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:50:59 »

Írták is, hogy az olaj drágulást, és a Ft. romlást is figyelembe véve, egy min. 20 Ft-os emelés lett volna indokolt most a héten. Tehát lehet örülni, mert "csak" 10-et emeltek. szomoru1

Ez nem indok... Nagyapám mesélte, hogy szocializmusban mikor megakarták emelni a kenyér árát 3.60 forintról 15 forintra mindenki háborgott, amikor csak 10-re emelték már rögtön nem volt elégedetlenség. Mondván, hogy "csak" 6 forinttal lett drágább és 11-el... De ezt nálatok már elmeséltem.   

Amúgy ma reggel n8-kor indultam itthonról, mentem Balatonra. Ugye át a városon, mire kiérek az M1-M7 kivezetőre, ráadásul a reggeli mindenki-megy-munkába csúcsforgalomban. Ez ma n8-as indulással úgy sikerült, hogy 18 perc után már az Osztyapenkónál az OMV kúton vettem a matricát. Nagyon látványos a forgalom csökkenés. Szerintem min. 30%, de a ma reggelt nézve akár 50%-ra is mondanám csökkenést. Aki meg tudja oldani máshogy, vagy akinek nem mindenképpen autóznia kell, az már letette. És gyanítom, hogy ennél már csak kisebb forgalom lesz.

Alternatíva lenne a BKV. Bejelentették, hogy járat csökkentések lesznek (egyelőre a szolgálati járatok törlik el), árat emeltek az ígéret ellenére, leállították az alkatrészbeszerzést, zároltak 32 milliárd forintos normatív támogatást és a főváros által kért 21 milliárd forintos támogatás és késik (ha lesz egyáltalán). Nem hogy fejlődne a budapesti tömegközlekedés folyamatosan romlik a színvonal...

Alternatíva még a kerékpár. Sajnos kerékpár utak mennyisége nagyon csekély, Budapesten 187 km kijelölt kerékpáros útvonal található, ebből 43 km kis forgalmú úttesten kijelölt útvonal, 8 km kerékpársáv, 64 km önálló kerékpárút, 49 km osztott gyalog- és kerékpárút, valamint 23 km osztatlan gyalog- és kerékpárút.

Esetleg Taxi? Ők sem fogják sokáig tartani a ~ 180 forintos viteldíjat Napi használatra nem olcsó mulatság.

Nem marad más, mint gyalog (a motort és a robogót leszámítva).
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6252 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:55:16 »

Ez nem indok... Nagyapám mesélte, hogy szocializmusban mikor megakarták emelni a kenyér árát 3.60 forintról 15 forintra mindenki háborgott, amikor csak 10-re emelték már rögtön nem volt elégedetlenség. Mondván, hogy "csak" 6 forinttal lett drágább és 11-el... De ezt nálatok már elmeséltem.   

Alternatíva lenne a BKV. Bejelentették, hogy járat csökkentések lesznek (egyelőre a szolgálati járatok törlik el), árat emeltek az ígéret ellenére, leállították az alkatrészbeszerzést, zároltak 32 milliárd forintos normatív támogatást és a főváros által kért 21 milliárd forintos támogatás és késik (ha lesz egyáltalán). Nem hogy fejlődne a budapesti tömegközlekedés folyamatosan romlik a színvonal...

Alternatíva még a kerékpár. Sajnos kerékpár utak mennyisége nagyon csekély, Budapesten 187 km kijelölt kerékpáros útvonal található, ebből 43 km kis forgalmú úttesten kijelölt útvonal, 8 km kerékpársáv, 64 km önálló kerékpárút, 49 km osztott gyalog- és kerékpárút, valamint 23 km osztatlan gyalog- és kerékpárút.

Esetleg Taxi? Ők sem fogják sokáig tartani a ~ 180 forintos viteldíjat Napi használatra nem olcsó mulatság.

Nem marad más, mint gyalog (a motort és a robogót leszámítva).

Ej, de felkészült vagy!  hehe

Oszt, ne mond nekem, hogy mekkora agrár vagyok, és ne is népművészeti cserépedény-ezzél le. Kösz,  worship
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6253 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 20:58:43 »


Nem marad más, mint gyalog (a motort és a robogót leszámítva).
azért agyalogos közlekedés kissé idö igényes.azt megnézném keretszúrról mikor indul el a dolgozó pl óbudára  wow1
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #6254 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:03:17 »

azért agyalogos közlekedés kissé idö igényes.azt megnézném keretszúrról mikor indul el a dolgozó pl óbudára  wow1

Anno a taxis blokád alatt apám XI. kerületből sétált haza a XVIII-ba. Wink Nem megoldást írtam csak felsoroltam a lehetséges alternatívákat.
Naplózva
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #6255 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:04:20 »

Ej, de felkészült vagy!  hehe

Oszt, ne mond nekem, hogy mekkora agrár vagyok, és ne is népművészeti cserépedény-ezzél le. Kösz,  worship

Miért is tenném? Holnap nem kell valamiért kijönnöd Üllőre? nyes
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6256 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:10:05 »

azért agyalogos közlekedés kissé idö igényes.azt megnézném keretszúrról mikor indul el a dolgozó pl óbudára  wow1
költözzön át vagy keressen másik munkahelyet
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6257 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:11:23 »

Ez nem indok... Nagyapám mesélte, hogy szocializmusban mikor megakarták emelni a kenyér árát 3.60 forintról 15 forintra mindenki háborgott, amikor csak 10-re emelték már rögtön nem volt elégedetlenség. Mondván, hogy "csak" 6 forinttal lett drágább és 11-el... De ezt nálatok már elmeséltem.   

Alternatíva lenne a BKV. Bejelentették, hogy járat csökkentések lesznek (egyelőre a szolgálati járatok törlik el), árat emeltek az ígéret ellenére, leállították az alkatrészbeszerzést, zároltak 32 milliárd forintos normatív támogatást és a főváros által kért 21 milliárd forintos támogatás és késik (ha lesz egyáltalán). Nem hogy fejlődne a budapesti tömegközlekedés folyamatosan romlik a színvonal...

Alternatíva még a kerékpár. Sajnos kerékpár utak mennyisége nagyon csekély, Budapesten 187 km kijelölt kerékpáros útvonal található, ebből 43 km kis forgalmú úttesten kijelölt útvonal, 8 km kerékpársáv, 64 km önálló kerékpárút, 49 km osztott gyalog- és kerékpárút, valamint 23 km osztatlan gyalog- és kerékpárút.

Esetleg Taxi? Ők sem fogják sokáig tartani a ~ 180 forintos viteldíjat Napi használatra nem olcsó mulatság.

Nem marad más, mint gyalog (a motort és a robogót leszámítva).

Én már tavaly tavasszal és nyáron bicajjal jártam melóba. Igaz nem sok km, de most gondolkozom azon, hogy veszek téli ruhát és megyek bicajjal.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6258 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:12:51 »

Ez nem indok... Nagyapám mesélte, hogy szocializmusban mikor megakarták emelni a kenyér árát 3.60 forintról 15 forintra mindenki háborgott, amikor csak 10-re emelték már rögtön nem volt elégedetlenség. Mondván, hogy "csak" 6 forinttal lett drágább és 11-el... De ezt nálatok már elmeséltem.   

Alternatíva lenne a BKV. Bejelentették, hogy járat csökkentések lesznek (egyelőre a szolgálati járatok törlik el), árat emeltek az ígéret ellenére, leállították az alkatrészbeszerzést, zároltak 32 milliárd forintos normatív támogatást és a főváros által kért 21 milliárd forintos támogatás és késik (ha lesz egyáltalán). Nem hogy fejlődne a budapesti tömegközlekedés folyamatosan romlik a színvonal...

Alternatíva még a kerékpár. Sajnos kerékpár utak mennyisége nagyon csekély, Budapesten 187 km kijelölt kerékpáros útvonal található, ebből 43 km kis forgalmú úttesten kijelölt útvonal, 8 km kerékpársáv, 64 km önálló kerékpárút, 49 km osztott gyalog- és kerékpárút, valamint 23 km osztatlan gyalog- és kerékpárút.

Esetleg Taxi? Ők sem fogják sokáig tartani a ~ 180 forintos viteldíjat Napi használatra nem olcsó mulatság.

Nem marad más, mint gyalog (a motort és a robogót leszámítva).
Az első mondatot én se úgy írtam, mint aki tényleg örül neki. Azért is van ott a smiley a végén. Ez inkább csak előrevetíti a jövő heti min. 4-8 Ft-os emelést.

Alternatívák... Nyáron oké a bicikli. De télen, esőben, hóban, hidegben már nem annyira. Az hogy öltönyös munkába nem lehet bringával menni nem érv, mert nyugaton is sokan járnak úgy. Csak ott ugye van bicikliút...
A séta kis távokra oké, de megnézem mikor jössz el hozzánk gyalog egy tökipomposért Cheesy Taxi nem alternatíva. Nem számoltam utána, de érdekes lenne megnézni, hogy mi az olcsóbb: mindenhova taxizni (a várhatóan megemelt, nem 180-as, hanem inkább 240-es tarifával), vagy saját autót tartani. Eredménytől függetlenül bejön az, hogy mi van ha vidékre kell menni. Egy Bp-Miskolc-Bp távot nem nagyon tesz meg senki taxival.
A BKV lenne a reális választási lehetőség. Ha normális lenne, nem füstölne mindig a 40 lves metró, nem 1,5m km-t futott 20 éves átlagéletkorú buszok lennének, nem kéne a hajléktalanok hányásában ülni, nem 20 percenként járnának, nem rázna meg az áram a trolin, nem esne ki a busz ajtaja egy élesebb kanyarban, stb. De ezeket úgyis tudod. Múltkor mentem az Erzsébet térre, egy Oktogon kitérővel. Oktogonon felszállok a 105-ös buszra, ami az Opera előtt konkrétan kigyulladt. Ikarus 415. Elment a Bajcsy megállóba, ott kellemesen füstölgött, óvatosan pislákoló, kedvesen meleget adó tűz mellett. A Meridien előtt meg egy rövid 415-ös (ami a Várba megy) busz állt, mögötte egy BKV elhárító autó, és 4 szakember küzdött a busz életéért (értsd: qrva nagy kalapács, és egy franciakulcs). A busz alatt 2m2 átmérőjű olajtócsa.
Ha a BKV-t értelmesen felfejlesztenék (és nem max. 1m km-t futott használt buszokra írnának ki tendert, 1 hónapos garanciát kérve), akkor még akár jó is lehetne...
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6259 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:20:20 »

Miért is tenném? Holnap nem kell valamiért kijönnöd Üllőre? nyes
Gyalog, messze van.  nyes
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #6260 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:24:12 »

Gyalog, messze van.  nyes

Valahogy vissza kellene jutnom miután leadom az autót nyes Kettesben sétálva szinte rohan az idő vigyor3 vigyor3
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6261 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:24:32 »

költözzön át vagy keressen másik munkahelyet
azért ezt egyszerübb volt leirnod min azt megvalósitani ezzel tisztánan vagy te is ugye.  pias
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6262 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:26:28 »

Anno a taxis blokád alatt apám XI. kerületből sétált haza a XVIII-ba. Wink Nem megoldást írtam csak felsoroltam a lehetséges alternatívákat.
azért az nem rendszeres munkába járás oda vissza  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6263 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:30:08 »

Én már tavaly tavasszal és nyáron bicajjal jártam melóba. Igaz nem sok km, de most gondolkozom azon, hogy veszek téli ruhát és megyek bicajjal.
a feleségem 126 km-t utazik (lakás-melohely-lakás)ezt azért nem kellene lebringázni.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6264 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:30:18 »

Valahogy vissza kellene jutnom miután leadom az autót nyes Kettesben sétálva szinte rohan az idő vigyor3 vigyor3

Nem várod meg?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6265 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:30:58 »

azért ezt egyszerübb volt leirnod min azt megvalósitani ezzel tisztánan vagy te is ugye.  pias
akarás kérdése ..
Naplózva
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #6266 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:35:26 »

Nem várod meg?

Nem biztos, hogy kész lesz.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6267 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:35:43 »

Alternatíva lenne a BKV. Bejelentették, hogy járat csökkentések lesznek (egyelőre a szolgálati járatok törlik el), árat emeltek az ígéret ellenére, leállították az alkatrészbeszerzést, zároltak 32 milliárd forintos normatív támogatást és a főváros által kért 21 milliárd forintos támogatás és késik (ha lesz egyáltalán). Nem hogy fejlődne a budapesti tömegközlekedés folyamatosan romlik a színvonal...

Alternatíva még a kerékpár. Sajnos kerékpár utak mennyisége nagyon csekély, Budapesten 187 km kijelölt kerékpáros útvonal található, ebből 43 km kis forgalmú úttesten kijelölt útvonal, 8 km kerékpársáv, 64 km önálló kerékpárút, 49 km osztott gyalog- és kerékpárút, valamint 23 km osztatlan gyalog- és kerékpárút.

Esetleg Taxi? Ők sem fogják sokáig tartani a ~ 180 forintos viteldíjat Napi használatra nem olcsó mulatság.

Nem marad más, mint gyalog (a motort és a robogót leszámítva).
[/quote]eeketelö kellene terjeszteni a képviselökre is  eplus2 lenne adóság csökkentés
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6268 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:37:48 »

akarás kérdése ..
ez csak az eggyik fele az eredményességnek.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6269 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:41:59 »

ez csak az eggyik fele az eredményességnek.
akarás nélkül nyögés se nagyon lesz belőle ...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6270 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:51:53 »

Nem biztos, hogy kész lesz.

Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6271 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 21:55:15 »

akarás nélkül nyögés se nagyon lesz belőle ...
akarok egy ferrari enzot de szerintem bele is dögölhetek a nyögésbe
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6272 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 22:01:02 »

költözzön át vagy keressen másik munkahelyet
Nyílván sima ügy munkahely miatt eladni a házat, illetéket fizetni, másik, megfelelő házat keresni a munkahely környékén, költözni, vagyonszerzési illetéket fizetni (a fizetendőkben nem vagyok biztos, de abban igen, hogy valamit mindenképp fizetned kell, mert ingyen nem úszod meg), és akkor még mindig ott van, hogy 2 nap múlva kirúgnak.
Új munkahelyet találni manapság meg nem olyan könnyű. Az ember örül, mint majom a farkának, ha egyáltalán van hol dolgozni. És nem fog azért pattogni, mert messze van.

Leírni könnyű, de gondold el, hogy holnaptól áttesznek dolgozni Budakeszire. Akkor fogod a családot, és elköltözöl Pátyra? Vagy otthagyod a munkahelyet, és reménykedsz, hogy találsz másikat?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6273 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 22:03:43 »

Nyílván sima ügy munkahely miatt eladni a házat, illetéket fizetni, másik, megfelelő házat keresni a munkahely környékén, költözni, vagyonszerzési illetéket fizetni (a fizetendőkben nem vagyok biztos, de abban igen, hogy valamit mindenképp fizetned kell, mert ingyen nem úszod meg), és akkor még mindig ott van, hogy 2 nap múlva kirúgnak.
Új munkahelyet találni manapság meg nem olyan könnyű. Az ember örül, mint majom a farkának, ha egyáltalán van hol dolgozni. És nem fog azért pattogni, mert messze van.

Leírni könnyű, de gondold el, hogy holnaptól áttesznek dolgozni Budakeszire. Akkor fogod a családot, és elköltözöl Pátyra? Vagy otthagyod a munkahelyet, és reménykedsz, hogy találsz másikat?
most mégis megy a pattogás, hogy sokáig tart utazni ..
akkor kell a munkahely vagy nem? ...

az én munkahelyem 10 év múlva is ott lesz, ahol most van  nyes
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6274 Dátum: 2012.01.09 hétfő, 22:11:49 »

most mégis megy a pattogás, hogy sokáig tart utazni ..
akkor kell a munkahely vagy nem? ...

az én munkahelyem 10 év múlva is ott lesz, ahol most van  nyes
a munkahelyed ott lehet 50 év mulva is de te nem biztos vagy biztos,hogy nem. egyébként a te eseted másokat nem vigasztal és örülhetsz neki.na mindegy "a jó helyzetben"nem olyan nehéz az élet.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6275 Dátum: 2012.01.10 kedd, 05:13:57 »

a munkahelyed ott lehet 50 év mulva is de te nem biztos vagy biztos,hogy nem. egyébként a te eseted másokat nem vigasztal és örülhetsz neki.na mindegy "a jó helyzetben"nem olyan nehéz az élet.
hát, ha megéri napi 126km-t utazni, akkor nálatok se lehet rossz világ
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6276 Dátum: 2012.01.10 kedd, 09:00:47 »

hát, ha megéri napi 126km-t utazni, akkor nálatok se lehet rossz világ

Vagy éppen annyira rossz, hogy nincs más választásuk, mint ez vagy az éhenhalás...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #6277 Dátum: 2012.01.10 kedd, 09:14:25 »

most mégis megy a pattogás, hogy sokáig tart utazni ..
akkor kell a munkahely vagy nem? ...

az én munkahelyem 10 év múlva is ott lesz, ahol most van  nyes
A legjobb a csigának, mert a háza mindig "kéznél" van. Kivéve ha meztelen a csiga, mert akkor (ráb@szott) vehet mondeot és járhat be a melóba drága üzemanyaggal.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6278 Dátum: 2012.01.10 kedd, 09:31:56 »

a feleségem 126 km-t utazik (lakás-melohely-lakás)ezt azért nem kellene lebringázni.
Ezért is írtam, hogy nekem nem sok km. 14 oda-vissza.
Na de az is igaz, hogy annak idején a lakásvásárlásnál szempont volt az is, hogy viszonylag közel legyen a munkahelyhez.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6279 Dátum: 2012.01.10 kedd, 10:03:38 »

Ezért is írtam, hogy nekem nem sok km. 14 oda-vissza.
Na de az is igaz, hogy annak idején a lakásvásárlásnál szempont volt az is, hogy viszonylag közel legyen a munkahelyhez.

Én is dolgoztam 12,5 km-re otthonról, és jártam be biciklivel. Sajnos nem volt fürdési-zuhanyozási lehetőség, így hosszú távon nem vált be a dolog... Sad

Most van egy szlovák kollégám, aki nyaranta Pozsonyból jár be bringával, legalább heti egy alkalommal, de néha kétszer is. Azt mondja, hogy megvan az útiterv, hogy meddig megy egy szuszra, hol tart rövid pihenőt stb. 3 liter vizet szokott magával vinni, és nem egész 3 óra alatt be- ill. hazaér a 72 km-es távon.

Nettó bolond... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6280 Dátum: 2012.01.10 kedd, 14:48:21 »

Én is dolgoztam 12,5 km-re otthonról, és jártam be biciklivel. Sajnos nem volt fürdési-zuhanyozási lehetőség, így hosszú távon nem vált be a dolog... Sad

Most van egy szlovák kollégám, aki nyaranta Pozsonyból jár be bringával, legalább heti egy alkalommal, de néha kétszer is. Azt mondja, hogy megvan az útiterv, hogy meddig megy egy szuszra, hol tart rövid pihenőt stb. 3 liter vizet szokott magával vinni, és nem egész 3 óra alatt be- ill. hazaér a 72 km-es távon.

Nettó bolond... Smiley

AndyA


Na ez már kemény.
Viszont ha 72 km-t megtesz 3 óra alatt, az kb. 20 km óránként, tehát 20 km/h sebességgel megy. Ez meg nem sok. Ezt én is simán tartom a hegyibicajommal a bütykös gumikkal.
Ettől még nem nyomnám 3 órán keresztül 20-al, de ez tényleg nem magas sebesség annak, aki rendszeresen bicajozik, és kifejezetten aszfaltra felkészített bicajjal teszi ezt. Az más kérdés, hogy mennyire tudja tartani ezt a sebességet, van-e közben nagyobb emelkedő, város, lámpás kereszteződés.
Mindenesetre le a kalappal előtte.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6281 Dátum: 2012.01.10 kedd, 14:59:57 »

Na ez már kemény.
Viszont ha 72 km-t megtesz 3 óra alatt, az kb. 20 km óránként, tehát 20 km/h sebességgel megy. Ez meg nem sok. Ezt én is simán tartom a hegyibicajommal a bütykös gumikkal.
Ettől még nem nyomnám 3 órán keresztül 20-al, de ez tényleg nem magas sebesség annak, aki rendszeresen bicajozik, és kifejezetten aszfaltra felkészített bicajjal teszi ezt. Az más kérdés, hogy mennyire tudja tartani ezt a sebességet, van-e közben nagyobb emelkedő, város, lámpás kereszteződés.
Mindenesetre le a kalappal előtte.

Keresd ki a guglin a Bécs-Pozsony bicajos útvonalat. A fene se tudja.

Viszont reggel be, este haza mindezt, azaz napi 140-nél is több, ugyebár...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6282 Dátum: 2012.01.10 kedd, 15:27:00 »

Én is dolgoztam 12,5 km-re otthonról, és jártam be biciklivel. Sajnos nem volt fürdési-zuhanyozási lehetőség, így hosszú távon nem vált be a dolog... Sad

Most van egy szlovák kollégám, aki nyaranta Pozsonyból jár be bringával, legalább heti egy alkalommal, de néha kétszer is. Azt mondja, hogy megvan az útiterv, hogy meddig megy egy szuszra, hol tart rövid pihenőt stb. 3 liter vizet szokott magával vinni, és nem egész 3 óra alatt be- ill. hazaér a 72 km-es távon.

Nettó bolond... Smiley

AndyA

bazd wow1 vigyor3

nekem meg 5 éve a falon lóg a bicikli. rövid távokon városon belül egyedül már alig mászkálok, így még ha akarnám se tudnám használni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #6283 Dátum: 2012.01.10 kedd, 15:42:16 »

bringával az a bajom, új lorábani is olyan volt pedig márkás bringa és vastag gunimis, akár milyen keményre van fújatva nagyon lelapul alattam  Lips Sealed
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6284 Dátum: 2012.01.10 kedd, 20:54:55 »

hát, ha megéri napi 126km-t utazni, akkor nálatok se lehet rossz világ
hála istennek nálunk sincs rossz világ,gyerek koromban az volt igy megértem azokat akinél most az van sajnos.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6285 Dátum: 2012.01.10 kedd, 21:03:09 »

Ezért is írtam, hogy nekem nem sok km. 14 oda-vissza.
Na de az is igaz, hogy annak idején a lakásvásárlásnál szempont volt az is, hogy viszonylag közel legyen a munkahelyhez.
nállunk a szempont:nagy kertes a két németjuhásznak a két macskának,én ember fóbiában szenvedek(nem szeretem a max.ötnél több embert magam körül)igy a város föleg a panel számomra élhetetlen.és manapság nem divat a régi módi ahol kezdtél dolgozni onnan mész nyugdijba.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6286 Dátum: 2012.01.11 szerda, 10:17:54 »

Keresd ki a guglin a Bécs-Pozsony bicajos útvonalat. A fene se tudja.

Viszont reggel be, este haza mindezt, azaz napi 140-nél is több, ugyebár...

AndyA

Van az annyi. De ahogy írod, nem naponta jár be így...
Mi anno szegeden voltunk párszor bringával. 50 km egy irányban... azaz, egy nap alatt 100 km. Kb 16 éves voltam.
Ma már nem menne  vigyor3 wow1

Ha már üzemanyag. Olyasmi hírek röpdösnek, hogy a 130-as olaj akár 200-ra is fel fog menni. Vagyis haccá lesz az üa?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6287 Dátum: 2012.01.11 szerda, 10:20:41 »

Van az annyi. De ahogy írod, nem naponta jár be így...
Mi anno szegeden voltunk párszor bringával. 50 km egy irányban... azaz, egy nap alatt 100 km. Kb 16 éves voltam.
Ma már nem menne  vigyor3 wow1

Ha már üzemanyag. Olyasmi hírek röpdösnek, hogy a 130-as olaj akár 200-ra is fel fog menni. Vagyis haccá lesz az üa?
850
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6288 Dátum: 2012.01.11 szerda, 11:33:15 »

850

Kevés!

http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/03/02/legyen_ezer_forint_a_benzin/
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6289 Dátum: 2012.01.11 szerda, 11:34:27 »

majd ... két ünnep között Cheesy
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6290 Dátum: 2012.01.11 szerda, 13:04:46 »

Van az annyi. De ahogy írod, nem naponta jár be így...
Mi anno szegeden voltunk párszor bringával. 50 km egy irányban... azaz, egy nap alatt 100 km. Kb 16 éves voltam.
Ma már nem menne  vigyor3 wow1

Ha már üzemanyag. Olyasmi hírek röpdösnek, hogy a 130-as olaj akár 200-ra is fel fog menni. Vagyis haccá lesz az üa?

2010-ben nyáron törökországban több mint 2 juró volt a üzemanyag. Nekem már akkor fura volt, h ott sokkal drágább mint nálunk pedig van olaj a szomszédba bőven. És gondoltam nálunk is így lesz előbb utóbb....  szomoru1
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6291 Dátum: 2012.01.11 szerda, 20:10:07 »

Aki ilyet leír az egyébként sosem volt normális.Én nem is olvasok ilyen szemetet,ezt is kár volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6292 Dátum: 2012.01.11 szerda, 23:06:21 »

A gáz is drágult 8ft-ot...  levele
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #6293 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 20:03:13 »

A gáz is drágult 8ft-ot...  levele


nem maradhat sokkal olcsóbban mert sokan váltanának
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6294 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 13:05:39 »

Benzin +4 Ft, gázolaj +6 Ft.  mf3

Mondjuk annak azért örülök, hogy indok mindig van emelni. Ha a Ft. gyengül a dollárhoz képest, akkor azért. Ha az olaj drágul, akkor azért. Ha az olaj drágul, és a Ft. is romlik, akkor meg pláne. De ha a Ft. erősödik és az olaj alig drágul, akkor azért. De ha a Ft. nem gyengül, és az olaj se drágul, akkor jövedéki adót emelnek. De ha az olaj sem drágul, a Ft. sem gyengül, és a jövedéki adót sem piszkálják, akkor ÁFÁ-t emelnek. De ha sem az olaj nem drágul, sem nem emelnek jövedéki adót, se nem emelnek ÁFÁ-t, ráadásul a Ft. még erősödik is, akkor a múlt heti "kis mértékű" emelést pótolják be ezen a héten. Hibátlan!
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #6295 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 13:19:08 »

Benzin +4 Ft, gázolaj +6 Ft.  mf3

Mondjuk annak azért örülök, hogy indok mindig van emelni. Ha a Ft. gyengül a dollárhoz képest, akkor azért. Ha az olaj drágul, akkor azért. Ha az olaj drágul, és a Ft. is romlik, akkor meg pláne. De ha a Ft. erősödik és az olaj alig drágul, akkor azért. De ha a Ft. nem gyengül, és az olaj se drágul, akkor jövedéki adót emelnek. De ha az olaj sem drágul, a Ft. sem gyengül, és a jövedéki adót sem piszkálják, akkor ÁFÁ-t emelnek. De ha sem az olaj nem drágul, sem nem emelnek jövedéki adót, se nem emelnek ÁFÁ-t, ráadásul a Ft. még erősödik is, akkor a múlt heti "kis mértékű" emelést pótolják be ezen a héten. Hibátlan!
Nagyon ott van ez a bejegyzés  worship  taps  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6296 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 13:48:02 »

Benzin +4 Ft, gázolaj +6 Ft.  mf3

Mondjuk annak azért örülök, hogy indok mindig van emelni. Ha a Ft. gyengül a dollárhoz képest, akkor azért. Ha az olaj drágul, akkor azért. Ha az olaj drágul, és a Ft. is romlik, akkor meg pláne. De ha a Ft. erősödik és az olaj alig drágul, akkor azért. De ha a Ft. nem gyengül, és az olaj se drágul, akkor jövedéki adót emelnek. De ha az olaj sem drágul, a Ft. sem gyengül, és a jövedéki adót sem piszkálják, akkor ÁFÁ-t emelnek. De ha sem az olaj nem drágul, sem nem emelnek jövedéki adót, se nem emelnek ÁFÁ-t, ráadásul a Ft. még erősödik is, akkor a múlt heti "kis mértékű" emelést pótolják be ezen a héten. Hibátlan!

Akkor ma és holnap megint nagy tömeg lesz az Orczy téren, inkább másfelé megyek. eplus2
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6297 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 19:05:06 »

Akkor ma és holnap megint nagy tömeg lesz az Orczy téren, inkább másfelé megyek. eplus2
ezzel az a baj ha csont üres tankal mész a kutra 6 forintnál sporolsz 360 forintot ugye ez kb 300 forint lesz mert valamennyi van a tankba,többe kerül elmenni tankolni mint amit megtudsz spórolni  falbav
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6298 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 19:20:00 »

ezzel az a baj ha csont üres tankal mész a kutra 6 forintnál sporolsz 360 forintot ugye ez kb 300 forint lesz mert valamennyi van a tankba,többe kerül elmenni tankolni mint amit megtudsz spórolni  falbav

Igen. Kivéve ha útba esik
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6299 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 19:31:32 »

ezzel az a baj ha csont üres tankal mész a kutra 6 forintnál sporolsz 360 forintot ugye ez kb 300 forint lesz mert valamennyi van a tankba,többe kerül elmenni tankolni mint amit megtudsz spórolni  falbav

Ez tény, de ettől még tele lesznek a kutak.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.