Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:41:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Üzemanyagok
Oldalak:
1
...
135
136
137
138
139
140
141
[
142
]
143
144
145
146
147
148
149
...
254
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Üzemanyagok (Megtekintve 3531419 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7050 Dátum:
2012.07.21 szombat, 18:02:05 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.21 szombat, 14:08:41
Prémiumot -20 fokban érdemes tankolni.
2010-es történet, akkor még Agip-nál tankoltam. De akkor is a sima go-t.
Kimentünk Bécsbe télen, olyan dec 25 körül 4 napra. Bécs legszélén laktunk, kb. mint Bp-en a XVI- kerület legszálső háza. Mellettünk a préri. Mielőtt mentünk, akkor jöttek be az iszonyat hidegek. Napközben -17 fok, este akár -25 is. Plusz fújt a szél, stb. Lényeg, hogy 4 napot állt a kocsi az átlag -19 fokban, közben fújta a szél, szakadt rá a hó, stb. Mikor indulni kellett haza, akkor lelöktem róla a havat, beültem, és első pöccre indult. A fed.comp -21 fokot mutatott akkor.
A vicc az, hogy hazafelé hív az egyik barátom, hogy itt Pesten nem indul a kocsija. Pedig itt akkor csak olyan -15 fok volt. És ő OMW Alpesi dízelt tankolt (akkor az volt a téli prémium üzemanyag neve). Kiderült, hogy belefagyott a tankba
Ráadásul ő este letette a kocsit 9 felé, és másnap reggel akart indulni vele.
Tudom, ez kb. egyszeri példa, és nem ez az általános, de azért jót röhögtem. A sima Agip go -21 foknál hidegebben is vidáman ment, az OMV Alpesi dízel meg -15 fokban megfagyott.
Én télen se tankolok prémiumot. Aki hisz benne, és akinek van erre felesleges pénze, az tegye. De én biztos nem fogok.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7051 Dátum:
2012.07.21 szombat, 21:50:16 »
Idézetet írta: Domi - 2012.07.21 szombat, 18:02:05
Én télen se tankolok prémiumot.
Én sem tankoltam télen prémiumot és -20 ban is pöccre indult.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7052 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 10:21:24 »
Idézetet írta: Domi - 2012.07.21 szombat, 18:02:05
2010-es történet, akkor még Agip-nál tankoltam. De akkor is a sima go-t.
Kimentünk Bécsbe télen, olyan dec 25 körül 4 napra. Bécs legszélén laktunk, kb. mint Bp-en a XVI- kerület legszálső háza. Mellettünk a préri. Mielőtt mentünk, akkor jöttek be az iszonyat hidegek. Napközben -17 fok, este akár -25 is. Plusz fújt a szél, stb. Lényeg, hogy 4 napot állt a kocsi az átlag -19 fokban, közben fújta a szél, szakadt rá a hó, stb. Mikor indulni kellett haza, akkor lelöktem róla a havat, beültem, és első pöccre indult. A fed.comp -21 fokot mutatott akkor.
A vicc az, hogy hazafelé hív az egyik barátom, hogy itt Pesten nem indul a kocsija. Pedig itt akkor csak olyan -15 fok volt. És ő OMW Alpesi dízelt tankolt (akkor az volt a téli prémium üzemanyag neve). Kiderült, hogy belefagyott a tankba
Ráadásul ő este letette a kocsit 9 felé, és másnap reggel akart indulni vele.
Tudom, ez kb. egyszeri példa, és nem ez az általános, de azért jót röhögtem. A sima Agip go -21 foknál hidegebben is vidáman ment, az OMV Alpesi dízel meg -15 fokban megfagyott.
Én télen se tankolok prémiumot. Aki hisz benne, és akinek van erre felesleges pénze, az tegye. De én biztos nem fogok.
valójában nem az üza fagy meg,hanem a benne úszkáló víz!És mindig a legszűkebb keresztmetszet a kritikus pont,és pedig a szűrő.Azt már képes eldugítani a kritályossá fagyott apró jégszemcsék is.Érdemes minimális mennyiségű denaturált szeszt használni a nagy hidegekben(-20körül).Nem kell sok,max 1dl.És nem fog elfagyni a gázolaj víztartalma.És még meg is előzhető a baj.Ha télen gyakran, ill tél előtt egyszer mindenképpen érdemes a szűrő alján lévő vízleeresztó csavart megnyitni,és az összegyűlt "üledéket"(víz,stb) leengedni a szűrőből.
Persze a nagy hidegekben már maga a gázolaj is megdermed,illetve besűrűsödik.Olyankor dermedésgátló használata ajánlott.
De megette a fene,ha a drága minőségi üzemanyagot tankolja az ember,viszont a szűrő tele van jég kristállyal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7053 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 10:34:00 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.22 vasárnap, 10:21:24
valójában nem az üza fagy meg,hanem a benne úszkáló víz!És mindig a legszűkebb keresztmetszet a kritikus pont,és pedig a szűrő.Azt már képes eldugítani a kritályossá fagyott apró jégszemcsék is.Érdemes minimális mennyiségű denaturált szeszt használni a nagy hidegekben(-20körül).Nem kell sok,max 1dl.És nem fog elfagyni a gázolaj víztartalma.És még meg is előzhető a baj.Ha télen gyakran, ill tél előtt egyszer mindenképpen érdemes a szűrő alján lévő vízleeresztó csavart megnyitni,és az összegyűlt "üledéket"(víz,stb) leengedni a szűrőből.
Persze a nagy hidegekben már maga a gázolaj is megdermed,illetve besűrűsödik.Olyankor dermedésgátló használata ajánlott.
De megette a fene,ha a drága minőségi üzemanyagot tankolja az ember,viszont a szűrő tele van jég kristállyal.
Persze. Azért mondtam, hogy ebből nem lehet messzemenő következtetéseket levonni, csak érdekességképp írtam.
Amúgy eddig én még nem tettem a kocsiba semmilyen adalékot (2T, dermedésgátló, denatruált szesz, STP, Spuri, akármi), és mégis mindig elsőre indult. De idén ezt a vízleeresztő csavaros dolgot (ha nem felejtem el), akkor megcsinálom. Megelőzve azt, hogy esetleg történjen valami.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7054 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 10:36:52 »
Idézetet írta: Domi - 2012.07.22 vasárnap, 10:34:00
Persze. Azért mondtam, hogy ebből nem lehet messzemenő következtetéseket levonni, csak érdekességképp írtam.
Amúgy eddig én még nem tettem a kocsiba semmilyen adalékot (2T, dermedésgátló, denatruált szesz, STP, Spuri, akármi), és mégis mindig elsőre indult. De idén ezt a vízleeresztő csavaros dolgot (ha nem felejtem el), akkor megcsinálom. Megelőzve azt, hogy esetleg történjen valami.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FokaDriver
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7055 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 13:18:27 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.22 vasárnap, 10:21:24
valójában nem az üza fagy meg,hanem a benne úszkáló víz!És mindig a legszűkebb keresztmetszet a kritikus pont,és pedig a szűrő.Azt már képes eldugítani a kritályossá fagyott apró jégszemcsék is.Érdemes minimális mennyiségű denaturált szeszt használni a nagy hidegekben(-20körül).Nem kell sok,max 1dl.És nem fog elfagyni a gázolaj víztartalma.És még meg is előzhető a baj.Ha télen gyakran, ill tél előtt egyszer mindenképpen érdemes a szűrő alján lévő vízleeresztó csavart megnyitni,és az összegyűlt "üledéket"(víz,stb) leengedni a szűrőből.
Persze a nagy hidegekben már maga a gázolaj is megdermed,illetve besűrűsödik.Olyankor dermedésgátló használata ajánlott.
De megette a fene,ha a drága minőségi üzemanyagot tankolja az ember,viszont a szűrő tele van jég kristállyal.
A tankban levő vizet benzineseknél némi E85 hozzátankolással 4-5 tank alatt szépen el lehet tüntetni, go-soknál nincs ötlet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7056 Dátum:
2012.07.22 vasárnap, 15:17:45 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2012.07.22 vasárnap, 13:18:27
A tankban levő vizet benzineseknél némi E85 hozzátankolással 4-5 tank alatt szépen el lehet tüntetni, go-soknál nincs ötlet.
a dizilre érvényes amit írtam.1dl denszesz.elegyedik a vízzel,és igy az nem fagy meg olyan hamar.továbbá leül a szűrő aljába,ahonnét le lehet engedni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7057 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 10:04:50 »
Kipróbáltam ezt a Shell Nitro 95-öt, 6.8L/100km lett vele az átlagom.
Érzésre erősebb az autó vele. Szóval jó!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7058 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 10:37:54 »
Idézetet írta: alf - 2012.07.22 vasárnap, 15:17:45
a dizilre érvényes amit írtam.1dl denszesz.elegyedik a vízzel,és igy az nem fagy meg olyan hamar.továbbá leül a szűrő aljába,ahonnét le lehet engedni.
Ez egy teljesen jó megoldás. A lentihez egy kiegészítés, ha nem gond.
valójában nem az üza fagy meg,hanem a benne úszkáló víz!
A víz nehezebb, lemegy alulra, és nem keveredik a gázolajjal, egyik sem oldja a másikat. Persze ahogy a go lötykölődik, a végén a cső felkap 1-1 cseppet,
(valszeg erre gondoltál, mint go-ban uszkáló víz) ami szépen elindul a csövekben. Ha peches vagy, szépen megfagy a csőben, és ráragad a falra. A következő csepp ráfagy, és így tovább, és hamar el is dugul a cső. Ha nem fagy meg, akkor meg a jó öreg gravitációnak köszönhetően a szűrőben landol, és ez jól is van így, oda akár be is fagyhat.
Menet közben nem lesz gond, mert a motor felmelegíti, és szépen kiolvad. Míg az előző esetnél, a csőnél, ott viszont nagy baj van. Hiába melegszik be a motor, az a jégdugó már csak fűtött garázsban fog kiolvadni.
Viszont a szesz, az alkohol oldja a vizet. Így egyrészt nem tud megfagyni, másrészt akár a kipufogón is távozhat, nem lesz belőle gond.
Ha viszont cefet hideg van, és ledermedne a go, akkor meg petróleumot, vagy benzint lehet önteni (kb 1 liter 1 tankhoz).
Jóval nehezebben dermed meg, és könnyebben indul. Nyilván cr dízelnél ilyet nem csinálunk.
A jól ismert adalékok is nagyjából ezt csinálják.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7059 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 13:45:05 »
http://www.origo.hu/auto/20120723-ismet-emelkedik-az-uzemanyagok-ara.html
Hurrá-hurrá, már nagyon hiányzott...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Hyperborg
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7060 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 13:52:37 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.07.23 hétfő, 10:04:50
Kipróbáltam ezt a Shell Nitro 95-öt, 6.8L/100km lett vele az átlagom.
Érzésre erősebb az autó vele. Szóval jó!
Akkor *** a lambda szondám is ... remek
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7061 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 14:27:20 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.07.23 hétfő, 10:04:50
Kipróbáltam ezt a Shell Nitro 95-öt, 6.8L/100km lett vele az átlagom.
Érzésre erősebb az autó vele. Szóval jó!
Mennyi? Nane...
Többet eszik az Off-om,mint a tied...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7062 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 14:34:15 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.23 hétfő, 14:27:20
Mennyi? Nane...
Többet eszik az Off-om,mint a tied...
Jó, de ő néha felvált 3-asnál feljebb is
és ismeri az 5000 alatti fordulatszám tartományt is
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Nika91127
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7063 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 14:37:19 »
Idézetet írta: Domi - 2012.07.23 hétfő, 14:34:15
Jó, de ő néha felvált 3-asnál feljebb is
és ismeri az 5000 alatti fordulatszám tartományt is
Én is...És mindig 5ösben haladok... Mert 5ben is a 100 az már 3000ford/perc
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.23 hétfő, 14:43:27 írta Nika91127
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7064 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 16:26:12 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.23 hétfő, 14:37:19
Én is...És mindig 5ösben haladok... Mert 5ben is a 100 az már 3000ford/perc
Haver is kipróbálta Shell W-Power nitró 95+ és 85 km-t ment vele plusszban a szokásoshoz képest OFF autó.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7065 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 16:39:10 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.07.23 hétfő, 16:26:12
Haver is kipróbálta Shell W-Power nitró 95+ és 85 km-t ment vele plusszban a szokásoshoz képest OFF autó.
Akkor most azzal fogom telerakni
Ez vmivel drágább?
Naplózva
Intruder007
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 244
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7066 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 16:54:14 »
Én is szombaton tankoltam be V-Power Disel Nirtóból, mostmár csak ez volt, nincs a sima V-Power disel, kiváncsi vagyok mennyit tudok majd elmenni vele.
Naplózva
2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7067 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 17:11:18 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.07.23 hétfő, 10:04:50
Kipróbáltam ezt a Shell Nitro 95-öt, 6.8L/100km lett vele az átlagom.
Érzésre erősebb az autó vele. Szóval jó!
Mondtam hogy szuper kis benzin
előtte messziről kerültem őket
De remélem nem csak addig fogják azt tölteni a rendszerbe míg felkapják, aztán rakják majd a sima 95-ös benzint, mi meg majd csak fizetjük a különbözetet
Sajna ilyenre is van példa.
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.07.23 hétfő, 16:26:12
Haver is kipróbálta Shell W-Power nitró 95+ és 85 km-t ment vele plusszban a szokásoshoz képest OFF autó.
Én első teletank után +104km mentem az addigi csúcsom után ezzel az új benyával
Ami nagyon nem mindegy
lukoiles fohosal meg meg 200-al kevesebbet és 7literrel több ment bele mint a tankom űrtartalma
akkor melyik is az olcsó üzemanyag?
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7068 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 17:29:34 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.07.23 hétfő, 17:11:18
Mondtam hogy szuper kis benzin
előtte messziről kerültem őket
De remélem nem csak addig fogják azt tölteni a rendszerbe míg felkapják, aztán rakják majd a sima 95-ös benzint, mi meg majd csak fizetjük a különbözetet
Sajna ilyenre is van példa.
Én első teletank után +104km mentem az addigi csúcsom után ezzel az új benyával
Ami nagyon nem mindegy
lukoiles fohosal meg meg 200-al kevesebbet és 7literrel több ment bele mint a tankom űrtartalma
akkor melyik is az olcsó üzemanyag?
Tényleg fura, hogy mennyire kútja válogatja... Én régebben Agip-nál tankoltam mindig. Itt van 2 sarokra a kút, nem nagyon néztem az árakat. Aztán mikor kicsit tudatosabban kezdtem el tankolni, akkor jöttem rá, hogy kb. 5 sarokra meg van egy Shell kút, ami mindig 6-7Ft-al az Agip alatt van. Az első 1-2 tanknál nem volt semmi érdekes. Se fogy. különbség, se semmi. A fura az volt, hogy általában akkor tankolok, mikor olyan 20-40km a még megtehető. Ilyenkor megy bele 56-58l első kattanásig. Aztán a Shell-nél még 130 megtehetőt írt ki, és első kattanásig 63l ment bele a 60l-es tankba
Azóta nem megyek arra a kútra.
Már több mint 1,5 éve csak Lukoil-nál tankolok. Az ár miatt mentem hozzájuk. Bp. legolcsóbb kútja általában 3 Lukoil kút közül szokott kikerülni. Ha arrafelé járok, akkor tankolok. Így nem teszek a tankolás miatt kerülőt, de mindig olcsú kúton itatom meg. Agip meg Shell gázolajjal sose ment 850km fölé egy tankkal. Lukoillal lett az eddigi rekordom 1017km 59l-el. Annál a tanknál 5,8l lett az átlag. Azóta lett már 5,44l-es átlagom is, csak azzal nem szaladtam le egy egész tankot, hanem rátankoltam, így nem lett megdöntve az 1017km rekord.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Victore
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7069 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 17:42:41 »
Idézetet írta: Domi - 2012.07.23 hétfő, 17:29:34
Tényleg fura, hogy mennyire kútja válogatja... Én régebben Agip-nál tankoltam mindig. Itt van 2 sarokra a kút, nem nagyon néztem az árakat. Aztán mikor kicsit tudatosabban kezdtem el tankolni, akkor jöttem rá, hogy kb. 5 sarokra meg van egy Shell kút, ami mindig 6-7Ft-al az Agip alatt van. Az első 1-2 tanknál nem volt semmi érdekes. Se fogy. különbség, se semmi. A fura az volt, hogy általában akkor tankolok, mikor olyan 20-40km a még megtehető. Ilyenkor megy bele 56-58l első kattanásig. Aztán a Shell-nél még 130 megtehetőt írt ki, és első kattanásig 63l ment bele a 60l-es tankba
Azóta nem megyek arra a kútra.
Már több mint 1,5 éve csak Lukoil-nál tankolok. Az ár miatt mentem hozzájuk. Bp. legolcsóbb kútja általában 3 Lukoil kút közül szokott kikerülni. Ha arrafelé járok, akkor tankolok. Így nem teszek a tankolás miatt kerülőt, de mindig olcsú kúton itatom meg. Agip meg Shell gázolajjal sose ment 850km fölé egy tankkal. Lukoillal lett az eddigi rekordom 1017km 59l-el. Annál a tanknál 5,8l lett az átlag. Azóta lett már 5,44l-es átlagom is, csak azzal nem szaladtam le egy egész tankot, hanem rátankoltam, így nem lett megdöntve az 1017km rekord.
Lukoillal egyelőre én is meg vagyok elégedve, mind ár és minőség tekintetében (Pilisvörösvár, illetve Bp, Kvassay út) és eddig nem pörgött túl a mutatójuk.
Auchannál már több alkalommal is többet tankoltam mint elméletileg belement volna a hátralevő km alapján.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7070 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 17:56:12 »
Idézetet írta: Domi - 2012.07.23 hétfő, 17:29:34
Tényleg fura, hogy mennyire kútja válogatja... Én régebben Agip-nál tankoltam mindig. Itt van 2 sarokra a kút, nem nagyon néztem az árakat. Aztán mikor kicsit tudatosabban kezdtem el tankolni, akkor jöttem rá, hogy kb. 5 sarokra meg van egy Shell kút, ami mindig 6-7Ft-al az Agip alatt van. Az első 1-2 tanknál nem volt semmi érdekes. Se fogy. különbség, se semmi. A fura az volt, hogy általában akkor tankolok, mikor olyan 20-40km a még megtehető. Ilyenkor megy bele 56-58l első kattanásig. Aztán a Shell-nél még 130 megtehetőt írt ki, és első kattanásig 63l ment bele a 60l-es tankba
Azóta nem megyek arra a kútra.
Már több mint 1,5 éve csak Lukoil-nál tankolok. Az ár miatt mentem hozzájuk. Bp. legolcsóbb kútja általában 3 Lukoil kút közül szokott kikerülni. Ha arrafelé járok, akkor tankolok. Így nem teszek a tankolás miatt kerülőt, de mindig olcsú kúton itatom meg. Agip meg Shell gázolajjal sose ment 850km fölé egy tankkal. Lukoillal lett az eddigi rekordom 1017km 59l-el. Annál a tanknál 5,8l lett az átlag. Azóta lett már 5,44l-es átlagom is, csak azzal nem szaladtam le egy egész tankot, hanem rátankoltam, így nem lett megdöntve az 1017km rekord.
Az én tapasztalatom az, dizeles autóknál nem vehető olyan szinten észre a különbség mint benzineseknél, Pláne tdci, már olyan magas nyomáson porlaszt be, hogy nem is igazán számít a go minősége annyira, és ha lenne is az is ilyen tizedekbe lehetne értékelni, nem úgy mint egy elavultabb típusnál. Én a transporteremmel szinte csak lukoilra jártam mert a cégnek oda volt csak tankolós kártyája. De ha magáncélra tankoltam akkor mindig omw-re jártam vele, és ha vágytam egy kis plusz teljesítményre akkor nyomtam bele prémiumot, érezhetően jobban ment vele. Azt viszont nem tudom hogy a fogyija jobb lett-e mert olyankor mindig tapostam neki
elég jól ment a kis busz
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7071 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 19:27:02 »
Én is kipróbáltam a prémium gázolajat,de semmivel sem fogyasztott kevesebbet az autóm,mint a hagyományossal.Viszont jóval drágábban mérik.Szóval többet nem érdemes tankolni a drágábból.Többen mondták,hogy jobban is megy az autó.de én ebből semmit sem vettem észre.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
Makker
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7072 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 21:35:57 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.07.23 hétfő, 17:11:18
Mondtam hogy szuper kis benzin
előtte messziről kerültem őket
De remélem nem csak addig fogják azt tölteni a rendszerbe míg felkapják, aztán rakják majd a sima 95-ös benzint, mi meg majd csak fizetjük a különbözetet
Sajna ilyenre is van példa.
Én első teletank után +104km mentem az addigi csúcsom után ezzel az új benyával
Ami nagyon nem mindegy
lukoiles fohosal meg meg 200-al kevesebbet és 7literrel több ment bele mint a tankom űrtartalma
akkor melyik is az olcsó üzemanyag?
Nagyon dicséritek a shelles prémium benzineket, valószínű hogy ilyet fogok tankolni a fügelaci-bulira menet és meglátjuk mi lesz. Mennyivel drágább mint a sima 95? +40ft/liter?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7073 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 22:33:42 »
Idézetet írta: Makker - 2012.07.23 hétfő, 21:35:57
Nagyon dicséritek a shelles prémium benzineket, valószínű hogy ilyet fogok tankolni a fügelaci-bulira menet és meglátjuk mi lesz. Mennyivel drágább mint a sima 95? +40ft/liter?
Még nem minden kúton van nitro+95. 445ft volt 17-én akkor tankoltam utoljára. A sima meg 420 ha jól emlékszem........
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7074 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 22:37:08 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.07.23 hétfő, 19:27:02
Én is kipróbáltam a prémium gázolajat,de semmivel sem fogyasztott kevesebbet az autóm,mint a hagyományossal.Viszont jóval drágábban mérik.Szóval többet nem érdemes tankolni a drágábból.Többen mondták,hogy jobban is megy az autó.de én ebből semmit sem vettem észre.
Az a baj,hogy csak egyszer az nem ér semmit.Amióta kilett cserélve a 4csúcs+szivattyú a kocsiban 14ekm-t mentem prémiummal.Aztán ebből az a tapasztalat jobb vele a kocsi csüökkent is a fogyi .Eddig OMV prémium volt tankolva,most kipróbálom a SHELL W-POWER NITRO DIESEL.De mondom neked nagyon tuti.Többet menj vele.De ha a motornak jobb is akkor már megéri.Azért nem véletlenül fejlesztik ezeket és ér is valamit.Én nem akarok győzködni senkit és nem is fogok csak amit érzek és tapasztalok keírom.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7075 Dátum:
2012.07.23 hétfő, 22:37:55 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.07.23 hétfő, 22:33:42
Még nem minden kúton van nitro+95. 445ft volt 17-én akkor tankoltam utoljára. A sima meg 420 ha jól emlékszem........
És holnaptól benzin 5ft gázolaj 8ft emelkedés.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7076 Dátum:
2012.07.24 kedd, 11:15:39 »
Idézetet írta: Domi - 2012.07.23 hétfő, 14:34:15
Jó, de ő néha felvált 3-asnál feljebb is
és ismeri az 5000 alatti fordulatszám tartományt is
Ez szigorúan max. 3000 RPM pályán fixen, városba 2000-2500-nél elváltás.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7077 Dátum:
2012.07.24 kedd, 11:16:09 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.07.23 hétfő, 16:39:10
Akkor most azzal fogom telerakni
Ez vmivel drágább?
+24Ft/L
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7078 Dátum:
2012.07.24 kedd, 11:32:35 »
Idézetet írta: Domi - 2012.07.23 hétfő, 17:29:34
Agip meg Shell gázolajjal sose ment 850km fölé egy tankkal. Lukoillal lett az eddigi rekordom 1017km 59l-el. Annál a tanknál 5,8l lett az átlag. Azóta lett már 5,44l-es átlagom is, csak azzal nem szaladtam le egy egész tankot, hanem rátankoltam, így nem lett megdöntve az 1017km rekord.
Bakker... mondtam én, hogy nem az autóval van baj (magas fogyi). Sőt, szerintem nem is a kút számít, hanem te lettél ügyesebb, és azért eszik kevesebbet az autó.
Ha most próbából visszamennél, hasonló körülmények között azzal is le fogsz menni kb ugyanannyi kilométert.
Az óra a kúton csalhat, bár egy 5x liternél szerintem nem fog még 1 litert se eredményezni.
A tank amúgy 58,5 literes, viszont, ha teljesen üres a tank, és a dugóig töltöd, kb 61-62 liter belemegy. De amikor 0-át ír megtehetőként, még vagy 30-40 kilométert le tudsz menni, ami kb 2 liter. Nekem még soha nem fogyott ki annyira, hogy le is állt volna, akkor ez azt jelenti, hogy van még benne pár liter, szóval a 65-öt sem zárnám ki.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7079 Dátum:
2012.07.24 kedd, 11:34:17 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.07.24 kedd, 11:16:09
+24Ft/L
És megéri ez a plusz pénz? Km-re vetítve olcsóbban jössz ki így? Vagy csak simán drágábban tankolsz, és többet mész le vele?
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7080 Dátum:
2012.07.24 kedd, 11:40:12 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.24 kedd, 11:32:35
Bakker... mondtam én, hogy nem az autóval van baj (magas fogyi). Sőt, szerintem nem is a kút számít, hanem te lettél ügyesebb, és azért eszik kevesebbet az autó.
Ha most próbából visszamennél, hasonló körülmények között azzal is le fogsz menni kb ugyanannyi kilométert.
Az óra a kúton csalhat, bár egy 5x liternél szerintem nem fog még 1 litert se eredményezni.
A tank amúgy 58,5 literes, viszont, ha teljesen üres a tank, és a dugóig töltöd, kb 61-62 liter belemegy. De amikor 0-át ír megtehetőként, még vagy 30-40 kilométert le tudsz menni, ami kb 2 liter. Nekem még soha nem fogyott ki annyira, hogy le is állt volna, akkor ez azt jelenti, hogy van még benne pár liter, szóval a 65-öt sem zárnám ki.
Az hozzá tartozik az igazsághoz, hogy az utóbbi időkben autópályán 110-es tempomattal megyek a korábbi 140 helyett. Ez a 30km/ó csökkenés fogyiban több mint egy litert eredményez. Múltkor sietnem kellett Miskolcra, akkor visszatértem a 140-re, és akkor Lukoil-ból is 7,08l lett az átlag. Ugyanez az út 110-el 5,44l-re jött ki.
Tavaly barátnőmért kellett kimennem Bécsbe, a cége fizette az üzemanyagot, így 140-et mentem. A fogy. 7,01l lett. Kb. egy hónappal ezelőtt 2x is voltam privátban Bécsben, 4-en a kocsiban, 110-el mentem, akkor 5,76-ra jött ki.
A tempó számít a leginkább.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7081 Dátum:
2012.07.24 kedd, 11:50:49 »
Idézetet írta: Domi - 2012.07.24 kedd, 11:40:12
Az hozzá tartozik az igazsághoz, hogy az utóbbi időkben autópályán 110-es tempomattal megyek a korábbi 140 helyett. Ez a 30km/ó csökkenés fogyiban több mint egy litert eredményez. Múltkor sietnem kellett Miskolcra, akkor visszatértem a 140-re, és akkor Lukoil-ból is 7,08l lett az átlag. Ugyanez az út 110-el 5,44l-re jött ki.
Tavaly barátnőmért kellett kimennem Bécsbe, a cége fizette az üzemanyagot, így 140-et mentem. A fogy. 7,01l lett. Kb. egy hónappal ezelőtt 2x is voltam privátban Bécsben, 4-en a kocsiban, 110-el mentem, akkor 5,76-ra jött ki.
A tempó számít a leginkább.
A tempó is számít, meg a vezetési stílus is. Nyilván, ha pályán mész tempomattal, akkor ez mind1.
Számít még a szél, és a Stealt szerint kb fél litert emel az eső, a vizes út is.
A 18-as kerekeid miatt kb fél literrel többet eszik.
A klíma is rá tud dobni jócskán. A múltkor méricskéltem, kb fél-egy liter, akkor megvolt pontosan, de elfelejtettem felírni.
Érdekes, hogy a dombok kb semmit sem számítanak, amennyivel többet eszik fel, kb annyival kevesebbet le. Nyilván más, ha folyamatosan felfelé mész,
de ha a végén hazamész, ez sem számít, mert kiegyenlítik egymást.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7082 Dátum:
2012.07.24 kedd, 12:00:02 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.24 kedd, 11:50:49
A tempó is számít, meg a vezetési stílus is. Nyilván, ha pályán mész tempomattal, akkor ez mind1.
Számít még a szél, és a Stealt szerint kb fél litert emel az eső, a vizes út is.
A 18-as kerekeid miatt kb fél literrel többet eszik.
A klíma is rá tud dobni jócskán. A múltkor méricskéltem, kb fél-egy liter, akkor megvolt pontosan, de elfelejtettem felírni.
Érdekes, hogy a dombok kb semmit sem számítanak, amennyivel többet eszik fel, kb annyival kevesebbet le. Nyilván más, ha folyamatosan felfelé mész,
de ha a végén hazamész, ez sem számít, mert kiegyenlítik egymást.
Ez már inkább a fogyasztás topik témája, de majd valaki átdobja oda
Klímát évente kb. 3-4x használok. Nem a fogy. növelés miatt, hanem mert a szemem és a torkom nem bírja. A szemem kiszárad tőle, és fáj. A torkom szintén. Ha 35 fokban 26-28 fokra állítom, akkor is. Tehát ha használom, akkor nem jéghideget tolok be. De még így is. Így városban inkább kicsit lehúzott ablakkal, és sima "legyezővel" (ventillátor) megyek. Tehát a klíma nem dob semmit.
A 18" kerekek persze igen. A fél liter oké, de annál többet biztos nem.
A hegy-völgy kb. kiegyenlíti magát, de azért egy hosszabb hegymenet bele tud szólni. Ami érdekes az az, hogy az említett két Bécsi út közül az egyik szakadó esőben volt odafelé, kb. Parndorf-nál lett vége az esőbnek, és este hazafelé szintén ott kezdett el esni, és hazáig folyamatos ablaktörlővel mentem. (Mázi volt, hogy épp Bécsben, ahova mentünk, ott nem esett). A második út alatt egy csepp sem esett. A fogy mégis úgy alakult, hogy az első út 5,77l a második meg 5,73l. Tehát itt, és nálam nem jött be az eső miatti plusz fél-egy liter.
De mindegy is. Nekem jó így, most tetszik a fogyasztása (télen-nyáron ugyanennyi), városban meg mostanában ritkán járok vele. Ott továbbra is 7,3-7,7 között van a lassú haladás, sok lámpa, dugók, parkolóhely keresés, stb. miatt. Most augusztusban lesz egy kis Ausztria túra 3 személlyel. Megnézzük ott mit fog alakítani. Odafelé Lukoil gázolajjal megyünk. Kint meg majd megnézem mit érdemes tankolni. A számokat meg majd meglátjuk.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7083 Dátum:
2012.07.24 kedd, 12:05:26 »
Idézetet írta: Domi - 2012.07.24 kedd, 11:34:17
És megéri ez a plusz pénz? Km-re vetítve olcsóbban jössz ki így? Vagy csak simán drágábban tankolsz, és többet mész le vele?
Egy tankolás, így ~1300-1400 Ft-al több, amiből +3-4L-t tudnék még tankolni, amiből kb. 50km-t tudok autózni. A Nitro 95-el pedig +100km-t megy le kb. Ez elég durva számítás, de ezek alapján megéri, ráadásul tisztítja a motort.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7084 Dátum:
2012.07.24 kedd, 12:06:58 »
Idézetet írta: Domi - 2012.07.24 kedd, 11:40:12
Az hozzá tartozik az igazsághoz, hogy az utóbbi időkben autópályán 110-es tempomattal megyek a korábbi 140 helyett. Ez a 30km/ó csökkenés fogyiban több mint egy litert eredményez. Múltkor sietnem kellett Miskolcra, akkor visszatértem a 140-re, és akkor Lukoil-ból is 7,08l lett az átlag. Ugyanez az út 110-el 5,44l-re jött ki.
Tavaly barátnőmért kellett kimennem Bécsbe, a cége fizette az üzemanyagot, így 140-et mentem. A fogy. 7,01l lett. Kb. egy hónappal ezelőtt 2x is voltam privátban Bécsben, 4-en a kocsiban, 110-el mentem, akkor 5,76-ra jött ki.
A tempó számít a leginkább.
Én is pályán 110-el szoktam menni, nekem így lett 6,8, tehát itt -1L/100km a különbség a TDCi javára.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7085 Dátum:
2012.07.24 kedd, 12:08:21 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.07.24 kedd, 12:05:26
Egy tankolás, így ~1300-1400 Ft-al több, amiből +3-4L-t tudnék még tankolni, amiből kb. 50km-t tudok autózni. A Nitro 95-el pedig +100km-t megy le kb. Ez elég durva számítás, de ezek alapján megéri, ráadásul tisztítja a motort.
Erre a számításra voltam kíváncsi. Ha megéri, akkor ok.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7086 Dátum:
2012.07.24 kedd, 12:42:51 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.07.24 kedd, 12:06:58
Én is pályán 110-el szoktam menni, nekem így lett 6,8, tehát itt -1L/100km a különbség a TDCi javára.
Mert szerinted a tdci 5,8-at eszik 110-nél? Az enyém biztosan nem... a Domién 18-as kerekek vannak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37282
www.mondeo.hu
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7087 Dátum:
2012.07.24 kedd, 12:51:47 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.24 kedd, 12:42:51
Mert szerinted a tdci 5,8-at eszik 110-nél? Az enyém biztosan nem... a Domién 18-as kerekek vannak.
A Domiét vettem alapul.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7088 Dátum:
2012.07.24 kedd, 12:54:00 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.24 kedd, 12:42:51
Mert szerinted a tdci 5,8-at eszik 110-nél? Az enyém biztosan nem... a Domién 18-as kerekek vannak.
Nem, kevesebbet
Én mentem 1 nagykanizsa oda-visszát ami közel 600 km volt. Siófokig 100-110, pályán 120 tempomat, és 5.2 lett! Ez tankolás alapján, de akkor szerintem a 16-os télik voltak fent, semmi városi tötymörgés. És sima gázolajjal. Ez alá még nembírtam menni.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7089 Dátum:
2012.07.24 kedd, 13:04:15 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.24 kedd, 12:54:00
Nem, kevesebbet
Én mentem 1 nagykanizsa oda-visszát ami közel 600 km volt. Siófokig 100-110, pályán 120 tempomat, és 5.2 lett! Ez tankolás alapján, de akkor szerintem a 16-os télik voltak fent, semmi városi tötymörgés. És sima gázolajjal. Ez alá még nembírtam menni.
Én viszont igen... amúgy a téli kerék is kb pont ugyanannyit, fél litert dob a fogyin. Amúgy meg a 6,8 vs 5,2 már 1,6 liter. Ha ugyanezt nyárival tetted volna, pont 2 lenne a difi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7090 Dátum:
2012.07.24 kedd, 13:04:45 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.07.24 kedd, 12:05:26
Egy tankolás, így ~1300-1400 Ft-al több, amiből +3-4L-t tudnék még tankolni, amiből kb. 50km-t tudok autózni. A Nitro 95-el pedig +100km-t megy le kb. Ez elég durva számítás, de ezek alapján megéri, ráadásul tisztítja a motort.
1 ismerősöm már sok éve csak prémiumot tankol. Igaz ő dízel és bmw a kocsi. A lényeg ugyanez lett, olcsóbbra jön neki ki a drága gázolajjal a fogyasztás, mert ő is többet megy el mint ahogy Te is. Ez már nem lényeg, de végre is többet megy neki kb20-al. Viszont megvan az a pár (shell)kút az országban ahol tankol, máshol soha. És ami a legdurvább, h valami 250-300e alatt eccer sem cserélt go szűrőt.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7091 Dátum:
2012.07.24 kedd, 13:06:17 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.24 kedd, 13:04:15
Én viszont igen... amúgy a téli kerék is kb pont ugyanannyit, fél litert dob a fogyin. Amúgy meg a 6,8 vs 5,2 már 1,6 liter. Ha ugyanezt nyárival tetted volna, pont 2 lenne a difi.
A nyárival többet eszik mert nagyobb
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7092 Dátum:
2012.07.24 kedd, 13:08:01 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.24 kedd, 13:04:45
1 ismerősöm már sok éve csak prémiumot tankol. Igaz ő dízel és bmw a kocsi. A lényeg ugyanez lett, olcsóbbra jön neki ki a drága gázolajjal a fogyasztás, mert ő is többet megy el mint ahogy Te is. Ez már nem lényeg, de végre is többet megy neki kb20-al. Viszont megvan az a pár (shell)kút az országban ahol tankol, máshol soha. És ami a legdurvább, h valami 250-300e alatt eccer sem cserélt go szűrőt.
Hát... megnézném én azt élőben, ugyanolyan körülmények között... nekem mind a jelentősen alacsonyabb fogyi, mind a nagyobb végsebesség... szóval, nehezen hihető.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7093 Dátum:
2012.07.24 kedd, 13:08:46 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.24 kedd, 13:06:17
A nyárival többet eszik mert nagyobb
Csávesz... ne almát körtével. Nekem mind a nyári, mind a téli 16-os. Össze tudom hasonlítani.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7094 Dátum:
2012.07.24 kedd, 13:10:00 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.24 kedd, 12:54:00
Nem, kevesebbet
Én mentem 1 nagykanizsa oda-visszát ami közel 600 km volt. Siófokig 100-110, pályán 120 tempomat, és 5.2 lett! Ez tankolás alapján, de akkor szerintem a 16-os télik voltak fent, semmi városi tötymörgés. És sima gázolajjal. Ez alá még nembírtam menni.
Nekem 18" nyárival lett az 5,44 eddigi legjobb átlagom. Bp-Miskolc-Bp útvonal. Amúgy átlagban 5,6-5,8 közé szokott kijönni. Nem tudom hogy egyszer - csak szórakozásból - hogy tudnám bevinni 5l alá. Az azért bravúros lenne
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7095 Dátum:
2012.07.24 kedd, 13:13:50 »
Idézetet írta: Domi - 2012.07.24 kedd, 13:10:00
Nekem 18" nyárival lett az 5,44 eddigi legjobb átlagom. Bp-Miskolc-Bp útvonal. Amúgy átlagban 5,6-5,8 közé szokott kijönni. Nem tudom hogy egyszer - csak szórakozásból - hogy tudnám bevinni 5l alá. Az azért bravúros lenne
Kölcsönadom a 16-os kerekeket, az már fél liter, vagy inkább 10%. Valamint, mondjuk 80-nal mész, tempomattal. Még 4 alá is le tudod vinni. Ezt onnan gondolom, hogy nekem sikerült.
Közelebb volt a 3-hoz, mint a 4-hez...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7096 Dátum:
2012.07.24 kedd, 13:15:20 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.24 kedd, 13:08:46
Nekem mind a nyári, mind a téli 16-os. Össze tudom hasonlítani.
Nekem meg nem, össze tudom hasonlítani.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Makker
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7097 Dátum:
2012.07.24 kedd, 13:16:54 »
El kezdődött a ki kifogyaszt kevesebbet párbaj!
Megkezdem a felfele licitálást is 12 liter volt az eddigi csúcsom!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7098 Dátum:
2012.07.24 kedd, 13:17:05 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.07.24 kedd, 13:15:20
Nekem meg nem, össze tudom hasonlítani.
Nem értem, mit akarsz írni... ha a téli és nyárigumit akarod összehasonlítani, a többi feltételnek egyformának kell lennie (aszittem ez evidens).
Ugyanaz az autó, meg lehetőség szerint minden más.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
kotta_cs
Vendég
Válasz: Üzemanyagok
«
Új hozzászólás #7099 Dátum:
2012.07.24 kedd, 13:24:54 »
Idézetet írta: Makker - 2012.07.24 kedd, 13:16:54
El kezdődött a ki kifogyaszt kevesebbet párbaj!
Megkezdem a felfele licitálást is 12 liter volt az eddigi csúcsom!
mg húzz bele. MK3 1.8 első tank benyám vele, 13.8, Budapest, csak dugó légkondi, ismeretlen autó. Aztán, gyorsan összebarátkoztunk és utána már 8.4-8.7 között mentem vele városban.
Naplózva
Oldalak:
1
...
135
136
137
138
139
140
141
[
142
]
143
144
145
146
147
148
149
...
254
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ