Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:58:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3552380 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8150 Dátum: 2013.09.17 kedd, 19:23:35 »

Na de kevesebb kell, hisz alig eszik pár literecskét a szuper dízel autótok.... wave
ez így van.200pacinak elég 6,5liter
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #8151 Dátum: 2013.09.17 kedd, 20:06:19 »

fejvakaras nemtudom

Nem konkrétan neked szántam, csak így jött ki.  vigyor3


Na de kevesebb kell, hisz alig eszik pár literecskét a szuper dízel autótok.... wave

Amikor benzinesem volt, akkor meg az volt drágább ennyivel.  gun violent  falbav
Amúgy nekem pl 15Le-vel erősebb és 200 cm3-rel nagyobb a mostani és kb 1-1,5 literrel eszik kevesebbet. Most amit nyerek a fogyasztással, elvesztem tankoláskor, amikor fizetek.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8152 Dátum: 2013.09.17 kedd, 21:41:25 »

ez így van.200pacinak elég 6,5liter

Jéé, ez nálam is pont így van. 70 km-en pont elég szokott neki lenni vegyesben. eplus2
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #8153 Dátum: 2013.09.18 szerda, 15:24:08 »

Péntektől benzin -4 Ft, go -3 Ft.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #8154 Dátum: 2013.09.18 szerda, 19:48:46 »

Ez érdekes, mert lerí róla a terv. Mármint, hogy a dízel személykocsikon akarnak nyerni (a vállalati, vagy céges dízeleknél ott az áfa visszatérítés lehetősége). Amikor emelkedés van, a dízelt jobban emelik, mint a benzint.
Amikor pedig csökkentés van, a dízelárat kevésbé csökkentik, mint a benzin árát.
Elő is állt szépen 25 Ft-os különbség, cirka 3 hónap alatt.

Amikor még a benzines/dízel személyautók aránya 85/15 % volt (80-as 90-es évek), a kétfajta üzemanyag ára között óriási különbség volt, a dízel javára!
Amióta az arány megváltozott, (feljött, kedveltebb lett a dízel) 70/30 % lett az arány. Rögtön elkezdték emelni a gázolaj árát gun, és íme most tartósan a benziné fölött tartják falbav


« Utoljára szerkesztve: 2013.09.18 szerda, 19:53:25 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
drof
Vendég
« Új hozzászólás #8155 Dátum: 2013.09.18 szerda, 19:50:19 »

Ez érdekes, mert lerí róla a terv. Mármint, hogy a dízel személykocsikon akarnak nyerni (a vállalati, vagy céges dízeleknél ott az áfa visszatérítés lehetősége). Amikor emelkedés van, a dízelt jobban emelik, mint a benzint.
Amikor pedig csökkentés van, a dízelárat kevésbé csökkentik, mint a benzin árát.
Elő is állt szépen 25 Ft-os különbség, cirka 3 hónap alatt.

Amikor még a benzines/dízel személyautók aránya 80/20 % volt (60-as 90-es évek), a kétfajta üzemanyag ára között óriási különbség volt, a dízel javára.
Amióta az arány megváltozott, (feljött a dízel) 70/30 % lett az arány. Rögtön elkezdték emelni a gázolaj árát, és tartósan a benzin fölött tartják.


Na de mi ezzel a baj? laugh
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #8156 Dátum: 2013.09.18 szerda, 19:53:07 »

Na de mi ezzel a baj? laugh
Mondjuk még mindig jobban megéri a dízellel járni, (egyszer kiszámoltuk, hogy 20%-kal jobb, fogyasztást, nyomatékot,erőt, mindent beleértve). Amíg nincs 20%-os árrés a kettő üza. között, a dízel gazdaságosabb. De úgy látom, a kormánynál erősen dolgoznak a megtérülési tényező lerontásán  gun
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8157 Dátum: 2013.09.18 szerda, 19:53:56 »

Ez érdekes, mert lerí róla a terv. Mármint, hogy a dízel személykocsikon akarnak nyerni (a vállalati, vagy céges dízeleknél ott az áfa visszatérítés lehetősége). Amikor emelkedés van, a dízelt jobban emelik, mint a benzint.
Amikor pedig csökkentés van, a dízelárat kevésbé csökkentik, mint a benzin árát.
Elő is állt szépen 25 Ft-os különbség, cirka 3 hónap alatt.

Amikor még a benzines/dízel személyautók aránya 85/15 % volt (80-as 90-es évek), a kétfajta üzemanyag ára között óriási különbség volt, a dízel javára!
Amióta az arány megváltozott, (feljött, kedveltebb lett a dízel) 70/30 % lett az arány. Rögtön elkezdték emelni a gázolaj árát gun, és íme most tartósan a benziné fölött tartják falbav
Mondjuk még mindig jobban megéri a dízellel járni, (egyszer kiszámoltuk, hogy 20%-kal jobb, fogyasztást, nyomatékot,erőt, mindent beleértve). Amíg nincs 20%-os árrés a kettő üza. között, a dízel gazdaságosabb. De úgy látom, a kormánynál erősen dolgoznak a megtérülési tényező lerontásán.



A dízel viszont kicsivel szervizigényesebb a benzinesnél. Amúgy az árkülönbség jogos, ha azt nézed, mennyi energiát veszel meg érte.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8158 Dátum: 2013.09.18 szerda, 19:54:31 »

Na de mi ezzel a baj? laugh

azért, mert nem 100Ft lesz egy lityi benya, hanem 500 egy lityi dízel.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #8159 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:06:27 »

A dízel viszont kicsivel szervizigényesebb a benzinesnél. Amúgy az árkülönbség jogos, ha azt nézed, mennyi energiát veszel meg érte.

AndyA
Valahogy úgy volt ez, hogy a dízel eleve drágább, mint a benzines autó. Ott van a különbség már az árban. Na most ezen árrést könnyedén bevállaltuk, mert egy 2-300 ezres futásra tervezett használatnál ki lehetett használni. Benzinesnél ennyi idő alatt akár kettőt is szétkoptatnak.
A szervizigény nagyon feltételes, felhasználófüggő.
A dízel elvileg masszívabb, stabilabb szerkezet. Nagyobb a hatásfoka. Nincsenek pl. gyújtógyertya mizériák. Talán környezetbarátabb is, látszatra nem, (de mivel kisebb az átl. fordulata, kevesebbet fogyaszt, kevesebbet kipufog) összességében mégis.

Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8160 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:08:35 »

Valahogy úgy volt ez, hogy a dízel eleve drágább, mint a benzines autó. Ott van a különbség már az árban. Na most ezen árrést könnyedén bevállaltuk, mert egy 2-300 ezres futásra tervezett használatnál ki lehetett használni. Benzinesnél ennyi idő alatt akár kettőt is szétkoptatnak.
A szervizigény nagyon feltételes, felhasználófüggő.
A dízel elvileg masszívabb, stabilabb szerkezet. Nagyobb a hatásfoka. Nincsenek pl. gyújtógyertya mizériák. Talán környezetbarátabb is, látszatra nem, (de mivel kisebb az átl. fordulata, kevesebbet fogyaszt, kevesebbet kipufog) összességében mégis.



Ez igaz VOLT. a szívódízelek és a hagyományos TD-TDI időben. De a cr dízeleknél már nincs így.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #8161 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:16:21 »

Ez igaz VOLT. a szívódízelek és a hagyományos TD-TDI időben. De a cr dízeleknél már nincs így.
Akkor pontosítsunk, ha lehet,  wave segíts.
A CR dízeleknél mi az igazság?
Csak ne menjünk messze az üzemanyagoktól.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8162 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:22:10 »

Akkor pontosítsunk, ha lehet,  wave segíts.
A CR dízeleknél mi az igazság?
Csak ne menjünk messze az üzemanyagoktól.

Hát nem drágábbak mint a benzinesek, de nem is masszívabbak. Részecskeszűrő, n.ny.szivattyú pcsúcs, lendkerék, kényes a rossz üzemanyagra stb. Cserébe akár felét fogyasztja a hasonló teljesítményű benzinesnek.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #8163 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:30:09 »

Hát nem drágábbak mint a benzinesek, de nem is masszívabbak. Részecskeszűrő, n.ny.szivattyú pcsúcs, lendkerék, kényes a rossz üzemanyagra stb. Cserébe akár felét fogyasztja a hasonló teljesítményű benzinesnek.
Azaz szervizköltségek, fenntartási költségek egyre inkább megegyeznek már a benzinesével?
Tehát a megtakarítást/megtérülést csak a kisebb fogyasztásával produkálhatja, ez marad a végére. Egyre hatványozottabban számít a futási teljesítmény a CR esetében, mint a szívódízeleknél...
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.18 szerda, 20:31:56 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8164 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:30:47 »

Hát nem drágábbak mint a benzinesek, de nem is masszívabbak. Részecskeszűrő, n.ny.szivattyú pcsúcs, lendkerék, kényes a rossz üzemanyagra stb. Cserébe akár felét fogyasztja a hasonló teljesítményű benzinesnek.
én évi 750-800e  ft-ot költök dízelolajra.benzinessel ez 1-1,1milla
ha évente megspórolok 250-300e ft ot,akkor ha 6évesen hozzákéne nyúlni az üzemanyagrendszerhez,akkor azt mondom,hogy még mindig megéri,mert abból a pénzből tudom fedezni,amit nem fizettem ki egy benyásbatankolással.
A volt tdci mondim 9éves múlt,és még mindig nem volt vele üzemanyagrendszeri probléma-ha jól tudom.......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8165 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:31:02 »

Valahogy úgy volt ez, hogy a dízel eleve drágább, mint a benzines autó. Ott van a különbség már az árban. Na most ezen árrést könnyedén bevállaltuk, mert egy 2-300 ezres futásra tervezett használatnál ki lehetett használni. Benzinesnél ennyi idő alatt akár kettőt is szétkoptatnak.
A szervizigény nagyon feltételes, felhasználófüggő.
A dízel elvileg masszívabb, stabilabb szerkezet. Nagyobb a hatásfoka. Nincsenek pl. gyújtógyertya mizériák. Talán környezetbarátabb is, látszatra nem, (de mivel kisebb az átl. fordulata, kevesebbet fogyaszt, kevesebbet kipufog) összességében mégis.




Milyen benzinesből koptatnak szét 2-300 ezer alatt kettőt?  Ladából?  nyes
Masszívabb és stabilabb a dízel? Ezzel vitatkoznék....  vigyor3
A hatásfoka jobb, ez tény.
A dízel soha nem volt és nem lesz környezetbarátabb, mint egy benzines! Nem attól környezetbarát valami, hogy kevesebb a kipufogógáz..... hanem, hogy mi van abban a gázban!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8166 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:33:54 »

én évi 750-800e  ft-ot költök dízelolajra.benzinessel ez 1-1,1milla
ha évente megspórolok 250-300e ft ot,akkor ha 6évesen hozzákéne nyúlni az üzemanyagrendszerhez,akkor azt mondom,hogy még mindig megéri,mert abból a pénzből tudom fedezni,amit nem fizettem ki egy benyásbatankolással.
A volt tdci mondim 9éves múlt,és még mindig nem volt vele üzemanyagrendszeri probléma-ha jól tudom.......

Van ott azért turbó és egyéb dolog is a üa rendszeren kívül....ami azért 6 éven belül tuti kikerül egyszer az asztalra.... persze felhasználófüggő ez is.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8167 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:36:56 »


Milyen benzinesből koptatnak szét 2-300 ezer alatt kettőt?  Ladából?  nyes
Masszívabb és stabilabb a dízel? Ezzel vitatkoznék....  vigyor3
A hatásfoka jobb, ez tény.
A dízel soha nem volt és nem lesz környezetbarátabb, mint egy benzines! Nem attól környezetbarát valami, hogy kevesebb a kipufogógáz..... hanem, hogy mi van abban a gázban!  wave

sokkal több a dízel,ezért több a meghibásodás aránya is a nagyszámok törvénye alapján.
Viszont abból a kevés benyásból bizony jónéhány motorgenerálra szorult 150e km környékén.
Hangsúlyozom mondeóról beszélünk még mindig.
Környezet:
az egyik 19,a másik 1 híján 20.
az egyik a zózonjukat terpeszti,a másik a rákot serkenti.de a kevesebb elégetett üzemanyag valószínűleg kevesebb károsanyagot is fog kibocsájtani.Ha a fogyit nézzük,akkor ez a dízel autók malmára hajtja a vizet.ha viszont azt,hogy 70/30 az arány a dízel többségre,akkor meg már nem is igaz,mert sokkal több dízelt égetünk el,mint benzint,és a környezet terhelés ugyanúgy megvan......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8168 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:37:47 »

Van ott azért turbó és egyéb dolog is a üa rendszeren kívül....ami azért 6 éven belül tuti kikerül egyszer az asztalra.... persze felhasználófüggő ez is.  Cool
nabumm.még egy 150e ft-os alkatrész....számít a nagyságrendben?nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8169 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:40:56 »


Milyen benzinesből koptatnak szét 2-300 ezer alatt kettőt?  Ladából?  nyes
Masszívabb és stabilabb a dízel? Ezzel vitatkoznék....  vigyor3
A hatásfoka jobb, ez tény.
A dízel soha nem volt és nem lesz környezetbarátabb, mint egy benzines! Nem attól környezetbarát valami, hogy kevesebb a kipufogógáz..... hanem, hogy mi van abban a gázban!  wave

Hát, minden csak súlyozás kérdése. Pl a dízel jóval kevesebb co2-őt fúj ki. Van benne korom, az meg jól lebomlik...

Valaki írja, hogy maga a dízel autó drágább. Pl amikor én vettem, kb 600e előnye volt a dízelnek.
A dízel autó jobban tartja az értékét - sokkal könnyebb eladni.
Az én esetemben kb 2 millió van a dízel javára (üa+bekerülési/jelenlegi érték).
Rugalmasságban jóval jobb, mint egy ugyanekkora benzines.
De én megértem a benzines világot is. Nekem pl egy 6 hengeres kéne, lehetőleg turbó.
Kb sosem lesz ilyenem, mert ahogy látom, egyre csökken a hengerek száma.
Pár év múlva 6 hengeres csak az M5-ben lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8170 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:42:46 »

sokkal több a dízel,ezért több a meghibásodás aránya is a nagyszámok törvénye alapján.
Viszont abból a kevés benyásból bizony jónéhány motorgenerálra szorult 150e km környékén.
Hangsúlyozom mondeóról beszélünk még mindig.
Környezet:
az egyik 19,a másik 1 híján 20.
az egyik a zózonjukat terpeszti,a másik a rákot serkenti.de a kevesebb elégetett üzemanyag valószínűleg kevesebb károsanyagot is fog kibocsájtani.Ha a fogyit nézzük,akkor ez a dízel autók malmára hajtja a vizet.ha viszont azt,hogy 70/30 az arány a dízel többségre,akkor meg már nem is igaz,mert sokkal több dízelt égetünk el,mint benzint,és a környezet terhelés ugyanúgy megvan......

A környezetszennyezést hagyjuk is, mert a gépjárművek 4%-át teszik a világon. Semmi......
Ami kijön a dízelből, na az lerakodik szépen a tüdőbe és soha nem jön ki onnan. Ez inkább sajnálatosabb és ezzel szemben nem vigasztal a 4 % sem, amiben benne van a több millió kínában még ma is futó 30-35 dízel autók.

üa cella, villanymotor......... csak soha nem fognak teret adni neki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8171 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:43:46 »

Hát, minden csak súlyozás kérdése. Pl a dízel jóval kevesebb co2-őt fúj ki. Van benne korom, az meg jól lebomlik...

Valaki írja, hogy maga a dízel autó drágább. Pl amikor én vettem, kb 600e előnye volt a dízelnek.
A dízel autó jobban tartja az értékét - sokkal könnyebb eladni.
Az én esetemben kb 2 millió van a dízel javára (üa+bekerülési/jelenlegi érték).
Rugalmasságban jóval jobb, mint egy ugyanekkora benzines.
De én megértem a benzines világot is. Nekem pl egy 6 hengeres kéne, lehetőleg turbó.
Kb sosem lesz ilyenem, mert ahogy látom, egyre csökken a hengerek száma.
Pár év múlva 6 hengeres csak az M5-ben lesz.

A korom lebomlik? Ja...a tüdővel együtt, de akkor már mindegy.  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8172 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:45:10 »

nabumm.még egy 150e ft-os alkatrész....számít a nagyságrendben?nem.

Végül is nem, de egy dízel sosem lesz olyan "tiszta" működésű, mint egy benzines....és nem azért mondom ezeket, mert nekem benzines van. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8173 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:46:48 »

Hát nem drágábbak mint a benzinesek, de nem is masszívabbak. Részecskeszűrő, n.ny.szivattyú pcsúcs, lendkerék, kényes a rossz üzemanyagra stb. Cserébe akár felét fogyasztja a hasonló teljesítményű benzinesnek.

A szutyok benzint a benzines sem szereti, de nehezebben megy tönkre tőle. Viszont a világ azon felén, ahol "civilizáltabb" üzemanyagot kapni, nincs is több gond velük, mint a benzinesekkel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8174 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:47:03 »

A környezetszennyezést hagyjuk is, mert a gépjárművek 4%-át teszik a világon. Semmi......
Ami kijön a dízelből, na az lerakodik szépen a tüdőbe és soha nem jön ki onnan. Ez inkább sajnálatosabb és ezzel szemben nem vigasztal a 4 % sem, amiben benne van a több millió kínában még ma is futó 30-35 dízel autók.

üa cella, villanymotor......... csak soha nem fognak teret adni neki.

1 azaz egy db dízel 2 ütemű anyahajó vagy tankerhajó óránkét 5000 liter-ÖTEZER liter/óra gázolajat éget el.7500 millió Nm-nyomatékkal.... eplus2
ezt bizony nem nagyon tudjuk szépíteni.és így van ez mondjuk 50 éve kb.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8175 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:49:10 »

Végül is nem, de egy dízel sosem lesz olyan "tiszta" működésű, mint egy benzines....és nem azért mondom ezeket, mert nekem benzines van. wave
ez viszont abszolút nem szempont.Ha megmarad 5 év alatt több mint 1,5 milla a zsebben,akkor nem mind1?
Há'nem?Há'de! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8176 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:50:07 »

Végül is nem, de egy dízel sosem lesz olyan "tiszta" működésű, mint egy benzines....és nem azért mondom ezeket, mert nekem benzines van. wave

Nekem van mindkettő szóval jogom van ilyent mondani  eplus2
Dízel a melóra való.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8177 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:50:28 »

ez viszont abszolút nem szempont.Ha megmarad 5 év alatt több mint 1,5 milla a zsebben,akkor nem mind1?
Há'nem?Há'de! vigyor3

Nem mindenki tud 5 évente autót cserélni.... Undecided
De legfőképp újként megvenni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8178 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:51:01 »

A szutyok benzint a benzines sem szereti, de nehezebben megy tönkre tőle. Viszont a világ azon felén, ahol "civilizáltabb" üzemanyagot kapni, nincs is több gond velük, mint a benzinesekkel.

AndyA
ezt igazolni és cáfolni is lehetne.a magánvéleményem,hogy az anyag jó,csak a helyi kutak machinálnak a gázolajjal.....sőt, a legtöbb kút,sajnos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8179 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:52:05 »

ezt igazolni és cáfolni is lehetne.a magánvéleményem,hogy az anyag jó,csak a helyi kutak machinálnak a gázolajjal.....sőt, a legtöbb kút,sajnos.

városi legenda..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8180 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:53:19 »

Nekem van mindkettő szóval jogom van ilyent mondani  eplus2
Dízel a melóra való.

Nem véletlenül voltak anno a haszongépjárművek a dízelek.  vigyor3
Egy személyautó ne ketyegjen...nem teherautó az.   beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8181 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:54:57 »

ezt igazolni és cáfolni is lehetne.a magánvéleményem,hogy az anyag jó,csak a helyi kutak machinálnak a gázolajjal.....sőt, a legtöbb kút,sajnos.

Sajna a motornak tökmindegy, hogy ki és hol cseszi el a minőséget. Meg nekem is. Ha .at bármelyik kútnál rendes GO-t kapok, .hu meg lutri, hogy éppen mit sikerül, akkor a választás egyértelmű. A különbségről pedig annyit, hogy a 2 és negyed éve "fél éven belül felújításérett lesz" PCS-im a mai napig kifogástalanul működnek kizárólag osztrák, ill. annál még nyugatabbra tankolt gázolajjal.

Ez van, srácok!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8182 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:56:11 »

Nem mindenki tud 5 évente autót cserélni.... Undecided
De legfőképp újként megvenni.
ezt most nem is értem,hogy jött ide.

én 2 évesen vettem,és 7év használat után 9évesen adtam el.és itt van köztünk a fórumon.semmi komolyabb gondról nem hallottam.
a mostanit sem újonnan vettem.és nem cserélgetek-már 5évente autót....
amúgy az idő elteltével ez az arány csak erősödik.mármint az,hogy a dizil jobban megéri.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8183 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:56:16 »

városi legenda..

Vigyázz, kivel állsz le vitatkozni erről... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8184 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:56:43 »

városi legenda..
nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8185 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:56:57 »

Nem véletlenül voltak anno a haszongépjárművek a dízelek.  vigyor3
Egy személyautó ne ketyegjen...nem teherautó az.   beka3

Ha a tied ketyeg, akkor lassan érik a PCS felújítás nálad. Az enyémek nem ketyegnek.  taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8186 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:57:13 »

Nem véletlenül voltak anno a haszongépjárművek a dízelek.  vigyor3
Egy személyautó ne ketyegjen...nem teherautó az.   beka3
közhely..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8187 Dátum: 2013.09.18 szerda, 20:57:38 »

nyes

Hagyd, még kezdő, nem ismer mindenkit a fórumon.  worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8188 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:00:07 »

Ha a tied ketyeg, akkor lassan érik a PCS felújítás nálad. Az enyémek nem ketyegnek.  taps

AndyA

Ezt most nem is értem...... te dízel autót hallottál, mikor nálad voltam?  Wink


Egy dízel autó akkor is hangosabb, zajosabb..... mint egy benzines. Na....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8189 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:02:30 »

Hagyd, még kezdő, nem ismer mindenkit a fórumon.  worship

AndyA

he?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8190 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:02:41 »

Ezt most nem is értem...... te dízel autót hallottál, mikor nálad voltam?  Wink


Egy dízel autó akkor is hangosabb, zajosabb..... mint egy benzines. Na....  vigyor3

Nem mindegy? 140-nél már úgyis elnyom mindent a szélzaj. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8191 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:03:38 »

Vigyázz, kivel állsz le vitatkozni erről... Smiley

AndyA

ebben a témában én is jó vagyok  police
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8192 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:04:24 »

Hagyd, még kezdő, nem ismer mindenkit a fórumon.  worship

AndyA
legutóbb,amikor 17liter benzint tankoltam,lekellett engednem a tankból mindent.és lejött.minden.
természetesen bekannáztam,hogy meglegyen legalább nagyjából a betankolt mennyiség.Azóta leülepedett.

Ne tudd meg,hogy mennyi fekete iszapszerű anyag-nem is tudom mi lehet az- ült ki az alján.
Hiába,no.mégiscsak 165 e km van benne,és járt már a tankba kb 12-13e liter dízelolaj.
Na most ez sok vagy kevés azt nem tudom,de az üzarendszernek a töredéke is elég lenne,az biztos.ez mindent vinne.
Már nem is bánom,hogy belement a benya,mert kioldotta(higítónak jó  eplus2 ) a dzsuvát,és kitisztult a tankom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8193 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:05:38 »

Nem mindegy? 140-nél már úgyis elnyom mindent a szélzaj. Smiley

AndyA

De van ott alapjárat és kis fordulat is.... mikor megállsz valahol valami nívós helyen és ott teherautóskodik az autód!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #8194 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:14:17 »

De van ott alapjárat és kis fordulat is.... mikor megállsz valahol valami nívós helyen és ott teherautóskodik az autód!  eplus2
Én nem ismerek senkit, aki ez alapján választott volna benzinest, dízel helyett, hogy milyen az alapjárati hangja...    Roll Eyes
Ez már nem szempont, hanem csak ugratás. duhos2

Viszont az ciki ám, nem kicsit, amikor a mély parkolóházból a benyásoknak üveghangon kell kijönni, a dízel meg alapjárat + 1 % gázzal kimegy (úgy, hogy köt maga után egy benzinest) eplus2 Ez utóbbit nem tudom ki írta az aláírásába, de megtetszett.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.18 szerda, 21:16:48 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8195 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:19:26 »

Én nem ismerek senkit, aki ez alapján választott volna benzinest, dízel helyett, hogy milyen az alapjárati hangja...    Roll Eyes
Ez már nem szempont, hanem csak ugratás. duhos2

Viszont az ciki ám, nem kicsit, amikor a mély parkolóházból a benyásoknak üveghangon kell kijönni, a dízel meg alapjárat + 1 % gázzal kimegy (úgy, hogy köt maga után egy benzinest) eplus2 Ez utóbbit nem tudom ki írta az aláírásába, de megtetszett.

Te nem láttál még közelről benzines autót  eplus2
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #8196 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:22:56 »

Te nem láttál még közelről benzines autót  eplus2
Mennyire közelről? eplus2
Jártam már úgy, hogy a kutas benzint akart betölteni (!), mert nem hitte el a hangjáról, hogy ilyen csendes a dízel.
Nem te voltál a kutas? wave
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8197 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:24:20 »

Mennyire közelről? eplus2
Jártam már úgy, hogy a kutas benzint akart betölteni (!), mert nem hitte el a hangjáról, hogy ilyen csendes a dízel.
Nem te voltál a kutas? wave

Mert a bejárattól leállított motorral gurultál oda!  eplus2  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #8198 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:31:34 »

Mert a bejárattól leállított motorral gurultál oda!  eplus2  nyes
Ja persze, vagy süket és vak volt a benzinkutas? vigyor3
jól elkalandoztunk az üzemanyagoktól.

Amúgy meg járó motorba nem is töltenek üzemanyagot hehe jó reggelt.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #8199 Dátum: 2013.09.18 szerda, 21:32:21 »

Én nem ismerek senkit, aki ez alapján választott volna benzinest, dízel helyett, hogy milyen az alapjárati hangja...    Roll Eyes
Ez már nem szempont, hanem csak ugratás. duhos2

Viszont az ciki ám, nem kicsit, amikor a mély parkolóházból a benyásoknak üveghangon kell kijönni, a dízel meg alapjárat + 1 % gázzal kimegy (úgy, hogy köt maga után egy benzinest) eplus2 Ez utóbbit nem tudom ki írta az aláírásába, de megtetszett.
Hát az én autóm nem egy erőgép, de nem kell üveghangig pergetni a motort, hogy fel tudjak menni a parkolóház emelkedőjén.  integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.