Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 09:59:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 2.2 TDCi porlasztócsúcsot keresek  (Megtekintve 4580 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Lennny
Vendég
« Dátum: 2010.09.08 szerda, 10:30:31 »

Sziasztok,

2006-os Eu4-es 2.2 TDCi-mhez keresek porlasztócsúcsot.

Köszi

Lennny
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #1 Dátum: 2010.09.08 szerda, 11:22:32 »

Sziasztok,

2006-os Eu4-es 2.2 TDCi-mhez keresek porlasztócsúcsot.

Köszi

Lennny

Próbáld meg őket: http://www.mpdiesel.hu/
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2010.09.08 szerda, 11:27:17 »

Sziasztok,

2006-os Eu4-es 2.2 TDCi-mhez keresek porlasztócsúcsot.

Köszi

Lennny
Mennyit bírt kilométerben a problémás csúcs?  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Lennny
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 08:51:23 »

Mennyit bírt kilométerben a problémás csúcs?  szomoru1

146000km-nél tartok egyelőre még megy az autó, csak néha alacsony fordulatszámon-főként 15 fok alatt- hidegen ugrál az alapjárat, és egy kis idő után alacsony fordulatnál elkezd villogni az izzításjelző. utánaolvastam, szerintem porlasztócsúcs gond...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 11:06:06 »

146000km-nél tartok egyelőre még megy az autó, csak néha alacsony fordulatszámon-főként 15 fok alatt- hidegen ugrál az alapjárat, és egy kis idő után alacsony fordulatnál elkezd villogni az izzításjelző. utánaolvastam, szerintem porlasztócsúcs gond...
lehet. nézess előtte egr-t is, ha még nem tetted meg.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 12:39:52 »

lehet. nézess előtte egr-t is, ha még nem tetted meg.
Szvsz többet el kell mennie annak a csúcsnak! Most az egyik cimbim 2,2-se is majdnem ennyi kilométernél adta meg magát egérszelepileg. Csúcsok eredetiek.  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Lennny
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 18:06:21 »

Szvsz többet el kell mennie annak a csúcsnak! Most az egyik cimbim 2,2-se is majdnem ennyi kilométernél adta meg magát egérszelepileg. Csúcsok eredetiek.  eljen

Az EGR dugózva van...hibakódot is ír... az egr hibánál is villog az izzításjelző???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #7 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 18:34:33 »

Az EGR dugózva van...hibakódot is ír... az egr hibánál is villog az izzításjelző???
ha meghal teljesen akkor már igen.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lennny
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 18:55:38 »

ha meghal teljesen akkor már igen.....

ostoba kérdés...: akkor most vegyek egy új EGR-t??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #9 Dátum: 2010.09.09 csütörtök, 18:59:18 »

ostoba kérdés...: akkor most vegyek egy új EGR-t??
nem.Diagnosztizáltass!
Az egr-nek van saját hibakódja!Meg az üzarendszernek is.És a 2.2nél kiszokik pukkadni az egr......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lennny
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2010.09.10 péntek, 18:30:25 »

nem.Diagnosztizáltass!
Az egr-nek van saját hibakódja!Meg az üzarendszernek is.És a 2.2nél kiszokik pukkadni az egr......
kiolvastattam a hibakódot, csak EGR hibát írt, kitöröltük , de ahogy beindítottam az autót újra világíta  a csekkendzsín....

ilyenkor mi a teendő?

Köszi

L.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #11 Dátum: 2010.09.10 péntek, 19:08:27 »

kiolvastattam a hibakódot, csak EGR hibát írt, kitöröltük , de ahogy beindítottam az autót újra világíta  a csekkendzsín....

ilyenkor mi a teendő?

Köszi

L.
Gyári célműszerrel diagnosztizáltattad? mert a sárga izzítójellel biztosan tárolt el hibát.Ha üzemanyag rendszeri hiba miatt állt volna le az autó,akkor lett volna üza rendszeri hiba.
Ha csak egr hiba volt akkor viszont nincsenek csúcsgondjaid.Hangsúlyozom csak ha a diagnosztika megbízható!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lennny
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2010.09.10 péntek, 19:16:15 »

Gyári célműszerrel diagnosztizáltattad? mert a sárga izzítójellel biztosan tárolt el hibát.Ha üzemanyag rendszeri hiba miatt állt volna le az autó,akkor lett volna üza rendszeri hiba.
Ha csak egr hiba volt akkor viszont nincsenek csúcsgondjaid.Hangsúlyozom csak ha a diagnosztika megbízható!!!!
gyári műszerrel, csak egr hiba... mit tudok így csinálni az egr-rel, hogy ne álljon vészüzemre az autó, amikor villog az izzításjelző?Huh?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13 Dátum: 2010.09.10 péntek, 19:31:08 »

gyári műszerrel, csak egr hiba... mit tudok így csinálni az egr-rel, hogy ne álljon vészüzemre az autó, amikor villog az izzításjelző?Huh?
cserélni.....ez sajna a 2.2esek gyengéi.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lennny
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2010.09.10 péntek, 19:41:16 »

cserélni.....ez sajna a 2.2esek gyengéi.....

akkor jól értem, hogy a dugózás nem sok mindent ér....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #15 Dátum: 2010.09.10 péntek, 19:51:14 »

akkor jól értem, hogy a dugózás nem sok mindent ér....
de.a dugó megakadályozza a kupuffgáz bejutását a mociba a dugó miatt.Viszont a  mozgást ugyanúgy evégzi az egr szelep,mintha élesben mozogna.Ha behal az elektronikája,akkor előfordulhat az,ami most valszeg neked is van.....

Lehet,hogy megtudnád javíttatni az elektonikát...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tmiki3
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2010.09.25 szombat, 23:39:07 »

de.a dugó megakadályozza a kupuffgáz bejutását a mociba a dugó miatt.Viszont a  mozgást ugyanúgy evégzi az egr szelep,mintha élesben mozogna.Ha behal az elektronikája,akkor előfordulhat az,ami most valszeg neked is van.....

Lehet,hogy megtudnád javíttatni az elektonikát...... Roll Eyes

Nem érdemes vele foglalkozni,mert nagyon kis százalékban javítható.A dugozás nem segít ha elektromos mert be fogja dobálnia  hibát.Sajna az cserés lesz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #17 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 09:12:54 »

Nem érdemes vele foglalkozni,mert nagyon kis százalékban javítható.A dugozás nem segít ha elektromos mert be fogja dobálnia  hibát.Sajna az cserés lesz.
A turbó elektronikát is lehet javítani.Ez sem lehet nagyon más..... Roll Eyes
És 70 körül van 1 új,szóval én azért rákönyökölnék. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.