Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:46:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Optikai tuning
Oldalak:
1
...
41
42
43
44
45
46
47
[
48
]
49
50
51
52
53
54
55
...
247
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Optikai tuning (Megtekintve 3616487 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2350 Dátum:
2006.04.16 vasárnap, 22:00:00 »
Idézetet írta: srac_old - 2006.04.16 vasárnap, 21:48:00
Zsoel: és a szelepsapkákba milyen színű LED került? Gondolom kék
Úgy látom egyesek még mindíg nem ismernek!
Kék ledes szelepsapkám már régen volt,az már a múlt.
A mostani gyári ford feliratot nem tesszük tönkre!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2351 Dátum:
2006.04.16 vasárnap, 22:26:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2006.04.16 vasárnap, 21:09:00
Csak hogy teljes legyen a krómtuning!
Kapott a gépsárkány egy saválló krómlemezből készült rendszámtáblatartót.Tartósságát tekintve örök élet.
És a rendszám alatti légbeömlőnél a ghiaknál van egy krómcsík.Én most alá is ragasztottam egyet.
És akkor mi lesz a Klubos kerettel?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2352 Dátum:
2006.04.16 vasárnap, 22:30:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2006.04.16 vasárnap, 21:34:00
Scratch!
Állványom sajna nincsen,de szerintem még kevés a jelenlegi fény.Épp most beszélgettünk Jánossal,hogy a jelenlegi zöld ledet kicseréljük nagy fényerejű fehér ledre.Annak szép,tiszta fénye van,és ha még elbírja,akkor az lesz egy kicsit zöldre festve.
Második verzió:a jelenlegi 1 zöls led helyett összesen lesz 1 fahér és 2 zöld led.
Még nem tudni milyen lesz az összhatás,de kísérletező kedvbe nincs hiány!:)
És ha az a verzió tetszeni fog,akkor lefotózom.
Rendben, én még utánajárok, hogy az ST Focus belső lámpája passzol-e Mondeo-ba.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2353 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 00:07:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2006.04.16 vasárnap, 22:00:00
Úgy látom egyesek még mindíg nem ismernek!
Kék ledes szelepsapkám már régen volt,az már a múlt.
A mostani gyári ford feliratot nem tesszük tönkre!
A ledes szelepsapkába honnan kerül az elektromosság?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2354 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 08:15:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.04.17 hétfő, 00:07:00
A ledes szelepsapkába honnan kerül az elektromosság?
Amit ha jól tudom a ledes szelepsapi nagyobb ennél,mert egy gombelem van benne... Persze lehet ettől eltérő megoldás is,de nem hiszem...
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2355 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 09:00:00 »
Idézetet írta: badjo_old - 2006.04.16 vasárnap, 21:55:00
Hát igen a kék ledet ráadásul a POLICE is szereti (büntetni)
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2356 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 09:10:00 »
Idézetet írta: badjo_old - 2006.04.17 hétfő, 09:00:00
Hát igen a kék ledet ráadásul a POLICE is szereti (büntetni)
Badjo
Miért és mit büntetnek? Tudsz konkrétumot?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2357 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 09:16:00 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2006.04.17 hétfő, 09:10:00
Badjo
Miért és mit büntetnek? Tudsz konkrétumot?
Tilos a kék fény: igaz ez a helyzetjelzőre, meg a többi "okosságra" is. Szvsz elég zavarő szemből pl a spricnire felbuherált kék led, vagy az autó alatt a kék neon. Ezekre szokott a rendőrség vadászni - hozzáteszem, teljesen jogosan. És ha az ember jobban belegondol, jól is teszik. Fontosabb a balesetmentes közlekedés, mint a csiricsáré külső. Legalábbis szerintem...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2358 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 10:41:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.04.17 hétfő, 00:07:00
A ledes szelepsapkába honnan kerül az elektromosság?
Gombelemmel működik.
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2359 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 10:41:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2006.04.16 vasárnap, 22:26:00
És akkor mi lesz a Klubos kerettel?
Már olyan is volt!:)
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2360 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 10:46:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.04.17 hétfő, 09:16:00
Tilos a kék fény: igaz ez a helyzetjelzőre, meg a többi "okosságra" is. Szvsz elég zavarő szemből pl a spricnire felbuherált kék led, vagy az autó alatt a kék neon. Ezekre szokott a rendőrség vadászni - hozzáteszem, teljesen jogosan. És ha az ember jobban belegondol, jól is teszik. Fontosabb a balesetmentes közlekedés, mint a csiricsáré külső. Legalábbis szerintem...
Majd megcsodálhatod Macsman kocsiját!
Pssssszt!Én nem, mondtam semmit.
De nagy dolgokra készül.
Én a Homasitában láttam "széftikar"-os villogó,stroboszkópos istennyilát.Nagyon király volt,ráadásul H3 égővel,így ködlámpába beépíthető.Nem gagyi,hogy csak pulzáljon és kész,hanem egy beltéri egységről több választási lehetőséget kínált.Szóval nagyon ütős volt.De azt tényleg csak 1-2 talin lehet használni,mert eléggé szemet szúr.
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2361 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 11:38:00 »
Szerintem a mondeo3 ilyen világító giccsekel nem jól mutat!Szerintem 1 st220 spoilerezés+felnitől nem kell több(ha mód van rá)mert valjuk mag a mondi3-ban nincs semmi olyan dolog (külcsínben)amitől el kéne ájulni,de mégis összhatásilag tetszetős és én is meg vagyok vele elégedve és egy jó autónak tartom.Ja és nem akarok senkinek a lelki világába taposni az "ájulni"szócska miatt
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2362 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 12:29:00 »
Idézetet írta: badjo_old - 2006.04.17 hétfő, 11:38:00
Szerintem a mondeo3 ilyen világító giccsekel nem jól mutat!Szerintem 1 st220 spoilerezés+felnitől nem kell több(ha mód van rá)mert valjuk mag a mondi3-ban nincs semmi olyan dolog (külcsínben)amitől el kéne ájulni,de mégis összhatásilag tetszetős és én is meg vagyok vele elégedve és egy jó autónak tartom.Ja és nem akarok senkinek a lelki világába taposni az "ájulni"szócska miatt
Szívemből szóltál..Én ha tuningra adnám a fejem, egy facelift 2-et választanék,mondjuk Titanium X felsz.,amin nincs oldalt védőcsík az ajtókon, a kis spoiler a csomitartóra,+egy jókora ültetés+egy 17/18 as felni+sötétített ablakok és kész.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2363 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 13:13:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2006.04.17 hétfő, 10:46:00
Majd megcsodálhatod Macsman kocsiját!
Pssssszt!Én nem, mondtam semmit.
De nagy dolgokra készül.
Én a Homasitában láttam "széftikar"-os villogó,stroboszkópos istennyilát.Nagyon király volt,ráadásul H3 égővel,így ködlámpába beépíthető.Nem gagyi,hogy csak pulzáljon és kész,hanem egy beltéri egységről több választási lehetőséget kínált.Szóval nagyon ütős volt.De azt tényleg csak 1-2 talin lehet használni,mert eléggé szemet szúr.
A ködlámpa nem H11?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2364 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 16:26:00 »
Apropó ha valaki tudna mondi3 facelift első lökhárítót bontottan komplet a ködlámpák nem létfontsságuak csak legyen benne a vakrács (jó áron) irjon 1 tel. számot és hívom
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2365 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 16:56:00 »
Idézetet írta: Angel - 2006.04.17 hétfő, 09:16:00
Tilos a kék fény: igaz ez a helyzetjelzőre, meg a többi "okosságra" is. Szvsz elég zavarő szemből pl a spricnire felbuherált kék led, vagy az autó alatt a kék neon. Ezekre szokott a rendőrség vadászni - hozzáteszem, teljesen jogosan. És ha az ember jobban belegondol, jól is teszik. Fontosabb a balesetmentes közlekedés, mint a csiricsáré külső. Legalábbis szerintem...
Angel,
A kék fény tiltása valamilyen jogszabályban van? Netán KRESZ kiegészítés? Szégyen, de azt elég régen olvastam utoljára.
Igazából nem érint a kék fényes - neonos felszerelés, csak nem értem. Láttam már néhány ilyen gépet, amin mindenféle kék led (spricnin, utastérben, lökhárítón stb) volt, de azon kívül, hogy nem igazán tetszett, különösebben nem zavart. A kamionokon a 200 fényszóró már inkább, egyszer egy ilyen rámvillantott, utána 5 percig nem láttam semmit.
Nem kekeckedni akarok, csak nem értem, ha van gyakorlati tapasztalatotok, mondjátok el!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2366 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 17:50:00 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2006.04.17 hétfő, 16:56:00
Angel,
A kék fény tiltása valamilyen jogszabályban van? Netán KRESZ kiegészítés? Szégyen, de azt elég régen olvastam utoljára.
Igazából nem érint a kék fényes - neonos felszerelés, csak nem értem. Láttam már néhány ilyen gépet, amin mindenféle kék led (spricnin, utastérben, lökhárítón stb) volt, de azon kívül, hogy nem igazán tetszett, különösebben nem zavart. A kamionokon a 200 fényszóró már inkább, egyszer egy ilyen rámvillantott, utána 5 percig nem láttam semmit.
Nem kekeckedni akarok, csak nem értem, ha van gyakorlati tapasztalatotok, mondjátok el!
A világító és fényjelző berendezések alkalmazására és működésére vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
37. § (1) A járművön csak olyan fajta, olyan színű, oly módon elhelyezett és annyi világító-, illetőleg fényjelző berendezést szabad alkalmazni, amilyent és amennyit a rendelet előír vagy megenged. Ez a rendelkezés nem vonatkozik az olyan világítóberendezésekre, amelyeknek a fénye a jármű üzemszerű használata során kívülről sem közvetlenül, sem közvetve nem látható (pl. csomagtér-megvilágító lámpa, szerelőlámpa), továbbá azokra a világító-, illetőleg fényjelző berendezésekre, amelyeket a világító- és fényjelző berendezések elhelyezése tekintetében jóváhagyási jellel ellátott járműveken gyárilag helyeztek el.
(2) Az azonos feladatot ellátó és azonos irányba mutató páros számú világító és fényjelző berendezések elhelyezésének és alakjának - az aszimmetrikus járműveket kivéve - a jármű hosszirányú függőleges felezősíkjára szimmetrikusnak, az általuk kibocsátott fény színének és fényerejének pedig azonosnak kell lenniük és a berendezéseknek - ha a rendelet másként nem rendelkezik - egyszerre kell működniük.
(3) A gépkocsira felszerelt három féklámpának egyszerre kell működnie és közülük kettő darab féklámpának ki kell elégítenie a (2) bekezdésben meghatározott feltételeket. A harmadik féklámpa (a továbbiakban: középső féklámpa) színére és működésére vonatkozóan a (2) bekezdés rendelkezéseit értelemszerűen alkalmazni kell.
(4) A világító és a fényjelző berendezésekben csak a berendezés típusára előírt műszaki jellemzőkkel rendelkező izzólámpát szabad használni.
(5) Előre piros, hátra fehér fényt - a hátrameneti lámpa, a munkahelymegvilágító lámpa, taxi vészjelző lámpája, továbbá a jármű belső világítására szolgáló lámpa kivételével - világító és fényjelző berendezés nem bocsáthat ki és nem verhet vissza.
(6) Villogó fényt a világító, illetőleg fényjelző berendezés - az irányjelző, a megkülönböztető lámpa, a figyelmeztető lámpa, a taxi vészjelző lámpája, továbbá a visszajelző lámpák kivételével - nem bocsáthat ki. A villogó fényű lámpa villogásának egyenletesnek, jól érzékelhetőnek, a villogások számának percenként 9030-nak kell lennie. Az első felvillanásnak a bekapcsolást követően legfeljebb 1 másodpercen belül kell bekövetkeznie.
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2367 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 19:42:00 »
Idézetet írta: sgabo - 2006.04.17 hétfő, 17:50:00
A világító és fényjelző berendezések alkalmazására és működésére vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
37. § (1) A járművön csak olyan fajta, olyan színű, oly módon elhelyezett és annyi világító-, illetőleg fényjelző berendezést szabad alkalmazni, amilyent és amennyit a rendelet előír vagy megenged. Ez a rendelkezés nem vonatkozik az olyan világítóberendezésekre, amelyeknek a fénye a jármű üzemszerű használata során kívülről sem közvetlenül, sem közvetve nem látható (pl. csomagtér-megvilágító lámpa, szerelőlámpa), továbbá azokra a világító-, illetőleg fényjelző berendezésekre, amelyeket a világító- és fényjelző berendezések elhelyezése tekintetében jóváhagyási jellel ellátott járműveken gyárilag helyeztek el.
(2) Az azonos feladatot ellátó és azonos irányba mutató páros számú világító és fényjelző berendezések elhelyezésének és alakjának - az aszimmetrikus járműveket kivéve - a jármű hosszirányú függőleges felezősíkjára szimmetrikusnak, az általuk kibocsátott fény színének és fényerejének pedig azonosnak kell lenniük és a berendezéseknek - ha a rendelet másként nem rendelkezik - egyszerre kell működniük.
(3) A gépkocsira felszerelt három féklámpának egyszerre kell működnie és közülük kettő darab féklámpának ki kell elégítenie a (2) bekezdésben meghatározott feltételeket. A harmadik féklámpa (a továbbiakban: középső féklámpa) színére és működésére vonatkozóan a (2) bekezdés rendelkezéseit értelemszerűen alkalmazni kell.
(4) A világító és a fényjelző berendezésekben csak a berendezés típusára előírt műszaki jellemzőkkel rendelkező izzólámpát szabad használni.
(5) Előre piros, hátra fehér fényt - a hátrameneti lámpa, a munkahelymegvilágító lámpa, taxi vészjelző lámpája, továbbá a jármű belső világítására szolgáló lámpa kivételével - világító és fényjelző berendezés nem bocsáthat ki és nem verhet vissza.
(6) Villogó fényt a világító, illetőleg fényjelző berendezés - az irányjelző, a megkülönböztető lámpa, a figyelmeztető lámpa, a taxi vészjelző lámpája, továbbá a visszajelző lámpák kivételével - nem bocsáthat ki. A villogó fényű lámpa villogásának egyenletesnek, jól érzékelhetőnek, a villogások számának percenként 9030-nak kell lennie. Az első felvillanásnak a bekapcsolást követően legfeljebb 1 másodpercen belül kell bekövetkeznie.
Hű, ez igen, köszönöm!
Remélem nem kézzel írtad be!
Az első bekezdés szerint van még egy rendelet, ami részletesen leírja, hogy hol, milyen színű és hány darab világító beredezést lehet használni?
Még a régi ismereteim szerint az irányjelzőnek kadmiumsárgának kell lennie.
Ebben itt csak az van leírva, hogy előre nem vetíthet piros fényt és hátra fehéret , ez mondjuk eléggé érthető. De hol a kék?
A 6-os bekezdés különösen tetszik. Ha pl. 9025 vagy 9040 a villogások száma, akkor már büntetnek? Már persze ha a rendőr elég gyorsan tud számolni...
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2368 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 21:20:00 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2006.04.17 hétfő, 19:42:00
Hű, ez igen, köszönöm!
Remélem nem kézzel írtad be!
Az első bekezdés szerint van még egy rendelet, ami részletesen leírja, hogy hol, milyen színű és hány darab világító beredezést lehet használni?
Még a régi ismereteim szerint az irányjelzőnek kadmiumsárgának kell lennie.
Ebben itt csak az van leírva, hogy előre nem vetíthet piros fényt és hátra fehéret , ez mondjuk eléggé érthető. De hol a kék?
A 6-os bekezdés különösen tetszik. Ha pl. 9025 vagy 9040 a villogások száma, akkor már büntetnek? Már persze ha a rendőr elég gyorsan tud számolni...
nem vágtam be ide, de a további 8 rendelet részletesen taglalja a gépjárműre elhelyezhető és elhelyezendő fényforrások mivoltát (tompított, távolsági, index, ködlámpa stb.). a kötelező és opcionális fényeken kívül az X rendelet által engedélyezett megkülönböztető jelzést lehet felrakni (mentő, rendőr, stb.) valamint a munkahelymegvilágító fényt (pl.: betonmixer és pumpa hátulján lévő lámpa, ami a kádat világítja, vagy vadászkeresőfény) ezen kívül vészjelzőket a veszélyes anyagot szállító autókra, helyzetjelzőt a túlméretes szállítmányra és kifújt!
nincsen engedélyezve a 20 éves golfon a spricniled, a szakadt tanyagépeken a neoncső, stb.
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2369 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 21:27:00 »
Idézetet írta: sgabo - 2006.04.17 hétfő, 21:27:00
ja és a villogás mértéke percenként nem 9030 (mert az azért kicsit durva lenne), hanem 90 plusz minusz 30.
amúgy itt az irányjelző leírása:
Irányjelző lámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
62. § (1) Irányjelző lámpákkal fel kell szerelni a gépkocsit, a mezőgazdasági vontatót, a zárt vezetőfülkéjű, valamint a pótkocsi vontatására használt lassú járművet és a - motorkerékpár pótkocsija kivételével - a pótkocsit. A járműre felszerelendő irányjelző lámpák száma:
a) a pótkocsi esetében hátul, oldalanként 1-1 db,
b) az összes többi fent említett jármű esetében elöl és hátul oldalanként 1-1 db.
Nyergesvontató és olyan gépjármű esetében, amelynél az első és hátsó irányjelzők közti távolság több mint 6,00 méter, mindkét oldalon további, legalább 1-1 db oldalirányjelzőt kell felszerelni. A pótkocsit vontató lassú járműre és a lassú jármű pótkocsijára 1992. évi július hó 31. napjáig kell az irányjelző lámpát felszerelni.
(2) Irányjelző lámpákkal fel szabad szerelni a motorkerékpárt és a nyitott vezetőfülkéjű lassú járművet. Oldalirányjelzőt minden irányjelzővel ellátott járműre fel szabad szerelni.
(3) Az irányjelző lámpák fényének - anélkül, hogy a többi jármű vezetőjét zavarnák - nappal, ráeső napfényben legalább 50 méterről, sötétben, tiszta időben legalább 300 méterről határozottan felismerhetőnek kell lennie. E követelményeknek a hátsó irányjelző lámpa vonatkozásában a helyzetjelző lámpa és a féklámpa bekapcsolt állapotában is teljesülniük kell. Az első irányjelző lámpa fényének - a tompított fényszóró bekapcsolt állapotában - legalább 75 méterről kell határozottan felismerhetőnek lennie. Az irányjelző lámpák csak borostyánsárga fényt bocsáthatnak ki. Az azonos oldalon lévő valamennyi irányjelző lámpának azonos fázisban kell villognia. A pótkocsi irányjelző lámpáinak - külön kapcsolás nélkül - a vonó jármű megfelelő oldali irányjelző lámpáival együtt kell működniük.
Irányjelző lámpára vonatkozó további műszaki feltételek
63. § (1) Járműre csak jóváhagyási jellel ellátott irányjelző lámpát szabad felszerelni.
(2) A 4,60 méternél nem hosszabb és 1,60 méternél nem szélesebb mezőgazdasági vontató és lassú jármű első és hátsó irányjelző lámpái egyesíthetők, vagy egy lámpatestbe csoportosíthatók, ha a lámpákra vonatkozó láthatósági követelmények így is teljesülnek.
(3) Az irányjelző lámpák átvilágított felületének külső széle a jármű legkülső pontjától 0,40 méternél távolabb nem lehet. A különböző oldali irányjelző lámpák átvilágított felületének a belső szélei egymáshoz
a) oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői esetében 0,30 méternél,
b) oldalkocsi nélküli motorkerékpár hátsó irányjelzői esetében 0,24 méternél,
c) mezőgazdasági vontató és lassú jármű irányjelzői esetében 0,50 méternél,
d) minden egyéb jármű irányjelzői esetében 0,60 méternél
közelebb nem lehetnek; az oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői a fényszóró átvilágított felületének széléhez nem lehetnek 0,10 méternél közelebb.
(4) Az első és hátsó irányjelző lámpa átvilágított felületének alsó széle az úttesthez 0,35 méternél közelebb, átvilágított felületének felső széle az úttest szintjétől 1,50 méternél - mezőgazdasági vontató és lassú jármű esetében 1,90 méternél - távolabb nem lehet. Az oldalirányjelző lámpa átvilágított felületének alsó széle az úttesthez 0,50 méternél közelebb, átvilágított felületének felső széle az úttest szintjétől 1,50 méternél - mezőgazdasági vontató és lassú jármű esetében 1,90 méternél - távolabb nem lehet. Ha a jármű szerkezeti kialakítása a magassági méretek megtartását nem teszi lehetővé, az első és hátsó irányjelzők átvilágított felületének felső széle az úttesttől legfeljebb 2,10 méter, az oldalirányjelzők átvilágított felületének felső széle az úttesttől legfeljebb 2,30 méter távolságra lehet.
(5) Az oldalirányjelző lámpa (több ilyen lámpa esetében az első lámpa) átvilágított felületének első széle a jármű elejétől, 1,80 méternél távolabb nem lehet. Ha a jármű szerkezeti kialakítása e távolság megtartását nem teszi lehetővé, az oldalirányjelzők átvilágított felületének első széle a jármű elejétől 2,50 méternél távolabb nem lehet.
(6) A 42. § (3) bekezdésének a rendelkezése értelemszerűen vonatkozik az irányjelző lámpára is.
(7) Az irányjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy az irányjelzők az egyéb világító és fényjelző berendezésektől függetlenül, egy kapcsolóval és a különböző oldalon lévő lámpák külön-külön, de az azonos oldalon lévők csak együtt legyenek kapcsolhatók. Megengedett az olyan másodlagos elektromos kapcsolás is, amely (a többi feltétel teljesítése mellett) lehetővé teszi, hogy az összes irányjelző lámpa - a jármű meghibásodásának a jelzésére - együtt legyen bekapcsolható. Ez esetben valamennyi irányjelző lámpának azonos fázisban kell villognia.
de hát ez már nagyon off!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2370 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 21:27:00 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2006.04.17 hétfő, 19:42:00
Hű, ez igen, köszönöm!
Remélem nem kézzel írtad be!
Az első bekezdés szerint van még egy rendelet, ami részletesen leírja, hogy hol, milyen színű és hány darab világító beredezést lehet használni?
Még a régi ismereteim szerint az irányjelzőnek kadmiumsárgának kell lennie.
Ebben itt csak az van leírva, hogy előre nem vetíthet piros fényt és hátra fehéret , ez mondjuk eléggé érthető. De hol a kék?
A 6-os bekezdés különösen tetszik. Ha pl. 9025 vagy 9040 a villogások száma, akkor már büntetnek? Már persze ha a rendőr elég gyorsan tud számolni...
ja és a villogás mértéke percenként nem 9030 (mert az azért kicsit durva lenne), hanem 90 plusz minusz 30.
amúgy itt az irányjelző leírása:
Irányjelző lámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
62. § (1) Irányjelző lámpákkal fel kell szerelni a gépkocsit, a mezőgazdasági vontatót, a zárt vezetőfülkéjű, valamint a pótkocsi vontatására használt lassú járművet és a - motorkerékpár pótkocsija kivételével - a pótkocsit. A járműre felszerelendő irányjelző lámpák száma:
a) a pótkocsi esetében hátul, oldalanként 1-1 db,
b) az összes többi fent említett jármű esetében elöl és hátul oldalanként 1-1 db.
Nyergesvontató és olyan gépjármű esetében, amelynél az első és hátsó irányjelzők közti távolság több mint 6,00 méter, mindkét oldalon további, legalább 1-1 db oldalirányjelzőt kell felszerelni. A pótkocsit vontató lassú járműre és a lassú jármű pótkocsijára 1992. évi július hó 31. napjáig kell az irányjelző lámpát felszerelni.
(2) Irányjelző lámpákkal fel szabad szerelni a motorkerékpárt és a nyitott vezetőfülkéjű lassú járművet. Oldalirányjelzőt minden irányjelzővel ellátott járműre fel szabad szerelni.
(3) Az irányjelző lámpák fényének - anélkül, hogy a többi jármű vezetőjét zavarnák - nappal, ráeső napfényben legalább 50 méterről, sötétben, tiszta időben legalább 300 méterről határozottan felismerhetőnek kell lennie. E követelményeknek a hátsó irányjelző lámpa vonatkozásában a helyzetjelző lámpa és a féklámpa bekapcsolt állapotában is teljesülniük kell. Az első irányjelző lámpa fényének - a tompított fényszóró bekapcsolt állapotában - legalább 75 méterről kell határozottan felismerhetőnek lennie. Az irányjelző lámpák csak borostyánsárga fényt bocsáthatnak ki. Az azonos oldalon lévő valamennyi irányjelző lámpának azonos fázisban kell villognia. A pótkocsi irányjelző lámpáinak - külön kapcsolás nélkül - a vonó jármű megfelelő oldali irányjelző lámpáival együtt kell működniük.
Irányjelző lámpára vonatkozó további műszaki feltételek
63. § (1) Járműre csak jóváhagyási jellel ellátott irányjelző lámpát szabad felszerelni.
(2) A 4,60 méternél nem hosszabb és 1,60 méternél nem szélesebb mezőgazdasági vontató és lassú jármű első és hátsó irányjelző lámpái egyesíthetők, vagy egy lámpatestbe csoportosíthatók, ha a lámpákra vonatkozó láthatósági követelmények így is teljesülnek.
(3) Az irányjelző lámpák átvilágított felületének külső széle a jármű legkülső pontjától 0,40 méternél távolabb nem lehet. A különböző oldali irányjelző lámpák átvilágított felületének a belső szélei egymáshoz
a) oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői esetében 0,30 méternél,
b) oldalkocsi nélküli motorkerékpár hátsó irányjelzői esetében 0,24 méternél,
c) mezőgazdasági vontató és lassú jármű irányjelzői esetében 0,50 méternél,
d) minden egyéb jármű irányjelzői esetében 0,60 méternél
közelebb nem lehetnek; az oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői a fényszóró átvilágított felületének széléhez nem lehetnek 0,10 méternél közelebb.
(4) Az első és hátsó irányjelző lámpa átvilágított felületének alsó széle az úttesthez 0,35 méternél közelebb, átvilágított felületének felső széle az úttest szintjétől 1,50 méternél - mezőgazdasági vontató és lassú jármű esetében 1,90 méternél - távolabb nem lehet. Az oldalirányjelző lámpa átvilágított felületének alsó széle az úttesthez 0,50 méternél közelebb, átvilágított felületének felső széle az úttest szintjétől 1,50 méternél - mezőgazdasági vontató és lassú jármű esetében 1,90 méternél - távolabb nem lehet. Ha a jármű szerkezeti kialakítása a magassági méretek megtartását nem teszi lehetővé, az első és hátsó irányjelzők átvilágított felületének felső széle az úttesttől legfeljebb 2,10 méter, az oldalirányjelzők átvilágított felületének felső széle az úttesttől legfeljebb 2,30 méter távolságra lehet.
(5) Az oldalirányjelző lámpa (több ilyen lámpa esetében az első lámpa) átvilágított felületének első széle a jármű elejétől, 1,80 méternél távolabb nem lehet. Ha a jármű szerkezeti kialakítása e távolság megtartását nem teszi lehetővé, az oldalirányjelzők átvilágított felületének első széle a jármű elejétől 2,50 méternél távolabb nem lehet.
(6) A 42. § (3) bekezdésének a rendelkezése értelemszerűen vonatkozik az irányjelző lámpára is.
(7) Az irányjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy az irányjelzők az egyéb világító és fényjelző berendezésektől függetlenül, egy kapcsolóval és a különböző oldalon lévő lámpák külön-külön, de az azonos oldalon lévők csak együtt legyenek kapcsolhatók. Megengedett az olyan másodlagos elektromos kapcsolás is, amely (a többi feltétel teljesítése mellett) lehetővé teszi, hogy az összes irányjelző lámpa - a jármű meghibásodásának a jelzésére - együtt legyen bekapcsolható. Ez esetben valamennyi irányjelző lámpának azonos fázisban kell villognia.
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2371 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 21:43:00 »
Idézetet írta: sgabo - 2006.04.17 hétfő, 21:27:00
ja és a villogás mértéke percenként nem 9030 (mert az azért kicsit durva lenne), hanem 90 plusz minusz 30.
amúgy itt az irányjelző leírása:
Irányjelző lámpára vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
62. § (1) Irányjelző lámpákkal fel kell szerelni a gépkocsit, a mezőgazdasági vontatót, a zárt vezetőfülkéjű, valamint a pótkocsi vontatására használt lassú járművet és a - motorkerékpár pótkocsija kivételével - a pótkocsit. A járműre felszerelendő irányjelző lámpák száma:
a) a pótkocsi esetében hátul, oldalanként 1-1 db,
b) az összes többi fent említett jármű esetében elöl és hátul oldalanként 1-1 db.
Nyergesvontató és olyan gépjármű esetében, amelynél az első és hátsó irányjelzők közti távolság több mint 6,00 méter, mindkét oldalon további, legalább 1-1 db oldalirányjelzőt kell felszerelni. A pótkocsit vontató lassú járműre és a lassú jármű pótkocsijára 1992. évi július hó 31. napjáig kell az irányjelző lámpát felszerelni.
(2) Irányjelző lámpákkal fel szabad szerelni a motorkerékpárt és a nyitott vezetőfülkéjű lassú járművet. Oldalirányjelzőt minden irányjelzővel ellátott járműre fel szabad szerelni.
(3) Az irányjelző lámpák fényének - anélkül, hogy a többi jármű vezetőjét zavarnák - nappal, ráeső napfényben legalább 50 méterről, sötétben, tiszta időben legalább 300 méterről határozottan felismerhetőnek kell lennie. E követelményeknek a hátsó irányjelző lámpa vonatkozásában a helyzetjelző lámpa és a féklámpa bekapcsolt állapotában is teljesülniük kell. Az első irányjelző lámpa fényének - a tompított fényszóró bekapcsolt állapotában - legalább 75 méterről kell határozottan felismerhetőnek lennie. Az irányjelző lámpák csak borostyánsárga fényt bocsáthatnak ki. Az azonos oldalon lévő valamennyi irányjelző lámpának azonos fázisban kell villognia. A pótkocsi irányjelző lámpáinak - külön kapcsolás nélkül - a vonó jármű megfelelő oldali irányjelző lámpáival együtt kell működniük.
Irányjelző lámpára vonatkozó további műszaki feltételek
63. § (1) Járműre csak jóváhagyási jellel ellátott irányjelző lámpát szabad felszerelni.
(2) A 4,60 méternél nem hosszabb és 1,60 méternél nem szélesebb mezőgazdasági vontató és lassú jármű első és hátsó irányjelző lámpái egyesíthetők, vagy egy lámpatestbe csoportosíthatók, ha a lámpákra vonatkozó láthatósági követelmények így is teljesülnek.
(3) Az irányjelző lámpák átvilágított felületének külső széle a jármű legkülső pontjától 0,40 méternél távolabb nem lehet. A különböző oldali irányjelző lámpák átvilágított felületének a belső szélei egymáshoz
a) oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői esetében 0,30 méternél,
b) oldalkocsi nélküli motorkerékpár hátsó irányjelzői esetében 0,24 méternél,
c) mezőgazdasági vontató és lassú jármű irányjelzői esetében 0,50 méternél,
d) minden egyéb jármű irányjelzői esetében 0,60 méternél
közelebb nem lehetnek; az oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői a fényszóró átvilágított felületének széléhez nem lehetnek 0,10 méternél közelebb.
(4) Az első és hátsó irányjelző lámpa átvilágított felületének alsó széle az úttesthez 0,35 méternél közelebb, átvilágított felületének felső széle az úttest szintjétől 1,50 méternél - mezőgazdasági vontató és lassú jármű esetében 1,90 méternél - távolabb nem lehet. Az oldalirányjelző lámpa átvilágított felületének alsó széle az úttesthez 0,50 méternél közelebb, átvilágított felületének felső széle az úttest szintjétől 1,50 méternél - mezőgazdasági vontató és lassú jármű esetében 1,90 méternél - távolabb nem lehet. Ha a jármű szerkezeti kialakítása a magassági méretek megtartását nem teszi lehetővé, az első és hátsó irányjelzők átvilágított felületének felső széle az úttesttől legfeljebb 2,10 méter, az oldalirányjelzők átvilágított felületének felső széle az úttesttől legfeljebb 2,30 méter távolságra lehet.
(5) Az oldalirányjelző lámpa (több ilyen lámpa esetében az első lámpa) átvilágított felületének első széle a jármű elejétől, 1,80 méternél távolabb nem lehet. Ha a jármű szerkezeti kialakítása e távolság megtartását nem teszi lehetővé, az oldalirányjelzők átvilágított felületének első széle a jármű elejétől 2,50 méternél távolabb nem lehet.
(6) A 42. § (3) bekezdésének a rendelkezése értelemszerűen vonatkozik az irányjelző lámpára is.
(7) Az irányjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy az irányjelzők az egyéb világító és fényjelző berendezésektől függetlenül, egy kapcsolóval és a különböző oldalon lévő lámpák külön-külön, de az azonos oldalon lévők csak együtt legyenek kapcsolhatók. Megengedett az olyan másodlagos elektromos kapcsolás is, amely (a többi feltétel teljesítése mellett) lehetővé teszi, hogy az összes irányjelző lámpa - a jármű meghibásodásának a jelzésére - együtt legyen bekapcsolható. Ez esetben valamennyi irányjelző lámpának azonos fázisban kell villognia.
Öregeeeeem, ezt nem gondoltam volna! Kíváncsi lennék, ez mind be van-e mérve az összes magyarországon forgalomba helyzett gépkocsira...
Hát tényleg, ha valaki plusz fényeket akar a gépére tenni, az kösse fel a gatyát, hogy találjon olyan lehetőséget, amit az előrások megengednek.
Még jó, hogy engem nem érdekel igazán az autó "fényezése". Különben be kellene iratkoznom a jogra.
Tényleg, a króm szelepsapkáról nics valamilyen törvényi szabályozás? Az is fénylik...
Amúgy komolyan, ezeket a szabályzatokat hol lehet megtalálni? Hátha valamyeik optikai tuningos kollégának szüksége lenne rájuk.
Esetleg lehetne egy linkgyűjtemény a főoldalra az elérhető jogszabályokhoz...
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2372 Dátum:
2006.04.17 hétfő, 21:51:00 »
Sziasztok!Ha valakinek optikati tuningra lenne szüksége az nyugodtan érdeklődhet az erebus spoiler csapatánál!www.erebus.hu
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2373 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 17:32:00 »
Valaki ültetett már mondeo3-at ugy hogy,rúgókat vágott.Vagy esetleg hallot róla valamit?Tudom lehet venni speciel rúgószettet de,én így szeretném lehet é?
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2374 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 18:19:00 »
Vagy ha tud valaki jó áron direkt ilyen spirált 4db-ot az érdekelne
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2375 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 18:28:00 »
Egyébként a fénytechnikák felszerelésével kapcsolatban még annyi hogy: Ha nem használhatod (neoncső, spricc-led, szelepsapi-led,bármi-led...stb) akkor miért is engedélyezik ezen termékek forgalmazását??
Bár ez a táma nem ide tartozik....
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2376 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 18:55:00 »
ja ez olyan,hogy miért engedélyezik a dvdirot forgalmazni,dvd másolás mégis büntetik...
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2377 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 18:57:00 »
:.=.:
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2378 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 18:57:00 »
Idézetet írta: somi_old - 2006.04.20 csütörtök, 18:55:00
ja ez olyan,hogy miért engedélyezik a dvdirot forgalmazni,dvd másolás mégis büntetik...
A saját adatok rögzítésére.
pl:. Videó felvételek, öööö, meg még sok másra....
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2379 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:05:00 »
Idézetet írta: Suba_old - 2006.04.20 csütörtök, 18:28:00
Egyébként a fénytechnikák felszerelésével kapcsolatban még annyi hogy: Ha nem használhatod (neoncső, spricc-led, szelepsapi-led,bármi-led...stb) akkor miért is engedélyezik ezen termékek forgalmazását??
Bár ez a táma nem ide tartozik....
a neoncsö meg jol mutat a számitogépben,hogy ez mekkora marhaság....
egy csomo pénzt ölnek a gép hütésébe,utána meg beleraknak egy neont...hösugárzonak.
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2380 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:12:00 »
Ültetésről senki nem tud valami okosságot!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2381 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:26:00 »
Idézetet írta: badjo_old - 2006.04.20 csütörtök, 19:12:00
Ültetésről senki nem tud valami okosságot!
Én hallottam olyat,hogy egy fél,vagy egy egész kört ki kell vágni a rugóból... de ez az eljárás közelébe sem ér egy sportrugó szettnek
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2382 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:29:00 »
Idézetet írta: somi_old - 2006.04.20 csütörtök, 19:05:00
a neoncsö meg jol mutat a számitogépben,hogy ez mekkora marhaság....
egy csomo pénzt ölnek a gép hütésébe,utána meg beleraknak egy neont...hösugárzonak.
Ez így ebben a formában nem teljesen igaz.... nekem is van 2db neon a gépemben (izéé benne maradt na...) de mivel ezek hideg-katód csövek, nem termelnek érzékelhető hőt... de ez már végképp nem ide tartozik
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2383 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:37:00 »
Idézetet írta: Suba_old - 2006.04.20 csütörtök, 19:29:00
Ez így ebben a formában nem teljesen igaz.... nekem is van 2db neon a gépemben (izéé benne maradt na...) de mivel ezek hideg-katód csövek, nem termelnek érzékelhető hőt... de ez már végképp nem ide tartozik
de mire jok ezzek,én a mai napig nem birok rájönni?
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2384 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:40:00 »
Idézetet írta: somi_old - 2006.04.20 csütörtök, 19:37:00
de mire jok ezzek,én a mai napig nem birok rájönni?
hát, ha az enyémbe lenne, akkor én látnék az íróasztal mögött is, amikor véletlenül beesik mögé valami és ki kell halászni este...
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2385 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:45:00 »
Idézetet írta: somi_old - 2006.04.20 csütörtök, 19:37:00
de mire jok ezzek,én a mai napig nem birok rájönni?
Design. Semmi több. Ahol (mint pl. nálam)a gép szinte bútordarabként van jelen(a 70cm magasságával..) a szobában akkor legalább nézzen ki jól.De szigorúan ízlésesen!!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2386 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:48:00 »
Idézetet írta: Suba_old - 2006.04.20 csütörtök, 19:45:00
Design. Semmi több. Ahol (mint pl. nálam)a gép szinte bútordarabként van jelen(a 70cm magasságával..) a szobában akkor legalább nézzen ki jól.De szigorúan ízlésesen!!
ebben teljesen igazat adok. nálam az íróasztal mögé van besuvasztva, szóval akár csupaszon a falra felszögelt alaplap sem látszana ki, de ha szem előtt van akkor igenis nyomjuk neki a designt!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2387 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:49:00 »
Idézetet írta: badjo_old - 2006.04.20 csütörtök, 18:19:00
Vagy ha tud valaki jó áron direkt ilyen spirált 4db-ot az érdekelne
Egy: ne vágd a gyári rugókat nem lesz jó csak ha vissza keményited kováccsal de kétséges a végeredmény
Kettő: mekkora mértékű ültetésben gondolkodsz
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2388 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:50:00 »
Idézetet írta: Suba_old - 2006.04.20 csütörtök, 19:26:00
Én hallottam olyat,hogy egy fél,vagy egy egész kört ki kell vágni a rugóból... de ez az eljárás közelébe sem ér egy sportrugó szettnek
Engem a nyelv harapós rúgózás nem érdekel mert,már régebben ebben volt részem csak egyszerűen nekem nem tetszik a sárvédő és a kerék közti űr.Tudom tehetnék 16 colos felni helyet 17'-18'-at de az öngyilkosság Magyarországon sajnos.De azért köszi hozzászólást
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2389 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:52:00 »
Idézetet írta: badjo_old - 2006.04.20 csütörtök, 19:50:00
Engem a nyelv harapós rúgózás nem érdekel mert,már régebben ebben volt részem csak egyszerűen nekem nem tetszik a sárvédő és a kerék közti űr.Tudom tehetnék 16 colos felni helyet 17'-18'-at de az öngyilkosság Magyarországon sajnos.De azért köszi hozzászólást
A felni mérettől a sárvédő és a kerék közti űr még nem változna!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2390 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:54:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2006.04.20 csütörtök, 19:49:00
Egy: ne vágd a gyári rugókat nem lesz jó csak ha vissza keményited kováccsal de kétséges a végeredmény
Kettő: mekkora mértékű ültetésben gondolkodsz
3-5 cm tudsz valami megoldást?Előre is köszi
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2391 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:56:00 »
Idézetet írta: badjo_old - 2006.04.20 csütörtök, 19:54:00
3-5 cm tudsz valami megoldást?Előre is köszi
40mm amit a gyári olajos gátló még elvisz van megoldá
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2392 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:56:00 »
Idézetet írta: badjo_old - 2006.04.20 csütörtök, 19:50:00
Engem a nyelv harapós rúgózás nem érdekel mert,már régebben ebben volt részem csak egyszerűen nekem nem tetszik a sárvédő és a kerék közti űr.Tudom tehetnék 16 colos felni helyet 17'-18'-at de az öngyilkosság Magyarországon sajnos.De azért köszi hozzászólást
Úgytudom a különböző tuning oldalakon 30 ezer forint körül kapsz ültetőrugó-szettet.(FK,Koni stb..) Ezek márkás cuccok,és többféle márkához léteznek. Biztosan mondikhoz is...
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2393 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:57:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2006.04.20 csütörtök, 19:52:00
A felni mérettől a sárvédő és a kerék közti űr még nem változna!
Igen valóban igazad van!!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2394 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 19:59:00 »
És mi a megoldás bocs a tudatlanságomért
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2395 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 20:01:00 »
Idézetet írta: badjo_old - 2006.04.20 csütörtök, 19:57:00
Igen valóban igazad van!!
30mm Cobra,Weitec garnitura 40K körül van létezik olcsóbb is de nem tom hogy milyen.
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2396 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 20:05:00 »
Ja és a nevesebb gyártók oda figyelnek hogy minimális legyen a komfort érzet vesztés
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2397 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 20:05:00 »
Idézetet írta: Laczik V6_old - 2006.04.20 csütörtök, 20:01:00
30mm Cobra,Weitec garnitura 40K körül van létezik olcsóbb is de nem tom hogy milyen.
Köszönöm az infót
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2398 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 20:07:00 »
Sziasztok!
Nekem a kérdésem nem optikai tuningról szól!
Szerintetek szabad-e(érdemes-e), chiptuningot tenni a gépbe 2.0 TDDI. Tönkreteszi a motort, csökkenti az élettartamát, vagy nyugodtan bearkathatom? Mindegy milyen a chiptuning? Köszi
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #2399 Dátum:
2006.04.20 csütörtök, 20:08:00 »
Idézetet írta: R.Zsolti_old - 2006.04.20 csütörtök, 20:07:00
Sziasztok!
Nekem a kérdésem nem optikai tuningról szól!
Szerintetek szabad-e(érdemes-e), chiptuningot tenni a gépbe 2.0 TDDI. Tönkreteszi a motort, csökkenti az élettartamát, vagy nyugodtan bearkathatom? Mindegy milyen a chiptuning? Köszi
A Tuning topicot nézd át. Nyugodtan beteheted.
Naplózva
Oldalak:
1
...
41
42
43
44
45
46
47
[
48
]
49
50
51
52
53
54
55
...
247
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ