Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:08:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Optikai tuning
Oldalak:
1
...
112
113
114
115
116
117
118
[
119
]
120
121
122
123
124
125
126
...
247
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Optikai tuning (Megtekintve 3616509 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5900 Dátum:
2008.07.16 szerda, 22:01:08 »
Ne idézzünk képeket!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5901 Dátum:
2008.07.17 csütörtök, 07:31:03 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.16 szerda, 14:43:56
Akkor ha már rácsoknál tartunk, akkor itt az enyém...
[img ][/img]
most akkor ez a tied, v az ezüst!?
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5902 Dátum:
2008.07.17 csütörtök, 13:56:41 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.16 szerda, 14:43:56
Akkor ha már rácsoknál tartunk, akkor itt az enyém...
...beszélgessünk a kulcslyuk és embléma hollétéről... hogy oldottad meg annak hiányát...
Valóban ütősen néz ki...
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.17 csütörtök, 14:04:59 írta Benedek
»
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
ST220
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5903 Dátum:
2008.07.18 péntek, 11:40:56 »
Simán lett megoldva, vettem egy sima kulcsot, kifaragtattam, és egy imbuszkulcs lett ráhegesztve, hogy elérje a zárszerkezetet... Bedugom a rács között a meghosszabbított kulcsomat, és nyílik is a motortér..
A fekete az enyém... valaki kérdezte
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5904 Dátum:
2008.07.18 péntek, 11:44:33 »
Az embléma meg eltűnt a rácsról... Vettem még 1 ST rácsot, és abból használtunk részeket a kivágott fordjel helyére... Elég agresszív lett így a tekintet, főleg akkor ha az 55wattos 8000 kelvines xenon ködlámpákkal közlekedek
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.18 péntek, 11:46:09 írta ST220
»
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5905 Dátum:
2008.07.18 péntek, 11:54:29 »
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5906 Dátum:
2008.07.18 péntek, 12:13:15 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.18 péntek, 11:44:33
Az embléma meg eltűnt a rácsról... Vettem még 1 ST rácsot, és abból használtunk részeket a kivágott fordjel helyére...
az "inbuszkulcsos" dolog elég vadul hangzik..ám az az tény, hogy a szépségért meg kell küzdeni.."Turbó" felirat nélkül szerintem sokkal vadabb az eleje....Tudom ízlések és pofonok...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
ST220
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5907 Dátum:
2008.07.18 péntek, 15:18:12 »
Igazából a turbo már nincs rajta, csak próba volt, hogy néz ki...
Lehet félreértettél, megvan a gyári két távirányítós kulcsom, azzal használom a kocsit, és vettem egy harmadikat, és az lett faragva, hegesztve. Azt csak akkor veszem elő, ha nyitom a motorteret. De jobb megoldás nem jutott eszembe, talán neked igen? Szívesen várom az ötleteket...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5908 Dátum:
2008.07.19 szombat, 12:19:31 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.18 péntek, 11:54:29
Nem lehet valahol venni ilyen műanyag rácsot nagyobb méretben? valaki?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5909 Dátum:
2008.07.19 szombat, 12:56:34 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.19 szombat, 12:19:31
Nem lehet valahol venni ilyen műanyag rácsot nagyobb méretben? valaki?
rostaként méterre is, akármennyit
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5910 Dátum:
2008.07.19 szombat, 13:25:14 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.18 péntek, 11:44:33
...az 55wattos 8000 kelvines xenon ködlámpákkal közlekedek
ez nem ködlámpa... az 2-3000K körül van... ködlámpával amúgy sem szokás közlekedni. Ilyenért büntetni szoktak (jogosan).
Ezzel az erővel kaszát is szerelhetnél rá, hogy levágd a motorosok fejét.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ST220
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5911 Dátum:
2008.07.19 szombat, 13:48:45 »
Ilyet nem, de hasonló rácsot tudsz venni, de én pont a
csirkerács feelinget szerettem volna elkerülni.
Igazából a ködlámpába ugyanaz a H7-es izzó megy mint ha nem lenne gyári xenonos a lámpám... Akkor a tompított is ködlámpa?
Itt búra kialakításában van a lényeg, és miért ne lehetne ködlámpa?
Most azt ne próbáld már nekem bemagyarázni, hogy mert 8000Kelvines, azért nem ködlámpa... Ha 3000 lenne akkor meg az lenne? Igazából színkülönbség van közte, meg annyi, hogy nagyobb kelvinszám miatt egy kicsit kékes, meg talán veszít a fényerejéből egy 5000-eshez képest. Hidd el nagyon jól működik, gyakorlatban.
Nem szokás közlekedni ködlámpával, de akkor most nekem lehet Te szerinted, mert azt mondtad, hogy az enyém nem az!
Igazából meg nem érdekel, vakítani nem vakít, ha meg refiznek a szemembe, akkor előkapom én is az 55w 8000-es refit, és még a szélvédőjét is átégetem a fénycsóvával!
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.19 szombat, 14:26:14 írta ST220
»
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5912 Dátum:
2008.07.19 szombat, 14:07:01 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.19 szombat, 13:48:45
Ilyet nem, de hasonló rácsot tudsz venni, de én pont a :gun:csirkerács feelinget szerettem volna elkerülni.
Igazából a ködlámpába ugyanaz a H7-es izzó megy mint ha nem lenne gyári xenonos a lámpám... Akkor a tompított is ködlámpa?
Itt búra kialakításában van a lényeg, és miért ne lehetne ködlámpa?
Most azt ne próbáld már nekem bemagyarázni, hogy mert 8000Kelvines, azért nem ködlámpa... Ha 3000 lenne akkor meg az lenne? Igazából színkülönbség van közte, meg annyi, hogy nagyobb kelvinszám miatt egy kicsit kékes, meg talán veszít a fényerejéből egy 5000-eshez képest. Hidd el nagyon jól működik, gyakorlatban.
Nem szokás közlekedni ködlámpával, de akkor most nekem lehet Te szerinted, mert azt mondtad, hogy az enyém nem az!
Igazából meg nem érdekel, vakítani nem vakít, ha meg refiznek a szemembe, akkor előkapom én is az 55w 8000-es refit, és még a szélvédőjét is átégetem a fénycsóvával!
A ködlámpába H11 kell gyárilag!
Angel-nek igaza van, ködbe a 8000K-el csak a féhér ködfalat világítod meg. Ezzel ellentétben egy kadmium sárga lámpával átvilágítasz a ködön, és látsz, ezek a tények.
Szvsz, ez hülye játék, hogy akkor én is refizek ha más is, nem lenne egyszerűbb kikapcsolni a ködlámpát? Talán majd egy frontális ütközés után (nem ezt kívánom) máshogy gondolod ezt a kérdést, hogy érdemes-e DIREKT elvakítani a szembejövöt.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.19 szombat, 14:08:32 írta Scratch
»
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ST220
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5913 Dátum:
2008.07.19 szombat, 14:25:30 »
Ezzel H11-gyel az a baj, hogy nekem gyári ST van, amibe, mint tudjuk H7-es való...!!!!!!
Szerintem a tények azok, amiket én tapasztalok, mert igazán ti csak találgattok, hogy milyen lehet egy ködlámpa xenon, és így nehéz megmondanotok, ha még látni se láttatok...
Hidd el, megpróbáltuk, hogy vakít-e és nem zavaró, ha az lenne, akkor persze nem égetném, de az embereket nem is az zavarja, hogy vakítja, hanem, hogy ég, mert azt tanulta, hogy azt csak ködben lehet használni.
A frontálisra csak azt tudom mondani, hogy sokkal zavaróbb egy olyan xenon, ami nem gyári, és utólagosan lett berakva, mint az én ködlámpámé... Enyém lentre világít elég szélesen, a kedvencem meg az utólagos xenonosok, felcsavarva a max magasságra, ennek ellenére, elnézek kicsit jobbra, azt ennyi, nem megyek utána, hogy megverjem.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5914 Dátum:
2008.07.19 szombat, 15:13:54 »
Na most ha minden sarkon lehet venni kilóra ilyen rácsot, akkor legalább egy cimet adjatok nekem...
köszi
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5915 Dátum:
2008.07.19 szombat, 16:01:11 »
azt, hogy hol lehet venni műanyag/fém hálót az nem tudom neked megmondani, de valszeg majd olvassák a forumot, hétköznap, és többen fognak válaszolni. bombastic, vagy nemtom még milyen suzukituningos boltok vannak, ott lehetne megnézni...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5916 Dátum:
2008.07.19 szombat, 16:24:28 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.19 szombat, 14:25:30
Ezzel H11-gyel az a baj, hogy nekem gyári ST van, amibe, mint tudjuk H7-es való...!!!!!!
Szerintem a tények azok, amiket én tapasztalok, mert igazán ti csak találgattok, hogy milyen lehet egy ködlámpa xenon, és így nehéz megmondanotok, ha még látni se láttatok...
Hidd el, megpróbáltuk, hogy vakít-e és nem zavaró, ha az lenne, akkor persze nem égetném, de az embereket nem is az zavarja, hogy vakítja, hanem, hogy ég, mert azt tanulta, hogy azt csak ködben lehet használni.
A frontálisra csak azt tudom mondani, hogy sokkal zavaróbb egy olyan xenon, ami nem gyári, és utólagosan lett berakva, mint az én ködlámpámé... Enyém lentre világít elég szélesen, a kedvencem meg az utólagos xenonosok, felcsavarva a max magasságra, ennek ellenére, elnézek kicsit jobbra, azt ennyi, nem megyek utána, hogy megverjem.
Oké, ST H7, ezt nem tudtam!
De igazából lényegtelen az izzó tipusa, úgyis a foncsor képzi a vetített fényt.
Nekem ködlámpába a hagyományos sárga izzóval, és a mégsárgább kadmiumsárga izzóval van tapasztalatom, a kadmiumsárga 1000x jobb.
Vagy ha fordítva nézzük a fehérebb hagyományos izzó 1000x gyengébb, és folytathatjuk így a sort a Xenon fele.
Igen, ebbe igazad van, sokszor a tudat az irritálóbb, mint a fény, de akkor meg miért irritálod őket?
Főlleg, ha Te is tudod, hogy ezt gondolják? Mert akkor ők se azt fogják mondani, hogy huhh de jól néz ki, hanem azt, hogy nézd már milyen, minek égeti a ködlámpát... Szóval érted...
Abba is igazad van, hogy az utólagos Xenon meg 1000x zavaróbb, és azoktól aztán tényleg semmit nem látni, akár mögötted, akár elötted jönnek, szerintem ezek hamarosan tiltva is lesznek.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.19 szombat, 16:26:44 írta Scratch
»
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5917 Dátum:
2008.07.19 szombat, 16:25:41 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.19 szombat, 16:01:11
azt, hogy hol lehet venni műanyag/fém hálót az nem tudom neked megmondani, de valszeg majd olvassák a forumot, hétköznap, és többen fognak válaszolni. bombastic, vagy nemtom még milyen suzukituningos boltok vannak, ott lehetne megnézni...
BricoStore!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5918 Dátum:
2008.07.19 szombat, 16:36:52 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.19 szombat, 15:13:54
Na most ha minden sarkon lehet venni kilóra ilyen rácsot, akkor legalább egy cimet adjatok nekem...
köszi
miskolc, búzatér kertészáruház. v az opel sajóval szembe lévő tüzépen is van, esetleg a vasudvarba is láttam már
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
ST220
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5919 Dátum:
2008.07.19 szombat, 17:24:42 »
Nem áll szándékomban direkt irritálni őket, de nekem nagyon tetszik,igaz pont én nem látom
, de olyan rejtélyes, ha este csak az ég.
A foncsor is más az ST-nek
(ez már csak vérszívás)
De szerintem annyira nem gáz, így ha jeleznek, akkor úgy veszem, hogy tetszik nekik
Mondjuk ha nagy köd van, akkor az adott tempómnak a negyedével haladok. Meg azok is közlekednek, akinek nincs is ködlámpája, attól jobb vagyok!
Akkor már meg se merem említeni, hogy nekem a hátsó lámpa át van kötve... 4/5 ajtós modellnél ugye ha van kapcsolva lámpa, hátul egy kör világít, és az egyik félkör erősebben felvillan fékezés hatására... Nos ez nekem is megvan, hogy erősebben felvillan a félkör, de akkor ha felkapcsolom a hátsó ködlámpát!
És ebből akkor könnyű kitalálni, hogy ha fékezek, akkor a középső féklámpán kívül, a két kis háromszög azaz ami valójában jó erős hátsó ködlámpa, azok villannak fel!
Amúgy ha hátulról süt a nap, alig látszik ha fékezel, de így hogy teljesen más egység villan fel, sokkal jobban észre lehet venni a fékezést.
Egyedül annak zavaró, aki este mögöttem áll a lámpánál, és rajtatartom a féken a lábam!
- az zavaró szerintem is!
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5920 Dátum:
2008.07.19 szombat, 18:02:34 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.19 szombat, 13:48:45
Ilyet nem, de hasonló rácsot tudsz venni, de én pont a
csirkerács feelinget szerettem volna elkerülni.
Igazából a ködlámpába ugyanaz a H7-es izzó megy mint ha nem lenne gyári xenonos a lámpám... Akkor a tompított is ködlámpa?
Itt búra kialakításában van a lényeg, és miért ne lehetne ködlámpa?
Most azt ne próbáld már nekem bemagyarázni, hogy mert 8000Kelvines, azért nem ködlámpa... Ha 3000 lenne akkor meg az lenne? Igazából színkülönbség van közte, meg annyi, hogy nagyobb kelvinszám miatt egy kicsit kékes, meg talán veszít a fényerejéből egy 5000-eshez képest. Hidd el nagyon jól működik, gyakorlatban.
Nem szokás közlekedni ködlámpával, de akkor most nekem lehet Te szerinted, mert azt mondtad, hogy az enyém nem az!
Igazából meg nem érdekel, vakítani nem vakít, ha meg refiznek a szemembe, akkor előkapom én is az 55w 8000-es refit, és még a szélvédőjét is átégetem a fénycsóvával!
Nagyon szép az autó,és jól sikerült a kép is,a hátteret leszámitva.A turbo felirat szerencse hogy lekerült róla,mert az olyan 80 évek egyesgolf fillinges.
Ködlámpa engem ugyan még nem zavart,nem is értem hogy miért tilos!De ez a kiégetem a retináját azért nagyon antiszociális megnyilvánulás.az úton közlekedökel,probálj meg eggyütt dolgozni,és nem megvakitani őket!Mert ez egy veszélyes üzem,és van aki eleve vakon ül kocsiba
,nem kell ezt a fogyatékoságát még fokozni,mert 1* bexopod.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5921 Dátum:
2008.07.19 szombat, 18:44:06 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.19 szombat, 17:24:42
Nem áll szándékomban direkt irritálni őket, de nekem nagyon tetszik,igaz pont én nem látom
, de olyan rejtélyes, ha este csak az ég.
A foncsor is más az ST-nek
(ez már csak vérszívás)
De szerintem annyira nem gáz, így ha jeleznek, akkor úgy veszem, hogy tetszik nekik
Mondjuk ha nagy köd van, akkor az adott tempómnak a negyedével haladok. Meg azok is közlekednek, akinek nincs is ködlámpája, attól jobb vagyok!
Akkor már meg se merem említeni, hogy nekem a hátsó lámpa át van kötve... 4/5 ajtós modellnél ugye ha van kapcsolva lámpa, hátul egy kör világít, és az egyik félkör erősebben felvillan fékezés hatására... Nos ez nekem is megvan, hogy erősebben felvillan a félkör, de akkor ha felkapcsolom a hátsó ködlámpát!
És ebből akkor könnyű kitalálni, hogy ha fékezek, akkor a középső féklámpán kívül, a két kis háromszög azaz ami valójában jó erős hátsó ködlámpa, azok villannak fel!
Amúgy ha hátulról süt a nap, alig látszik ha fékezel, de így hogy teljesen más egység villan fel, sokkal jobban észre lehet venni a fékezést.
Egyedül annak zavaró, aki este mögöttem áll a lámpánál, és rajtatartom a féken a lábam!
- az zavaró szerintem is!
Én is ezt mondom, az oké, hogy Neked tetszik, csak ahogy írod, pont Te nem látod!
Nekem is nagyon tetszenek a 30 000K-es lila/UV Xenon-ok, egyszer majdnem vettem ilyen én is a ködlámpába de győzött a józan ész.
Pont ez miatt, hogy semmit nem fogok látni vele, és ráaádsul én nem fogom látni.
Nekem a kombinál külön van a féklámpa, az úgy teljesen jó! Tessék kombit venni!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5922 Dátum:
2008.07.19 szombat, 19:41:26 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.19 szombat, 17:24:42
Nem áll szándékomban direkt irritálni őket, de nekem nagyon tetszik,igaz pont én nem látom
, de olyan rejtélyes, ha este csak az ég.
A foncsor is más az ST-nek
(ez már csak vérszívás)
De szerintem annyira nem gáz, így ha jeleznek, akkor úgy veszem, hogy tetszik nekik
Mondjuk ha nagy köd van, akkor az adott tempómnak a negyedével haladok. Meg azok is közlekednek, akinek nincs is ködlámpája, attól jobb vagyok!
Akkor már meg se merem említeni, hogy nekem a hátsó lámpa át van kötve... 4/5 ajtós modellnél ugye ha van kapcsolva lámpa, hátul egy kör világít, és az egyik félkör erősebben felvillan fékezés hatására... Nos ez nekem is megvan, hogy erősebben felvillan a félkör, de akkor ha felkapcsolom a hátsó ködlámpát!
És ebből akkor könnyű kitalálni, hogy ha fékezek, akkor a középső féklámpán kívül, a két kis háromszög azaz ami valójában jó erős hátsó ködlámpa, azok villannak fel!
Amúgy ha hátulról süt a nap, alig látszik ha fékezel, de így hogy teljesen más egység villan fel, sokkal jobban észre lehet venni a fékezést.
Egyedül annak zavaró, aki este mögöttem áll a lámpánál, és rajtatartom a féken a lábam!
- az zavaró szerintem is!
Nem akarok mögötted lenni amikor fékezel
!
Utálom a mikor a féklámpa is kiégeti/zavarja a szememet.
Átírhatnád a nevedet "iritátorra" !
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5923 Dátum:
2008.07.19 szombat, 20:13:06 »
Idézetet írta: Styleair - 2008.07.19 szombat, 19:41:26
Nem akarok mögötted lenni amikor fékezel
!
Utálom a mikor a féklámpa is kiégeti/zavarja a szememet.
Átírhatnád a nevedet "iritátorra" !
Az tényleg nem jó, de még mindig jobb mint a régi Barkasz hátsó lámpa, ahol szinte nincs különbség a helyzetjelző, és a fék között.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ST220
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5924 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 01:02:33 »
Még mindig nem az a célom, hogy kiégessem a másik szemét, se a tompított, se a ködlámpám nem zavaró. Egyedül a távolsági az ami brutális,és tényleg szemégető, de azt csak lakott terülten kívül használom, mikor nincs senki a közelben, akkor viszont nem marad sötét folt a körnéken
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.20 vasárnap, 01:05:36 írta ST220
»
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5925 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 01:13:54 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.20 vasárnap, 01:02:33
Még mindig nem az a célom, hogy kiégessem a másik szemét, se a tompított, se a ködlámpám nem zavaró. Egyedül a távolsági az ami brutális,és tényleg szemégető, de azt csak lakott terülten kívül használom, mikor nincs senki a közelben, akkor viszont nem marad sötét folt a körnéken
Az is kisüléses Xenon, vagy csak Xenon gázos izzó?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
krisztian
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5926 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 08:16:07 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.20 vasárnap, 01:13:54
Az is kisüléses Xenon, vagy csak Xenon gázos izzó?
az is Xenon . 55w 8000K.
Naplózva
MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
ST220
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5927 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 09:53:08 »
Rendes xenon, nem csak izzó...Mutatós...
a "fénytöréseket" csípem nagyon benne
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5928 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 10:51:35 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.20 vasárnap, 09:53:08
Rendes xenon, nem csak izzó...Mutatós...
a "fénytöréseket" csípem nagyon benne
Szépnek szép, de majd erre az okosok akiknek a legnagyobb átalakítás az az autón ha hátra tolják az ülést
majd azt mondják, hogy bezzeg a gyári keszon milyen szépen egyenletesen terít
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5929 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 10:55:02 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.20 vasárnap, 10:51:35
Szépnek szép, de majd erre az okosok akiknek a legnagyobb átalakítás az az autón ha hátra tolják az ülést
majd azt mondják, hogy bezzeg a gyári keszon milyen szépen egyenletesen terít
jó hát te követhetetlen is vagy ebben a kérdésben. rajtad kívül még senki nem építette át minden évben a mondeoja elejét
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
stealt
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5930 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 11:02:57 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.07.20 vasárnap, 10:55:02
jó hát te követhetetlen is vagy ebben a kérdésben. rajtad kívül még senki nem építette át minden évben a mondeoja elejét
Utálom a kavics felverődéseket
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5931 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 11:09:44 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.20 vasárnap, 11:02:57
Utálom a kavics felverődéseket
szerintem a garázsajtódat is
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
ST220
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5932 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 11:12:17 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.20 vasárnap, 10:51:35
Szépnek szép, de majd erre az okosok akiknek a legnagyobb átalakítás az az autón ha hátra tolják az ülést
majd azt mondják, hogy bezzeg a gyári keszon milyen szépen egyenletesen terít
Minden mondeo lámpa így világít, ha kap rendes xenont a távolságiba!!!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5933 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 11:45:54 »
Idézetet írta: krisztian - 2008.07.20 vasárnap, 08:16:07
az is Xenon . 55w 8000K.
Távolságinál az nem gyújt be túl lassan? Kb. 1 perc ezeknél, hogy a max. fényerőt elérjék, villantani se lehet vele...
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5934 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 11:47:06 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.20 vasárnap, 09:53:08
Rendes xenon, nem csak izzó...Mutatós...
a "fénytöréseket" csípem nagyon benne
Nekem ez már túl kék, én az 5100K-ről is visszaállok majd a 4100-4300K-re.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5935 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 11:49:03 »
Idézetet írta: stealt - 2008.07.20 vasárnap, 10:51:35
Szépnek szép, de majd erre az okosok akiknek a legnagyobb átalakítás az az autón ha hátra tolják az ülést
majd azt mondják, hogy bezzeg a gyári keszon milyen szépen egyenletesen terít
Távolságiba nincs lencse a gyárinál se!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5936 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 11:50:20 »
Mondeo búvárvilágítás:
http://www.youtube.com/watch?v=ZzfjNaxoJl4
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5937 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 11:56:55 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.20 vasárnap, 11:50:20
Mondeo búvárvilágítás:
http://www.youtube.com/watch?v=ZzfjNaxoJl4
Ne haragudj de mit kell nézni ezen?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5938 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 11:58:46 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.20 vasárnap, 11:56:55
Ne haragudj de mit kell nézni ezen?
Belső tükör aljába a LED-et.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5939 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 11:59:18 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.20 vasárnap, 09:53:08
Rendes xenon, nem csak izzó...Mutatós...
a "fénytöréseket" csípem nagyon benne
Jól látom hogy balra világit a lámpád a szembejövő pofájába, és még felfelé is?
«
Utoljára szerkesztve: 2008.07.20 vasárnap, 12:01:43 írta bunyek
»
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5940 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 12:01:03 »
Képeket ne idézzünk már!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5941 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 12:01:13 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.20 vasárnap, 11:58:46
Belső tükör aljába a LED-et.
Ok, látom
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5942 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 12:02:08 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.20 vasárnap, 12:01:03
Képeket ne idézzünk már!
Parancs , értettem!!!!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5943 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 12:03:10 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.20 vasárnap, 12:01:13
Ok, látom
A króm részeken látni főlleg a csillogást, a rádió gombján, a CD betöktő nyíláson, nekem nagyon tetszik! De képen talán jobban látszik:
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5944 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 12:04:23 »
Idézetet írta: bunyek - 2008.07.20 vasárnap, 12:02:08
Parancs , értettem!!!!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ST220
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5945 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 12:05:14 »
Ez a távolságim, és ezzel nem szoktam az emberek pofájába világítani, maximum a bogarakéba.
A tompított előtt, ugye van projektor, az nem vakít, meg az gyárilag is 35w-os asszem.
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5946 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 12:09:59 »
Nekem is nagyon tetszik a búvárvilágítás, de kékben nekem jobban tetszene....
Nekem most jégfehér ledes izzók világítják meg a belsőt, egy kis kékes beütéssel...
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5947 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 12:12:16 »
Idézetet írta: Scratch - 2008.07.20 vasárnap, 11:45:54
Távolságinál az nem gyújt be túl lassan? Kb. 1 perc ezeknél, hogy a max. fényerőt elérjék, villantani se lehet vele...
Enenk olyan 5-6 másodperc kell, amíg eléri a teljes fényerőt, de ha fél percen belül visszakapcsolod, akkor azonnal teljes erővel világít, tehát amíg elmegy egy kocsi, és visszanyomod, akkor azonnal dobja a fényt.
Viillantani lehet vele, olyan mint a stroboszkóp, az más kérdés, hogy nem tesz neki jót!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5948 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 14:17:13 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.20 vasárnap, 12:12:16
Enenk olyan 5-6 másodperc kell, amíg eléri a teljes fényerőt, de ha fél percen belül visszakapcsolod, akkor azonnal teljes erővel világít, tehát amíg elmegy egy kocsi, és visszanyomod, akkor azonnal dobja a fényt.
Viillantani lehet vele, olyan mint a stroboszkóp, az más kérdés, hogy nem tesz neki jót!
Ködlámpa. Az néhány dolog miatt lesz ködlámpa. Az egyik az, hogy alacsonyabban van (a fehér fal miatt). A másik, hogy egész másképpen teríti a fényt, mint a tompított, rövidebb a fénycsóvája, és szélesebb. A harmadik, hogy a ködben a sárga messzebbre világít, mert minél sűrűbb a közeg, annál többet nyel el a fényből, és abból is, minél magasabb frekvenciájú, azaz minél nagyobb a kelvinszám. Ha egy olyan izzót raksz bele, ami csak kiszűri a fehér fényt, és attól sárga, az nyilván nem jobb, de ha van eleve sárga izzó, ami sárgásabb fényt állít elő, na az lenne a király.
Asszem, mintha a Scratch olyat szerelt volna be. Szóval meg lehet oldani a Xenonosítást a ködlámpára, de szerintem az lenne a jó, ha eleve ilyen sárga xenont rakna be az ember (van ilyen). A xenon előnye, hogy nagyobb a lumen.
A féklámpát átkötni, hogy jobban világítson, ez határeset. Nyilván fontos, hogy meglássák, hogy fékezel. De szerintem a gyári eléggé világít, főleg a ledsorral. Most igazából ezzel nagy kárt nem csinálsz, mert max jobban látják, de elgondolkodtató, hogy az araszolgatásban, esetleg nem zavarod-e a mögötted levőt. Szóval, ez szerintem belefér, bár felesleges irritáció (a dugóban mindenképpen). Úgy lenne a poénos, hogy nappal csinálja, iccaka nem.
Valaki (emlékszem a nevére, de ez most nem fontos) annakidején azt akarta megcsinálni, hogy fékezéskor először villanjon 3-at a lámpa, majd utána világítson folyamatosan. Hát nem tudom, én akkor is kifejtettem, hogy ez feleselges pánikkeltés. Láttam ilyet élőben, és nagyon zavart. Kb annyira, mint a szomszéd riaszója, ami minden este 11 körül megszólal. Ha egyszer majd okkal teszi, senki sem fog odafigyelni rá, tehát a funkcióját elveszíti.
A búvárlámpa az OK, meg a többi is, sőt, szerintem a fényszóróval sincs gond, bár szerintem zavaró, hogy csak 1-2 másodperc múlva világít rendesen, de ez a te dolgod. Az, hogy sokkal jobban világít, az nem baj, mert eleve a fényszóró zavaró, úgyis le kell kapcsolni, ha valaki szembejön.
Az ilyen országúti harc nem egy okos dolog, ha a szemembe világít, akkor majd én a xenonos távolságimmal... és mi van ha megijed, és bemegy az árokba. Gondolom, akkor nem leszel vidám. Most akkor én mit csináljak, ha még rád szeretnék tromfoni? Szereljek vakut az elejére, becsukom a szemem 1 másodpercre, a szemedbe villogok, majd kinyitom?
Nyilván, mindenfélét be lehet szerelni (mint a régi Mantás vicc: Vettem egy lexikont... és, beépítetted már?). Viszont az nem lenne rossz, ha az ember nem veszélyeztetné a forgalmat. A baj enélkül is megvan, minek fokozzuk még... egyszer bekapcsolva felejtettem a ködlámpám (amúgy a városban is rettentő köd volt). Jött utának egy eltés nagyarc, elkezdett villogni, dudálni, miegymás (Ja, egy 2 személyes smartból). Piros lámpánál megkérdem, mi a probléma. Na most eleve olyan magasról kezdte (itt derült ki, melyik állatfajhoz tartozik: bölcsész), hogy türelmesen végighallgattam, majd békésen megjegyeztem, hogy simán bekapcsolva felejtettem, ennyi, semmi hátsó szándékom nem volt. Tovább erősködött, és elmondott mindenfélének. Persze a történetnek nyilván igazságos vége lett, de mit szólna az a csávó az én villogó hátsólámpámhoz (vagy a bazierős féklámpához). Még a végén szívrohamot kapna, vagy szétrobbanna az eltés feje. Kell az nekem? Nyilván nem, mert akkor ki fog kiszolgálni a mekdönciben.
Persze ha te azt mondod, a tiéd nem vakít, én készséggel, elsőre elhiszem, akkor ez nem rád, hanem általánossában értendő.
Szóval szerintem az élni és élni hagyni elvet kellene alkalmazni az úton. Valahogy ne provokáljuk, irritáljuk, hergeljük a népet, ha nem muszály.
Egyszer követtem egy autót, a hátsó ablakban ott figyelt egy gyerkőc, aki idegesen rángatózott, mutogotott, provokált, bemutatott. Na szóval úgy általában nem érdekel az ilyesmi, de szimplán megelőztem, mert kinek kell az, hogy kiszállok, és letépem a papa füleit.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #5949 Dátum:
2008.07.20 vasárnap, 14:17:24 »
Idézetet írta: ST220 - 2008.07.20 vasárnap, 12:05:14
Ez a távolságim, és ezzel nem szoktam az emberek pofájába világítani, maximum a bogarakéba.
A tompított előtt, ugye van projektor, az nem vakít, meg az gyárilag is 35w-os asszem.
Tehát a projektoros lámpa akkor nem vakit? aha.....értem
Engem nem zavar a mások lámpája, megmondom őszintén, ha nekem gondom van/vagy paraszt valaki az úton akkor megfordulok és utánnamegyek!!!!!
Naplózva
Oldalak:
1
...
112
113
114
115
116
117
118
[
119
]
120
121
122
123
124
125
126
...
247
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ