Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.10.22 hétfő, 21:13:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 28   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autógáz - LPG  (Megtekintve 271095 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36314


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Dátum: 2005.09.14 szerda, 00:00:00 »

Gázosok ide! Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37344



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2005.09.14 szerda, 00:21:00 »

Gázosok ide! Smiley
Na, ez egy jó ötlet volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2005.09.14 szerda, 08:42:00 »

Vagyok.
(Bevezető a kérdések topikban)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2005.09.14 szerda, 08:44:00 »

csatlakozom az előttem szólóhoz
a kérdések topikban lpetri 260.000 ft-ot írt az átalakítás költségére
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2005.09.14 szerda, 08:48:00 »

csatlakozom az előttem szólóhoz
a kérdések topikban lpetri 260.000 ft-ot írt az átalakítás költségére
NA, AKKOR FOLYTATNÁM...
csatlakozom az előttem szólóhoz
a kérdések topikban lpetri 260.000 ft-ot írt az átalakítás költségéről
nos, ez a rendszer (landirenzo omegas) a gazauto.hu szerint a hengerenkénti befecskendezéses, korszerű motorokhoz van, az mk1 és az mk2 nem ilyenek, alacsonyabbnak kell lenni az árnak.
Szerintetek?
üdv
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37344



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2005.09.14 szerda, 09:33:00 »

NA, AKKOR FOLYTATNÁM...
csatlakozom az előttem szólóhoz
a kérdések topikban lpetri 260.000 ft-ot írt az átalakítás költségéről
nos, ez a rendszer (landirenzo omegas) a gazauto.hu szerint a hengerenkénti befecskendezéses, korszerű motorokhoz van, az mk1 és az mk2 nem ilyenek, alacsonyabbnak kell lenni az árnak.
Szerintetek?
üdv
Szerintem az MKI is hengerenkénti befecskendezéses.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22053


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2005.09.14 szerda, 09:55:00 »

Szerintem az MKI is hengerenkénti befecskendezéses.
Szerintem is...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg: '99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
            '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
           
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio:) "a m
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22053


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2005.09.14 szerda, 09:56:00 »

Szerintem is...
Vicces: megduplázta az én üzenetemet, és Rob-ot írja ki, mint utolsó hozzászólót...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg: '99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
            '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
           
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio:) "a m
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2005.09.14 szerda, 10:07:00 »

Vicces: megduplázta az én üzenetemet, és Rob-ot írja ki, mint utolsó hozzászólót...
És a sorszám is ugyanaz...
Bye
Cit
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2005.09.14 szerda, 10:12:00 »

Vicces: megduplázta az én üzenetemet, és Rob-ot írja ki, mint utolsó hozzászólót...
a legviccesebb pedig az, hogy majdnem egyoldalas volt a hozzászólásom...nem igaz, csak vicc
kb. az volt, hogy az nem jó, hogy a gázt simán bevezetjük a pillangószelep elé, mert a mondinál a redős gumihurkában felgyülemlő gáz felrobbanva tönkreteszi a MAF-ot
tehát marad a 260 pénz, nekem soha nem térülne meg (4.000km/év), mert a mondikámat kizárólag szeretetből és élvezetből tartom
üdv
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1627


...


E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2005.09.14 szerda, 10:21:00 »

csatlakozom az előttem szólóhoz
a kérdések topikban lpetri 260.000 ft-ot írt az átalakítás költségére
Meg 4640Ft megtakarítást tankolásonként.
Ez 56 tanklost jelent, amikor nullszaldóra hozza ki a 260eFt-os beépítést. Ez inkább 45ekm és nem 18ekm alatt térül meg, de csak nettóként számolva, semmi egyéb kölstéget figyelve (pl ha hamarabb rohad a kipuff, azért 1 dobcsere nem 10Ft).
Én is mint FusimMisi, takarékra tettem a mk1 2.0i-t. Így talán még a 10ekm/évet se fogom elérni, azaz nekem minimum 5év múlva kezdene hasznot termelni, akkora meg vagy 16éves lesz a gép és az előre kipengetett szerelési díjat se tudom se kamatoztatni, se egyébre használni.
Összegezve, számomra ugyanaz, mint a dízel. Ha sokat megyen a polgár évente, vegye meg felárért. Ha keveset, nem éri meg. 1,5tonna/130LE környezetében szerintem mindegy, hogy 110 vagy 140LE.
Na, a szövegömlenyem vége eléggé elkanyarodott Rob-tól, bocsi...
Naplózva

MKI 2.0i
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36314


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2005.09.14 szerda, 10:36:00 »

Vicces: megduplázta az én üzenetemet, és Rob-ot írja ki, mint utolsó hozzászólót...
Joe,
 
de ami mégviccesebb, hogy #7 -es sorszámú mindkettő. Smiley Tehát ha kitölöm, mind2 elveszik... Inkább hagyom így. Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36314


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2005.09.14 szerda, 10:37:00 »

Joe,
 
de ami mégviccesebb, hogy #7 -es sorszámú mindkettő. Smiley Tehát ha kitölöm, mind2 elveszik... Inkább hagyom így. Smiley
Meg szintén érdekes, hogy a #8 -as alatt a Te neved van, viszont az én üzenetembe a "Válasz 'Rob' üzenetére (#8)" van. Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37344



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2005.09.14 szerda, 10:45:00 »

Meg 4640Ft megtakarítást tankolásonként.
Ez 56 tanklost jelent, amikor nullszaldóra hozza ki a 260eFt-os beépítést. Ez inkább 45ekm és nem 18ekm alatt térül meg, de csak nettóként számolva, semmi egyéb kölstéget figyelve (pl ha hamarabb rohad a kipuff, azért 1 dobcsere nem 10Ft).
Én is mint FusimMisi, takarékra tettem a mk1 2.0i-t. Így talán még a 10ekm/évet se fogom elérni, azaz nekem minimum 5év múlva kezdene hasznot termelni, akkora meg vagy 16éves lesz a gép és az előre kipengetett szerelési díjat se tudom se kamatoztatni, se egyébre használni.
Összegezve, számomra ugyanaz, mint a dízel. Ha sokat megyen a polgár évente, vegye meg felárért. Ha keveset, nem éri meg. 1,5tonna/130LE környezetében szerintem mindegy, hogy 110 vagy 140LE.
Na, a szövegömlenyem vége eléggé elkanyarodott Rob-tól, bocsi...
A benzin (most) kb 285. A gáz 140, de kb 10%-at többet fogyaszt, tehát 155 ft a litere a gáznak. Így 130 forintos spórolsz a benzinhez képest. Ha a fele város/fele oúton nézed, a 2.0 kb 9-et eszik, akkor kb 22 222 km után spórolsz meg 260 ezer km-t. És így azt is nyered, hogy nem kell tartalékra tenned a 2,0-át, és mindenféle off-okkal közlekedni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2005.09.14 szerda, 10:49:00 »

Nem emlékszik valaki Petya és Vikiviki (meg sokan mások) melyik topikban vitatkoztak a gázosításról?
 
Azt részletet még át kéne emelni ide a tisztánlátás végett!
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1627


...


E-mail
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2005.09.14 szerda, 10:59:00 »

A benzin (most) kb 285. A gáz 140, de kb 10%-at többet fogyaszt, tehát 155 ft a litere a gáznak. Így 130 forintos spórolsz a benzinhez képest. Ha a fele város/fele oúton nézed, a 2.0 kb 9-et eszik, akkor kb 22 222 km után spórolsz meg 260 ezer km-t. És így azt is nyered, hogy nem kell tartalékra tenned a 2,0-át, és mindenféle off-okkal közlekedni.
Gyanítottam, hogy másképp -is- lehet/kell számolni.
A 260 ezer km az gondolom 260 ezer Ft.
Off gépem: Ikarus
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2005.09.14 szerda, 12:02:00 »

Meg 4640Ft megtakarítást tankolásonként.
Ez 56 tanklost jelent, amikor nullszaldóra hozza ki a 260eFt-os beépítést. Ez inkább 45ekm és nem 18ekm alatt térül meg, de csak nettóként számolva, semmi egyéb kölstéget figyelve (pl ha hamarabb rohad a kipuff, azért 1 dobcsere nem 10Ft).
Én is mint FusimMisi, takarékra tettem a mk1 2.0i-t. Így talán még a 10ekm/évet se fogom elérni, azaz nekem minimum 5év múlva kezdene hasznot termelni, akkora meg vagy 16éves lesz a gép és az előre kipengetett szerelési díjat se tudom se kamatoztatni, se egyébre használni.
Összegezve, számomra ugyanaz, mint a dízel. Ha sokat megyen a polgár évente, vegye meg felárért. Ha keveset, nem éri meg. 1,5tonna/130LE környezetében szerintem mindegy, hogy 110 vagy 140LE.
Na, a szövegömlenyem vége eléggé elkanyarodott Rob-tól, bocsi...
Hát, ha te 5,5 l/100 km gázfogyasztást kihozol a benzinmotorból, akkor jól számolsz.
 
Merthogy 56 tankolás x 44 liter = 2464 liter gáz / 450 = 5,5 l / 100 km.
 
A duplája  a reális, 20 ekm környékén van a megtérülés.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2005.09.14 szerda, 13:08:00 »

Szerintem az MKI is hengerenkénti befecskendezéses.
Szerintem itt keveredik a hengerenkénti befecskendezés és a közvetlen befecskendezés . A közvetlen befecskendezés ( a fordnál pl az 1.8 SCI ) esetében közvetlenül az égéstérbe megy az üzemanyag. A többinél (MKI, II, III összes befecskendezéses motorja) pedig a szívócsonkba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2005.09.14 szerda, 13:10:00 »

Szerintem itt keveredik a hengerenkénti befecskendezés és a közvetlen befecskendezés . A közvetlen befecskendezés ( a fordnál pl az 1.8 SCI ) esetében közvetlenül az égéstérbe megy az üzemanyag. A többinél (MKI, II, III összes befecskendezéses motorja) pedig a szívócsonkba.
Ja igen... Amit akartam mondani, mindegyik mondeoba az Omegas-hoz hasonló rendszert csinálnak.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37344



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2005.09.14 szerda, 13:37:00 »

Szerintem itt keveredik a hengerenkénti befecskendezés és a közvetlen befecskendezés . A közvetlen befecskendezés ( a fordnál pl az 1.8 SCI ) esetében közvetlenül az égéstérbe megy az üzemanyag. A többinél (MKI, II, III összes befecskendezéses motorja) pedig a szívócsonkba.
A SCi nem csak közvetlen befecskendezéses, (asszem Smart Charge Injection szavakból származik az SCi), hanem a réteges töltés híve is, azaz amikor nincs, vagy kicsi a terhelés, akkor rétegesen, csak a felső részbe fecskendezi be a benyát, és nem keveredik a teljes levegőmennyiséggel. Azért kell, mert a túl szegény keverék nem robban be, ez pedig meghatározza a minimális fogyit. Viszont az sci ezt úgy oldja meg, hogy kb feleannyi téfogatba kerül a feleannyi benzin, és így berobban. Elvileg jelentősen csökken a fogyi (bizonyos szakaszokban). És, cserébe kénmentes benzin kell bele. Az a fócvágen (foswagon) FSi megfelelője, csak jobb, mert ford.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2005.09.14 szerda, 16:04:00 »

NA, AKKOR FOLYTATNÁM...
csatlakozom az előttem szólóhoz
a kérdések topikban lpetri 260.000 ft-ot írt az átalakítás költségéről
nos, ez a rendszer (landirenzo omegas) a gazauto.hu szerint a hengerenkénti befecskendezéses, korszerű motorokhoz van, az mk1 és az mk2 nem ilyenek, alacsonyabbnak kell lenni az árnak.
Szerintetek?
üdv
Rob!
 
Szerintem is hengerenkénti a mondi de nem a hengerenkénti és a központi injektoros mocik közt van árban nagy külömbség hanem a karbisok olcsók nagyon!
Autogáz.hu
Nah itt 200e-ért hirdetik a hengerenkéntis átalakítását!!!
Megjegyzem: gázt soha, soha soha!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2005.09.14 szerda, 16:46:00 »

Rob!
 
Szerintem is hengerenkénti a mondi de nem a hengerenkénti és a központi injektoros mocik közt van árban nagy külömbség hanem a karbisok olcsók nagyon!
Autogáz.hu
Nah itt 200e-ért hirdetik a hengerenkéntis átalakítását!!!
Megjegyzem: gázt soha, soha soha!!!!!
Miért ?
 
Ja Lpetri, mégis csak igazam volt a tartállyal kapcsolatban... illetve nem ... öööö . Na 58 literes a tartály, 46.5 liter megy bele.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2005.09.14 szerda, 17:31:00 »

a legviccesebb pedig az, hogy majdnem egyoldalas volt a hozzászólásom...nem igaz, csak vicc
kb. az volt, hogy az nem jó, hogy a gázt simán bevezetjük a pillangószelep elé, mert a mondinál a redős gumihurkában felgyülemlő gáz felrobbanva tönkreteszi a MAF-ot
tehát marad a 260 pénz, nekem soha nem térülne meg (4.000km/év), mert a mondikámat kizárólag szeretetből és élvezetből tartom
üdv
Ez hülyeség... Azért van a visszarobbanásgátló szelep, hogy oda távozzon a túlnyomás. Nekem a pillangószelep elé van bevezetve a gáz és négy éve kutya baja a MAFnak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2005.09.14 szerda, 17:34:00 »

Miért ?
 
Ja Lpetri, mégis csak igazam volt a tartállyal kapcsolatban... illetve nem ... öööö . Na 58 literes a tartály, 46.5 liter megy bele.
Nemtom!!
Lehet, hogy túl régimódi vagyok!!!
Nekem az autó BENZINES vag esetleg Diesel.
Yobb esetekben alkoholos de a gáz nekem nem gyere be!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2005.09.14 szerda, 17:35:00 »

Nemtom!!
Lehet, hogy túl régimódi vagyok!!!
Nekem az autó BENZINES vag esetleg Diesel.
Yobb esetekben alkoholos de a gáz nekem nem gyere be!
17 évesen régimódi !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2005.09.14 szerda, 17:38:00 »

Nemtom!!
Lehet, hogy túl régimódi vagyok!!!
Nekem az autó BENZINES vag esetleg Diesel.
Yobb esetekben alkoholos de a gáz nekem nem gyere be!
mert nem te fizeted a tankolást:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2005.09.14 szerda, 17:39:00 »

17 évesen régimódi !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2005.09.14 szerda, 17:41:00 »

mert nem te fizeted a tankolást:)
Előfordulhat!!!
De szerintem inkább biciglizek és áttörölgetem a mondit!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2005.09.14 szerda, 21:06:00 »

Miért ?
 
Ja Lpetri, mégis csak igazam volt a tartállyal kapcsolatban... illetve nem ... öööö . Na 58 literes a tartály, 46.5 liter megy bele.
Na ez jó hír!
Le tudnád fotózni a csomagtartót, úgy hogy lássuk, hogy nézz ki a tartály, a szivacs és a csomagtartó aljának borítása?  
 
Nincsennek nagy kéréseim!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2005.09.14 szerda, 22:05:00 »

Na ez jó hír!
Le tudnád fotózni a csomagtartót, úgy hogy lássuk, hogy nézz ki a tartály, a szivacs és a csomagtartó aljának borítása?  
 
Nincsennek nagy kéréseim!
Ok. Holnap szerintem lefényképezek mindent, és felrakom ha tudom. Ja .. a motor fedőburkolatát nem lehet visszatenni a helyére az injektor miatt... (asszem ezt még nem mondtam) Nekem végül is baromira mindegy, úgysem nyitogatom sűrűn a motorháztetőt...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36314


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2005.09.14 szerda, 22:50:00 »

Ok. Holnap szerintem lefényképezek mindent, és felrakom ha tudom. Ja .. a motor fedőburkolatát nem lehet visszatenni a helyére az injektor miatt... (asszem ezt még nem mondtam) Nekem végül is baromira mindegy, úgysem nyitogatom sűrűn a motorháztetőt...
parrre,
 
milyen burkolatod van, mi van ráírva? Fényképezd már le azt is, lehet kell! Smiley))
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2005.09.14 szerda, 22:56:00 »

parrre,
 
milyen burkolatod van, mi van ráírva? Fényképezd már le azt is, lehet kell! Smiley))
Az van ráírva hogy : FORD DuraTec 1.8 HE.  
De lehet hogy holnap átalakítom hogy ráférjen. Akkor már csak az lesz rafta hogy : F   ec    HI  Smiley)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36314


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2005.09.14 szerda, 23:01:00 »

Az van ráírva hogy : FORD DuraTec 1.8 HE.  
De lehet hogy holnap átalakítom hogy ráférjen. Akkor már csak az lesz rafta hogy : F   ec    HI  Smiley)
parrre,
 
ok, de ha nem megy sehogy rá, és nem kell, engem lehet olcsón érdekelne. Smiley))
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2005.09.14 szerda, 23:09:00 »

parrre,
 
ok, de ha nem megy sehogy rá, és nem kell, engem lehet olcsón érdekelne. Smiley))
Ilyenre vágysz?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2005.09.14 szerda, 23:25:00 »

Hallottátok a nagy hírt? Autoklub beperli a molt(kisbetű szándékos).Ugyanis mol a csövön kapott olajat úgy számolja mintha vasúton jönne, így literenként 70huf extra profit képződik. Autoklub és szerintem is ez jogellenes. Ezek shopatnak minket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2005.09.14 szerda, 23:27:00 »

Igen! Szerinted mennyiböl jönne ki szálítással?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2005.09.14 szerda, 23:51:00 »

Igen! Szerinted mennyiböl jönne ki szálítással?
Töröld ki a nyomokat gyorsan! utalás 11€ küldés kb 25€ + amit rászánsz a licitre. Hétvége necces sokan nézik ebayt, de lehet szerencse is belőle. Mailbe írd meg mit ér meg lelicitálom ha komolyan gondolod
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1627


...


E-mail
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2005.09.15 csütörtök, 07:44:00 »

Hát, ha te 5,5 l/100 km gázfogyasztást kihozol a benzinmotorból, akkor jól számolsz.
 
Merthogy 56 tankolás x 44 liter = 2464 liter gáz / 450 = 5,5 l / 100 km.
 
A duplája  a reális, 20 ekm környékén van a megtérülés.
Hát igen. Ott a pont Angelnél és Nálad. Újranézve a Kérdések #9984-edet, elkalibráltam a 38litert az mk1-em 62literes tankjával...
Megtérülés kb 20ekm.
Miért nem szerelteti be mindenki?
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2005.09.15 csütörtök, 07:58:00 »

Hát igen. Ott a pont Angelnél és Nálad. Újranézve a Kérdések #9984-edet, elkalibráltam a 38litert az mk1-em 62literes tankjával...
Megtérülés kb 20ekm.
Miért nem szerelteti be mindenki?
mert nem szimpatikus nekik, mert sok 200.000 Ft, mert biztos emelni fogják az árát (ezért csökkentették most egy-két kútnál 4 Ft-al:), mert nagy a tartály, mert elcsúfítja a betöltőnyílás a lökhárítót, mert "ha egyszer benzinre tervezték a motort, akkor annak az a jó", meg ilyesmi:)) Egyszer össze kéne gyüjtenem, hogy kinek mi baja is a gázzal, már annyiszor végighallgattam:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2005.09.15 csütörtök, 09:36:00 »

Hallottátok a nagy hírt? Autoklub beperli a molt(kisbetű szándékos).Ugyanis mol a csövön kapott olajat úgy számolja mintha vasúton jönne, így literenként 70huf extra profit képződik. Autoklub és szerintem is ez jogellenes. Ezek shopatnak minket.
Kb. 2 éve már az autóklub csinált próbapert és azt meg is nyerték a mol ellen (tisztességtelen piaci magatartás).  
info
Szerintem se ártana egy kicsit megszorongatni őket, bár túl nagy emeberek ülnek ott sajna ..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2005.09.15 csütörtök, 09:56:00 »

Kb. 2 éve már az autóklub csinált próbapert és azt meg is nyerték a mol ellen (tisztességtelen piaci magatartás).  
info
Szerintem se ártana egy kicsit megszorongatni őket, bár túl nagy emeberek ülnek ott sajna ..
Nem vagyok autoklubtag, de nagyon szurkolok nekik. Jó volna valamit lépni az árak kérdésében. Sajna nagy reményt nem lehet hzzá fűzni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2005.09.15 csütörtök, 09:58:00 »

Kb. 2 éve már az autóklub csinált próbapert és azt meg is nyerték a mol ellen (tisztességtelen piaci magatartás).  
info
Szerintem se ártana egy kicsit megszorongatni őket, bár túl nagy emeberek ülnek ott sajna ..
Azért biztos ami biztos, ha tankolni kell mennem elkerülöm a töltőállomásaikat. Nehogy már az én pénzemből finanszírozzák a ropit amit a shopban árulnak.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36314


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2005.09.15 csütörtök, 10:14:00 »

Töröld ki a nyomokat gyorsan! utalás 11€ küldés kb 25€ + amit rászánsz a licitre. Hétvége necces sokan nézik ebayt, de lehet szerencse is belőle. Mailbe írd meg mit ér meg lelicitálom ha komolyan gondolod
Akárhogy is számolom, ha sikerül megnyerni, akkor is 9K felett vagyok. Annyira én se sűrűn nyitogatom a motort. Smiley))
De azért köszi!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22053


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2005.09.15 csütörtök, 14:08:00 »

Szerintem itt keveredik a hengerenkénti befecskendezés és a közvetlen befecskendezés . A közvetlen befecskendezés ( a fordnál pl az 1.8 SCI ) esetében közvetlenül az égéstérbe megy az üzemanyag. A többinél (MKI, II, III összes befecskendezéses motorja) pedig a szívócsonkba.
Sztem mi nem keverünk semmit...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg: '99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
            '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
           
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio:) "a m
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22053


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2005.09.15 csütörtök, 14:09:00 »

mert nem szimpatikus nekik, mert sok 200.000 Ft, mert biztos emelni fogják az árát (ezért csökkentették most egy-két kútnál 4 Ft-al:), mert nagy a tartály, mert elcsúfítja a betöltőnyílás a lökhárítót, mert "ha egyszer benzinre tervezték a motort, akkor annak az a jó", meg ilyesmi:)) Egyszer össze kéne gyüjtenem, hogy kinek mi baja is a gázzal, már annyiszor végighallgattam:)
És elfogadható érvet hallottál már? Sztem nincs...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg: '99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
            '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
           
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio:) "a m
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22053


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2005.09.15 csütörtök, 14:09:00 »

Nemtom!!
Lehet, hogy túl régimódi vagyok!!!
Nekem az autó BENZINES vag esetleg Diesel.
Yobb esetekben alkoholos de a gáz nekem nem gyere be!
Nekem meg van jogsim!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg: '99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
            '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
           
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio:) "a m
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2005.09.15 csütörtök, 14:13:00 »

Nekem meg van jogsim!
Joe!
 
Ez gonosz volt!
A tied is gázos?Huh??
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22053


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2005.09.15 csütörtök, 14:21:00 »

Joe!
 
Ez gonosz volt!
A tied is gázos?Huh??

 
Nem! Csak nem látom hátrányát Viki2 elmondása, tapasztalata alapján, és nem igen hiszem, hogy akinek csak elméleti tudása van ezzel szemben, az többet tudhat ellene(ezt most nem csak rád értettem!)...
 
Egyébként ne sértésnek vedd!!!!!!!!!
 
Múltkor amikor kijelentetted, hogy suzuki soha, az sem lehetett vmi megalapozott. Én már több mint 80ekm-t mentem Suzukival, és bár nem túl biztonságos, de tud egy ilyen kis hörcsög élményautózást nyújtani hidd el! Én ide sorolnám a tuningos kérdéseket is. Ott is van némi tapasztalat hiányos megjegyzés, ami nálam ki is derült, hogy csak rossz infók voltak, de mégis lett eredménye.
 
Nem ebbe a topicba való, de ha egy kis tuningról akartok olvasni, akkor menjetek a kérdések topic elejére, és olvassátok végig Szaby, és Koris ismerkedését. Majdnem elérzékenyültem a múlton.:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg: '99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
            '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
           
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio:) "a m
Vendég
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2005.09.15 csütörtök, 14:35:00 »


 
Nem! Csak nem látom hátrányát Viki2 elmondása, tapasztalata alapján, és nem igen hiszem, hogy akinek csak elméleti tudása van ezzel szemben, az többet tudhat ellene(ezt most nem csak rád értettem!)...
 
Egyébként ne sértésnek vedd!!!!!!!!!
 
Múltkor amikor kijelentetted, hogy suzuki soha, az sem lehetett vmi megalapozott. Én már több mint 80ekm-t mentem Suzukival, és bár nem túl biztonságos, de tud egy ilyen kis hörcsög élményautózást nyújtani hidd el! Én ide sorolnám a tuningos kérdéseket is. Ott is van némi tapasztalat hiányos megjegyzés, ami nálam ki is derült, hogy csak rossz infók voltak, de mégis lett eredménye.
 
Nem ebbe a topicba való, de ha egy kis tuningról akartok olvasni, akkor menjetek a kérdések topic elejére, és olvassátok végig Szaby, és Koris ismerkedését. Majdnem elérzékenyültem a múlton.:-)))
Joe!
 
Nem 5 percig ültem szuzukiba miután ezt ki mertem jelenteni!!!
Abban teljesen igazad van, hogy lehet vele élményautózni, abban is volt részem nem is egyszer a haverom szuziával.
De amikor tréleren behoztak egy Nagy Mergáról lepattant szuzit(nem a swift volt a hibás) amiben kettőböl csak ketten haltak + akkor úgy gondoltam, hogy NEKEM nem KELL szuzuki!!!!(a merciből kiszáltak)
 
Tuning: Szerintem én nem adtam senkinek semmilyen tanácsot tuning ügyben mert semmit nem tudok róla.......(Én is Szabytól szoktam kérdezni)
 
Nekem meg van jogsim!--> Ezt meg nem vettem sértésnek de nem tudok smilet beszúrni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2005.09.15 csütörtök, 14:36:00 »


 
Nem! Csak nem látom hátrányát Viki2 elmondása, tapasztalata alapján, és nem igen hiszem, hogy akinek csak elméleti tudása van ezzel szemben, az többet tudhat ellene(ezt most nem csak rád értettem!)...
 
Egyébként ne sértésnek vedd!!!!!!!!!
 
Múltkor amikor kijelentetted, hogy suzuki soha, az sem lehetett vmi megalapozott. Én már több mint 80ekm-t mentem Suzukival, és bár nem túl biztonságos, de tud egy ilyen kis hörcsög élményautózást nyújtani hidd el! Én ide sorolnám a tuningos kérdéseket is. Ott is van némi tapasztalat hiányos megjegyzés, ami nálam ki is derült, hogy csak rossz infók voltak, de mégis lett eredménye.
 
Nem ebbe a topicba való, de ha egy kis tuningról akartok olvasni, akkor menjetek a kérdések topic elejére, és olvassátok végig Szaby, és Koris ismerkedését. Majdnem elérzékenyültem a múlton.:-)))
Yah és gázos autóban csak 1x ültem de nem tapasztaltam én sem semmi rosszat csak kívülről a szagát és engem ez is zavar!
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 28   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.