Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:49:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1501725 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3900 Dátum: 2018.02.09 péntek, 18:26:43 »

Olyan, mintha az ablaktörlő gumija alatt ott maradna egy nagyon finom vízréteg. Nem foltokban, szinte egyenletesen, illetve csak foltokban töröl szárazra. Méretre tudsz megerősítést adni?
esőérzékelővel 750 és 650mm
esőérzékelő nélkül 750 és 700mm
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #3901 Dátum: 2018.02.10 szombat, 08:24:26 »

esőérzékelővel 750 és 650mm
esőérzékelő nélkül 750 és 700mm

Pont ez a gondom, a kezelési kézikönyv szerint pont fordítva kell
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.10 szombat, 08:27:18 írta Filewalker » Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #3902 Dátum: 2018.02.10 szombat, 11:31:04 »

Pont ez a gondom, a kezelési kézikönyv szerint pont fordítva kell
[img width=431 height=600]http://www.***/images/hdd1/2018/02/10/327ablakt_rl_.jpg[/im]
mekkora van fent most?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #3903 Dátum: 2018.02.10 szombat, 11:59:38 »

mekkora van fent most?

750/650-es van fent, gyári Ford. Viszont az feltűnt csütörtökön az autópályán, hogy indokolatlanul sokat ment automata állásban. Logikus is lenne, hogy az automata ablaktörlőhöz kell a hosszabb lapát, megnéztem és a vezető oldali törli az érzékelőt. Azt nem tudom hogy ha jobbra 650-es helyett 700-as kerül, az is eléri-e, de gondolom igen és ezért kell esőérzékelős ablaktörlőhöz hosszabb lapát.
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3904 Dátum: 2018.02.10 szombat, 16:30:11 »

750/650-es van fent, gyári Ford. Viszont az feltűnt csütörtökön az autópályán, hogy indokolatlanul sokat ment automata állásban. Logikus is lenne, hogy az automata ablaktörlőhöz kell a hosszabb lapát, megnéztem és a vezető oldali törli az érzékelőt. Azt nem tudom hogy ha jobbra 650-es helyett 700-as kerül, az is eléri-e, de gondolom igen és ezért kell esőérzékelős ablaktörlőhöz hosszabb lapát.
nekem 750/650 gyárilag és esőérzékelős

Hozzáteszem bukik a logika,ugyanis az esőérzékelőt nem az anyósoldali törli,hanem a driver oldali,ami ugye mindkét esetben 750mm.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3905 Dátum: 2018.02.10 szombat, 19:16:22 »

nekem 750/650 gyárilag és esőérzékelős

Hozzáteszem bukik a logika,ugyanis az esőérzékelőt nem az anyósoldali törli,hanem a driver oldali,ami ugye mindkét esetben 750mm.
Vagy nem.  Wink Szaladj ki, nézd meg.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3906 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 09:54:30 »

Vagy nem.  Wink Szaladj ki, nézd meg.
megnéztem.lefotózzam? Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #3907 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 11:19:54 »

megnéztem.lefotózzam? Wink

Akkor mi a logika abban, hogy az esőérzékelős ablaktörlőhöz más hosszúságú lapát kell az anyósülésre? Tényleg nem tudom, kérdezem.
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3908 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 11:23:51 »

Akkor mi a logika abban, hogy az esőérzékelős ablaktörlőhöz más hosszúságú lapát kell az anyósülésre? Tényleg nem tudom, kérdezem.
ha tudnám,már mondtam volna. nyes

Az anyós oldali lapát 650,és kb 8cm-el csap el az érzékelőtől jobbra.Szóval ha a 700as lenne az amelyiknek a szenzort kellene letörölnie, akkor is 2-3cm-el csapna el jobbra az érzékelőtől.Full a vezető felöli lapát törli kizárólag a szenzort.

Te ezt már ellenőrizted?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3909 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 18:21:10 »

megnéztem.lefotózzam? Wink
Ja, S-max. Akkor lehet.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #3910 Dátum: 2018.02.13 kedd, 13:05:18 »

ha tudnám,már mondtam volna. nyes

Az anyós oldali lapát 650,és kb 8cm-el csap el az érzékelőtől jobbra.Szóval ha a 700as lenne az amelyiknek a szenzort kellene letörölnie, akkor is 2-3cm-el csapna el jobbra az érzékelőtől.Full a vezető felöli lapát törli kizárólag a szenzort.

Te ezt már ellenőrizted?


Na vettem a fáradságot, és megnéztem. A logika a következő: szerintem azért kell rövidebb anyósülés felőli lapát, mert ha 700 mm-es lapát kerülne oda, akkor sem érné el az esőérzékelőt, de nagy eséllyel pont rátolná a letörölt vizet, nem tudom mennyire látszik, mutatom:

« Utoljára szerkesztve: 2018.02.13 kedd, 13:06:52 írta Filewalker » Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3911 Dátum: 2018.02.13 kedd, 15:05:21 »

Na vettem a fáradságot, és megnéztem. A logika a következő: szerintem azért kell rövidebb anyósülés felőli lapát, mert ha 700 mm-es lapát kerülne oda, akkor sem érné el az esőérzékelőt, de nagy eséllyel pont rátolná a letörölt vizet, nem tudom mennyire látszik, mutatom:
Szép megfejtés, csakhogy pont az esőérzékelőshöz írja a hosszabb lapátot.  wave
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3912 Dátum: 2018.02.13 kedd, 15:11:31 »

Szép megfejtés, csakhogy pont az esőérzékelőshöz írja a hosszabb lapátot.  wave

A Ford kiskönyv, illetve az ecat pont a rövidebbet.  hehe
űEgyébként szerintem azért logikus a rövidebb, mert a hosszabb vége több vizet csap az érzékelő részhez, amit így becsapna...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3913 Dátum: 2018.02.13 kedd, 15:16:00 »

A Ford kiskönyv, illetve az ecat pont a rövidebbet.  hehe
űEgyébként szerintem azért logikus a rövidebb, mert a hosszabb vége több vizet csap az érzékelő részhez, amit így becsapna...

Ha pedig normális módon lennének, akkor nem csapkodnák egymást a lapátok  eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3914 Dátum: 2018.02.13 kedd, 15:17:25 »

Ha pedig normális módon lennének, akkor nem csapkodnák egymást a lapátok  eplus2

Hát ezt emgoldást nem értem. Ha gyorsan töröl, vissza sem megy rendesen a helyére.
 nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3915 Dátum: 2018.02.13 kedd, 15:34:39 »

Hát ezt emgoldást nem értem. Ha gyorsan töröl, vissza sem megy rendesen a helyére.
 nyes

Úgy értem, hogy normálisan mint a legtöbb egyéb autón. Egyirányba.
A focus is ilyen, sőt, ha szakaszosan töröl, akkor megáll, majd egy kicsit lejjebb megy.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3916 Dátum: 2018.02.13 kedd, 17:03:18 »

Na vettem a fáradságot, és megnéztem. A logika a következő: szerintem azért kell rövidebb anyósülés felőli lapát, mert ha 700 mm-es lapát kerülne oda, akkor sem érné el az esőérzékelőt, de nagy eséllyel pont rátolná a letörölt vizet, nem tudom mennyire látszik, mutatom:

[img width=676 height=600]http://www.***/images/hdd1/2018/02/13/156kicsilap_t.jpg
nos.akkor mégis

esőérzékelővel 750 és 650mm
esőérzékelő nélkül 750 és 700mm
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3917 Dátum: 2018.02.13 kedd, 17:04:21 »

Úgy értem, hogy normálisan mint a legtöbb egyéb autón. Egyirányba.
A focus is ilyen, sőt, ha szakaszosan töröl, akkor megáll, majd egy kicsit lejjebb megy.
ez viszont mercis.Szerintem tök jó ez így. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #3918 Dátum: 2018.02.13 kedd, 18:08:40 »

Szép megfejtés, csakhogy pont az esőérzékelőshöz írja a hosszabb lapátot.  wave
A lenti fotón pont fordítva mutatja a kézikönyv, de megértettem, hogy az a rossz. Valószínűleg a tervezési hibát rövidebb lapáttal oldották meg.
Ígérem, többet nem vauzok bele.  worship
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #3919 Dátum: 2018.02.14 szerda, 17:45:53 »

ez viszont mercis.Szerintem tök jó ez így. vigyor3

Alf, te milyen lapátot használsz? Ma is esett a pályán, alig láttam valamit a gyárival. Előtte Valeo volt, na az sem volt sokkal jobb...
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3920 Dátum: 2018.02.14 szerda, 18:21:52 »

Alf, te milyen lapátot használsz? Ma is esett a pályán, alig láttam valamit a gyárival. Előtte Valeo volt, na az sem volt sokkal jobb...
a Kauffernél vettem ilyen aero vackot.1500ft volt a 750-es,és öccázé vettem a kommersz 650est.
Ez is 2 évig bírja,meg a 13 e Ft-os Bosch is. Hátra meg alin vettem,mert csak karral együtt van.Az meg 7eur volt.
Amúgy ha esik,sose 150nél többet,mert elfújja a menetszél az ablakról a kapátokat.Olyan 120-130kürül még gond nélkül törölnek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #3921 Dátum: 2018.02.16 péntek, 19:19:16 »

Sziasztok!

Hetek óta már ezt csinálja minden nap, reggeli indulás KB; 2-3 km után, ESP jelet kirakja, letilt, 1500-as fordulattól nem engedi fentebb, gyújtás le, vissza, utána már nem csinálja többet, 40 km-ert megyek.
Munkából hazafelé ugyan ez.
Map-ot kitisztítottam, szelepházat levettem átmostam. vezetékeket, csatlakozókat  átnéztem.
MAP      98.0 kPa    Csővezeték abszolút nyomásérzékelője
BARO   99.3 kPa   Légnyomás

Valakinek, valami ötlet?







« Utoljára szerkesztve: 2018.02.16 péntek, 20:15:53 írta atala » Naplózva

2007/2.0 TDCI \ S-max
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3922 Dátum: 2018.02.16 péntek, 20:35:59 »

Sziasztok!

Hetek óta már ezt csinálja minden nap, reggeli indulás KB; 2-3 km után, ESP jelet kirakja, letilt, 1500-as fordulattól nem engedi fentebb, gyújtás le, vissza, utána már nem csinálja többet, 40 km-ert megyek.
Munkából hazafelé ugyan ez.
Map-ot kitisztítottam, szelepházat levettem átmostam. vezetékeket, csatlakozókat  átnéztem.
MAP      98.0 kPa    Csővezeték abszolút nyomásérzékelője
BARO   99.3 kPa   Légnyomás

Valakinek, valami ötlet?



[img width=800 height=422]http://keptarhely.eu/download.php?file=20180216v00n8v5y.png

[img width=800 height=422]http://keptarhely.eu/download.php?file=20180216v00n9tniy.png

[img width=800 height=422]http://keptarhely.eu/download.php?file=20180216v00nft0i6.png
Gyanítom, hogy lukas valamelyik turbócsöved.Mérj menet közben MAP értéket.Ez alapjárati,gyakolratilag a légköri nyomás.
Az ABS hiba kommunikációs hiba.Talán nem az a fő gond.Vészüzemre áll a verda a turbónyomás miatt.

De a "beavatkozó megszorult" is támpont.A turbó elektronika dob vészüzemre, ha megszorultak a lapátok a turbóban a sok koromtól.
Akkor viszont ajánlatos a turbót levenni,és kitisztítani.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.16 péntek, 20:39:47 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #3923 Dátum: 2018.02.16 péntek, 21:08:42 »

Gyanítom, hogy lukas valamelyik turbócsöved.Mérj menet közben MAP értéket.Ez alapjárati,gyakolratilag a légköri nyomás.
Az ABS hiba kommunikációs hiba.Talán nem az a fő gond.Vészüzemre áll a verda a turbónyomás miatt.

De a "beavatkozó megszorult" is támpont.A turbó elektronika dob vészüzemre, ha megszorultak a lapátok a turbóban a sok koromtól.
Akkor viszont ajánlatos a turbót levenni,és kitisztítani.

Néztem menetközben is;   MAP   110.0 kPa   Csővezeték abszolút nyomásérzékelője
                                       RPM   1914 ford/perc   Motor fordulatszám percenként

A csöveket átnéztük, nem ereszt sehol.

" megszorultak a lapátok a turbóban” miért csak egyszer? Mert utána akár hogy hajtom, vagy lassan megyek, már nem szorul meg!
De ha nem lesz egyszerűbb megoldás,  valószínűleg ez lesz a következő művelet.

Köszi a választ!


Naplózva

2007/2.0 TDCI \ S-max
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3924 Dátum: 2018.02.16 péntek, 21:57:15 »

Néztem menetközben is;   MAP   110.0 kPa   Csővezeték abszolút nyomásérzékelője
                                       RPM   1914 ford/perc   Motor fordulatszám percenként

A csöveket átnéztük, nem ereszt sehol.

" megszorultak a lapátok a turbóban” miért csak egyszer? Mert utána akár hogy hajtom, vagy lassan megyek, már nem szorul meg!
De ha nem lesz egyszerűbb megoldás,  valószínűleg ez lesz a következő művelet.

Köszi a választ!



azon a fordulaton 250.0 kpa kellene legyen 3ikban.
Szoval vagy nem jol mérsz vagy nincs turbonyomasod.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.17 szombat, 17:51:38 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #3925 Dátum: 2018.02.17 szombat, 16:01:33 »

Valószínűleg nem úgy mértem, ahogy kellet volna, ezek az adatok is csak úgy menet közben készültek.


Naplózva

2007/2.0 TDCI \ S-max
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3926 Dátum: 2018.02.17 szombat, 17:55:26 »

Valószínűleg nem úgy mértem, ahogy kellet volna, ezek az adatok is csak úgy menet közben készültek.
[img width=800 height=422]http://keptarhely.eu/download.php?file=20180217v00nxm30w.pn
ez így oké.van turbónyomásod.

valszeg a turbó elektronika hibája okozhatja.Az abban lévő fogaskerék kopása is csinálhat ilyen hibát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #3927 Dátum: 2018.02.17 szombat, 18:28:08 »

Másik topikból:
...olyan autót keresnék (nem magamnak), amiben a hátsó sorban van 3 teljes értékű ülés. A cél az lenne, hogy ha szükség lenne rá, akkor 2 gyerekülés és egy ülésmagasító beférjen egymás mellé...
Úgy néz ki, hogy a leendő vásárlók Smax felé hajlanak. Ebből a változatosság kedvéért találtak egy ilyet (és pont ennyi infóm is van a kinézett autóról jelenleg):
-2006-os gyártmány (ha minden igaz, ez még dpf mentes)
-1753 cm3, dízel
-92 kW, 125 Le
Ez a fajta motor mennyire problémás fajta?
Én mondtam, hogy egy ekkora súlyú autóhoz jobban jönne a 2 literes motor, de hát nem én döntök.
Köszönöm a válaszokat.
Azt az információt kaptam (köszönet érte), hogy G_B-nek ilyen autója van. Tudnál segíteni az információgyűjtésben? Természetesen ha másnak is van tapasztalata, szívesen venném, ha megosztaná. Köszönöm.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
atala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #3928 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 15:09:26 »

ez így oké.van turbónyomásod.

valszeg a turbó elektronika hibája okozhatja.Az abban lévő fogaskerék kopása is csinálhat ilyen hibát.

És ezt meglehet tudni valahogy, vagy csak úgy lehet kideríteni ha, szétszedik az elektronikát?
Naplózva

2007/2.0 TDCI \ S-max
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3929 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 15:46:16 »

És ezt meglehet tudni valahogy, vagy csak úgy lehet kideríteni ha, szétszedik az elektronikát?
szétkell szedni.akkor meglehetcsekkolni, hogy a lapátok nem szorulnak-e a turbóban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
atala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #3930 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 16:03:11 »

szétkell szedni.akkor meglehetcsekkolni, hogy a lapátok nem szorulnak-e a turbóban.

Értem, kőszi.
Naplózva

2007/2.0 TDCI \ S-max
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #3931 Dátum: 2018.02.19 hétfő, 08:54:24 »

Másik topikból:Úgy néz ki, hogy a leendő vásárlók Smax felé hajlanak. Ebből a változatosság kedvéért találtak egy ilyet (és pont ennyi infóm is van a kinézett autóról jelenleg):
-2006-os gyártmány (ha minden igaz, ez még dpf mentes)
-1753 cm3, dízel
-92 kW, 125 Le
Ez a fajta motor mennyire problémás fajta?
Én mondtam, hogy egy ekkora súlyú autóhoz jobban jönne a 2 literes motor, de hát nem én döntök.
Köszönöm a válaszokat.
Azt az információt kaptam (köszönet érte), hogy G_B-nek ilyen autója van. Tudnál segíteni az információgyűjtésben? Természetesen ha másnak is van tapasztalata, szívesen venném, ha megosztaná. Köszönöm.
én még a vásárlás előtt próbáltam egy 2.0-t is, de annyira attól sem voltam elájulva (az mondjuk állapotra lényegesen gyengébb volt, mint az enyém). ezt ismerőstől vettük, nem volt semmi baja, így mertük megvenni az 1.8-at.
dpf nincs. ötös váltóval állítólag nagyon döglött, a hatossal szerintem élhető.
1800 fordulat alatt nagyon döglött, ott megugrik, ettől olyan mintha erős lenne  Grin
az egr miatt bele kellett nyúlni az sw-be, így "egy kosszal" tereltünk bele néhány (~15-20) lovat is.
azóta városban finomabban lehet menni vele, mert 1800-as fordulat alatt kevésbé döglött.
fogyasztás: használatfüggő, de nem hiszem, hogy kevesebbet enne, mint a 2.0 vagy a 2.2.
nekem 7.3 és 9.1 között, használattól és időjárástól függő (városon kívül 120, pályán 150). s-max sose lesz fogyasztás bajnok - városba nehéz, pályára meg nagy.
az enyémben ~120e km van, de azok valószínűleg a rosszabbik fajtából (sok kis út), emiatt a lendkeréknek már van hangja, de a kuplung még nem akar csúszni, így nem kapkodok a cserével.
tavaly cserélnem kellett két injektort (siemens) és négy izzítógyertyát. a kormánymű szívat most: kormánymű felújítva, cső, tartály, szivattyú cserélve, de még mindig nem az igazi  falbav falbav
most hirtelen ennyi jutott eszembe integet2

engem a szívem visszahúz a benzines autók felé. ha a gyerkőcöt a távolabbi oviba veszik fel, akkor lehet váltok
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.19 hétfő, 08:55:58 írta G_B » Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #3932 Dátum: 2018.02.19 hétfő, 20:20:12 »

...
Köszönöm a választ, továbbítom az illetékesnek Smiley.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
BoZen
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176


WWW
« Új hozzászólás #3933 Dátum: 2018.02.20 kedd, 19:21:08 »

Sziasztok,

Valaki már találkozott olyan jelenséggel, hogy 2012-es S-MAX-on a jobb oldali tükör (kedvétől függően) hol kinyílik, hol nem. Az autó bezárásakor mind a kettő becsukódik. A bal oldalon hibamentesen működik.
Nincs motor erőlködő hangja, ha nyitja akkor akadás nélkül. Néha olyat csinál, hogy ha a belső gombbal becsukom a balt is akkor kinyílik a jobb is utána. Van, hogy csak 2-3-ikra, van hogy 10-ikre sem. Aztán "meglökdösöm" és működik rendesen...  Huh?
Fújjam be WD40-nel? Cheesy
Naplózva

Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #3934 Dátum: 2018.02.23 péntek, 10:21:30 »

Tegnap este megállt a jószág, kikanyarodtam egy mellékutcából pörgő kerékkel, aztán már nem gyorsult az autó, megálltam, leállítottam, 1 perc múlva vissza, majd ugyanezt még1x. Ezután kigyulladt az Engine Malfunction felirat - és magához tért az autó, haza tudtam menni vele. Ma reggel már nem tudtam elindulni dolgozni, mert nem vette fel ismét a fordulatszámot, de a lámpa nem világított, hogy motorhiba...

===PCM DTC P00BC:64-27===
Code: P00BC - Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance - Air Flow Too Low

Additional Fault Symptom:
 - Signal Plausibility Failure

Status:
 - DTC Present at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Powertrain Control Module

===END PCM DTC P00BC:64-27===

===OBDII DTC P00BC-P===
Code: P00BC - Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance - Air Flow Too Low

Status:
 - Pending - mailfunction is expected to be confirmed

Module: On Board Diagnostic II

===END OBDII DTC P00BC-P===

===BCMii DTC C1D22:49-28===
Code: C1D22 - Steering Wheel Switch Right Module

Additional Fault Symptom:
 - Internal Electronic Failure

Status:
 - DTC Maturing - Intermittent at Time of Request
 - Malfunction Indicator Lamp is Off for this DTC

Module: Body Control Module

===END BCMii DTC C1D22:49-28===

Tudnátok irányt mutatni merre?
Naplózva
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #3935 Dátum: 2018.02.23 péntek, 17:00:52 »

Tegnap este megállt a jószág, kikanyarodtam egy mellékutcából pörgő kerékkel, aztán már nem gyorsult az autó, megálltam, leállítottam, 1 perc múlva vissza, majd ugyanezt még1x. Ezután kigyulladt az Engine Malfunction felirat - és magához tért az autó, haza tudtam menni vele. Ma reggel már nem tudtam elindulni dolgozni, mert nem vette fel ismét a fordulatszámot, de a lámpa nem világított, hogy motorhiba...

===PCM DTC P00BC:64-27===
Code: P00BC - Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance - Air Flow Too Low



Tudnátok irányt mutatni merre?
===OBDII DTC P00BC-P===
Code: P00BC - Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance - Air Flow Too Low





Igen! Vedd az irányt hozzáértő szerelő felé!

Helyileg merre vagy?
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.23 péntek, 18:56:47 írta alf® » Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3936 Dátum: 2018.02.23 péntek, 18:59:47 »

Tegnap este megállt a jószág, kikanyarodtam egy mellékutcából pörgő kerékkel, aztán már nem gyorsult az autó, megálltam, leállítottam, 1 perc múlva vissza, majd ugyanezt még1x. Ezután kigyulladt az Engine Malfunction felirat - és magához tért az autó, haza tudtam menni vele. Ma reggel már nem tudtam elindulni dolgozni, mert nem vette fel ismét a fordulatszámot, de a lámpa nem világított, hogy motorhiba...

===PCM DTC P00BC:64-27===
Code: P00BC - Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance - Air Flow Too Low


Tudnátok irányt mutatni merre?
Légszűrő mikor volt cserélve?

Esetleg a MAF kontakt hibája,és vagy lecsúszott a csati róla,vagy kiugrott a hirtelen induláskor az akku,és letarolt valamit a motortérben....
Felnyitottad már a motorháztetőt kicsit szemrevételezni? Vagy majdnem mindegy? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #3937 Dátum: 2018.02.23 péntek, 20:27:34 »

User error volt...
Ősszel cseréltem akksit, még itt is kérdeztem ezzel kapcsolatban - a légszűrő doboz kimenő csőcsonkján - igen nagy valószínűséggel - nem húztam meg a bilincset, tegnap este meg valószínű leesett, leugrott, most este mentem, hogy a MAF szenzort megtisztítom... járatom a motort - igen erős üzemanyag szag a kipufogógázban - meg valami furcsa hang, mintha kifújna valahol. Benéztem a motortérbe et voilá ott volt a probléma a szemem előtt... Mivel a MAF szenzor után esett le a cső - kevésnek érezte a levegő mennyiségét - ami így is volt.
Hüje voltam - bocsi...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3938 Dátum: 2018.02.23 péntek, 20:46:50 »

User error volt...
Ősszel cseréltem akksit, még itt is kérdeztem ezzel kapcsolatban - a légszűrő doboz kimenő csőcsonkján - igen nagy valószínűséggel - nem húztam meg a bilincset, tegnap este meg valószínű leesett, leugrott, most este mentem, hogy a MAF szenzort megtisztítom... járatom a motort - igen erős üzemanyag szag a kipufogógázban - meg valami furcsa hang, mintha kifújna valahol. Benéztem a motortérbe et voilá ott volt a probléma a szemem előtt... Mivel a MAF szenzor után esett le a cső - kevésnek érezte a levegő mennyiségét - ami így is volt.
Hüje voltam - bocsi...
eljen wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #3939 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 19:18:01 »

Sziasztok!

S-Max-os fész csoportban volt téma az ajtónál lévő gumikéder, nekem nincs ilyen, másnak sincs? Mi célt szolgál?

Erről van szó:

Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3940 Dátum: 2018.02.26 hétfő, 20:30:27 »

Sziasztok!

S-Max-os fész csoportban volt téma az ajtónál lévő gumikéder, nekem nincs ilyen, másnak sincs? Mi célt szolgál?

Erről van szó:

[http://www.***/images/hdd1/2018/02/26/25328337662_9772706724222.jpg

Mán hogyne lenne
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.26 hétfő, 20:30:55 írta alf® » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #3941 Dátum: 2018.02.27 kedd, 07:16:38 »

Mán hogyne lenne

Oszt mire jó?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #3942 Dátum: 2018.02.27 kedd, 08:09:03 »

...
1800 fordulat alatt nagyon döglött...
amikor hóban mindenki pörgő kerékkel indul el, akkor az egynyóccal simán el lehet indulni  vigyor3
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3943 Dátum: 2018.02.27 kedd, 08:29:04 »

amikor hóban mindenki pörgő kerékkel indul el, akkor az egynyóccal simán el lehet indulni  vigyor3
és ez az egyetlen erénye. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #3944 Dátum: 2018.02.27 kedd, 22:46:48 »

3.25M induló áras licites
2.0 Ecoboost 200LE 2012-es 116000km-rel banki visszavett Titanium-S eladó...
https://erstelicit.hu/index.php?page=auctions&spage=details&item=22049
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #3945 Dátum: 2018.02.28 szerda, 15:11:58 »

amikor hóban mindenki pörgő kerékkel indul el, akkor az egynyóccal simán el lehet indulni  vigyor3

Láttam egy 1.4 tdci (68 lovacska) Fiestát, annak sem pörgött el a kereke, illetve a láncos vezérlése sem ugrott át/nyúlt meg, mert az nincsen neki.  hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #3946 Dátum: 2018.02.28 szerda, 15:15:36 »

Láttam egy 1.4 tdci (68 lovacska) Fiestát, annak sem pörgött el a kereke, illetve a láncos vezérlése sem ugrott át/nyúlt meg, mert az nincsen neki.  hehe eplus2
de az utána sem megy  Tongue
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #3947 Dátum: 2018.03.10 szombat, 15:25:06 »

Újabb hiba keletkezett:

PCM DTC P1632:08-2F

Code P1632 - Smart Alternator Faults Sensor / Circuit
Aditional Fault Sympton: - Bus Signal/Message Failures
Module: Powertrain Control Module

************
Megmértem: járó motor esetén nincs töltés, 12,4V körül van a feszültség.
Kiszereltem akksit, generátoron 1db csatit találtam - az is egyerű, meg még pár csatit széthúztam-összedugtam... összeraktam, indítottam 14,6V van töltés .

Mentem egy 2 perces kis kört, mire hazaértem már világított az akksi piros hibalámpa, nincs töltés.

Nem egy 3 erű vezetéknek kellene a generátoron lenni, valami Smart Charge dologról olvastam a neten, de sajnos nem találtam több infót.

Mit tanácsoltok?

*******
Kicsit olvasgattam... ezen az én generátoromon 1db érintkezős LIN csatlakozó van, ez egy soros kommunikáció 20kbit körül.
A PCM-be megy a vezeték, ha jól sejtem ez a PCM a bal első kerék előtt leledzik az ablakmosó tartály mögött?Huh?

Na de abba melyik lábra megy, kicsengetném, van valamelyikőtöknek kapcsolási rajza ?

*******

Megmértem egy szkóppal és a csatin ott van a négyszög impulzus, rádugva a generátorra sincs töltés - ergo holnap egy Ford szervizben kezdek. Generátor csere, ha Ti mást nem mondtok. Valaki közületek nem dolgozik egy szervizben? Tudná vállani a javítást még a héten?


-------------- Szerviz infó
PCM szoftvert frissítettek - vagy a teljest nem is tudom -, generátor hiba eltűnt, azóta nem jött elő van töltés. DE

ABS indító modul ismeretlen (kb.) hiba jött elő, 20000,- használt modul...
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.12 hétfő, 17:33:48 írta blackbile » Naplózva
gerilege
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #3948 Dátum: 2018.03.20 kedd, 16:13:04 »

Július magassában eladó lesz az általam használt, leellenőrizhető magyar S-max Titanium 2014-es évjárat, automata, 163LE dízel, Midnight Sky szín, sok extrával az akkori bőkezű Titanium felszereltségen felül.
Ára még nincs, de biztosan nagyon versenyképes lesz a piacon. 85e-90e km körül lesz a futás teljesítménye, egy évig még lesz rajta garancia. Azért írom be most, hogy ha valaki ilyen korú automata dízel s-maxban gondolkodik, lehet érdemes lesz ezt megvárnia (jelen pillanatban 5 darab dízel automata 2014-es S-max van a hahu-n 140e km alatt.)

Keressetek privát üzenetben légyszi, ha tudtok valakit, akit érdekelhet, és elküldöm a paramétereket, a pontos felszereltséget és további részleteket, vagy itt is szívesen válaszolok, ha a fórumba elfér.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #3949 Dátum: 2018.03.20 kedd, 16:32:07 »

Július magassában eladó lesz az általam használt, leellenőrizhető magyar S-max Titanium 2014-es évjárat, automata, 163LE dízel, Midnight Sky szín, sok extrával az akkori bőkezű Titanium felszereltségen felül.
Ára még nincs, de biztosan nagyon versenyképes lesz a piacon. 85e-90e km körül lesz a futás teljesítménye, egy évig még lesz rajta garancia. Azért írom be most, hogy ha valaki ilyen korú automata dízel s-maxban gondolkodik, lehet érdemes lesz ezt megvárnia (jelen pillanatban 5 darab dízel automata 2014-es S-max van a hahu-n 140e km alatt.)

Keressetek privát üzenetben légyszi, ha tudtok valakit, akit érdekelhet, és elküldöm a paramétereket, a pontos felszereltséget és további részleteket, vagy itt is szívesen válaszolok, ha a fórumba elfér.
az ára mindenképpen érdekelne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.