Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:49:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1789759 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #650 Dátum:
2009.01.07 szerda, 20:05:39 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.07 szerda, 20:04:22
Mármint a tiedre. Ami jó is lenne mert benyáson még nem volt. Még egy önként jelentkező benyás hozzáférést sem tudtam zsákmányolni eddig
, pedig kíváncsi vagyok arra is.
Hat enis, hogy mit is tud ez a csodamasina...
Nah ha joszol radugjuk, ha nem joszol akkor teged dugunk meg ! Kedves vagyok ?
Naplózva
blah blah blah
Ifju Balázs
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #651 Dátum:
2009.01.07 szerda, 20:06:49 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.07 szerda, 20:04:22
Mármint a tiedre. Ami jó is lenne mert benyáson még nem volt. Még egy önként jelentkező benyás hozzáférést sem tudtam zsákmányolni eddig
, pedig kíváncsi vagyok arra is.
A tavaszi talin én is feláldozom magam a köz javáért.Szóval, ha mindketten ott leszünk, az én benyásomat méricskélheted nyugodtan.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #652 Dátum:
2009.01.07 szerda, 20:07:36 »
Idézetet írta: zacci - 2009.01.07 szerda, 20:05:39
Hat enis, hogy mit is tud ez a csodamasina...
Nah ha joszol radugjuk, ha nem joszol akkor
teged dugunk meg
! Kedves vagyok ?
ííííííííííííííííííííííííííí
A joszol ö-vel van ugye?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #653 Dátum:
2009.01.07 szerda, 20:16:20 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.07 szerda, 20:07:36
ííííííííííííííííííííííííííí
A joszol ö-vel van ugye?
jah
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #654 Dátum:
2009.01.07 szerda, 20:23:04 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.07 szerda, 20:04:22
Mármint a tiedre. Ami jó is lenne mert benyáson még nem volt. Még egy önként jelentkező benyás hozzáférést sem tudtam zsákmányolni eddig
, pedig kíváncsi vagyok arra is.
Igazabul nekemvalami olyan ware kene, ami megmondja, hogy a mert ertek miert annyi ? Megsugja az osszefuggeseket, ismeri a motorvezerles elvet es ennek tudataban 1 szinttel melyebben elarulja, hogy mely befolyasolo tenyezok alapjan iteli meg az ECU hogy igy meg ugy kell viselkednie. Az ECU tudja, csak mi nem. Pl. nalam az LTFT (long term fuel trim) ertek folyamatosan +5-10 korul van, aminek normal esetben (tobb masik benyas merese alapjan) -1-0 korul kellene tanyaznia. Szal azt tom, hogy valamiert dusit az ECU, de hogy miert ? nah azt senki sem tudja. Edig meg egyetlen progi sem tudta megmondani 8( Ez az egyetlen elteres az en es mas benyas gepek kozt. Hiba nincs, mert az ertek kvazi hibahataron belul van. Csak a -255+255 ertek skalan mondjuk +50-en all.
Ez az 1 foganytum van amibe kapaszkodhatok. Minden mas ertek ua. mint a tobbi benyasnal.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #655 Dátum:
2009.01.07 szerda, 20:23:22 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.07 szerda, 20:18:56
Ami engem bevallom aggaszt ez az új szokásod és a többes szám is
Inkább gépednek dugom fel.
Azert azt nem mondtam mivel...valaszthatsz a partvisnyel es a wc pumpa kozt
«
Utoljára szerkesztve: 2009.01.07 szerda, 20:29:04 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #656 Dátum:
2009.01.07 szerda, 20:57:02 »
Idézetet írta: zacci - 2009.01.07 szerda, 20:23:04
Igazabul nekemvalami olyan ware kene, ami megmondja, hogy a mert ertek miert annyi ? Megsugja az osszefuggeseket, ismeri a motorvezerles elvet es ennek tudataban 1 szinttel melyebben elarulja, hogy mely befolyasolo tenyezok alapjan iteli meg az ECU hogy igy meg ugy kell viselkednie. Az ECU tudja, csak mi nem. Pl. nalam az LTFT (long term fuel trim) ertek folyamatosan +5-10 korul van, aminek normal esetben (tobb masik benyas merese alapjan) -1-0 korul kellene tanyaznia. Szal azt tom, hogy valamiert dusit az ECU, de hogy miert ? nah azt senki sem tudja. Edig meg egyetlen progi sem tudta megmondani 8( Ez az egyetlen elteres az en es mas benyas gepek kozt. Hiba nincs, mert az ertek kvazi hibahataron belul van. Csak a -255+255 ertek skalan mondjuk +50-en all.
Ez az 1 foganytum van amibe kapaszkodhatok. Minden mas ertek ua. mint a tobbi benyasnal.
Ezt egyetlen kütyü sem fogja megmondani.Ugyanakkor aki sok ilyet lát,az bizonyos dolgokat megláthat a mért értékek mögött.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #657 Dátum:
2009.01.07 szerda, 22:20:41 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.07 szerda, 22:11:27
Ez így van. Pontosan ezért csináltam már több tucat mérést és pörgetek egyre többet mert a rendszer csak egy hasznos eszköz, de a lényeg az hogy tudja az ember értékelni. Illetve egy kicsit nagyobb rendszereknél (bent a cégnél már csináltunk teljesen automatikusan működő szakértői diagnosztikai rendszert. Mérjük az adott paramétert , előtte volt rengeteg mérésünk tudjuk hogy minek kellene lennie a helth indexnek és ha a deviancai kiesik a még elfogadható tartományból akkor automatice generálódik egy karbantartási munkamegrendelés. (Akár több száz km-ről emberi beavatkozás nélkül) Na erre még várhatunk vagy 10-15 évet a gépjárműiparban
Fura, pedig az ECU tudja mit miert csinal...Egy xaros debug port kene ra, ahol tolja az arcunkba az adatokat, hogy xyz parameterek miatt ez es ez a vezerlesi ertek modosul ilyen olyan iranyba. Nem kene logikazni, hogy vajon az ECU miert eppen igy csinalt ahogy...ecceruen csak meg kene tole kerdezni.
Naplózva
blah blah blah
yooccoo
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #658 Dátum:
2009.01.07 szerda, 22:35:58 »
az nem lehet esetleg megoldás, hogy összehasonlítjátok egy ugyanilyen autó ECU-jából kiolvasott értékekkel?
már ha van ilyen lehetőség persze
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #659 Dátum:
2009.01.07 szerda, 22:37:45 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.07 szerda, 22:27:26
Örüljünk hogy egyáltalán már valaki beazonosította a kommunikáción keresztül az ECU paramétereit. (Gondolj arra hogy 1 hónapja itt még nem tudtunk mit kezdeni a J 1850VPM-el ami pedig csak a 2002 dec előtti TDCI/TDDi kommunikáció, már ez is haladás) Ha így haladunk egy év múlva szterintem már lesznek újabba releasek amik már részben lehet hogy tudni fogják. Egyébként az AE egy minimális ilyen jellegű segítséget azért ad egy két paraméternél. Ha nem hiszed akkor találomra átprogramozhatom a PATS modulodat?
progizni elvileg eddig is lehetett volna. Ott van a franko konzol...csak tudni kene mit kell be irni stb. A PATS modul mi a rakot csinal ? Atprogizni..persze, hogy aztan vihessem pcsucs cserere, mi ?
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #660 Dátum:
2009.01.07 szerda, 22:40:18 »
Idézetet írta: yooccoo - 2009.01.07 szerda, 22:35:58
az nem lehet esetleg megoldás, hogy összehasonlítjátok egy ugyanilyen autó ECU-jából kiolvasott értékekkel?
már ha van ilyen lehetőség persze
En ezt csinaltam. 1 ertekben talaltam elterest. De, hogy az miert ter el, az kizart dolog mer nemtom. A mert ertekek nagy resze ugye folyamatosan valtozik. Pontosan ugyan azt a meresi korulmenyt nem tudod ujra meg ujra reprodukalni. Igy jobb hijjan mersz egy sort, majd atlagolsz es vagy kijon egy kulonbseg vagy nem.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #661 Dátum:
2009.01.07 szerda, 22:44:41 »
Idézetet írta: zacci - 2009.01.07 szerda, 22:40:18
En ezt csinaltam. 1 ertekben talaltam elterest. De, hogy az miert ter el, az kizart dolog mer nemtom. A mert ertekek nagy resze ugye folyamatosan valtozik. Pontosan ugyan azt a meresi korulmenyt nem tudod ujra meg ujra reprodukalni. Igy jobb hijjan mersz egy sort, majd atlagolsz es vagy kijon egy kulonbseg vagy nem.
Alapjáraton...
Amióta kapott egy kis előgyújtást, jobb lett az érték? Lehet, hogy adni kéne még egy kicsit.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
yooccoo
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #662 Dátum:
2009.01.07 szerda, 23:11:41 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.07 szerda, 23:09:05
Ahhoz ugyanolyan működési terhelési feltételek kellenének. Nem a semmiért ragaszkodok pl a nagytalin hogy pályán mérjük. Mert pl ráállunk 60-80tempomatra és ezeket a valódi terhelési értékeket tudjuk egymáshoz lőni. Sajnoa az alapjáraton ketyegeés csak addig ad részleges infot a motor állapotáról amíg hideg. De semmi terheléses adat nem jön le. pl max turbonyomás, rail nyomás cooler hatásfok stb.
na, ezért kérdeztem így rá, mert csak kapisgálom a dolgot
Naplózva
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #663 Dátum:
2009.01.14 szerda, 11:43:04 »
Urak,
Ez a ravasz műszer amit itt emlegettek (kábel+sw), csak a motor bizgetésére alkalmas, vagy lehet vele tekergetni az egyéb beállításokat (pl. kerékméret, fényszórómozgatás, audio, stb.) is?
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #664 Dátum:
2009.01.14 szerda, 11:45:25 »
Idézetet írta: englishman - 2009.01.14 szerda, 11:43:04
Urak,
Ez a ravasz műszer amit itt emlegettek (kábel+sw), csak a motor bizgetésére alkalmas, vagy lehet vele tekergetni az egyéb beállításokat (pl. kerékméret, fényszórómozgatás, audio, stb.) is?
Szerintem Stealt kimondottan örülne egy mk4-nek!Akár tesztelhetnétek is a cuccot !Persze megint az ő nevében beszélek......talán nem kéne..
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #665 Dátum:
2009.01.19 hétfő, 09:33:53 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.18 vasárnap, 13:43:06
ScanXL-el már volt MKIV AE-vel még nem. Megnézzük majd.
Motivál a kíváncsiság...
Mikortájt meg merrefele lehetne összehozni?
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
englishman
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 513
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #666 Dátum:
2009.01.19 hétfő, 22:00:47 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.19 hétfő, 12:27:53
Pl holnap este 8 fél 9? A lurdynál ahol a minitali szokott lenni? Jön Styler is.
PÜ ment.
Naplózva
mk5 2.0 tdci 150le 5a titanium++ 2018 diffused silver
ex: mk4 2.0 tdci 5a titanium-x++ 2008
mégex: mk3 facelift 2.0 tdci ghia ++ 2004, mk3 2.0 tdci ghia 2002
RoboGoD
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #667 Dátum:
2009.01.20 kedd, 17:29:01 »
Hali Stealt!
A múltkori minitalin említettem neked a kulcs témát. Már megvan a kulcs másolva. Lehetne szó róla, hogy megpróbálnád valamikor a kulcs "autósítását"?
Robo
Naplózva
novakpeet
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #668 Dátum:
2009.01.20 kedd, 17:34:43 »
Sziasztok!
nemtom jó helyen teszem-e fel a kérdést, de ezt találtam megfelelönek......
a gondom a következö:
menet közben bevillan néha a kézifék kontrollámpája. csak simán bevan állva vajon a bovden, vagy ezeknek lehet valami más baja is?? egy 99-es ST200-ról van szó. csak mert hallottam olyat is, bár nem mondeonál, hogy a fékpofák kopását jelzi így pár autó.
válaszokat köszönöm.
peet
Naplózva
ms02
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #669 Dátum:
2009.01.20 kedd, 17:43:08 »
Idézetet írta: novakpeet - 2009.01.20 kedd, 17:34:43
Sziasztok!
nemtom jó helyen teszem-e fel a kérdést, de ezt találtam megfelelönek......
a gondom a következö:
menet közben bevillan néha a kézifék kontrollámpája. csak simán bevan állva vajon a bovden, vagy ezeknek lehet valami más baja is?? egy 99-es ST200-ról van szó. csak mert hallottam olyat is, bár nem mondeonál, hogy a fékpofák kopását jelzi így pár autó.
válaszokat köszönöm.
peet
Sok minden lehet. Melegszik a kerék? Mert ha igen, akkor beragadhat a fék.
A kézifékkarnál van egy sarus csatlakozó a könyöklő alatt. Azt nézd meg első körben és fújd be WD40-el.
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #670 Dátum:
2009.01.20 kedd, 18:40:31 »
Idézetet írta: novakpeet - 2009.01.20 kedd, 17:34:43
Sziasztok!
nemtom jó helyen teszem-e fel a kérdést, de ezt találtam megfelelönek......
a gondom a következö:
menet közben bevillan néha a kézifék kontrollámpája. csak simán bevan állva vajon a bovden, vagy ezeknek lehet valami más baja is?? egy 99-es ST200-ról van szó. csak mert hallottam olyat is, bár nem mondeonál, hogy a fékpofák kopását jelzi így pár autó.
válaszokat köszönöm.
peet
Kevés a fékolajad. Ahogy fogynak a betétek, több olaj kell a rendszerbe. Első körben ellenőrizd a szintet, ha kell tölts utána és nézd meg a fékbetéteidet... Ha van még kérdés, szívesen látunk a Mondeo II topicban...
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #671 Dátum:
2009.01.20 kedd, 18:43:55 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.20 kedd, 17:48:42
Egyelőre még nem csináltam ilyet és még nem is találtam róla semmilyen leírást. Ha nem jön össze legfeljebb utána hazavigyelek?
Szerintem még várjunk egy kicsit vele, amíg találok valamit róla.
Naplózva
kishalacska
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #672 Dátum:
2009.01.20 kedd, 18:49:59 »
Sziasztok, barátom Galaxyja (Tdi) azt írja ki, hogy "Engine Workshop"
tud valaki segíteni mi lehet ez?
Köszi és bocs a kicsit off-ért
Naplózva
RoboGoD
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #673 Dátum:
2009.01.20 kedd, 21:31:45 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.20 kedd, 17:48:42
Egyelőre még nem csináltam ilyet és még nem is találtam róla semmilyen leírást. Ha nem jön össze legfeljebb utána hazavigyelek?
Szerintem még várjunk egy kicsit vele, amíg találok valamit róla.
A Cromaxban azt mondták, ahol a kulcsot másoltam, hogy a programozással elrontani nem lehet, mert törölni is lehet, és újraprogramozni a kulcsot. Ha nagyon kockázatos a dolog, akkor a VIII.-keri Cromaxnál kéne megpróbálni, hogy a kocsi rögtön a szervízben legyen. De persze tudok várni, mert van 1 kulcsom, ami működik (kivétel a nyitó gomb). Majd szólsz, ha van valami. Persze mások is adhatnak tippeket. Ja és, ha megadod a cuccok (HW és SW) verzióit, akkor lehet, hogy rákérdezek egy Ford márkaszervízben (Vagép), ahol van egy ismerősömnek testvére valami vezető beosztásban. Addig is köszi, hogy agyalsz a dolgon.
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #674 Dátum:
2009.01.21 szerda, 19:37:56 »
2 dolgot kötelességem bejelenteni:
Az Mk2Td-t is lehet diagnosztizálni
Az Mk2Tdnek nem csak 2 szenzora van...
A benzines autókról alkotott véleményed nem publikus, ugye Stealt nagyúr?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #675 Dátum:
2009.01.21 szerda, 19:40:19 »
Idézetet írta: highend - 2009.01.21 szerda, 19:37:56
2 dolgot kötelességem bejelenteni:
Az Mk2Td-t is lehet diagnosztizálni
Az Mk2Tdnek nem csak 2 szenzora van...
A benzines autókról alkotott véleményed nem publikus, ugye Stealt nagyúr?
Nagyúr? Az a Wéder!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #676 Dátum:
2009.01.21 szerda, 20:24:00 »
Idézetet írta: highend - 2009.01.21 szerda, 19:37:56
Az Mk2Tdnek nem csak 2 szenzora van...
3 ?
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #677 Dátum:
2009.01.21 szerda, 20:30:39 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.21 szerda, 20:29:49
Közeljársz de még tévedtél néhány százat
Annyi nincs is egy regi TDben, sot meg MKIVben sincs
Naplózva
blah blah blah
RoboGoD
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #678 Dátum:
2009.01.21 szerda, 23:09:14 »
Aztán találkoztak a Ford mérnökei is a Mörfi mondásával, miszerint ami elromolhat el is romlik, és a következő szériában kihagyták a nagy részét?
Idézetet írta: stealt - 2009.01.21 szerda, 21:35:51
Rossz hír: az MKII TD kezeli az
http://www.autoenginuity.com/Ford-All-Systems-List.html
-ből
A következőket:
EnhancedPowertrain (485db senzor MKII-be ebből kiviteltől függő szenzor darabszámot építettek be) TD-be azért ne keress lambda szondát
AntiLockBrake (137db szenzor ez is kivitel függő)
CentralSecurity (46db szenzor ez is kivitel függő)
Mindezek az MKII-nél
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #679 Dátum:
2009.01.27 kedd, 13:27:53 »
Hellóka!
Szereztem egy Schmidi féle ELM327 USB interface-t.
Kicsit meg vagyok lőve a szoftverrel.
Nem tudna valki kisegíteni? Természetesen nem warez dolgokra gondoltam PÜben...
Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #680 Dátum:
2009.01.27 kedd, 13:29:22 »
Idézetet írta: highend - 2009.01.27 kedd, 13:27:53
Hellóka!
Szereztem egy Schmidi féle ELM327 USB interface-t.
Kicsit meg vagyok lőve a szoftverrel.
Nem tudna valki kisegíteni? Természetesen nem warez dolgokra gondoltam PÜben...
Köszönöm.
Küldj egy pü-t,mire vagy kíváncsi!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
highend
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #681 Dátum:
2009.01.27 kedd, 13:31:33 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.27 kedd, 13:29:22
Küldj egy pü-t,mire vagy kíváncsi!
Ment.
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #682 Dátum:
2009.01.27 kedd, 13:38:51 »
Köszi, Alf!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #683 Dátum:
2009.01.27 kedd, 13:41:12 »
Idézetet írta: highend - 2009.01.27 kedd, 13:38:51
Köszi, Alf!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #684 Dátum:
2009.01.27 kedd, 15:40:48 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.27 kedd, 15:35:15
Ez neked nem lesz jó
ez csak a J1850PWM-et tudja, neked meg a J1850VPM protokoll kellene amit az ELM327 chip nem tud
Jah... most hogy mondod 1.8 td.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #685 Dátum:
2009.01.27 kedd, 15:47:37 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.27 kedd, 15:42:50
Ami már azért tudja az enhanced powertrain főcsoportot is
csak a kommuninkáció kicsit nyűgös
Ki tudja,lehet hogy már vett egy 4éves 3as tdci mondit!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
highend
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #686 Dátum:
2009.01.27 kedd, 16:01:48 »
Kollegám vette, nem az enyém, próbálkozni meg csak szabad...
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #687 Dátum:
2009.01.27 kedd, 16:07:45 »
Idézetet írta: alf - 2009.01.27 kedd, 15:47:37
Ki tudja,lehet hogy már vett egy 4éves 3as tdci mondit!
Ha esetleg lesz Mk3, az TDDi lesz. Vagy V6.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #688 Dátum:
2009.01.27 kedd, 16:08:32 »
Idézetet írta: highend - 2009.01.27 kedd, 16:01:48
Kollegám vette, nem az enyém, próbálkozni meg csak szabad...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #689 Dátum:
2009.01.27 kedd, 16:08:56 »
Idézetet írta: highend - 2009.01.27 kedd, 16:07:45
Ha esetleg lesz Mk3, az TDDi lesz. Vagy V6.
oksa
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
RoboGoD
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #690 Dátum:
2009.01.27 kedd, 22:46:05 »
Idézetet írta: stealt - 2009.01.27 kedd, 15:58:52
A differencia inkább az hogy TDCi, TDDi vagy TD Nagyon szeretnék még néhány TDDi-t mérni mert eddig csak egyet láttam és enm tudom hogy ami ott volt az normális vagy sem, detto ez igaz a TD-re is.
Az enyémet megnézheted. Úgyis áll még a kulcsprogizásos kérésem is.
Naplózva
highend
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #691 Dátum:
2009.01.31 szombat, 18:46:05 »
Sikerrel járt a Schmidi féle madzag egy 2004es TDCi-ben. Voltak ugyan gondok a Serial USB telepítéssel, de megoldódott és olvastunk egyet.
Mondjuk hangolnivaló biztos van rajt, mert néha kifagyott az ElmScan, de a tervet (töltőnyomás mérése) kipipáltuk.
ui. A saját TD-t tényleg nem látta.
A Ford monnyon le.
Naplózva
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #692 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 11:00:35 »
Sziasztok!
Tegnap este miután leálltam az autóval, megmértem az akkutüskék között a feszültséget, álló motornál, 12,74 V.
Ma reggel ismét megmértem álló motornál 12,35 V.
Majd bekapcsoltam a fényszórót, akkor 11,66 V.
Aztán kikapcsoltam a fényszórót, ismét 12,35 V.
Normális ez így? Mitől lehet kevesebb reggelre a feszültség? Azért, mert reggelre lehűlt az akku, vagy más?
Jó helyen járok egyáltalán?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #693 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 11:32:53 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.01 vasárnap, 11:00:35
Sziasztok!
Tegnap este miután leálltam az autóval, megmértem az akkutüskék között a feszültséget, álló motornál, 12,74 V.
Ma reggel ismét megmértem álló motornál 12,35 V.
Majd bekapcsoltam a fényszórót, akkor 11,66 V.
Aztán kikapcsoltam a fényszórót, ismét 12,35 V.
Normális ez így? Mitől lehet kevesebb reggelre a feszültség? Azért, mert reggelre lehűlt az akku, vagy más?
Jó helyen járok egyáltalán?
Ha végig álló motornál nézted, akkor ez így jó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csimbió
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 639
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #694 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 11:44:28 »
Idézetet írta: Angel - 2009.02.01 vasárnap, 11:32:53
Ha végig álló motornál nézted, akkor ez így jó.
Kösz. Igen, végig álló motornál.
De mi lehet az oka annak, hogy reggel alacsonyabb a feszültsége, mint előző nap délután?
Naplózva
1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
MondESU
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #695 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 12:28:31 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.01 vasárnap, 11:00:35
Sziasztok!
Tegnap este miután leálltam az autóval, megmértem az akkutüskék között a feszültséget, álló motornál, 12,74 V.
Ma reggel ismét megmértem álló motornál 12,35 V.
Majd bekapcsoltam a fényszórót, akkor 11,66 V.
Aztán kikapcsoltam a fényszórót, ismét 12,35 V.
Normális ez így? Mitől lehet kevesebb reggelre a feszültség? Azért, mert reggelre lehűlt az akku, vagy más?
Jó helyen járok egyáltalán?
Szia!
Nálam Stealt mért feszkót, 13,3V. És nagyon nem ingadozik, pedig minden rá lett tolva.
Üdv:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #696 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 12:36:16 »
Idézetet írta: Csimbió - 2009.02.01 vasárnap, 11:44:28
Kösz. Igen, végig álló motornál.
De mi lehet az oka annak, hogy reggel alacsonyabb a feszültsége, mint előző nap délután?
Az aksinak van egy önkisülési folyamata. A másik, hogy iccaka hideg van, ez is ront a tárolási képességen.
És még egy: az aksi 12V-os, de mi 14,4-gyel töltjük. 14,4-ről 12-re elég gyorsan leesik.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #697 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 12:37:34 »
Idézetet írta: MondESU - 2009.02.01 vasárnap, 12:28:31
Szia!
Nálam Stealt mért feszkót, 13,3V. És nagyon nem ingadozik, pedig minden rá lett tolva.
Üdv:)
Az aksi pólusain mértétek?
Szerintem ez nem jó. Elképzelhető, hogy szénkefe problémád lesz. Vagy inkább, van. Nem villódznak a fények alapjáraton?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NitroTom
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #698 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 12:38:58 »
Tudna e valaki segíteni nekem. Az öcsikémnek van egy Mitsu Galambja:) és kivillant a csekendzsin lámpa. Meg tudj-e valaki nézni, hogy mitől?
Az ELM 327 nem látja:( Elöre is köszi
Naplózva
GinJoy
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #699 Dátum:
2009.02.01 vasárnap, 12:47:22 »
Idézetet írta: NitroTom - 2009.02.01 vasárnap, 12:38:58
Tudna e valaki segíteni nekem. Az öcsikémnek van egy Mitsu Galambja:) és kivillant a csekendzsin lámpa. Meg tudj-e valaki nézni, hogy mitől?
Az ELM 327 nem látja:( Elöre is köszi
Szerintem cserélje el egy mondeora. tudok egyet
Naplózva
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
20
21
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ