Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:19:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diagnosztika  (Megtekintve 1792742 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #950 Dátum: 2013.10.12 szombat, 16:19:49 »

Enyémen is megnézhetnénk!, oszt max. majd jól sírva fakadok.  wave
nézzük meg!csináljuk meg! vigyor3

de a te cuccod képes erre szerintem.töltsd le a forscant,és nézd meg,hogy lát-e SASM modult a cucc!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #951 Dátum: 2013.10.12 szombat, 16:20:47 »

HECU-ban is tárolják, légzsák ECU-ban is..csak nem minden műszer fér hozzá.  Wink ---- BMW

Mondeo III-nál szerintem nincs tárolva máshol, bár az ABS vezérlőjében nem lenne rossz.de én nem láttam benne.
A légzsák vezérlő tuti tárolja, de csak gyártói eszközzel fejthető vissza.egy esetleges reklamációnál rengeteg adatot eltárol és kiolvasható belőle. De ez már felhasználói terület.

korábban a fordokról az terjedt el,hogy nem tárolja máshol..... Roll Eyes remélem nem így van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #952 Dátum: 2013.10.12 szombat, 16:21:41 »

Az enyémet néztük anno. Szintén volt pár km eltérés. Ennél azért kevesebb.
az mk3-nál? vagy már ennél?

és mi a véleményed? 2 külön pozícióba ment?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #953 Dátum: 2013.10.12 szombat, 22:08:46 »

Ma forscannel megnézegettem a kocsit és az tünt fel, hogy az RCM modulnál azt jelzi, hogy az anyósülésnél a biztonsági öv be van kapcsolva(PS_BUKL), pedig nem volt. Ez így jó? Hibakódot nem ír.
https://plus.google.com/113066398784800061236/posts/6VCPPA3qHnB
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #954 Dátum: 2013.10.12 szombat, 22:31:17 »

Ma forscannel megnézegettem a kocsit és az tünt fel, hogy az RCM modulnál azt jelzi, hogy az anyósülésnél a biztonsági öv be van kapcsolva(PS_BUKL), pedig nem volt. Ez így jó? Hibakódot nem ír.
https://plus.google.com/113066398784800061236/posts/6VCPPA3qHnB


Igen, mert a faceliftes modelnél nincs ülésfoglaltság jelző és nincs is az anyósülésnél övcsat kapcsoló sem.
A légzsák vezérlő szoftverében ilyen esetben így van programozva, hogy becsatolt. Mert egyébként nem engedné nyitni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #955 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 10:10:32 »

az mk3-nál? vagy már ennél?

és mi a véleményed? 2 külön pozícióba ment?
Ennél. Igen két külön pozíció, hiszen eltérő értékeket írt ki.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #956 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 11:00:12 »


Igen, mert a faceliftes modelnél nincs ülésfoglaltság jelző és nincs is az anyósülésnél övcsat kapcsoló sem.
A légzsák vezérlő szoftverében ilyen esetben így van programozva, hogy becsatolt. Mert egyébként nem engedné nyitni.
így van! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #957 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 11:01:17 »

Ennél. Igen két külön pozíció, hiszen eltérő értékeket írt ki.
ebben az esetben,ha nem tekerik vissza csak a műszeregységet,akkor az ecuban látni lehet a valóst is! taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #958 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 11:14:37 »

ebben az esetben,ha nem tekerik vissza csak a műszeregységet,akkor az ecuban látni lehet a valóst is! taps

Sok esetben így csinálják...az egyszerűbb (nem felkészült) trükközők.
Volt már pár autó, aminek az órájában 90-10 között volt...aztán mikor megtúrtam, néha a duplája vagy több is.
Nehéz döntés ilyenkor, hogy hagyjam meg a boldog tudatban a jó vásárlásért....vagy örökre rontsam le a kedvét.


(kb. 1 éve volt egy nagy kedvencem.......barátom édesapjának kerestünk X3-at (de végül sikerült lebeszélni az X3-ról), sokat megnéztem....nagyon rendesen, nagyon kivesézve...már...már az agyára mentem mindig az eladóknak.......aztán volt egy csilli-villi makulátlan 208e km...Ausztriából behozott. Mindent garantált az eladó. Aztán mutatom a DSC modulból kiolvasott értéket, miszerint az utolsó guminyomás csökkenés figyelmeztetése -defekt- 416e km-nél volt regisztrálta. Elmosolyodtunk és elköszöntünk hehe )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #959 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 11:29:15 »

Sok esetben így csinálják...az egyszerűbb (nem felkészült) trükközők.
Volt már pár autó, aminek az órájában 90-10 között volt...aztán mikor megtúrtam, néha a duplája vagy több is.
Nehéz döntés ilyenkor, hogy hagyjam meg a boldog tudatban a jó vásárlásért....vagy örökre rontsam le a kedvét.


(kb. 1 éve volt egy nagy kedvencem.......barátom édesapjának kerestünk X3-at (de végül sikerült lebeszélni az X3-ról), sokat megnéztem....nagyon rendesen, nagyon kivesézve...már...már az agyára mentem mindig az eladóknak.......aztán volt egy csilli-villi makulátlan 208e km...Ausztriából behozott. Mindent garantált az eladó. Aztán mutatom a DSC modulból kiolvasott értéket, miszerint az utolsó guminyomás csökkenés figyelmeztetése -defekt- 416e km-nél volt regisztrálta. Elmosolyodtunk és elköszöntünk hehe )
vigyor3 jó történet! eljen

amúgy meg már hála istennek törvény bünteti.úgyhogy mamár nem is kérdés,hogy szólni kell a tulajnak!!!!!!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #960 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 14:04:07 »

Szívesen csekkolnék egy Mk4es mondeót is! Roll Eyes

statiszták jelentkezését várom!

valaki mk3on is tesztelhetné!

Ha gondolod, akkor a jövő héten valamelyik nap az én gépemen letesztelheted.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #961 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 14:06:14 »

Ha gondolod, akkor a jövő héten valamelyik nap az én gépemen letesztelheted.
csináljuk meg!beszéljük meg! eljen Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #962 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 14:07:13 »

csináljuk meg!beszéljük meg! eljen Wink

Itthon leszek. Szerda kivételével eddig bármikor jó.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #963 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 14:08:58 »

Itthon leszek. Szerda kivételével eddig bármikor jó.
én meg otthon.gyere ki halásztelekre valamelyik délután! ha jössz,küldöm a számom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #964 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 16:41:10 »

nézzük meg!csináljuk meg! vigyor3

de a te cuccod képes erre szerintem.töltsd le a forscant,és nézd meg,hogy lát-e SASM modult a cucc!
Letöltöttem. Összehangoltam (ELM327 BT, lapotop+BT modul), működik a Forscan.
1.4-es, és SASM modult nem látok vele. Egyéb ötlet?



(Jól gondolom, hogy ezzel a progival Corollát nem tudok nézni?)
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.13 vasárnap, 17:06:53 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #965 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 17:25:34 »

Letöltöttem. Összehangoltam (ELM327 BT, lapotop+BT modul), működik a Forscan.
1.4-es, és SASM modult nem látok vele. Egyéb ötlet?



(Jól gondolom, hogy ezzel a progival Corollát nem tudok nézni?)
jól gondolod.

átkell nézni mit tud nálad,mit lát az mk3ból.van-e olyan modul,ami rögzíti a km-t.Tesztelned kell! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #966 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 17:30:31 »

Hali!
Olyan gondom van, hogy ha az HS/MSCAN kapcsolóval ellátott usb-s elm327-et(v1.5) bedugom a diagnosztikai csatiba és a laptopon kapcsoladódom a forscan-el
akkor nem indul az autó. Az önindító teker. A forscan a legújabb. SASM modult nem látta csak PCM, OBDII, ICU, ABS, GEM, RCM, HEC, ACM, EATC modult lát.
Ja volt még egy hibakód is U1262 amit az legelején a kapcsolódás közben írt ki tehát nem hibakódolvasáskor.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #967 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 17:34:10 »

Hali!
Olyan gondom van, hogy ha az HS/MSCAN kapcsolóval ellátott usb-s elm327-et(v1.5) bedugom a diagnosztikai csatiba és a laptopon kapcsoladódom a forscan-el
akkor nem indul az autó. Az önindító teker. A forscan a legújabb. SASM modult nem látta csak PCM, OBDII, ICU, ABS, GEM, RCM, HEC, ACM, EATC modult lát.
Ja volt még egy hibakód is U1262 amit az legelején a kapcsolódás közben írt ki tehát nem hibakódolvasáskor.
komunikációs hiba.biztos jól van a kapcsi?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 17:45:25 »

komunikációs hiba.biztos jól van a kapcsi?
Hát jónak kell lenni, de akkor ellenőrzöm.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #969 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 17:58:39 »

komunikációs hiba.biztos jól van a kapcsi?
Hát pedig úgy tűnik jó kapcsi. A kommunikációs hiba miatt nem indul?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #970 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 18:01:27 »

Hát pedig úgy tűnik jó kapcsi. A kommunikációs hiba miatt nem indul?
nem,szerintem valami fizikai hiba lesz.talán valamilyen zárlatot okozhat a 2 új láb bekötése.vagy hasonló...és azért tilt az autó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #971 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 18:05:52 »

nem,szerintem valami fizikai hiba lesz.talán valamilyen zárlatot okozhat a 2 új láb bekötése.vagy hasonló...és azért tilt az autó.
Ja de várjál most jut eszembe, hogy scanmaster-rel ment, minden ok volt.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #972 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 18:11:28 »

Ja de várjál most jut eszembe, hogy scanmaster-rel ment, minden ok volt.
az én autóm meg az elmconfig-gal is kommunikál,csak sajnos annak 99%a török.... Angry
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #973 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 18:14:28 »

Hali!
Olyan gondom van, hogy ha az HS/MSCAN kapcsolóval ellátott usb-s elm327-et(v1.5) bedugom a diagnosztikai csatiba és a laptopon kapcsoladódom a forscan-el
akkor nem indul az autó. Az önindító teker. A forscan a legújabb. SASM modult nem látta csak PCM, OBDII, ICU, ABS, GEM, RCM, HEC, ACM, EATC modult lát.
Ja volt még egy hibakód is U1262 amit az legelején a kapcsolódás közben írt ki tehát nem hibakódolvasáskor.

nem hiba, tényleg nem indul be az autó csak ha elkezded az élőadatokat nézni!! de ha onnét kilépsz leállítja egyből Smiley
én nem találtam mk3ban olyat ami tárólná a km-t sajnos , sőtt még a forscannel még azt sem látom mennyi a km állás Sad
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #974 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 18:18:34 »

nem hiba, tényleg nem indul be az autó csak ha elkezded az élőadatokat nézni!! de ha onnét kilépsz leállítja egyből Smiley
én nem találtam mk3ban olyat ami tárólná a km-t sajnos , sőtt még a forscannel még azt sem látom mennyi a km állás Sad

ugyan ezt csinálta nekem is amikor Soho01 tddi-jét diagoltam....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #975 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 18:27:58 »

várom már hogy megérkezzem a  Ford VCM  IDS OBD Diagnostic Interface úgy érzem az lesz a befutó , bár a forscan iszonyatosan fejlődik
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #976 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:56:31 »

A forscan nekem se lát SASM modult 1.5-ös bt-s elm 327-tel. Kapcsolót még nem építettem az elm-re, de gondolom a SASM modult nem az MS/Can bus-on lehet elérni.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #977 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:19:25 »

én meg otthon.gyere ki halásztelekre valamelyik délután! ha jössz,küldöm a számom.

Szerdán 10-re megyek Szigetszentmiklósra vezetni. Utána megoldható. A számod meg van.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #978 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:43:50 »

A forscan nekem se lát SASM modult 1.5-ös bt-s elm 327-tel. Kapcsolót még nem építettem az elm-re, de gondolom a SASM modult nem az MS/Can bus-on lehet elérni.
gyanítom,hogy ez mk3 ban nem lesz,csak mk4től....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #979 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:45:04 »

Szerdán 10-re megyek Szigetszentmiklósra vezetni. Utána megoldható. A számod meg van.
3 után,inkább 4 felé...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #980 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:45:53 »

3 után,inkább 4 felé...

Nekem a III kerület is jó. Itt lakom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #981 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:47:50 »

Nekem a III kerület is jó. Itt lakom.
ha előtte nap szólsz,behozom a cuccot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #982 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:50:28 »

ha előtte nap szólsz,behozom a cuccot.

Esetleg holnap jó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #983 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:52:05 »

Esetleg holnap jó?
jó.behozom a cuccot,előtte csorgess meg.délben lenne a legjobb....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #984 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:55:12 »

jó.behozom a cuccot,előtte csorgess meg.délben lenne a legjobb....

OK
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #985 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 10:01:17 »

OK
bár lassan értelmét veszti,mert úgy tűnik,hogy nincs SASM modulod.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #986 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 10:03:10 »

bár lassan értelmét veszti,mert úgy tűnik,hogy nincs SASM modulod.....

Majd kiderül. Ki tudja, hogy a késői fl2-be miket raktak bele, ami az MKIV-ben is meg van.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #987 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 10:03:51 »

Majd kiderül. Ki tudja, hogy a késői fl2-be miket raktak bele, ami az MKIV-ben is meg van.
ok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #988 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 10:04:18 »

bár lassan értelmét veszti,mert úgy tűnik,hogy nincs SASM modulod.....

Én tegnap megnéztem, de nekem V1,4 BT-s modulom van HS-can kapcsolóval, de sajna nem láttam másik helyen a km állást csak a műszerfalnál. SASM modul nem volt:(
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #989 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 10:04:56 »

ok.

Majd egy pontos címet mondasz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #990 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 10:06:02 »

Majd egy pontos címet mondasz?
bojtar 74.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #991 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 15:33:15 »

SASM modul nálam sincs 1.4. Km óra állást a progiban is meg tudom nézni, de csak a műszerfalit. Valami Total distance néven. Máshol még nem találtam.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #992 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 19:18:29 »

bojtar 74.

Köszi. Akkor holnap, mielőtt indulok megcsörgetlek. Ma rendeltem egy ilyet. Kíváncsi leszek, hogy ez működni fog-e.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #993 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 19:23:25 »

Mit akartok mindig turkálni az autó vezérlőiben?  fejvakaras
Addig jó amíg nem jelzi, hogy kell........  vigyor3  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #994 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 19:31:06 »

Mit akartok mindig turkálni az autó vezérlőiben?  fejvakaras
Addig jó amíg nem jelzi, hogy kell........  vigyor3  eljen

Nekem folyamatosan jelzi, hogy kell (EGR dugó).  vigyor3 A másik ok pedig az emberi kíváncsiság.  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #995 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 19:41:40 »

Nekem folyamatosan jelzi, hogy kell (EGR dugó).  vigyor3 A másik ok pedig az emberi kíváncsiság.  vigyor3

Amíg csak néztek, addig nincs is baj........... Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #996 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 21:45:34 »

SASM modul nálam sincs 1.4. Km óra állást a progiban is meg tudom nézni, de csak a műszerfalit. Valami Total distance néven. Máshol még nem találtam.
és egyezik a műszercsoportal?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #997 Dátum: 2013.10.15 kedd, 00:10:25 »

üdv.remélem jo helyre irom.
egy szakmai jellegű kérdésem lenne!diesel izzito gyertyáknak meddig kell izzitani?van e valami intervallum...hogy tol-ig...
konkrétan egy ismerös renault thalia 2004es évjárat 1,5 DCI motor K9K 700 motorkod.
kicserélte benne az izzitogyertyákat és állitolag megnézette 18 másodpercig izzit neki folyamatosan +10 fok felett is.ez normális jelenség a renaultnál?vagy computer szabályozza és minden auto tipusnál más?mert megmérte az akksi feszt és inditás elött 12,6 v rol leesik az izzitás ideje alatt 11v-ra!
szoval hogy az izzotogyertyáknál van e normál idötartam amig izzitania kell mert a müszerfalon 2-3 mp alatt elalszik a kontrol lámpa.de megmérték és 18mp ig izzit folymatosan.valaki szerint ez normális valaki szerint meg nem...
tud valaki segiteni nekem ebben?
üdv.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #998 Dátum: 2013.10.15 kedd, 00:22:09 »

és egyezik a műszercsoportal?
Egyezik. Szerintem azt jelzi ki a progiban is, mármint onnan veszi.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #999 Dátum: 2013.10.15 kedd, 04:29:01 »

üdv.remélem jo helyre irom.
egy szakmai jellegű kérdésem lenne!diesel izzito gyertyáknak meddig kell izzitani?van e valami intervallum...hogy tol-ig...
konkrétan egy ismerös renault thalia 2004es évjárat 1,5 DCI motor K9K 700 motorkod.
kicserélte benne az izzitogyertyákat és állitolag megnézette 18 másodpercig izzit neki folyamatosan +10 fok felett is.ez normális jelenség a renaultnál?vagy computer szabályozza és minden auto tipusnál más?mert megmérte az akksi feszt és inditás elött 12,6 v rol leesik az izzitás ideje alatt 11v-ra!
szoval hogy az izzotogyertyáknál van e normál idötartam amig izzitania kell mert a müszerfalon 2-3 mp alatt elalszik a kontrol lámpa.de megmérték és 18mp ig izzit folymatosan.valaki szerint ez normális valaki szerint meg nem...
tud valaki segiteni nekem ebben?
üdv.

Szerintem ez így rendben van. Én annak idején a Tipó-nál kontrollámpáztam ki és ott is így működött.
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.034 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.