Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:37:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Diagnosztika
Oldalak:
1
...
19
20
21
22
23
24
25
[
26
]
27
28
29
30
31
32
33
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Diagnosztika (Megtekintve 1789181 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1250 Dátum:
2013.11.06 szerda, 20:01:08 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.11.06 szerda, 19:59:48
Az ICU-ba vannak a porlasztók begépelve, nem? Amúgy az összes többit megcsinálta (GEM, PCM stb), csak azt az egyet nem.
Az az Injection Control Unit. (ilyen neked már nincs a kocsidban)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.06 szerda, 20:02:52 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1251 Dátum:
2013.11.06 szerda, 20:16:51 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.11.06 szerda, 19:43:51
A vezetékes 2000 forint:
http://www.ebay.com/itm/OBD2-OBDII-ELM327-V1-5-USB-Car-CAN-BUS-Diagnostic-Auto-Interface-Scanner-Adapter-/310704979385?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item485775bdb9&vxp=mtr
Figyu, a végén 5e pénzért hoztam el, áfás számlával. Amit linkeltél, annál legalább 1 óra utánajárás (az nekem mínusz 15e Ft
) no meg vám postaköltség, stb.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1252 Dátum:
2013.11.06 szerda, 20:21:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.06 szerda, 20:16:51
Figyu, a végén 5e pénzért hoztam el, áfás számlával. Amit linkeltél, annál legalább 1 óra utánajárás (az nekem mínusz 15e Ft
) no meg vám postaköltség, stb.
Befenyítetted?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1253 Dátum:
2013.11.06 szerda, 20:26:52 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.06 szerda, 20:16:51
Figyu, a végén 5e pénzért hoztam el, áfás számlával. Amit linkeltél, annál legalább 1 óra utánajárás (az nekem mínusz 15e Ft
) no meg vám postaköltség, stb.
Se vám, se postaköltség, se utánajárás. Kettő kattintás és utána 3 hét várakozás míg megjön. (Kicsit olyan, mint egy gyerek
)
Ha kell segítség forrasztásban, szóljál.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1254 Dátum:
2013.11.06 szerda, 20:29:39 »
Idézetet írta: Sakos - 2013.11.06 szerda, 20:26:52
Se vám, se postaköltség, se utánajárás. Kettő kattintás és utána 3 hét várakozás míg megjön. (Kicsit olyan, mint egy gyerek
)
Ha kell segítség forrasztásban, szóljál.
Én csak hegeszteni tudok, azt is csak az asszonyt...
szóval szóltam.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1255 Dátum:
2013.11.06 szerda, 22:09:36 »
U0305 és törlöm visszajön.
Forscan simán kommunikál asszony 1.4 beny 2003-as Fókájával.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1256 Dátum:
2013.11.06 szerda, 22:14:15 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.06 szerda, 16:25:13
figyi!elmondom,mert sötét vagy.nem bűn az,csak egy állapot.no persze ebben a témában.jó hír! megtanulható....
Nos.
igen.letöltöd a legfissebb verziót.
Ahogy összedugod az elmet a géppel,kérni fogja a drivert.miután azt adják hozzá,így azt gyorsan feltelepíted.
a forscant ahogy bekapcsolod,beállítod a kommunikációs portot.ahogy megvan a kapcsolat,a forscan már írja is a verziószámát az eszköznek.aztán az autónak az alvázszámát és a modulokat amiket lát.
igen,kapcsoló nélkül is üzemel,de csak a HS-can rendszerekkel kommunikál.a kapcsolóval tudsz MS-can-en is kommunikálni mégtöbb modullal.
Smaxin 6-6 modult lát a forscan a két rendszerben.
Ha többre vagy kíváncsi ez ügyben,akkor pénteken tartok egy kiselőadást neked külön.az én autóm úgyis levan sötétítve.....
Nekem hscan-en 8 modult lát.
Pcm, vdm, bcmii, pscm, hcm, abs, sasm, obd2
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1257 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 04:27:19 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.06 szerda, 22:09:36
U0305 és törlöm visszajön.
Forscan simán kommunikál asszony 1.4 beny 2003-as Fókájával.
A Forscan még az asszonnyal is kommunikál!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
yooccoo
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1258 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 07:21:26 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.07 csütörtök, 04:27:19
A Forscan még az asszonnyal is kommunikál!
ha már az asszony veled nem, mi?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1259 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 08:12:02 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.07 csütörtök, 04:27:19
A Forscan még az asszonnyal is kommunikál!
Sajnos rádugtam, és nem, nem engedett újabb sw feltöltést, maradt a régi hibás.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1260 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 08:21:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.07 csütörtök, 08:12:02
Sajnos rádugtam, és nem, nem engedett újabb sw feltöltést, maradt a régi hibás.
"RÁ"?!?!
Perverz!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1261 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 08:43:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.06 szerda, 22:14:15
Nekem hscan-en 8 modult lát.
Pcm, vdm, bcmii, pscm, hcm, abs, sasm, obd2
igen,de ha jól megnézed az obd2 és a vdm nem nyit meg semmit.ügyes vagy.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1262 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 08:45:38 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.06 szerda, 22:09:36
U0305 és törlöm visszajön.
Forscan simán kommunikál asszony 1.4 beny 2003-as Fókájával.
ha érdekel töltsed le az elmconfig 2.10es verzióját,azzal fokát progizni is lehet, a gemet!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1263 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 08:57:18 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.07 csütörtök, 08:45:38
ha érdekel töltsed le az elmconfig 2.10es verzióját,azzal fokát progizni is lehet, a gemet!
A programozástól félek azért... Ha átkapcsolós lesz (általatok
) az elm-em, akkor s-max a középsebességű can buson keresztül programozható lesz?
Egyébként fura, mert a tesztek, bár kevesebb van a Focushoz, mint S-maxhoz, de Focusnál meggyőzőbbek... Motorbeindítással csinálja, míg s-maxhoz egyiknél sem kell beindítani. Emelgeti, csökkenti a fordulatot, alapjáratot állítgat, stb...
Ha van Higs speed meg middle speed can, akkor van gondolom low speed is. Azon mi megy? Vagy az a hozzáférhetetlen rész? (Annak köszönhető, hogy akármi van megy az autó?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1264 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 08:58:54 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.07 csütörtök, 08:43:02
igen,de ha jól megnézed az obd2 és a vdm nem nyit meg semmit.ügyes vagy.
a vdm-en valami teszt lefutott, ha jól emlékszem.
Ami érdekes, hogy az ABS-es hibakódom törlésekor mindig felvillantja a kanyarfényt először jobbra, majd balra, törli a kódot, eltűnik, majd újra visszaírodik...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1265 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 09:04:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.07 csütörtök, 08:57:18
A programozástól félek azért... Ha átkapcsolós lesz (általatok
) az elm-em, akkor s-max a középsebességű can buson keresztül programozható lesz?
Egyébként fura, mert a tesztek, bár kevesebb van a Focushoz, mint S-maxhoz, de Focusnál meggyőzőbbek... Motorbeindítással csinálja, míg s-maxhoz egyiknél sem kell beindítani. Emelgeti, csökkenti a fordulatot, alapjáratot állítgat, stb...
Ha van Higs speed meg middle speed can, akkor van gondolom low speed is. Azon mi megy? Vagy az a hozzáférhetetlen rész? (Annak köszönhető, hogy akármi van megy az autó?
na,látom érdekel.....
az smax akkor sem lesz progizhato a forscannel,csak az elmconfiggal és a fóka.
igen.
hscan
mscan
lscan.
az elmconfig lát 3vagy4 modult lscan-en is.ugyanúgy az mscanre kapcsolt állapotban látja azokat.holnap atnezhetjuk....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1266 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 09:14:11 »
Ez Kuga, de hasonló lehet...
Guide to enable auto locking, DDS and other features using Elmconfig
Elmconfig is a program written by a guy on a Ford Focus forum (civil-zz) that uses the widely available ELM OBD reader/controller interface. Not only is this a useful DTC code reading tool but also a handy programming tool to modify various options and to enable features on Ford cars. Please do not attempt any mods unless you are comfortable to do so. Do any mods at your own risk.
The rather large Focus forum that discusses the development of Elmconfig can be found here.
Focus forum
The first 70 pages or so discusses the program before the English version came out.
There is another useful guide can be found here
Another guide
Do read these forums and guides first for any problems, particularly in setting up the program and modifying the interface. I will try to help with questions for Kuga people here on this forum but I am no expert. I have used this program on my Kuga and it worked for me and I simply wish to share my experience with you folks.
The Elm interface, unmodified, can access modules within the car that uses the high speed CAN-BUS (HS-CAN) but can be rewired to access modules using the medium speed CAN-BUS (MS-CAN). The modification using a switch enables you to access both systems easily. In Elmconfig, each module is listed under each bus speed as required.
Before you modify the interface I suggest you get the Elm interface and the program working and talking to your car before modifying it so you can then access all modules.
Windows drivers for the interface will be supplied with the unit itself. You can use either Bluetooth or USB version. The program files can be found in links in the websites listed above. If you get an error trying to open Elmconfig you will need to install the runtime pack (links can be found within above). A useful feature is that you can run Elmconfig in ‘offline’ mode so you can view the program before connecting to the car. If you are all setup then you can proceed.
Connect the interface to the OBD port and have the unit in HS-CAN mode (or unmodified). The port is on top side of the cubbyhole by the drivers knee in the Kuga. Open the program to the first window. Switch the ignition on. Select ‘Kuga’ under ‘connection’. Click on ELM327 setup and select speed to 38400. Click ‘open port’. You should be in! Sometimes I have had click twice (program glitch?). To check the program is talking to the car, select a module to whatever speed the interface is set to, HS-CAN in this example, click a module, (say BCM brake control module) and click ‘read VIN’ on the top right. If you do not get a response then there is a problem.
This is very important Before altering or modifying any module you must back up each and every module and every sub page before you do anything. If you mess up you will have a backup which you can put back on. Please do not ignore this.
When using a modified interface and you want to access a MS-CAN module you need to click ‘setup ELM for MS-CAN bus’ in the Elm327 setup menu in the start up window. A message pops up after a while to acknowledge you are in MS-CAN mode. To revert back to HS-CAN mode, restart the program.
The following mods can be done for the Kuga which I found useful add-ons (Mine is a 59 2.0Tdi titanium with all packs and Sony DAB)
DDS – Deflation detection System.
HS-CAN mode. Needs two modules to modify. (This was already enabled from factory on mine but this how you do it)
Open BCM, Click Configuration, Click Read from BCM, do a backup if not already done so (Click save), Check box DDS, Click write to BCM. Restart module.
Open HEC, Click Configuration, Page 1, Click Read from HEC, do a backup if not already done so (Click save), Check box DDS (level 2/3), Click write to HEC. Restart module.
Notes: You should have the new DDS menu in the trip menu. Consult the handbook for use and setup.
Additional displays in instrument cluster (Eco mode, Radio & Phone)
HS-CAN mode
Open HEC, Click Configuration, Page 1, Click Read from HEC, do a backup if not already done so (Click save), Check relevant check boxes under HEC sub menu level 2/3, Click write to HEC. Restart module.
Notes: The radio display does not show DAB station names, only FM RDS information and MW frequencies. Also has volume level prompts. Phone option says incoming and dialling notification messages. Options can be switched on/off in the display options. Eco mode is gimmicky but entertaining, Gives you a flower petal display to show how good different aspects of your driving are and comes up with other little messages too!
Auto locking – locks all doors as soon as you hit 7km/hr.
MS-CAN mode
Open GEM module, Click Configuration, Page 2, Click Read from GEM, do a backup if not already done so (Click save), Check box autolocking and both sub options, Click write to GEM. Restart module.
Notes: Auto locking should now work when you move off. Some people say the locking/unlocking sequence is required. Doors do not unlock when ignition turned off though. But each door can open from inside at anytime, opening drivers handle unlocks everything. This is nothing to do with child locks remember – just an anti-high jacking protection feature.
Locking and deadlocking car using one press of keyfob
MS-CAN mode
Open GEM module, Click Configuration, Page 2, Click Read from GEM, do a backup if not already done so (Click save), Check box double locking and sub option ‘double lock with one RC button’, Click write to GEM. Restart module.
Notes: car now locks and double locks with one press of the keyfob. Keyless entry cars – door handle button functions are unchanged.
There are other options too within all this program which either I did not find useful, untried by me or not available for the Kuga. I do not recommend any ‘dabbling’. If the car is bricked, load up your backup, some say disconnecting/reconnecting the battery solved issues.
Known things that do not work on the Kuga (well mine anyway…)
Altering any timings under Page 1 in GEM
Altering any chimes under Page 3 in HEC.
Do not change any options with RCM airbag module unless you know what you are doing…. Lets not switch any airbags off eh?
Hope you find this guide useful. Robin (DJRAH)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1267 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 09:28:26 »
Na szóval, ha jól látom írt valaki ide a fórumról is.
Illetve mk3-as mondeóval nem működik...
Itt letölthető és megtalálható minden info.
http://www.jamessimpson.co.uk/elmconfig-enable-ford-ecu-functions/
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1268 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 09:31:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.07 csütörtök, 09:28:26
Na szóval, ha jól látom írt valaki ide a fórumról is.
Illetve mk3-as mondeóval nem működik...
Itt letölthető és megtalálható minden info.
http://www.jamessimpson.co.uk/elmconfig-enable-ford-ecu-functions/
így van.mk3at csak forscannel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1269 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 09:37:10 »
Ez is hasznos lehet...
(ha valaki végig olvasta a 111 oldalt, egy összafoglalót írhatna...
)
http://www.fordownersclub.com/forums/topic/31287-guide-for-focus-mk2mk25-c-maxkuga-elm-327-cable-and-ff2-program/page-1
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.07 csütörtök, 09:45:54 írta Balogh Tomi
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1270 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 09:39:02 »
Ez érdekes:
DDS – Deflation detection System.
HS-CAN mode. Needs two modules to modify. (This was already enabled from factory on mine but this how you do it)
Open BCM, Click Configuration, Click Read from BCM, do a backup if not already done so (Click save), Check box DDS, Click write to BCM. Restart module.
Open HEC, Click Configuration, Page 1, Click Read from HEC, do a backup if not already done so (Click save), Check box DDS (level 2/3), Click write to HEC. Restart module.
Notes: You should have the new DDS menu in the trip menu. Consult the handbook for use and setup.
Ha jól olvasom a fórumot, (Focuson) nyomásszenzor nélkül, az abs szenzorait használva aktiválható...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1271 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 09:54:08 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.06 szerda, 20:01:08
Az az Injection Control Unit. (ilyen neked már nincs a kocsidban)
Az érdekes, mert az f-supernél van ilyen menüpont is. Abban adja ki a porlasztó kódokat és ott lehet átírni is őket. Ami még fura nekem az az autó adatainál beírt
évszám
.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.07 csütörtök, 10:03:39 írta Lacika71
»
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1272 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 10:22:00 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.11.07 csütörtök, 09:54:08
Az érdekes, mert az f-supernél van ilyen menüpont is. Abban adja ki a porlasztó kódokat és ott lehet átírni is őket. Ami még fura nekem az az autó adatainál beírt
évszám
.
Abban mi a fura? 2001 MY, azaz model year. De ott ad választási lehetőséget, ott neked a 200362004 my kellene kiválasztanod...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1273 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 10:23:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.07 csütörtök, 10:22:00
Abban mi a fura? 2001 MY, azaz model year. De ott ad választási lehetőséget, ott neked a 200362004 my kellene kiválasztanod...
Igen? Majd kipróbálom.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1274 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 10:25:46 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.07 csütörtök, 09:31:00
így van.mk3at csak forscannel.
neked sikerült már mk3-at progizni?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1275 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 10:29:55 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.11.07 csütörtök, 10:23:32
Igen? Majd kipróbálom.
Asszony Focusa I-es modell, 2002-ben volt egy facelift. Ott is feldobta, hogy 1999my vagy 2002 my.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1276 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 10:34:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.07 csütörtök, 10:29:55
Asszony Focusa I-es modell, 2002-ben volt egy facelift. Ott is feldobta, hogy 1999my vagy 2002 my.
Annyira még nem mentem bele. Ahogy elindítottam a forscant, egyből ezeket az adatokat írkláta ki. Nem adott semmilyen választási lehetőséget.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1277 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 10:48:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.11.07 csütörtök, 10:25:46
neked sikerült már mk3-at progizni?
félreérthető.....csak a forscannel lehet diagolni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1278 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 10:49:36 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.11.07 csütörtök, 10:34:23
Annyira még nem mentem bele. Ahogy elindítottam a forscant, egyből ezeket az adatokat írkláta ki. Nem adott semmilyen választási lehetőséget.
pedig jól mondja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1279 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 10:50:52 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.11.07 csütörtök, 10:34:23
Annyira még nem mentem bele. Ahogy elindítottam a forscant, egyből ezeket az adatokat írkláta ki. Nem adott semmilyen választási lehetőséget.
Annyira még én sem mentem bele, kb 2*15 percet foglalkoztam vele. (telepítéssel együtt)
(Ebből is látszik, hogy...
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1280 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 10:56:16 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.07 csütörtök, 10:49:36
pedig jól mondja.
Ki? Tomi? Mondom, még nem mentem annyira bele a témába, de majd megsasolom.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1281 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 10:58:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.11.07 csütörtök, 10:56:16
Ki? Tomi? Mondom, még nem mentem annyira bele a témába, de majd megsasolom.
Hát ki más, persze, hogy én...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.07 csütörtök, 11:00:53 írta Balogh Tomi
»
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1282 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 11:06:09 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.07 csütörtök, 10:58:57
Hát ki más, persze, hogy én...
dehogy,csak az egód....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1283 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 11:10:17 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.07 csütörtök, 11:06:09
dehogy,csak az egód....
Na amiatt kellett leginkább az s-max, bár lehet Galaxy jobb lett volna.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1284 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 11:13:42 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.07 csütörtök, 11:10:17
Na amiatt kellett leginkább az s-max, bár lehet Galaxy jobb lett volna.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1285 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 11:14:42 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.07 csütörtök, 10:48:38
félreérthető.....csak a forscannel lehet diagolni.
tehát mk3-nél egyláltalán nem oldható meg a progizás?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1286 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 11:24:05 »
A forscanben is van egy programozós fül, amire nekem nem enged kattintani, azt hittem azért, mert nem átkapcsolós, azaz a programozható modulokat nem látja.
Na de akkor az minek van ott?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1287 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 11:25:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.07 csütörtök, 11:24:05
A forscanben is van egy programozós fül, amire nekem nem enged kattintani, azt hittem azért, mert nem átkapcsolós, azaz a programozható modulokat nem látja.
Na de akkor az minek van ott?
ez érdekelne engem is, mert én sem tudtam azt a részt aktiválni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1288 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 11:32:27 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.07 csütörtök, 11:24:05
A forscanben is van egy programozós fül, amire nekem nem enged kattintani, azt hittem azért, mert nem átkapcsolós, azaz a programozható modulokat nem látja.
Na de akkor az minek van ott?
mert csak fókán tudsz progizni gemet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1289 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 11:33:12 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.07 csütörtök, 11:32:27
mert csak fókán tudsz progizni gemet.
A 2-es Focuson? Mert ha azon megy, akkor mk4-esen is köllene...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1290 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 11:57:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.11.07 csütörtök, 11:14:42
tehát mk3-nél egyláltalán nem oldható meg a progizás?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1291 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 11:58:48 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.07 csütörtök, 11:33:12
A 2-es Focuson? Mert ha azon megy, akkor mk4-esen is köllene...
a leírását olvasd el,benne van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1292 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 12:15:06 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.07 csütörtök, 11:57:30
tehát?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1293 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 12:30:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.11.07 csütörtök, 12:15:06
tehát?
Te hát?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1294 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 13:53:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.11.07 csütörtök, 12:15:06
tehát?
hihihihhhi.elfogyott a bötű....
nem.pillanatnyilag nem. de folyamatosan fejlesztik,szerintem hamarosan fogja tudni....vagy írj mailt a fejlesztőknek.nagyon segítőkészek.lehet kapsz egy tesztbéta verziót....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kofy
Vendég
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1295 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 14:50:19 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.07 csütörtök, 09:37:10
(ha valaki végig olvasta a 111 oldalt, egy összafoglalót írhatna...
)
Anno végigolvastam, utána csináltam meg átkapcsolósra az ELM-et (amit most Hzsolt használ). Focus mk2-m volt akkor és az ELMConfiggal szórakoztam.
Gyakorlatilag a Focus mk2/Cmax/Kuga hármasra íródott anno a program, aztán kiegészült (nem teljeskörűen) a Mondimk4/Smax/Galaxymk3 trióval. A fórumon visszatérő kérdés volt az átkapcsolás elkészítése, BT-s elm-mel működik-e átkapcsolósan (utolsó infóm szerint nem), milyen sebességet kell beállítani (anno én is szenvedtem vele először, amíg sikerült) ilyesmi.
A fóka mk2-nél a guminyomás érzékelő nem olyan mint a mondinál, vagyis nem 4 érzékelős, hanem az abs/esp szenzor jeleiből érzékeli hogy lapos-e a kerék. Ezért csak egy "pipa" a megfelelő helyre és működik. Én is aktiváltam a Focusban. A fókánál a rádióállomást alapból nem jelezte ki a műszerfali kijelzőn, ezt is aktiváltam. Ha frissítettem volna a műszerfalcsoport szoftverét, akkor az eco módot is aktiválhattam volna. Meg még sokmindent lehetett volna változtatni, amit nem tettem meg.
A 2008 előtti Fiestára/Fusionre egy másik orosz csinált programot, ELM FF-N néven, annak az angolosítása most folyik.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1296 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 15:31:00 »
Idézetet írta: kofy - 2013.11.07 csütörtök, 14:50:19
Anno végigolvastam, utána csináltam meg átkapcsolósra az ELM-et (amit most Hzsolt használ). Focus mk2-m volt akkor és az ELMConfiggal szórakoztam.
Gyakorlatilag a Focus mk2/Cmax/Kuga hármasra íródott anno a program, aztán kiegészült (nem teljeskörűen) a Mondimk4/Smax/Galaxymk3 trióval. A fórumon visszatérő kérdés volt az átkapcsolás elkészítése, BT-s elm-mel működik-e átkapcsolósan (utolsó infóm szerint nem), milyen sebességet kell beállítani (anno én is szenvedtem vele először, amíg sikerült) ilyesmi.
A fóka mk2-nél a guminyomás érzékelő nem olyan mint a mondinál, vagyis nem 4 érzékelős, hanem az abs/esp szenzor jeleiből érzékeli hogy lapos-e a kerék. Ezért csak egy "pipa" a megfelelő helyre és működik. Én is aktiváltam a Focusban. A fókánál a rádióállomást alapból nem jelezte ki a műszerfali kijelzőn, ezt is aktiváltam. Ha frissítettem volna a műszerfalcsoport szoftverét, akkor az eco módot is aktiválhattam volna. Meg még sokmindent lehetett volna változtatni, amit nem tettem meg.
A 2008 előtti Fiestára/Fusionre egy másik orosz csinált programot, ELM FF-N néven, annak az angolosítása most folyik.
"A fóka mk2-nél a guminyomás érzékelő nem olyan mint a mondinál, vagyis nem 4 érzékelős, hanem az abs/esp szenzor jeleiből érzékeli hogy lapos-e a kerék."
Persze, hogy nem olyan, mert nem az.
Két különböző dolog/rendszer a guminyomás figyelő rendszer és a guminyomás veszteség figyelő rendszer.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1297 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 19:23:10 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.07 csütörtök, 15:31:00
"A fóka mk2-nél a guminyomás érzékelő nem olyan mint a mondinál, vagyis nem 4 érzékelős, hanem az abs/esp szenzor jeleiből érzékeli hogy lapos-e a kerék."
Persze, hogy nem olyan, mert nem az.
Két különböző dolog/rendszer a guminyomás figyelő rendszer és a guminyomás veszteség figyelő rendszer.
És mi az, ami nincs a mondeóban és van a focusban, ami miatt nem lehet ezt a funkciót programozni?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1298 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 19:28:55 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.07 csütörtök, 13:53:01
hihihihhhi.elfogyott a bötű....
nem.pillanatnyilag nem. de folyamatosan fejlesztik,szerintem hamarosan fogja tudni....vagy írj mailt a fejlesztőknek.nagyon segítőkészek.lehet kapsz egy tesztbéta verziót....
nem akarna nekik írni valaki, aki már beszélt velük??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Diagnosztika
«
Új hozzászólás #1299 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 19:30:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.11.07 csütörtök, 19:28:55
nem akarna nekik írni valaki, aki már beszélt velük??
íratk már nekik,hogy nem kommunikál sci mondeóval.kijött a következő frissítés,ami már tudta.sőt,a megjelenés előőt elküldtek 2 nappal egy teszt verziót....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
19
20
21
22
23
24
25
[
26
]
27
28
29
30
31
32
33
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ