Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:49:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 291 292 293 294 295 296 297 [298] 299 300 301 302 303 304 305 ... 366   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autó Hi-Fi  (Megtekintve 5202685 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14850 Dátum: 2014.03.12 szerda, 07:40:01 »

sziasztok!

4"x6" az mk3 hangszóró mérete?? Wink

5" x 7"(13x18cm) a gyári méret.
http://www.paradoxautohifi.hu/index.php?page=termek&spage=lista&kategoria=4&szuro_para_74=Ov%C3%A1l%2013%20x%2018%20cm
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14851 Dátum: 2014.03.12 szerda, 08:08:29 »

BP XVI. kerületben lakom, a XI-ben dolgozom, szívesen meghallgattatom bárkivel, akinek esélye van a megoldásra.
Imre

És cd hallgatásakor is hallod?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14852 Dátum: 2014.03.12 szerda, 08:13:13 »

És cd hallgatásakor is hallod?

 nezze
"de CSAK akkor, ha rádiót hallgatok (CD-nél sosem)"
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Sóbácsi
Vendég
« Új hozzászólás #14853 Dátum: 2014.03.18 kedd, 10:52:25 »

nezze
"de CSAK akkor, ha rádiót hallgatok (CD-nél sosem)"

Elnézést, kicsit kimaradtam... (ha még van érdeklődő) igen, csak és kizárólag rádió és FM sáv hallgatásakor jelentkezik ez a hosszú távon idegborzoló "vartyogás", AM sávon is kipróbáltam, ott nem hallottam, bár az AM olyan zajos, hogy nehéz is lenne meghallani...
Nem tud valaki egy olyan igazán vérprofi, baromi tapasztalt öreg róka autóhifis-t, aki esetleg rájöhetne, mi a fene ez? Abból ítélve, hogy még nem jelentkezett senki olyan, aki észlelte volna ezt a "jelenséget", úgy gondolom, ez mégse valami típushiba, nem vagyok én olyan vájtfülű, hogy csak én vettem volna észre. Különben is, akinek megmutattam (laikus ismerősök, autóhifis szakemberek), mind hallották, csak az okát nem tudták...
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14854 Dátum: 2014.03.18 kedd, 13:26:15 »

nezze
"de CSAK akkor, ha rádiót hallgatok (CD-nél sosem)"

Elnézést, kicsit kimaradtam... (ha még van érdeklődő) igen, csak és kizárólag rádió és FM sáv hallgatásakor jelentkezik ez a hosszú távon idegborzoló "vartyogás", AM sávon is kipróbáltam, ott nem hallottam, bár az AM olyan zajos, hogy nehéz is lenne meghallani...
Nem tud valaki egy olyan igazán vérprofi, baromi tapasztalt öreg róka autóhifis-t, aki esetleg rájöhetne, mi a fene ez? Abból ítélve, hogy még nem jelentkezett senki olyan, aki észlelte volna ezt a "jelenséget", úgy gondolom, ez mégse valami típushiba, nem vagyok én olyan vájtfülű, hogy csak én vettem volna észre. Különben is, akinek megmutattam (laikus ismerősök, autóhifis szakemberek), mind hallották, csak az okát nem tudták...

szentendrei úton autohifibolt, vagy paradox, vagy fogarasi út...
Naplózva
Sóbácsi
Vendég
« Új hozzászólás #14855 Dátum: 2014.03.19 szerda, 08:53:24 »

szentendrei úton autohifibolt, vagy paradox, vagy fogarasi út...
Köszönöm, utánanézek.
Naplózva
alabuka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


verda


E-mail
« Új hozzászólás #14856 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 16:39:04 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni abba van egy mk3 mondeom  2002 és abba szeretnék bele rakni egy autós rádiót ami 1 dines mik kellenek hozzá? help
Naplózva

Ford mondeo          1993 1.6 benzin sedan 100km/11
 Ford mondeo ghia 2002 1.8 benzin sedan  100km/7,7
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #14857 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 16:52:01 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni abba van egy mk3 mondeom  2002 és abba szeretnék bele rakni egy autós rádiót ami 1 dines mik kellenek hozzá? help

Rádió méret átalkító 1din-re és egy Ford-ISO csatlakozó a bekötéshez. 
Gyári beépítőkeretem van eladó, ha gondolod.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14858 Dátum: 2014.03.23 vasárnap, 16:56:36 »

Sziasztok segítséget szeretnék kérni abba van egy mk3 mondeom  2002 és abba szeretnék bele rakni egy autós rádiót ami 1 dines mik kellenek hozzá? help

Például:


http://www.autoradiokeret.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=49&category_id=14&option=com_virtuemart&Itemid=102
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14859 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 14:02:27 »

Egyik ismerősöm kér segítséget.
Van egy 6000-es rádió, ahol a hibás kód bevitelek miatt már lock állásban van. Tudtok valakit, aki ki tudja kódolni?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14860 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 19:26:40 »

Egyik ismerősöm kér segítséget.
Van egy 6000-es rádió, ahol a hibás kód bevitelek miatt már lock állásban van. Tudtok valakit, aki ki tudja kódolni?

Lock 10 van a kijelzőn?
Miért nem a helyes kódot írogatták be? fejvakaras
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.24 hétfő, 19:28:31 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #14861 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 19:28:36 »

Egyik ismerősöm kér segítséget.
Van egy 6000-es rádió, ahol a hibás kód bevitelek miatt már lock állásban van. Tudtok valakit, aki ki tudja kódolni?
szakszervíz.de talán létezik hozzá valamilyen hard reset....utána kell nézni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14862 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 19:36:12 »

Lock 10 van a kijelzőn?
Miért nem a helyes kódot írogatták be? fejvakaras
Azt hiszem lock 3.

szakszervíz.de talán létezik hozzá valamilyen hard reset....utána kell nézni.
Baz, onnan kérdezik.  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14863 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 19:48:50 »

Azt hiszem lock 3.
Baz, onnan kérdezik.  vigyor3

Próbálták már a 6-os nyomni hosszan, amíg esetleg újra engedi a kódot beírni?

Addig ne próbálkozzanak, amíg nem tudják a HELYES kódot!

Ha áramtalanították pár percre, utána újra bekapcsoláskor mit ír?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14864 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 20:00:15 »

Próbálták már a 6-os nyomni hosszan, amíg esetleg újra engedi a kódot beírni?

Addig ne próbálkozzanak, amíg nem tudják a HELYES kódot!

Ha áramtalanították pár percre, utána újra bekapcsoláskor mit ír?
worship
Próbálták, nem hozott eredményt.
Már tudják a kódot.
Áramtalanítás után is ugyanazt írja ki lock3.

Most be lett adva egy rádiószerelőhöz.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14865 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 20:01:48 »

worship
Próbálták, nem hozott eredményt.
Már tudják a kódot.
Áramtalanítás után is ugyanazt írja ki lock3.

Most be lett adva egy rádiószerelőhöz.

Pedig tudtam volna még pár trükköt.......... na mind1
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14866 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 20:04:45 »

Pedig tudtam volna még pár trükköt.......... na mind1
Nem most, délután adták be.
Azért köszi.  worship Ülésfűtés javításban majd kiélheted a tudásodat.  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #14867 Dátum: 2014.03.25 kedd, 11:05:18 »

Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok az autohifi viligában.  Külföldön dolgozom és anno kb egy éve összeválogattam pár dolgot amit beszerelésre szántam. Megjött a mondeo, minden bele is ment (Sony Xplode 3900u fej, ground zero iridium 4ch erősítő, dld acoustic 500+ mélyláda, kábelek). Majd egy éve van meg a kocsi, és azt kell megállapítanom, hogy ez a rendszer a gyári hangszórókkal elég gyermeteg. Most szeretném az ajtóhangszórókat cserélni.
Ebben kérném segítségeteket. Mit ajánlotok az első ajtóba? 16cm kerek beépítőkerettel, vagy 6x8 ovál? mi a zenei különbség? 2-vagy 3 utasat választanátok?
Hátsó ajtóba mit tennétek? erősítót mire kötnétek?
Tudom itt nagyon fontos az anyagi keret, mert minél drágább kb annyival jobb. olyan 15-20 ezer forintot szánnék/szet-re.
Várom a tanácsokat  worship
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14868 Dátum: 2014.03.25 kedd, 11:09:59 »

Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok az autohifi viligában.  Külföldön dolgozom és anno kb egy éve összeválogattam pár dolgot amit beszerelésre szántam. Megjött a mondeo, minden bele is ment (Sony Xplode 3900u fej, ground zero iridium 4ch erősítő, dld acoustic 500+ mélyláda, kábelek). Majd egy éve van meg a kocsi, és azt kell megállapítanom, hogy ez a rendszer a gyári hangszórókkal elég gyermeteg. Most szeretném az ajtóhangszórókat cserélni.
Ebben kérném segítségeteket. Mit ajánlotok az első ajtóba? 16cm kerek beépítőkerettel, vagy 6x8 ovál? mi a zenei különbség? 2-vagy 3 utasat választanátok?
Hátsó ajtóba mit tennétek? erősítót mire kötnétek?
Tudom itt nagyon fontos az anyagi keret, mert minél drágább kb annyival jobb. olyan 15-20 ezer forintot szánnék/szet-re.
Várom a tanácsokat  worship
http://www.paradoxautohifi.hu/autohifi/hangszoro/hertz-dcx-570.3.html

Nagyon jó áron van most, mindenképp megéri! Én is hasonlót használok!
Ezt a fej nyugodtan bírja erővel, a gyári hangszórókat meg jó messzire dobáld el...borzasztóak!

Ezekkel világot váltasz azokhoz képest  vigyor3

Ja és persze simán bemegy a gyári helyére csak a csatlakozókat kell átvariálni!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #14869 Dátum: 2014.03.25 kedd, 11:29:00 »

Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok az autohifi viligában.  Külföldön dolgozom és anno kb egy éve összeválogattam pár dolgot amit beszerelésre szántam. Megjött a mondeo, minden bele is ment (Sony Xplode 3900u fej, ground zero iridium 4ch erősítő, dld acoustic 500+ mélyláda, kábelek). Majd egy éve van meg a kocsi, és azt kell megállapítanom, hogy ez a rendszer a gyári hangszórókkal elég gyermeteg. Most szeretném az ajtóhangszórókat cserélni.
Ebben kérném segítségeteket. Mit ajánlotok az első ajtóba? 16cm kerek beépítőkerettel, vagy 6x8 ovál? mi a zenei különbség? 2-vagy 3 utasat választanátok?
Hátsó ajtóba mit tennétek? erősítót mire kötnétek?
Tudom itt nagyon fontos az anyagi keret, mert minél drágább kb annyival jobb. olyan 15-20 ezer forintot szánnék/szet-re.
Várom a tanácsokat  worship
Hangszóró csatlakozó átalakító, hogy ne kelljen vágni:

http://www.autohifibolt.net/index.php?route=product/product&path=97_107&product_id=2048
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #14870 Dátum: 2014.03.25 kedd, 11:35:11 »

http://www.paradoxautohifi.hu/autohifi/hangszoro/hertz-dcx-570.3.html

Nagyon jó áron van most, mindenképp megéri! Én is hasonlót használok!
Ezt a fej nyugodtan bírja erővel, a gyári hangszórókat meg jó messzire dobáld el...borzasztóak!

Ezekkel világot váltasz azokhoz képest  vigyor3

Ja és persze simán bemegy a gyári helyére csak a csatlakozókat kell átvariálni!
tetszik amit linkeltél... Nálam csak tapasztaltabbnak lehet lenni e téren. Mi a vélemény egy olyan párosításról, hogy 16cm kerek elöl. Mondjuk 2 utas alpine, egy-egy az oszlopra hozott csipogóval, beépítőkerettel, hátra meg egy afféle ovál amit írtál. Milyen hang lenne ebből? A láda meg természetesen maradna a csomiban.
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #14871 Dátum: 2014.03.26 szerda, 02:59:58 »

Nos szerintem megvan a kiszemelt eslo hatso szett az ajtokat illetoen. Mi a velemenyetek az elkepzelesemrol?
Tehat adott az ground zero iridium 4 csatornas erosito, egy DLD 500+ acoustic ladaval a csomagtartoban.
A hatsoajtoba betennek egy par Mac audio gyari meretu azaz 13 x 18 cm oval parat. Hivatalos link: http://www.mac-audio.de/en/products/loudspeakers/mac-mobil-street/mac-mobil-street-57.2
Elso ajtoba pedig szinten gyari meretu ovalparat, ami egy 2 utas Hertz lenne. http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/hertz_Dieci_DCX_570_tech.pdf
Mindegyik szettet az erositorol loketnem. Az elsoket megfejelnem valami "csipogoval" az a-b oszlopon.
A kebeleket 2.5mm keresztmetszeture cserelnem. Ezzel kapcsolatban fel is merult bennem az a kerdes, hogy mekkora kabel kellhet a 4 darab hangszorotol a csomagtartoig. 10 meteres kiszerelesben van a kiszemelt koteg. Szerintetek eleg a 10m, vagy inkabb rendeljek 20-at a biztonsag kedveert?
mi a velemeny a felsoroltakrol?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14872 Dátum: 2014.03.26 szerda, 07:32:10 »

B oszlopra minek csipogó? A hátsó ajtóba nem is feltétlen kellene hangszóró....
Előre kell egy jobb fajta, érzékeny szett és a láda.
Szerintem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #14873 Dátum: 2014.03.26 szerda, 08:38:14 »

Nos szerintem megvan a kiszemelt eslo hatso szett az ajtokat illetoen. Mi a velemenyetek az elkepzelesemrol?
Tehat adott az ground zero iridium 4 csatornas erosito, egy DLD 500+ acoustic ladaval a csomagtartoban.
A hatsoajtoba betennek egy par Mac audio gyari meretu azaz 13 x 18 cm oval parat. Hivatalos link: http://www.mac-audio.de/en/products/loudspeakers/mac-mobil-street/mac-mobil-street-57.2
Elso ajtoba pedig szinten gyari meretu ovalparat, ami egy 2 utas Hertz lenne. http://www.hertzaudiovideo.com/Doc/hertz_Dieci_DCX_570_tech.pdf
Mindegyik szettet az erositorol loketnem. Az elsoket megfejelnem valami "csipogoval" az a-b oszlopon.
A kebeleket 2.5mm keresztmetszeture cserelnem. Ezzel kapcsolatban fel is merult bennem az a kerdes, hogy mekkora kabel kellhet a 4 darab hangszorotol a csomagtartoig. 10 meteres kiszerelesben van a kiszemelt koteg. Szerintetek eleg a 10m, vagy inkabb rendeljek 20-at a biztonsag kedveert?
mi a velemeny a felsoroltakrol?
Hello!
Igaz én nem vagyok nagy hifi szakértő, de első ajtóba egy 16-os komponens szettet tennék, aminek a csipogóit az A oszlopba teszed. Beállítod, és ha szeretnél hátra is, akkor azt utána beleveszed.  integet2
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #14874 Dátum: 2014.03.26 szerda, 10:21:51 »

B oszlopra minek csipogó? A hátsó ajtóba nem is feltétlen kellene hangszóró....
Előre kell egy jobb fajta, érzékeny szett és a láda.
Szerintem.

Termeszetesen felre irtam. A b oszlopra nem szeretnek semmit  laugh
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #14875 Dátum: 2014.03.26 szerda, 10:25:14 »

Hello!
Igaz én nem vagyok nagy hifi szakértő, de első ajtóba egy 16-os komponens szettet tennék, aminek a csipogóit az A oszlopba teszed. Beállítod, és ha szeretnél hátra is, akkor azt utána beleveszed.  integet2
Jaja olvasgattam, hogy 16os kör elöre egy csipogoval aztan kesz. Viszont gyarilag ezekben oval van. Es utana meg nekialltam nezelodni mi a kulonbseg az oval es kor alaku kozt, de sok okossagot nem tudtam meg. Majd talan itt...
Hatulra meg azert kellene valami a regiek helyere, mert szerintem kicsik nehez sorsuk volt az utobbi 6 honapban, es nem ugy szolnak ahogy eddig...
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14876 Dátum: 2014.03.26 szerda, 13:29:37 »

tetszik amit linkeltél... Nálam csak tapasztaltabbnak lehet lenni e téren. Mi a vélemény egy olyan párosításról, hogy 16cm kerek elöl. Mondjuk 2 utas alpine, egy-egy az oszlopra hozott csipogóval, beépítőkerettel, hátra meg egy afféle ovál amit írtál. Milyen hang lenne ebből? A láda meg természetesen maradna a csomiban.
NEkem ilyen van amire gondolsz, szerintem! Madj lefényképezem!
Hertz szett van elöl, az ajtóban elvileg csak közepek vannak és csipogó van az ablakok sarkában, meg van hozzá hangváltó vagy minek nevezik! Ha az ajtóba raksz csak ilyen kétutast attól nem lesz olcsóbb a kenyér, magasad biztos nem lesz...szerintem túl mélyen van ahhoz a hangszóró!

Hátra meg természetesen azért rakjál hangszórót...te úgyse hallasz belőle sokat, ezért jó a gyári!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #14877 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 01:09:08 »

Sok tanakodás, olvasgatás, információgyűjtés után végre megrendeltem az első szettet.
E a komponens szett nyerte el a dicső díjat, miszerint az ajtómba kerülhet: http://www.paradoxautohifi.hu/hertz-esk-165.5.html
Nem nagyon akartam belemerülni a dolgokba, csak egy jó hangú rendszert akartam... hát ez nem ilyen egyszerű.
A jó munkához idő kell. Nem véletlen a mondás. 3 napon át olvasgattam autohifikről szabadidőmben. Az egyik legfontosabb amire rávilágitottak az oldalak, az az hogy az első ajtóba nem való több utas hangszóró, mert a magas hangok nem fognak felterjedni a a térdünktől a fülünkig. Tehát oda egy jobb 16cm-es kör hangszóró való valami nívósabb magassugárzóval az a-oszlopon. De akkor már ne ugyanolyan frekit kapjanak, hanem legyenek azok kiosztva kell egy hangváltó is.
Így a fenti Hertz szett mellett voksoltam. Vettem hozzá egy beépítőkeretet, egy 10 méteres 2.5mm hangszórókábelt, egy ford hangszórócsatlakozót, meg 20 darab 20X30-as bitumen hangszigetelőlapot. Hétfőn hazaszállítják a szettet, de 3 hétig még várnom kell míg nekiállhatok beszerelni. Nagyon nehéz 3 hét lesz Wink
Köszönöm nektek is a segítőkész hozzászólásotokért.
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14878 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 16:57:27 »

Sok tanakodás, olvasgatás, információgyűjtés után végre megrendeltem az első szettet.
E a komponens szett nyerte el a dicső díjat, miszerint az ajtómba kerülhet: http://www.paradoxautohifi.hu/hertz-esk-165.5.html
Nem nagyon akartam belemerülni a dolgokba, csak egy jó hangú rendszert akartam... hát ez nem ilyen egyszerű.
A jó munkához idő kell. Nem véletlen a mondás. 3 napon át olvasgattam autohifikről szabadidőmben. Az egyik legfontosabb amire rávilágitottak az oldalak, az az hogy az első ajtóba nem való több utas hangszóró, mert a magas hangok nem fognak felterjedni a a térdünktől a fülünkig. Tehát oda egy jobb 16cm-es kör hangszóró való valami nívósabb magassugárzóval az a-oszlopon. De akkor már ne ugyanolyan frekit kapjanak, hanem legyenek azok kiosztva kell egy hangváltó is.
Így a fenti Hertz szett mellett voksoltam. Vettem hozzá egy beépítőkeretet, egy 10 méteres 2.5mm hangszórókábelt, egy ford hangszórócsatlakozót, meg 20 darab 20X30-as bitumen hangszigetelőlapot. Hétfőn hazaszállítják a szettet, de 3 hétig még várnom kell míg nekiállhatok beszerelni. Nagyon nehéz 3 hét lesz Wink
Köszönöm nektek is a segítőkész hozzászólásotokért.
eddig csodásan hangzik. saját tapasztalatból okulva, minden kábelt, minden kicsit is mozgó szaart ragassz le az ajtóban mert ott olyan zavar... nekem a jobb hátsó ajtómban van rezgés, iszonyatosan idegesít. a legszebb az, hogy kb csak akkor hallom amikor egyedül vagyok (nem, még nem hülyültem meg) bárkinek akartam mutatni, elkussolt. khurva száját neki....
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #14879 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 23:04:05 »

eddig csodásan hangzik. saját tapasztalatból okulva, minden kábelt, minden kicsit is mozgó szaart ragassz le az ajtóban mert ott olyan zavar... nekem a jobb hátsó ajtómban van rezgés, iszonyatosan idegesít. a legszebb az, hogy kb csak akkor hallom amikor egyedül vagyok (nem, még nem hülyültem meg) bárkinek akartam mutatni, elkussolt. khurva száját neki....
Köszönöm biztató szavaid  nyes
Hát igazándiból az lenne az ideális ha mind a 4 ajtót le tudnám szigetelni úgy istenigazából. Nem kizárt, hogy egyszer meg is történik. Viszont most még pár alakításon át kell esnie a kocsinak mielőtt a hátsó ajtókhoz nyúlnék. (tempomat, ablak sötétítés, kézifék renoválás, féktárcsák, és akkor még mindig 16 colos acél kerekeken gurul a Boss).
 Még azt kellene megálmodnom, hogy a magas sugárzókat hova tegyem, hogy szóljanak is ideálisan de közben szép is legyen. Láttam egy off oldalon egy mk3-at, annak "a" oszlop takaróját próbálnám lekoppintani. De ehhez kell 2 donor takaró elemet szereznem, hogy ne az enyémet csesszem szét  smile
Itt a csóka csipogója: http://www.grandvoice.hu/autohifi/autohifi-beepites/ford-mondeo-autohifi-beepites/ford-mondeo-autohifi-beepites-017.jpg
Nagyon kíváncsi leszek erre a bitumen lapos szigetelésre is.
Írtad a hátsó ajtó zörejt. Nekem ami kib***ott idegesítő az a pótféklámpa takaró biz-*** zörgése. Tettem alá én már mindent, még halott német katonát is, de mindig zörgött. Majd most nyomok alá ezekből a lapokból. Mi a vélemény az erősítőmről? Megfelel a szett hajtásához?
http://www.grando.hu/ground-zero-iridium-gzia-4110hpx-negycsatornas-erosito-1483399464
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #14880 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 13:58:35 »

nem nagyon pörög ez a topik, teszek pár képet fel.



Továbbiak:
https://plus.google.com/photos/117378627474809536348/albums/5986158137417840689?banner=pwa

Kalap Úr!
Nagyon tetszik az autód!
Elárulod, hogy vezetted ki az ajtóba a hsz kábeleket?
Nekem kettőt is ki kellene tolnom, magasnak, mélyközépnek.
Köszönöm!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14881 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 15:42:13 »

Köszönöm biztató szavaid  nyes
Hát igazándiból az lenne az ideális ha mind a 4 ajtót le tudnám szigetelni úgy istenigazából. Nem kizárt, hogy egyszer meg is történik. Viszont most még pár alakításon át kell esnie a kocsinak mielőtt a hátsó ajtókhoz nyúlnék. (tempomat, ablak sötétítés, kézifék renoválás, féktárcsák, és akkor még mindig 16 colos acél kerekeken gurul a Boss).
 Még azt kellene megálmodnom, hogy a magas sugárzókat hova tegyem, hogy szóljanak is ideálisan de közben szép is legyen. Láttam egy off oldalon egy mk3-at, annak "a" oszlop takaróját próbálnám lekoppintani. De ehhez kell 2 donor takaró elemet szereznem, hogy ne az enyémet csesszem szét  smile
Itt a csóka csipogója: http://www.grandvoice.hu/autohifi/autohifi-beepites/ford-mondeo-autohifi-beepites/ford-mondeo-autohifi-beepites-017.jpg
Nagyon kíváncsi leszek erre a bitumen lapos szigetelésre is.
Írtad a hátsó ajtó zörejt. Nekem ami kib***ott idegesítő az a pótféklámpa takaró biz-*** zörgése. Tettem alá én már mindent, még halott német katonát is, de mindig zörgött. Majd most nyomok alá ezekből a lapokból. Mi a vélemény az erősítőmről? Megfelel a szett hajtásához?
http://www.grando.hu/ground-zero-iridium-gzia-4110hpx-negycsatornas-erosito-1483399464
huhh... most levegőt venni sincs időm, de majd ránézek hogy én mit tennék bele ha most kéne...
na jó.... nem bírtam ki... szétnéztem hogy én mit tennék bele ezért a pézért:
http://autohifioutlet.hu/termekek/erosito-autoba-/erosito-4-csatornas/4x...w-rms-4-ohm/4x75-w-rms/t:3752/audio-system-m-line-75.4
http://autohifioutlet.hu/termekek/erosito-autoba-/erosito-4-csatornas/4x...w-rms-4-ohm/4x80-w-rms/t:1988/esx-se-480
http://autohifioutlet.hu/termekek/erosito-autoba-/erosito-4-csatornas/4x...w-rms-4-ohm/4x100-w-rms/t:1950/crunch-mxb-4150i

néztem JBL-t is, de az 65 alatt nem áll meg. esetleg egy jó 4csatis audison, ha van jóféle használt...
mondjuk akkor lehet neked 5 csatis kéne... és akkor audison 90 körül, de a 66-75e körüliek is kellemesek emberi fülnek...  vigyor3
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #14882 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 16:28:03 »

huhh... most levegőt venni sincs időm, de majd ránézek hogy én mit tennék bele ha most kéne...
na jó.... nem bírtam ki... szétnéztem hogy én mit tennék bele ezért a pézért:
http://autohifioutlet.hu/termekek/erosito-autoba-/erosito-4-csatornas/4x...w-rms-4-ohm/4x75-w-rms/t:3752/audio-system-m-line-75.4
http://autohifioutlet.hu/termekek/erosito-autoba-/erosito-4-csatornas/4x...w-rms-4-ohm/4x80-w-rms/t:1988/esx-se-480
http://autohifioutlet.hu/termekek/erosito-autoba-/erosito-4-csatornas/4x...w-rms-4-ohm/4x100-w-rms/t:1950/crunch-mxb-4150i

néztem JBL-t is, de az 65 alatt nem áll meg. esetleg egy jó 4csatis audison, ha van jóféle használt...
mondjuk akkor lehet neked 5 csatis kéne... és akkor audison 90 körül, de a 66-75e körüliek is kellemesek emberi fülnek...  vigyor3

Köszönöm a Linkeket. Ha már vennék másikat akkor nem ezt az árkategóriát céloznám meg, ugyanis nekem már benne van a kocsiban a Ground Zero Iridium amit fentebb linkeltem. Igazán arra volnék kínácsi, hogy kellően meg fogja-e hajtani a Hertzeket?!
Van érdemleges váltózás ha nagyobb felsőbb kategóriás erősítővel hajtom őket? Vagy ha nagyobb erősítőt akarok akkor ezek a hangszórók már nem lesznek elegek....? Nen mintha annyira akarnám, hisz még nem hallottam őket szólni, de a jelenlegi cuccom tartalékaira, és gyenge pontjaira vagyok kíváncsi.
Amúgy ma jöttek meg apámhoz a hangszórók. Skype-on mutatta meg. Hát felcsigáztak nagyon. De ha itt vettem volna meg a szettet 65 alatt nem igazán tudtam volna megúszni...
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #14883 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 16:29:11 »

huhh... most levegőt venni sincs időm, de majd ránézek hogy én mit tennék bele ha most kéne...
na jó.... nem bírtam ki... szétnéztem hogy én mit tennék bele ezért a pézért:
http://autohifioutlet.hu/termekek/erosito-autoba-/erosito-4-csatornas/4x...w-rms-4-ohm/4x75-w-rms/t:3752/audio-system-m-line-75.4
http://autohifioutlet.hu/termekek/erosito-autoba-/erosito-4-csatornas/4x...w-rms-4-ohm/4x80-w-rms/t:1988/esx-se-480
http://autohifioutlet.hu/termekek/erosito-autoba-/erosito-4-csatornas/4x...w-rms-4-ohm/4x100-w-rms/t:1950/crunch-mxb-4150i

néztem JBL-t is, de az 65 alatt nem áll meg. esetleg egy jó 4csatis audison, ha van jóféle használt...
mondjuk akkor lehet neked 5 csatis kéne... és akkor audison 90 körül, de a 66-75e körüliek is kellemesek emberi fülnek...  vigyor3

Audison, 5 csatis, 50e-ért: http://aprod.hu/hirdetes/audison-5-csat-autos-erosito-ID12Byl.html#18b650e61f
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #14884 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 16:32:11 »

Köszönöm a Linkeket. Ha már vennék másikat akkor nem ezt az árkategóriát céloznám meg, ugyanis nekem már benne van a kocsiban a Ground Zero Iridium amit fentebb linkeltem. Igazán arra volnék kínácsi, hogy kellően meg fogja-e hajtani a Hertzeket?!
Van érdemleges váltózás ha nagyobb felsőbb kategóriás erősítővel hajtom őket? Vagy ha nagyobb erősítőt akarok akkor ezek a hangszórók már nem lesznek elegek....? Nen mintha annyira akarnám, hisz még nem hallottam őket szólni, de a jelenlegi cuccom tartalékaira, és gyenge pontjaira vagyok kíváncsi.
Amúgy ma jöttek meg apámhoz a hangszórók. Skype-on mutatta meg. Hát felcsigáztak nagyon. De ha itt vettem volna meg a szettet 65 alatt nem igazán tudtam volna megúszni...
A jelenlegi rendszered gyenge pontját akkor fogod megtalálni, ha összerakod, hallgatod egy ideig, majd valamit cserélsz benne. Akkor látod, hogy jobb lett, vagy rosszabb. Ha jobb, akkor egy gyengé(bb) pontot kilőttél. Ha rosszabb lett, akkor azt nem érdemes bolygatni, vagy nem anna az irányba kell nézelődni.
Csak ugye ez egy neverending story lesz, mert minden rendszernek van egy leggyengébb pontja, amit ha cserélsz, akkor más lesz a leggyengébb, így vagonszám locsolhatod a pénzt a rendszerbe  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14885 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 16:43:17 »

Köszönöm a Linkeket. Ha már vennék másikat akkor nem ezt az árkategóriát céloznám meg, ugyanis nekem már benne van a kocsiban a Ground Zero Iridium amit fentebb linkeltem. Igazán arra volnék kínácsi, hogy kellően meg fogja-e hajtani a Hertzeket?!
Van érdemleges váltózás ha nagyobb felsőbb kategóriás erősítővel hajtom őket? Vagy ha nagyobb erősítőt akarok akkor ezek a hangszórók már nem lesznek elegek....? Nen mintha annyira akarnám, hisz még nem hallottam őket szólni, de a jelenlegi cuccom tartalékaira, és gyenge pontjaira vagyok kíváncsi.
Amúgy ma jöttek meg apámhoz a hangszórók. Skype-on mutatta meg. Hát felcsigáztak nagyon. De ha itt vettem volna meg a szettet 65 alatt nem igazán tudtam volna megúszni...
teljesítményben nem fogod tudni kipróbálni... mer megsüketülsz mint én...  nyes de sok más is szól mellette. sokat olvastam én is erősítő vásárlás előtt az erősítőkről, én addig nem dobom ki a rendszerem egyik elemét sem amíg fejet nem cserélek. utána lehet hogy az erősítő hull a porba... szomoru1 de addig még van idő.

Szerintem haladó audiofil számára igazán csodás hangja lesz, főleg ha nem gyári fejről szól. gyári se rossz, -kezdő pettingre- de azért van különbség... persze nekem is a gyári van benne, blaupunkt FX Travelpilot és azért van olyan flac zene amitől a szőr feláll a hátamon olyan szépen szól... nekem most elég ez.

szerintem neked is elég lesz. (egy ideig)  hehe
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #14886 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 17:02:34 »

teljesítményben nem fogod tudni kipróbálni... mer megsüketülsz mint én...  nyes de sok más is szól mellette. sokat olvastam én is erősítő vásárlás előtt az erősítőkről, én addig nem dobom ki a rendszerem egyik elemét sem amíg fejet nem cserélek. utána lehet hogy az erősítő hull a porba... szomoru1 de addig még van idő.

Szerintem haladó audiofil számára igazán csodás hangja lesz, főleg ha nem gyári fejről szól. gyári se rossz, -kezdő pettingre- de azért van különbség... persze nekem is a gyári van benne, blaupunkt FX Travelpilot és azért van olyan flac zene amitől a szőr feláll a hátamon olyan szépen szól... nekem most elég ez.

szerintem neked is elég lesz. (egy ideig)  hehe
A fej nem gyári már. Viszont, most hogy beleszagoltam ebbe a világba, már lehet kicsit máshogy válogatnám össze a dolgokat. Nem lesz ez rossz, de ha még kicsit hozzátoltam volna a fej árához, akkor jobb lenne. Na de akkor meg ahhoz még egy 10-es meg még egy aztán drágább a fejegység mint az autóm....
A lényeg, hogy egy Sony Xplode MEX-BT3900U fej van a kocsiban.
https://www.sony.co.uk/support/en/content/cnt-specs/MEX-BT3900U/list Fontos volt az Bluetooth és iPod feature, meg persze az RCA csatlakozás. A teljesítménye úgyis csak relatív, meg hát nem is használjuk, max a hátsó gyári szetthez. Ahhoz meg elég az az elviekbe 52watt.
Figyelj csak! Szükségem van nekem valamiféle kiemelőszettre az első ajtómba? Most dobta be a postás az oválról körre alakító adaptert, de ha google-ben nézelődök szinte mindenki használt kiemelést. Az Hertz beépítési mélysége 65mm, ami szerintem probléma nélkül befér...
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.31 hétfő, 17:04:38 írta mobster » Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14887 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 17:18:46 »

A fej nem gyári már. Viszont, most hogy beleszagoltam ebbe a világba, már lehet kicsit máshogy válogatnám össze a dolgokat. Nem lesz ez rossz, de ha még kicsit hozzátoltam volna a fej árához, akkor jobb lenne. Na de akkor meg ahhoz még egy 10-es meg még egy aztán drágább a fejegység mint az autóm....
A lényeg, hogy egy Sony Xplode MEX-BT3900U fej van a kocsiban.
https://www.sony.co.uk/support/en/content/cnt-specs/MEX-BT3900U/list Fontos volt az Bluetooth és iPod feature, meg persze az RCA csatlakozás. A teljesítménye úgyis csak relatív, meg hát nem is használjuk, max a hátsó gyári szetthez. Ahhoz meg elég az az elviekbe 52watt.
Figyelj csak! Szükségem van nekem valamiféle kiemelőszettre az első ajtómba? Most dobta be a postás az oválról körre alakító adaptert, de ha google-ben nézelődök szinte mindenki használt kiemelést. Az Hertz beépítési mélysége 65mm, ami szerintem probléma nélkül befér...
igen, nekem is van benne egy valamekkora, de nem tudom pontosan, mert nekem hifisek szerelték az egészet. állítólag kell.  Roll Eyes
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #14888 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 17:52:53 »

A fej nem gyári már. Viszont, most hogy beleszagoltam ebbe a világba, már lehet kicsit máshogy válogatnám össze a dolgokat. Nem lesz ez rossz, de ha még kicsit hozzátoltam volna a fej árához, akkor jobb lenne. Na de akkor meg ahhoz még egy 10-es meg még egy aztán drágább a fejegység mint az autóm....
A lényeg, hogy egy Sony Xplode MEX-BT3900U fej van a kocsiban.
https://www.sony.co.uk/support/en/content/cnt-specs/MEX-BT3900U/list Fontos volt az Bluetooth és iPod feature, meg persze az RCA csatlakozás. A teljesítménye úgyis csak relatív, meg hát nem is használjuk, max a hátsó gyári szetthez. Ahhoz meg elég az az elviekbe 52watt.
Figyelj csak! Szükségem van nekem valamiféle kiemelőszettre az első ajtómba? Most dobta be a postás az oválról körre alakító adaptert, de ha google-ben nézelődök szinte mindenki használt kiemelést. Az Hertz beépítési mélysége 65mm, ami szerintem probléma nélkül befér...
Az ESK simán be fog férni az ajtóba mindenféle kiemelő nélkül, elég hozzá a 16cm kör átalakító. Az ajtóba csak a középsugárzó kábelét kell behúzni, a váltókat el lehet dugni a műszerfalban, a magas kábelét pedig el lehet szépen vezetni az "A" oszlopba. Mivel a fejnek 2 rca kimenete van ha jól olvastam a leírását, akkor az egyik kimeneten kell hajtani az első szettet, a másikon a subot és az egyik hangszórókimenetén a hátsó hangszórókat. Esetleg Y-nal ellehet ágaztatni az egyik rca-t (hátsó) és 5 csatis erősítővel hajtani az összes hangszórót. Normális kábelek nélkül viszont hiába adsz ki egy valag pénzt az ESK-ra, erősítőre, fejre.
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14889 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 18:08:00 »

Az ESK simán be fog férni az ajtóba mindenféle kiemelő nélkül, elég hozzá a 16cm kör átalakító. Az ajtóba csak a középsugárzó kábelét kell behúzni, a váltókat el lehet dugni a műszerfalban, a magas kábelét pedig el lehet szépen vezetni az "A" oszlopba. Mivel a fejnek 2 rca kimenete van ha jól olvastam a leírását, akkor az egyik kimeneten kell hajtani az első szettet, a másikon a subot és az egyik hangszórókimenetén a hátsó hangszórókat. Esetleg Y-nal ellehet ágaztatni az egyik rca-t (hátsó) és 5 csatis erősítővel hajtani az összes hangszórót. Normális kábelek nélkül viszont hiába adsz ki egy valag pénzt az ESK-ra, erősítőre, fejre.
igen, egész baráti áron lehet kapni jó kábeleket. egy mondeónyi "alap" connection kábelszett kb 12-16e Ft, ha jól emlékszem. ez már nem a baumax szint, az autohifiboltos ezt ajánlja, ha nem versenyre mész, ez tág határokat biztosít.
Koko pedig bevezet a kábelek sötét és hangos világába ha akarod.  eplus2
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #14890 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 18:39:58 »

Az ESK simán be fog férni az ajtóba mindenféle kiemelő nélkül, elég hozzá a 16cm kör átalakító. Az ajtóba csak a középsugárzó kábelét kell behúzni, a váltókat el lehet dugni a műszerfalban, a magas kábelét pedig el lehet szépen vezetni az "A" oszlopba. Mivel a fejnek 2 rca kimenete van ha jól olvastam a leírását, akkor az egyik kimeneten kell hajtani az első szettet, a másikon a subot és az egyik hangszórókimenetén a hátsó hangszórókat. Esetleg Y-nal ellehet ágaztatni az egyik rca-t (hátsó) és 5 csatis erősítővel hajtani az összes hangszórót. Normális kábelek nélkül viszont hiába adsz ki egy valag pénzt az ESK-ra, erősítőre, fejre.
Hú de örülök, hogy becsatlakoztál a beszélgetésbe, okfejtésbe. Ugyan így gondoltam el a rendszer felépítését bekötés szempontjából. Annyi, hogy a váltókat lehet az ajtóba teszem, ott van hely, és a műszerfalhoz akkor nem kell hozzányúlnom. Akkor vezetékeljünk!! Milyen kábelt javasolsz az első szetthez? Én rendeltem 2.5mm-es hangszórókábelt hozzá. Olvastam, hogy sok jelentősége van a kábeleknek, és ha lehet meg is kellene hallgatni egy kettővel a rendszert, de ehhez nem igazán van lehetőségem. Viszont azt is "mondták", hogy ha nem tudom meghallgatni a kábelt, akkor lehetőleg nagy keresztmetszetűt vegyek. Te mit ajánlsz ehhez?
Annak örülök, hogy nem kell semmiféle kiemelőkeret, így még egyszerűbb a kivitelezés.
Valamint kíváncsi vagyok neked mi van a hátsóajtódban?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #14891 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 18:41:09 »

igen, egész baráti áron lehet kapni jó kábeleket. egy mondeónyi "alap" connection kábelszett kb 12-16e Ft, ha jól emlékszem. ez már nem a baumax szint, az autohifiboltos ezt ajánlja, ha nem versenyre mész, ez tág határokat biztosít.
Koko pedig bevezet a kábelek sötét és hangos világába ha akarod.  eplus2
koko is és te is sokat segítetek  eljen Ezért hálás vagyok  worship
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #14892 Dátum: 2014.03.31 hétfő, 19:38:21 »

Hú de örülök, hogy becsatlakoztál a beszélgetésbe, okfejtésbe. Ugyan így gondoltam el a rendszer felépítését bekötés szempontjából. Annyi, hogy a váltókat lehet az ajtóba teszem, ott van hely, és a műszerfalhoz akkor nem kell hozzányúlnom. Akkor vezetékeljünk!! Milyen kábelt javasolsz az első szetthez? Én rendeltem 2.5mm-es hangszórókábelt hozzá. Olvastam, hogy sok jelentősége van a kábeleknek, és ha lehet meg is kellene hallgatni egy kettővel a rendszert, de ehhez nem igazán van lehetőségem. Viszont azt is "mondták", hogy ha nem tudom meghallgatni a kábelt, akkor lehetőleg nagy keresztmetszetűt vegyek. Te mit ajánlsz ehhez?
Annak örülök, hogy nem kell semmiféle kiemelőkeret, így még egyszerűbb a kivitelezés.
Valamint kíváncsi vagyok neked mi van a hátsóajtódban?
Semmiképpen ne rakd a váltót az ajtóba, csak akkor ha a magassugárzó is ott lesz, nem pedig az A oszlopban. Ha az A oszlopban lesz a magas, akkor a váltóhoz menő vezeték + a váltóból a magas felé menő vezeték már túl vastag, nem fogják tudni átfúrni a gyári átkötőn. Ezért egyszerűbb a műszerfal aljába rakni, a vezetékeléshez úgyis le kell bontani az alját és ki kell venni a kesztyűtartót is. Vigyázzatok a hidraulika kiszedésénél, vmi biszbaszt el lehet törni ha nem jól csinálják.
Kábelezés: csak és kizárólag a pénztárca szab neki határt, persze nyilván a cucctól függően az ésszerűség keretein belül. Ahogy Arabic írta a Connectionban túl nagyot nem lehet csalódni, persze van az a szint, ahol már kicsit gyengécske és vannak jobbak, de az már kb. 3e vagy inkább afölött méterenként. Ha választasz a best kategóriás Connectionokat javaslom, az ár-minőség arányuk megfelelő. Nagyon fontos az erősítőhöz menő tápkábel, legyen vastag, az akksihoz minél közelebb bizosítékkal védve. Tápkábel vezető felőli oldalon menjen hátra, ott át is lehet könnyedén jutni a tűzfalon, hangszórókábelek és külön csoportban az rca a kábelek az utas oldalon legyenek beépítve. A gyári kábelezést javaslom meghagyni, az autó eladásakor a hifidet senki nem fogja kifizetni, tehát egyszer ki is kell szedni!
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14893 Dátum: 2014.04.01 kedd, 00:33:29 »

koko is és te is sokat segítetek  eljen Ezért hálás vagyok  worship
sztem sem férne el az ajtóban, ha meg jó helyre teszed lehet rajta állítani, de elsődlegesen a gyári beállítást használd. ha nagyon nem megy a kialakítás akkor mindenképpen szaki segítségét vedd igénybe, mert egy elszhart rendszer a végén kétszer annyiba kerül. 30-40e ft körüli összegért azért már van jó beépítő cég.
a bitulapoknál nagyon fontos hogy jól legyenek átforrósítva, mert lejöhetnek ha nincs kellően oda"teremtve".  Wink
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #14894 Dátum: 2014.04.01 kedd, 03:44:14 »

Semmiképpen ne rakd a váltót az ajtóba, csak akkor ha a magassugárzó is ott lesz, nem pedig az A oszlopban. Ha az A oszlopban lesz a magas, akkor a váltóhoz menő vezeték + a váltóból a magas felé menő vezeték már túl vastag, nem fogják tudni átfúrni a gyári átkötőn. Ezért egyszerűbb a műszerfal aljába rakni, a vezetékeléshez úgyis le kell bontani az alját és ki kell venni a kesztyűtartót is. Vigyázzatok a hidraulika kiszedésénél, vmi biszbaszt el lehet törni ha nem jól csinálják.
Kábelezés: csak és kizárólag a pénztárca szab neki határt, persze nyilván a cucctól függően az ésszerűség keretein belül. Ahogy Arabic írta a Connectionban túl nagyot nem lehet csalódni, persze van az a szint, ahol már kicsit gyengécske és vannak jobbak, de az már kb. 3e vagy inkább afölött méterenként. Ha választasz a best kategóriás Connectionokat javaslom, az ár-minőség arányuk megfelelő. Nagyon fontos az erősítőhöz menő tápkábel, legyen vastag, az akksihoz minél közelebb bizosítékkal védve. Tápkábel vezető felőli oldalon menjen hátra, ott át is lehet könnyedén jutni a tűzfalon, hangszórókábelek és külön csoportban az rca a kábelek az utas oldalon legyenek beépítve. A gyári kábelezést javaslom meghagyni, az autó eladásakor a hifidet senki nem fogja kifizetni, tehát egyszer ki is kell szedni!
Rendben, megfogadom a tanacsot, es nem az ajtoba rakom a hangvaltot. A kebeleket illetoen valoszinuleg lecserelem majd a meglevot ami az erolkodohoz megy valami combosabbra. Mar be van kabelezve, de egy olcsobb szettet vettem meg anno, amikor fogalmam sem volt az autohifrol (meg most sincs sok) valamint terveimrol.
A mostani tapkabel eleg vastag, de egy kb noname cucc 10ezer forintos aron szettben...  Szerintem a mostra kialakult konfig megerdemli a jo kabeleket is. Ugyhogy at fogom majd fuzni. Hala egnek van egy baratom aki nagyon ert az ilyen pepecs munkakhoz. Mire megittam egy doboz sopronit, mar befuzte a tuzfalon a kabelrengeteget  Shocked
Mi a velemny a Connection FPK 350-rol? http://www.autohifibolt.hu/index.php?P=termek&S=3&GY=&FKAT=5&AKAT=119&TID=12363&TN=Connection%20FSK%20350,%20FSK350,%20FSK-350%20Kabel%20-%20Szett%20-%20Kiegeszito#.UzoZtM7ymc8
Eleg elerheto aron adjak. Vagy akkor mar menjek a BSK 400-ra?
http://www.autohifibolt.hu/index.php?P=termek&S=3&GY=&FKAT=5&AKAT=119&TID=12359&TN=Connection%20BSK%20400%20%20,%20BSK400,%20BSK-400,%20Best%20Kabel%20-%20Szett%20-%20Kiegeszito#.UzoaAs7ymc8
 Ez a kozeljovo "zeneje"
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 03:45:51 írta mobster » Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #14895 Dátum: 2014.04.01 kedd, 03:58:04 »

sztem sem férne el az ajtóban, ha meg jó helyre teszed lehet rajta állítani, de elsődlegesen a gyári beállítást használd. ha nagyon nem megy a kialakítás akkor mindenképpen szaki segítségét vedd igénybe, mert egy elszhart rendszer a végén kétszer annyiba kerül. 30-40e ft körüli összegért azért már van jó beépítő cég.
a bitulapoknál nagyon fontos hogy jól legyenek átforrósítva, mert lejöhetnek ha nincs kellően oda"teremtve".  Wink
Igen olvastam, hogy erdemes holegfuvoval "odacsinalni" oket emberesen. Hat en meg hangvaltot eletemben nem lattam kezembol, igy ahhoz sokat nem tudok hozzafuzni. Viszont valamikor ezt is el kell kezdeni  vigyor3
Azt kb tudom hogy kell bekotni, meg azt lattam hogy ezen a Hertz-en van egy 3 allasu kapcsolo, amit ahogy mondtad, most kozepen fogok hagyni. Amugy megis mit lehet vele kapcsolni?
Ha mar allogatni kellene a rendszert nagy valoszinuseggel megkeresnem kokaikoko forumtarsat, mert elegge megyozo hsz-ai vannak, biztos nem az elso szettje "cicereg" a kocsijaban.  eplus2
Ha jol emlekszem neked is ugy szerelte valaki ossze a szettedet...
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #14896 Dátum: 2014.04.01 kedd, 09:00:23 »

Igen olvastam, hogy erdemes holegfuvoval "odacsinalni" oket emberesen. Hat en meg hangvaltot eletemben nem lattam kezembol, igy ahhoz sokat nem tudok hozzafuzni. Viszont valamikor ezt is el kell kezdeni  vigyor3
Azt kb tudom hogy kell bekotni, meg azt lattam hogy ezen a Hertz-en van egy 3 allasu kapcsolo, amit ahogy mondtad, most kozepen fogok hagyni. Amugy megis mit lehet vele kapcsolni?
Ha mar allogatni kellene a rendszert nagy valoszinuseggel megkeresnem kokaikoko forumtarsat, mert elegge megyozo hsz-ai vannak, biztos nem az elso szettje "cicereg" a kocsijaban.  eplus2
Ha jol emlekszem neked is ugy szerelte valaki ossze a szettedet...
igen, szentendrei úti autohifibolt. profin és szépen dolgoznak. a cicergést nem találták meg, bár igazából nem is tudom pontosan belőni hogy honnan jön... lehet hogy a 350wattos láda kelt táncra valami elhullott német katonát...  hehe
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #14897 Dátum: 2014.04.08 kedd, 17:48:58 »

Aki néha-néha átméz a zenés topikba, tudja mire készülök...
Már megint üröm lett az örömből: vettem mp3-4-5öt, azután kábelt és csak hébe-hóba szól a kulcsos lemez.
kiderítettük, hogy a kesztyűtartóban lévő aux csati a hibás.
Q: találkoztatok már ilyennel? Ha igen, csere vagy javítható?
Ha csere akkor cromax vagy bármiféle aux csati jó?
szokás szerint minden segítséget köszönök.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14898 Dátum: 2014.04.08 kedd, 19:10:16 »

Aki néha-néha átméz a zenés topikba, tudja mire készülök...
Már megint üröm lett az örömből: vettem mp3-4-5öt, azután kábelt és csak hébe-hóba szól a kulcsos lemez.
kiderítettük, hogy a kesztyűtartóban lévő aux csati a hibás.
Q: találkoztatok már ilyennel? Ha igen, csere vagy javítható?
Ha csere akkor cromax vagy bármiféle aux csati jó?
szokás szerint minden segítséget köszönök.

Előbb azt derítsd ki, hogy a maga a csatlakozó a hibás vagy a kábelezése.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #14899 Dátum: 2014.04.08 kedd, 20:13:28 »

Előbb azt derítsd ki, hogy a maga a csatlakozó a hibás vagy a kábelezése.
Már beszéltem kedvenc fx szervizemmel, holnap 13 körül várnak ez ügyben.
Csak gondoltam, addig gyüjtök 1 kis tapasztalatot... (Tőletek)...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak: 1 ... 291 292 293 294 295 296 297 [298] 299 300 301 302 303 304 305 ... 366   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.