Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 13:11:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Nyári gumi 215/55R16  (Megtekintve 4971 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
nadotex
Vendég
« Dátum: 2012.01.16 hétfő, 11:26:09 »

4DB Hankook K106 215/55R16 93V nyárigumi 7mm profilmélységgel, sérülés és javításmentes állapotban eladó!


Ár:14eft/db
Tel:06704207997
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.09 péntek, 20:49:49 írta nadotex » Naplózva
nadotex
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 20:43:51 »


Fotót hogy tudok csatolni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2012.02.06 hétfő, 20:46:21 »


Fotót hogy tudok csatolni?
kephost.com feltöltöd és belinkeled Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
nadotex
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2012.02.07 kedd, 11:15:04 »

Ilyen a mintázata:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=kui2a0c05jjfr2z0bzdi.jpg
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2012.03.04 vasárnap, 11:24:04 »

Mikori?

ÁR:14000ft/db
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
nadotex
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2012.03.09 péntek, 20:52:53 »

Mikori?

A gumik 2008 -as évjáratúak, de 2010-ben lettek vásárolva, 2nyarat futottak 6.5-7mm-es profilmélységgel rendelkezik.
Az ár irányár!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6 Dátum: 2012.03.09 péntek, 20:56:59 »

A gumik 2008 -as évjáratúak, de 2010-ben lettek vásárolva, 2nyarat futottak 6.5-7mm-es profilmélységgel rendelkezik.
Az ár irányár!

A méret nem jó mk3-ra, estleg mk4-re jó lehet. No meg az ár... Igazából ez egy ideényt, nagyon jó esetben 2- őt tud futni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #7 Dátum: 2012.03.09 péntek, 21:15:44 »

A méret nem jó mk3-ra, estleg mk4-re jó lehet. No meg az ár... Igazából ez egy ideényt, nagyon jó esetben 2- őt tud futni.
Mi a 7 mm-es gumi 1 idényt? 100 ezret mész egy évben?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2012.03.09 péntek, 21:25:14 »

Mert 2 idény múlva 6 éves lesz.

Mi a 7 mm-es gumi 1 idényt? 100 ezret mész egy évben?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2012.03.09 péntek, 21:35:06 »

Mert 2 idény múlva 6 éves lesz.


ha rendesen volt használva akkor annyira nem lényeges a kor......a 7mm az kb 3-4 szezon. 5.5 mm-es gumi kopásjelzőig 2 szezon.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10 Dátum: 2012.03.09 péntek, 21:37:51 »

Mert 2 idény múlva 6 éves lesz.

És az mit számít?  Ja tudom miket írnak erről, de azt ne is írjátok mert hülyeség úgy ahogy van.... vigyor3
Az autódat is dobd el 6 éves korában, mert újkori merevségének már elvesztette 30%-át, ami igaz is...azt miért használod még?
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.09 péntek, 21:42:38 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #11 Dátum: 2012.03.10 szombat, 10:05:51 »

És az mit számít?  Ja tudom miket írnak erről, de azt ne is írjátok mert hülyeség úgy ahogy van.... vigyor3
Nem is annyira hülyeség. nekem is volt egyszer(és utoljára) öreg gumim, amin szinte új volt a mintázat. kirepedezett kívűlről is, csúnya volt, aztán elkezdte, hogy egyre sűrűbben kellett a kúton fújatni.
Másik: ennél kevesebbért a vaterán árulnak ugyanennyi idős Michelin-t ugyanilyen profimélységgel. szerinted?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2012.03.10 szombat, 10:28:44 »

És az mit számít?  Ja tudom miket írnak erről, de azt ne is írjátok mert hülyeség úgy ahogy van.... vigyor3
Az autódat is dobd el 6 éves korában, mert újkori merevségének már elvesztette 30%-át, ami igaz is...azt miért használod még?

Előző autómat (Ford Escort) többek közt az öreg guminak köszönhetően törtem meg... 10 éves gumi volt, és a vizes aszfalton a kanyarban simán felúszott. Aztán most decemberben megvettem a Mondeot, és mivel az előző tulaj kretén volt (bocs, máshogy nem tudom nevezni azt, aki szétpadkázza a jobb első téligumit, és az 1"-al kisebb nyárit felrakja előre, had örüljön a diffi), így kénytelen voltam hamar venni két használt téli gumit. 2 jó, 2 éves téli van fent elől, és 2 8éves Continental hátul. Köszönhetően a *** guminak, és hogy szerintem túl könnyű a kocsi háta (parkolásnál is szinte fúrja az orrát a földbe, annyira kemények hátul a kb 1 éves rugók), a kocsi orra mindig betapadt, minden kanyart simán vetem, a kocsi háta viszont kanyarokban mindig kitört télen, szabályosan kaszáltam az úton egy nagyobb kanyar után...

A gumi ha nem repedezett, akkor is elveszti a tapadását az évek előre haladtával. Prémium márkák talán 8 évet is kibírnak, de a gyengébbek 6nál nem bírnak többet. Utána elöregszik, a gumi szálak átrendeződnek, megkeményednek, és nem úgy tapad, ahogy kell.
Nem azt mondom hogy nem lehet megvenni öregebb gumit, csak akkor a sebességet, bevállalt forgalmi szituációkat, stb. ennek tudatában kell megválasztani.
Az Escort *** gumijával azt a kanyart, ahol megtörtem végül, nyáron, 70-nél többel sosem tudtam bevenni. Erő lett volna az autóban, de a *** gumiknak és a *** szilenteknek hála instabil volt az autó, billegett, kitört az orra, stb. Most a Mondeoval !télen! 100-al simán bevettem. Most a melegebb napokon viszont ezzel a téli gumival elúszik már az orra is, így lassan jöhet a felni vásárlás + ideiglenesen valami használt gumit szerezni rá... Aztán jöhet a móka, a próbálgatás a kanyarokban...
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
nadotex
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:15:35 »

A gumik jó állapotban vannak, felnivédő peremmel rendelkezik, nem volt javítva, nem repedezett.
Az irányár:13eft./db
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:48:16 »

Nézz be a pótkerékhez. Nekem ott egy 99-es Goodyear lakik, a gyárban tették bele. Aszfaltot és betont életében 2x látott. UV sugarat és napot szintén 2x. 13 éves. Pont ugyan olyan puha, mint a 4 éves Conti szett a kerekeken. És pont ugyan olyan jól is tapad.

Van ez a szabály, ami nem is hülyeség. 6, max. 8 év és kemény lesz, nem tapad. Ez igaz is, de a fő oka az UV sugárzás és a hő, azoktól lesz gatya a gumi.

Namost téli gumi negyedannyi UV-t és hőt lát, mint a nyári. Lehet számolgatni. Téligumim pl 7 éves. Szakszerűen tárolva, csak télen használva. Az előző tulaj 5 évesen "kidobta" lévén, nem fogja már a nagy havat. Bármelyik új középkategóriás guminál puhább, jobban tapad és hóban is húz-fékez. Conti az is.

Jó ez a szabály, de tudni kell a helyén kezelni.
Ha pl. 2008-as gumi 2010-ig polcon állt a raktárban, akkor ne mondjuk már rá kapásból, hogy 2014-ben kukás lesz, mert akkor éri el a 6 évet. Nettó baromság.

Kicsit életszerűbben vegyük már ezeket a számítási szabályokat.
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:59:28 »

Nézz be a pótkerékhez. Nekem ott egy 99-es Goodyear lakik, a gyárban tették bele. Aszfaltot és betont életében 2x látott. UV sugarat és napot szintén 2x. 13 éves. Pont ugyan olyan puha, mint a 4 éves Conti szett a kerekeken. És pont ugyan olyan jól is tapad.

Van ez a szabály, ami nem is hülyeség. 6, max. 8 év és kemény lesz, nem tapad. Ez igaz is, de a fő oka az UV sugárzás és a hő, azoktól lesz gatya a gumi.

Namost téli gumi negyedannyi UV-t és hőt lát, mint a nyári. Lehet számolgatni. Téligumim pl 7 éves. Szakszerűen tárolva, csak télen használva. Az előző tulaj 5 évesen "kidobta" lévén, nem fogja már a nagy havat. Bármelyik új középkategóriás guminál puhább, jobban tapad és hóban is húz-fékez. Conti az is.

Jó ez a szabály, de tudni kell a helyén kezelni.
Ha pl. 2008-as gumi 2010-ig polcon állt a raktárban, akkor ne mondjuk már rá kapásból, hogy 2014-ben kukás lesz, mert akkor éri el a 6 évet. Nettó baromság.

Kicsit életszerűbben vegyük már ezeket a számítási szabályokat.

csak osztani tudom a hsz-od. én külföldröl használt gumizok és sokan problémáznak a DOT számon. Na most ott ápr.1-el fel, okt.1-el le kerülnek a nyári gumik. Nem úgy mint itt,hogy "ha nem esik hó,akkor nem kell téli gumi" szitu. Így egy "öregebb" nyári is lehet tökéletes. Én jártam 2006-os,6 mm-es Turanza-val........hibátlan volt.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16 Dátum: 2012.03.10 szombat, 23:09:48 »

Előző autómat (Ford Escort) többek közt az öreg guminak köszönhetően törtem meg... 10 éves gumi volt, és a vizes aszfalton a kanyarban simán felúszott. Aztán most decemberben megvettem a Mondeot, és mivel az előző tulaj kretén volt (bocs, máshogy nem tudom nevezni azt, aki szétpadkázza a jobb első téligumit, és az 1"-al kisebb nyárit felrakja előre, had örüljön a diffi), így kénytelen voltam hamar venni két használt téli gumit. 2 jó, 2 éves téli van fent elől, és 2 8éves Continental hátul. Köszönhetően a *** guminak, és hogy szerintem túl könnyű a kocsi háta (parkolásnál is szinte fúrja az orrát a földbe, annyira kemények hátul a kb 1 éves rugók), a kocsi orra mindig betapadt, minden kanyart simán vetem, a kocsi háta viszont kanyarokban mindig kitört télen, szabályosan kaszáltam az úton egy nagyobb kanyar után...

A gumi ha nem repedezett, akkor is elveszti a tapadását az évek előre haladtával. Prémium márkák talán 8 évet is kibírnak, de a gyengébbek 6nál nem bírnak többet. Utána elöregszik, a gumi szálak átrendeződnek, megkeményednek, és nem úgy tapad, ahogy kell.
Nem azt mondom hogy nem lehet megvenni öregebb gumit, csak akkor a sebességet, bevállalt forgalmi szituációkat, stb. ennek tudatában kell megválasztani.
Az Escort *** gumijával azt a kanyart, ahol megtörtem végül, nyáron, 70-nél többel sosem tudtam bevenni. Erő lett volna az autóban, de a *** gumiknak és a *** szilenteknek hála instabil volt az autó, billegett, kitört az orra, stb. Most a Mondeoval !télen! 100-al simán bevettem. Most a melegebb napokon viszont ezzel a téli gumival elúszik már az orra is, így lassan jöhet a felni vásárlás + ideiglenesen valami használt gumit szerezni rá... Aztán jöhet a móka, a próbálgatás a kanyarokban...
Abban igazad van hogy a szharrá repedezett 10 szezont futott  gumi, már nem a legjobb, sőt annak már annyi, de itt egy 2 szezont futott 7mm-es gumira írták, hogy egy, max 2 szezon...ez nem állja meg a helyét elöregedés szempontjából.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.