Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:51:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK II (97-es) 2.5 v6-os kormányszervó  (Megtekintve 2610 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Csiribacsi
Vendég
« Dátum: 2012.06.20 szerda, 13:41:17 »

MK II (97-es) 2.5 v6-os kormányszervója jobb oldalt igen csak ereszt.
Van valakinek valamilyen ötlete, hogy kihez fordulhatnék, aki nem aranyába gondolkodik.
Eddig csak is azt mondták, hogy teljes felújítás mivel ezt nem lehet javítani igaz így a kiszerelés kb. 35-40 ezer, a fel újítás 50-70 ezer között mozog.
Ez valóban így van, nem lehet simán javítani csak teljesen felújítani? Mert akkor töltögetem inkább az olaját utána.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2012.06.20 szerda, 13:45:41 »

MK II (97-es) 2.5 v6-os kormányszervója jobb oldalt igen csak ereszt.
Van valakinek valamilyen ötlete, hogy kihez fordulhatnék, aki nem aranyába gondolkodik.
Eddig csak is azt mondták, hogy teljes felújítás mivel ezt nem lehet javítani igaz így a kiszerelés kb. 35-40 ezer, a fel újítás 50-70 ezer között mozog.
Ez valóban így van, nem lehet simán javítani csak teljesen felújítani? Mert akkor töltögetem inkább az olaját utána.

Hol ereszt pontosan? Jó lenne tudni, mert adott esetben olcsóbban is javítható.
Naplózva
Csiribacsi
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2012.06.20 szerda, 16:03:19 »

Hol ereszt pontosan? Jó lenne tudni, mert adott esetben olcsóbban is javítható.

A kormánymű fogasléc jobboldalon.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2012.06.20 szerda, 16:51:17 »

A kormánymű fogasléc jobboldalon.

Tehát nem a szivattyúval van a baj, hanem a kormányművel?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2012.06.20 szerda, 18:04:11 »

Én is töltögettem mindaddig, amíg "Michelin" baba nem lett mindkettő gumiharmónikám.
Futottam én is felújítós kört, kb 100e Ft, felújításostul, kibeszerelésestül, és azt mondták, ha nagyon kopott a kormánymű, akkor ugyan folyni nem fog, de középállásból kitekerve ugrani/akadni fog, ami nem mechanikus, hanem hidraulikus akadás, szóval egy szétkopott kormányművel még xar is lehet a végeredmény ennyiért.
Én végül a Krisztiántól vettem egy 280e km-t futott osztrák autóét, mielőtt beraktuk megnéztem,az egyik oldalon nem ereszetett a tömítés, a másik oldalon minimálisat, így felújítás nélkül bereszkíroztam a bontottat, így kb 50e ből volt meg szerelésestül. A bontott kormánymű szebb állapotban volt mint az enyém, pedig az enyémben is kb 280e van (220+amit visszatekertek)
Szerintem keríts egy bontottat, és próbálkozz, hátha.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2012.06.20 szerda, 18:06:55 »

Üdv: A Mondeo I-es kormánymű, nem jó a II-esbe ? Olyanom van olcsón, amúgy örülök hogy rendben van a lengescsillapító,ha gondolod gyere a Soroksári út felé adok jobb oldali napellenzőt /ajándékba/.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2012.06.20 szerda, 18:11:31 »

Én is töltögettem mindaddig, amíg "Michelin" baba nem lett mindkettő gumiharmónikám.
Futottam én is felújítós kört, kb 100e Ft, felújításostul, kibeszerelésestül, és azt mondták, ha nagyon kopott a kormánymű, akkor ugyan folyni nem fog, de középállásból kitekerve ugrani/akadni fog, ami nem mechanikus, hanem hidraulikus akadás, szóval egy szétkopott kormányművel még xar is lehet a végeredmény ennyiért.
Én végül a Krisztiántól vettem egy 280e km-t futott osztrák autóét, mielőtt beraktuk megnéztem,az egyik oldalon nem ereszetett a tömítés, a másik oldalon minimálisat, így felújítás nélkül bereszkíroztam a bontottat, így kb 50e ből volt meg szerelésestül. A bontott kormánymű szebb állapotban volt mint az enyém, pedig az enyémben is kb 280e van (220+amit visszatekertek)
Szerintem keríts egy bontottat, és próbálkozz, hátha.

Én is ezt javasolnám, a csere a legegyszerűbb. Most (kb. 3 héten belül) lesz egy angol V6 elbontás Krisznél, amiben valós 37e mérföld van. Na abból kellene megszerezni a kormányművet.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2012.06.20 szerda, 19:54:40 »

Én is ezt javasolnám, a csere a legegyszerűbb. Most (kb. 3 héten belül) lesz egy angol V6 elbontás Krisznél, amiben valós 37e mérföld van. Na abból kellene megszerezni a kormányművet.
És azt ráadásul odadja vas árban, lévén hogy balkormányosba nem jó...
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2012.06.20 szerda, 20:29:42 »

Én is ezt javasolnám, a csere a legegyszerűbb. Most (kb. 3 héten belül) lesz egy angol V6 elbontás Krisznél, amiben valós 37e mérföld van. Na abból kellene megszerezni a kormányművet.
Meg már 1,5 hónapja bontódik. Legalább is én azóta várok a kerékagy bontásra, de már nem tudtam tovább várni, vettem egy újat. Már akkor is arról volt szó, hogy 3 hét. Tudom, a jó dolgokra sokat kell várni.
Naplózva
Csiribacsi
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2012.06.20 szerda, 20:34:02 »

Tehát ha jól értelmezem, keressek egy bontott futóművet és avval talán meg oldható a probléma.
Utána egy szerelőt kéne találni, aki a cserét vállalja, ha meg van a kormánymű
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2012.06.20 szerda, 20:46:59 »

Tehát ha jól értelmezem, keressek egy bontott futóművet és avval talán meg oldható a probléma.
Utána egy szerelőt kéne találni, aki a cserét vállalja, ha meg van a kormánymű

Igen, ha gondolod megadom az elérhetőségét, aki nekem csinálta (Bp, III. kerület), igaz megszenvedtek vele, de legalább tudja mire vállakozik.
Ja, és ha olyanhoz viszed, akinek nincs típus ismerete, akkor élből vegyél két darab tömítést a Cromaxban, vagy Ford kereskedésben, mert a kormányműbe menő hollandin egyszerhasználatos teflon gyűrű van, másodjára lehet nem tömít. Vagy teflonszalaggal helyettesíthető.
http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=80230064&flypage=shop.flypage&product_id=5682&option=com_virtuemart&Itemid=26
ne tévesszen meg a szivattyúhoz is ez kell, de a kormányműhöz is ez kell, lévén ugyanaz a hollandi méret van mindkét helyen
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2012.06.20 szerda, 22:04:13 »

MK II (97-es) 2.5 v6-os kormányszervója jobb oldalt igen csak ereszt.
Van valakinek valamilyen ötlete, hogy kihez fordulhatnék, aki nem aranyába gondolkodik.
Eddig csak is azt mondták, hogy teljes felújítás mivel ezt nem lehet javítani igaz így a kiszerelés kb. 35-40 ezer, a fel újítás 50-70 ezer között mozog.
Ez valóban így van, nem lehet simán javítani csak teljesen felújítani? Mert akkor töltögetem inkább az olaját utána.


Tudok adni kormányművet ha kell.   Wink

Üdv.: Viló
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Durexx
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2012.06.23 szombat, 21:02:06 »

MK II (97-es) 2.5 v6-os kormányszervója jobb oldalt igen csak ereszt.
Van valakinek valamilyen ötlete, hogy kihez fordulhatnék, aki nem aranyába gondolkodik.
Eddig csak is azt mondták, hogy teljes felújítás mivel ezt nem lehet javítani igaz így a kiszerelés kb. 35-40 ezer, a fel újítás 50-70 ezer között mozog.
Ez valóban így van, nem lehet simán javítani csak teljesen felújítani? Mert akkor töltögetem inkább az olaját utána.


Nekem 1.6osé van ha az jó a tiédbe odaadom 5000ftért nem rég még járt a kocsi amiből kiszedtem és semmi baja nem volt
Naplózva
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.