Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:22:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Keres – kínál (csak árral!)
>
Mondeóhoz keresek
>
Segítségkérés
Oldalak: [
1
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Segítségkérés (Megtekintve 4263 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Fordos Gábor
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 629
Segítségkérés
«
Dátum:
2012.07.09 hétfő, 22:19:46 »
Üdv Mindenkinek: Valaki meg tudja mondani, hogy az MKI-ben lévő DOCH motor alkatrészei megegyeznek, az ugyanolyan, csak Zetek motor alkatrészeivel? Ránézésre egyforma, de valóban az? Köszönöm előre is a segítséget.
Naplózva
netcore
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1107
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2012.07.10 kedd, 09:42:52 »
az összes zetec doch nincs külön ilyen vagy olyan
Naplózva
0670-5882782
A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2012.07.10 kedd, 14:48:17 »
Idézetet írta: Fordos Gábor - 2012.07.09 hétfő, 22:19:46
Üdv Mindenkinek: Valaki meg tudja mondani, hogy az MKI-ben lévő DOHC motor alkatrészei megegyeznek, az ugyanolyan, csak Zetek motor alkatrészeivel? Ránézésre egyforma, de valóban az? Köszönöm előre is a segítséget.
A DOHC a Double OverHead Camshaft rövidítése (azaz dupla felül fekvő vezérműtengely), mindkettő az, benzines esetén.
Jah igen és Zetec mindkettő. Sajnos, hogy különbség van-e köztük azt nem tudom, dízelnél van. (Endura-D)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.07.21 szombat, 12:49:34 írta [ Error ]
»
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2012.07.10 kedd, 16:55:02 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.07.10 kedd, 14:48:17
A DOCH a Double Overhead Camshaft rövidítése (azaz dupla felül fekvő vezérműtengely), mindkettő az, benzines esetén.
Jah igen és Zetec mindkettő. Sajnos, hogy különbség van-e köztük azt nem tudom, dízelnél van. (Endura-D)
dízelnél mi? a szelepfedél
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2012.07.10 kedd, 20:26:17 »
Idézetet írta: GinJoy - 2012.07.10 kedd, 16:55:02
dízelnél mi? a szelepfedél
...meg a turbó, meg a 3. porlasztó elektronikázva, meg alapjáratot szabályzó cuccos, az EGR helye, stb... (azért akad, Te magad is mondtál párat)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Fordos Gábor
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 629
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2012.07.10 kedd, 22:39:55 »
Köszönöm, az eddigi hozzászólásokat, és persze még várom a többit. Idő közben annyit már tapasztaltam,hogy az 1.8 16V-s DOCH motor fogaskoszorúját nem lehet az 1.8-as Zetec motorba szerelni, méretben passzol, csak a luktávolság nem ugyanaz, ebből gondolom hogy a két motor között sok eltérés lehet.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 02:15:12 »
A Te autód tolórudas vagy bowdenes válóval szerelt?
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 08:07:43 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.07.10 kedd, 20:26:17
...meg a turbó, meg a 3. porlasztó elektronikázva, meg alapjáratot szabályzó cuccos, az EGR helye, stb... (azért akad, Te magad is mondtál párat)
ja, persze, de én csak a motorblokkra gondoltam. a többi csereberélhető oda vissza
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Fordos Gábor
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 629
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 21:10:06 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.07.15 vasárnap, 02:15:12
A Te autód tolórudas vagy bowdenes válóval szerelt?
Ha jól tudom tolórudas.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2012.07.15 vasárnap, 21:53:16 »
Idézetet írta: Fordos Gábor - 2012.07.15 vasárnap, 21:10:06
Ha jól tudom tolórudas.
Az igazából nem számít.Az mk2-nél vannak ilyen-olyan különbségek,az mk1-ben nincs.Ami különbség van,az inkább a vákumrendszer (95-től (de lehet 94-től) tuti nincs impulzus szűrő,a tűzfalon emiatt csak 2 mágneskapcsoló van kb. ennyi.Nekem lett a 93-as autómba 95.12 havi motor berakva,ezen kívül máson nem kellett variálni)
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2012.07.17 kedd, 20:07:11 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.07.15 vasárnap, 21:53:16
Az igazából nem számít.Az mk2-nél vannak ilyen-olyan különbségek,az mk1-ben nincs.Ami különbség van,az inkább a vákumrendszer (95-től (de lehet 94-től) tuti nincs impulzus szűrő,a tűzfalon emiatt csak 2 mágneskapcsoló van kb. ennyi.Nekem lett a 93-as autómba 95.12 havi motor berakva,ezen kívül máson nem kellett variálni)
Csak azért informálódtam, mert ha esetleg váltóval együtt szeretne mocit cserélni akkor amennyiben bowdenes az "új" váltó, picit játszani kell a kulisszánál, mert nem teljesen olyan. Ha rudas, akkor tartsd meg, az nem megy legalább tönkre...
(legalábbis nem sok dolog tud a rudazaton elromolni, max. kikopik a kar alatt a közepe és picit "ideges" lesz a kar... bowdenesnél már több hibaforrás van, viszont valamivel finomabban dolgozik
)
A benzinesekhez hülye vagyok, de szerintem egetverő különbség nem lehet egy 95-96-os MK1 és 97-99 MK2 Zetec motor között. A dízelből kiindulva.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Fordos Gábor
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 629
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2012.07.17 kedd, 22:08:08 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.07.17 kedd, 20:07:11
Csak azért informálódtam, mert ha esetleg váltóval együtt szeretne mocit cserélni akkor amennyiben bowdenes az "új" váltó, picit játszani kell a kulisszánál, mert nem teljesen olyan. Ha rudas, akkor tartsd meg, az nem megy legalább tönkre...
(legalábbis nem sok dolog tud a rudazaton elromolni, max. kikopik a kar alatt a közepe és picit "ideges" lesz a kar... bowdenesnél már több hibaforrás van, viszont valamivel finomabban dolgozik
)
A benzinesekhez hülye vagyok, de szerintem egetverő különbség nem lehet egy 95-96-os MK1 és 97-99 MK2 Zetec motor között. A dízelből kiindulva.
Üdv: Na ezért szeretek én Club-tag lenni, itt annyi infót szerez az ember. KÖSZ!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2012.07.17 kedd, 22:23:33 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.07.17 kedd, 20:07:11
...
A benzinesekhez hülye vagyok, de szerintem egetverő különbség nem lehet egy 95-96-os MK1 és 97-99 MK2 Zetec motor között. A dízelből kiindulva.
He-he! Akkor kérdezd mk2-t, mert ő tudja
. Én is gondolkodtam ilyen cserén, de a kései Mk2-ben már a fekete szelepfedeles motor van, ami sokban különbözik az Mk1-es motorjától.
De ha csak a váltó csere a téma, az más tészta.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2012.07.18 szerda, 06:03:35 »
Idézetet írta: HegeGabi - 2012.07.17 kedd, 22:23:33
He-he! Akkor kérdezd mk2-t, mert ő tudja
. Én is gondolkodtam ilyen cserén, de a kései Mk2-ben már a fekete szelepfedeles motor van, ami sokban különbözik az Mk1-es motorjától.
De ha csak a váltó csere a téma, az más tészta.
Nem érint a benyás téma, de persze érdekel. Azt tudom, hogy 99-00-es MK2-eskbe fekete szelepfedeles Zetec van, de a különbségekhez nem értek, vagyis lévén, hogy TD-m van nem igazán járok/jártam utána.
Egyébként persze, biztos van különbség, a Ford mérnökei folyamatosan újítanak, én konkrétan az "egy az egyben" teljes motorcserére értettem a fentieket.
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2012.07.18 szerda, 08:07:39 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.07.17 kedd, 20:07:11
Csak azért informálódtam, mert ha esetleg váltóval együtt szeretne mocit cserélni akkor amennyiben bowdenes az "új" váltó, picit játszani kell a kulisszánál, mert nem teljesen olyan. Ha rudas, akkor tartsd meg, az nem megy legalább tönkre...
(legalábbis nem sok dolog tud a rudazaton elromolni, max. kikopik a kar alatt a közepe és picit "ideges" lesz a kar... bowdenesnél már több hibaforrás van, viszont valamivel finomabban dolgozik
)
A benzinesekhez hülye vagyok, de szerintem egetverő különbség nem lehet egy 95-96-os MK1 és 97-99 MK2 Zetec motor között. A dízelből kiindulva.
ecu, kábelköteg mindenképpen ....
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2012.07.18 szerda, 09:02:10 »
Idézetet írta: [ Error ] - 2012.07.18 szerda, 06:03:35
Nem érint a benyás téma, de persze érdekel. Azt tudom, hogy 99-00-es MK2-eskbe fekete szelepfedeles Zetec van, de a különbségekhez nem értek, vagyis lévén, hogy TD-m van nem igazán járok/jártam utána.
Egyébként persze, biztos van különbség, a Ford mérnökei folyamatosan újítanak, én konkrétan az "egy az egyben" teljes motorcserére értettem a fentieket.
az mk2-nek eleve más a kipufogórendszere...a vezérlésből is 2-3 fajta van.A tolórudas váltót nagyon sokszor visszasírom...bár gyanítom,a bowdenes könnyebb,egyszerűbb gyártani de....
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2012.07.20 péntek, 23:20:52 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2012.07.18 szerda, 09:02:10
az mk2-nek eleve más a kipufogórendszere...a vezérlésből is 2-3 fajta van.A tolórudas váltót nagyon sokszor visszasírom...bár gyanítom,a bowdenes könnyebb,egyszerűbb gyártani de....
A TD-knél is más leömlő sajnos... Hát a váltóval, helyesebben a rudazattal egyetértek.
Szerintem nem is feltétlen a gyártás, hanem a "könnyebb" tönkremenetel volt a cél. Ami sikerült, lévén, hogy a rudazatok nem igen akartak megpusztulni, max kopni kicsit...
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2012.07.20 péntek, 23:44:49 »
(nem DOCH hanem DOHC)
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
drof
Vendég
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2012.07.21 szombat, 00:44:07 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.07.20 péntek, 23:44:49
(nem DOCH hanem DOHC)
De még mennyire, indeed.
Akkor nem csak nekem böki a szemem.
http://en.wikipedia.org/wiki/Overhead_camshaft
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3001
I'm in, everyone of machines...
Válasz: Segítségkérés
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2012.07.21 szombat, 12:52:03 »
Yepp, én magam is beleestem a hibába, de javítottam, pedig nézegettem többször is, hogy valami nem frankó...
(ugyebár Double OverHead Camshaft -> D O H C
)
Naplózva
'95.09 MK1(.5
) Turnier 1.8TD Ghia
SS
(ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered)
Petrol Blue Metallic
Oldalak: [
1
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ