Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.29 szerda, 11:31:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Segítségkérés  (Megtekintve 3790 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Dátum: 2012.07.09 hétfő, 22:19:46 »

Üdv Mindenkinek: Valaki meg tudja mondani, hogy az MKI-ben lévő DOCH motor alkatrészei megegyeznek, az ugyanolyan, csak Zetek motor alkatrészeivel? Ránézésre egyforma, de valóban az? Köszönöm előre is a segítséget.
Naplózva
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2012.07.10 kedd, 09:42:52 »

az összes zetec doch nincs külön ilyen vagy olyan
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2012.07.10 kedd, 14:48:17 »

Üdv Mindenkinek: Valaki meg tudja mondani, hogy az MKI-ben lévő DOHC motor alkatrészei megegyeznek, az ugyanolyan, csak Zetek motor alkatrészeivel? Ránézésre egyforma, de valóban az? Köszönöm előre is a segítséget.

A DOHC a Double OverHead Camshaft rövidítése (azaz dupla felül fekvő vezérműtengely), mindkettő az, benzines esetén.
Jah igen és Zetec mindkettő. Sajnos, hogy különbség van-e köztük azt nem tudom, dízelnél van. (Endura-D)
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.21 szombat, 12:49:34 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #3 Dátum: 2012.07.10 kedd, 16:55:02 »

A DOCH a Double Overhead Camshaft rövidítése (azaz dupla felül fekvő vezérműtengely), mindkettő az, benzines esetén.
Jah igen és Zetec mindkettő. Sajnos, hogy különbség van-e köztük azt nem tudom, dízelnél van. (Endura-D)
dízelnél mi? a szelepfedél
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2012.07.10 kedd, 20:26:17 »

dízelnél mi? a szelepfedél
...meg a turbó, meg a 3. porlasztó elektronikázva, meg alapjáratot szabályzó cuccos, az EGR helye, stb... (azért akad, Te magad is mondtál párat)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2012.07.10 kedd, 22:39:55 »

Köszönöm, az eddigi hozzászólásokat, és persze még várom a többit. Idő közben annyit már tapasztaltam,hogy az 1.8 16V-s DOCH motor fogaskoszorúját nem lehet az 1.8-as Zetec motorba szerelni, méretben passzol, csak a luktávolság nem ugyanaz, ebből gondolom hogy a két motor között sok eltérés lehet.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 02:15:12 »

A Te autód tolórudas vagy bowdenes válóval szerelt?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #7 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 08:07:43 »

...meg a turbó, meg a 3. porlasztó elektronikázva, meg alapjáratot szabályzó cuccos, az EGR helye, stb... (azért akad, Te magad is mondtál párat)
ja, persze, de én csak a motorblokkra gondoltam. a többi csereberélhető oda vissza
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 21:10:06 »

A Te autód tolórudas vagy bowdenes válóval szerelt?
  Ha jól tudom tolórudas.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2012.07.15 vasárnap, 21:53:16 »

  Ha jól tudom tolórudas.
Az igazából nem számít.Az mk2-nél vannak ilyen-olyan különbségek,az mk1-ben nincs.Ami különbség van,az inkább a vákumrendszer (95-től (de lehet 94-től)  tuti nincs impulzus szűrő,a tűzfalon emiatt csak 2 mágneskapcsoló van kb. ennyi.Nekem lett a 93-as autómba 95.12 havi motor berakva,ezen kívül máson nem kellett variálni)
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2012.07.17 kedd, 20:07:11 »

Az igazából nem számít.Az mk2-nél vannak ilyen-olyan különbségek,az mk1-ben nincs.Ami különbség van,az inkább a vákumrendszer (95-től (de lehet 94-től)  tuti nincs impulzus szűrő,a tűzfalon emiatt csak 2 mágneskapcsoló van kb. ennyi.Nekem lett a 93-as autómba 95.12 havi motor berakva,ezen kívül máson nem kellett variálni)

Csak azért informálódtam, mert ha esetleg váltóval együtt szeretne mocit cserélni akkor amennyiben bowdenes az "új" váltó, picit játszani kell a kulisszánál, mert nem teljesen olyan. Ha rudas, akkor tartsd meg, az nem megy legalább tönkre... Smiley (legalábbis nem sok dolog tud a rudazaton elromolni, max. kikopik a kar alatt a közepe és picit "ideges" lesz a kar... bowdenesnél már több hibaforrás van, viszont valamivel finomabban dolgozik Smiley )

A benzinesekhez hülye vagyok, de szerintem egetverő különbség nem lehet egy 95-96-os MK1 és 97-99 MK2 Zetec motor között. A dízelből kiindulva. idiota
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2012.07.17 kedd, 22:08:08 »

Csak azért informálódtam, mert ha esetleg váltóval együtt szeretne mocit cserélni akkor amennyiben bowdenes az "új" váltó, picit játszani kell a kulisszánál, mert nem teljesen olyan. Ha rudas, akkor tartsd meg, az nem megy legalább tönkre... Smiley (legalábbis nem sok dolog tud a rudazaton elromolni, max. kikopik a kar alatt a közepe és picit "ideges" lesz a kar... bowdenesnél már több hibaforrás van, viszont valamivel finomabban dolgozik Smiley )

A benzinesekhez hülye vagyok, de szerintem egetverő különbség nem lehet egy 95-96-os MK1 és 97-99 MK2 Zetec motor között. A dízelből kiindulva. idiota
  Üdv: Na ezért szeretek én Club-tag lenni, itt annyi infót szerez az ember. KÖSZ!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2012.07.17 kedd, 22:23:33 »

...
A benzinesekhez hülye vagyok, de szerintem egetverő különbség nem lehet egy 95-96-os MK1 és 97-99 MK2 Zetec motor között. A dízelből kiindulva. idiota
He-he! Akkor kérdezd mk2-t, mert ő tudja Smiley. Én is gondolkodtam ilyen cserén, de a kései Mk2-ben már a fekete szelepfedeles motor van, ami sokban különbözik az Mk1-es motorjától.
De ha csak a váltó csere a téma, az más tészta.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2012.07.18 szerda, 06:03:35 »

He-he! Akkor kérdezd mk2-t, mert ő tudja Smiley. Én is gondolkodtam ilyen cserén, de a kései Mk2-ben már a fekete szelepfedeles motor van, ami sokban különbözik az Mk1-es motorjától.
De ha csak a váltó csere a téma, az más tészta.

Nem érint a benyás téma, de persze érdekel. Azt tudom, hogy 99-00-es MK2-eskbe fekete szelepfedeles Zetec van, de a különbségekhez nem értek, vagyis lévén, hogy TD-m van nem igazán járok/jártam utána. Wink
Egyébként persze, biztos van különbség, a Ford mérnökei folyamatosan újítanak, én konkrétan az "egy az egyben" teljes motorcserére értettem a fentieket. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2012.07.18 szerda, 08:07:39 »

Csak azért informálódtam, mert ha esetleg váltóval együtt szeretne mocit cserélni akkor amennyiben bowdenes az "új" váltó, picit játszani kell a kulisszánál, mert nem teljesen olyan. Ha rudas, akkor tartsd meg, az nem megy legalább tönkre... Smiley (legalábbis nem sok dolog tud a rudazaton elromolni, max. kikopik a kar alatt a közepe és picit "ideges" lesz a kar... bowdenesnél már több hibaforrás van, viszont valamivel finomabban dolgozik Smiley )

A benzinesekhez hülye vagyok, de szerintem egetverő különbség nem lehet egy 95-96-os MK1 és 97-99 MK2 Zetec motor között. A dízelből kiindulva. idiota
ecu, kábelköteg mindenképpen ....
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2012.07.18 szerda, 09:02:10 »

Nem érint a benyás téma, de persze érdekel. Azt tudom, hogy 99-00-es MK2-eskbe fekete szelepfedeles Zetec van, de a különbségekhez nem értek, vagyis lévén, hogy TD-m van nem igazán járok/jártam utána. Wink
Egyébként persze, biztos van különbség, a Ford mérnökei folyamatosan újítanak, én konkrétan az "egy az egyben" teljes motorcserére értettem a fentieket. Smiley
az mk2-nek eleve más a kipufogórendszere...a vezérlésből is 2-3 fajta van.A tolórudas váltót nagyon sokszor visszasírom...bár gyanítom,a bowdenes könnyebb,egyszerűbb gyártani de.... szomoru1
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2012.07.20 péntek, 23:20:52 »

az mk2-nek eleve más a kipufogórendszere...a vezérlésből is 2-3 fajta van.A tolórudas váltót nagyon sokszor visszasírom...bár gyanítom,a bowdenes könnyebb,egyszerűbb gyártani de.... szomoru1

A TD-knél is más leömlő sajnos... Hát a váltóval, helyesebben a rudazattal egyetértek. Sad Szerintem nem is feltétlen a gyártás, hanem a "könnyebb" tönkremenetel volt a cél. Ami sikerült, lévén, hogy a rudazatok nem igen akartak megpusztulni, max kopni kicsit...  szomoru1
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2012.07.20 péntek, 23:44:49 »


(nem DOCH hanem DOHC)
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

drof
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2012.07.21 szombat, 00:44:07 »

(nem DOCH hanem DOHC)

De még mennyire, indeed. eljen Akkor nem csak nekem böki a szemem.

http://en.wikipedia.org/wiki/Overhead_camshaft
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2012.07.21 szombat, 12:52:03 »

Yepp, én magam is beleestem a hibába, de javítottam, pedig nézegettem többször is, hogy valami nem frankó...  Lips Sealed
(ugyebár Double OverHead Camshaft -> D O H C Smiley)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.022 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.