Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.02.19 hétfő, 19:08:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Balesetek Mondeóval  (Megtekintve 208509 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 858


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1650 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 08:23:15 »

Jó reggelt mindenkinek,

Sok idő telt el mióta utoljára voltam.
Azóta történt pár változás az életemben. Ezeknek a változásnak az egyik pozitív hozadéka egy szépséges mondeo.

Tegnapi napon haladtunk a sorral lassan majd meglassabban a végén pedig meg is álltunk.
Mi békésen megálltunk, ahogy az elöttünk haladok. A mögöttünk jövő kolléga nem vagyis igen.
Ebben a megállásban tudtam számára segitséget adni.

Szerencsére senki sem sérült meg.
Meglepő volt látni, hogy a volvon ekkora nyomot hagyott egy viszonylag lassú "találkozás"









Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1397



« Új hozzászólás #1651 Dátum: 2017.09.30 szombat, 07:19:58 »

Az élet furcsa sztorija, hogy anno én javasoltam ezt a topicot.
Most pedig én kerülök bele, vége lett az autómnak, saját hibámból.

Szept. 28-án csütörtökön hajnalban 4 óra tájban a 3-as úton Gyöngyös és Eger között a sötétben nem vettem észre valamiért (?) benéztem a körforgalom jelzőtábláját. Ez egy gyors szakasz sok egyenessel, autópálya szerű viszonyok. Mentem kb 100-at. Tudtam hogy van ott körfogalom, de azt hittem, még jóval odébb vagyok. A kanyarok íve és sorrendje olyan volt, mintha egy másik szakaszon lennék. Szóval mentem bátran mint ahol van még több km nyílt szakasz....Teljesen logikátlan helyen van ez a kemény körforgalom. A ludasi leágazásnál. Belerongyoltam, kb 90-el mehettem amikor a középső szigettel való találkozás kitörte a kereket, se kormányozni se fékezni már nem lehetett azt a kereket. Megdobott, és alacsonyan átrepültem a középső szigetet. A körforgalom túlsó félkörét csak alig érintette az autó hátsó kereke, az úton túl meg volt egy jó mély árok, kb egy teherautó fér bele hosszában úgy hogy alig látszana ki belőle. Egyenesen belerepültem és az árok szemközti függőleges falába csapódtam. BANG!!! Légzsák arcba vágott, hallottam ahogy kopog a tetőn a visszahulló föld. Levettem a gyújtást, kiszállni nem tudtam mert az ajtó nem nyílt. Az anyósoldalon másztam ki a koromsötétbe. A pótkerék kiugrott a csomagtérből és a hátsó ülésen volt..
Jött arra egy rendőr, de nagyon sietett mert azt se kérdezte jól vagyok-e, kell-e segítség. Nem látta a sötétben pontosan honnan repültem, simán csak azt hitte, hogy besokalltam a körforgalomban és azért fogtam árkot. Adott egy 10 ezres csekket, és ment is tovább  Cool

Utána jöttek még többen  és mindenki megállt, hogy van-e szükséges segítségre. A rendőrnek ez a gesztus nem jutott eszébe, de nem akartam pattogni mert örültem hogy nem büntetett meg keményebben, sajnos megérdemeltem volna. Ahogy pirkadt kezdtük látni mi volt a szitu. Hívtam trélerest. Ő mondta hogy azonnal irány a kórház sürgősségi. Mert nem akar megijeszteni, de belső sérülésem is lehet, egy kisebb autóban ott maradtam volna. Úgy bele voltam állva a földbe, hogy a tréler önmagát csörlőzte befelé, nem az autómat húzta kifele.
Nagyon nehezen szedtük ki. Egy segítőkész autós állt a féken a trélerben, hogy csak lassan menjen hátrafelé csörlőzés közben.
Az árokban voltak egyéb autók maradványai is, úgy kellett kiválogatni ami szerintem az enyém...

Szerencsére a sürgősségin a vizsgálatok negatívak lettek.
Mégis meghaltam ott lelkileg, mert ez autó alakította az életemet, hozta a lehetőségeket, munkát, megélhetést, kapcsolatokat.
Most nihil van.
Itt maradok köztetek, mert Mondeóm lesz még, valahogyan......ez tudom, ez biztosabb mint a halál.

Itt van pár kép.







« Utoljára szerkesztve: 2017.09.30 szombat, 08:18:29 írta ezsolt » Naplózva

2004/06* 2.0 TDCi EGR, ZEN, FORGE 241 ezer km, GOLDI
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36087


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1652 Dátum: 2017.09.30 szombat, 10:29:36 »

Az élet furcsa sztorija, hogy anno én javasoltam ezt a topicot.
Most pedig én kerülök bele, vége lett az autómnak, saját hibámból.

Szept. 28-án csütörtökön hajnalban 4 óra tájban a 3-as úton Gyöngyös és Eger között a sötétben nem vettem észre valamiért (?) benéztem a körforgalom jelzőtábláját. Ez egy gyors szakasz sok egyenessel, autópálya szerű viszonyok. Mentem kb 100-at. Tudtam hogy van ott körfogalom, de azt hittem, még jóval odébb vagyok. A kanyarok íve és sorrendje olyan volt, mintha egy másik szakaszon lennék. Szóval mentem bátran mint ahol van még több km nyílt szakasz....Teljesen logikátlan helyen van ez a kemény körforgalom. A ludasi leágazásnál. Belerongyoltam, kb 90-el mehettem amikor a középső szigettel való találkozás kitörte a kereket, se kormányozni se fékezni már nem lehetett azt a kereket. Megdobott, és alacsonyan átrepültem a középső szigetet. A körforgalom túlsó félkörét csak alig érintette az autó hátsó kereke, az úton túl meg volt egy jó mély árok, kb egy teherautó fér bele hosszában úgy hogy alig látszana ki belőle. Egyenesen belerepültem és az árok szemközti függőleges falába csapódtam. BANG!!! Légzsák arcba vágott, hallottam ahogy kopog a tetőn a visszahulló föld. Levettem a gyújtást, kiszállni nem tudtam mert az ajtó nem nyílt. Az anyósoldalon másztam ki a koromsötétbe. A pótkerék kiugrott a csomagtérből és a hátsó ülésen volt..
Jött arra egy rendőr, de nagyon sietett mert azt se kérdezte jól vagyok-e, kell-e segítség. Nem látta a sötétben pontosan honnan repültem, simán csak azt hitte, hogy besokalltam a körforgalomban és azért fogtam árkot. Adott egy 10 ezres csekket, és ment is tovább  Cool

Utána jöttek még többen  és mindenki megállt, hogy van-e szükséges segítségre. A rendőrnek ez a gesztus nem jutott eszébe, de nem akartam pattogni mert örültem hogy nem büntetett meg keményebben, sajnos megérdemeltem volna. Ahogy pirkadt kezdtük látni mi volt a szitu. Hívtam trélerest. Ő mondta hogy azonnal irány a kórház sürgősségi. Mert nem akar megijeszteni, de belső sérülésem is lehet, egy kisebb autóban ott maradtam volna. Úgy bele voltam állva a földbe, hogy a tréler önmagát csörlőzte befelé, nem az autómat húzta kifele.
Nagyon nehezen szedtük ki. Egy segítőkész autós állt a féken a trélerben, hogy csak lassan menjen hátrafelé csörlőzés közben.
Az árokban voltak egyéb autók maradványai is, úgy kellett kiválogatni ami szerintem az enyém...

Szerencsére a sürgősségin a vizsgálatok negatívak lettek.
Mégis meghaltam ott lelkileg, mert ez autó alakította az életemet, hozta a lehetőségeket, munkát, megélhetést, kapcsolatokat.
Most nihil van.
Itt maradok köztetek, mert Mondeóm lesz még, valahogyan......ez tudom, ez biztosabb mint a halál.

Itt van pár kép.


A legfontosabb, hogy nem sérültél meg! Minden más másodlagos!
Jól ismerem én is azt a részt, pedig ki van táblázva, talán vannak is bukkanó csíkok az úton. Valószínűleg nagyon fáradt voltál. Sad
Én a helyedben bemennék a rendőrségre, és tennék egy feljelentést a járőr ellen segítségnyújtás elmúlasztása miatt, ha már ilyen rendes volt, hogy megbüntetett.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 9238


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #1653 Dátum: 2017.09.30 szombat, 10:59:12 »

Az élet furcsa sztorija, hogy anno én javasoltam ezt a topicot.
Most pedig én kerülök bele, vége lett az autómnak, saját hibámból.

Szerencse, és a jó, autó hogy nem lett bajod.  eljen
Kétféleképp lehet szabadulni egy autótól, az egyik ahogy Én, (eladni) a másik ahogy Te.
Mindkettő szívszorító, de a Te módszered rosszabb.
Scratch-hez hasonlóan a rendőrt én is megdicsértetném a feletteseivel.  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1397



« Új hozzászólás #1654 Dátum: 2017.09.30 szombat, 14:08:46 »

Köszönöm Nektek a bíztató szavakat!
Nem akarok balhét, nem akarom piszkálni a rendőrt, lehet hogy ő is fáradt volt, azért felejtette el a helyes formalitást.
Nem rugózok ezen, ez semmit nem segítene rajtam, csak bajt hoznék vele másra. Nem vagyok bosszúálló.
Inkább menjen békével a dolgára mindenki.
Magamra haragszom csak, de azt oltári nagyon, engesztelhetetlenül.
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.30 szombat, 14:10:43 írta ezsolt » Naplózva

2004/06* 2.0 TDCi EGR, ZEN, FORGE 241 ezer km, GOLDI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21779


E-mail
« Új hozzászólás #1655 Dátum: 2017.09.30 szombat, 21:59:58 »

Az élet furcsa sztorija, hogy anno én javasoltam ezt a topicot.
Most pedig én kerülök bele, vége lett az autómnak, saját hibámból.

Szept. 28-án csütörtökön hajnalban 4 óra tájban a 3-as úton Gyöngyös és Eger között a sötétben nem vettem észre valamiért (?) benéztem a körforgalom jelzőtábláját. Ez egy gyors szakasz sok egyenessel, autópálya szerű viszonyok. Mentem kb 100-at. Tudtam hogy van ott körfogalom, de azt hittem, még jóval odébb vagyok. A kanyarok íve és sorrendje olyan volt, mintha egy másik szakaszon lennék. Szóval mentem bátran mint ahol van még több km nyílt szakasz....Teljesen logikátlan helyen van ez a kemény körforgalom. A ludasi leágazásnál. Belerongyoltam, kb 90-el mehettem amikor a középső szigettel való találkozás kitörte a kereket, se kormányozni se fékezni már nem lehetett azt a kereket. Megdobott, és alacsonyan átrepültem a középső szigetet. A körforgalom túlsó félkörét csak alig érintette az autó hátsó kereke, az úton túl meg volt egy jó mély árok, kb egy teherautó fér bele hosszában úgy hogy alig látszana ki belőle. Egyenesen belerepültem és az árok szemközti függőleges falába csapódtam. BANG!!! Légzsák arcba vágott, hallottam ahogy kopog a tetőn a visszahulló föld. Levettem a gyújtást, kiszállni nem tudtam mert az ajtó nem nyílt. Az anyósoldalon másztam ki a koromsötétbe. A pótkerék kiugrott a csomagtérből és a hátsó ülésen volt..
Jött arra egy rendőr, de nagyon sietett mert azt se kérdezte jól vagyok-e, kell-e segítség. Nem látta a sötétben pontosan honnan repültem, simán csak azt hitte, hogy besokalltam a körforgalomban és azért fogtam árkot. Adott egy 10 ezres csekket, és ment is tovább  Cool

Utána jöttek még többen  és mindenki megállt, hogy van-e szükséges segítségre. A rendőrnek ez a gesztus nem jutott eszébe, de nem akartam pattogni mert örültem hogy nem büntetett meg keményebben, sajnos megérdemeltem volna. Ahogy pirkadt kezdtük látni mi volt a szitu. Hívtam trélerest. Ő mondta hogy azonnal irány a kórház sürgősségi. Mert nem akar megijeszteni, de belső sérülésem is lehet, egy kisebb autóban ott maradtam volna. Úgy bele voltam állva a földbe, hogy a tréler önmagát csörlőzte befelé, nem az autómat húzta kifele.
Nagyon nehezen szedtük ki. Egy segítőkész autós állt a féken a trélerben, hogy csak lassan menjen hátrafelé csörlőzés közben.
Az árokban voltak egyéb autók maradványai is, úgy kellett kiválogatni ami szerintem az enyém...

Szerencsére a sürgősségin a vizsgálatok negatívak lettek.
Mégis meghaltam ott lelkileg, mert ez autó alakította az életemet, hozta a lehetőségeket, munkát, megélhetést, kapcsolatokat.
Most nihil van.
Itt maradok köztetek, mert Mondeóm lesz még, valahogyan......ez tudom, ez biztosabb mint a halál.

Itt van pár kép.

Rest in pieces...

Mázli, hogy nem lett komoly bajod.

Jobbulást (főleg lelkileg)!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21779


E-mail
« Új hozzászólás #1656 Dátum: 2017.09.30 szombat, 22:02:56 »

Köszönöm Nektek a bíztató szavakat!
Nem akarok balhét, nem akarom piszkálni a rendőrt, lehet hogy ő is fáradt volt, azért felejtette el a helyes formalitást.
Nem rugózok ezen, ez semmit nem segítene rajtam, csak bajt hoznék vele másra. Nem vagyok bosszúálló.
Inkább menjen békével a dolgára mindenki.
Magamra haragszom csak, de azt oltári nagyon, engesztelhetetlenül.

Ez nem ilyen dolog.

Amikor az orvos hibázik, és ebbe belehal a beteg, akkor sem segít se rajta, se a hozzátartozókon, ha műhibapert indítanak a doki ellen. De azért kell mégis megtenni, hogy a következő beteg ne halhasson meg ugyanígy.

A rendőrön sem bosszút kell állni. Ha rajta múik, simán ott maradhattál volna egy belső vérzéstől. Ezt ő nem engedheti meg magának.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1571



E-mail
« Új hozzászólás #1657 Dátum: 2017.12.20 szerda, 15:14:19 »

November 17-én belém csúszott egy motoros. Helyszínelés után egy igazolást kaptam az esetről. Eltelt több mint egy hónap, és nincs még jegyzőkönyv, a biztosító az alapján fizet csak.
Kitől kellene kikérjem?
Az igazolás fejlécében a BRFK Rendészeti Szervek Közlekedésrendészeti Főosztály Közlekedés-Baleseti osztályának Helyszíni Szemle Alosztálya szerepel, ez a Teve utca, de a lap alján egy 1140 Hungária körúti cím szerepel, de csak részben látható, mert ferdén másolták.
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41110



« Új hozzászólás #1658 Dátum: 2017.12.20 szerda, 16:18:07 »

November 17-én belém csúszott egy motoros. Helyszínelés után egy igazolást kaptam az esetről. Eltelt több mint egy hónap, és nincs még jegyzőkönyv, a biztosító az alapján fizet csak.
Kitől kellene kikérjem?
Az igazolás fejlécében a BRFK Rendészeti Szervek Közlekedésrendészeti Főosztály Közlekedés-Baleseti osztályának Helyszíni Szemle Alosztálya szerepel, ez a Teve utca, de a lap alján egy 1140 Hungária körúti cím szerepel, de csak részben látható, mert ferdén másolták.
mondom.
3 hónap mire elkészül a jegyzőkönyv.Annál a kerületi kapitányságnál érdeklődj először,ahonnan kimentek azok a yardok,akik felvették az ügyedet.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1571



E-mail
« Új hozzászólás #1659 Dátum: 2017.12.20 szerda, 16:48:23 »

mondom.
3 hónap mire elkészül a jegyzőkönyv.Annál a kerületi kapitányságnál érdeklődj először,ahonnan kimentek azok a yardok,akik felvették az ügyedet.

Köszönöm!
Első körben a 17. kerületiek jöttek (45 perccel a baleset után), aztán az angyalföldi helyszínelők, így holnap bebattyogok a kerületiekhez.
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23291


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1660 Dátum: 2017.12.20 szerda, 17:32:25 »

mondom.
3 hónap mire elkészül a jegyzőkönyv.Annál a kerületi kapitányságnál érdeklődj először,ahonnan kimentek azok a yardok,akik felvették az ügyedet.
ha elsőre ki tudják értesíteni a másik felet. ha nem veszi át a levelet akkor 0,5-1év is akár. nekünk ami volt ilyen ügyünk, ott belsős ismerős kérdezett már rá a végén, meg ő próbált segíteni, de sorozatban visszapattantak, mert nem vették át a levelet Undecided fél év után sikerült kb letudni
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41110



« Új hozzászólás #1661 Dátum: 2017.12.20 szerda, 17:47:33 »

ha elsőre ki tudják értesíteni a másik felet. ha nem veszi át a levelet akkor 0,5-1év is akár. nekünk ami volt ilyen ügyünk, ott belsős ismerős kérdezett már rá a végén, meg ő próbált segíteni, de sorozatban visszapattantak, mert nem vették át a levelet Undecided fél év után sikerült kb letudni
igen,jellemző.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21779


E-mail
« Új hozzászólás #1662 Dátum: 2018.02.14 szerda, 22:00:36 »

Faca...

Mentem a Lurdyból Domihoz. Bálna mögött, alsó rakpartra lefelé, baxom nagy csattanás, ahogy átmentem az átlós villamossínen.

Már a Csanády utcában voltam, mire gyanús lett a dolog. Megálltam két sarokkal lejjebb Domi házától. A bal első kerék nem engedte el a levegőt, de egy 3 centis pukli rajta, a bal hátsó lapos, a felni szélénél másfél centis repedés, ahogy a sín és a felni széle összecsukta. Felnit is javítani kell, szinte biztosan.

A rendőröket hiába hívtam, azt mondta a 112, hogy ha már elmentem a helyszínről, ők nem tudnak segíteni. Visszamentem másik autóval, csináltam videófelvételt, telefonon GPS koordinátákkal és GPS idővel, valamint egy tanúval a helyszínen.

Holnap meg jön a körtelefon a Budapest Közútnak és a BKK-nak, lévén villamossín szabta ki a két gumit.

Bárkinek egyéb hasznos ötlete, mit lehet vagy érdemes ilyenkor még tenni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 23743


20/314-4073


E-mail
« Új hozzászólás #1663 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 10:38:38 »

Faca...

Mentem a Lurdyból Domihoz. Bálna mögött, alsó rakpartra lefelé, baxom nagy csattanás, ahogy átmentem az átlós villamossínen.

Már a Csanády utcában voltam, mire gyanús lett a dolog. Megálltam két sarokkal lejjebb Domi házától. A bal első kerék nem engedte el a levegőt, de egy 3 centis pukli rajta, a bal hátsó lapos, a felni szélénél másfél centis repedés, ahogy a sín és a felni széle összecsukta. Felnit is javítani kell, szinte biztosan.

A rendőröket hiába hívtam, azt mondta a 112, hogy ha már elmentem a helyszínről, ők nem tudnak segíteni. Visszamentem másik autóval, csináltam videófelvételt, telefonon GPS koordinátákkal és GPS idővel, valamint egy tanúval a helyszínen.

Holnap meg jön a körtelefon a Budapest Közútnak és a BKK-nak, lévén villamossín szabta ki a két gumit.

Bárkinek egyéb hasznos ötlete, mit lehet vagy érdemes ilyenkor még tenni?

AndyA
Bár tudom nem tehetek róla, de rosszul érzem magam amiatt, hogy hozzám jövet (miattam?) lett kuka a gumid.  szomoru1

Azt amúgy nem tudom, hogy milyen szerencsétlen szögben találhattad el a villamossínt. Én minden Lurdy mini után, meg amúgyis rendszeresen fordulok ott a rakpartra, a kocsi mindig átpattog a síneken, de eddig semmi baj nem volt.
Remélem, hogy a BKK, közút, rendőrség, vagy valaki tud majd neked segíteni.
Naplózva

MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE fekete Turnier, Ghia-Executive
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21779


E-mail
« Új hozzászólás #1664 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 10:43:40 »

Bár tudom nem tehetek róla, de rosszul érzem magam amiatt, hogy hozzám jövet (miattam?) lett kuka a gumid.  szomoru1

Azt amúgy nem tudom, hogy milyen szerencsétlen szögben találhattad el a villamossínt. Én minden Lurdy mini után, meg amúgyis rendszeresen fordulok ott a rakpartra, a kocsi mindig átpattog a síneken, de eddig semmi baj nem volt.
Remélem, hogy a BKK, közút, rendőrség, vagy valaki tud majd neked segíteni.

Kb. 45 fokban van a sín, és előtte van egy combos kátyú. A sínnél 10 centinél mélyebb, ráadásul valami vas - csavarfej? - is kiáll a tócsából a sín előtt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21779


E-mail
« Új hozzászólás #1665 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 10:58:20 »

Kb. 45 fokban van a sín, és előtte van egy combos kátyú. A sínnél 10 centinél mélyebb, ráadásul valami vas - csavarfej? - is kiáll a tócsából a sín előtt.

AndyA

Ez éppen tíz centi:

https://ibb.co/bBdURS

Ez meg a csavarfej vagy akármi:

https://ibb.co/bQJ7D7
https://ibb.co/kw6G6S

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 24331


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1666 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 11:26:43 »

Ez éppen tíz centi:

https://ibb.co/bBdURS

Ez meg a csavarfej vagy akármi:

https://ibb.co/bQJ7D7
https://ibb.co/kw6G6S

AndyA

Durva. Toljad neki...

Nekem is a faxom ki van, hogy 500 méterenként kell kicsúsznia ebmegnek, mert akkora árkok vannak az utakon.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 5650



E-mail
« Új hozzászólás #1667 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 12:14:39 »

Ez éppen tíz centi:

https://ibb.co/bBdURS

Ez meg a csavarfej vagy akármi:

https://ibb.co/bQJ7D7
https://ibb.co/kw6G6S

AndyA

Aztakuvva. Egy jó ideje nem kellett a bálna fele járjak, de ezek után remélem nem is kell mostanában.

Röhej, amit ebben az országban az utakkal csinálnak. Petőfi híd és Műegyetem közti szakaszt "felújították", évvégén adták át. Teljes mélységében fel lett túrva, nem lehet azt mondani, hogy hát mert a régi alap vagy a régi beton vagy a régi aszfalt. Napi szinten járok azon a szakaszon, az átadás óta két csatornafedél körül már kétszer feljött az új aszfalt. Persze ilyenkor 1-2 hétig kerülgetik az autók, aztán utána 1 hétig kitáblázzák, lezárják a sávot, majd 1 hét alatt megcsinálják...
Ugyanitt az északi irányba tartó oldalon középtájt olyan egyenesre sikerült megcsinálni, hogy a mostani esős időben ~5 centis víz áll. Otthon egy deszkával és egy OBI-s vízmértékkel egyenesebb betont húzok, mint amit ott műveltek. És ez egy új szakasz, amiért fizettek, amit valaki műszakilag megfelelőnek talált. Nevetséges...

Egyik nap kellett kimenjek reptérre. Magamtól a 6-os kivezető - M0 fele szoktam menni. Waze állandóan be akar vinni a városba, Lágymányosi híd-gyorsforgalmi fele. Na mondom egyfene, egyszer legyen igaza a Waze-nak, megnézem, hogy arra milyen. SOHA TÖBBET. Egy szégyen, hogy a városon keresztül milyen úton lehet kijutni a reptérre. Országimázs level 10000. Külföldről megérkeznek kishazánkba a reptérre, Taxiba ül és folyamatosan azt hallgatja, hogy a taxinak éppen mikor és melyik kátyúnál fog kitörni a futóműve.
A másik az M1, ahol a kamionok már félig a leállósávban kell menjenek, mert a külső sávban tengernyi kátyúk vannak.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.15 csütörtök, 12:20:00 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21779


E-mail
« Új hozzászólás #1668 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 12:20:37 »

Aztakuvva. Egy jó ideje nem kellett a bálna fele járjak, de ezek után remélem nem is kell mostanában.

Röhej, amit ebben az országban az utakkal csinálnak. Petőfi híd és Műegyetem közti szakaszt "felújították", évvégén adták át. Teljes mélységében fel lett túrva, nem lehet azt mondani, hogy hát mert a régi alap vagy a régi beton vagy a régi aszfalt. Napi szinten járok azon a szakaszon, az átadás óta két csatornafedél körül már kétszer feljött az új aszfalt. Persze ilyenkor 1-2 hétig kerülgetik az autók, aztán utána 1 hétig kitáblázzák, lezárják a sávot, majd 1 hét alatt megcsinálják...
Ugyanitt az északi irányba tartó oldalon középtájt olyan egyenesre sikerült megcsinálni, hogy a mostani esős időben ~5 centis víz áll. Otthon egy deszkával és egy OBI-s vízmértékkel egyenesebb betont húzok, mint amit ott műveltek. És ez egy új szakasz, amiért fizettek, amit valaki műszakilag megfelelőnek talált. Nevetséges...


Barátom anno a Hungárián járt úgy, hogy a kikopott aknafedelet az előtte haladó megbillentette, az ő autója meg a váltóba kapta a ferdén felfelé kiálló "akadékot". Kis híján szétszakadt az autó (Seat Alhambra. Uutána alig egy év volt, mire fizetett a csatművek és újra autó lett belőle. Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 5650



E-mail
« Új hozzászólás #1669 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 12:24:54 »

Barátom anno a Hungárián járt úgy, hogy a kikopott aknafedelet az előtte haladó megbillentette, az ő autója meg a váltóba kapta a ferdén felfelé kiálló "akadékot". Kis híján szétszakadt az autó (Seat Alhambra. Uutána alig egy év volt, mire fizetett a csatművek és újra autó lett belőle. Sad

AndyA

Fasza.
Pusztaszeri úton kanyarogtam fel egyszer, nagy eső után. Az egyik kanyar közepén a csatornafedél, mellette pedig a tátongó lyuk, ahonnan a víz kiemelte a csatornafedelet. Nem sok hiányzott, hogy belepottyanjon a bal első kerék...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 23743


20/314-4073


E-mail
« Új hozzászólás #1670 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 12:41:20 »

Na épp idevág:

Naplózva

MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE fekete Turnier, Ghia-Executive
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 5650



E-mail
« Új hozzászólás #1671 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 13:09:26 »

Na épp idevág:

img]https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/28055651_10213335169446474_8489333694302129265_n.jpg?oh=d5d385168e4a2f1a49d6b616f6bd5222&oe=5B142F9E[/img]

Ha Kanadában élnék, akkor egy jót nevetnék ezen. De sajnos csak a szomorú valóságunkat írja le...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
deveZoller
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1375



« Új hozzászólás #1672 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 13:54:05 »

Ha Kanadában élnék, akkor egy jót nevetnék ezen. De sajnos csak a szomorú valóságunkat írja le...

Mondok viccesebbet. Pest megye, M0-tól 5 percre, egy környéknek 1,5 km-eres főútja ... azaz földútja vagyon (néhol csak 1 autó széles).
Nem sok, csak úgy kb 150+ ház érhető el rajta. Na meg némi átmenő forgalom.
Évente van hogy 3-4x döngölik, feltöltik, sőt 1x lemarták 20 centi mélyen a tetejét. De ahogy jön az első eső, máris 10 centis kátyúk folyamatos egymásutánja az egész út.
Beton ide? Soha. Sokan már terepjáróra váltottak Cheesy
És utána kimegy az ember osztrákba, és azt látja, hogy a dombra fel a paraszt magányos házához meg a tehenészetéhez tökéletes 1 sávos betonút (aszfaltozott) vezet fel (az állam csinálta, nem ő magának). Ami amúgy valamiért nem kátyúsodik, nem töredezik, hiába 30 éves (és az osztrák hegyekbe van, ahol azért van tél) és traktor meg tejszállító kamion jár rajta minden nap.
Szóval valahogy nem az igazi ilyenkor a mosolyom.
Naplózva

ST24   MKII GHIA Executive
2.5 V6, 170 LE, 1999.11
==> Galéria <==
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41110



« Új hozzászólás #1673 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 16:41:26 »

Barátom anno a Hungárián járt úgy, hogy a kikopott aknafedelet az előtte haladó megbillentette, az ő autója meg a váltóba kapta a ferdén felfelé kiálló "akadékot". Kis híján szétszakadt az autó (Seat Alhambra. Uutána alig egy év volt, mire fizetett a csatművek és újra autó lett belőle. Sad

AndyA
a kollégám ugyan így járt.A felcsapódó csat.fedél a váltóhoz beékelődött,és 50ről nullára fékezte a Jettát,abban a pillanatban.Légzsák kinyílt,szélvédőt így is befejelték.A motor leszakadt,eltört több helyen az öntvény,és a váltón is.

Gazdasági Total Kár. 1,5autó-volt.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 563


E-mail
« Új hozzászólás #1674 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 19:11:44 »

Sziasztok!
Jobb első ajtó üvege betört. Kivel érdemes cseréltetni, üvegessel, vagy autószerelővel? Melyik ért hozzá jobban és melyik olcsóbb? Budapesten.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21779


E-mail
« Új hozzászólás #1675 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 19:17:07 »

Sziasztok!
Jobb első ajtó üvege betört. Kivel érdemes cseréltetni, üvegessel, vagy autószerelővel? Melyik ért hozzá jobban és melyik olcsóbb? Budapesten.

Vegyél egyet egy bontóstól és cseréld ki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 563


E-mail
« Új hozzászólás #1676 Dátum: 2018.02.17 szombat, 11:31:12 »

Vegyél egyet egy bontóstól és cseréld ki.

AndyA
Nem olyan nehéz? Simán belefekszik az üveg a sínbe?
Nem tudom, hogy minden Fordnál drótrugóval van-e rögzítve az ablaktekerő, vagy más trükköket is alkalmaznak?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5344



« Új hozzászólás #1677 Dátum: 2018.02.17 szombat, 12:02:56 »

Nem olyan nehéz? Simán belefekszik az üveg a sínbe?
Nem tudom, hogy minden Fordnál drótrugóval van-e rögzítve az ablaktekerő, vagy más trükköket is alkalmaznak?

http://mondeo.hu/index.php?topic=22496.0
Naplózva

2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 180LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL

Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 501



E-mail
« Új hozzászólás #1678 Dátum: 2018.02.17 szombat, 12:24:18 »

Nem olyan nehéz? Simán belefekszik az üveg a sínbe?
Nem tudom, hogy minden Fordnál drótrugóval van-e rögzítve az ablaktekerő, vagy más trükköket is alkalmaznak?
Szinte minden idősebb autónál a drót rugós megoldás van. Könnyű kiszedni miután rájössz hogy kell. Erősebb drótból hajtasz egy u alakot majd az egyik szárát lecsíped 2-3 mm-rel a hajlat fölött, csavarhúzóval szétfeszíted egy kicsit a tekerőt a burkolattól és ott van bent a rugó beleakasztod a drót kampós végét és kihúzod a rugót. El szokott repülni. Nem vészes a csere ha van egy kis érzéked a barkácsoláshoz.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.17 szombat, 13:21:48 írta H Zsolt70 » Naplózva

2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  300+
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1571



E-mail
« Új hozzászólás #1679 Dátum: 2018.02.17 szombat, 16:03:22 »

mondom.
3 hónap mire elkészül a jegyzőkönyv.Annál a kerületi kapitányságnál érdeklődj először,ahonnan kimentek azok a yardok,akik felvették az ügyedet.
Megjött a jegyzőkönyv, bő 2 hónap volt.

Én kaptam egy 10 000 Ft-os támogató csekket, a motoros csajt, aki belém csúszott megküldték 120 000 Ft-ra. Nem volt jogsija, nekem meg lejárt.
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.17 szombat, 16:04:58 írta legyozo » Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 563


E-mail
« Új hozzászólás #1680 Dátum: 2018.02.17 szombat, 18:53:10 »


Kösz, ez elég részletesen leírja a dolgokat.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 563


E-mail
« Új hozzászólás #1681 Dátum: 2018.02.17 szombat, 19:20:45 »

Szinte minden idősebb autónál a drót rugós megoldás van. Könnyű kiszedni miután rájössz hogy kell. Erősebb drótból hajtasz egy u alakot majd az egyik szárát lecsíped 2-3 mm-rel a hajlat fölött, csavarhúzóval szétfeszíted egy kicsit a tekerőt a burkolattól és ott van bent a rugó beleakasztod a drót kampós végét és kihúzod a rugót. El szokott repülni. Nem vészes a csere ha van egy kis érzéked a barkácsoláshoz.

Volt már szerencsém MK1-es drótrugóját két csavarhúzóval lekínlódni, el is repült. Smiley
Néha jó egy kis barkácsolás, de legalább nyár lenne.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Lacika71
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8091


E-mail
« Új hozzászólás #1682 Dátum: Tegnap - 14:31:59 »

Szinte minden idősebb autónál a drót rugós megoldás van. Könnyű kiszedni miután rájössz hogy kell. Erősebb drótból hajtasz egy u alakot majd az egyik szárát lecsíped 2-3 mm-rel a hajlat fölött, csavarhúzóval szétfeszíted egy kicsit a tekerőt a burkolattól és ott van bent a rugó beleakasztod a drót kampós végét és kihúzod a rugót. El szokott repülni. Nem vészes a csere ha van egy kis érzéked a barkácsoláshoz.

És milyen k. drága az az apró sz.r!! https://cromax.hu/karosszeria/ajtok_es_alkatreszei/ajto_ablakemelo_alkatreszei/biztositogyuru_ablaktekero_karhoz_ford_1990-_9304
Naplózva

2016 Opel Astra J 1.6 ecotec sedan
Ex1:2001 MKIII 1.8 110 LE
Ex2:2007 MKIII 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 [34]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.