Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.03 péntek, 23:25:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 283   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4261455 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #1300 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 22:16:58 »

Szerbusztok!

Megkapta a téli pacskereket a gépezet.Ti mennyi BAR-t nyomtok a gumikba hogy optimális legyen a kopása illetve hogy ne nyírja ki a lengéscsillapítót sem??? worship

2.2-2.3. 0.2-vel kell többet belenyomni télen.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1301 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 23:11:30 »

Szerbusztok!

Megkapta a téli pacskereket a gépezet.Ti mennyi BAR-t nyomtok a gumikba hogy optimális legyen a kopása illetve hogy ne nyírja ki a lengéscsillapítót sem??? worship

2.4
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1302 Dátum: 2010.11.16 kedd, 08:05:02 »

Szerbusztok!

Megkapta a téli pacskereket a gépezet.Ti mennyi BAR-t nyomtok a gumikba hogy optimális legyen a kopása illetve hogy ne nyírja ki a lengéscsillapítót sem??? worship

1-2 emberre 2.2 Bar.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1303 Dátum: 2010.11.16 kedd, 20:42:33 »

Szerbusztok!

Megkapta a téli pacskereket a gépezet.Ti mennyi BAR-t nyomtok a gumikba hogy optimális legyen a kopása illetve hogy ne nyírja ki a lengéscsillapítót sem??? worship
Elöl-hátul 2,4   wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1304 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 16:53:23 »

Szerbusztok!

Megkapta a téli pacskereket a gépezet.Ti mennyi BAR-t nyomtok a gumikba hogy optimális legyen a kopása illetve hogy ne nyírja ki a lengéscsillapítót sem??? worship
2.6 elöl hátul a nyárin (17" 215/45), 2.4 a télin (16" 205/65)
Naplózva
domino
Vendég
« Új hozzászólás #1305 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 17:11:12 »

Kérdés!!
1.8 benzines motor ha bemelegszik, és beáll az alapjárat 800-ra.   Kopogó hangot ad ( fémes kopogót)
ha benyomom a kuplungot megszűnik, és van, hogy már el sem kezdi újra. Ha megemelem a fordulatot akkor mikor visszaáll ismét kopog, vagy inkább zörög.

A szívósor nem lehet, mert most nemrég cseréltem, tud valaki tanácsot adni erre? Én a váltóra gyanakszom.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1306 Dátum: 2010.11.25 csütörtök, 18:08:24 »

Kérdés!!
1.8 benzines motor ha bemelegszik, és beáll az alapjárat 800-ra.   Kopogó hangot ad ( fémes kopogót)
ha benyomom a kuplungot megszűnik, és van, hogy már el sem kezdi újra. Ha megemelem a fordulatot akkor mikor visszaáll ismét kopog, vagy inkább zörög.

A szívósor nem lehet, mert most nemrég cseréltem, tud valaki tanácsot adni erre? Én a váltóra gyanakszom.
én meg a kinyomóra gyanakodnék.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
domino
Vendég
« Új hozzászólás #1307 Dátum: 2010.11.26 péntek, 15:39:26 »

Mibe fáj egy kinyomócsapágy csere tud valaki árat mondani?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1308 Dátum: 2010.11.26 péntek, 20:59:56 »

Kérdés!!
1.8 benzines motor ha bemelegszik, és beáll az alapjárat 800-ra.   Kopogó hangot ad ( fémes kopogót)
ha benyomom a kuplungot megszűnik, és van, hogy már el sem kezdi újra. Ha megemelem a fordulatot akkor mikor visszaáll ismét kopog, vagy inkább zörög.

A szívósor nem lehet, mert most nemrég cseréltem, tud valaki tanácsot adni erre? Én a váltóra gyanakszom.
Kinyomó akkor szól, ha nyomod a kuplungot...ha nem nyomod az nem ér semmihez, szimplán áll, hangot nem ad.. vigyor3
Kuplungtárcsa?
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.26 péntek, 21:12:52 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
domino
Vendég
« Új hozzászólás #1309 Dátum: 2010.11.27 szombat, 08:59:02 »

Kinyomó akkor szól, ha nyomod a kuplungot...ha nem nyomod az nem ér semmihez, szimplán áll, hangot nem ad.. vigyor3
Kuplungtárcsa?

Elvileg az fog rendesen nem csúszik. Akkor zöröghet?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1310 Dátum: 2010.11.27 szombat, 13:56:19 »

Elvileg az fog rendesen nem csúszik. Akkor zöröghet?
Igen zöröghet, ha eltörik benne egy rugó zörög mint az állat, de attól még fog,csak csillapítás nincs, vagy gyengébb....persze ez csak akkor igaz, ha fix lendkerekes(1,8-as fogalmam sincs milyen...2.0-ás kéttömegű), ha kéttömegű van ebben is akkor van rá esély, hogy az zörög.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #1311 Dátum: 2010.11.27 szombat, 20:57:51 »

Igen zöröghet, ha eltörik benne egy rugó zörög mint az állat, de attól még fog,csak csillapítás nincs, vagy gyengébb....persze ez csak akkor igaz, ha fix lendkerekes(1,8-as fogalmam sincs milyen...2.0-ás kéttömegű), ha kéttömegű van ebben is akkor van rá esély, hogy az zörög.
1.8-as is kéttömegű
Naplózva
domino
Vendég
« Új hozzászólás #1312 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 21:17:41 »

1.8-as is kéttömegű

Köszi az infókat majd utána járok.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1313 Dátum: 2010.12.01 szerda, 22:53:56 »

Azért megkérdezhetnénk Zaccit is,hogy ő mennyit költött a benyására.....annyit,hogy már 2 dizilt is fentartahatott volna csúcs cserékkel, miegymással..... eplus2 cserébe nem megy,és sokat is zabál.... Grin
Valószínűleg ezért utálta meg a 3as mondit.... :hehe:Ebben viszont maradéktalanul 1et értek! eljen Wink wave

Azert ez ebben a formaban termeszetesen nem igaz  Wink

Azert utaltam meg az MKIII-at mert egy hatalmas tragya az egesz konstrukcio, mind1, hogy benya vagy dizli. Tele van konstrukcios hibaval.
A dizliknek hala ma mar az uccso helyen kullog az ADAC listajan. Valamiert nem csodalkozom rajta  hehe De hat ugye occo husnak...ford a jele  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.01 szerda, 22:56:27 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1314 Dátum: 2010.12.01 szerda, 23:01:16 »

Hát én ettől függetlenül nagyon szeretem a kocsit, bár én se gondoltam volna, hogy a 2.0 kevesebbet eszik, még egy kis teljesítményű kocsinál érthető is lenne...
Na mindegy ez van sajna, nekem az átlag olyan 450 km körül van.
Ami viszont nekem nagyon furcsa, hogy kb 52-54 L-eket tudok max tankolni a kocsiba, ami elvileg egy 60L-es tanknál (63 csövekkel együtt) kicsit számomra fura.
Az 54L is már azután volt, hogy a hátralevő km számláló 0-ra váltott...

Csak szolok, hogy a tank urtartalma 58.5 littyo, amit termeszetesen nem tucc maradektalanul kipufogni. Ezert van az, hogy max 54litereket tankolsz, akarcsak en. 3 liter meg veletlenul sem fer el abban a par centis csoben  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1315 Dátum: 2010.12.01 szerda, 23:05:40 »

Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy mostanában észre vettem , hogy az 1.8 125Le mondim alapjáraton kicsit dadog!! Nem veszek észre semmit menet közben!Minden a régi!Mi okozhatja a dadogást? wow1

Mivel MKIII mondid van ezert barmi okozhatja  vigyor3
Azert a szivosorra erdemes lenne ra nezni  wave Esetleg lambda szonda...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1316 Dátum: 2010.12.01 szerda, 23:11:57 »

mostansag hajtok 1 opelt. Talan astra mitomen...de annyire atom stabil a mocija, hogy a mondi meg vatta uj koraban sem kepes ilyesmire. Es ebben a kopelben van mar 100+e km. pocrof indul, nem rangat, egyenletesen huz, nincs dadogas, szal olyan amilyennek lennie kell. Tiszta svajci ora effekt.
Ettol a szinttol meg nagyon messze van a Ford...talan soha nem is eri el...
Naplózva

blah blah blah
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1317 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 00:36:24 »

mostansag hajtok 1 opelt. Talan astra mitomen...de annyire atom stabil a mocija, hogy a mondi meg vatta uj koraban sem kepes ilyesmire. Es ebben a kopelben van mar 100+e km. pocrof indul, nem rangat, egyenletesen huz, nincs dadogas, szal olyan amilyennek lennie kell. Tiszta svajci ora effekt.
Ettol a szinttol meg nagyon messze van a Ford...talan soha nem is eri el...
Huh kemény szavak... fáj hogy bántod a fordot  vigyor3  rinya
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1318 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 09:05:57 »

mostansag hajtok 1 opelt. Talan astra mitomen...de annyire atom stabil a mocija, hogy a mondi meg vatta uj koraban sem kepes ilyesmire. Es ebben a kopelben van mar 100+e km. pocrof indul, nem rangat, egyenletesen huz, nincs dadogas, szal olyan amilyennek lennie kell. Tiszta svajci ora effekt.
Ettol a szinttol meg nagyon messze van a Ford...talan soha nem is eri el...

Meg az Opelbe 500km-ként öntöd az olajat, mert új korában is eszi...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1319 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 10:24:27 »

Meg az Opelbe 500km-ként öntöd az olajat, mert új korában is eszi...
A mondeo meg rohad  vigyor3 levele

Igazabol lexarom az olaj fogyit. Inkabb tolnam bele neha az olajat, mint hogy idegeljem magam azon, hogy most vajon beindul ? Megint berohad a fek, vagy most eppen jo lesz ? Esetleg ismet bezarja magat a verda mert olyanja van ?

Minden motor eszi az olajat. Olyan nincs, hogy nem. Persze van amellik kevesbe, es van amellik jobban. De akkora a kulonbseg a 2 marka kozt, hogy e miatt az olaj fogyi igazabol abszolut nem erdekel kategoria.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1320 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 10:26:44 »

Huh kemény szavak... fáj hogy bántod a fordot  vigyor3  rinya

Oooo dehogy, en olyat nem teszek  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1321 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 10:48:01 »

mostansag hajtok 1 opelt. Talan astra mitomen...de annyire atom stabil a mocija, hogy a mondi meg vatta uj koraban sem kepes ilyesmire. Es ebben a kopelben van mar 100+e km. pocrof indul, nem rangat, egyenletesen huz, nincs dadogas, szal olyan amilyennek lennie kell. Tiszta svajci ora effekt.
Ettol a szinttol meg nagyon messze van a Ford...talan soha nem is eri el...

Biztos igazad van, engedd meg, hogy megosszam én is a tapasztalataimat (a mondeom a 16. autóm és nagyon bejön). Volt egy F és egy G asztrám, meg egy omegám is. Az astrak alapjárata jó volt, azonnal indúltak, de zabálták az olajat és harmat gyengék voltak. Az autó kényelmetlen volt és rohadt mindenhol. A motorra 60eKm-enként egy vagyont kellett költeni, mert a felét a gyári előírások alapján ki kellett cserélni (így nem nehéz jól működni). Aztán vettem egy Omagát is 2.5 Diesel. Ami tetszett: autómata váltó, 6 hengeres BMW diesel motor, tágas, jó fomra, jó felszereltség. Ami nem tetszett: minen ami opel gyártmány volt benne, az hullott szét, vagy rohadt. Váltó, futómű, kaszni, elektronika. Ami stabil volt benne az a 6 hengeres BMW diesel.

Szóval opel nekem nem kell, de egy 6 hengeres mondeó már igen, automata váltóval.

Üdv
Csaba
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #1322 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 13:33:59 »

Biztos igazad van, engedd meg, hogy megosszam én is a tapasztalataimat (a mondeom a 16. autóm és nagyon bejön). Volt egy F és egy G asztrám, meg egy omegám is. Az astrak alapjárata jó volt, azonnal indúltak, de zabálták az olajat és harmat gyengék voltak. Az autó kényelmetlen volt és rohadt mindenhol. A motorra 60eKm-enként egy vagyont kellett költeni, mert a felét a gyári előírások alapján ki kellett cserélni (így nem nehéz jól működni). Aztán vettem egy Omagát is 2.5 Diesel. Ami tetszett: autómata váltó, 6 hengeres BMW diesel motor, tágas, jó fomra, jó felszereltség. Ami nem tetszett: minen ami opel gyártmány volt benne, az hullott szét, vagy rohadt. Váltó, futómű, kaszni, elektronika. Ami stabil volt benne az a 6 hengeres BMW diesel.

Szóval opel nekem nem kell, de egy 6 hengeres mondeó már igen, automata váltóval.

Üdv
Csaba
Raadasul az opelék a bmw adagolojat is *** helyre tettek, ezert melegedett is az omegak adagoloja, mig az ugyanilyen konfig a bmw-ben sosem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #1323 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 18:18:57 »

Oooo dehogy, en olyat nem teszek  vigyor3
cíííja zasszi!rég jártál errefelé......milyen kááár...... nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1324 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 20:57:00 »

mostansag hajtok 1 opelt. Talan astra mitomen...de annyire atom stabil a mocija, hogy a mondi meg vatta uj koraban sem kepes ilyesmire. Es ebben a kopelben van mar 100+e km. pocrof indul, nem rangat, egyenletesen huz, nincs dadogas, szal olyan amilyennek lennie kell. Tiszta svajci ora effekt.
Ettol a szinttol meg nagyon messze van a Ford...talan soha nem is eri el...

én 5 év alatt kb 450.000km-ert toltam két diesel opelbe...ezek ISUZU motorosak és azok nagyon jók(ford tényleg beköszönhet nekik)...de piszlicsáré hibák úgyanúgy megvannak, de aranyárba van minden hozzá... szomoru1
benzines opelünk 1000km-en eszik 1L olajat...annyira nem nyerő buli ha kiszámolod,megy is a levesbe most...
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1325 Dátum: 2010.12.02 csütörtök, 22:02:24 »

mostansag hajtok 1 opelt. Talan astra mitomen...de annyire atom stabil a mocija, hogy a mondi meg vatta uj koraban sem kepes ilyesmire. Es ebben a kopelben van mar 100+e km. pocrof indul, nem rangat, egyenletesen huz, nincs dadogas, szal olyan amilyennek lennie kell. Tiszta svajci ora effekt.
Ettol a szinttol meg nagyon messze van a Ford...talan soha nem is eri el...
ben
előző autóm egy 2.0L F Astra volt, 136 lovas, állatian ment, 7-8 lityi fogyival. 217e km volt benne amikor eladtam, motorikusan hibátlan, alapjárati motort minden 2. olajcserénél UH kádban ki kellett pucolni különben az alapjárat nagyon ingadozott, esetenként le is fulladt a motor kuplung kinyomásnál lámpánál.
hátsó sárvédők picit lukasra rohadtak.
olajcsere 10000km, 8000km környékén kb. 3 deci utántöltés és sose érte el a min. jelzést. az is igaz megfelelő olajat kellett bele tölteni, én Ford olajat töltöttem és azt nem ette annyira, a GM olajat zabálta de azt én nem is töltöttem bele mivel mondta az előző tulaj mi a szitu vele.
60000km-t kb. 40000ft alkatrész, szerencsémre a munkadíj pár doboz sörből kijött (Ford szervízben  nyes )
én kb 80e km-t tettem bele, ez alatt volt egy vezérműtengely jeladó csere (30e ft), főtengely tárcsa + szíj 60e ft és még mittom én.
mindenesetre én meg voltam vele elégedve.
épp ma írtam le a márkaszervíz totyikban, hogy mennyibe volt nekem most 20000km után márkaszervízben az olajcsere.
« Utoljára szerkesztve: 2010.12.02 csütörtök, 22:05:52 írta mondejoooooo » Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #1326 Dátum: 2010.12.06 hétfő, 18:18:58 »

2.0benya termosztát cserénél van valami amire oda kell figyelni, valami trükk, vagy buktató? Vagy csak simán kiszedem, beteszem? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #1327 Dátum: 2010.12.09 csütörtök, 16:47:34 »

ben
előző autóm egy 2.0L F Astra volt, 136 lovas, állatian ment, 7-8 lityi fogyival. 217e km volt benne amikor eladtam, motorikusan hibátlan, alapjárati motort minden 2. olajcserénél UH kádban ki kellett pucolni különben az alapjárat nagyon ingadozott, esetenként le is fulladt a motor kuplung kinyomásnál lámpánál.
hátsó sárvédők picit lukasra rohadtak.
olajcsere 10000km, 8000km környékén kb. 3 deci utántöltés és sose érte el a min. jelzést. az is igaz megfelelő olajat kellett bele tölteni, én Ford olajat töltöttem és azt nem ette annyira, a GM olajat zabálta de azt én nem is töltöttem bele mivel mondta az előző tulaj mi a szitu vele.
60000km-t kb. 40000ft alkatrész, szerencsémre a munkadíj pár doboz sörből kijött (Ford szervízben  nyes )
én kb 80e km-t tettem bele, ez alatt volt egy vezérműtengely jeladó csere (30e ft), főtengely tárcsa + szíj 60e ft és még mittom én.
mindenesetre én meg voltam vele elégedve.
épp ma írtam le a márkaszervíz totyikban, hogy mennyibe volt nekem most 20000km után márkaszervízben az olajcsere.

Nekem csak szívás volt az F és G astráimmal. 60eKm-enként az égszíj cserékkel a fél motort cserélték ki (legalább is anyagilag) és ez meg volt évente kétszer. Amellett kissebb is volt és nekem kényelmetlenebb, instabilabb. Persze ennél a bálnánál is vannak gondok, de nekem sokkal jobban bejött. Mondjuk attól még az auto a BMW. Smiley

Üdv
Csaba
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1328 Dátum: 2010.12.10 péntek, 12:28:46 »

Nekem csak szívás volt az F és G astráimmal. 60eKm-enként az égszíj cserékkel a fél motort cserélték ki (legalább is anyagilag) és ez meg volt évente kétszer. Amellett kissebb is volt és nekem kényelmetlenebb, instabilabb. Persze ennél a bálnánál is vannak gondok, de nekem sokkal jobban bejött. Mondjuk attól még az auto a BMW. Smiley

Üdv
Csaba

nekem szerencsémre csak 2x kellett a 60ekm-enkénti szervízt fizetnem, akkor is csak az alkatrészeket.
szerintem a méreteiket nem kell össehasonlítani, ég és föld, ugyanez érvényes a kényelemre is.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1329 Dátum: 2010.12.10 péntek, 23:28:26 »

250e km-t mentem le TDDi-vel, mindketten tudjuk, hogy ez mese... Smiley
Ez csak TDDi-re vonatkozik hog ynem nyomhat langyosat olyan gyorsan vagy TDCi-re is? mert bizony az enyém is tud langyosat fújni 1km után meg bőven, ha meg garázsban van előbb is.  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #1330 Dátum: 2010.12.10 péntek, 23:30:37 »

Benzines sokdánka meg utca végéig padló aztán ott már  majdnem üzemmeleg Cheesy de biztos hogy ilyen fűtésű kocsiban nem ültem még mint a mondeo ez egy csodaverda  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1331 Dátum: 2010.12.10 péntek, 23:48:58 »

Ez csak TDDi-re vonatkozik hog ynem nyomhat langyosat olyan gyorsan vagy TDCi-re is? mert bizony az enyém is tud langyosat fújni 1km után meg bőven, ha meg garázsban van előbb is.  vigyor3
nekem is tud a DI, csak sokan nem hiszik. ma 4 km után városban már üzemmeleg volt kint -1c° volt, garázsba kb 1-2°c volt, ahonnan indultam vele.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1332 Dátum: 2010.12.10 péntek, 23:53:39 »

Ez csak TDDi-re vonatkozik hog ynem nyomhat langyosat olyan gyorsan vagy TDCi-re is? mert bizony az enyém is tud langyosat fújni 1km után meg bőven, ha meg garázsban van előbb is.  vigyor3
igazából ez attól függ, hogy van-e kiegészítő fűtésed. és ezek szerint van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1333 Dátum: 2010.12.11 szombat, 13:10:24 »

Ez csak TDDi-re vonatkozik hog ynem nyomhat langyosat olyan gyorsan vagy TDCi-re is? mert bizony az enyém is tud langyosat fújni 1km után meg bőven, ha meg garázsban van előbb is.  vigyor3

Nekem volt mindhárom, TDDi, TDCi, benzin... Smiley Néhány TDCi-be van előmelegítő patron, így kb. 1km után tud meleget fújni (nekem nem volt benne), így a benzines melegszik a legjobban hidegbe.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37277


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1334 Dátum: 2010.12.11 szombat, 13:13:25 »

nekem is tud a DI, csak sokan nem hiszik. ma 4 km után városban már üzemmeleg volt kint -1c° volt, garázsba kb 1-2°c volt, ahonnan indultam vele.

Ez az, hogy garázsból indulsz!
Én télen nem ritkán -15C-ból!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #1335 Dátum: 2010.12.11 szombat, 15:06:28 »

Nekem volt mindhárom, TDDi, TDCi, benzin... Smiley Néhány TDCi-be van előmelegítő patron, így kb. 1km után tud meleget fújni (nekem nem volt benne), így a benzines melegszik a legjobban hidegbe.

Igen, és szerintem ez minden benzi-diesel modellpár esetén igaz. A benzin magasabb hőfokon ég el, kicsit kisebb is a hatásfok, tehát több a hőveszteség és ehhez még társul az is, hogy általában kevesebb a hűtőkör, az olajkör és az alu blokkoknak is kevesebb a súlya, a hőelnyelése.
Szerintem ebben biztosan jobbak a benzines autók.
Naplózva
gery1986
Vendég
« Új hozzászólás #1336 Dátum: 2010.12.17 péntek, 22:03:07 »

Sziasztok!! örülök hogy tudok csatlakozni hozzátok!!!
Van egy 2003-as 1.8/110 mondim. A problémám az lenne, hogy mostanában nincs alapjáratom!Főleg napi első induláskor! A motor szépen beindul a hideg ellenére is,de abban a pillanatban le is fullad!Egy kicsit nyomnom kell a gázt hogy legalább melegedjen. Van amikor egy pár perc múlva elkapja és beáll,de van amikor egész 20-30km-en keresztül nincs! A szerelő nemrégiben kitisztította az alapjárat szabályzót,és 2 napig jo is volt a dolog!Nem volt jelen ez a jelenség!lehet-e esetleg probléma az,hogy valami sérülés lehet valami csövön és amiatt elkoszolódik rövid idő alatt? Vagy esetleg a szívató? Amúgy nem ingadozik alapjárat -amikor van- szépen jár a motor!
Probléma2. :Lefuttattam egy tesztet a verdán,hogy kiderüljön a pontos fordulat ill.üzemanyagszint stb. az összes mutató kifeküdt majd helyreállt,de az auto utána nem indult! Még ha betoltam sem! ez mitől lehetséges?
A választ előre is nagyon szépen köszönöm!
Bízok a segítségetekben!!
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1337 Dátum: 2010.12.18 szombat, 14:05:54 »


A vákuumcsöveket is nézesd át.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1338 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 19:34:55 »

Vissza tertem a benyara, mert azt hittem az E85 annyira keves hot termel, hogy azert fexik meg a mutato, de nem. 5 evig birta a termosztat  szomoru1
Menet kozben alig eri el az 1/4-et.
Szerintetek lehet mar kulon termosztatot kapni, vagy meg kell venni hazastul ?
Naplózva

blah blah blah
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1339 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 19:48:31 »

Vissza tertem a benyara, mert azt hittem az E85 annyira keves hot termel, hogy azert fexik meg a mutato, de nem. 5 evig birta a termosztat  szomoru1
Menet kozben alig eri el az 1/4-et.
Szerintetek lehet mar kulon termosztatot kapni, vagy meg kell venni hazastul ?
asszem meg kell veni kompletten 30+eft-ért szomoru1, de kérdezz rá nagyautóéknál
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1340 Dátum: 2010.12.19 vasárnap, 21:51:25 »

asszem meg kell veni kompletten 30+eft-ért szomoru1, de kérdezz rá nagyautóéknál

cromaxnal ha jol latom 18k...hmmm...nem is rossz ar  eljen Igaz kep, leiras ohne, szal ki tuggya mit adnak ennyi piizert...talan csak az ures dobozat  vigyor3

http://cromax.hu/index.php?katid=40930976&termek_al_id=7761&katnev=%20Benzines
Naplózva

blah blah blah
tgold
Vendég
« Új hozzászólás #1341 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 21:53:41 »

Sziasztok!

Nemrég találtam ezt a fórumot, gratulálok hozzá!

Egy éve vagyok Mondeo tulaj, 2002-es 1,8, 110 LE.
Remélem, tud valaki segíteni, megköszönném.
Olyat produkál az autó, hogy szinte állandó jelleggel szaggat, néha annyira, hogy le kell állítani (mintha nem működne egy henger, kigyullad a motorhiba kijelző), majd újraindítani. Akkor ismét megy.
Az üzemanyag mutató hol fele tankot mutat, hol meg a sárga lámpa világít. Néha felhangosodik a rádió, a sebességmérő mutatója pedig néha kileng maximumig, illetve üresben, gázadásnál is emelkedik, mintha menne az autó. Nemrég javíttattam az üzemanyag pumpát, forrasztottak valami vezetéket, mert leégett (azóta csinálja ezt), illetve kicseréltem a gyertyakábel készletet. Megnézték diagnosztikán, mindkét gyújtótrafó hibáját jelezte ki, ami elég furcsa. Habár a műszer is igen egyszerű volt...
Volt-e valakinek hasonló problémája, vagy esetleg tudnátok-e tanácsot adni, merre keressem a hibát?

Köszönöm és üdv mindenkinek!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1342 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 22:16:32 »

Sziasztok!

Nemrég találtam ezt a fórumot, gratulálok hozzá!

Egy éve vagyok Mondeo tulaj, 2002-es 1,8, 110 LE.
Remélem, tud valaki segíteni, megköszönném.
Olyat produkál az autó, hogy szinte állandó jelleggel szaggat, néha annyira, hogy le kell állítani (mintha nem működne egy henger, kigyullad a motorhiba kijelző), majd újraindítani. Akkor ismét megy.
Az üzemanyag mutató hol fele tankot mutat, hol meg a sárga lámpa világít. Néha felhangosodik a rádió, a sebességmérő mutatója pedig néha kileng maximumig, illetve üresben, gázadásnál is emelkedik, mintha menne az autó. Nemrég javíttattam az üzemanyag pumpát, forrasztottak valami vezetéket, mert leégett (azóta csinálja ezt), illetve kicseréltem a gyertyakábel készletet. Megnézték diagnosztikán, mindkét gyújtótrafó hibáját jelezte ki, ami elég furcsa. Habár a műszer is igen egyszerű volt...
Volt-e valakinek hasonló problémája, vagy esetleg tudnátok-e tanácsot adni, merre keressem a hibát?

Köszönöm és üdv mindenkinek!

mindkét gyujtótrafó? ez SCI motor lenne? mert ha nem minden gyertyán külön trafó van akkor csak 1 gyujtótrafója van tudtommal.
nekem gyanús, hogy ott valamit összeforrasztottak amit nem kellett volna...
máskülönben meg generátor, feszszabájzó lenne a tippem.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tgold
Vendég
« Új hozzászólás #1343 Dátum: 2010.12.20 hétfő, 22:36:03 »

mindkét gyujtótrafó? ez SCI motor lenne? mert ha nem minden gyertyán külön trafó van akkor csak 1 gyujtótrafója van tudtommal.
nekem gyanús, hogy ott valamit összeforrasztottak amit nem kellett volna...
máskülönben meg generátor, feszszabájzó lenne a tippem.

Köszi a tippet!
Azt mondta a szaki, hogy kettő van... én nem sokat értek hozzá...Lehetséges, hogy elbarmoltak valamit...Azt elfelejtettem, hogy a fordulatszám állandóan variál, még hidegen is 800-1200 között. 3000 fordulatig rángat, de ha beáll mondjuk 120 km/h-ra, akkor szépen megy, gond nélkül.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #1344 Dátum: 2010.12.21 kedd, 09:20:27 »

Köszi a tippet!
Azt mondta a szaki, hogy kettő van... én nem sokat értek hozzá...Lehetséges, hogy elbarmoltak valamit...Azt elfelejtettem, hogy a fordulatszám állandóan variál, még hidegen is 800-1200 között. 3000 fordulatig rángat, de ha beáll mondjuk 120 km/h-ra, akkor szépen megy, gond nélkül.

viszont ma reggel jutott eszembe, hogy lehet nem a trafóra gondolt a szerelő hanem a trafóban levő tekercsre, mert abból asszem 2 vagy 3 van a trafóban.
a behalt trafó viszont okozhat rángatásokat meg hasonlókat. nekem is a nyáron halt meg a trafó hovátban. házadásnál rángatott de nagyon, ha pedig csak tartani akartam a sebességet tökéletesen működött. az autó poccre indult, alapjárata atom stabil volt de...
utángyártott trafót már asszem 20e ft alatt találhatsz, gyári meg kb. 30e ft.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #1345 Dátum: 2010.12.21 kedd, 09:55:20 »

Amit leírtál, az gyújtás hiba tipikus esete.

Sürgősen kell gyertyát, kábelt, trafót cserélni. Általában így egyszerre, mert egymást tönkreteszik.
Ha így használod a hibás trafó a motorvezérlőt is tönkreteszi. Így ne használd.





Sziasztok!

Nemrég találtam ezt a fórumot, gratulálok hozzá!

Egy éve vagyok Mondeo tulaj, 2002-es 1,8, 110 LE.
Remélem, tud valaki segíteni, megköszönném.
Olyat produkál az autó, hogy szinte állandó jelleggel szaggat, néha annyira, hogy le kell állítani (mintha nem működne egy henger, kigyullad a motorhiba kijelző), majd újraindítani. Akkor ismét megy.
Az üzemanyag mutató hol fele tankot mutat, hol meg a sárga lámpa világít. Néha felhangosodik a rádió, a sebességmérő mutatója pedig néha kileng maximumig, illetve üresben, gázadásnál is emelkedik, mintha menne az autó. Nemrég javíttattam az üzemanyag pumpát, forrasztottak valami vezetéket, mert leégett (azóta csinálja ezt), illetve kicseréltem a gyertyakábel készletet. Megnézték diagnosztikán, mindkét gyújtótrafó hibáját jelezte ki, ami elég furcsa. Habár a műszer is igen egyszerű volt...
Volt-e valakinek hasonló problémája, vagy esetleg tudnátok-e tanácsot adni, merre keressem a hibát?

Köszönöm és üdv mindenkinek!
Naplózva
K.Ghia
Vendég
« Új hozzászólás #1346 Dátum: 2010.12.22 szerda, 19:03:36 »

Nem tudja valaki létezik olyan,hogy mk3 mondeo 1.8benzines 2001 es évjárat euro 3 as legyen?Én úgy tudom, hogy ezek a benzinesek mind euro4 esek németből szeretnék behozni de reg adonal számít hogy euro 4 vagy3
Naplózva
K.Ghia
Vendég
« Új hozzászólás #1347 Dátum: 2010.12.22 szerda, 19:06:06 »

http://http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=137922901&__lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=29&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPowerAsArray=109&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2006-12-31&maxPrice=4001&ambitCountry=DE&transmissions=MANUAL_GEAR&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=2
Naplózva
K.Ghia
Vendég
« Új hozzászólás #1348 Dátum: 2010.12.22 szerda, 19:07:31 »

Ez a gépsárkány Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1349 Dátum: 2010.12.22 szerda, 19:09:22 »

Ez a gépsárkány Wink
mi az értékhatár, amennyit szánnál rá?? és csak 1.8-as lehet??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 ... 283   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 22 lekéréssel.