Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.08 szerda, 14:41:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
113
114
115
116
117
118
119
[
120
]
121
122
123
124
125
126
127
...
213
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 3300569 alkalommal)
Tomi73
és 21 vendég van a témában
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5950 Dátum:
2016.07.01 péntek, 16:02:33 »
Idézetet írta: DJK111 - 2016.07.01 péntek, 15:59:12
Sziasztok, van valakinek valami ötlete, hogy a "Service oil" figyelmeztetést hogyan tudnám eltüntetni? Keyless Go és PowerShift kombináció. Gáz és fékpedál együttes nyomkodása itt nem biztos, hogy járható út...
Szia!
Pedig épp azt kell csinálni, de nem járó motornál, csak gyujtásnál! Start gomb fék pedál nyomása nélkül egyszer megnyom, fék és gázpedál 15mp-benyom és kész.
Nálam is müködött.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
DJK111
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 325
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5951 Dátum:
2016.07.01 péntek, 18:11:53 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.07.01 péntek, 16:02:33
Szia!
Pedig épp azt kell csinálni, de nem járó motornál, csak gyujtásnál! Start gomb fék pedál nyomása nélkül egyszer megnyom, fék és gázpedál 15mp-benyom és kész.
Nálam is müködött.
Sikerült, köszönöm!
Naplózva
2012 MK4 2.0 TDCi 163LE PowerShift Titanium-Luxury
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5952 Dátum:
2016.07.02 szombat, 03:36:26 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.07.01 péntek, 13:55:02
Mi a cromax azonosító, mennyibe kerül?
Vagy nem a kábelen zavarja össze.
58317. 12000huf.
én azt gondoltam,hogy az eredeti állapotában van egy atenna erősítős megoldás.azért nem akartam kábelt cserélni. deúgy nézem az upgrade megoldásba semmi ilyen nincs. ez mezei teszkós antenna is megfelelne akár
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5953 Dátum:
2016.07.03 vasárnap, 10:42:24 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.07.02 szombat, 03:36:26
58317. 12000huf.
én azt gondoltam,hogy az eredeti állapotában van egy atenna erősítős megoldás.azért nem akartam kábelt cserélni. deúgy nézem az upgrade megoldásba semmi ilyen nincs. ez mezei teszkós antenna is megfelelne akár
Nincs erősítő a gyári antennatalpban. Csak egy darab vas, ami összeköti az antennaszárat a csatlakozóval.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Nogixer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5954 Dátum:
2016.07.05 kedd, 02:52:38 »
Sziasztok, segítsetek légyszi. 2008 MK4 tempomat egyszer csak nem tudom bekapcsolni. Nem tudom van-e biztosítéka, és ha igen, melyik az, mert nekem a kézikönyvből nem derült ki. Van esetleg ötlet, hogyan kezdjem a hiba kutatását? Előre is köszi a válaszokat
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5955 Dátum:
2016.07.05 kedd, 04:52:21 »
Idézetet írta: Nogixer - 2016.07.05 kedd, 02:52:38
Sziasztok, segítsetek légyszi. 2008 MK4 tempomat egyszer csak nem tudom bekapcsolni. Nem tudom van-e biztosítéka, és ha igen, melyik az, mert nekem a kézikönyvből nem derült ki. Van esetleg ötlet, hogyan kezdjem a hiba kutatását? Előre is köszi a válaszokat
Egy akksisarulevételes reset-tel kezdenék.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5956 Dátum:
2016.07.05 kedd, 07:47:22 »
Idézetet írta: Nogixer - 2016.07.05 kedd, 02:52:38
Sziasztok, segítsetek légyszi. 2008 MK4 tempomat egyszer csak nem tudom bekapcsolni. Nem tudom van-e biztosítéka, és ha igen, melyik az, mert nekem a kézikönyvből nem derült ki. Van esetleg ötlet, hogyan kezdjem a hiba kutatását? Előre is köszi a válaszokat
a pedálkapcsolókat ellenőrizd,nincs-e valamelyik kiugorva a helyéről.aztán diag.lehet,hogy a gombsor kontakthibás...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Savanya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5957 Dátum:
2016.07.05 kedd, 08:04:22 »
Idézetet írta: Nogixer - 2016.07.05 kedd, 02:52:38
Sziasztok, segítsetek légyszi. 2008 MK4 tempomat egyszer csak nem tudom bekapcsolni. Nem tudom van-e biztosítéka, és ha igen, melyik az, mert nekem a kézikönyvből nem derült ki. Van esetleg ötlet, hogyan kezdjem a hiba kutatását? Előre is köszi a válaszokat
Nem állítgattad a előtte a kormányt?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5958 Dátum:
2016.07.05 kedd, 08:17:16 »
Idézetet írta: Nogixer - 2016.07.05 kedd, 02:52:38
Sziasztok, segítsetek légyszi. 2008 MK4 tempomat egyszer csak nem tudom bekapcsolni. Nem tudom van-e biztosítéka, és ha igen, melyik az, mert nekem a kézikönyvből nem derült ki. Van esetleg ötlet, hogyan kezdjem a hiba kutatását? Előre is köszi a válaszokat
Hibakód olvasás. XXII kerületben segítek.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5959 Dátum:
2016.07.05 kedd, 08:26:19 »
Klíma terelő lapátok állását lehet diagolni forscannel?
Vagy hogyan tudom biztosan, hogy egyik, vagy másik terelőlapát végállásban van?
Tudja valaki, hogy ez a kétzónás móka hogyan működik?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23820
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5960 Dátum:
2016.07.05 kedd, 08:52:06 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.07.05 kedd, 08:26:19
Klíma terelő lapátok állását lehet diagolni forscannel?
Vagy hogyan tudom biztosan, hogy egyik, vagy másik terelőlapát végállásban van?
Tudja valaki, hogy ez a kétzónás móka hogyan működik?
ki lehet vezérelni, hogy mit mennyire nyisson és azt is látni kéne mennyire van nyitva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5961 Dátum:
2016.07.05 kedd, 12:40:58 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.07.03 vasárnap, 10:42:24
Nincs erősítő a gyári antennatalpban. Csak egy darab vas, ami összeköti az antennaszárat a csatlakozóval.
cseréltem antenna talpat. a gps-es csatlakozóra tökéletesen rámegy. ellenben a vételi minőség a rádió esetében jelentősen romlott. miaxar lehet? hiszen az fm talp csak egy "vasdarab" nem?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5962 Dátum:
2016.07.05 kedd, 12:48:26 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.07.05 kedd, 12:40:58
cseréltem antenna talpat. a gps-es csatlakozóra tökéletesen rámegy. ellenben a vételi minőség a rádió esetében jelentősen romlott. miaxar lehet? hiszen az fm talp csak egy "vasdarab" nem?
Kétféle talp van, legalábbis én úgy emlékszem, és a kétféléhez eltérő kábel kel...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5963 Dátum:
2016.07.05 kedd, 13:23:58 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.07.05 kedd, 12:48:26
Kétféle talp van, legalábbis én úgy emlékszem, és a kétféléhez eltérő kábel kel...
Ahogy a lenti képen is látod, van olyan talp, ami rámegy a GPS-es kábelcsatlakozóra, de nincs benne GPS vevő. Egyébként van DAB-os is, szóval kettőnél biztosan több.
Azon gondolkodom, hátha ez aktív antenna.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26658
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5964 Dátum:
2016.07.05 kedd, 13:27:14 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.07.05 kedd, 13:23:58
Ahogy a lenti képen is látod, van olyan talp, ami rámegy a GPS-es kábelcsatlakozóra, de nincs benne GPS vevő. Egyébként van DAB-os is, szóval kettőnél biztosan több.
Azon gondolkodom, hátha ez aktív antenna.
Nekem a képet nem tölti be.
De anno amikor az antennaszáram beletört a talpba, akkor vettem egy másik talpat, ami már módosított volt. Na azt bekötötték, de kiderült, hogy a kábel rossz helyre csatlakozik, így a kábelszakaszt is cserélni kellett...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5965 Dátum:
2016.07.05 kedd, 13:43:41 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.07.05 kedd, 13:27:14
Nekem a képet nem tölti be.
Erre
a képre gondoltam.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5966 Dátum:
2016.07.05 kedd, 14:07:50 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.07.05 kedd, 12:48:26
Kétféle talp van, legalábbis én úgy emlékszem, és a kétféléhez eltérő kábel kel...
ugyanezt kaptam mint a képen. 1355682.
a gps ant csatlakozó helyéről ki kell pattintani a kis műanyagot. stimmel minden. de a helyi rádió sokkal halkabb mint eddig, a classfm pedig szinte semmi.
holnap megnézem a régivel mit mutat. de még felesleges antennaszáram sincs, se kollégának, hogy azt rátegyem megnézni.
viszont. most nem ázik be
jó lesz ez, csak a 3 problémát 1szerre lehetne megoldani
Naplózva
T1BA
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5967 Dátum:
2016.07.05 kedd, 18:12:32 »
Ma elkészült és működik a faceliftes autómba beszerelt DLR. Ha valaki tervezget hasonló beépítést,annak leírom a tapasztalataimat.
A lehetőségek skálája széles,a pénztárcabarát alibabás szettektől a fullgyári kiépítésig,én az arany középutat választottam.
Vásároltam itthon,egy év garival két új utángyártott TYC DLR lámpatestet,meg két utángyártott spanyol beszerelő keretet.A nagyauto.hu szaküzletben Gyula kikereste és megrendelte a nekem szükséges gyári kábelt,ami a lökhárítóban van és a ködlámpákat,illetve a DLR-t szolgálja ki,a jobb első váznyúlványon,a fényszóró alatt lévő csatlakozótól,amiben a helye megvan a gyári kábeleknek.
A beszerelés lökhárító le/felszereléssel,az új kábel berakásával pár óra,annyi szerencsém volt,hogy az én kocsimban a lökösbe gyárilag a DLR-tartó keret volt beragasztva és abban volt a közismert fekete dekorrács,így a beszerelőkeret feleslegessé vált,illetve megúsztam annak a cseréjét.
Az új lökhárító kábel bekötését a csatlakozótól az autó BCM egységéhez Vik topiktársunk végezte gyors és profi módon,a gyári stekkerek felhasználásával és ő aktiválta a lámpák vezérlését is.
Most kifogástalanul,gyári módon működik a rendszer,gyújtás ráadására teljes fényerővel világítanak a menetfények,a helyzetjelző felkapcsolásakor pedig átállnak a csökkentett fényerős módra,illetve az autó nyitásakor/zárásakor is így világítanak rövid ideig.
Az egész tokkal vonóval 65e forintba került.
Naplózva
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5968 Dátum:
2016.07.05 kedd, 20:09:34 »
Idézetet írta: T1BA - 2016.07.05 kedd, 18:12:32
Ma elkészült és működik a faceliftes autómba beszerelt DLR. Ha valaki tervezget hasonló beépítést,annak leírom a tapasztalataimat.............
Szép munka mehetne rola egy cikk a FAQ-ba
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5969 Dátum:
2016.07.05 kedd, 20:59:52 »
Sziasztok.
Apám megkért, hogy cseréljem ki neki a halogén izzót az fl elötti mk4esében. Nos, szétszerelés után azzal szembesültem, hogy előzőleg sikerült neki vmi kínait bevásárolni, az égett ki, és elég szépen meg is olvasztotta a foglalatot, amibe az izzót kell dugni(konkrétan kiolvadtak a réz foglalatok). A kérdésem az, hogy létezhet e csak ilyen csati, vagy egyszerűbb 1 bontott lámpát beszerezni? Ja és ha igen, az angol ugyanaz lehet?
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5970 Dátum:
2016.07.05 kedd, 21:11:49 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.07.05 kedd, 20:59:52
Sziasztok.
Apám megkért, hogy cseréljem ki neki a halogén izzót az fl elötti mk4esében. Nos, szétszerelés után azzal szembesültem, hogy előzőleg sikerült neki vmi kínait bevásárolni, az égett ki, és elég szépen meg is olvasztotta a foglalatot, amibe az izzót kell dugni(konkrétan kiolvadtak a réz foglalatok). A kérdésem az, hogy létezhet e csak ilyen csati, vagy egyszerűbb 1 bontott lámpát beszerezni? Ja és ha igen, az angol ugyanaz lehet?
Létezik ilyen, Focusban mar cseréltem en is.
Mindjart megkeresem neked.
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=17449&cat=600&group=18
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=17448&cat=600&group=18
valami ilyesmi kell, az a porcelan nem igen fog megolvadni
ezen kivul kis zsugorcső, forrasztópáka és mehet a csere.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.07.05 kedd, 21:40:07 írta ReFi
»
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5971 Dátum:
2016.07.05 kedd, 21:57:43 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.07.05 kedd, 21:11:49
Létezik ilyen, Focusban mar cseréltem en is.
Mindjart megkeresem neked.
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=17449&cat=600&group=18
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=17448&cat=600&group=18
valami ilyesmi kell, az a porcelan nem igen fog megolvadni
ezen kivul kis zsugorcső, forrasztópáka és mehet a csere.
ha sima halogén lámpatestről beszélünk, akkor nem biztos, hogy jó lesz, mert ott a foglalat az, ami rögzíti is az izzót. Ebben az esetben még valami rögzítőt kell beszerezni:
vagy
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Nogixer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5972 Dátum:
2016.07.06 szerda, 03:21:15 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.05 kedd, 07:47:22
a pedálkapcsolókat ellenőrizd,nincs-e valamelyik kiugorva a helyéről.aztán diag.lehet,hogy a gombsor kontakthibás...
Köszi a segítséget, kicseréltem a pollenszűrőt, és ha már ott voltam, alaposan megmozgattam a gázpedál csatiját, megjavult a Tempomat !
Naplózva
Nogixer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5973 Dátum:
2016.07.06 szerda, 03:22:13 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.07.05 kedd, 04:52:21
Egy akksisarulevételes reset-tel kezdenék.
Köszi, gázpedál csati volt
Naplózva
Nogixer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5974 Dátum:
2016.07.06 szerda, 03:26:03 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.07.05 kedd, 08:17:16
Hibakód olvasás. XXII kerületben segítek.
Köszi, pedálcsati volt
Naplózva
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5975 Dátum:
2016.07.06 szerda, 08:15:45 »
Idézetet írta: T1BA - 2016.07.05 kedd, 18:12:32
Ma elkészült és működik a faceliftes autómba beszerelt DLR. Ha valaki tervezget hasonló beépítést,annak leírom a tapasztalataimat.
Ejj de nagy használt vettem volna, ha erre korábban találtok rá
Nekem is utólag lett beszerelve, de full gyári működésre nem sikerült
Tudnánk esetleg konzultálni a részletekről? BP környéki vagy?
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Bandy
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 521
2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5976 Dátum:
2016.07.06 szerda, 16:25:42 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.07.05 kedd, 21:11:49
Létezik ilyen, Focusban mar cseréltem en is.
...
Koszonom a valaszokat, kozben bementunk Sion egy ex ford szervizbe, es volt nekik felreteve serult lampa, abbol ki lett operalva es be is lett rakva, most jo.
Naplózva
Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5977 Dátum:
2016.07.06 szerda, 17:17:48 »
Idézetet írta: Bandy - 2016.07.06 szerda, 16:25:42
Koszonom a valaszokat, kozben bementunk Sion egy ex ford szervizbe, es volt nekik felreteve serult lampa, abbol ki lett operalva es be is lett rakva, most jo.
Valóban itt a rögzító és a foglalat egyben van, jó tudni
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
T1BA
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5978 Dátum:
2016.07.06 szerda, 18:29:51 »
Idézetet írta: szemisun - 2016.07.06 szerda, 08:15:45
Ejj de nagy használt vettem volna, ha erre korábban találtok rá
Nekem is utólag lett beszerelve, de full gyári működésre nem sikerült
Tudnánk esetleg konzultálni a részletekről? BP környéki vagy?
PÜ ment.
Naplózva
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5979 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 13:11:01 »
Klíma téma:
A klímám tavasz óta össze vissza működik. Tavaly nyáron lett klíma hűtő cserélve, akkor nyáron meg utána mindig tökéletesen gond nélkül működött. Aztán akkor vettem észre, hogy nem működik amikor Velencén volt mondeo tali, akkor a pályán nem ment oda fele sem meg vissza fele sem. Amikor este vissza értem Nagykanizsán félre álltam 20 percet telefonáltam járó motornál és a klíma elkezdett működni. A ki be kapcsolgatáson túl voltam már, folyamatosan be van kapcsolva és hol működik hol nem. Azóta is ez van teljesen kiszámíthatatlan nem tudom megfigyelni, hogy egyes indításkor bekapcsol egyszer meg nem, a kompresszor ilyenkor nem is megy, a ventilátor megy csak. Van úgy, hogy rázkódás utána kapcsol be vagy nagyobb sebességnél kikapcsol vagy fordítva... Elmentem egy klímás szerelőhöz, ahol megállapította, hogy a kompresszor valószínű azért nem indul el mert rossz a mágnes tekercs. Azt kicserélte benne, meg csapágyat is mert az is rossz volt a szerelő szerint. Eljöttem a szerelőtől működött is akkor a klíma, de kb. 2. 3. elindulásnál megint nem kapcsolt be a klíma nem ment a kompresszor ismét. Vissza mentem a klímás szerelőhöz méregette és azt mondta, hogy nem kap áramot a kompresszor valahol elveszik, de ehhez már autóvillamosság szerelő kell. Telefonáltam párat hova vihetném, hogy minél előbb meg legyen... Voltam 2 helyen is ahol nem vállalták el, egyik helyen ezért mert túl időigényes és nem éri meg a szerviznek, a másik hely a kanizsai Ford szerviz volt ahol nincs rá ember sem műszer... találtam végül egy embert aki neki állt méregetni, gépre tette... Persze a gépes ellenőrzés alatt végig működött a klíma nem jelzett hibát. Autó leállít 5 perc múlva újra próbálkozás na akkor már nem ment a kompresszor nem volt jó a klíma, de továbbra sem jelzett hibát a gép csak annyit, hogy a nyomás nem megfelelő ezért nem kapcsol be valószínű... és a klíma nyomás kapcsolót cseszegetve indult be a kompresszor, majd érzékelte a nyomást megfelelő értéken.
Vissza küldött az autóvillamosság szerelő a klímáshoz, hogy a gáz nyomást nézessem meg, az meg lett nézve sokadszorra is, rendben volt a nyomás is meg a mennyiség is, az előtte is rendben volt. Jelenleg ott tartunk, hogy valószínűsíti a szerelő hogy ez a nyomáskapcsoló ad téves jelet... a vezeték felső részét átnézte nincs szakadás, a biztosítékoknál is minden oké volt. Próbáltunk keresni de nem volt kanizsán bontott vagy hasonló nyomáskapcsoló, hogy ki tudjam próbálni azzal, ezért rendelni kell, mert sehol sincs készleten csak gyári ford létezik belőle és kb. 20.000 Ft. Kicsit bizonytalan a helyzet, mondván lehet nem is ez a baja de elég drága felesleges kör lenne, de mégis ez lehet a megoldás... a klíma többi részére már 45.000 Ft lett költve az elmúlt egy hétben hogy a kompresszort megcsinálták meg gázt tettek bele stb...
Valakinek valamilyen újabb ötlete, tapasztalata, hogy mi lehet a gond?
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48450
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5980 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 13:42:43 »
Idézetet írta: Habell - 2016.07.07 csütörtök, 13:11:01
Klíma téma:
A klímám tavasz óta össze vissza működik. Tavaly nyáron lett klíma hűtő cserélve, akkor nyáron meg utána mindig tökéletesen gond nélkül működött. Aztán akkor vettem észre, hogy nem működik amikor Velencén volt mondeo tali, akkor a pályán nem ment oda fele sem meg vissza fele sem. Amikor este vissza értem Nagykanizsán félre álltam 20 percet telefonáltam járó motornál és a klíma elkezdett működni. A ki be kapcsolgatáson túl voltam már, folyamatosan be van kapcsolva és hol működik hol nem. Azóta is ez van teljesen kiszámíthatatlan nem tudom megfigyelni, hogy egyes indításkor bekapcsol egyszer meg nem, a kompresszor ilyenkor nem is megy, a ventilátor megy csak. Van úgy, hogy rázkódás utána kapcsol be vagy nagyobb sebességnél kikapcsol vagy fordítva... Elmentem egy klímás szerelőhöz, ahol megállapította, hogy a kompresszor valószínű azért nem indul el mert rossz a mágnes tekercs. Azt kicserélte benne, meg csapágyat is mert az is rossz volt a szerelő szerint. Eljöttem a szerelőtől működött is akkor a klíma, de kb. 2. 3. elindulásnál megint nem kapcsolt be a klíma nem ment a kompresszor ismét. Vissza mentem a klímás szerelőhöz méregette és azt mondta, hogy nem kap áramot a kompresszor valahol elveszik, de ehhez már autóvillamosság szerelő kell. Telefonáltam párat hova vihetném, hogy minél előbb meg legyen... Voltam 2 helyen is ahol nem vállalták el, egyik helyen ezért mert túl időigényes és nem éri meg a szerviznek, a másik hely a kanizsai Ford szerviz volt ahol nincs rá ember sem műszer... találtam végül egy embert aki neki állt méregetni, gépre tette... Persze a gépes ellenőrzés alatt végig működött a klíma nem jelzett hibát. Autó leállít 5 perc múlva újra próbálkozás na akkor már nem ment a kompresszor nem volt jó a klíma, de továbbra sem jelzett hibát a gép csak annyit, hogy a nyomás nem megfelelő ezért nem kapcsol be valószínű... és a klíma nyomás kapcsolót cseszegetve indult be a kompresszor, majd érzékelte a nyomást megfelelő értéken.
Vissza küldött az autóvillamosság szerelő a klímáshoz, hogy a gáz nyomást nézessem meg, az meg lett nézve sokadszorra is, rendben volt a nyomás is meg a mennyiség is, az előtte is rendben volt. Jelenleg ott tartunk, hogy valószínűsíti a szerelő hogy ez a nyomáskapcsoló ad téves jelet... a vezeték felső részét átnézte nincs szakadás, a biztosítékoknál is minden oké volt. Próbáltunk keresni de nem volt kanizsán bontott vagy hasonló nyomáskapcsoló, hogy ki tudjam próbálni azzal, ezért rendelni kell, mert sehol sincs készleten csak gyári ford létezik belőle és kb. 20.000 Ft. Kicsit bizonytalan a helyzet, mondván lehet nem is ez a baja de elég drága felesleges kör lenne, de mégis ez lehet a megoldás... a klíma többi részére már 45.000 Ft lett költve az elmúlt egy hétben hogy a kompresszort megcsinálták meg gázt tettek bele stb...
Valakinek valamilyen újabb ötlete, tapasztalata, hogy mi lehet a gond?
jártam már így.
Akkor az az autó törve volt,és a kábelkorbácsot elvágta a kaszni.összegányolták szigszalaggal a vezetékeket,és az elkezdett elrohadni,és elmentek szakadásba a vezetékek.Forrasztás és zsugorcső megoldotta a hibát.
Lehet,hogy hasonlót kellene keresni neked is.Vagy egy másik szálat behúzni a klímakompresszornak,és vagy a nyomáskapcsolónak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4940
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5981 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 14:59:04 »
Idézetet írta: Habell - 2016.07.07 csütörtök, 13:11:01
Klíma téma:
A klímám tavasz óta össze vissza működik. Tavaly nyáron lett klíma hűtő cserélve, akkor nyáron meg utána mindig tökéletesen gond nélkül működött. Aztán akkor vettem észre, hogy nem működik amikor Velencén volt mondeo tali, akkor a pályán nem ment oda fele sem meg vissza fele sem. Amikor este vissza értem Nagykanizsán félre álltam 20 percet telefonáltam járó motornál és a klíma elkezdett működni. A ki be kapcsolgatáson túl voltam már, folyamatosan be van kapcsolva és hol működik hol nem. Azóta is ez van teljesen kiszámíthatatlan nem tudom megfigyelni, hogy egyes indításkor bekapcsol egyszer meg nem, a kompresszor ilyenkor nem is megy, a ventilátor megy csak. Van úgy, hogy rázkódás utána kapcsol be vagy nagyobb sebességnél kikapcsol vagy fordítva... Elmentem egy klímás szerelőhöz, ahol megállapította, hogy a kompresszor valószínű azért nem indul el mert rossz a mágnes tekercs. Azt kicserélte benne, meg csapágyat is mert az is rossz volt a szerelő szerint. Eljöttem a szerelőtől működött is akkor a klíma, de kb. 2. 3. elindulásnál megint nem kapcsolt be a klíma nem ment a kompresszor ismét. Vissza mentem a klímás szerelőhöz méregette és azt mondta, hogy nem kap áramot a kompresszor valahol elveszik, de ehhez már autóvillamosság szerelő kell. Telefonáltam párat hova vihetném, hogy minél előbb meg legyen... Voltam 2 helyen is ahol nem vállalták el, egyik helyen ezért mert túl időigényes és nem éri meg a szerviznek, a másik hely a kanizsai Ford szerviz volt ahol nincs rá ember sem műszer... találtam végül egy embert aki neki állt méregetni, gépre tette... Persze a gépes ellenőrzés alatt végig működött a klíma nem jelzett hibát. Autó leállít 5 perc múlva újra próbálkozás na akkor már nem ment a kompresszor nem volt jó a klíma, de továbbra sem jelzett hibát a gép csak annyit, hogy a nyomás nem megfelelő ezért nem kapcsol be valószínű... és a klíma nyomás kapcsolót cseszegetve indult be a kompresszor, majd érzékelte a nyomást megfelelő értéken.
Vissza küldött az autóvillamosság szerelő a klímáshoz, hogy a gáz nyomást nézessem meg, az meg lett nézve sokadszorra is, rendben volt a nyomás is meg a mennyiség is, az előtte is rendben volt. Jelenleg ott tartunk, hogy valószínűsíti a szerelő hogy ez a nyomáskapcsoló ad téves jelet... a vezeték felső részét átnézte nincs szakadás, a biztosítékoknál is minden oké volt. Próbáltunk keresni de nem volt kanizsán bontott vagy hasonló nyomáskapcsoló, hogy ki tudjam próbálni azzal, ezért rendelni kell, mert sehol sincs készleten csak gyári ford létezik belőle és kb. 20.000 Ft. Kicsit bizonytalan a helyzet, mondván lehet nem is ez a baja de elég drága felesleges kör lenne, de mégis ez lehet a megoldás... a klíma többi részére már 45.000 Ft lett költve az elmúlt egy hétben hogy a kompresszort megcsinálták meg gázt tettek bele stb...
Valakinek valamilyen újabb ötlete, tapasztalata, hogy mi lehet a gond?
Ha már megvan a gyanúsított, akkor mérjétek ki.Ha rossz, ki kell cserélni, ha jó, akkor meg tovább kell keresni a hibát.
Az egész sztori arról szól, hogy próbálgatás történt rendes diagnosztika helyett. Nem a kapcsoló lesz itt a drága, hanem a többi feleslegesen kidobott pénz. Ha az elején valaki végigment volna a rendszeren a hibáig, és egy 20 ezres kapcsoló cseréje után jó lett volna a rendszered, szerintem egy szót sem szóltál volna, hanem elégedetten használnád.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5982 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 16:37:33 »
Idézetet írta: Habell - 2016.07.07 csütörtök, 13:11:01
Klíma téma:
A klímám tavasz óta össze vissza működik. Tavaly nyáron lett klíma hűtő cserélve, akkor nyáron meg utána mindig tökéletesen gond nélkül működött. Aztán akkor vettem észre, hogy nem működik amikor Velencén volt mondeo tali, akkor a pályán nem ment oda fele sem meg vissza fele sem. Amikor este vissza értem Nagykanizsán félre álltam 20 percet telefonáltam járó motornál és a klíma elkezdett működni. A ki be kapcsolgatáson túl voltam már, folyamatosan be van kapcsolva és hol működik hol nem. Azóta is ez van teljesen kiszámíthatatlan nem tudom megfigyelni, hogy egyes indításkor bekapcsol egyszer meg nem, a kompresszor ilyenkor nem is megy, a ventilátor megy csak. Van úgy, hogy rázkódás utána kapcsol be vagy nagyobb sebességnél kikapcsol vagy fordítva... Elmentem egy klímás szerelőhöz, ahol megállapította, hogy a kompresszor valószínű azért nem indul el mert rossz a mágnes tekercs. Azt kicserélte benne, meg csapágyat is mert az is rossz volt a szerelő szerint. Eljöttem a szerelőtől működött is akkor a klíma, de kb. 2. 3. elindulásnál megint nem kapcsolt be a klíma nem ment a kompresszor ismét. Vissza mentem a klímás szerelőhöz méregette és azt mondta, hogy nem kap áramot a kompresszor valahol elveszik, de ehhez már autóvillamosság szerelő kell. Telefonáltam párat hova vihetném, hogy minél előbb meg legyen... Voltam 2 helyen is ahol nem vállalták el, egyik helyen ezért mert túl időigényes és nem éri meg a szerviznek, a másik hely a kanizsai Ford szerviz volt ahol nincs rá ember sem műszer... találtam végül egy embert aki neki állt méregetni, gépre tette... Persze a gépes ellenőrzés alatt végig működött a klíma nem jelzett hibát. Autó leállít 5 perc múlva újra próbálkozás na akkor már nem ment a kompresszor nem volt jó a klíma, de továbbra sem jelzett hibát a gép csak annyit, hogy a nyomás nem megfelelő ezért nem kapcsol be valószínű... és a klíma nyomás kapcsolót cseszegetve indult be a kompresszor, majd érzékelte a nyomást megfelelő értéken.
Vissza küldött az autóvillamosság szerelő a klímáshoz, hogy a gáz nyomást nézessem meg, az meg lett nézve sokadszorra is, rendben volt a nyomás is meg a mennyiség is, az előtte is rendben volt. Jelenleg ott tartunk, hogy valószínűsíti a szerelő hogy ez a nyomáskapcsoló ad téves jelet... a vezeték felső részét átnézte nincs szakadás, a biztosítékoknál is minden oké volt. Próbáltunk keresni de nem volt kanizsán bontott vagy hasonló nyomáskapcsoló, hogy ki tudjam próbálni azzal, ezért rendelni kell, mert sehol sincs készleten csak gyári ford létezik belőle és kb. 20.000 Ft. Kicsit bizonytalan a helyzet, mondván lehet nem is ez a baja de elég drága felesleges kör lenne, de mégis ez lehet a megoldás... a klíma többi részére már 45.000 Ft lett költve az elmúlt egy hétben hogy a kompresszort megcsinálták meg gázt tettek bele stb...
Valakinek valamilyen újabb ötlete, tapasztalata, hogy mi lehet a gond?
szekszárdi klímás a bajcsai úton,és mellette a kondákor autóvill. nem rossz hírűek.
Naplózva
Habell
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5983 Dátum:
2016.07.08 péntek, 07:18:10 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.07.07 csütörtök, 16:37:33
szekszárdi klímás a bajcsai úton,és mellette a kondákor autóvill. nem rossz hírűek.
Szekszárdi szerelte a kompresszort, az autóvillamosság része meg nem az ő területe. A Kondákorra azt mondta, hogy nincsen olyan műszere, nem annyira fejlett a technikája hogy ehhez a típushoz jó lenne... Ha ennyire képben vagy, akkor lehet tudod a Kepét is, de hozzá több hét akár hónap is kell mire bejut az ember és az sem biztos, elérhetetlen és túl sokáig parkoltatja az autót feleslegesen, én szinte egy napra alig tudom nélkülözni... Aztán jött a ford szerviz ott nem foglalkoztak az autóval... majd a pápai bosch szerviz ott sem vállalták mondván túl időigényes és nem a szakterületük. Így ezek után találtam egy szabad úszó autóvillamossági embert.... ha ez a nyomás kapcsoló dolog is mellé nyúlás lesz, akkor a Vargához a honvéd utcába vinném el végső elkeseredésemben, de valami brutál drága áron dolgozik ő...
Naplózva
MKIV 2007/11. 1.8 TDCI kombi 125 LE
MKIV 2009/08. 2.0 TDCI kombi 140 LE
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5984 Dátum:
2016.07.08 péntek, 11:18:17 »
Idézetet írta: Habell - 2016.07.08 péntek, 07:18:10
Szekszárdi szerelte a kompresszort, az autóvillamosság része meg nem az ő területe. A Kondákorra azt mondta, hogy nincsen olyan műszere, nem annyira fejlett a technikája hogy ehhez a típushoz jó lenne... Ha ennyire képben vagy, akkor lehet tudod a Kepét is, de hozzá több hét akár hónap is kell mire bejut az ember és az sem biztos, elérhetetlen és túl sokáig parkoltatja az autót feleslegesen, én szinte egy napra alig tudom nélkülözni... Aztán jött a ford szerviz ott nem foglalkoztak az autóval... majd a pápai bosch szerviz ott sem vállalták mondván túl időigényes és nem a szakterületük. Így ezek után találtam egy szabad úszó autóvillamossági embert.... ha ez a nyomás kapcsoló dolog is mellé nyúlás lesz, akkor a Vargához a honvéd utcába vinném el végső elkeseredésemben, de valami brutál drága áron dolgozik ő...
persze
de visszatekertetheted az órát is akkor már
Naplózva
RoboGoD
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5985 Dátum:
2016.07.12 kedd, 16:58:10 »
Sziasztok,
Most vettem az Mk3 kombi mellé egy Mk4 2.0 TDCI 140LE FL-t. Magyar 1. tulajos (flottás) a kocsi és kb. januártól állt, amíg a kereskedésbe került és most július elején megvettem. A kereskedő korrektül adott hozzá új akksit, de természetesen nem csúcsmodellt. Most az eredeti Ford Silver Calcium 12V 80Ah 700A van benne, de már elhagyja magát időnként. Amit kaptam az az alábbi. Kérdés, hogy beletegyem, vagy vegyek inkább egy 80-85Ah, 700-750A-es akksit? Szokásos cuccok a kocsiban: riasztó, hazakísérőfény, ablak, Sony audió... (fogyasztás szempontjából)
Jász-Plasztik - Electric Power 72Ah 680A Jobb+
Kapacitás 72 Ah
Indítóáram 680 A
Feszültség 12 V
Saru elrendezés Jobb+
Szélesség 278 mm
Mélység 175 mm
Magasság 175 mm
Köszi!
Robo
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5986 Dátum:
2016.07.12 kedd, 17:06:02 »
Idézetet írta: RoboGoD - 2016.07.12 kedd, 16:58:10
Sziasztok,
Most vettem az Mk3 kombi mellé egy Mk4 2.0 TDCI 140LE FL-t. Magyar 1. tulajos (flottás) a kocsi és kb. januártól állt, amíg a kereskedésbe került és most július elején megvettem. A kereskedő korrektül adott hozzá új akksit, de természetesen nem csúcsmodellt. Most az eredeti Ford Silver Calcium 12V 80Ah 700A van benne, de már elhagyja magát időnként. Amit kaptam az az alábbi. Kérdés, hogy beletegyem, vagy vegyek inkább egy 80-85Ah, 700-750A-es akksit? Szokásos cuccok a kocsiban: riasztó, hazakísérőfény, ablak, Sony audió... (fogyasztás szempontjából)
Jász-Plasztik - Electric Power 72Ah 680A Jobb+
Kapacitás 72 Ah
Indítóáram 680 A
Feszültség 12 V
Saru elrendezés Jobb+
Szélesség 278 mm
Mélység 175 mm
Magasság 175 mm
Köszi!
Robo
nagyon fontos, hogy Calcium-os legyen, ezen felül az adott helyre beférő legnagyobb kapacitásút vegyed és nem lesz szívás. Nekem is 55Ah-al adták oda, aztán kapott rendeset.
pl:
http://www.mindenamiford.hu/akkumulator/motorcraft_akkumulator/motorcraft-akkumulator-80ah-1863098
«
Utoljára szerkesztve: 2016.07.12 kedd, 17:09:09 írta kotta_cs
»
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
RoboGoD
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5987 Dátum:
2016.07.12 kedd, 17:13:40 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.07.12 kedd, 17:06:02
nagyon fontos, hogy Calcium-os legyen, ezen felül az adott helyre beférő legnagyobb kapacitásút vegyed és nem lesz szívás. Nekem is 55Ah-al adták oda, aztán kapott rendeset.
pl:
http://www.mindenamiford.hu/akkumulator/motorcraft_akkumulator/motorcraft-akkumulator-80ah-1863098
Értem, de ezt ingyen kaptam hozzá. Nem az a kérdés mit vegyek, hanem, hogy ezzel elmegy-e és meddig. Télen kint fog állni.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5988 Dátum:
2016.07.12 kedd, 17:18:27 »
Idézetet írta: RoboGoD - 2016.07.12 kedd, 17:13:40
Értem, de ezt ingyen kaptam hozzá. Nem az a kérdés mit vegyek, hanem, hogy ezzel elmegy-e és meddig. Télen kint fog állni.
ha nem calciumos, akkor szét fogod cseszni és majd jönnek az elektromos problémák, tehát az, hogy kaptál hozzá valami sz@rt, (mert a nepper letojta, hogy a vásárlónak jó-e vagy sem) szerintem nem jelent nudlit sem. Ha nem calciumos, akkor jelenleg nincs aksid.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
RoboGoD
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5989 Dátum:
2016.07.12 kedd, 17:38:33 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.07.12 kedd, 17:18:27
ha nem calciumos, akkor szét fogod cseszni és majd jönnek az elektromos problémák, tehát az, hogy kaptál hozzá valami sz@rt, (mert a nepper letojta, hogy a vásárlónak jó-e vagy sem) szerintem nem jelent nudlit sem. Ha nem calciumos, akkor jelenleg nincs aksid.
Más is írta, hogy pl. Bosch S5 12V 85Ah van neki benne, ami nem kalciumos és meg van vele elégedve.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5990 Dátum:
2016.07.12 kedd, 17:51:31 »
Idézetet írta: RoboGoD - 2016.07.12 kedd, 17:38:33
Más is írta, hogy pl. Bosch S5 12V 85Ah van neki benne, ami nem kalciumos és meg van vele elégedve.
nem az aksi indítóárama, vagy kapacitása a gond. A probléma, hogy az autó elektromos rendszere a calcium-os aksi karakterisztikájára van tervezve. Amennyiben nem olyan aksival üzemelteted, akkor lehetnek olyan gondok, amik az elektronikai egységek sérüléséhez vezethet. Persze mindenki azt rak az autójába amit akar, de az attól még nem lesz jó.
Én biztos 10ehuf különbségért a két aksi ára között nem kockáztatnék, de mindenki azt csinál amit akar. Te kérdezted én meg írtam, hogy mi a helyzet. Ezen a forumon nem fog senki bólogatni valamihez ami nem jó 5let.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
RoboGoD
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5991 Dátum:
2016.07.12 kedd, 18:01:49 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.07.12 kedd, 17:51:31
nem az aksi indítóárama, vagy kapacitása a gond. A probléma, hogy az autó elektromos rendszere a calcium-os aksi karakterisztikájára van tervezve. Amennyiben nem olyan aksival üzemelteted, akkor lehetnek olyan gondok, amik az elektronikai egységek sérüléséhez vezethet. Persze mindenki azt rak az autójába amit akar, de az attól még nem lesz jó.
Én biztos 10ehuf különbségért a két aksi ára között nem kockáztatnék, de mindenki azt csinál amit akar. Te kérdezted én meg írtam, hogy mi a helyzet. Ezen a forumon nem fog senki bólogatni valamihez ami nem jó 5let.
Banner PowerBull 80Ah 700A - oké? (Rá van írva, hogy Extra Calcium Power) Erre ki tudom cserélni a boltban, ahol a kereskedő vette.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5992 Dátum:
2016.07.12 kedd, 18:07:35 »
Idézetet írta: RoboGoD - 2016.07.12 kedd, 18:01:49
Banner PowerBull 80Ah 700A - oké? (Rá van írva, hogy Extra Calcium Power) Erre ki tudom cserélni a boltban, ahol a kereskedő vette.
nem ismerem a Banner-t, de ha Calciumos, akkor igen. Ha a Calcium power ezt jelenti, akkor szerintem jó lesz.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
RoboGoD
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5993 Dátum:
2016.07.12 kedd, 19:14:44 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.07.12 kedd, 18:07:35
nem ismerem a Banner-t, de ha Calciumos, akkor igen. Ha a Calcium power ezt jelenti, akkor szerintem jó lesz.
Közben beszéltem Vikkel és azt mondja, hogy Bannert ne, mert volt olyan Mk3, amiben Banner volt és 2x cserélt generátort. De több kocsiban is kinyírta a generátort. Szerinte gyári Ford vagy Varta Silver, ami valószínűleg ugyanarról a gyártósorról jön le. Így eldőlt. Azért köszi a válaszokat, remélem mások is profitálnak a leírtakból.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5994 Dátum:
2016.07.12 kedd, 20:44:14 »
Idézetet írta: RoboGoD - 2016.07.12 kedd, 19:14:44
Közben beszéltem Vikkel és azt mondja, hogy Bannert ne, mert volt olyan Mk3, amiben Banner volt és 2x cserélt generátort. De több kocsiban is kinyírta a generátort. Szerinte gyári Ford vagy Varta Silver, ami valószínűleg ugyanarról a gyártósorról jön le. Így eldőlt. Azért köszi a válaszokat, remélem mások is profitálnak a leírtakból.
Ugye, hogy nem mindegy. A Vik tudja, hogy mit beszél, nekem is ő mondta, és annó dobtam is ki a vackot belőle.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5995 Dátum:
2016.07.13 szerda, 07:32:11 »
Idézetet írta: RoboGoD - 2016.07.12 kedd, 16:58:10
Jász-Plasztik - Electric Power 72Ah 680A Jobb+
calciumos. focusba én is ilyet vettem tavasszal. előtte jászakku akksi benne és majdnem 6 évet kibírt.
számlád odaadta a kereskedő? azt hiszem, hogy 2év garancia van
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5996 Dátum:
2016.07.13 szerda, 10:18:12 »
Idézetet írta: G_B - 2016.07.13 szerda, 07:32:11
calciumos. focusba én is ilyet vettem tavasszal. előtte jászakku akksi benne és majdnem 6 évet kibírt.
számlád odaadta a kereskedő? azt hiszem, hogy 2év garancia van
nem az aksi nem bírja, hanem tönkre vágja a generátort
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsolank
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 333
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5997 Dátum:
2016.07.13 szerda, 10:33:30 »
Üdv. cserélnék a kormányon gobsmort. hogy kell kiszedni a légzsákot? tud valaki segíteni?
thx
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2304
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5998 Dátum:
2016.07.13 szerda, 10:34:34 »
Idézetet írta: zsolank - 2016.07.13 szerda, 10:33:30
Üdv. cserélnék a kormányon gobsmort. hogy kell kiszedni a légzsákot? tud valaki segíteni?
thx
ki kell, alatta vannak a rögzítő csavarok.
Naplózva
-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5999 Dátum:
2016.07.13 szerda, 10:36:30 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2016.07.13 szerda, 10:18:12
nem az aksi nem bírja, hanem tönkre vágja a generátort
a generátor is kibírta a 6 évet, de ha megnyugtatóbb, akkor cserélje ki az akksit
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Oldalak:
1
...
113
114
115
116
117
118
119
[
120
]
121
122
123
124
125
126
127
...
213
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ