Cím: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: sempi - 2013.03.02 szombat, 19:16:13 OBD-II Bluetooth hibakód olvasó eladó
Obd II dekódoló mikrochip PIC18F2580 (ELM327 kompatibilis) Adatátviteli átviteli sebesség 9 600/38 400 Bps Bemenet 16 tűs ObdII csatlakozón, kimenet BLUETOOTH szabványos rádió A beépített protokollok: ISO15765-4 (CAN); ISO14230-4 (KWP2000) ISO9141-2 J1850 Vpw J1850 PWM Kimeneti kommunikáció a PC vagy okostelefonok, tabletek felé: Bluetooth vezeték nélküli kommunikáció, szabványos, párosítási eljárással, (OBD interfésznek jelentkezik be). Én Androidos telefonnal használom, torque programmal 1. Hibakódok olvasása -a generikus, és gyártói kódokat is- (3000 generikus kód szerepel az adatbázisban). 2. A hibakódok törlése, a hibajelző lámpa kijelzésének törlése (MIL lámpa-check engine) 3. Kijelzi az aktuális szenzorok értékeit. 4. Az üzemanyag rendszer állapota 5. Az üzemanyag rendszer nyomása 6. További sok lehetőség, amit a jármű komputere szolgáltatni képes. Igény esetén postázom. Normál és mini méretben is Ilyen az eszköz: (http://img01.aprod.hu/images_aprodhu/16005763_1_644x461_obd2-elm-327-bluetooth-auto-diagnosztikai-eszkoz-xiv-kerulet_rev009.jpg) Így tudod beállítani a torque-t: (http://img01.aprod.hu/images_aprodhu/16005763_2_644x461_obd2-elm-327-bluetooth-auto-diagnosztikai-eszkoz-tolts-fel-fenykepeket_rev009.jpg) Ár: 5000Ft Kérlek emailt írj. Köszönöm Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: Bunyek - 2013.03.02 szombat, 19:36:54 Ugyanilyet vettem,de a TDDI-t sajna nem viszi....tied sem ugye?
Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: Zoleex - 2013.03.05 kedd, 08:45:49 Ugyanilyet vettem,de a TDDI-t sajna nem viszi....tied sem ugye? Bunyek! Nekem viszi a TDDi-t. Próbáld forscan progival azzal menni fog a TDDi. Nekem sem megy semmi más (scanxl,modiag...) progival és telóval sem, egyedül a forscan jó hozzá. Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: Bunyek - 2013.03.05 kedd, 14:24:09 Bunyek! Nekem viszi a TDDi-t. Próbáld forscan progival azzal menni fog a TDDi. Nekem sem megy semmi más (scanxl,modiag...) progival és telóval sem, egyedül a forscan jó hozzá. Próbáltam..azzal sem megy sajna. Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: dzsotty - 2013.06.01 szombat, 22:08:18 Próbáltam..azzal sem megy sajna. Üdv! Én is ebben a cipőben járok nem megy nekem sem egyetlen programmal sem. Miféle diag kábel kell hozzá? Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: vzoli - 2013.06.01 szombat, 22:11:50 A td az olvasható valamivel?
Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: Bunyek - 2013.06.01 szombat, 22:20:20 Hát normálisabb diag cucc kell TDDI-hez...ez komoly autó... :eplus2: Nem gagyi mint a tdci amit 3000-ftos sz@rral olvasgatsz ki, mikor mi rohadt le rajta... :eplus2:
Viccet félretéve....egy ELM327-el birtam szóra az enyémet...és kb annyit tudott hogy milyen hibakód van a kocsiban...hát azt eddig is tudtam...szal ne erölködjetek TDDI-vel elm327-re szerintem...gondolkodtam a cseh(vagy lengyel :fejvakaras:) srác cuccán,de minek? semmi baja... :eplus2: 2 elm327 is itt rohad a fiókban...nem tudom használni semmihez..más kocsiját meg nem nézegetem.. Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: dzsotty - 2013.06.01 szombat, 22:38:15 Hát normálisabb diag cucc kell TDDI-hez...ez komoly autó... :eplus2: Nem gagyi mint a tdci amit 3000-ftos sz@rral olvasgatsz ki, mikor mi rohadt le rajta... :eplus2: Viccet félretéve....egy ELM327-el birtam szóra az enyémet...és kb annyit tudott hogy milyen hibakód van a kocsiban...hát azt eddig is tudtam...szal ne erölködjetek TDDI-vel elm327-re szerintem...gondolkodtam a cseh(vagy lengyel :fejvakaras:) srác cuccán,de minek? semmi baja... :eplus2: 2 elm327 is itt rohad a fiókban...nem tudom használni semmihez..más kocsiját meg nem nézegetem.. Én hibakódot sem tudtam kiolvastatni.Egy pár érdekessége(néha be-be hullámzik az alapjárat,menet közben néha tartja néha emeli a fordulatot ahol elvettem a gázt) van kocsinak és ezért lettem volna kíváncsi a hibakódokra. Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: vzoli - 2013.06.01 szombat, 22:41:40 Hát normálisabb diag cucc kell TDDI-hez...ez komoly autó... :eplus2: Nem gagyi mint a tdci amit 3000-ftos sz@rral olvasgatsz ki, mikor mi rohadt le rajta... :eplus2: Viccet félretéve....egy ELM327-el birtam szóra az enyémet...és kb annyit tudott hogy milyen hibakód van a kocsiban...hát azt eddig is tudtam...szal ne erölködjetek TDDI-vel elm327-re szerintem...gondolkodtam a cseh(vagy lengyel :fejvakaras:) srác cuccán,de minek? semmi baja... :eplus2: 2 elm327 is itt rohad a fiókban...nem tudom használni semmihez..más kocsiját meg nem nézegetem.. Még ha tddi lenne. Én mk2 td hibakódokat olvasnék. :) Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: Bunyek - 2013.06.02 vasárnap, 13:15:12 Én hibakódot sem tudtam kiolvastatni.Egy pár érdekessége(néha be-be hullámzik az alapjárat,menet közben néha tartja néha emeli a fordulatot ahol elvettem a gázt) van kocsinak és ezért lettem volna kíváncsi a hibakódokra. kizárt hogy emiatt hibakód lenne benne.. Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: Bunyek - 2013.06.02 vasárnap, 13:16:27 Még ha tddi lenne. Én mk2 td hibakódokat olvasnék. :) sok sikert... :eplus2: Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: HZsolt92 - 2013.06.02 vasárnap, 13:21:28 kizárt hogy emiatt hibakód lenne benne.. nekünk is ilyen volt adaogló felújítás előtt és akkor volt hibakód adagolóraCím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: zolas - 2013.06.02 vasárnap, 14:38:25 Hát normálisabb diag cucc kell TDDI-hez...ez komoly autó... :eplus2: Nem gagyi mint a tdci amit 3000-ftos sz@rral olvasgatsz ki, mikor mi rohadt le rajta... :eplus2: tehát azt mondod, hogy pre-fl TDCI-ből lehetne vele törölgetni a hibakódokat?Viccet félretéve....egy ELM327-el birtam szóra az enyémet...és kb annyit tudott hogy milyen hibakód van a kocsiban...hát azt eddig is tudtam...szal ne erölködjetek TDDI-vel elm327-re szerintem...gondolkodtam a cseh(vagy lengyel :fejvakaras:) srác cuccán,de minek? semmi baja... :eplus2: 2 elm327 is itt rohad a fiókban...nem tudom használni semmihez..más kocsiját meg nem nézegetem.. Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: Bunyek - 2013.06.02 vasárnap, 14:39:16 Az hogy hullámzik az alapjárat igen sok mindentől lehet és legutolsó helyre tenném az adagolót...főleg hogy néha-néha csinálja...
Egy VP-nél ha hibakód van akkor azzal nemigen kell már menni sehova.... :eplus2: Milyen hibakód volt? Az mberek túlagyalnak mindent....kicsit ingadozik az alapjárat? és akkor mi van?...sz@rakodik az előtöltés max...ezért biztos nem rohanok adagolóshoz... :eplus2: majd ha beszart totál... Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: Bunyek - 2013.06.02 vasárnap, 14:42:15 tehát azt mondod, hogy pre-fl TDCI-ből lehetne vele törölgetni a hibakódokat? Én nem mondtam ilyet...ezt te mondtad... :eplus2: én egy tdci mondeoval próbáltam az 2005-ös volt mondjuk...de 2003 után aztmondják jó hozzá a gagyi kinai elm is...focus tdci-vel ment ezis. Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: HZsolt92 - 2013.06.02 vasárnap, 15:09:32 tehát azt mondod, hogy pre-fl TDCI-ből lehetne vele törölgetni a hibakódokat? ha jössz, megnézzük és megmondomCím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: HZsolt92 - 2013.06.02 vasárnap, 15:10:23 Az hogy hullámzik az alapjárat igen sok mindentől lehet és legutolsó helyre tenném az adagolót...főleg hogy néha-néha csinálja... az előtöltés állító dugattyú ragadt meg, és arra is írt hibakódot asszem. 200km alatt használhatatlan lett az autóEgy VP-nél ha hibakód van akkor azzal nemigen kell már menni sehova.... :eplus2: Milyen hibakód volt? Az mberek túlagyalnak mindent....kicsit ingadozik az alapjárat? és akkor mi van?...sz@rakodik az előtöltés max...ezért biztos nem rohanok adagolóshoz... :eplus2: majd ha beszart totál... Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: dzsotty - 2013.06.02 vasárnap, 19:25:43 Az hogy hullámzik az alapjárat igen sok mindentől lehet és legutolsó helyre tenném az adagolót...főleg hogy néha-néha csinálja... Egy VP-nél ha hibakód van akkor azzal nemigen kell már menni sehova.... :eplus2: Milyen hibakód volt? Az mberek túlagyalnak mindent....kicsit ingadozik az alapjárat? és akkor mi van?...sz@rakodik az előtöltés max...ezért biztos nem rohanok adagolóshoz... :eplus2: majd ha beszart totál... Nem tudom fordéknál adagoló problémának mik lehetnek a jelei.A Ford elött egy Seatom volt 1.9TDI.amikor az adagoló kezdett haldokolni akkor egyre nehezebben indult... Kipucoltam a MAP szenzort azóta talán ha 1-2 szer vettem észre hogy behintázott az alapjárat.(kb 3napja pucoltam féktisztítóval és mentem kb 150 kmet.) A mondeo rendesen indul semmi adagoló avagy porlasztó hibára utaló jelet nem tapasztalni. Az a Zavaró egyedül hogy pl.:5ikbe gurulok 60nal azt gondol egyet és nemhogy motorfék és lassul hanem még emelkedik az alapjárat. Egy regóta tddi-vel autozó/foglalkozó tapasztalt ilyent? Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: Bunyek - 2013.06.02 vasárnap, 19:33:57 Amit irsz 5-ben 60-al gurulsz...az eleve nem optimális motor használat...és azért emeli a fordulatot hogy le ne fulladjon...teljesen normális dolog...ez gyárilag benne van ez a védelem...tdci-vel lefulladsz mint a sz@r....csattan egyet és leáll....nyomatékszegényebb, indulásnál is.
Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: dzsotty - 2013.06.02 vasárnap, 19:56:27 Amit irsz 5-ben 60-al gurulsz...az eleve nem optimális motor használat...és azért emeli a fordulatot hogy le ne fulladjon...teljesen normális dolog...ez gyárilag benne van ez a védelem...tdci-vel lefulladsz mint a sz@r....csattan egyet és leáll....nyomatékszegényebb, indulásnál is. Emeli 1500 fölé is a fordulatot? Másik kérdés müszerfal háttér tompitott világitás vibrál és olyasmi ütemben mint ahogy az alapjárat ugrál. Rámértem a töltésre 14 körül van.Attol lehet, hogy a generátor lesz mindenbe a ludas? Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: Bunyek - 2013.06.02 vasárnap, 20:06:12 Emeli 1500 fölé is a fordulatot? Másik kérdés müszerfal háttér tompitott világitás vibrál és olyasmi ütemben mint ahogy az alapjárat ugrál. Rámértem a töltésre 14 körül van.Attol lehet, hogy a generátor lesz mindenbe a ludas? persze....mint irtam 5-ben az 1500-as fordulat is igen karcsú, sőt inkább erőlködés a motornak....de ez függ a váltó áttételezéséstől is nyilván....nem kell igy használni, ennyi..vissza 4 és gurulsz tovább.. Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: dzsotty - 2013.06.02 vasárnap, 20:11:35 persze....mint irtam 5-ben az 1500-as fordulat is igen karcsú, sőt inkább erőlködés a motornak....de ez függ a váltó áttételezéséstől is nyilván....nem kell igy használni, ennyi..vissza 4 és gurulsz tovább.. Akkor most ezzel kapcsolatban megnyugodtam.Már csak a villany résznél a villogás zavaró de azt hiszem itt a forumon más is találkozott ilyesféle hibával (Alf) Generátor kefék koptak el...Talán ez az oka az alapjáratom mászkálásának mert olvastam, hogy töltöfesz miatt is emelkedhet az alapjárat. Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: Bunyek - 2013.06.02 vasárnap, 20:16:40 Akkor most ezzel kapcsolatban megnyugodtam.Már csak a villany résznél a villogás zavaró de azt hiszem itt a forumon más is találkozott ilyesféle hibával (Alf) Generátor kefék koptak el...Talán ez az oka az alapjáratom mászkálásának mert olvastam, hogy töltöfesz miatt is emelkedhet az alapjárat. Hát a villogás lehet generátor nyilván....multiméter,lakatfogóval kiméred vagy levesz,kiméret,kidül....szabadonfutós azonnal vedd le és dobd el, ha nincs eszedbe ne jusson felrakni rá...TDDI-re totál fölös amugy is.... Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: dzsotty - 2013.06.02 vasárnap, 20:24:21 Hát a villogás lehet generátor nyilván....multiméter,lakatfogóval kiméred vagy levesz,kiméret,kidül....szabadonfutós azonnal vedd le és dobd el, ha nincs eszedbe ne jusson felrakni rá...TDDI-re totál fölös amugy is.... Ahogy elinditom még alapjárat is sima(14,3V) ahogy kezdödik a villogás(15,4V) egyböl sántít az alapjárat.Tuti generátor szervizelésem lesz 15,3V a töltés :szomoru1: Írták itt forumon,hogy szabadonfutosítsam de nekem még a másik kosin is csak nyüg volt. Cím: Válasz: OBD2 ELM 327 bluetooth auto diagnosztikai eszkoz Írta: Bunyek - 2013.06.02 vasárnap, 21:30:58 Ahogy elinditom még alapjárat is sima(14,3V) ahogy kezdödik a villogás(15,4V) egyböl sántít az alapjárat. Tuti generátor szervizelésem lesz 15,3V a töltés :szomoru1: Írták itt forumon,hogy szabadonfutosítsam de nekem még a másik kosin is csak nyüg volt. Hát akkor az generátor levesz...megcsináltatod. Irnak sokmindent fórumokon...hogy mit csinálsz az a te dolgod.
Powered by SMF 1.1 |
SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország |