sempi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 88
|
|
« Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:16:13 » |
|
OBD-II Bluetooth hibakód olvasó eladó Obd II dekódoló mikrochip PIC18F2580 (ELM327 kompatibilis) Adatátviteli átviteli sebesség 9 600/38 400 Bps Bemenet 16 tűs ObdII csatlakozón, kimenet BLUETOOTH szabványos rádió A beépített protokollok: ISO15765-4 (CAN); ISO14230-4 (KWP2000) ISO9141-2 J1850 Vpw J1850 PWM Kimeneti kommunikáció a PC vagy okostelefonok, tabletek felé: Bluetooth vezeték nélküli kommunikáció, szabványos, párosítási eljárással, (OBD interfésznek jelentkezik be). Én Androidos telefonnal használom, torque programmal 1. Hibakódok olvasása -a generikus, és gyártói kódokat is- (3000 generikus kód szerepel az adatbázisban). 2. A hibakódok törlése, a hibajelző lámpa kijelzésének törlése (MIL lámpa-check engine) 3. Kijelzi az aktuális szenzorok értékeit. 4. Az üzemanyag rendszer állapota 5. Az üzemanyag rendszer nyomása 6. További sok lehetőség, amit a jármű komputere szolgáltatni képes. Igény esetén postázom. Normál és mini méretben is Ilyen az eszköz: Így tudod beállítani a torque-t: Ár: 5000Ft Kérlek emailt írj. Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2013.03.02 szombat, 19:36:54 » |
|
Ugyanilyet vettem,de a TDDI-t sajna nem viszi....tied sem ugye?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2013.03.05 kedd, 08:45:49 » |
|
Ugyanilyet vettem,de a TDDI-t sajna nem viszi....tied sem ugye?
Bunyek! Nekem viszi a TDDi-t. Próbáld forscan progival azzal menni fog a TDDi. Nekem sem megy semmi más (scanxl,modiag...) progival és telóval sem, egyedül a forscan jó hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2013.03.05 kedd, 14:24:09 » |
|
Bunyek!
Nekem viszi a TDDi-t. Próbáld forscan progival azzal menni fog a TDDi. Nekem sem megy semmi más (scanxl,modiag...) progival és telóval sem, egyedül a forscan jó hozzá.
Próbáltam..azzal sem megy sajna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2013.06.01 szombat, 22:08:18 » |
|
Próbáltam..azzal sem megy sajna.
Üdv! Én is ebben a cipőben járok nem megy nekem sem egyetlen programmal sem. Miféle diag kábel kell hozzá?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18" Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2013.06.01 szombat, 22:11:50 » |
|
A td az olvasható valamivel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2013.06.01 szombat, 22:20:20 » |
|
Hát normálisabb diag cucc kell TDDI-hez...ez komoly autó... Nem gagyi mint a tdci amit 3000-ftos sz@rral olvasgatsz ki, mikor mi rohadt le rajta... Viccet félretéve....egy ELM327-el birtam szóra az enyémet...és kb annyit tudott hogy milyen hibakód van a kocsiban...hát azt eddig is tudtam...szal ne erölködjetek TDDI-vel elm327-re szerintem...gondolkodtam a cseh(vagy lengyel ) srác cuccán,de minek? semmi baja... 2 elm327 is itt rohad a fiókban...nem tudom használni semmihez..más kocsiját meg nem nézegetem..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2013.06.01 szombat, 22:38:15 » |
|
Hát normálisabb diag cucc kell TDDI-hez...ez komoly autó... Nem gagyi mint a tdci amit 3000-ftos sz@rral olvasgatsz ki, mikor mi rohadt le rajta... Viccet félretéve....egy ELM327-el birtam szóra az enyémet...és kb annyit tudott hogy milyen hibakód van a kocsiban...hát azt eddig is tudtam...szal ne erölködjetek TDDI-vel elm327-re szerintem...gondolkodtam a cseh(vagy lengyel ) srác cuccán,de minek? semmi baja... 2 elm327 is itt rohad a fiókban...nem tudom használni semmihez..más kocsiját meg nem nézegetem.. Én hibakódot sem tudtam kiolvastatni.Egy pár érdekessége(néha be-be hullámzik az alapjárat,menet közben néha tartja néha emeli a fordulatot ahol elvettem a gázt) van kocsinak és ezért lettem volna kíváncsi a hibakódokra.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18" Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2013.06.01 szombat, 22:41:40 » |
|
Hát normálisabb diag cucc kell TDDI-hez...ez komoly autó... Nem gagyi mint a tdci amit 3000-ftos sz@rral olvasgatsz ki, mikor mi rohadt le rajta... Viccet félretéve....egy ELM327-el birtam szóra az enyémet...és kb annyit tudott hogy milyen hibakód van a kocsiban...hát azt eddig is tudtam...szal ne erölködjetek TDDI-vel elm327-re szerintem...gondolkodtam a cseh(vagy lengyel ) srác cuccán,de minek? semmi baja... 2 elm327 is itt rohad a fiókban...nem tudom használni semmihez..más kocsiját meg nem nézegetem.. Még ha tddi lenne. Én mk2 td hibakódokat olvasnék.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 13:15:12 » |
|
Én hibakódot sem tudtam kiolvastatni.Egy pár érdekessége(néha be-be hullámzik az alapjárat,menet közben néha tartja néha emeli a fordulatot ahol elvettem a gázt) van kocsinak és ezért lettem volna kíváncsi a hibakódokra.
kizárt hogy emiatt hibakód lenne benne..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 13:16:27 » |
|
Még ha tddi lenne. Én mk2 td hibakódokat olvasnék. sok sikert...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 13:21:28 » |
|
kizárt hogy emiatt hibakód lenne benne..
nekünk is ilyen volt adaogló felújítás előtt és akkor volt hibakód adagolóra
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 14:38:25 » |
|
Hát normálisabb diag cucc kell TDDI-hez...ez komoly autó... Nem gagyi mint a tdci amit 3000-ftos sz@rral olvasgatsz ki, mikor mi rohadt le rajta... Viccet félretéve....egy ELM327-el birtam szóra az enyémet...és kb annyit tudott hogy milyen hibakód van a kocsiban...hát azt eddig is tudtam...szal ne erölködjetek TDDI-vel elm327-re szerintem...gondolkodtam a cseh(vagy lengyel ) srác cuccán,de minek? semmi baja... 2 elm327 is itt rohad a fiókban...nem tudom használni semmihez..más kocsiját meg nem nézegetem.. tehát azt mondod, hogy pre-fl TDCI-ből lehetne vele törölgetni a hibakódokat?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 14:39:16 » |
|
Az hogy hullámzik az alapjárat igen sok mindentől lehet és legutolsó helyre tenném az adagolót...főleg hogy néha-néha csinálja... Egy VP-nél ha hibakód van akkor azzal nemigen kell már menni sehova.... Milyen hibakód volt? Az mberek túlagyalnak mindent....kicsit ingadozik az alapjárat? és akkor mi van?...sz@rakodik az előtöltés max...ezért biztos nem rohanok adagolóshoz... majd ha beszart totál...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 14:42:15 » |
|
tehát azt mondod, hogy pre-fl TDCI-ből lehetne vele törölgetni a hibakódokat?
Én nem mondtam ilyet...ezt te mondtad... én egy tdci mondeoval próbáltam az 2005-ös volt mondjuk...de 2003 után aztmondják jó hozzá a gagyi kinai elm is...focus tdci-vel ment ezis.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 15:09:32 » |
|
tehát azt mondod, hogy pre-fl TDCI-ből lehetne vele törölgetni a hibakódokat?
ha jössz, megnézzük és megmondom
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 15:10:23 » |
|
Az hogy hullámzik az alapjárat igen sok mindentől lehet és legutolsó helyre tenném az adagolót...főleg hogy néha-néha csinálja... Egy VP-nél ha hibakód van akkor azzal nemigen kell már menni sehova.... Milyen hibakód volt? Az mberek túlagyalnak mindent....kicsit ingadozik az alapjárat? és akkor mi van?...sz@rakodik az előtöltés max...ezért biztos nem rohanok adagolóshoz... majd ha beszart totál... az előtöltés állító dugattyú ragadt meg, és arra is írt hibakódot asszem. 200km alatt használhatatlan lett az autó
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 19:25:43 » |
|
Az hogy hullámzik az alapjárat igen sok mindentől lehet és legutolsó helyre tenném az adagolót...főleg hogy néha-néha csinálja... Egy VP-nél ha hibakód van akkor azzal nemigen kell már menni sehova.... Milyen hibakód volt? Az mberek túlagyalnak mindent....kicsit ingadozik az alapjárat? és akkor mi van?...sz@rakodik az előtöltés max...ezért biztos nem rohanok adagolóshoz... majd ha beszart totál... Nem tudom fordéknál adagoló problémának mik lehetnek a jelei.A Ford elött egy Seatom volt 1.9TDI.amikor az adagoló kezdett haldokolni akkor egyre nehezebben indult... Kipucoltam a MAP szenzort azóta talán ha 1-2 szer vettem észre hogy behintázott az alapjárat.(kb 3napja pucoltam féktisztítóval és mentem kb 150 kmet.) A mondeo rendesen indul semmi adagoló avagy porlasztó hibára utaló jelet nem tapasztalni. Az a Zavaró egyedül hogy pl.:5ikbe gurulok 60nal azt gondol egyet és nemhogy motorfék és lassul hanem még emelkedik az alapjárat. Egy regóta tddi-vel autozó/foglalkozó tapasztalt ilyent?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18" Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 19:33:57 » |
|
Amit irsz 5-ben 60-al gurulsz...az eleve nem optimális motor használat...és azért emeli a fordulatot hogy le ne fulladjon...teljesen normális dolog...ez gyárilag benne van ez a védelem...tdci-vel lefulladsz mint a sz@r....csattan egyet és leáll....nyomatékszegényebb, indulásnál is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 19:56:27 » |
|
Amit irsz 5-ben 60-al gurulsz...az eleve nem optimális motor használat...és azért emeli a fordulatot hogy le ne fulladjon...teljesen normális dolog...ez gyárilag benne van ez a védelem...tdci-vel lefulladsz mint a sz@r....csattan egyet és leáll....nyomatékszegényebb, indulásnál is. Emeli 1500 fölé is a fordulatot? Másik kérdés müszerfal háttér tompitott világitás vibrál és olyasmi ütemben mint ahogy az alapjárat ugrál. Rámértem a töltésre 14 körül van.Attol lehet, hogy a generátor lesz mindenbe a ludas?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18" Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:06:12 » |
|
Emeli 1500 fölé is a fordulatot? Másik kérdés müszerfal háttér tompitott világitás vibrál és olyasmi ütemben mint ahogy az alapjárat ugrál. Rámértem a töltésre 14 körül van.Attol lehet, hogy a generátor lesz mindenbe a ludas?
persze....mint irtam 5-ben az 1500-as fordulat is igen karcsú, sőt inkább erőlködés a motornak....de ez függ a váltó áttételezéséstől is nyilván....nem kell igy használni, ennyi..vissza 4 és gurulsz tovább..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:11:35 » |
|
persze....mint irtam 5-ben az 1500-as fordulat is igen karcsú, sőt inkább erőlködés a motornak....de ez függ a váltó áttételezéséstől is nyilván....nem kell igy használni, ennyi..vissza 4 és gurulsz tovább..
Akkor most ezzel kapcsolatban megnyugodtam.Már csak a villany résznél a villogás zavaró de azt hiszem itt a forumon más is találkozott ilyesféle hibával (Alf) Generátor kefék koptak el...Talán ez az oka az alapjáratom mászkálásának mert olvastam, hogy töltöfesz miatt is emelkedhet az alapjárat.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18" Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:16:40 » |
|
Akkor most ezzel kapcsolatban megnyugodtam.Már csak a villany résznél a villogás zavaró de azt hiszem itt a forumon más is találkozott ilyesféle hibával (Alf) Generátor kefék koptak el...Talán ez az oka az alapjáratom mászkálásának mert olvastam, hogy töltöfesz miatt is emelkedhet az alapjárat.
Hát a villogás lehet generátor nyilván....multiméter,lakatfogóval kiméred vagy levesz,kiméret,kidül....szabadonfutós azonnal vedd le és dobd el, ha nincs eszedbe ne jusson felrakni rá...TDDI-re totál fölös amugy is....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
dzsotty
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 20:24:21 » |
|
Hát a villogás lehet generátor nyilván....multiméter,lakatfogóval kiméred vagy levesz,kiméret,kidül....szabadonfutós azonnal vedd le és dobd el, ha nincs eszedbe ne jusson felrakni rá...TDDI-re totál fölös amugy is....
Ahogy elinditom még alapjárat is sima(14,3V) ahogy kezdödik a villogás(15,4V) egyböl sántít az alapjárat. Tuti generátor szervizelésem lesz 15,3V a töltés Írták itt forumon,hogy szabadonfutosítsam de nekem még a másik kosin is csak nyüg volt.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo mk3(2001) 2.0 TDDI,Chip, EGR off, Heico 18" Ford Mondeo Turnier mk4(2013) 2.0 TDCI POWERSHIFT, Heico 18"
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2013.06.02 vasárnap, 21:30:58 » |
|
Ahogy elinditom még alapjárat is sima(14,3V) ahogy kezdödik a villogás(15,4V) egyböl sántít az alapjárat. Tuti generátor szervizelésem lesz 15,3V a töltés Írták itt forumon,hogy szabadonfutosítsam de nekem még a másik kosin is csak nyüg volt. Hát akkor az generátor levesz...megcsináltatod. Irnak sokmindent fórumokon...hogy mit csinálsz az a te dolgod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|