Cím: ST TDCi Írta: Scratch - 2009.08.31 hétfő, 22:39:59 ST TDCi
Cím: Válasz: ST TDCi Írta: stealt - 2009.10.31 szombat, 12:42:19 Scratch
NA erről beszéltem pl. Ez egy halott topic mert ST TDCi alig. De a motor ugyanaz mint a "sima" 2.2 TDCi-knek amiből van egy pár db és egyre több lesz mert kezd kifutni használt kategóriába, így egyre több lesz. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: ST220 - 2010.01.18 hétfő, 20:55:25 Gyári video az ST TDCi-ről, kicsit az én autómra szabva...
Mikor elhúz a videon az ST TDCi egyeseknek ismerős lehet a kocsim kipufogó-hangja, meg a turbo lefújása... http://www.youtube.com/watch?v=Qp4hSyMk2hs (http://www.youtube.com/watch?v=Qp4hSyMk2hs) Cím: Válasz: ST TDCi Írta: peeti - 2010.04.13 kedd, 14:14:22 lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással.
Cím: Válasz: ST TDCi Írta: HZsolt92 - 2010.04.13 kedd, 15:59:56 lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással. mennyit gondoltál érte? milyen színű? pü-ben is jöhet hogy ne offoljuk szét a témátCím: Válasz: ST TDCi Írta: peeti - 2010.04.13 kedd, 16:38:58 mennyit gondoltál érte? milyen színű? pü-ben is jöhet hogy ne offoljuk szét a témát gyári szine oyster silver,de fényezni kell. az árát meg kisilabizálom/megkérdezem a bontót és elosztom 2-vel :)/Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Paripa - 2010.04.26 hétfő, 11:26:36 Sziasztok! Mivel nekem a héten lesz egy 2,2-esem, tudtok róla mondani valamit? Mindenhol csak azt olvasom, hogy porlasztó csúcs csere mindenkinek. Akinek 2,2-ese van mi a tapasztalat? Mennyire megbízható autó?
Cím: Válasz: ST TDCi Írta: stealt - 2010.04.26 hétfő, 19:26:43 Sziasztok! Mivel nekem a héten lesz egy 2,2-esem, tudtok róla mondani valamit? Mindenhol csak azt olvasom, hogy porlasztó csúcs csere mindenkinek. Akinek 2,2-ese van mi a tapasztalat? Mennyire megbízható autó? A 2,2-esnek más kialakítású, így strapabíróbb a porlasztócsúcsa mint a 2,0-é. Az EGR szelep viszont be állna 50-70ekm-ként ha ne dugozzák le. Az első csapágy 200ekm-et bír, Szíjfeszítő 140ekm-et, izzítógyertya 120ekm-et . Cím: ST TDCi Írta: macsek001 - 2010.08.11 szerda, 13:17:03 Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni! Szeretnék venni egy 2.2 TDCI mondeot. De sajnos sokat nem tudok róla, csak ami a neten is fent van (teszt, népitélet). A ti véleményetekre, tapasztalatotokra lennék kíváncsi, hogy megéri-e az árát, milyen a használhatósága, típushibák, egyéb hibák, fentarthatóság stb. Nézegetem a használtauto.hu-n lévőket, valamelyikről esetleg tudtok mondani vmit?! A kocsi egyébként vegyes üzemben lenne használva (város-autópálya). Segítségeteket előre is köszönöm! Egy lehendő Mondeo tulajdonos (remélhetőleg). ;) ;) Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Relhist - 2010.08.11 szerda, 13:42:48 Sziasztok! Érdemes lenne elolvasnod a tdci topic utolsó 1 évét + a vásárlási tanácsadót.A segítségeteket szeretném kérni! Szeretnék venni egy 2.2 TDCI mondeot. De sajnos sokat nem tudok róla, csak ami a neten is fent van (teszt, népitélet). A ti véleményetekre, tapasztalatotokra lennék kíváncsi, hogy megéri-e az árát, milyen a használhatósága, típushibák, egyéb hibák, fentarthatóság stb. Nézegetem a használtauto.hu-n lévőket, valamelyikről esetleg tudtok mondani vmit?! A kocsi egyébként vegyes üzemben lenne használva (város-autópálya). Segítségeteket előre is köszönöm! Egy lehendő Mondeo tulajdonos (remélhetőleg). ;) ;) A 2,2 jobb mint a 2,0, de vannak közös hibák: - generátor segédszíj rendszer -turbócsövek -turbó -egr -kuplung, lendkerék Az st-ket jobban hajtják, mint a sima 2,2-t így az állapotuk ennek megfelelő lehet. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Relhist - 2010.08.11 szerda, 13:47:15 Sziasztok! Ez asszem nem gyári ST, de legalább klubbos/klubb közeli (a képek a klubbos nagytalin készülhettek Kunmadarason)A segítségeteket szeretném kérni! Szeretnék venni egy 2.2 TDCI mondeot. De sajnos sokat nem tudok róla, csak ami a neten is fent van (teszt, népitélet). A ti véleményetekre, tapasztalatotokra lennék kíváncsi, hogy megéri-e az árát, milyen a használhatósága, típushibák, egyéb hibák, fentarthatóság stb. Nézegetem a használtauto.hu-n lévőket, valamelyikről esetleg tudtok mondani vmit?! A kocsi egyébként vegyes üzemben lenne használva (város-autópálya). Segítségeteket előre is köszönöm! Egy lehendő Mondeo tulajdonos (remélhetőleg). ;) ;) http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_tdci-3006186 (http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_tdci-3006186) Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Csalinger - 2010.09.11 szombat, 11:55:00 Sziasztok szeretnék érdeklődni hogy kinek milyen tapasztalata van a 2.2 st tdci combi mondeoval kapcsolatban , sajnos az előző mondeot sajnos gerincre vágtam s totálkár lett s mivel egy karcolás nélkül szálltam ki a gépsárkányból így márka hű maradtam ,de mielőtt meg venném szeretnék egy két véleményt olvasni a típusról előre is köszönöm mindenki segítségét s infóját.
Cím: Válasz: ST TDCi Írta: FrancoNero - 2010.11.22 hétfő, 12:02:18 lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással. Üdv.Eladtad már az st lökőst? Cím: Válasz: ST TDCi Írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 19:29:06 Sziasztok!
Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte). Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő). Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni? A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen! Üdv, Viktor Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Zoleex - 2014.03.04 kedd, 19:45:13 Sziasztok! Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte). Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő). Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni? A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen! Üdv, Viktor Gratulálok az autóhoz! :eljen: Érdemes ledugózni az EGR-t és a szívósort sem árt kitakarítani. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: FrancoNero - 2014.03.04 kedd, 19:47:57 Gratulálok az autóhoz! :eljen: ezután chiptuning és vedd ki a katalizátort csináltass Ervinnel iktatót a helyére!Érdemes ledugózni az EGR-t és a szívósort sem árt kitakarítani. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 20:00:14 Gratulálok az autóhoz! :eljen: Köszönöm! :)Érdemes ledugózni az EGR-t és a szívósort sem árt kitakarítani. Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"? A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el. :P Cím: Válasz: ST TDCi Írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 20:01:38 Köszönöm! :) Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"? A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el. :P Lehet, hogy hülye kérdés de a chip tuning nem rontja a motor élettartamát? Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Mikorka Kálmán - 2014.03.04 kedd, 20:02:30 Lehet, hogy hülye kérdés de a chip tuning nem rontja a motor élettartamát? Az. És nem, sőt, jót tesz neki. :eplus2:Cím: Válasz: ST TDCi Írta: FrancoNero - 2014.03.04 kedd, 20:17:02 Köszönöm! :) ha leveszed az EGR-t és mondjuk van hozzá eszközöd magadnak is tudsz csinálni :) nagyon egyszerű!Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"? A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el. :P Még leírás is van hozzá a Wiki-ben! Cím: Válasz: ST TDCi Írta: FrancoNero - 2014.03.04 kedd, 20:18:58 Lehet, hogy hülye kérdés de a chip tuning nem rontja a motor élettartamát? Nekem több mint 100eKm-el ezelőtt történt a csipszelés és még nincs baja :vigyor3: Pedig elhiheted én nem kímélem Cím: Válasz: ST TDCi Írta: boyszv - 2014.03.04 kedd, 20:19:35 ha leveszed az EGR-t és mondjuk van hozzá eszközöd magadnak is tudsz csinálni :) nagyon egyszerű! Igen, igen idő közben rátaláltam...folyt. köv. 7végén :)Még leírás is van hozzá a Wiki-ben! Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Zoleex - 2014.03.04 kedd, 20:20:17 Köszönöm! :) Hétvégén megcsinálom a dugózást. Tudsz valakit ajánlani akitől be tudnák szerezni egy "dugót"? A szívósor takarításról még kell olvasgatnom, mert fogalmam sincs merre induljak el. :P Dugót magadnak is tudsz csinálni....kiveszed a fém tömítést az EGR-től és körberajzolod egy 1,5mm vastag saválló lemezen, kivágod a két kis lyukat kifúrod és kész is. A szívósor alján van az EGR...szóval fölfelé indulj. :vigyor3: Cím: Válasz: ST TDCi Írta: boyszv - 2014.03.05 szerda, 23:11:46 Dugót magadnak is tudsz csinálni....kiveszed a fém tömítést az EGR-től és körberajzolod egy 1,5mm vastag saválló lemezen, kivágod a két kis lyukat kifúrod és kész is. A szívósor alján van az EGR...szóval fölfelé indulj. :vigyor3: Még azon gondolkodok, hogy a váltóban az olajat érdemes lecseréltetni? Erről nem nagyon találtam írást. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Zsolteey - 2014.03.05 szerda, 23:34:05 Még azon gondolkodok, hogy a váltóban az olajat érdemes lecseréltetni? Erről nem nagyon találtam írást. Igen. Úgy kb 100ezerenként nem árt lecserélni. Ártani biztos nem ártasz vele. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: boyszv - 2014.03.08 szombat, 20:17:47 Dugót magadnak is tudsz csinálni....kiveszed a fém tömítést az EGR-től és körberajzolod egy 1,5mm vastag saválló lemezen, kivágod a két kis lyukat kifúrod és kész is. A szívósor alján van az EGR...szóval fölfelé indulj. :vigyor3: EGR kitakarítva (ráfért) és sikerrel le is dugóztam :). A dugót rézlappból csináltam, körbevágtam a tömítést, kifúrtam, lesorjásztam. Utána leszereltem a szívósort és azt is kitakarítottam(nagyon durván koszos volt). Az EDR alsó felébe csatlakozó gumicsövet is leszedtem, azt is kipucoltam (az már nem volt annyira dzsuvás). A nagy meló után kipróbáltam és mint ha jobban húzna. :vigyor3: Holnap a motort tervezem lemosni, ezzel kapcsolatban mire érdmes figyelni? Járó vagy álló motornál csináljam? Mennyire kehet áztatni a motort? Cím: Válasz: ST TDCi Írta: alf® - 2014.03.08 szombat, 20:28:42 EGR kitakarítva (ráfért) és sikerrel le is dugóztam :). A dugót rézlappból csináltam, körbevágtam a tömítést, kifúrtam, lesorjásztam. Utána leszereltem a szívósort és azt is kitakarítottam(nagyon durván koszos volt). Az EDR alsó felébe csatlakozó gumicsövet is leszedtem, azt is kipucoltam (az már nem volt annyira dzsuvás). nyugodtan moshatod.A nagy meló után kipróbáltam és mint ha jobban húzna. :vigyor3: Holnap a motort tervezem lemosni, ezzel kapcsolatban mire érdmes figyelni? Járó vagy álló motornál csináljam? Mennyire kehet áztatni a motort? Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Zoleex - 2014.03.08 szombat, 23:25:02 EGR kitakarítva (ráfért) és sikerrel le is dugóztam :). A dugót rézlappból csináltam, körbevágtam a tömítést, kifúrtam, lesorjásztam. Utána leszereltem a szívósort és azt is kitakarítottam(nagyon durván koszos volt). Az EDR alsó felébe csatlakozó gumicsövet is leszedtem, azt is kipucoltam (az már nem volt annyira dzsuvás). A nagy meló után kipróbáltam és mint ha jobban húzna. :vigyor3: Holnap a motort tervezem lemosni, ezzel kapcsolatban mire érdmes figyelni? Járó vagy álló motornál csináljam? Mennyire kehet áztatni a motort? A generátor, légszűrőház, biztosítéktábla környékén ne nagyon locsold......a többi az bírja. És hideg legyen a motor mikor mosod. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Kispusi - 2014.03.09 vasárnap, 11:44:56 Sziasztok! Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte). Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő). Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni? A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen! Üdv, Viktor Szia Viktor! Végre van 1 testvér autó a fórumon :taps: Nekem is ST TDCI-m van. Ezüst 5 ajtós. Szinte napra egyidősek. Bármi kérdésed van akár pü-ben vagy ebben a topikban tedd fel nyugodtan. És a tapasztalatomat is szívesen megosztom veled..... Az aláírásomban benne van mit változtattam a gépsárkányon :eplus2: Gratula a vashoz Cím: Válasz: ST TDCi Írta: FrancoNero - 2014.03.10 hétfő, 09:19:50 Szia Viktor! Végre van 1 testvér autó a fórumon :taps: Nekem is ST TDCI-m van. Ezüst 5 ajtós. Szinte napra egyidősek. Bármi kérdésed van akár pü-ben vagy ebben a topikban tedd fel nyugodtan. És a tapasztalatomat is szívesen megosztom veled..... Az aláírásomban benne van mit változtattam a gépsárkányon :eplus2: Gratula a vashoz Van katalizátorod még? Füstöl a géped? Hangos? Cím: Válasz: ST TDCi Írta: stealt - 2014.03.10 hétfő, 12:13:27 Sziasztok! Az EGR-t minél előbb dugozd le mert igazából ez az egyetlen csúnya széria hibája az MKIII 2.2 TDCi-knek. Nem tud öntisztulni így ha előbb vagy utóbb ha beáll akkor viszont vészüzembe küldi a motort (egy idő után meg már be se fog indulni). A cseréje meg kb. 70eFt felett kezdődik anyagáron. Én a csere után azonnal dugoztattam anno. Ha dobja majd a dugózás miatt a P0401-es hibakódot azzal nem kell foglalkozni max néha törölni.Több mint fél év keresgélés után találtam egy színben, kivitelben, felszereltségben egy olyan ST TDCi Mondeot amit kerestem(egészen Németországig mentem érte). Hazaérkezést követően megvolt az első szerviz(olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő). Tanácsokat szeretnék kérni, mi az amire érdemes odafigyelni az autóval kapcsolatban. A fórumba olvasgattam az EGR ledugózását, ezt a 2.2-es motornál is érdemes elvégezni? A hozzászólásokat előre is köszönöm szépen! Üdv, Viktor Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Kispusi - 2014.03.10 hétfő, 17:19:54 Megkérdezhetem, hogy a kipuff csövezést mi költségből sikerült létrehozni? :vigyor3: Van katalizátorod még? Füstöl a géped? Hangos? A kipuff csövezés: ideiglenesen és kísérletezés miatt még a gyári cső van fent, a dob le van vágva a végéről és egy cső van hozzá hegesztve. Katalizátorom az sincs, végig csak 1 cső a kipuff rendszer. Füstölni egyáltalán nem füstöl, ha nyomok 1 padlót akkor sem okádja a füstöt :taps: Hangja sem annyira vészes sőt szerintem egyáltalán nem hangos. A turbónak állat hangja van fütyül, lefúj... Két fordulatszámon van hangocskája :nyes: 1500-as fordulaton van morgó hangja 2000-nél pedig csak akkor ha nyomom neki. Akkor viszont olyan mint 1 subaru wrc :gun: 2200-nél meg is szünik. Autópályán sincs hangja se 130-nál se 220-nál.... Amúgy a youtube-on találsz videókat hasonló a hangja mint ott De hát ízlések és pofonok mind különbözőek.....nekem tetszik ;) Ha Pesti vagy szívesen megmutatom ha akarod! Vagy Pest környékén jársz. Esetleg mini talin Haverom kipufogós ő készíti most a 65-ös rozsdamentes rendszert a gépre! Cím: Válasz: ST TDCi Írta: FrancoNero - 2014.03.10 hétfő, 18:18:47 A kipuff csövezés: ideiglenesen és kísérletezés miatt még a gyári cső van fent, a dob le van vágva a végéről Youtube-on nezegetem.meg mar reg nezegettem is es nagyon tetszik! Egyedul azert nem mertem meg levagni a hatso dobot mert feltem hogy nagy lesz a hangja mivel sokat palyazok!és egy cső van hozzá hegesztve. Katalizátorom az sincs, végig csak 1 cső a kipuff rendszer. Füstölni egyáltalán nem füstöl, ha nyomok 1 padlót akkor sem okádja a füstöt :taps: Hangja sem annyira vészes sőt szerintem egyáltalán nem hangos. A turbónak állat hangja van fütyül, lefúj... Két fordulatszámon van hangocskája :nyes: 1500-as fordulaton van morgó hangja 2000-nél pedig csak akkor ha nyomom neki. Akkor viszont olyan mint 1 subaru wrc :gun: 2200-nél meg is szünik. Autópályán sincs hangja se 130-nál se 220-nál.... Amúgy a youtube-on találsz videókat hasonló a hangja mint ott De hát ízlések és pofonok mind különbözőek.....nekem tetszik ;) Ha Pesti vagy szívesen megmutatom ha akarod! Vagy Pest környékén jársz. Esetleg mini talin Haverom kipufogós ő készíti most a 65-ös rozsdamentes rendszert a gépre! Csak kicsit fosok ezektol a muszaki vizsgaktol mivel az enyem azert fustol foleg ha sokan vagyunk benne, nem is igazan feketen hanem este latom mikor padlozok hogy okadja azt a kodos cuccot magabol! Aztan ugy se katalizatorom se kipuff chiptuning...eddig is meglett a muszakim ha nem lenne fekem akkor is levizsgazna a kocsi csak ha netan elkapnak es rendes vizsga van kenopenz nelkul akkor az en autom nem kap plakettet :D Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Kispusi - 2014.03.10 hétfő, 18:46:03 Youtube-on nezegetem.meg mar reg nezegettem is es nagyon tetszik! Egyedul azert nem mertem meg levagni a hatso dobot mert feltem hogy nagy lesz a hangja mivel sokat palyazok! Csak kicsit fosok ezektol a muszaki vizsgaktol mivel az enyem azert fustol foleg ha sokan vagyunk benne, nem is igazan feketen hanem este latom mikor padlozok hogy okadja azt a kodos cuccot magabol! Aztan ugy se katalizatorom se kipuff chiptuning...eddig is meglett a muszakim ha nem lenne fekem akkor is levizsgazna a kocsi csak ha netan elkapnak es rendes vizsga van kenopenz nelkul akkor az en autom nem kap plakettet :D Ha ennyire érdekel, komolyan mondom talizzunk és kipróbálhatod meghallgathatod :eplus2: Az enyém 2.2 nem tom a tiéd 2.0? Annak lehet h, még halkabb a hangja Cím: Válasz: ST TDCi Írta: FrancoNero - 2014.03.10 hétfő, 18:56:05 Ha ennyire érdekel, komolyan mondom talizzunk és kipróbálhatod meghallgathatod :eplus2: Oké:)Az enyém 2.2 nem tom a tiéd 2.0? Annak lehet h, még halkabb a hangja Egyszer egy ilyen minitalira elmegyek haittmaradok hétvégére! Cím: Válasz: ST TDCi Írta: AndyA - 2014.03.10 hétfő, 19:18:16 Ha ennyire érdekel, komolyan mondom talizzunk és kipróbálhatod meghallgathatod :eplus2: Az enyém 2.2 nem tom a tiéd 2.0? Annak lehet h, még halkabb a hangja Nekem rendesen katalizátorral, dobbal van a rendszer, de 63 mm-es csövezés, rozsdamentes, egyedileg gyártott. Az sem egészen úgy szól, mint a gyári, de azért ez nagyon szolidan brummoggat csak egy kicsit. :) AndyA Cím: Válasz: ST TDCi Írta: boyszv - 2014.03.10 hétfő, 20:35:48 Szia Viktor! Végre van 1 testvér autó a fórumon :taps: Nekem is ST TDCI-m van. Ezüst 5 ajtós. Szinte napra egyidősek. Bármi kérdésed van akár pü-ben vagy ebben a topikban tedd fel nyugodtan. És a tapasztalatomat is szívesen megosztom veled..... Az aláírásomban benne van mit változtattam a gépsárkányon :eplus2: Gratula a vashoz Szia! Köszönöm a felajánlást, van egy csomó kérdésem amivel majd biztos meg foglak találni :), esetleg ha Te is benne vagy személyesen is összefuthatnánk valamikor, kíváncsi vagyok a kocsid kinézetére, hangjára, tapasztalatodra, szóval mindenre ;) Cím: Válasz: ST TDCi Írta: boyszv - 2014.03.10 hétfő, 20:38:21 Az EGR-t minél előbb dugozd le mert igazából ez az egyetlen csúnya széria hibája az MKIII 2.2 TDCi-knek. Nem tud öntisztulni így ha előbb vagy utóbb ha beáll akkor viszont vészüzembe küldi a motort (egy idő után meg már be se fog indulni). A cseréje meg kb. 70eFt felett kezdődik anyagáron. Én a csere után azonnal dugoztattam anno. Ha dobja majd a dugózás miatt a P0401-es hibakódot azzal nem kell foglalkozni max néha törölni. A hétvégén nekiestem és ledugóztam, biztos ami biztos alapon...meg a szívósort is kipucoltam...plusz kapott egy alapos motormosást. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: boyszv - 2014.03.12 szerda, 18:25:53 nyugodtan moshatod. Ma délután a városban tötyörgés közben kivillant egy sárga motort ábrázoló kis lámpa(jobboldalt asszem a második körben). Lehetséges az EGR dugózás következménye? Ezen kívül semmit nem vettem észre az autón, hangja, menetdinamikája nem változott. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Zsolteey - 2014.03.12 szerda, 19:12:44 Ma délután a városban tötyörgés közben kivillant egy sárga motort ábrázoló kis lámpa(jobboldalt asszem a második körben). Lehetséges az EGR dugózás következménye? Ezen kívül semmit nem vettem észre az autón, hangja, menetdinamikája nem változott. Ki kell olvasni a hibakódot. Lehet EGR is, meg ezernyi más is. BP 11. kerben esténként tudok segíteni. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Kispusi - 2014.03.12 szerda, 19:36:50 Ma délután a városban tötyörgés közben kivillant egy sárga motort ábrázoló kis lámpa(jobboldalt asszem a második körben). Lehetséges az EGR dugózás következménye? Ezen kívül semmit nem vettem észre az autón, hangja, menetdinamikája nem változott. Szinte 99% h, az EGR-re dobta a hibakódot. Sajnos ha sokat mész városban és dugózol akkor sajna dobni fogja :szomoru1: Assszem P0401 az EGR hibakódja. Nekem majd 1 évig 1 hibakódot sem dobott. Most viszont az elmúlt 1 hónapban vagy 6szor dobta... :falbav: Most 1 hete csendbe van. Azóta h, kipróbáltam mi a vége km/h-ban :taps: Talán a fogyid kicsit csökkenni fog azt figyeld még, és kevésbé fog füstölni... Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Kispusi - 2014.03.12 szerda, 19:43:45 Szia! Köszönöm a felajánlást, van egy csomó kérdésem amivel majd biztos meg foglak találni :), esetleg ha Te is benne vagy személyesen is összefuthatnánk valamikor, kíváncsi vagyok a kocsid kinézetére, hangjára, tapasztalatodra, szóval mindenre ;) OK nagyon szívesen... Én leginkább dél Pest és kelet Pest környékén mozgok. Minden nap járok az M0-on Gödöllőtől-Csepelig Pü-ben megadom a tel számom úgy könnyebb a kapocs.... :wave: Cím: Válasz: ST TDCi Írta: stealt - 2014.03.12 szerda, 22:07:35 Szinte 99% h, az EGR-re dobta a hibakódot. Sajnos ha sokat mész városban és dugózol akkor sajna Írassátok át a mintavételezési ciklust, utána sokkal ritkábban fogja fogja dobni. Előtte nekem volt hogy már 40km után dobta, utána meg melegebb időben 10-20ekm után dobta, hidegebb időben+ araszolgatva kb 1-3ekm az átlag.dobni fogja :szomoru1: Assszem P0401 az EGR hibakódja. Nekem majd 1 évig 1 hibakódot sem dobott. Most viszont az elmúlt 1 hónapban vagy 6szor dobta... :falbav: Most 1 hete csendbe van. Azóta h, kipróbáltam mi a vége km/h-ban :taps: Talán a fogyid kicsit csökkenni fog azt figyeld még, és kevésbé fog füstölni... Cím: Válasz: ST TDCi Írta: AndyA - 2014.03.12 szerda, 22:28:25 Írassátok át a mintavételezési ciklust, utána sokkal ritkábban fogja fogja dobni. Előtte nekem volt hogy már 40km után dobta, utána meg melegebb időben 10-20ekm után dobta, hidegebb időben+ araszolgatva kb 1-3ekm az átlag. Nekem az utóbbi 60-80 ezer alatt nem csinált ilyet. Előtte gyakran, de töröltem - azután leszokott róla. AndyA Cím: Válasz: ST TDCi Írta: stealt - 2014.03.12 szerda, 22:33:48 Nekem az utóbbi 60-80 ezer alatt nem csinált ilyet. Előtte gyakran, de töröltem - azután leszokott róla. Euro III-as vagy IV-es?AndyA Cím: Válasz: ST TDCi Írta: AndyA - 2014.03.12 szerda, 23:21:02 Cím: Válasz: ST TDCi Írta: stealt - 2014.03.12 szerda, 23:42:48 Hármas. Akkor még a QJBA motorkód gondolom? Ott még nem is kellett volna dobnia semmit, bár lehet hogy nálad is már egy EUIV előtti kísérletezgetést csinálhattak. Ez bőven belefér fordéknál. AndyA Cím: Válasz: ST TDCi Írta: AndyA - 2014.03.13 csütörtök, 08:28:04 Akkor még a QJBA motorkód gondolom? Ott még nem is kellett volna dobnia semmit, bár lehet hogy nálad is már egy EUIV előtti kísérletezgetést csinálhattak. Ez bőven belefér fordéknál. Nem tudom, mit kísérletezgettek, de bedobja néha, hiába nem kellene neki. Ez van, nem nagy halál... AndyA Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Kispusi - 2014.03.14 péntek, 21:44:18 Akkor még a QJBA motorkód gondolom? Ott még nem is kellett volna dobnia semmit, bár lehet hogy nálad is már egy EUIV előtti kísérletezgetést csinálhattak. Ez bőven belefér fordéknál. Nekem QJBA motorkódos a vas. Mégis dobálja a hibát Cím: Válasz: ST TDCi Írta: AndyA - 2014.03.15 szombat, 08:14:12 Nekem QJBA motorkódos a vas. Mégis dobálja a hibát Nem kell vele törődni. Néha ki kell olvasni, hátha más is van. AndyA Cím: Válasz: ST TDCi Írta: oritomi - 2014.03.17 hétfő, 22:57:23 Figyelembe véve hogy náthát előbb kapok mint ST TDCI mondit HUN országban,mennyibe kerülne egy angolt átalakítani balkormányosra?Lehetetlen vagy csak horribilis a megvalósítása?Angol honban annyi van mint a szemét már 1 milkától...
Cím: Válasz: ST TDCi Írta: stealt - 2014.03.17 hétfő, 23:12:15 Figyelembe véve hogy náthát előbb kapok mint ST TDCI mondit HUN országban,mennyibe kerülne egy angolt átalakítani balkormányosra?Lehetetlen vagy csak horribilis a megvalósítása?Angol honban annyi van mint a szemét már 1 milkától... ST TDCi csak néhány optikai elem meg egy piros szegélyes cérna az ülésen. Ha ezek nélkül le tudod éllni az életed akkor műszakilag,teljesítménybe és tudásban ugyanaz bármelyik 2.2 TDCi. Trendtől felfele belerakták (egyébként szerintem azt a zseniálisan jó fogyasztású 155 lovas motort) gyakolatilag az összes felszereltségi szintbe. 2.2-est most már találni bőven szinte minden sarkon. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: AndyA - 2014.03.17 hétfő, 23:39:43 ST TDCi csak néhány optikai elem meg egy piros szegélyes cérna az ülésen. Ha ezek nélkül le tudod éllni az életed akkor műszakilag,teljesítménybe és tudásban ugyanaz bármelyik 2.2 TDCi. Trendtől felfele belerakták (egyébként szerintem azt a zseniálisan jó fogyasztású 155 lovas motort) gyakolatilag az összes felszereltségi szintbe. 2.2-est most már találni bőven szinte minden sarkon. Azért nem. :) spritmonitor.de szerint 6,4x a fogyasztásom folyamatos Bp-Bécs-Bp. autópályamenetekben. AndyA Cím: Válasz: ST TDCi Írta: stealt - 2014.03.18 kedd, 07:31:17 Azért nem. :) Az asszony amikor fel akarja cseszni az agyamat szombat reggelente amikor az övével megyünk a picivel uszni, akkor az átlagfogyasztásával idegesít. Ő szinte csak országuton használja meg vidéki város. Most, hogy nincsenek hidegek 4,9 az átlagfogyasztása. :falbav: Nekem meg 7,8- 8 körül van, pedig többnyire csak egy egyes a különbség az Ő vagy az én sebességem között. Objektív összhasonlításban ahogy én használtam az Övét akkor nekem átlag 6,8-6.9 volt Most meg ez egy literrel több. Kapja be az EuroV :-\ Viszont jóval erősebb 160 felett. Ez jó, de azért eltudnám képzeléni a III-as fogyasztásával is.spritmonitor.de szerint 6,4x a fogyasztásom folyamatos Bp-Bécs-Bp. autópályamenetekben. AndyA Cím: Válasz: ST TDCi Írta: oritomi - 2014.03.18 kedd, 07:36:36 Azért nem. :) spritmonitor.de szerint 6,4x a fogyasztásom folyamatos Bp-Bécs-Bp. autópályamenetekben. AndyA Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel Cím: Válasz: ST TDCi Írta: HZsolt92 - 2014.03.18 kedd, 08:01:32 Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel hülyeség, st220 futóműve semmiben sem másabb, csak pont a lengéscsillapítóban és a rugóban, amit alá is lehet rakni a gyári kocsinak. fékis ugyan az van az ST-ken, mint az 1.8 benzin 110le-s modelleken.Cím: Válasz: ST TDCi Írta: AndyA - 2014.03.18 kedd, 08:03:50 Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel Országúton 90-100 közötti tempóban, türelmesen, nem nagyon előzgetve könnyen 5 alá lehet menni vele. AndyA Cím: Válasz: ST TDCi Írta: FrancoNero - 2014.03.18 kedd, 13:51:20 Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel nekem is ST rugóim vannak,aztán semmi változás :vigyor3:Cím: Válasz: ST TDCi Írta: HZsolt92 - 2014.03.18 kedd, 17:35:35 nekem is ST rugóim vannak,aztán semmi változás :vigyor3: adok érte 4 gyári simát, ha ugyan az szerinted :vigyor3:Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Kispusi - 2014.03.18 kedd, 18:14:42 Figyelembe véve hogy náthát előbb kapok mint ST TDCI mondit HUN országban,mennyibe kerülne egy angolt átalakítani balkormányosra?Lehetetlen vagy csak horribilis a megvalósítása?Angol honban annyi van mint a szemét már 1 milkától... Én Német o.-ból hoztam be a vasat. 4000 euro volt + a reg. adó és egyéb nyalángságok. 2 hónap alatt egymásra találtunk :nyes: Könnyen találsz mobile.de weboldalon Szerintem ugyan ott állnál meg anyagilag mintha Angolországból hoznád be és alakítanád át Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Kispusi - 2014.03.18 kedd, 18:17:39 hülyeség, st220 futóműve semmiben sem másabb, csak pont a lengéscsillapítóban és a rugóban, amit alá is lehet rakni a gyári kocsinak. fékis ugyan az van az ST-ken, mint az 1.8 benzin 110le-s modelleken. Szerintem sem másabb az st futóműve csak a rugóban és a lengcsillapítóban. Simán alá lehet rakni Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Kispusi - 2014.03.18 kedd, 18:29:57 Nekem 2 rossz injektorral is hozta a 5.5liter nagypapasan meg 5 ala mentem.az autot jol ismerem nekem is volt de mikor az ultetesen gondolkoztam az st lengescsillapitokat meg rugokat akartam ala rakatni de a szerelo mondta hogy nem kompatibilis.a kerdes az hogy a dizel st is ugyanazt a felfuggesztest kapta mint a benzines st vagy az megegyezik a sima 155 lovas dizellel Én alaposan körüljártam a felfüggesztés témát. :email: Én úgy tudom h, 3 féle futóművel készült a Mondi MK3 1. sima alap mondeo futómű (trend, ghia ...stb.) 2. St Tdci vagy ahogy igazából hívják titánium x kicsit feszesebb 1.5cm ültetés 3. St220 benzines futómű még keményebb és 3-4 cm ültetés Cím: Válasz: ST TDCi Írta: FrancoNero - 2014.03.18 kedd, 21:24:48 adok érte 4 gyári simát, ha ugyan az szerinted :vigyor3: Hát mikor a sima és az st rugót egymás mellé raktam akkor láttam hogy rövidebb az st, de én nem látok változást így hogy alatttavannakOlyan az autó mint egy hajó! Ilyen skoda feeling :vigyor3: Cím: Válasz: ST TDCi Írta: HZsolt92 - 2014.03.18 kedd, 21:50:14 Hát mikor a sima és az st rugót egymás mellé raktam akkor láttam hogy rövidebb az st, de én nem látok változást így hogy alatttavannak na ugye, hogy nem ugyan olyan :vigyor3: csinálj róla egy képet most, és hasonlítsd hozzá ahoz, amit a cserekor, meg a csere előtt csináltál. tuti összeült már azóta ;)Olyan az autó mint egy hajó! Ilyen skoda feeling :vigyor3: Cím: Válasz: ST TDCi Írta: vegyek mondeot? - 2014.06.18 szerda, 23:14:07 Sziasztok! SOS!!!!
Soha nem volt még Fordom és soha nem volt még dízel autóm! De ez most eléggé megtetszett: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_kituno_muszaki_allapot-8012353 215ezer km van benne ami elvileg valós... Nem tudom, hogy bele merjek e vágni?? Nincs Ford-hoz értő ismerősöm illetve autószerelőm sem... Tanácsokat, véleményeket, tapasztalatokat ezzel a 2.2-es motorral illetve ezzel az autóval kapcsolatban ha bárkinek bármi van kérem SOS-ben ossza meg!! Hallok mindenféle rémtörténetet porlasztócsúcstól kezdve a kettős tömegűn át mindenről! Mi a valóság??? Merjek venni Mondeot vagy nem??? Természetesen nem új autót keresek de nem szeretném a fél vagyonomat sem szervizelésre költeni..... Köszönöm a válaszokat előre is!! Azért SOS mert ezen a héten szeretném megvenni vagy nem megvenni!!!! Cím: Válasz: ST TDCi Írta: FrancoNero - 2014.06.18 szerda, 23:46:19 Sziasztok! SOS!!!! Ha az üzemanyagrendszer befosik az ~500e, turbóelektronika nem húzós ha CSAK annak van baja, kettőstömegű ~180-200e :vigyor3:Soha nem volt még Fordom és soha nem volt még dízel autóm! De ez most eléggé megtetszett: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_kituno_muszaki_allapot-8012353 215ezer km van benne ami elvileg valós... Nem tudom, hogy bele merjek e vágni?? Nincs Ford-hoz értő ismerősöm illetve autószerelőm sem... Tanácsokat, véleményeket, tapasztalatokat ezzel a 2.2-es motorral illetve ezzel az autóval kapcsolatban ha bárkinek bármi van kérem SOS-ben ossza meg!! Hallok mindenféle rémtörténetet porlasztócsúcstól kezdve a kettős tömegűn át mindenről! Mi a valóság??? Merjek venni Mondeot vagy nem??? Természetesen nem új autót keresek de nem szeretném a fél vagyonomat sem szervizelésre költeni..... Köszönöm a válaszokat előre is!! Azért SOS mert ezen a héten szeretném megvenni vagy nem megvenni!!!! Mondom ezeket úgy hogy 300e KM van az autómban hibamentesen (kopp-kopp) :) Amúgy szép az autó csak ez nem egy ST, csak valaki megvette rá az ST pakettet! Cím: Válasz: ST TDCi Írta: vegyek mondeot? - 2014.06.19 csütörtök, 00:17:02 Ha az üzemanyagrendszer befosik az ~500e, turbóelektronika nem húzós ha CSAK annak van baja, kettőstömegű ~180-200e :vigyor3: Mondom ezeket úgy hogy 300e KM van az autómban hibamentesen (kopp-kopp) :) Amúgy szép az autó csak ez nem egy ST, csak valaki megvette rá az ST pakettet! Hát igen, sajnos lutri, hogy mikor mi romlik el de az olasz autókra szokták azt mondani hogy megbízhatatlan, most pedig egyre jobban azt érzem, hogy a Mondeo is az.... Azt honnan lehet tudni, hogy nem ST csak ST pakett van rajta?? Miben különbözik? Cím: Válasz: ST TDCi Írta: GinJoy - 2014.06.19 csütörtök, 05:19:37 Ha az üzemanyagrendszer befosik az ~500e, turbóelektronika nem húzós ha CSAK annak van baja, kettőstömegű ~180-200e :vigyor3: az az 500e kijön 300-ból is , ha nem a lehúzásra mennek a szervízben. ez már csak megmaradt szép kerek számnak ;)Mondom ezeket úgy hogy 300e KM van az autómban hibamentesen (kopp-kopp) :) Amúgy szép az autó csak ez nem egy ST, csak valaki megvette rá az ST pakettet! Cím: Válasz: ST TDCi Írta: tpmportal - 2014.06.19 csütörtök, 08:01:50 Hát igen, sajnos lutri, hogy mikor mi romlik el de az olasz autókra szokták azt mondani hogy megbízhatatlan, most pedig egyre jobban azt érzem, hogy a Mondeo is az.... Azt honnan lehet tudni, hogy nem ST csak ST pakett van rajta?? Miben különbözik? Ez az X autó megbízhatatlan kb. azoknak való, akik szeretnek körbeülni, és kényeztetni egymást, hogy ők milyen jól választottak. A kocsit meg nézd meg, ha tetszik, vidd el egy állapotfelmérésre egy márkaszervizbe. Külön kérd, hogy a nagy kiadásokra (turbó, DMF, ü.a.rendszer) koncentráljanak. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: stealt - 2014.06.19 csütörtök, 10:29:53 Hát igen, sajnos lutri, hogy mikor mi romlik el de az olasz autókra szokták azt mondani hogy megbízhatatlan, most pedig egyre jobban azt érzem, hogy a Mondeo is az.... Ha soha nem volt még dizel autód és mondeod se akkor honna tudod hogy a mondeo is az? Egyébként amit meg kinéztel az egy II facelift előtti QJBA motorkodú még EUIII-as motor van. Az hoyg ST van nem ST az legkönnyebbne úgy döntheted el hogy az ST-nek piros cérnával van varva a bőr. De azt elárulom hogy egy ST TDCi és egy "sima" 2.2TDCi között semmilyen difi nincsen. Nem erősebb a fék a felfüggesztés a motor, csak van rajta egy két optikai xarság. Szerintem ezt megkapod olcsobban az is. Az meg, hogy 2xx vagy 4xx km van az autóban az kb eldönthetetlen. Ezek munakautók amikbe 3-4 év alatt beleszalad a 2-300ekm után eladják pl ide. Azonnal visszatekernek 200ekm-et mert 3-4 éves autó kivülről és tulajdonképpen még belülről is jól néz ki. (Talán a kormány küllök kopásán látszik igazából a km , de azt egyszerű cserével el szokták tüntetni ha nagyon akarják. Utána a boldog új tulaj hörög, hogy miért romlik el 100 vagy 200ekm-nál a valójában már 4-500ekm-et futott autója. :-\Azt honnan lehet tudni, hogy nem ST csak ST pakett van rajta?? Miben különbözik? Cím: Válasz: ST TDCi Írta: alf® - 2014.06.19 csütörtök, 11:22:43 Hát igen, sajnos lutri, hogy mikor mi romlik el de az olasz autókra szokták azt mondani hogy megbízhatatlan, most pedig egyre jobban azt érzem, hogy a Mondeo is az.... szerintem ne vegyél mondeót.ha előre megvan a véleményed látatlanba,akkor mi hiába mondanánk,hogy jobb mint a többi.el fog ez is romolni mint a többi,hiszen használt.Azt honnan lehet tudni, hogy nem ST csak ST pakett van rajta?? Miben különbözik? Cím: Válasz: ST TDCi Írta: vegyek mondeot? - 2014.06.19 csütörtök, 12:06:53 Minden autó elromlik és minden autónak meg vannak a típushibái....nem is ezen van a lényeg....hanem hogy mindenhol azt hallom, hogy porlasztó csúcs, nagynyomású, kettős tömegű szinte garantáltan 100% hogy el fog romlani és utána megint és megint és folyamatosan!!!
Én elég nagy távokat autózok külföldre szóval nekem kell a dízel és a megbízhatóság..... Cím: Válasz: ST TDCi Írta: alf® - 2014.06.19 csütörtök, 13:08:31 Minden autó elromlik és minden autónak meg vannak a típushibái....nem is ezen van a lényeg....hanem hogy mindenhol azt hallom, hogy porlasztó csúcs, nagynyomású, kettős tömegű szinte garantáltan 100% hogy el fog romlani és utána megint és megint és folyamatosan!!! ezek elfognak romlani,pont mint a BMW,a rönó,a citroen,az opel,és az összes japó.olaszok meg sem ütik a mércét.... :eplus2:Én elég nagy távokat autózok külföldre szóval nekem kell a dízel és a megbízhatóság..... a megbízhatóság a karbantartáson,és a hozzáértésen múlik.a mai autók sokkal több figyelmet kívánnak a felhasználótól is. megbízható forrásból,ismert előélettel,megfelelő karbantartásút kell választani.nem könnyű,sőt...de itt megkaphatod az útmutatást ha gondod akad. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Zsolteey - 2014.06.19 csütörtök, 13:25:02 Minden autó elromlik és minden autónak meg vannak a típushibái....nem is ezen van a lényeg....hanem hogy mindenhol azt hallom, hogy porlasztó csúcs, nagynyomású, kettős tömegű szinte garantáltan 100% hogy el fog romlani és utána megint és megint és folyamatosan!!! Én elég nagy távokat autózok külföldre szóval nekem kell a dízel és a megbízhatóság..... A 2.2-es üzemanyag rendszere azért jobb, mint a 2.0-é. Viszont a technológia alapja ugyanaz, szóval egyszer az is beadja a kulcsot. De ez ugyanígy van a többi márkánál is. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: tpmportal - 2014.06.19 csütörtök, 13:30:54 Minden autó elromlik és minden autónak meg vannak a típushibái....nem is ezen van a lényeg....hanem hogy mindenhol azt hallom, hogy porlasztó csúcs, nagynyomású, kettős tömegű szinte garantáltan 100% hogy el fog romlani és utána megint és megint és folyamatosan!!! Én elég nagy távokat autózok külföldre szóval nekem kell a dízel és a megbízhatóság..... Nekünk most van 430ezer a dízelben. Gyári üzemanyag-rendszerrel, kettős tömegű egyszer volt cserélve. Ha nem széttaposott, lelakott, kannából tankolt, aztán 200ezret visszapörgetett órájú szutykot veszel, akkor nem kell rettegni. Ezért is írtam, hogy vizsgáltasd át rendesen. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: GinJoy - 2014.06.19 csütörtök, 13:50:36 Nekünk most van 430ezer a dízelben. Gyári üzemanyag-rendszerrel, kettős tömegű egyszer volt cserélve. Ha nem széttaposott, lelakott, kannából tankolt, aztán 200ezret visszapörgetett órájú szutykot veszel, akkor nem kell rettegni. Ezért is írtam, hogy vizsgáltasd át rendesen. aztán mi van ha kannás van benne? Az is ugyan onnan van. Az én kocsijaimban még sosem volt más és sosem volt bajom sem. Ez nem jelent semmit. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: vegyek mondeot? - 2014.06.19 csütörtök, 14:00:24 Esetleg valaki akinek van egy kis szabad fél órája és az örs vezér terén jár nem tudna ránézni erre az autóra??? Sajna nincs olyan ismerősöm aki értene hozzá így nekem nagyon lutri a vásárlás....ha esetleg valaki arra jár és meglesné a kocsit majd megosztaná itt a véleményét azt megköszönném!!
Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Bunyek - 2014.06.19 csütörtök, 14:59:27 A 2.2-es üzemanyag rendszere azért jobb, mint a 2.0-é. Viszont a technológia alapja ugyanaz, szóval egyszer az is beadja a kulcsot. De ez ugyanígy van a többi márkánál is. Mitől jobb a 2.2 rendszer? ugyanolyan sz@r azis... :eplus2: Cím: Válasz: ST TDCi Írta: tpmportal - 2014.06.19 csütörtök, 15:27:47 aztán mi van ha kannás van benne? Az is ugyan onnan van. Az én kocsijaimban még sosem volt más és sosem volt bajom sem. Ez nem jelent semmit. Most volt valakinek, hogy a szűrőjét telenyomta szmötyivel, mert feloldott valami bevonatot a kanna belsején. Egy ilyen biztos jót tenne mondjuk egy nagynyomásúnak. Esetleg valaki akinek van egy kis szabad fél órája és az örs vezér terén jár nem tudna ránézni erre az autóra??? Sajna nincs olyan ismerősöm aki értene hozzá így nekem nagyon lutri a vásárlás....ha esetleg valaki arra jár és meglesné a kocsit majd megosztaná itt a véleményét azt megköszönném!! Másfél milliót készülsz elkölteni egy kocsira, ami hogyha ratyi, akkor az árának a felét azonnal rá lehet költeni, és sajnálod a pénzt egy rendes átvizsgálásra szervizben? Cím: Válasz: ST TDCi Írta: vegyek mondeot? - 2014.06.19 csütörtök, 15:41:23 Most volt valakinek, hogy a szűrőjét telenyomta szmötyivel, mert feloldott valami bevonatot a kanna belsején. Egy ilyen biztos jót tenne mondjuk egy nagynyomásúnak. Másfél milliót készülsz elkölteni egy kocsira, ami hogyha ratyi, akkor az árának a felét azonnal rá lehet költeni, és sajnálod a pénzt egy rendes átvizsgálásra szervizben? Nem, nem sajnálom SŐT örömmel vinném bárhova, de a kereskedő egyik "olcsó" autóját sem lehet elvinni szóval ezt sem...Most lehet azt mondani hogy akkor azonnal el kell felejteni a kocsit mert mi az, hogy nem lehet elvinni de a kereskedő indokait is el tudom fogadni, hogy nem áldoz arra 2-3órát arra hogy egy 10éves 1.5millás kocsit elvigyen valahova ahol majd ha van ha nincs akkor is sorolni fogják a hibáit... A km valós leinformáltam azaz 215ezer van benne és külsőleg és belsőleg is nem látszik rajta a 10év.....csak jó lenne ha vezetné rajtam kívül is valaki hátha érezni vagy hallani valamit amit én nem veszek észre... Cím: Válasz: ST TDCi Írta: tpmportal - 2014.06.19 csütörtök, 16:26:03 Nem, nem sajnálom SŐT örömmel vinném bárhova, de a kereskedő egyik "olcsó" autóját sem lehet elvinni szóval ezt sem...Most lehet azt mondani hogy akkor azonnal el kell felejteni a kocsit mert mi az, hogy nem lehet elvinni de a kereskedő indokait is el tudom fogadni, hogy nem áldoz arra 2-3órát arra hogy egy 10éves 1.5millás kocsit elvigyen valahova ahol majd ha van ha nincs akkor is sorolni fogják a hibáit... A km valós leinformáltam azaz 215ezer van benne és külsőleg és belsőleg is nem látszik rajta a 10év.....csak jó lenne ha vezetné rajtam kívül is valaki hátha érezni vagy hallani valamit amit én nem veszek észre... 2-3 órát egy olyan kocsira nem áldoz, amin keres ~1-200ezret? Elég sokra tarthatja az idejét. Vajon azt megengedné, hogy a turbóról leszedd a csövet, és megnézd, hogy van-e játéka a tengelynek? Megengedné, hogy a gázolajszűrőjét felvágd, hogy van-e benne fémpor? Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Mikorka Kálmán - 2014.06.19 csütörtök, 16:28:14 2-3 órát egy olyan kocsira nem áldoz, amin keres ~1-200ezret? Elég sokra tarthatja az idejét. Vajon azt megengedné, hogy a turbóról leszedd a csövet, és megnézd, hogy van-e játéka a tengelynek? Megengedné, hogy a gázolajszűrőjét felvágd, hogy van-e benne fémpor? :eljen: Csak az nem megy napra, akinek vaj van a fején... Cím: Válasz: ST TDCi Írta: GinJoy - 2014.06.19 csütörtök, 17:11:48 Most volt valakinek, hogy a szűrőjét telenyomta szmötyivel, mert feloldott valami bevonatot a kanna belsején. Egy ilyen biztos jót tenne mondjuk egy nagynyomásúnak. lényeg a valakinek. Konkrétan sosem tud senki semmit. Hogy jut el a szivattyúba ?Cím: Válasz: ST TDCi Írta: vegyek mondeot? - 2014.06.19 csütörtök, 17:22:04 :eljen: Csak az nem megy napra, akinek vaj van a fején... Ezzel egyetértek...a kereskedésnek egyébként van saját aknája és emelője és abban benne vannak hogy ha oda megy egy szerelő akkor ott felemeljék illetve rádugjanak akármilyen számítógépet de elvinni nem engedik... Cím: Válasz: ST TDCi Írta: tpmportal - 2014.06.19 csütörtök, 17:28:02 lényeg a valakinek. Konkrétan sosem tud senki semmit. Hogy jut el a szivattyúba ? Itt volt a fórumon. Ezzel egyetértek...a kereskedésnek egyébként van saját aknája és emelője és abban benne vannak hogy ha oda megy egy szerelő akkor ott felemeljék illetve rádugjanak akármilyen számítógépet de elvinni nem engedik... Akkor zaklasd GSR nevű fórumtársunkat :eplus2: Vagy a Könyves Kálmán krt-i Fordban dolgozó Viket, aki sokaknak segített már mondeós problémákkal. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: GinJoy - 2014.06.19 csütörtök, 17:33:30 :eljen: igy igaz. En notebook-al mentem. Ami a telefonban azt mondta hogy nem dughatom rá , oda el sem mentem. Így is láttam sok fhost.Csak az nem megy napra, akinek vaj van a fején... Cím: Válasz: ST TDCi Írta: vegyek mondeot? - 2014.06.19 csütörtök, 17:47:24 Itt volt a fórumon. Akkor zaklasd GSR nevű fórumtársunkat :eplus2: Vagy a Könyves Kálmán krt-i Fordban dolgozó Viket, aki sokaknak segített már mondeós problémákkal. Köszi! Nem szeretek idegeneket zaklatni még ha nem is ingyen kérném a dolgot de most lehet kivételt teszek.... De ha esetleg bárki önként jelentkezik hogy az örs vezér tere felé kanyarodik azt is megköszönöm :) Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Kispusi - 2014.06.19 csütörtök, 18:41:22 Amúgy szép az autó csak ez nem egy ST, csak valaki megvette rá az ST pakettet! Tegyük rendbe ezt az ST TDCI mizériát. Olyan h, ST TDCI nem létezik. Ezt a nevet csak az angol mondeosok akasztották rá. Ez az autó és az én autóm is :eplus2: :eplus2: a legelső titanium x fantázianevű mondeo amit a ford készített. A felnije nem 18-as mert valószínű h, amikor valaki megrendelte a gyárból az autót 17-es felnivel kérte... Egy kis irodalom hozzá http://totalcar.hu/tesztek/mondeotitanx/1/ Cím: Válasz: ST TDCi Írta: stealt - 2014.06.20 péntek, 21:33:16 Tegyük rendbe ezt az ST TDCI mizériát. Olyan h, ST TDCI nem létezik. Ezt a nevet csak az angol mondeosok akasztották rá. Ez az autó és az én autóm is :eplus2: :eplus2: a legelső titanium x fantázianevű mondeo amit a ford készített. Tévedésben vagy. Ez a II. facelift előttig volt így. A II. faceliftől (2005 vége) már lehetett kifejezetten ST TDCi-t is kapni ugyanazzal az optikával kivéve a dupla kipufogó mint a 3.0 V6-os ST220 volt. Az optikán kívül viszont minden ugyanaz mint egy sima 2.2-es.A felnije nem 18-as mert valószínű h, amikor valaki megrendelte a gyárból az autót 17-es felnivel kérte... Egy kis irodalom hozzá http://totalcar.hu/tesztek/mondeotitanx/1/ Cím: Válasz: ST TDCi Írta: stealt - 2014.06.20 péntek, 21:36:51 Mitől jobb a 2.2 rendszer? ugyanolyan sz@r azis... :eplus2: Lehet, hogy xar, de azért az meg már kifejezett fhos lett volna, hogy ST TDDi vagy ST TRANZIT :nyes:Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Kispusi - 2014.06.20 péntek, 21:48:04 Tévedésben vagy. Ez a II. facelift előttig volt így. A II. faceliftől (2005 vége) már lehetett kifejezetten ST TDCi-t is kapni ugyanazzal az optikával kivéve a dupla kipufogó mint a 3.0 V6-os ST220 volt. Az optikán kívül viszont minden ugyanaz mint egy sima 2.2-es. Ezzel csak 1 bajom van. Még sehol nem találkoztam 2006,2007 évjáratú ST TDCI-vel. A másik pedig h, felszereltségben ezek az autók nem SIMA 2.2-esek... Cím: Válasz: ST TDCi Írta: stealt - 2014.06.20 péntek, 22:04:14 Ezzel csak 1 bajom van. Még sehol nem találkoztam 2006,2007 évjáratú ST TDCI-vel. Nem sokat adtak el belőle. Mint írtam műszakilag semmivel se másabb, nem más a fék, felfüggesztés, motor mint egy sima 2.2-esé. Külső Optikában és belső kinézetben igényesebbek. Mondeonál a csomag felszereltség csak azt jelenti hogy olcsóbb megvenni csomagban mintha te teljesen saját magadnak rendeled össze egy alacsonyabb felszereltségűből. Én 2006-ból tudok olyanról, hogy két 2.2-es mondeot egy időben rendeltek meg. Mind a kettő 5 ajtós kivitel mind a kettő metálfényezéssel. Csak az egyik Titanium X volt a másik pedig egy TREND. A kettő mondeo közül a TREND kb 300eFt-al volt drágább mint a Titanium X. Egyszerű volt az oka a TREND-be extraként többet rendeltek bele mint ami akkor egy Tit-X felszereltsége volt. ( Az egyiket az akkori egyik kolléganőm a másikat én rendeltem) Akkor érdekelne ezek után hogy milyenek is a SIMA 2.2-esek? A másik pedig h, felszereltségben ezek az autók nem SIMA 2.2-esek... Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Csabi77 - 2014.06.20 péntek, 22:18:16 Ezzel csak 1 bajom van. Még sehol nem találkoztam 2006,2007 évjáratú ST TDCI-vel. A másik pedig h, felszereltségben ezek az autók nem SIMA 2.2-esek... Ma sikerült megnéznem forumtárs kombi ST optikás 2.2tdci Titanium-X autóját.Nagyon szép.Pont beszélgettünk az ST változatokról pár szót.A piros varrásos ülések/váltógomb és kormány az nem az ST tdci-ben volt 2005-től?Na olyan tényleg kevés lehet. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: stealt - 2014.06.20 péntek, 22:24:13 Ma sikerült megnéznem forumtárs kombi ST optikás 2.2tdci Titanium-X autóját.Nagyon szép.Pont beszélgettünk az ST változatokról pár szót.A piros varrásos ülések/váltógomb és kormány az nem az ST tdci-ben volt 2005-től?Na olyan tényleg kevés lehet. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Bunyek - 2014.06.20 péntek, 22:45:20 Lehet, hogy xar, de azért az meg már kifejezett fhos lett volna, hogy ST TDDi vagy ST TRANZIT :nyes: Jaj...érzékeny potot értem úgylátom... :eplus2: Fáj az igazság...hehe. Aki azt mondja hogy a Tdci(akármelyik) jó, az annyit is ért az autókhoz... :eplus2: Amugy volt kb 150Le Wolf TDDI...az maga a csoda. :eplus2: Cím: Válasz: ST TDCi Írta: FrancoNero - 2014.06.25 szerda, 10:38:56 Jaj...érzékeny potot értem úgylátom... :eplus2: Fáj az igazság...hehe. Aki azt mondja hogy a Tdci(akármelyik) jóAki azt mondja hogy a Tdci(akármelyik) jó, az annyit is ért az autókhoz... :eplus2: Amugy volt kb 150Le Wolf TDDI...az maga a csoda. :eplus2: Pont ugyanolyan s.zar mint a di, de úgyis tudod :vigyor3: Lassan egyébként rekordokat döntök vele... Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Nika91127 - 2014.06.25 szerda, 11:18:42 Aki azt mondja hogy a Tdci(akármelyik) jó Pont ugyanolyan s.zar mint a di, de úgyis tudod :vigyor3: Lassan egyébként rekordokat döntök vele... Milyen rekordot döntögetsz? :D :D Cím: Válasz: ST TDCi Írta: alf® - 2014.06.25 szerda, 13:55:19 Milyen rekordot döntögetsz? :D :D km.Cím: Válasz: ST TDCi Írta: L_a_c_k_ó - 2014.07.02 szerda, 01:19:13 lassan eladásra kerül egy komplett st tdci ekső lökős,ködlámpákkal,takarókkal,ráccsal,vonószem nyílással. Hol? Mi? Mennyiért? Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Nika91127 - 2014.07.02 szerda, 06:14:58 Hol? Mi? Mennyiért? Sikerült egy több,mint 4 éves hsz-re reagálnod :worship: Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Meg Győző - 2014.07.02 szerda, 07:43:05 Sikerült egy több,mint 4 éves hsz-re reagálnod :worship: Hát neki most kell, na..... :eplus2: Cím: Válasz: ST TDCi Írta: thopet - 2014.08.02 szombat, 17:10:56 ST TDCI 6.-ban klímával 2500-as fordulatnál, egyszer csak megindul a vízhőfok mérő vissza veszem a gázt vissza áll a helyére. Csak 6.-ban csinálja, ki vannak már tisztítva a hűtők, mind a két termosztát. Nincs valakinek tippje?
Köszi Péter Cím: Válasz: ST TDCi Írta: tpmportal - 2014.08.02 szombat, 17:24:14 ST TDCI 6.-ban klímával 2500-as fordulatnál, egyszer csak megindul a vízhőfok mérő vissza veszem a gázt vissza áll a helyére. Csak 6.-ban csinálja, ki vannak már tisztítva a hűtők, mind a két termosztát. Nincs valakinek tippje? Köszi Péter Lehet, hogy a vízpumpa tengelye el tud forogni. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: alf® - 2014.08.03 vasárnap, 16:38:13 ST TDCI 6.-ban klímával 2500-as fordulatnál, egyszer csak megindul a vízhőfok mérő vissza veszem a gázt vissza áll a helyére. Csak 6.-ban csinálja, ki vannak már tisztítva a hűtők, mind a két termosztát. Nincs valakinek tippje? főköri termó nem nyit.Köszi Péter a hűtő elvan koszolódva kívülről. vízpumpa nem szállít eleget(lapát ledarálva,vagy elforog.) érdemes átnézni ezeket. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: oritomi - 2014.09.04 csütörtök, 19:00:58 Azért ez elég betyár :)
(http://kepfeltoltes.hu/140904/st_www.kepfeltoltes.hu_.jpg) Cím: Válasz: ST TDCi Írta: FrancoNero - 2014.09.04 csütörtök, 20:40:22 Azért ez elég betyár :) jó nagy felnije van, azon kívül csak ez ST, nem? :vigyor3:[img width=800 height=450]http://kepfeltoltes.hu/140904/st_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Zsolteey - 2014.09.04 csütörtök, 23:00:52 Azért ez elég betyár :) [img width=800 height=450]http://kepfeltoltes.hu/140904/st_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img Szegény Mondeo-t így elcsúfítani azokkal a felnikkel :( Cím: Válasz: ST TDCi Írta: AndyA - 2014.09.05 péntek, 08:37:18 Azért ez elég betyár :) [img width=800 height=450]http://kepfeltoltes.hu/140904/st_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img Frissen gőzölték a gumikat a felnire? :) AndyA Cím: Válasz: ST TDCi Írta: oritomi - 2014.09.05 péntek, 09:00:34 Frissen gőzölték a gumikat a felnire? :) AndyA Lehetséges :D Olyan gangsztás ez a felni.Odaát jó utak vannak nem úgy mint kelet európában (Hungary :eplus2:) Cím: Válasz: ST TDCi Írta: autokiller - 2014.09.05 péntek, 10:04:24 Üdv!
Még friss a vas és nem tudom mire számítsak. Megmondaná valaki, hogy a 2,2 TDCi mennyit fogyaszt városban, normál használat mellett? Nem akarok irreális elvárásokat támasztani a gép elé. Az átlagfogyasztás mérőnek mennyire lehet hinni? Egyébként tegnap megitattam OMV Maxxmotionnel, szóval előbb utóbb lesz nekem is mért értékem. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: alf® - 2014.09.05 péntek, 11:49:43 Üdv! 7,5-8 körül-alatt.Még friss a vas és nem tudom mire számítsak. Megmondaná valaki, hogy a 2,2 TDCi mennyit fogyaszt városban, normál használat mellett? Nem akarok irreális elvárásokat támasztani a gép elé. Az átlagfogyasztás mérőnek mennyire lehet hinni? Egyébként tegnap megitattam OMV Maxxmotionnel, szóval előbb utóbb lesz nekem is mért értékem. Cím: Válasz: ST TDCi Írta: roji2.2tdci - 2015.06.04 csütörtök, 10:28:27 Sziasztok!
Olyan gondom akadt, hogy autópályán klímával melegedett a vizem.Kikapcsolt klímával úgy vettem észre hogy nem.Főútvonalon szépen középen áll nem ingadozik.Alapjáraton kisebb fordulaton ki be kapcsolgat a klíma nem hűt, befolyásol valamit esetleg? Mi lehet a probléma forrása? Előre is köszönöm a válaszokat ( 2.2 tdci) Cím: Válasz: ST TDCi Írta: AndyA - 2015.06.07 vasárnap, 10:01:14 Üdv! Még friss a vas és nem tudom mire számítsak. Megmondaná valaki, hogy a 2,2 TDCi mennyit fogyaszt városban, normál használat mellett? Nem akarok irreális elvárásokat támasztani a gép elé. Az átlagfogyasztás mérőnek mennyire lehet hinni? Egyébként tegnap megitattam OMV Maxxmotionnel, szóval előbb utóbb lesz nekem is mért értékem. Városi tilitoliban 7,5, klímával akár 8 is. Ha kicsit tudsz kényelmesen gurulni, lemegy 7 körülre. Országút egyenletes 90-100-nál alig 4 fölött, autópálya tartós 130 6,5, esetleg picivel alatta, 6,26-3 körül. Ja, és az enyém kombi, ha a tiéd 4-5 ajtós, az jelenthet kevesebbet kicsivel. AndyA Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Dentcraft - 2015.06.07 vasárnap, 10:07:40 Városi tilitoliban 7,5, klímával akár 8 is. Ha kicsit tudsz kényelmesen gurulni, lemegy 7 körülre. Nézted a hsz dátumát? :wave: De nekem jól jött pont ezt kérdeztem máshol Országút egyenletes 90-100-nál alig 4 fölött, autópálya tartós 130 6,5, esetleg picivel alatta, 6,26-3 körül. Ja, és az enyém kombi, ha a tiéd 4-5 ajtós, az jelenthet kevesebbet kicsivel. AndyA Cím: Válasz: ST TDCi Írta: alf® - 2015.06.07 vasárnap, 10:10:50 Nézted a hsz dátumát? :wave: De nekem jól jött pont ezt kérdeztem máshol em.nem nézte. :eplus2:Cím: Válasz: ST TDCi Írta: RLEAVE - 2016.01.08 péntek, 09:25:47 Sziasztok!
Kérdésem lenne. Mik a vélemények a TOTAL 5w30 olajról? ST 2.2TDCi szereti? Eddig, az előző tulaj castrol edge-et használt. Továbbá egy ebben a motorban jártas szaki hajlandó lenne egy állapotfelmérést csinálni? Pesti vagyok, időm "van", bárhova elmegyek egy hozzáértőért:). Előre is köszi RLEAVE Cím: Válasz: ST TDCi Írta: alf® - 2016.01.08 péntek, 09:37:48 Sziasztok! 5w30 kell bele.bőven elég a Ford olaj.ettől ha jobb vagy jobb márkát akarsz,az nem gond.Kérdésem lenne. Mik a vélemények a TOTAL 5w30 olajról? ST 2.2TDCi szereti? Eddig, az előző tulaj castrol edge-et használt. Továbbá egy ebben a motorban jártas szaki hajlandó lenne egy állapotfelmérést csinálni? Pesti vagyok, időm "van", bárhova elmegyek egy hozzáértőért:). Előre is köszi RLEAVE Cím: Válasz: ST TDCi Írta: V.Tamás - 2016.01.08 péntek, 15:26:52 Sziasztok! Kérdésem lenne. Mik a vélemények a TOTAL 5w30 olajról? ST 2.2TDCi szereti? Eddig, az előző tulaj castrol edge-et használt. Továbbá egy ebben a motorban jártas szaki hajlandó lenne egy állapotfelmérést csinálni? Pesti vagyok, időm "van", bárhova elmegyek egy hozzáértőért:). Előre is köszi RLEAVE Ez egy Ford olaj specifikációs táblázat részlete. Szerintem a megadott specifikációt keresd a kiválasztott olaj dobozán, ha azt megtalálod, akkor biztosan megfelelőt választasz. (http://kepfeltoltes.hu/thumb/160108/FORD_specifik_ci_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg) (http://kepfeltoltes.hu/view/160108/FORD_specifik_ci_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg) A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu (http://www.kepfeltoltes.hu) Cím: Válasz: ST TDCi Írta: RLEAVE - 2016.01.23 szombat, 12:54:36 Köszi a válaszokat!
Szép napot! Cím: Válasz: ST TDCi Írta: Balázsi Péter - 2021.07.20 kedd, 21:41:14 Sziasztok!
Van itt valaki igazán erős 2.2tdci - vel? 210Le a cél Ehhez keresek mindenféle szükséfes alkatrészt és információt, persze ha kell nem ingyen Egy-két alap dolgot már összegyújtöttem, megcsináltam Egyik nagy terv a hibrid turbó építtetése és beépíttetése
Powered by SMF 1.1 |
SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország |