Cím: MKII-V6 RS eladó (még mindíg...) Írta: vfox - 2010.11.08 hétfő, 14:02:04 http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia_rs-4265140 (http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia_rs-4265140)
Cím: Válasz: MKII-V6 RS eladó (még mindíg...) Írta: Relhist - 2010.11.08 hétfő, 21:56:17 nem egészen.Vannak az olyan egyének mint én... :eplus2: Akik le***ják a fogyasztást meg a többit.Igaz,nálam az etanol átalakítás van tervbe véve...ha nem hajtom olyan 12 lityóval eljár.De ilyen nálam nincs...az alap a 15 liter... :hehe: régóta szemezek ilyennel. Ha lenne hová tenni, meg miért megvenni, simán meglépném. Kipróbálnám. De egyébként igazad van,mert az ilyenek mint én nagyon kevesen vannak. igazán a dízelben is azt szeretem, hogy emeli az orrát, ha kell. :eplus2: Gondolom a V6 is ilyen. Cím: Válasz: MKII-V6 RS eladó (még mindíg...) Írta: Dávid - 2010.11.09 kedd, 00:19:33 ja.Az RS dolgot sem értem,volt ebből st,st200,st24.Az mk1-ből volt RS,ebből nem tudok róla,dehát holtig tanulunk.A véhatosok meg alapból ghiák,bár a felszereltségük a legnagyobb szórást mutatják.Alapból az az egy jó dolog megvan bennük,hogy ami nincs is beépítve,legalább be van gyárilag vezetékezve. De bizony van olyan, hogy RS. Pl nekem is az. De ez éppen nem. A V6 RS MKII-k nem Ghia felszereltségűek, mert hiányoznak belőle az extrák (kivéve a klímát, meg nemtom mi az ami még minden egyes Mondiban alap extra). Ellenben van felni (4 ágú 16os azt hiszem), szárny, kagylós ülések, ami igy eszembejut hirtelen. Cím: Válasz: MKII-V6 RS eladó (még mindíg...) Írta: vfox - 2010.11.09 kedd, 08:26:16 Miért ilyen olcsó?: Mert ennyi a tartozásom még rá, ha 0-val ki tudok szállni, már elégedett vagyok, nem nepperkedni akarok vele. Családbővülés miatt került eladósorba, van helyette Dodge Grand.
Most egy kicsit visszaültem ebbe és fáj a szívem (lehet, hogy mégsem adom el...). Az biztos, hogy a busz kényelmesebb, de a vezetési élmény az ezerszer jobb. EZ MEGY. A hatalmas áresést egyébként a luxusadó (is) okozta ezeknél a típusoknál, de sajnos az eltörlésével nem állt vissza az árfolyama. Az sztem sem igaz, hogy benzintemető, nálam elmegy 11 alatt vegyesben, de biztosan van, akinek ez is sok, nézőpont kérdése. Amikor odalép az ember, nem azt számolgatja fejben, hogy ez a gyorsulás most 2l benzinbe került, hanem kajánul vigyorog a lemaradó kocsisorra :wave: Arra én is kíváncsi lennék, mit állapítottál meg a motortér képről? Ma reggel lámpás kereszteződéshez érve, 30-ra lassulva, fordulat 1000 alatt, nem vettem ki 5-ből és nem fulladt le, nem rángatott, hanem egy pici "gondolkodás" után lazán otthagytuk az előttem pöcsölő lagunát. Ezután minden körforgalomba 5-ben mentem be és jöttem ki. Majdnem mintha automata lenne :vigyor3: Szal sztem elég fitt a motor. RS-nek RS, csak a Ghia-t nem értettem én sem (nem is én írtam bele, hanem a rendszer automatikusan), mert nincs tempomat, fűtött szélvédő, auto klima, stb. de nem is kell. Sosem értettem: mi a baj a bőrbelsővel? Valaki elmondja? Cím: Válasz: MKII-V6 RS eladó (még mindíg...) Írta: Nyiri - 2010.11.09 kedd, 09:10:43 Kurvára nem benzintemető. 9-10 körül járok az enyémmel is iszonyat nyomatékos. Anyám 1.6 fokusza megeszik 6-7 -t de pályán kehes öszvér. Inkább akkor egy ilyen benzintemető.
Cím: Válasz: MKII-V6 RS eladó (még mindíg...) Írta: misi107 - 2010.11.10 szerda, 17:29:10 Kurvára nem benzintemető. 9-10 körül járok az enyémmel is iszonyat nyomatékos. Anyám 1.6 fokusza megeszik 6-7 -t de pályán kehes öszvér. Inkább akkor egy ilyen benzintemető. épp olvasom a tc-n az alto cikket.7 liter ezres motorral?Meg milyen nyomatékos,meg még gyorsul is...és akkor a másfélszer nagyobb motor produkál nálam kétszer akkora fogyit?idézem:"...A 68 lóerő és 90 Nm-es csúcsnyomaték önmagában nem ígér sokat, de az egész jármű nem nyom többet üresen 885 kilogrammnál, így mégis egész kellemes menetdinamika az eredmény. A motor egyrészt egész tisztességesen húz – bár ez a rövid váltóáttételezésnek is köszönhető –, másrészt pörgetve határozottan fürgévé teszi a kisautót. Városban több mint elég a dinamika, és országúton sem tolják le az útról az Altót. Csak 110–120-as tempó felett kezd érezhetően fogyni az erő – innen már lendületből kell vezetni, de ez más ezres kisautóknál sincs másképp, sőt, a legtöbb vetélytárs jóval lomhábbnak tűnik. A légkondi persze érezhetően lefogja a gyenge motort – ha sietni kell, érdemes inkább megizzadni egy picit...."Hát igen nem tolják le,csak épp elég kerülgetni az ilyen szutykokat.
Powered by SMF 1.1 |
SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország |