Cím: MK1 féltengely-megoldva Írta: legyozo - 2011.11.01 kedd, 09:21:59 Sziasztok!
2.0-ás, manuális váltós, benzineshez keresek féltengelyeket. Üdv Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: astor72 - 2011.11.01 kedd, 09:36:27 Sziasztok! manuális váltós benzineseké egyforma, kivéve a v6...2.0-ás, manuális váltós, benzineshez keresek féltengelyeket. Üdv Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: legyozo - 2011.11.01 kedd, 10:02:25 manuális váltós benzineseké egyforma, kivéve a v6... Jól értem, hogy ugyanaz a féltengely kell az MK1- hez és MK2-höz, vagy a motor térfogatára vonatkozott a kiegészítésed?Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: astor72 - 2011.11.01 kedd, 10:14:51 Jól értem, hogy ugyanaz a féltengely kell az MK1- hez és MK2-höz, vagy a motor térfogatára vonatkozott a kiegészítésed? térfogatra.de nem kizárt az 1-2 egyezés sem, de erre ne vegyél mérget... Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: sickdog - 2011.11.01 kedd, 11:58:29 nem elég csak külső csukló? kanyarba kattog?
Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: legyozo - 2011.11.01 kedd, 12:14:08 nem elég csak külső csukló? kanyarba kattog? Kanyarban nem kattog, csak rázza a kocsit gyorsításkor. Nem tudom, hogy melyik része rossz.Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: lacasa - 2011.11.01 kedd, 12:40:25 Kanyarban nem kattog, csak rázza a kocsit gyorsításkor. Nem tudom, hogy melyik része rossz. Üdv!Mk2 klubtársnak van hozzá csuklója. Kérdezd meg tőle és azt hiszem ő megmondja neked hogy miért ráz. :wave: Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: legyozo - 2011.11.01 kedd, 12:48:00 Üdv! MK2 nem csak MK2-t bont? Az MK2 féltengely jó az Mk1-be?Mk2 klubtársnak van hozzá csuklója. Kérdezd meg tőle és azt hiszem ő megmondja neked hogy miért ráz. :wave: Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: lacasa - 2011.11.01 kedd, 13:25:35 MK2 nem csak MK2-t bont? Az MK2 féltengely jó az Mk1-be? Azért mondtam hogy kérdezd őt de a legjobb tudásom szerint jó bele.Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: sickdog - 2011.11.02 szerda, 12:00:25 ha gyorsításkor ráz akkor belső csukló kell bele...
Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: legyozo - 2011.11.03 csütörtök, 00:50:05 ha gyorsításkor ráz akkor belső csukló kell bele... Kösz az infót.Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: drof - 2011.11.03 csütörtök, 07:42:34 ha gyorsításkor ráz akkor belső csukló kell bele... Vagy új rugó a törött helyére. Vagy új féktárcsa a hullámos helyére, vagy új kerékcsapágy a kotyogó helyére.Ezer+1 dolog miatt rázhat gyorsításkor, biztos a féltengely hiba? Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: legyozo - 2011.11.03 csütörtök, 09:32:45 Vagy új rugó a törött helyére. Vagy új féktárcsa a hullámos helyére, vagy új kerékcsapágy a kotyogó helyére. Ezer+1 dolog miatt rázhat gyorsításkor, biztos a féltengely hiba? Biztos akkor lesz, amikor ma a féltengelyes szaki rámondja az áment. Köszi a javaslatokat, ha van újabb szívesen veszem. A rugók nem töröttek, kerékcsapágy nem kotyog, féktárcsa évek óta benn van, a rázás nem rég kezdődött. Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: drof - 2011.11.03 csütörtök, 09:40:39 Biztos akkor lesz, amikor ma a féltengelyes szaki rámondja az áment. Köszi a javaslatokat, ha van újabb szívesen veszem. A rugók nem töröttek, kerékcsapágy nem kotyog, féktárcsa évek óta benn van, a rázás nem rég kezdődött. A rugótörést csak akkor veszed észre, ha kiveszed a rugót. A felső részből szokott letörni 1/2-ed menet, benézve alulról nem látszik. Tipikus jelensége a kigyorsításnál rázás és a kormányremegtetés 80km/h körül. A csapágy akkor nem kotyog, ha felemelt keréknél, kézzel megmozgatva nem mozog. Így is megnézted? A tárcsa üzemideje itt lényegtelen, elég egy nagyobb, hosszú fékezés és hullámosodhat+vetemedhet. Sőt, ha évek óta bent van, akkor nagyobb erre az esély, mivel a vékonyabb tárcsa hamarabb túl tud hevülni. Ezeket is nézesd mega szakival, hogy kizárhatóak legyenek ezek a hibák. Könnyne járhatsz úgy, hogy féltengely csere után nem változik semmi és ahhoz nem elég olcsó a tengely meg z óradíj, hogy csak úgy cserélgesd. :integet2: Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: legyozo - 2011.11.03 csütörtök, 09:55:31 A rugótörést csak akkor veszed észre, ha kiveszed a rugót. A felső részből szokott letörni 1/2-ed menet, benézve alulról nem látszik. Tipikus jelensége a kigyorsításnál rázás és a kormányremegtetés 80km/h körül. Köszönöm a tanácsokat, megnézetem, ellenőriztetem.A csapágy akkor nem kotyog, ha felemelt keréknél, kézzel megmozgatva nem mozog. Így is megnézted? A tárcsa üzemideje itt lényegtelen, elég egy nagyobb, hosszú fékezés és hullámosodhat+vetemedhet. Sőt, ha évek óta bent van, akkor nagyobb erre az esély, mivel a vékonyabb tárcsa hamarabb túl tud hevülni. Ezeket is nézesd mega szakival, hogy kizárhatóak legyenek ezek a hibák. Könnyne járhatsz úgy, hogy féltengely csere után nem változik semmi és ahhoz nem elég olcsó a tengely meg z óradíj, hogy csak úgy cserélgesd. :integet2: A rugót másképpen nem lehet ellenőrizni, csak úgy ha kiveszem? A tárcsát házilag lehet ellenőrizni? A csapács a levegőbe emelve sem kotyog. Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: drof - 2011.11.03 csütörtök, 11:17:12 Köszönöm a tanácsokat, megnézetem, ellenőriztetem. A rugót másképpen nem lehet ellenőrizni, csak úgy ha kiveszem? A tárcsát házilag lehet ellenőrizni? A csapács a levegőbe emelve sem kotyog. A rugót úgy is lehet, hogy kerék le és kézzel felnyúlsz neki. Ha törött, azt érezni fogod az ujjaiddal. A tárcsához kell műszer. Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: legyozo - 2011.11.03 csütörtök, 13:01:09 A rugót úgy is lehet, hogy kerék le és kézzel felnyúlsz neki. Ha törött, azt érezni fogod az ujjaiddal. Szerelők: féltengely belső csukló feladta a harcot. Ez okoz gyorsításkor rázást.A tárcsához kell műszer. Cím: Válasz: MK1 féltengely Írta: legyozo - 2011.11.04 péntek, 14:55:01 Szerelők: féltengely belső csukló feladta a harcot. Ez okoz gyorsításkor rázást. Szundi fórumtársunktól sikerült vételezni egy párat.
Powered by SMF 1.1 |
SMF © 2006, Simple Machines
Magyar fordítás: SMF Magyarország |