Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:36:55
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Keres – kínál (csak árral!)
>
Mondeóhoz keresek
>
MK1 féltengely-megoldva
Oldalak: [
1
]
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK1 féltengely-megoldva (Megtekintve 5173 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
legyozo
Vendég
MK1 féltengely-megoldva
«
Dátum:
2011.11.01 kedd, 09:21:59 »
Sziasztok!
2.0-ás, manuális váltós, benzineshez keresek féltengelyeket.
Üdv
«
Utoljára szerkesztve: 2011.11.04 péntek, 14:53:17 írta legyozo
»
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2011.11.01 kedd, 09:36:27 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.11.01 kedd, 09:21:59
Sziasztok!
2.0-ás, manuális váltós, benzineshez keresek féltengelyeket.
Üdv
manuális váltós benzineseké egyforma, kivéve a v6...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2011.11.01 kedd, 10:02:25 »
Idézetet írta: astor72 - 2011.11.01 kedd, 09:36:27
manuális váltós benzineseké egyforma, kivéve a v6...
Jól értem, hogy ugyanaz a féltengely kell az MK1- hez és MK2-höz, vagy a motor térfogatára vonatkozott a kiegészítésed?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2011.11.01 kedd, 10:14:51 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.11.01 kedd, 10:02:25
Jól értem, hogy ugyanaz a féltengely kell az MK1- hez és MK2-höz, vagy a motor térfogatára vonatkozott a kiegészítésed?
térfogatra.
de nem kizárt az 1-2 egyezés sem, de erre ne vegyél mérget...
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
sickdog
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2011.11.01 kedd, 11:58:29 »
nem elég csak külső csukló? kanyarba kattog?
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2011.11.01 kedd, 12:14:08 »
Idézetet írta: sickdog - 2011.11.01 kedd, 11:58:29
nem elég csak külső csukló? kanyarba kattog?
Kanyarban nem kattog, csak rázza a kocsit gyorsításkor. Nem tudom, hogy melyik része rossz.
Naplózva
lacasa
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2011.11.01 kedd, 12:40:25 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.11.01 kedd, 12:14:08
Kanyarban nem kattog, csak rázza a kocsit gyorsításkor. Nem tudom, hogy melyik része rossz.
Üdv!
Mk2 klubtársnak van hozzá csuklója. Kérdezd meg tőle és azt hiszem ő megmondja neked hogy miért ráz.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2011.11.01 kedd, 12:48:00 »
Idézetet írta: Lacasa - 2011.11.01 kedd, 12:40:25
Üdv!
Mk2 klubtársnak van hozzá csuklója. Kérdezd meg tőle és azt hiszem ő megmondja neked hogy miért ráz.
MK2 nem csak MK2-t bont? Az MK2 féltengely jó az Mk1-be?
Naplózva
lacasa
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2011.11.01 kedd, 13:25:35 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.11.01 kedd, 12:48:00
MK2 nem csak MK2-t bont? Az MK2 féltengely jó az Mk1-be?
Azért mondtam hogy kérdezd őt de a legjobb tudásom szerint jó bele.
Naplózva
sickdog
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2011.11.02 szerda, 12:00:25 »
ha gyorsításkor ráz akkor belső csukló kell bele...
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 00:50:05 »
Idézetet írta: sickdog - 2011.11.02 szerda, 12:00:25
ha gyorsításkor ráz akkor belső csukló kell bele...
Kösz az infót.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 07:42:34 »
Idézetet írta: sickdog - 2011.11.02 szerda, 12:00:25
ha gyorsításkor ráz akkor belső csukló kell bele...
Vagy új rugó a törött helyére. Vagy új féktárcsa a hullámos helyére, vagy új kerékcsapágy a kotyogó helyére.
Ezer+1 dolog miatt rázhat gyorsításkor, biztos a féltengely hiba?
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 09:32:45 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.03 csütörtök, 07:42:34
Vagy új rugó a törött helyére. Vagy új féktárcsa a hullámos helyére, vagy új kerékcsapágy a kotyogó helyére.
Ezer+1 dolog miatt rázhat gyorsításkor, biztos a féltengely hiba?
Biztos akkor lesz, amikor ma a féltengelyes szaki rámondja az áment.
Köszi a javaslatokat, ha van újabb szívesen veszem. A rugók nem töröttek, kerékcsapágy nem kotyog, féktárcsa évek óta benn van, a rázás nem rég kezdődött.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 09:40:39 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.11.03 csütörtök, 09:32:45
Biztos akkor lesz, amikor ma a féltengelyes szaki rámondja az áment.
Köszi a javaslatokat, ha van újabb szívesen veszem. A rugók nem töröttek, kerékcsapágy nem kotyog, féktárcsa évek óta benn van, a rázás nem rég kezdődött.
A rugótörést csak akkor veszed észre, ha kiveszed a rugót. A felső részből szokott letörni 1/2-ed menet, benézve alulról nem látszik. Tipikus jelensége a kigyorsításnál rázás és a kormányremegtetés 80km/h körül.
A csapágy akkor nem kotyog, ha felemelt keréknél, kézzel megmozgatva nem mozog. Így is megnézted?
A tárcsa üzemideje itt lényegtelen, elég egy nagyobb, hosszú fékezés és hullámosodhat+vetemedhet. Sőt, ha évek óta bent van, akkor nagyobb erre az esély, mivel a vékonyabb tárcsa hamarabb túl tud hevülni.
Ezeket is nézesd mega szakival, hogy kizárhatóak legyenek ezek a hibák. Könnyne járhatsz úgy, hogy féltengely csere után nem változik semmi és ahhoz nem elég olcsó a tengely meg z óradíj, hogy csak úgy cserélgesd.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 09:55:31 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.03 csütörtök, 09:40:39
A rugótörést csak akkor veszed észre, ha kiveszed a rugót. A felső részből szokott letörni 1/2-ed menet, benézve alulról nem látszik. Tipikus jelensége a kigyorsításnál rázás és a kormányremegtetés 80km/h körül.
A csapágy akkor nem kotyog, ha felemelt keréknél, kézzel megmozgatva nem mozog. Így is megnézted?
A tárcsa üzemideje itt lényegtelen, elég egy nagyobb, hosszú fékezés és hullámosodhat+vetemedhet. Sőt, ha évek óta bent van, akkor nagyobb erre az esély, mivel a vékonyabb tárcsa hamarabb túl tud hevülni.
Ezeket is nézesd mega szakival, hogy kizárhatóak legyenek ezek a hibák. Könnyne járhatsz úgy, hogy féltengely csere után nem változik semmi és ahhoz nem elég olcsó a tengely meg z óradíj, hogy csak úgy cserélgesd.
Köszönöm a tanácsokat, megnézetem, ellenőriztetem.
A rugót másképpen nem lehet ellenőrizni, csak úgy ha kiveszem? A tárcsát házilag lehet ellenőrizni? A csapács a levegőbe emelve sem kotyog.
Naplózva
drof
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 11:17:12 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.11.03 csütörtök, 09:55:31
Köszönöm a tanácsokat, megnézetem, ellenőriztetem.
A rugót másképpen nem lehet ellenőrizni, csak úgy ha kiveszem? A tárcsát házilag lehet ellenőrizni? A csapács a levegőbe emelve sem kotyog.
A rugót úgy is lehet, hogy kerék le és kézzel felnyúlsz neki. Ha törött, azt érezni fogod az ujjaiddal.
A tárcsához kell műszer.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2011.11.03 csütörtök, 13:01:09 »
Idézetet írta: drof - 2011.11.03 csütörtök, 11:17:12
A rugót úgy is lehet, hogy kerék le és kézzel felnyúlsz neki. Ha törött, azt érezni fogod az ujjaiddal.
A tárcsához kell műszer.
Szerelők: féltengely belső csukló feladta a harcot. Ez okoz gyorsításkor rázást.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: MK1 féltengely
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2011.11.04 péntek, 14:55:01 »
Idézetet írta: legyozo - 2011.11.03 csütörtök, 13:01:09
Szerelők: féltengely belső csukló feladta a harcot. Ez okoz gyorsításkor rázást.
Szundi fórumtársunktól sikerült vételezni egy párat.
Naplózva
Oldalak: [
1
]
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ