Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:24:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Mk1 2.0 motort keresek  (Megtekintve 1709 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Dátum: 2013.09.16 hétfő, 07:58:27 »

Sziasztok sajnos elszaladt a kompresszio a két középső hengerbol, a motorcsere mellett döntöttem, most már csak egy jó motor kellene hozzá, meg egy kis segítség hogy mit hogy kell papirozni a csere miatt.  Köszönöm
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 12:28:11 »

Sziasztok sajnos elszaladt a kompresszio a két középső hengerbol, a motorcsere mellett döntöttem, most már csak egy jó motor kellene hozzá, meg egy kis segítség hogy mit hogy kell papirozni a csere miatt.  Köszönöm

Ha a két középső hengerből, akkor esélyes a hengerfejtömítés átégése a két henger között.
Lehet egy szétszerelés megér....nem nagy munka.... és lehet megúszod ennyiből.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 14:19:02 »

Ha a két középső hengerből, akkor esélyes a hengerfejtömítés átégése a két henger között.
Lehet egy szétszerelés megér....nem nagy munka.... és lehet megúszod ennyiből.

ha jól tudom akkor a két középső henger egyszerre mozog, így nem tudnak átdolgozni egymásba, de javítsatok ki ha máshogy van. én inkább a kipufogószelepekre gondolok, amik már nem zárnak vagy részben elégtek, és ez miatt van a veszteség. ahogy számoltam olcsóbb venni egy motort mint felújítani a mostanit. a cserét meg tudjuk csinálni otthon, a hengerfejet viszont el kell vinni műhelybe plusz a felső tömítéskészlet sem kerül kevés pénzbe.
a cserénél viszont a papírozás a kérdés, hogy egyáltalán kell-e? nekem csak a motorkód szerepel a forgalmiban.
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2013.09.18 szerda, 09:24:56 »

ja és jó lenne papírral, hogy át is tudjam íratni hivatalosan.
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Bertha85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 286


E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2013.09.20 péntek, 08:48:34 »

ja és jó lenne papírral, hogy át is tudjam íratni hivatalosan.

Szevasz, szerintem kapd le a hengerfejet...tuti hogy átégett a tömítés...nem kell egymásba dolgozniuk..elég ha ketten együtt kifujnak és máris nincs kompresszió...az egész műveletet megúszod kb 50 ezerből, amit kell venni hengerfej cserénél: uj tömítés új hengerfej csavarok vizpumpa és termosztát!!!!!!
olajat és olajszűrőt a javítás után 500 km rel cserélj, hogy a javítási törmelékek kiszűrődjenek....én 180 ezernél ezt megcsináltam...4 órás munkámba kerül, szólj ha kell segítség, szivesen leírok mindent

 wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5 Dátum: 2013.09.20 péntek, 12:17:46 »

ha jól tudom akkor a két középső henger egyszerre mozog, így nem tudnak átdolgozni egymásba, de javítsatok ki ha máshogy van. én inkább a kipufogószelepekre gondolok, amik már nem zárnak vagy részben elégtek, és ez miatt van a veszteség. ahogy számoltam olcsóbb venni egy motort mint felújítani a mostanit. a cserét meg tudjuk csinálni otthon, a hengerfejet viszont el kell vinni műhelybe plusz a felső tömítéskészlet sem kerül kevés pénzbe.
a cserénél viszont a papírozás a kérdés, hogy egyáltalán kell-e? nekem csak a motorkód szerepel a forgalmiban.

Együtt jár, de ez nem azt jelenti, hogy azonos ütemben!
Amikor az egyikben munkaütem van (nyomás), akkor a másikban szívás. Ezek után ugye már nem kérdés, hogy összedolgozhat?

Ennyi hibával én biztosan ezt javítanám, de szét mindenképp szét kell szedni!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 08:43:39 »

Köszönöm a segítséget, hétfőn vagy kedden szétszedjük és okosabbak leszünk. vízpumpát és termosztátot miért kell cserélni egyébként?
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #7 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 14:04:07 »

ja és jó lenne papírral, hogy át is tudjam íratni hivatalosan.
ha ugyanolyan motort veszel bele, nem kell papírozni semmit sem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Sipike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2013.10.06 vasárnap, 10:05:16 »

ha ugyanolyan motort veszel bele, nem kell papírozni semmit sem
de sajnos kell, hiszen a motorszám nem egyezik meg, műszaki vizsgán viszont ezt is ellenőrzik, valamint a törzskönyvben is át kell írni, és elvileg 15 napon belül kell ha jól emlékszem. egyébként sikerült venni motort, papírral és már benn is van.
Naplózva

MK1 2.0i 97kw kombi
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.