Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 18:34:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: 2005-ös mondeohoz hengerfejet vennék  (Megtekintve 9071 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Betti
Vendég
« Dátum: 2013.10.26 szombat, 14:45:08 »

2005-ös mondeohoz, 1.8 /sci/ mondeohoz, jó állapotú hengerfejet vennék.
06-30-4118080
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2013.10.26 szombat, 17:56:15 »

2005-ös mondeohoz, 1.8 /sci/ mondeohoz, jó állapotú hengerfejet vennék.
06-30-4118080

Hívd fel mk2 fórumtársunk. Hátha megvan neki még arról, amit bontott.
Naplózva
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2013.10.26 szombat, 19:23:32 »

Hívd fel mk2 fórumtársunk. Hátha megvan neki még arról, amit bontott.


Még megvan neki, de ha jól emlékszem, nem bontja meg a motort, de egy próbát megér.
Miért kell hengerfej?? Mi lett vele? Esetleg felújítás a réginek?
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:12:03 »

Hát érdekes a történet, mert 99.000 km van a kocsiban /bár második tulaj vagyunk/ és egyszer csak otthagyott minket külföldön az út szélén. Felforrt a víz, kuruttyolt a kiegyenlítő tartályban stb. Egy helyi szervizes szerint termosztát gond lehetett, feltöltöttük vízzel, mert elfolyt. Aztán nem jött elő semmi hibaüzenet. Hazajöttünk, itthon elvittük szervizbe, azzal a tudattal, hogy termosztátot kell  javítani. Ott közölték,hogy hengerfej tömítés cserére szorul. Elvittem másik szakihoz, ő kicsit lecsavarta a kiegyenlítő tartály kupakját, majd feljött a tartályban a víz. Körbenézte a motort, hogy ereszt-e az olaj a h. tömítésnél, de nem így arra gondol /így szétszerelés nélkül/, hogy átrepedt a hengerfej.  Sajnos én nem vagyok hozzáértő, és a családtagjaim sem igazán, de kicsit kiakadtam... Nem hatjuk a kocsit, igazi családi autó.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:23:00 »

Hát érdekes a történet, mert 99.000 km van a kocsiban /bár második tulaj vagyunk/ és egyszer csak otthagyott minket külföldön az út szélén. Felforrt a víz, kuruttyolt a kiegyenlítő tartályban stb. Egy helyi szervizes szerint termosztát gond lehetett, feltöltöttük vízzel, mert elfolyt. Aztán nem jött elő semmi hibaüzenet. Hazajöttünk, itthon elvittük szervizbe, azzal a tudattal, hogy termosztátot kell  javítani. Ott közölték,hogy hengerfej tömítés cserére szorul. Elvittem másik szakihoz, ő kicsit lecsavarta a kiegyenlítő tartály kupakját, majd feljött a tartályban a víz. Körbenézte a motort, hogy ereszt-e az olaj a h. tömítésnél, de nem így arra gondol /így szétszerelés nélkül/, hogy átrepedt a hengerfej.  Sajnos én nem vagyok hozzáértő, és a családtagjaim sem igazán, de kicsit kiakadtam... Nem hatjuk a kocsit, igazi családi autó.
én inkább nézném meg először a tömítést, az valószínűbb. olyankor amúgy nem is a külseje felé folyik, hanem az égétérbe be a víz.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:30:48 »

Hát érdekes a történet, mert 99.000 km van a kocsiban /bár második tulaj vagyunk/ és egyszer csak otthagyott minket külföldön az út szélén. Felforrt a víz, kuruttyolt a kiegyenlítő tartályban stb. Egy helyi szervizes szerint termosztát gond lehetett, feltöltöttük vízzel, mert elfolyt. Aztán nem jött elő semmi hibaüzenet. Hazajöttünk, itthon elvittük szervizbe, azzal a tudattal, hogy termosztátot kell  javítani. Ott közölték,hogy hengerfej tömítés cserére szorul. Elvittem másik szakihoz, ő kicsit lecsavarta a kiegyenlítő tartály kupakját, majd feljött a tartályban a víz. Körbenézte a motort, hogy ereszt-e az olaj a h. tömítésnél, de nem így arra gondol /így szétszerelés nélkül/, hogy átrepedt a hengerfej.  Sajnos én nem vagyok hozzáértő, és a családtagjaim sem igazán, de kicsit kiakadtam... Nem hatjuk a kocsit, igazi családi autó.




Nem vagyok szerelő, de ha felforr a víz egy alu hengerfejes autóban, akkor a hengerfejet síkolni kell, mert elvetemedik.
Igaz nem minden esetben, de sajnos jellemző.
Szerény véleményem szerint egy szétszerelés nem ártana, mert akkor már azért látható esetleg a baj forrása.
Ha szerencséd van, akkor egy sima hengerfejtömítés csere megoldás lehet.
A röntgen szemű szerelőt pedig ne keresd többé, mivel ha leveszed a kiegyenlítő tartály kupakját, akkor elmegy a nyomás, így valamennyit emelkedik a vízszint a tartályban!
Fehérváron tudok jó szakit aki ért is az autókhoz, de neked ez szerintem messze van, de ha kell szólok az érdekedben, és ő megnézheti az autódat!
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:39:53 »

köszi mindenkinek, kicsit elegem van.
 Már három szerelő látta, ebből egyik a márkaszerviz, aki horror árat adott egy sima javítgatásra.. /tömítés csere, tisztítás/
Aztán elvittem egy szerelőhöz,akit itt ajánlottak, őnem vállalta, időhiányra hivatkozva /ez már szöget ütött a fejemben/. Tegnap látta egy másik szaki, aki szintén nem vállalta, mert szerinte meghaladja az ő lehetőségeit, komoly szervizbe kéne vinnem.Mert itt nagy a gond, szerinte törött. Nem szeretnék úgy járni, hogy mondjuk elviszem márkaszervizbe, majd szétszedik, jelentik, hogy mégis csak új hengerfej kéne /kb.400.000 Ft és még ki tudja mennyi egyéb/ és ott állok szétszerelt autóval, de nem lesz pénzem kifizetni. NA most mit tegyek. A kocsit már nem nyúznám Fehérvárig, de köszi, szaga van...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #7 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:42:54 »

Hát érdekes a történet, mert 99.000 km van a kocsiban /bár második tulaj vagyunk/ és egyszer csak otthagyott minket külföldön az út szélén. Felforrt a víz, kuruttyolt a kiegyenlítő tartályban stb. Egy helyi szervizes szerint termosztát gond lehetett, feltöltöttük vízzel, mert elfolyt. Aztán nem jött elő semmi hibaüzenet. Hazajöttünk, itthon elvittük szervizbe, azzal a tudattal, hogy termosztátot kell  javítani. Ott közölték,hogy hengerfej tömítés cserére szorul. Elvittem másik szakihoz, ő kicsit lecsavarta a kiegyenlítő tartály kupakját, majd feljött a tartályban a víz. Körbenézte a motort, hogy ereszt-e az olaj a h. tömítésnél, de nem így arra gondol /így szétszerelés nélkül/, hogy átrepedt a hengerfej.  Sajnos én nem vagyok hozzáértő, és a családtagjaim sem igazán, de kicsit kiakadtam... Nem hatjuk a kocsit, igazi családi autó.
szia!
Átkell azt rendesen nézetni,mert a legdrágább hibát vázolták fel nektek.A víz,hogy felfort,azt okozhatta a vízpumpa halála is.az,hogy a sapit leveszi a kiegyenlítőről,és feljön a víz,az nem jelent még semmit.A jó autó is ugyanígy tesz,mert zárt rendszerben nyomás alatt van járó motornál.A víz elfolyhatott a vízpumpánál,és onnan el is párolog a forró motortestről.

Nem mondom,hogy nem a hf a baj,de előtte sokmindent átkell ellenőrizni,mert így gombolnak le 2-300e ft ot arról akiről látják,hogy palira lehet venni.ez nem nektek kritika,hanem sajnos ebben a világban élünk.a "szaki" ebből él.megegyeztek egy hf felújításban,ő meg kicseréli a vízpumpát 20ért,tőled meg legombol 2kilót.
Szóval vigyázz a zsebedre,és ne bízz senkiben!!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #8 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:45:30 »

köszi mindenkinek, kicsit elegem van.
 Már három szerelő látta, ebből egyik a márkaszerviz, aki horror árat adott egy sima javítgatásra.. /tömítés csere, tisztítás/
Aztán elvittem egy szerelőhöz,akit itt ajánlottak, őnem vállalta, időhiányra hivatkozva /ez már szöget ütött a fejemben/. Tegnap látta egy másik szaki, aki szintén nem vállalta, mert szerinte meghaladja az ő lehetőségeit, komoly szervizbe kéne vinnem.Mert itt nagy a gond, szerinte törött. Nem szeretnék úgy járni, hogy mondjuk elviszem márkaszervizbe, majd szétszedik, jelentik, hogy mégis csak új hengerfej kéne /kb.400.000 Ft és még ki tudja mennyi egyéb/ és ott állok szétszerelt autóval, de nem lesz pénzem kifizetni. NA most mit tegyek. A kocsit már nem nyúznám Fehérvárig, de köszi, szaga van...

külföldön vagytok? szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:49:02 »

KORREKT A MEGLÁTÁS, PONT ÍGY LÁTOM ÉN IS, DE SAJNOS TÉNYLEG NEM ÉRTÜNK HOZZÁ.
DE MINDENESETRE KÉT AJÁNLOTT SZERELŐ NEM VÁLLALJA. HA VAN VALAKI, AKIT BUDAPESTEN AJÁNLOTOK SZÍVESEM VISZEM MÉG EGY-KÉT KÖRT... NEKÜNK NAGYON AZÉRT TÜNT ELFOGADHATÓNAK, MERT ARRA HIVATKOZOTT, HA CSAK TÖMÍTÉS GOND LENNE, AKKOR VALAHOL SZIVÁROGNA OLAJ, DE TÖK TISZTA A MOTORTÉR.

szia!
Átkell azt rendesen nézetni,mert a legdrágább hibát vázolták fel nektek.A víz,hogy felfort,azt okozhatta a vízpumpa halála is.az,hogy a sapit leveszi a kiegyenlítőről,és feljön a víz,az nem jelent még semmit.A jó autó is ugyanígy tesz,mert zárt rendszerben nyomás alatt van járó motornál.A víz elfolyhatott a vízpumpánál,és onnan el is párolog a forró motortestről.

Nem mondom,hogy nem a hf a baj,de előtte sokmindent átkell ellenőrizni,mert így gombolnak le 2-300e ft ot arról akiről látják,hogy palira lehet venni.ez nem nektek kritika,hanem sajnos ebben a világban élünk.a "szaki" ebből él.megegyeztek egy hf felújításban,ő meg kicseréli a vízpumpát 20ért,tőled meg legombol 2kilót.
Szóval vigyázz a zsebedre,és ne bízz senkiben!!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #10 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:59:25 »

KORREKT A MEGLÁTÁS, PONT ÍGY LÁTOM ÉN IS, DE SAJNOS TÉNYLEG NEM ÉRTÜNK HOZZÁ.
DE MINDENESETRE KÉT AJÁNLOTT SZERELŐ NEM VÁLLALJA. HA VAN VALAKI, AKIT BUDAPESTEN AJÁNLOTOK SZÍVESEM VISZEM MÉG EGY-KÉT KÖRT... NEKÜNK NAGYON AZÉRT TÜNT ELFOGADHATÓNAK, MERT ARRA HIVATKOZOTT, HA CSAK TÖMÍTÉS GOND LENNE, AKKOR VALAHOL SZIVÁROGNA OLAJ, DE TÖK TISZTA A MOTORTÉR.

kapcsold ki a caps lock -ot pls! worship

Budapesten keressétek fel Németh Viktort az Autofort-nál a Könyves Kálmán Körúton a Lurdyházzal szemben!Ő nem fog átverni.Kiváló mondeó szerelő mester.

Hengerfej gondnál lehetséges,hogy tiszta marad kívülről a motor,mert ha a hengerek közt ég át a tömítés,vagy szakad át a gát,az a motor belsejébe okoz "szivárgást".akár az olaj térbe,akár a víztérbe.De ezt lelehet ellenőrizni több módszerrel.Pl,ha a sapit leveszed és olajos a vízszint teteje,akkor tuti hengerfejes.Ha hidegen beindítod,és egyből "forr"-buborékol vissza a tartályba,akkor tuti hengerfejes.Ha kihúzod a nívópálcát és nem fekete rajta az olaj,hanem sárga "sáros" akkor tuti hengerfej.

És tesztelni is lehet exakt méréssel.Kiveszik az izzítógyertyákat,és kompressziót mérnek a hengerekben.Ha valamelyikben alacsonyabb nagyságrenddel a nyomás,akkor bizony hengerfejes.

De az a szerelő aki vakon ráfogja hogy az a baj,az vagy látnok,vagy átakar "baxni"-már bocs.

Ha ezeket a teszteket elvégezve jónak tűnik a hengerfej tömítettsége,akkor bizony egy halott vízpumpa okozza a gondot.(a termót kizárom,mert azon már túlvagytok).

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:03:35 »

kapcsold ki a caps lock -ot pls! worship

Budapesten keressétek fel Németh Viktort az Autofort-nál a Könyves Kálmán Körúton a Lurdyházzal szemben!Ő nem fog átverni.Kiváló mondeó szerelő mester.

Hengerfej gondnál lehetséges,hogy tiszta marad kívülről a motor,mert ha a hengerek közt ég át a tömítés,vagy szakad át a gát,az a motor belsejébe okoz "szivárgást".akár az olaj térbe,akár a víztérbe.De ezt lelehet ellenőrizni több módszerrel.Pl,ha a sapit leveszed és olajos a vízszint teteje,akkor tuti hengerfejes.Ha hidegen beindítod,és egyből "forr"-buborékol vissza a tartályba,akkor tuti hengerfejes.Ha kihúzod a nívópálcát és nem fekete rajta az olaj,hanem sárga "sáros" akkor tuti hengerfej.

És tesztelni is lehet exakt méréssel.Kiveszik az izzítógyertyákat,és kompressziót mérnek a hengerekben.Ha valamelyikben alacsonyabb nagyságrenddel a nyomás,akkor bizony hengerfejes.

De az a szerelő aki vakon ráfogja hogy az a baj,az vagy látnok,vagy átakar "baxni"-már bocs.

Ha ezeket a teszteket elvégezve jónak tűnik a hengerfej tömítettsége,akkor bizony egy halott vízpumpa okozza a gondot.(a termót kizárom,mert azon már túlvagytok).





OTT a pont! eljen
Az előző szerelő az vagy látnok, vagy röntgen szemű lehet.
Akkor miért is nem a tüdőszűrő buszban üldögél és diagnosztizál?? eplus2
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:04:17 »

Bp-en vagyunk! Hazajött simán, 800 km-t. Itthon állítják, hogy hengerfejes.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #13 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:06:21 »

Bp-en vagyunk! Hazajött simán, 800 km-t. Itthon állítják, hogy hengerfejes.

jó.nem bízz senkiben. Vik-Németh Viktor a ti emberetek....


a hozzászólások jobb oldalán a válaszra kattincs,és írd a választ a szöveg után a [/q u o t e] felirat alá.

akkor meglesz,hogy kinek írod..... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.27 vasárnap, 18:08:30 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #14 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:09:58 »

Bp-en vagyunk! Hazajött simán, 800 km-t. Itthon állítják, hogy hengerfejes.


Azóta semmi hibára utaló tünet?

Simán leragadhatott a termosztát, ha azt kicseréltétek érdemes vizsgálódni. Ahogy alf is írja van jó pár dolog amit lehet ellenőrizni még megbontás nélkül is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:13:59 »

Azóta semmi hibára utaló tünet?

Simán leragadhatott a termosztát, ha azt kicseréltétek érdemes vizsgálódni. Ahogy alf is írja van jó pár dolog amit lehet ellenőrizni még megbontás nélkül is.

A tünetünk, hogy néha kuruttyol a kocsi hidegen. Amúgy megy, jelzés a műszerfalon semmi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:15:27 »

A tünetünk, hogy néha kuruttyol a kocsi hidegen. Amúgy megy, jelzés a műszerfalon semmi.


A kiegyenlítő tartályban nem változik a szint?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #17 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:17:44 »

A tünetünk, hogy néha kuruttyol a kocsi hidegen. Amúgy megy, jelzés a műszerfalon semmi.

nem úszik olaj a víz tetején?ahogy beindítjátok már egyből buborékol?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #18 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:18:55 »

Azóta semmi hibára utaló tünet?

Simán leragadhatott a termosztát, ha azt kicseréltétek érdemes vizsgálódni. Ahogy alf is írja van jó pár dolog amit lehet ellenőrizni még megbontás nélkül is.
jobban átolvasva, nem is cseréltek termót..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:20:33 »

Azóta semmi hibára utaló tünet?

Simán leragadhatott a termosztát, ha azt kicseréltétek érdemes vizsgálódni. Ahogy alf is írja van jó pár dolog amit lehet ellenőrizni még megbontás nélkül is.
de minek, amikor egy motorcseréért el lehet kérni 60-80eft-ot és még csak gondolkodni sem kell, hogy mi a baja Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:21:23 »

A tünetünk, hogy néha kuruttyol a kocsi hidegen. Amúgy megy, jelzés a műszerfalon semmi.




Csak és kizárólag hidegen kuruttyol??
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:21:56 »

jobban átolvasva, nem is cseréltek termót..... Roll Eyes

.....meg izzítógyertya sincs benne  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:24:03 »



Csak és kizárólag hidegen kuruttyol??

Az hiszem igen. Legutóbb amikor ment /tegnap a szerelőhöz/ akkor melegen nem volt semmi gond.
Naplózva
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:30:19 »

Az hiszem igen. Legutóbb amikor ment /tegnap a szerelőhöz/ akkor melegen nem volt semmi gond.



Akkor van egy jó hírem!!!
Nekem is kuruttyol, (szerintem az Sci motorok 85%, produkálja ezt a jelenséget) addig amíg a magas nyomású szivattyú el nem éri a megfelelő nyomást!


 
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:32:21 »



Akkor van egy jó hírem!!!
Nekem is kuruttyol, (szerintem az Sci motorok 85%, produkálja ezt a jelenséget) addig amíg a magas nyomású szivattyú el nem éri a megfelelő nyomást!


 
Wink, de idáig ilyen hang nem volt.. akkor nem kuruttyol, de valami új hang, a kiegyenlítő tartály körül.
Naplózva
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:34:37 »

Lassan kezd jó kedvem lenni jó,hogy itt vagytok! Tegnap kiakadtam. Munka nélkül, két gyerekkel ... Azt hittem a kocsi biztos pont, nincs agyonhajszolva stb., mint a többi háztartási kütyü, ami szintén cserére vár... Aztán tegnap estére úgy éreztem ez is cserben hagyott. De ezek szerint már bármi lehet vele.
Naplózva
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:35:06 »

Wink, de idáig ilyen hang nem volt.. akkor nem kuruttyol, de valami új hang, a kiegyenlítő tartály körül.




Akkor a kuruttyolás megoldva.
Milyen hangot hallasz?
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:36:08 »



Akkor a kuruttyolás megoldva.
Milyen hangot hallasz?

Föttög........  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:37:03 »

Föttög........  hehe



Te kis TE. taps
Hagyd szóhoz jutni a hölgyet.
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:42:39 »

Hát... alapjáraton állok, rálépek a gázra és akkor hallom a "kuruttyolás" /vagy föttögést/ bent az utastérben már. Túl sokat már nem nézegetem, hallgatgatom a motort,nyitott háztetővel, mert lassan én is kuruttyolok..., vagy legalább is felforr a vizem. De viccet félre téve, tényleg ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a háztartási vízmelegítőben elkezd felforrni a víz.. /bocsi de nő lévén férfias hasonlatom most nincs/
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #30 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:45:16 »

.....meg izzítógyertya sincs benne  Wink
gyujtó,de ebből a szempontból mind1,mert mindkét esetben a gyertyák kivételével mérnek kompressziót.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #31 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:48:49 »

Wink, de idáig ilyen hang nem volt.. akkor nem kuruttyol, de valami új hang, a kiegyenlítő tartály körül.

tyű,ez nehéz lesz így....... vigyor3

ha beindítod a motort,és hidegen leveszed a kiegyenlítő sapiját,akkor buborékol a víz benne?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:49:37 »

Hát... alapjáraton állok, rálépek a gázra és akkor hallom a "kuruttyolás" /vagy föttögést/ bent az utastérben már. Túl sokat már nem nézegetem, hallgatgatom a motort,nyitott háztetővel, mert lassan én is kuruttyolok..., vagy legalább is felforr a vizem. De viccet félre téve, tényleg ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a háztartási vízmelegítőben elkezd felforrni a víz.. /bocsi de nő lévén férfias hasonlatom most nincs/



Nálam is pont ez a föttégés van, és semmi baja a gépnek simán megy gond nélkül. Ez tehát nem hengerfejprobléma, nincs szükség a cserére!
DE CSAK HIDEGEN, melegen nincs hangja, mivel már elérte a megfelelő rendszernyomást.
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #33 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:50:58 »


Nálam is pont ez a föttégés van, és semmi baja a gépnek simán megy gond nélkül. Ez tehát nem hengerfejprobléma, nincs szükség a cserére!
DE CSAK HIDEGEN, melegen nincs hangja, mivel már elérte a megfelelő rendszernyomást.
az üzemanyagrendszer? Roll Eyes

még jó,hogy 3 szerelő akarta már hengerfejezni...... wow1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #34 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:52:50 »

Hát... alapjáraton állok, rálépek a gázra és akkor hallom a "kuruttyolás" /vagy föttögést/ bent az utastérben már. Túl sokat már nem nézegetem, hallgatgatom a motort,nyitott háztetővel, mert lassan én is kuruttyolok..., vagy legalább is felforr a vizem. De viccet félre téve, tényleg ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a háztartási vízmelegítőben elkezd felforrni a víz.. /bocsi de nő lévén férfias hasonlatom most nincs/


Segáz.........

A fűtőradiátorban hallod a folyadék áramlását bentről.
Tehát levegős a hűtőrendszered. Azaz valahol belekerül, mert a Ford lelégteleníti magát.....nem olyan, mint sok fhranszia.

Újra megkérdezem.
A kiegyenlítőtartály folyadékszintje nem változik?
Mert kellene neki......
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Wili75
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 756



E-mail
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:53:45 »

az üzemanyagrendszer? Roll Eyes

még jó,hogy 3 szerelő akarta már hengerfejezni...... wow1





Igen!
Ezt lefelejtettem: az üzemanyagrendszer!
Tisztán segítő szándékkal. rinya ezek természetesen örömkönnyek eplus2
Naplózva

Ford Capri 2,3 V6 1981, 2.0 TDCI Mk4 Facelift
+36 30 9000 683
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #36 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:57:15 »





Igen!
Ezt lefelejtettem: az üzemanyagrendszer!
Tisztán segítő szándékkal. rinya ezek természetesen örömkönnyek eplus2
apám,mi lesz ebből.... Roll Eyes

nem értem,hogy miért akarják lehúzni a laikusokat..... Angry
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 19:03:46 »

tyű,ez nehéz lesz így....... vigyor3

ha beindítod a motort,és hidegen leveszed a kiegyenlítő sapiját,akkor buborékol a víz benne?

 Na eldobom a mosogatórongyot és irány a garázs...
gázfröccsel vagy csak alapjáraton?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 19:05:00 »

apám,mi lesz ebből.... Roll Eyes

nem értem,hogy miért akarják lehúzni a laikusokat..... Angry

A márkaszerviz a gyár általi javítási technológiát kell, hogy betartsa.
Ebben megbontás után feltehetően beletartozik a már használt alkatrészek nem visszaszerelése. (pl. lánc)

A legnagyobb várható költséget vázolják egy ajánlatban.
Ha nem ezt teszik és mégse elkerülhetetlen, akkor meg az ügyfél van felháborodva, hogy nem ennyiről volt szó.
Elméletileg szélsőséges esetben kerül ennyibe, nem feltétlenül.


Ez nem minden esetben lehúzás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #39 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 19:06:52 »

Na eldobom a mosogatórongyot és irány a garázs...
gázfröccsel vagy csak alapjáraton?
az mind1.csak óvatosan vedd le a sapit,nehogy összefröcsköljön a fagyálló....ha hideg a moci,akkor megégetni nem fog.
buborékot vadássz vagy olajfoltot keress úszkálni a víz tetején.

Ha nincs egyik sem,akkor nincs komoly baj!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #40 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 19:10:34 »

A márkaszerviz a gyár általi javítási technológiát kell, hogy betartsa.
Ebben megbontás után feltehetően beletartozik a már használt alkatrészek nem visszaszerelése. (pl. lánc)

A legnagyobb várható költséget vázolják egy ajánlatban.
Ha nem ezt teszik és mégse elkerülhetetlen, akkor meg az ügyfél van felháborodva, hogy nem ennyiről volt szó.
Elméletileg szélsőséges esetben kerül ennyibe, nem feltétlenül.


Ez nem minden esetben lehúzás.
kevés konkrét infónk van.a kérdés,hogy mi alapján állapították meg egyértelműen többen is a hengerfej problémát.....
lehetséges hiba az is,de a többit már átnézték-e valyon?
ráadásul már járt az autó az Autofortban..... Undecided   de nem Vik-nél......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 19:17:25 »

az mind1.csak óvatosan vedd le a sapit,nehogy összefröcsköljön a fagyálló....ha hideg a moci,akkor megégetni nem fog.
buborékot vadássz vagy olajfoltot keress úszkálni a víz tetején.

Ha nincs egyik sem,akkor nincs komoly baj!

NA megjártam. Zseblámpával, jó közelről.  hehe
Ahogy beindítottam az autót lement a folyadékszint 3-4 cm-t, olaj nyom semmi, ahogy kis idő után kering habosodik... /de pillanatnyilag nem fagyálló van benne, hanem desztilláltvíz, mert már százszor töltögették, kifolyatták. Ezért is izgat az ügy annyira, mert lassan nem víz kéne bele!/
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #42 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 19:21:52 »

NA megjártam. Zseblámpával, jó közelről.  hehe
Ahogy beindítottam az autót lement a folyadékszint 3-4 cm-t, olaj nyom semmi, ahogy kis idő után kering habosodik... /de pillanatnyilag nem fagyálló van benne, hanem desztilláltvíz, mert már százszor töltögették, kifolyatták. Ezért is izgat az ügy annyira, mert lassan nem víz kéne bele!/
a víz sehogyan nem jó,ugyanis a fagyálló keni a vízpumpa csapágyát.lehető leghamarabb fagyálló kell bele,mert akkor tényleg megadja magát a vízpumpa is.a habosodás nem jó,bár nem egyértelmű,mert a hengerfej problémánál megnő a nyomás a vízrendszerben,és olyan mintha tényleg forrna.

Hallom GSR ránézne...akkor vidd el hozzá,abból sokminden kiderülhet. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #43 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 19:33:30 »

NA megjártam. Zseblámpával, jó közelről.  hehe
Ahogy beindítottam az autót lement a folyadékszint 3-4 cm-t, olaj nyom semmi, ahogy kis idő után kering habosodik... /de pillanatnyilag nem fagyálló van benne, hanem desztilláltvíz, mert már százszor töltögették, kifolyatták. Ezért is izgat az ügy annyira, mert lassan nem víz kéne bele!/

Azért fogy le a szint, mert levegős van a rendszerben. Általában a fűtőradiátor rész van a legmagasabban így elkezdi tolni a vízpumpa a vizet a levegős részre.....lejjebb megy a szint.

Ha folyamatosan belefúj a víztérbe, akkor előbb-utóbb túl nagy lesz a nyomás a víztérben. Ezt valahol ki fogja engedni. Szerencsés esetben a kiegyenlítőtartály sapka szelepén, rossz esetben hűtő(k), csövek.


(Nemrég csináltam egy cs(sk)odát... bármennyit mehetett melegen, rendben volt, nem forrt, nem volt gond néha buborékolt a kiegy tartályba(zárt sapkával alig észrevehetően) és hidegen alig indult........ hengerfej felújítás lett a megoldás.)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Betti
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 20:01:55 »

Köszi mindenkinek, beszámolok mi lett a fejlemény!
Naplózva
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.