Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 04:19:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 / Menü gombsor javítása  (Megtekintve 26940 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Dátum: 2019.03.27 szerda, 09:42:04 »

Szerző: Tibor69

Először is köszönöm szépen a hasznos szerelési tanácsokat! Nélkületek nem boldogultam volna. Kiemelt köszönet: Sakos, Vagyokabajnok és Alf fórumtársaimnak. Ez csapatmunka volt. A végeredmény SIKER! A gombook működnek, a feleségem nagyon boldog, hogy végre nézelődhet a menüben.

Készített légzsák rugó kiemelő szerszámom:
 



 
És kint is van:
 


Az íves szerszámot jobban meggörbítettem, így jobban ki tudtam emelni a rugót. Amikor a rugó a kiemelési ponton marad, azaz nem lehetett érezni a lyukban, akkor ezt követően húztam finoman magam felé a légzsákot és szépen kicsúszott a helyéről. 

A jobb oldali gombsor modult 3db T20-as torx csavar rögzíti, elöl egy, hátul kettő (ehhez hosszú csavarhúzó kell, mert a csavarok mélyen vannak)
A kormány légzsák és jobb oldali gombsor nélkül:



Gombsor elölről:



Gombsor hátulról:



A menü vezérlő gombmodul:
Három fekete műanyag rögzítő karom benyomásával kiemelhető, ebbő a képen kettő látható.



Négy fekete pöcök benyomásával, némi kis feszegetéssel kiemelhető a gombmodul felső része.



A panel elülső oldala a kék gumi érintkezősor levétele után. A kék gumi érintkezősor két gumi tüske rögzíti a panelhez, amik kihúzhatóak és visszagyömöszölhetőek. A gumi érintkezősor másik oldalán réz korongok vannak (sajnos erről nem készült fotó) , mely benyomásával rövidre zárja a panel adott helyen lévő érintkező kettős félkörívét. 



A panel hátsó oldala:



Kontakt tisztító spay-vel lefújtam a panel mindkét oldalát, az érintkező tüskéket és a rövidzáró réz korongokat.

Az összeszerelés már könnyen ment és gyorsan 5 perc alatt meg is volt.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.