Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:43:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ford Mondeo gyári tuning az Euro5 2.0 TDCI motorokhoz (2010>) 140LE-ről 163LE-re  (Megtekintve 69358 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Norby984
Vendég
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2014.12.31 szerda, 14:13:14 »

Kedves tagok.
Ne gondolkozzatok! Nagyon szuper lesz a gép. Úgy gurul első perctől mint egy benzines. Halkabb, erősebb, könnyedebb....
Nagyon durva.
Megéri.
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2015.01.09 péntek, 17:56:50 »

Sziasztok,

Power_ford kollega szerint az enyém a 15. autó, amit felhúzott 140-ről 163 le-re.
Az első benyomások: nyomatékosabb, rugalmasabb, ahol régen vissza kellett raknom kettesbe,
ott most vidáman megy harmadikban.
A kijelzőt is megcsináltattam vele: több mint korrekt, ajánlom mindenkinek.
Amúgy szerintem az ember is fontos, Power_ford kolléga lelkiismeretes, keni-vágja a témát,
minden kérdésre válaszol, sőt kérdés nélkül is folyamatosan nyomja  vigyor3.
Első pillantásra látszik rajta hogy nem kókler, érdemes megnézni az autóját,
nyomokban gyári mondeo-t is tartalmaz  Cool worship.
Így néhány száz km megtétele után azt tudom mondani, hogy ajánlom, majd pár hónap múlva ismét írok
néhány sort a tapasztalataimról.

Power_Ford: Köszi!

Üdv!
Sz
Naplózva
a.karesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2015.01.16 péntek, 14:21:05 »

Hello

Ez mennyiben "gyári"?

Nincs valahol leírás arról, hogy a motoralkatrészek valóban megegyeznek a két motorváltozatban és legfőképp pedig bírják is a strapát ?

Nagyon ígéretes, de a családban volt Audi A6, ami hasonló tuningon esett át, aztán elég csúnya véget ért.

Köszi előre is

ÜDv

K
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #53 Dátum: 2015.01.16 péntek, 17:17:15 »

Hello

Ez mennyiben "gyári"?

Nincs valahol leírás arról, hogy a motoralkatrészek valóban megegyeznek a két motorváltozatban és legfőképp pedig bírják is a strapát ?

Nagyon ígéretes, de a családban volt Audi A6, ami hasonló tuningon esett át, aztán elég csúnya véget ért.

Köszi előre is

ÜDv

K
ennél jobban nem lehet gyári.az autódban van(ha van)és azt a progit használja amit a ford mentett az ecudba.

Mi baja lett a tuningolt A6nak?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #54 Dátum: 2015.01.16 péntek, 20:32:40 »

ennél jobban nem lehet gyári.az autódban van(ha van)és azt a progit használja amit a ford mentett az ecudba.

Mi baja lett a tuningolt A6nak?

Koszi Alf, igy igaz! Gondolom az Audit kezelesbe vette valami "profi" chip tuningozo vagy nehogy isten egy tuning box...
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2015.01.16 péntek, 20:41:27 »

Eddigi információim szerint két dologról beszélünk:
1. a DW10...... motorok 1formák. A vezérlés (sw) dönti el, hogy 115, 140 vagy 163 ló. Olvass vissza.
2. Míg egy fl előtte motor esetén, DW10, van a gyári 140 ló, majd jön jön a chip és egyéb okosságok és ezekhozzák a több lovat.
De, ha hülyeséget írtam, fogjátok a cserneri szilvára... pias  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
a.karesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2015.01.16 péntek, 21:21:25 »

Eddigi információim szerint két dologról beszélünk:
1. a DW10...... motorok 1formák. A vezérlés (sw) dönti el, hogy 115, 140 vagy 163 ló. Olvass vissza.
2. Míg egy fl előtte motor esetén, DW10, van a gyári 140 ló, majd jön jön a chip és egyéb okosságok és ezekhozzák a több lovat.
De, ha hülyeséget írtam, fogjátok a cserneri szilvára... pias  Cheesy

Visszaolvastam, sőt már elsőre is sikerült elolvasnom.

Power ford kijelentette, hogy gyári a cucc és csak sw a különbség, valaki más, meg a turbora nem mert volna megesküdni, de azért ez másfél sor egy egyébként kiváló fórumon  Grin.

Nem kötekszem, csak nem én vagyok a tulaj, és nagyon megcsináltatnám, de talán érthető, ha tartok attól, hogy nem tudok mit mondani, ha gáz van.

Az A6-hoz meg (állítólag) Audis szerelő nyúlt, nem mezei box volt az biztos, viszont hengerfejes lett és a váltó is szarakodni kezdett előtte, persze simán lehet, hogy egyiknek sem volt ehhez köze.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2015.01.16 péntek, 21:44:25 »

Visszaolvastam, sőt már elsőre is sikerült elolvasnom.

Power ford kijelentette, hogy gyári a cucc és csak sw a különbség, valaki más, meg a turbora nem mert volna megesküdni, de azért ez másfél sor egy egyébként kiváló fórumon  Grin.

Nem kötekszem, csak nem én vagyok a tulaj, és nagyon megcsináltatnám, de talán érthető, ha tartok attól, hogy nem tudok mit mondani, ha gáz van.

Az A6-hoz meg (állítólag) Audis szerelő nyúlt, nem mezei box volt az biztos, viszont hengerfejes lett és a váltó is szarakodni kezdett előtte, persze simán lehet, hogy egyiknek sem volt ehhez köze.
Sokat könnyítenél mindannyiunk életén, ha elárulnád mifelé a vas...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
a.karesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2015.01.16 péntek, 22:29:08 »

Sokat könnyítenél mindannyiunk életén, ha elárulnád mifelé a vas...

Bocs,


Mondeo 2007-, 2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C, Ink Blue (Metallic)

Primary Features
Build Date:     14.06.2010
Vehicle Line:     Mondeo 2007-
Body Style:     4 Door Estate
Version:     Series 40
Engine:     2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Transmission:     6 Speed Powershift 6DCT450 - MPS6
Drive:     LHD FWD
Emission:     Stage V Emissions
Air Conditioning:     Dual Zone Auto Temp Control A/C
Territory:     (+)"D"
Paint:     Ink Blue (Metallic)
Interior Fabric:     Daphne/Twill / Ebony
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2015.01.16 péntek, 22:32:25 »

Bocs,


Mondeo 2007-, 2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C, Ink Blue (Metallic)

Primary Features
Build Date:     14.06.2010
Vehicle Line:     Mondeo 2007-
Body Style:     4 Door Estate
Version:     Series 40
Engine:     2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Transmission:     6 Speed Powershift 6DCT450 - MPS6
Drive:     LHD FWD
Emission:     Stage V Emissions
Air Conditioning:     Dual Zone Auto Temp Control A/C
Territory:     (+)"D"
Paint:     Ink Blue (Metallic)
Interior Fabric:     Daphne/Twill / Ebony
OK, viheted!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #60 Dátum: 2015.01.16 péntek, 23:10:29 »

 Na, gyere, gyere, gyere játszani! Wink
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
100kg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2015.02.06 péntek, 20:10:10 »

Nekem is nem régen lett megcsinálva (kb.200km-rel ezelőtt Smiley). Majd még írok hosszabb távú véleményt is, ha még párszor meglátogattam a tuningmester egyik kedvenc síhelyét. Tongue
Amúgy szerintem nem éri meg gondolkodni azon hogy megcsináltassa az ember vagy sem, mert egyértelműen megéri. Ennyi pénzért minden barmolás nélkül jobban fog menni az autó, nem azt mondom, hogy hátbavág a különbség de határozottan jobb. Sztem az sem mellékes. hogy elvileg kevesebbet is fogyaszt sajnos erről most még nem tudok nyilatkozni, de én már akkor is tökéletesen elégedett leszek ha a lendületesebb autóm mondjuk megtartja a mostani fogyasztását, de ha még tényleg kicsit csökken is hát akkor főleg le a kalappal. Tehát nem kell vacilálni menni kell megcsináltatni, ja és más okosságokat is tud kérdezzetek rá ne kelljen 2x menni Smiley!
Naplózva

Mk5 Titanium 2015 manual 2.0L Diesel
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2015.02.22 vasárnap, 13:42:22 »

Sziasztok

Hét elején nekem is meg lett csinálva, eddigi tapasztalat, hogy a 2-es, 3-as nagyon ugrik, felette is egy picit jobb lett. Fogyasztást még nem tudok, de majd azt is megírom! Ajánlom mindenkinek!
Naplózva

szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 11:09:58 »

Megtörtént a beavatkozás óta az első fullos tankolás és 1103-km után a mért átlagfogyasztás 0,7-el lett jobb (5,85). Főleg városban használtam
Spritmonitoron megtekinthető Smiley
Naplózva

csabika 82
Vendég
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2015.03.18 szerda, 19:34:23 »

 worship worship worship
Sajnos nem Sad
Naplózva
MagyarApa
Vendég
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2015.03.21 szombat, 12:12:02 »

Nemrég vettem az alábbi mondeot:

Mondeo 2007-, 2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C, Lunar Sky
 
Alvázszám (VIN):      WF0EXXGBBEBK66318
Típusjóváhagyási-szám (TAN):      E13*2001/116*0249

Gyártás dátuma:      22.02.2011
Gépkocsi típus:      Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:      5 ajtós limuzin
Változat:      60 sorozat
Motor:      2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Váltó:      6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:      LHD FWD
Emisszió:      V. FOKOZAT EMISSZIÓ
Légkondicionáló:      Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:      (+)"F"
Fényezés:      Lunar Sky
Belső anyag:      Windsor Perf / Medium LT Stone

Az lenne a kérdésem, hogy tuningra alkalmas vagy sem? Kérem power_ford mestert, hogy a választól függetlenül pü-ben küldjön telefon vagy e-mail elérhetőséget, mert további kérdéseim is lennének.
Előre is köszönöm!
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #66 Dátum: 2015.03.21 szombat, 13:09:22 »

Nemrég vettem az alábbi mondeot:

Mondeo 2007-, 2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C, Lunar Sky
 
Alvázszám (VIN):      WF0EXXGBBEBK66318
Típusjóváhagyási-szám (TAN):      E13*2001/116*0249

Gyártás dátuma:      22.02.2011
Gépkocsi típus:      Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:      5 ajtós limuzin
Változat:      60 sorozat
Motor:      2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Váltó:      6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:      LHD FWD
Emisszió:      V. FOKOZAT EMISSZIÓ
Légkondicionáló:      Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:      (+)"F"
Fényezés:      Lunar Sky
Belső anyag:      Windsor Perf / Medium LT Stone

Az lenne a kérdésem, hogy tuningra alkalmas vagy sem? Kérem power_ford mestert, hogy a választól függetlenül pü-ben küldjön telefon vagy e-mail elérhetőséget, mert további kérdéseim is lennének.
Előre is köszönöm!


Bocs hogy belevau, de valszeg igen, mert az enyémre is ezt írja az etis motor típusra, és már egy jó ideje vígan hajtom a plusz paripákat.  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #67 Dátum: 2015.03.21 szombat, 13:10:56 »

Nemrég vettem az alábbi mondeot:

Mondeo 2007-, 2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C, Lunar Sky
 
Alvázszám (VIN):      WF0EXXGBBEBK66318
Típusjóváhagyási-szám (TAN):      E13*2001/116*0249

Gyártás dátuma:      22.02.2011
Gépkocsi típus:      Mondeo 2007-
Karosszéria kialakítás:      5 ajtós limuzin
Változat:      60 sorozat
Motor:      2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Váltó:      6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:      LHD FWD
Emisszió:      V. FOKOZAT EMISSZIÓ
Légkondicionáló:      Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:      (+)"F"
Fényezés:      Lunar Sky
Belső anyag:      Windsor Perf / Medium LT Stone

Az lenne a kérdésem, hogy tuningra alkalmas vagy sem? Kérem power_ford mestert, hogy a választól függetlenül pü-ben küldjön telefon vagy e-mail elérhetőséget, mert további kérdéseim is lennének.
Előre is köszönöm!


Igen! Smiley
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
DDL
Vendég
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2016.05.27 péntek, 18:03:09 »

A héten megcsináltattam én is ezt a módosítást (köszönet power_ford-nak  worship ). Azóta beleszaladt 1900km. A tapasztalatom általánosságban pozitív. Gyorsabban reagál a gázadásra, halkabb lett a motor (?!), a váltó észrevehetetlenebb ha kell gyorsabban vált vissza. Összességében könnyebben vezethető, stresszmentesebb az életem Wink . A fogyosztást mégnem igazán tudom megítélni, mert ezalatt a pár nap alatt szinte mindig szembe fújt a szél. A módosítás előtt 7000km-es átlagom 6.6l volt. Nagyrészt országúton 115-120km/h és autópálya 140km/h, párszor Pest és a napi munkába járás (Szeged környéke 30km). A legutóbbi 1900km alatt (80-85% autópálya, 140km/h) megint csak 6.6l. De mint írtam nem megbízható, mert állandóan szembe fújt a szél (időnként nem is kicsi). Szerintem le fog ez menni 6l környékére.

Negatívumok azok nincsenek. Inkább csak az kicsit többet vártam dinamikában, főleg nyomatékban (bár a teljesítmény adatokat nézve többet nem is várhattam volna Smiley ). Az igazság az, hogy áprilisig BMW-volt (525DA). Ahhoz viszonyítok  eplus2
Viszont a fogyasztási adatok (főleg városban!) kárpótolnak  nyes

Ja és az autóm: 2012.08 havi 2.0TDCi Powershift.

Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-2014
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós limuzin
Változat:     60 sorozat
Motor:     2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Váltó:     6-fok. Powershift 6DCT450 - MPS6
Hajtás:     LHD FWD
Tengely áttétel:     4.067/2.905
Emisszió:     V. FOKOZAT EMISSZIÓ
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"D"
Fényezés:     Panther Black (metál)
Belső anyag:     New York/Lux / Ebony

Üdv: DDL
Naplózva
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 11:18:35 »

Jó 1 hónapja az enyémen is elvégeztük a "tuningolást", 140-ről 163LE-re, eddig olyan 1800+km-nél járok, érzésre tényleg ez az a teljesítmény, ami kell ehhez az autóhoz, nyomatékosabb, nagyobb tartományban használható, ami a grafikonon is látható. 140LE-vel nem tudtam megbékélni, apám fl előtti euro4ese érzésre sokkal nyomatékosabban ment, de ezt gyári katalógusban is látni rugalmasságnál, jó 1mp-el jobbak az értékek. Na de ezt most már nem annyira érzem(bár elméletileg ennél is rugalmasabb az fl előtti).
Fogyasztás: 2 tele tank + 1 kicsi belekerült, beállt olyan 6.4 körülire a mért, ez pálya 140-150 (fele klímával), plusz város(igaz nem pest), a gyengébbik verziónál ezt inkább 6.7 - 6.9 körül teljesítette, csak ilyen 110-130as pályás tempónál volt 6 - 6.3.

Ha tényleg nem birizgál majd pluszban alkatrészeket(mert ugyanaz?), akkor ha 3-4 decivel kevesebbel elmászkálok, olyan 30ezer km alatt meg is térülhet a befektetés. Arról nem is beszélve, hogy élményre meg jobb Smiley

Az autóm adatai:
Gyártás dátuma:     29.02.2012
Gépkocsi típus:     Mondeo 2007-2014
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós limuzin
Változat:     60 sorozat
Motor:     2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C
Váltó:     6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:     LHD FWD
Tengely áttétel:     3.688/2.682
Emisszió:     V. FOKOZAT EMISSZIÓ
Légkondicionáló:     Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:     (+)"HU"

Amúgy unix, bardi meg hasonló webshopban cikkszámokat nézegetve a 115LE-snél azért más turbót hoz fel, a 140-163le-nél tényleg azonosat, befecskendezésnél mondjuk nem dob fel minden variációnál tételt, azt nem tudtam összehasonlítani, persze ezek csak tájékoztató jellegűek gondolom.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #70 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 12:19:14 »

Mester!

Régi 2.0 tdcire is van nem gyári megoldásod?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #71 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 20:27:09 »

Mester!

Régi 2.0 tdcire is van nem gyári megoldásod?
mivagy te?kezdő?! nyes

http://mondeo.hu/index.php?topic=18753.msg931444#msg931444
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #72 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 09:05:54 »

Mester!

Régi 2.0 tdcire is van nem gyári megoldásod?

Megoldasom van erre is - hagyomanyos chip tuning... Kb 170LE / 390NM
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #73 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 09:44:03 »

Megoldasom van erre is - hagyomanyos chip tuning... Kb 170LE / 390NM

Ez egy előre megírt dolog, vagy valamennyire igazodik az adott autó paramétereihez? Itt számít, hogy mi a motorkód?

A részletek meg a fiskális megvalósítási feltételek is jöhetnek pü-ben...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 14:35:36 »

Sziasztok!

Eddig csak pozitív visszajelzéseket olvastam erről a "Gyári tuningról) itt tőletek.

Nekem egy 2010. 11. havi fl mondeom van, de csak a DW-t látom, más szám jelölést nem. Ezek alapján is megcsinálható? Ára?


* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
   
Mondeo 2007-2014, 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW, Panther Black (metál)
 
Alvázszám (VIN):      WF0GXXGBBGAA23573
Típusjóváhagyási-szám (TAN):      E13*2001/116*0249
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      30.11.2010
Gépkocsi típus:      Mondeo 2007-2014
Karosszéria kialakítás:      kombi
Változat:      40-es sorozat
Motor:      2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Váltó:      6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:      LHD FWD
Emisszió:      IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:      Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:      (+)"D"
Fényezés:      Panther Black (metál)
Belső anyag:      Daphne/Twill / Ebony
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #75 Dátum: 2017.02.27 hétfő, 21:19:52 »

Sziasztok!

Eddig csak pozitív visszajelzéseket olvastam erről a "Gyári tuningról) itt tőletek.

Nekem egy 2010. 11. havi fl mondeom van, de csak a DW-t látom, más szám jelölést nem. Ezek alapján is megcsinálható? Ára?


* Az illusztráció csak a modellt ábrázolja
   
Mondeo 2007-2014, 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW, Panther Black (metál)
 
Alvázszám (VIN):      WF0GXXGBBGAA23573
Típusjóváhagyási-szám (TAN):      E13*2001/116*0249
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      30.11.2010
Gépkocsi típus:      Mondeo 2007-2014
Karosszéria kialakítás:      kombi
Változat:      40-es sorozat
Motor:      2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW
Váltó:      6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:      LHD FWD
Emisszió:      IV. fokozat+ DPF kibocsátások
Légkondicionáló:      Kétzónás aut. szab. klímával
Terület:      (+)"D"
Fényezés:      Panther Black (metál)
Belső anyag:      Daphne/Twill / Ebony

Gyari tuning nem mivel euro 4-es motor, hagyomanyos chip tuning igen. (170le)
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2018.06.22 péntek, 14:36:31 »

Gyari tuning nem mivel euro 4-es motor, hagyomanyos chip tuning igen. (170le)
Jól értem hogy a 115Leős 2.0 tdci euro5 is átírható 163LEre?
Itt is csak a program más?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2018.07.17 kedd, 17:01:15 »

Gyári “tuning” az Euro5 TDCI motorokhoz (DW10C Delphi motor vezérlővel ás nem Siemens-el) 115LE, 140LE-ről 163LE-re.
A következő autókban tálalható ez a motor 2010-től: Mondeo4 / Smax / Galaxy 2.0 TDCi 140, Kuga MK1 2.0 TDCi 140 (136 nem!) Focus MK3 / C-Max MK2 / Grand C-Max / Kuga 2.0 TDCi 140 MK2
Úgy tudja ellenőrizni, hogy ez a tuningolható motor van az autóban, hogy rámegy a http://www.etis.ford.com honlapra és a gépkocsinál megadja a VIN (alváz) számot és a motor leírásnál megnézi, hogy mi van kiírva, ha benne van a DW10C szó, akkor mehet a tuning!
Mivel ez gyári tuning, semmi káros dolog nem történik az autóval, ami esetleg egy hagyományos chiptuning-nál felmerülhet.

Ára 30.000 Ft

06702150354





Szia!

A gyári 163 Le az húzható még?  Vagy már nem szabad piszkálni.
Ha jól értem akkor 163 le-ig sw upgrade és utána egyedi chip?
Én azért érdeklődöm mert, most vagyok  autó cserébe ( 2005 2,2 TDCI lesz lecserélve). Tervem egy 2013 2,2 TDCi vagy 2,0 TDCI 163 ++ vétele volt vagyis 200 LE körüli autó.
A szempontomból azért fontos mert, akkor nem zárnám ki a keresési opciókból a gyárilag kisebb teljesítményű autókat, ha 140 le- ból is tudunk "könnyen" 180 Le-t csinálni.

Előre is köszi,
Tamás
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #78 Dátum: 2018.07.17 kedd, 18:55:36 »


Szia!

A gyári 163 Le az húzható még?  Vagy már nem szabad piszkálni.
Ha jól értem akkor 163 le-ig sw upgrade és utána egyedi chip?
Én azért érdeklődöm mert, most vagyok  autó cserébe ( 2005 2,2 TDCI lesz lecserélve). Tervem egy 2013 2,2 TDCi vagy 2,0 TDCI 163 ++ vétele volt vagyis 200 LE körüli autó.
A szempontomból azért fontos mert, akkor nem zárnám ki a keresési opciókból a gyárilag kisebb teljesítményű autókat, ha 140 le- ból is tudunk "könnyen" 180 Le-t csinálni.

Előre is köszi,
Tamás
ugyanúgy húzható.A motor ugyan az a 140 is mint a 163-as.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2018.07.18 szerda, 20:41:00 »

ugyanúgy húzható.A motor ugyan az a 140 is mint a 163-as.

köszi
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2019.08.27 kedd, 13:27:39 »

Hello, nem sikerült az ETIS-en lekérdezni, meg tudod esetleg mondani, hogy a WF0MXXGBWMAJ12538 alvázszámú 115le Galaxy felhúzható-e 140 esetleg 163 lóerőre.


Gyári “tuning” az Euro5 TDCI motorokhoz (DW10C Delphi motor vezérlővel ás nem Siemens-el) 115LE, 140LE-ről 163LE-re.
A következő autókban tálalható ez a motor 2010-től: Mondeo4 / Smax / Galaxy 2.0 TDCi 140, Kuga MK1 2.0 TDCi 140 (136 nem!) Focus MK3 / C-Max MK2 / Grand C-Max / Kuga 2.0 TDCi 140 MK2
Úgy tudja ellenőrizni, hogy ez a tuningolható motor van az autóban, hogy rámegy a http://www.etis.ford.com honlapra és a gépkocsinál megadja a VIN (alváz) számot és a motor leírásnál megnézi, hogy mi van kiírva, ha benne van a DW10C szó, akkor mehet a tuning!
Mivel ez gyári tuning, semmi káros dolog nem történik az autóval, ami esetleg egy hagyományos chiptuning-nál felmerülhet.

Ára 30.000 Ft

06702150354



Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2019.08.27 kedd, 13:29:53 »

Hello, nem sikerült az ETIS-en lekérdezni, meg tudod esetleg mondani, hogy a WF0MXXGBWMAJ12538 alvázszámú 115le Galaxy felhúzható-e 140 esetleg 163 lóerőre.


Nem sűrűn van itt. Inkább írj neki mailt.
« Utoljára szerkesztve: 2019.12.23 hétfő, 08:34:43 írta Domi » Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Toti10
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


Toti
E-mail
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2019.11.09 szombat, 12:40:54 »

Üdvözlök mindenkit!
Még új vagyok ezen a fórumon, Ford Mondeo tulajdonos vagyok. 1 hónapja vettem az autót 2012.03. évjárat,  2.0L EcoBoost 203 LE autómata váltó, benzines. Beírtam az alvázszámot a megadott honlapon, de csak ezt írta ki: Mondeo 2007-2014, 2.0L EcoBoost (200PS) - MI4, Lunar Sky. Ezek szerint gyárilag nem tuningolható!?
A chiptunning azért megoldható lehet? Ha több adat kell az autóról, írjátok meg.
Köszönöm a válaszokat
Naplózva

2012.03. MK4 Ford mondeo kombi 2.0L 203LE ecoboost autómata
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2019.11.09 szombat, 14:57:40 »

Üdvözlök mindenkit!
Még új vagyok ezen a fórumon, Ford Mondeo tulajdonos vagyok. 1 hónapja vettem az autót 2012.03. évjárat,  2.0L EcoBoost 203 LE autómata váltó, benzines. Beírtam az alvázszámot a megadott honlapon, de csak ezt írta ki: Mondeo 2007-2014, 2.0L EcoBoost (200PS) - MI4, Lunar Sky. Ezek szerint gyárilag nem tuningolható!?
A chiptunning azért megoldható lehet? Ha több adat kell az autóról, írjátok meg.
Köszönöm a válaszokat
Én úgy tudom, át lehet állítani gyári 240 lóerős verzióra.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #84 Dátum: 2019.11.09 szombat, 16:40:54 »

Üdvözlök mindenkit!
Még új vagyok ezen a fórumon, Ford Mondeo tulajdonos vagyok. 1 hónapja vettem az autót 2012.03. évjárat,  2.0L EcoBoost 203 LE autómata váltó, benzines. Beírtam az alvázszámot a megadott honlapon, de csak ezt írta ki: Mondeo 2007-2014, 2.0L EcoBoost (200PS) - MI4, Lunar Sky. Ezek szerint gyárilag nem tuningolható!?
A chiptunning azért megoldható lehet? Ha több adat kell az autóról, írjátok meg.
Köszönöm a válaszokat
Másik megoldás:
Ha minden igaz, UCDS eszközzel átírható a PCM 240le vezérlő sw-re.És akár vissza a gyárira is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Toti10
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


Toti
E-mail
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2019.11.09 szombat, 17:22:01 »

Köszönöm a választ. Valakit tudnál ajánlani aki meg tudja oldani?
Vagy power_ford szakember ezzel is foglalkozik? Wink
Naplózva

2012.03. MK4 Ford mondeo kombi 2.0L 203LE ecoboost autómata
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2019.11.09 szombat, 18:47:53 »

Köszönöm a választ. Valakit tudnál ajánlani aki meg tudja oldani?
Vagy power_ford szakember ezzel is foglalkozik? Wink
Ő meg tudja oldani.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Toti10
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


Toti
E-mail
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2019.11.09 szombat, 21:18:43 »

Köszönöm, ha megyek Pestre felveszem vele a kapcsolatot. Érdekel még a magyarosítás is.
Naplózva

2012.03. MK4 Ford mondeo kombi 2.0L 203LE ecoboost autómata
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2019.11.10 vasárnap, 12:57:17 »

Másik megoldás:
Ha minden igaz, UCDS eszközzel átírható a PCM 240le vezérlő sw-re.És akár vissza a gyárira is.
nem kell hozzá ucds
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2019.11.10 vasárnap, 12:58:00 »

Üdvözlök mindenkit!
Még új vagyok ezen a fórumon, Ford Mondeo tulajdonos vagyok. 1 hónapja vettem az autót 2012.03. évjárat,  2.0L EcoBoost 203 LE autómata váltó, benzines. Beírtam az alvázszámot a megadott honlapon, de csak ezt írta ki: Mondeo 2007-2014, 2.0L EcoBoost (200PS) - MI4, Lunar Sky. Ezek szerint gyárilag nem tuningolható!?
A chiptunning azért megoldható lehet? Ha több adat kell az autóról, írjátok meg.
Köszönöm a válaszokat
ez nem gyári tuning, csak megkapod az erősebbik verziót utólag, ha nem azzal vették
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #90 Dátum: 2019.11.10 vasárnap, 14:00:44 »

nem kell hozzá ucds
elmconfiggal is átkapcsolható a motorvezérlőben az sw.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2019.11.10 vasárnap, 19:40:00 »

elmconfiggal is átkapcsolható a motorvezérlőben az sw.
félig
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 [2]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.