Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 18:19:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 [1491] 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21954142 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74500 Dátum: 2018.06.06 szerda, 23:08:17 »

Értem.Melyik márka ajánlott a gyárin kívül?

Passz....

Én cseréltem már Focus I-esen újat, újra. Jött a kocsi, hogy ez és ez a hiba....de az alapjárati szelepet már kicserélték. (valami noname cucc volt)
Megvizsgáltam, méregettem.....és cseréltem egy alapjárati szelepet. Jó lett!  Cool


Nekem van bontott, hibátlan gyári.... most is az autómban van. De igény esetén kiveszem!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #74501 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 06:58:30 »

Passz....

Én cseréltem már Focus I-esen újat, újra. Jött a kocsi, hogy ez és ez a hiba....de az alapjárati szelepet már kicserélték. (valami noname cucc volt)
Megvizsgáltam, méregettem.....és cseréltem egy alapjárati szelepet. Jó lett!  Cool


Nekem van bontott, hibátlan gyári.... most is az autómban van. De igény esetén kiveszem!  Cool

És hol laksz?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74502 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 07:14:07 »

És hol laksz?


Derüljön ki, mi a hiba.....elsőként.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #74503 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 11:33:04 »


Derüljön ki, mi a hiba.....elsőként.

Kipróbáltam ,hogy betömtem a 2 lyukat és nem fulladt le.A folytószelepet is levettem és ki takaritottam de tényleg nem volt koszos.Viszont hidegen még fent volt az alapjárati motor és nem fulladt le csak úgy járt mint ha leakarna fulladni
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74504 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 12:18:03 »

Kipróbáltam ,hogy betömtem a 2 lyukat és nem fulladt le.A folytószelepet is levettem és ki takaritottam de tényleg nem volt koszos.Viszont hidegen még fent volt az alapjárati motor és nem fulladt le csak úgy járt mint ha leakarna fulladni


Na, most lehet kijelenteni, hogy ez rendben!
Mérni kellene benzin nyomást.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #74505 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 12:39:05 »


Na, most lehet kijelenteni, hogy ez rendben!
Mérni kellene benzin nyomást.

De ha benzin nyomás nem jó azt akkor is észre kellene vennem amikor pl.rányomok a gázra és elkeznedene rángatni,de ilyen nincs.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74506 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 12:47:17 »

De ha benzin nyomás nem jó azt akkor is észre kellene vennem amikor pl.rányomok a gázra és elkeznedene rángatni,de ilyen nincs.

Ezt te tudod vagy megint csak gondolod, hogy mit kéne csinálnia ha a benzinnyomás nem jó?

Van egy pár dolog, amit -szinte- mindig ellenőrizni kell, még ha más jellegű is az észlelhető probléma. Ugyanis egy rendszerben sok dolog hatással van a rendszer többi elemére.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #74507 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 12:51:28 »

Ezt te tudod vagy megint csak gondolod, hogy mit kéne csinálnia ha a benzinnyomás nem jó?

Van egy pár dolog, amit -szinte- mindig ellenőrizni kell, még ha más jellegű is az észlelhető probléma. Ugyanis egy rendszerben sok dolog hatással van a rendszer többi elemére.

Akkor a szerelőre marad csak az a baj  jövőhéten ad időpontot. Azért köszi a segítséget.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
gabesz72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #74508 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 17:33:58 »

sziasztok,az után érdeklödnék hogy mk3 as nál hogyan lehet az automatikus ajtó zárat inaktiválni,mert bezáródás után csak távirányitóval nyilik,belüröl ne tudom a kilincsel nyitni.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74509 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 18:27:50 »

sziasztok,az után érdeklödnék hogy mk3 as nál hogyan lehet az automatikus ajtó zárat inaktiválni,mert bezáródás után csak távirányitóval nyilik,belüröl ne tudom a kilincsel nyitni.


Ugyanúgy, ahogy aktiválni. Bátran keresgélhetsz az oldalon.....szabad!   Wiki, FAQ
http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Programoz%C3%A1sok_Mondeo_Mk3


Viszont nem ez a fő probléma, hanem az, hogy egyből reteszre zár!
Ezért nem tudod belülről kilinccsel nyitni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gabesz72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #74510 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 19:04:38 »

szia,köszönöm a gyors választ,és a reteszelést hogan tudom feloldani?mert addig az automatikus zárást se tudom.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74511 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 19:17:19 »

szia,köszönöm a gyors választ,és a reteszelést hogan tudom feloldani?mert addig az automatikus zárást se tudom.

Azt csak a GEM tudja. Távirányítóval történő nyitással.

Feltehetően nem fogod tudni a programozást megcsinálni, mert hibásan működik a zárás.
Mikor évjáratú az autód?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gabesz72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #74512 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 19:23:10 »

szia,2001 es,nem zárt a ball oldali ajtó,szétszedtem,nyomtam neki kontaktot stb,ugy se,mára megjavult,viszont nem tudom bellüröl nyitni,csak ha leállitom,kulcs ki,és táv kapcsal.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #74513 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 19:25:59 »

szia,2001 es,nem zárt a ball oldali ajtó,szétszedtem,nyomtam neki kontaktot stb,ugy se,mára megjavult,viszont nem tudom bellüröl nyitni,csak ha leállitom,kulcs ki,és táv kapcsal.

Típushiba a pre-FL autóknál a bal első zár elhalása. Sajnos csak a teljes zárcsere segít. Ha nincs szerencséd, nemsokára a többi ajtó is elkezd szórakozni, mert mindet ez vezérli.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabesz72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #74514 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 19:29:05 »

szia,ölöm és bodoság,tavaly adagoló,nem kicsi pénz volt,akkor a reteszelést nem tudom ki iktatni csak zár cserével?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74515 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 19:37:10 »

Típushiba a pre-FL autóknál a bal első zár elhalása. Sajnos csak a teljes zárcsere segít. Ha nincs szerencséd, nemsokára a többi ajtó is elkezd szórakozni, mert mindet ez vezérli.

AndyA

Nem ez vezérli, hanem a GEM. A BE zár CSAK jelet küld a GEM-nek.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.07 csütörtök, 19:42:26 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74516 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 19:41:45 »

szia,ölöm és bodoság,tavaly adagoló,nem kicsi pénz volt,akkor a reteszelést nem tudom ki iktatni csak zár cserével?

A reteszelést -ahogyan már leírtam- a központi zár távirányítójának nyitó gombjának megnyomásával tudod "kiiktatni".
Ekkor kinyit.

A probléma az, hogy a bal első ajtózárban lévő kapcsolók nem megfelelően működnek (rosszak) és sima zárás helyett azonnal reteszre zár.
Javasolt mielőbb FL utáni (fekete, 8 érintkezős) bal első ajtózárat beépíteni, mert tud még pár váratlan érdekesség történni az ajtózárakkal! Ne várd meg!


ForScan-el is kikapcsolható elméletileg az automata zárás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #74517 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 19:54:54 »

Nem ez vezérli, hanem a GEM. A BE zár CSAK jelet küld a GEM-nek.

Tökmindegy, ha rosszkor, és emiatt a GEM csinál hülyeséget. Szó szerint akkor is a bal-első zár vezérel, csak a GEM-et, nem a többi zárat, és ugyanúgy a FL utánira csere a megoldás, nem a GEM cseréje.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74518 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 20:03:56 »

Tökmindegy, ha rosszkor, és emiatt a GEM csinál hülyeséget. Szó szerint akkor is a bal-első zár vezérel, csak a GEM-et, nem a többi zárat, és ugyanúgy a FL utánira csere a megoldás, nem a GEM cseréje.

AndyA

Nem mindegy!  Cool
De most már te is mást írsz!  eplus2  taps

Ezt írtad korábban: " nemsokára a többi ajtó is elkezd szórakozni, mert mindet ez vezérli."
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gabesz72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #74519 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 20:07:03 »

szia,bocsi én nem irtam ilyent,én az áldozat vagyok,és egyenlöre csak érdeklődőm,és még mindik az automatikus zárást szeretném ki iktatni
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74520 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 20:07:44 »

szia,bocsi én nem irtam ilyent,én az áldozat vagyok,és egyenlöre csak érdeklődőm,és még mindik az automatikus zárást szeretném ki iktatni


Nézd csak meg, hogy kinek válaszoltam?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74521 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 20:09:23 »

szia,bocsi én nem irtam ilyent,én az áldozat vagyok,és egyenlöre csak érdeklődőm,és még mindik az automatikus zárást szeretném ki iktatni


Olvasod is, amiket írunk vagy csak írsz és érdeklődsz?  Roll Eyes

Ezt olvastad? vigyor3

Utolsó sort? Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #74522 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 20:23:08 »

Nem mindegy!  Cool
De most már te is mást írsz!  eplus2  taps

Ezt írtad korábban: " nemsokára a többi ajtó is elkezd szórakozni, mert mindet ez vezérli."

Közvetetten, de az vezérli. Nem a GEM hülyesége miatt kezd el a többi zár szarakodni, hanem azért, mert hülyeséget beszél a GEM-nek a bal-első.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74523 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 20:40:03 »

Közvetetten, de az vezérli. Nem a GEM hülyesége miatt kezd el a többi zár szarakodni, hanem azért, mert hülyeséget beszél a GEM-nek a bal-első.

AndyA


Komolyaaan?  Shocked
Ezért írtam én is, hogy: "Nem ez vezérli, hanem a GEM. A BE zár CSAK jelet küld a GEM-nek."

Most leírod te nekem ezt. De azelőtt meg ellenmondásba keveredsz magaddal is.  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74524 Dátum: 2018.06.07 csütörtök, 23:37:01 »

De ha benzin nyomás nem jó azt akkor is észre kellene vennem amikor pl.rányomok a gázra és elkeznedene rángatni,de ilyen nincs.

Én 20-án fogok benzinpumpát cserélni mert nekem is csinál pár érdekességet az autó és majd utána meglátjuk hogy ott mit találok és milyen lesz a motor teljesítménye a csere után, aztán ha esetleg kell valakinek akkor majd beszámolok a változásról (ha lesz)!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #74525 Dátum: 2018.06.08 péntek, 07:32:19 »


Komolyaaan?  Shocked
Ezért írtam én is, hogy: "Nem ez vezérli, hanem a GEM. A BE zár CSAK jelet küld a GEM-nek."

Most leírod te nekem ezt. De azelőtt meg ellenmondásba keveredsz magaddal is.  taps

Csak kötözködsz hülyeségen, de már megszoktuk. Bezzeg amikor én szólok egy látszódikért, akkor én vagyok a grammarnázi, ráadásul még azt is megmagyarázod... Smiley

A lényeg akkor is ugyanaz, a bal-első zár kukás, és az csinálja a fesztivált. Hogy a drót onnan nem direktben megy a többi ajtóhoz, hanem közben keresztülmegy a GEM-en is, az a dolog szempontjából tökmindegy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74526 Dátum: 2018.06.08 péntek, 07:37:45 »

Csak kötözködsz hülyeségen, de már megszoktuk. Bezzeg amikor én szólok egy látszódikért, akkor én vagyok a grammarnázi, ráadásul még azt is megmagyarázod... Smiley

A lényeg akkor is ugyanaz, a bal-első zár kukás, és az csinálja a fesztivált. Hogy a drót onnan nem direktben megy a többi ajtóhoz, hanem közben keresztülmegy a GEM-en is, az a dolog szempontjából tökmindegy.

AndyA

Ezt is megkérdezhetnéd valami szakértőtől, hogy mi a különbség a helyesbítés és a kötözködés között!  Cool
Mert nagyon kevered, ahogy sokan mások is!  wave

Nem gondolom, hogy probléma és rossz dolog lenne valamiről helyesen és pontosan beszélni illetve a megfelelő nevén nevezni. Ez szerintem alap!
A krumplira sem mondod, hogy tojás...pedig hasonlóan néz ki formailag....de nem az!  Cool




ui: Az ok valóban a bal első zár. De ez itt megáll! Az, hogy mi vezérel miket pedig már más dolog!  Cool
    Az injektorokat a motorvezérlő vezérli, pont. Nem pedig a CMP/CKP jeladó! Még ha szükség is van arra a jelre is!
    Óriási a különbség! Kápíse?  wave
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.08 péntek, 07:39:31 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #74527 Dátum: 2018.06.08 péntek, 17:17:39 »

Sziasztok
Csak annyit tennek hozza hogy Forscanban  azt lehet allitani hogy 1 vagy 2 gombnyomasra zarjon duplan.

Mas kerdes: Castrol ATF DEX II Multivehicle megfelelo lenne a szervorendszerbe... tudom hogy nem ez az idealis de elmegy vele?
Ezeket tudja:
GM Dexron® IID
Ford Mercon®
MAN 339 Type Z1, V1
ZF TE-ML 03D, 04D, 11A, 14A, 17C
MB-Aprobat 236.6
Voith H55.6335xx
Bosch Rexroth RD 90 220-1 / 08.6
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.08 péntek, 17:24:40 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74528 Dátum: 2018.06.08 péntek, 18:26:43 »

Sziasztok
Csak annyit tennek hozza hogy Forscanban  azt lehet allitani hogy 1 vagy 2 gombnyomasra zarjon duplan.

Mas kerdes: Castrol ATF DEX II Multivehicle megfelelo lenne a szervorendszerbe... tudom hogy nem ez az idealis de elmegy vele?
Ezeket tudja:
GM Dexron® IID
Ford Mercon®
MAN 339 Type Z1, V1
ZF TE-ML 03D, 04D, 11A, 14A, 17C
MB-Aprobat 236.6
Voith H55.6335xx
Bosch Rexroth RD 90 220-1 / 08.6


Forscanben azt is lehet állítani, hogy záródjon automatikusan és még azt is, hogy újra záródjon ajtónyitás után! Nyilván ellentétes beállítás is lehetséges.

Szervó rendszerben Dex II-től felfelé teljesen megfelel az olaj.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #74529 Dátum: 2018.06.08 péntek, 20:17:25 »


Forscanben azt is lehet állítani, hogy záródjon automatikusan és még azt is, hogy újra záródjon ajtónyitás után! Nyilván ellentétes beállítás is lehetséges.

Szervó rendszerben Dex II-től felfelé teljesen megfelel az olaj.
Igy van ahogy mondod, en csak a dupla zarasra referaltam.

Amugy koszi az olajra a gyors valaszt. worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.08 péntek, 20:19:56 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74530 Dátum: 2018.06.08 péntek, 23:05:36 »

Sziasztok
Csak annyit tennek hozza hogy Forscanban  azt lehet allitani hogy 1 vagy 2 gombnyomasra zarjon duplan.

Mas kerdes: Castrol ATF DEX II Multivehicle megfelelo lenne a szervorendszerbe... tudom hogy nem ez az idealis de elmegy vele?
Ezeket tudja:
GM Dexron® IID
Ford Mercon®
MAN 339 Type Z1, V1
ZF TE-ML 03D, 04D, 11A, 14A, 17C
MB-Aprobat 236.6
Voith H55.6335xx
Bosch Rexroth RD 90 220-1 / 08.6

Én pár hete Mobil Delvac-ot tettem az enyémbe és egy picit könnyebb lett tőle a kormányom!  wave

Azért dobok egy linket is hogy aki ezt elolvassa válogathasson is: https://olajshop.hu/spl/427188/FORD
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.08 péntek, 23:18:18 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #74531 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 10:44:50 »

Sziasztok. Feltűnt hogy nem kapcsol be a hűtőventillátor, belépve a serviz menübe 107 fokos a viz de a ventilátor nem kapcsol be.klimaval megy a ventillator szóval az tuti jó.mit kéne atnezni, esetleg valaki talalkozott ezzel a hibaval?
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48521



« Új hozzászólás #74532 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 11:22:53 »

Sziasztok. Feltűnt hogy nem kapcsol be a hűtőventillátor, belépve a serviz menübe 107 fokos a viz de a ventilátor nem kapcsol be.klimaval megy a ventillator szóval az tuti jó.mit kéne atnezni, esetleg valaki talalkozott ezzel a hibaval?
van egy vagy 2 reléje.érdemes kiszedni,leellenőrizni.tenni helyette másikat próbába.

K45-46

http://www.autogenius.info/ford-mondeo-mk3-fuse-box-diagram/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74533 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 11:28:59 »

Sziasztok. Feltűnt hogy nem kapcsol be a hűtőventillátor, belépve a serviz menübe 107 fokos a viz de a ventilátor nem kapcsol be.klimaval megy a ventillator szóval az tuti jó.mit kéne atnezni, esetleg valaki talalkozott ezzel a hibaval?

Kellene tudni az autó adatait.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #74534 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 11:43:55 »

Bocsi, 1.8 sci 2006os.ami érdekes még hogy az analóg vizhofok mutato meg se moccan, mikor 107-108 fokos a viz, de még egy millimétert se.tavaly lett termosztat cserélve mert menet közben hűlt vissza a viz.
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74535 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 11:47:14 »

Bocsi, 1.8 sci 2006os.ami érdekes még hogy az analóg vizhofok mutato meg se moccan, mikor 107-108 fokos a viz, de még egy millimétert se.tavaly lett termosztat cserélve mert menet közben hűlt vissza a viz.

Meg sem moccan a mutató?
Mármint középállásból van az alsó állásból?

A középállás ~65-115°C -ig van, szóval ettől még nem kell kimozdulnia onnan....persze ha onnan érted a meg sem moccant.

Feltehetően a hűtőventilátor alacsony fokozat előtét ellenállás hibásodott meg. Ezért csak magas fokozaton megy/menne a hűtőventilátor. A klíma a magas fokozatot használja.
~109°C körül indul a magas fokozat, de mivel zárt rendszer és nyomás alatt van.....még nem forr.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.10 vasárnap, 11:54:47 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #74536 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 11:54:34 »

Közép állásból.esetleg vizpumpa lehet rossz? Vagy a termosztat megint? Azt mondják ebbe valami spec termosztat kell ami 102 fokon nyit és elég drága is, viszont azt nem tudom milyen került bele.
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #74537 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 12:06:02 »

Közép állásból.esetleg vizpumpa lehet rossz? Vagy a termosztat megint? Azt mondják ebbe valami spec termosztat kell ami 102 fokon nyit és elég drága is, viszont azt nem tudom milyen került bele.

Ha középen van és nem moccan meg menet közbe vagy araszolgatáskor, akkor minden jól működik, ez így müködik

ha azt látod hogy masírozik ide-oda a mutató, na akkor kezd  el keresni a hibát
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #74538 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 18:48:21 »


Na, most lehet kijelenteni, hogy ez rendben!
Mérni kellene benzin nyomást.

Lehetséges,hogy benzin szűrő?Azért gondoltam erre mert amíg megy a szivató addig van alapjárat.Ilyenkor ugye nagyobb a nyomás és át tud jönni a benzin a koszos szűrőn.Vagy hülyeség?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74539 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 18:58:29 »

Lehetséges,hogy benzin szűrő?Azért gondoltam erre mert amíg megy a szivató addig van alapjárat.Ilyenkor ugye nagyobb a nyomás és át tud jönni a benzin a koszos szűrőn.Vagy hülyeség?

Én pár hete cseréltem benzinszűrőt az enyémen és a régi egy nóném volt amire kíváncsi voltam és szétvágtam hogy lássam milyen is belül (sajnos nem csináltam képeket nektek) és arra a következtetésre jutottam hogy ahhoz hogy egy ilyen szűrő elduguljon óriási mennyiségű dzsuvára van szükség pont a kialakítása miatt és mivel a benzinpumpa nyomása 3,8BAR ezért én ezt a helyedben inkább kizárnám hogy emiatt lenne!  wave

UI: az előző Mondeóm 10 évig volt nálam és sosem cseréltem le az üzemanyagszűrőt pont emiatt vágtam most szét azt amit kiszedtem de többet ebben sem lesz cserélve ugyanis egyszerűen nem érdemes! (amúgy meg simán ki lehet visszafelé mosni is ha kíváncsi valaki arra hogy van-e benne valamilyen kosz)
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
istvan1118
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #74540 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 19:31:18 »

Sziasztok!
Tudnátok nekem tippet adni,hogy miért kapcsol ki a klíma kb:15-20perc működés után.Tavaly volt lecserélve a gáz a rendszerben,azon kívül volt nyomás érzékelő szelep(motor térben) cserélve.Hiba kiolvasás nem mutat semmit!Már kaptam segítséget többször is a fórumon,így sikerült kettőstömegü+kuplung szerkezetet cserélnem házilag,garázsba akna nélkül.Hátha valaki találkozott már hasonló esettel,megköszönném a segítséget,csak nem tudom milyen irányban keresgéljek!
Üdv:István
Az autó:MK-3 2000TDCI 2004-es KOMBI
Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #74541 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 19:38:06 »

Én pár hete cseréltem benzinszűrőt az enyémen és a régi egy nóném volt amire kíváncsi voltam és szétvágtam hogy lássam milyen is belül (sajnos nem csináltam képeket nektek) és arra a következtetésre jutottam hogy ahhoz hogy egy ilyen szűrő elduguljon óriási mennyiségű dzsuvára van szükség pont a kialakítása miatt és mivel a benzinpumpa nyomása 3,8BAR ezért én ezt a helyedben inkább kizárnám hogy emiatt lenne!  wave

UI: az előző Mondeóm 10 évig volt nálam és sosem cseréltem le az üzemanyagszűrőt pont emiatt vágtam most szét azt amit kiszedtem de többet ebben sem lesz cserélve ugyanis egyszerűen nem érdemes! (amúgy meg simán ki lehet visszafelé mosni is ha kíváncsi valaki arra hogy van-e benne valamilyen kosz)

4 éve van nálam azóta biztos nem volt cserélve.Lehet hülye kérdés de ez a nyomás állandónak kell lennie?Alapjáraton is ennyi?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74542 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 19:45:01 »

4 éve van nálam azóta biztos nem volt cserélve.Lehet hülye kérdés de ez a nyomás állandónak kell lennie?Alapjáraton is ennyi?

Igen, a pumpa ennyit kell hogy nyomjon mindig mert ez a gyári érték!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74543 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 19:48:50 »

Sziasztok!
Tudnátok nekem tippet adni,hogy miért kapcsol ki a klíma kb:15-20perc működés után.Tavaly volt lecserélve a gáz a rendszerben,azon kívül volt nyomás érzékelő szelep(motor térben) cserélve.Hiba kiolvasás nem mutat semmit!Már kaptam segítséget többször is a fórumon,így sikerült kettőstömegü+kuplung szerkezetet cserélnem házilag,garázsba akna nélkül.Hátha valaki találkozott már hasonló esettel,megköszönném a segítséget,csak nem tudom milyen irányban keresgéljek!
Üdv:István
Az autó:MK-3 2000TDCI 2004-es KOMBI

Csak akkor kapcsol ki a klíma ha vagy túl nagy vagy túl kicsi a nyomás a rendszerben! Én már találkoztam olyannal hogy a szűrő volt eltömődve ezért szép lassan megnőtt a nyomás a magas körön mert nem tudta rendesen átnyomni rajta és emiatt kikapcsolgatott a kompresszor! Ha elviszed egy normális klímáshoz akkor az meg tudja mondani miért kapcsol ki mert ráköti az órákat és a laptopot és máris mindent lát működés közben!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74544 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 19:58:48 »

Lehetséges,hogy benzin szűrő?Azért gondoltam erre mert amíg megy a szivató addig van alapjárat.Ilyenkor ugye nagyobb a nyomás és át tud jönni a benzin a koszos szűrőn.Vagy hülyeség?

Nincs szívató, benzinbefecskendezéses motor!
Sosem nagyobb a nyomás, hanem ha több benzinre van szükség a dúsításhoz, akkor nagyobb az injektor nyitási ideje.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #74545 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 19:59:09 »

Igen, a pumpa ennyit kell hogy nyomjon mindig mert ez a gyári érték!

Köszi akkor a szűrő kizárva.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74546 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 20:03:26 »

Én pár hete cseréltem benzinszűrőt az enyémen és a régi egy nóném volt amire kíváncsi voltam és szétvágtam hogy lássam milyen is belül (sajnos nem csináltam képeket nektek) és arra a következtetésre jutottam hogy ahhoz hogy egy ilyen szűrő elduguljon óriási mennyiségű dzsuvára van szükség pont a kialakítása miatt és mivel a benzinpumpa nyomása 3,8BAR ezért én ezt a helyedben inkább kizárnám hogy emiatt lenne!  wave

UI: az előző Mondeóm 10 évig volt nálam és sosem cseréltem le az üzemanyagszűrőt pont emiatt vágtam most szét azt amit kiszedtem de többet ebben sem lesz cserélve ugyanis egyszerűen nem érdemes! (amúgy meg simán ki lehet visszafelé mosni is ha kíváncsi valaki arra hogy van-e benne valamilyen kosz)

120.000 km a gyári csereperiódusa a benzin szűrőnek, nem érdemes noname-t venni, mert a gyári is kb. 6-7e és 120e km-re nem tétel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74547 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 20:08:12 »

Csak akkor kapcsol ki a klíma ha vagy túl nagy vagy túl kicsi a nyomás a rendszerben! Én már találkoztam olyannal hogy a szűrő volt eltömődve ezért szép lassan megnőtt a nyomás a magas körön mert nem tudta rendesen átnyomni rajta és emiatt kikapcsolgatott a kompresszor! Ha elviszed egy normális klímáshoz akkor az meg tudja mondani miért kapcsol ki mert ráköti az órákat és a laptopot és máris mindent lát működés közben!  wave

...vagy ha nagy a hézag a menesztőtárcsánál. Nem kevés esetben ez volt a hiba. Ezt is ellenőrizni kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
istvan1118
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #74548 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 20:19:44 »

Köszönöm a tippeket!
A menesztőtárcsa az a kompreszor külső tárcsája?Láttam erről egy videót,kivettek ott valami alátétet,ezzel csökkent a hézag.
Esetleg érdemes próbálkozni ezzel a megoldással?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74549 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 20:31:51 »

Köszönöm a tippeket!
A menesztőtárcsa az a kompreszor külső tárcsája?Láttam erről egy videót,kivettek ott valami alátétet,ezzel csökkent a hézag.
Esetleg érdemes próbálkozni ezzel a megoldással?

Ha így lenne akkor csúszna a klímakuplung és emiatt gyengébb lenne a nyomás ezért állandóan menne a klímakompresszor és nem pedig kikapcsolna!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 [1491] 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.