Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 22:23:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 271 272 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10830613 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13200 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 18:33:27 »

na ilyenekre gondoltam.kimegyem tesztelem is mindjárt,csak mondj róla többet.mit találok,mit ne nyomogassak el.....

nem tudod elrontani.
fel-le nyilakkal  mész körbe a teszt menün:
http://www.youtube.com/watch?v=dB-2e6aViM8
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13201 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 18:34:58 »

nem tudod elrontani.
fel-le nyilakkal  mész körbe a teszt menün:
http://www.youtube.com/watch?v=dB-2e6aViM8
ja.szervíz menü.akku,km,műszerteszt,stb.nem rossz....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #13202 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 18:56:18 »

ja.szervíz menü.akku,km,műszerteszt,stb.nem rossz....
kiprobaltam en is, indulhatna mindig egy olyan teszttel, amikor az orakat teszteli es a mutatok korbefutnak
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.14 hétfő, 19:35:20 írta Sved1K » Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13203 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 21:21:40 »

oldaliranyu sodrodasnal fekez 40 km/h alatt, kiporges eseten pedig csokkenti a gazt, de olyan is van, amikor a kettot egyutt.
egyebkent erdekes, mert nem avatkozik be egybol. hagyja egy picit kiporogni a kereket es pici kesessel kapcsol csak be.
én budán aranyhegyen driftelgettem, enged pörögni, csak villog az esp jel, nekem is megvolt a reggeli drift, meg szűk utcában meg akartam fordulni, és jött a kézifék és könyörgött
valamikor lehetne egy közös mondeo csapatás ahol van hely (egy-két helyet tudok pesten ami jó...XX. ker lajtha L utca, keresztúr tesco parkoló)
Naplózva
Sved1K
Vendég
« Új hozzászólás #13204 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 21:31:59 »

én budán aranyhegyen driftelgettem, enged pörögni, csak villog az esp jel, nekem is megvolt a reggeli drift, meg szűk utcában meg akartam fordulni, és jött a kézifék és könyörgött
valamikor lehetne egy közös mondeo csapatás ahol van hely (egy-két helyet tudok pesten ami jó...XX. ker lajtha L utca, keresztúr tesco parkoló)
nem art tisztaban lenni az auto korlataival, hogyan viselkedik szelsoseges helyzetekben stb. Lehet, hogy legkozelebb egy eles helyzetet pont emiatt uszunk meg.
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13205 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 21:45:24 »

nem art tisztaban lenni az auto korlataival, hogyan viselkedik szelsoseges helyzetekben stb. Lehet, hogy legkozelebb egy eles helyzetet pont emiatt uszunk meg.
még opellel egy ilyen balesetben élte túl a vétkes fél mert berántottam a kormányt és nem az utascellát találtam el a ladán hanem az első futóművét.
én ilyen időben minden nap driftelgetek hogy lássam mennyire csúszik, hogy lehet kihúzni egy csúszósabb kanyart, stb. persze óvatosan megyek, de fő az éberség és a tudat, hogy ilyenkor pillanatok alatt kell jól korrigálni.  angel1
Naplózva
gigi21hu
Vendég
« Új hozzászólás #13206 Dátum: 2013.01.16 szerda, 11:47:38 »

Helo!

Elkövettem azt a hibát, hogy újra megnézetem egy fórumot, ahol benzines vs. dizel Mondeo volt a téma. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy veszek használtan 3 milláért egy 4 éves dizel autót és egy-két éven belül az autó árát megint rákölthetem? Ahogy elnézek egy-egy nagyobb parkolót, fiatalok, idősek, egyszerű emberek járnak modernebb dizel autókkal, 10 autónak a fele kb ilyen és ők mind egyfolytában szervizbe járnak? Hagynak ott évente százezreket? Ezt egyszerűen nem hiszem el. Ezen a fórumon ezért lebeszélnek a dizelről a meghibásodások miatt. Ugyanakkor ha 2.0 benzinest veszek, akkor ( mivel szinte csak városban használom ) számíthatok egy bő 10 literes fogyasztásra. Ez kb 2-3 literrel több a olajosétól. Ami árban legyen csak 1000 ft különbség 100 km-en. Ez 10.000 kmnél 100 ezer forint. Pluszban ugye azért a benzinesnek is lehetnek hibái. Szóval amíg a benzinesnél tuti lesz pluszban a nagyobb fogyasztás miatt 100 ezrem évente, addig van esélyem, hogy egy dizelnél nem kell ráköltenem feltétlenül százezreket.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13207 Dátum: 2013.01.16 szerda, 12:40:40 »

Én 3.2-ért vettem az enyémet 3 és fél évesen, 2.0 TDCI, 2010 januárjában.
Azóta a kötelező dolgokon kívül most költök rá egy termosztátot és egy külső hőmérséklet jeladót.
200 ezer km van az autóban.


Naplózva
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #13208 Dátum: 2013.01.16 szerda, 12:45:32 »

Sziasztok!

Tegnap sikerült lezúzni a balos tükrömet, nincs valakinek egy eladó elfekvőben? Sima, nem kilépőfényes, nem indexes, nem önbehajós.
A fényezett burkolat és a mechanika megúszta, a ház és a tükör tört szét.

Viszont az üveglapom az fűthető, be is van kötve, de akkor azt hogy kell működésre bírni, mert én nem vettem volna észre, hogy valaha is működött volna?!
Lehet, hogy a hátsó ablak fűtésre van kötve, mert én azt nem szoktam használni, ha be is kapcsol magától, én rögtön kinyomom!
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #13209 Dátum: 2013.01.16 szerda, 12:49:00 »

Sziasztok!

Tegnap sikerült lezúzni a balos tükrömet, nincs valakinek egy eladó elfekvőben? Sima, nem kilépőfényes, nem indexes, nem önbehajós.
A fényezett burkolat és a mechanika megúszta, a ház és a tükör tört szét.

Viszont az üveglapom az fűthető, be is van kötve, de akkor azt hogy kell működésre bírni, mert én nem vettem volna észre, hogy valaha is működött volna?!
Lehet, hogy a hátsó ablak fűtésre van kötve, mert én azt nem szoktam használni, ha be is kapcsol magától, én rögtön kinyomom!
Arra van kötve.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13210 Dátum: 2013.01.16 szerda, 13:06:23 »

Én 3.2-ért vettem az enyémet 3 és fél évesen, 2.0 TDCI, 2010 januárjában.
Azóta a kötelező dolgokon kívül most költök rá egy termosztátot és egy külső hőmérséklet jeladót.
200 ezer km van az autóban.




Kicserélték már a termosztátot?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13211 Dátum: 2013.01.16 szerda, 13:09:00 »

Kicserélték már a termosztátot?

Jövőhét hétfő!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #13212 Dátum: 2013.01.16 szerda, 13:41:18 »

Helo!

Elkövettem azt a hibát, hogy újra megnézetem egy fórumot, ahol benzines vs. dizel Mondeo volt a téma. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy veszek használtan 3 milláért egy 4 éves dizel autót és egy-két éven belül az autó árát megint rákölthetem? Ahogy elnézek egy-egy nagyobb parkolót, fiatalok, idősek, egyszerű emberek járnak modernebb dizel autókkal, 10 autónak a fele kb ilyen és ők mind egyfolytában szervizbe járnak? Hagynak ott évente százezreket? Ezt egyszerűen nem hiszem el. Ezen a fórumon ezért lebeszélnek a dizelről a meghibásodások miatt. Ugyanakkor ha 2.0 benzinest veszek, akkor ( mivel szinte csak városban használom ) számíthatok egy bő 10 literes fogyasztásra. Ez kb 2-3 literrel több a olajosétól. Ami árban legyen csak 1000 ft különbség 100 km-en. Ez 10.000 kmnél 100 ezer forint. Pluszban ugye azért a benzinesnek is lehetnek hibái. Szóval amíg a benzinesnél tuti lesz pluszban a nagyobb fogyasztás miatt 100 ezrem évente, addig van esélyem, hogy egy dizelnél nem kell ráköltenem feltétlenül százezreket.

nem kezdenék benzin-dízel vitát de alapból szerintem téves az a számítás, h 2-3 literrel eszik(iszik) többet a benyás egyező körülmények között. Szerintem inkább 1.5-2 liter lenne.
a spritmonitor.de -n lehet szépen szürni és átlagokat nézni. az ott felvitt adatok alapján az átlag külömbség nem lesz több mint 2L/100km.
ezzel számolva már nem lesz 10000km-nél 100eft külömbség.
én amondó vagyok, h a dízel annak fizetődik ki aki évente legalább 40ekm tol bele az autóba. más tészta az, h nyomaték függő e az illető...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13213 Dátum: 2013.01.16 szerda, 14:01:44 »

nem kezdenék benzin-dízel vitát de alapból szerintem téves az a számítás, h 2-3 literrel eszik(iszik) többet a benyás egyező körülmények között. Szerintem inkább 1.5-2 liter lenne.
a spritmonitor.de -n lehet szépen szürni és átlagokat nézni. az ott felvitt adatok alapján az átlag külömbség nem lesz több mint 2L/100km.
ezzel számolva már nem lesz 10000km-nél 100eft külömbség.
én amondó vagyok, h a dízel annak fizetődik ki aki évente legalább 40ekm tol bele az autóba. más tészta az, h nyomaték függő e az illető...


A 2-3-ban benne van a 2 is... Most akkor hogy is van?  vigyor3

Sajnos simán m3glenne nálam a 3 liter különbség...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gigi21hu
Vendég
« Új hozzászólás #13214 Dátum: 2013.01.16 szerda, 14:08:56 »

nem kezdenék benzin-dízel vitát de alapból szerintem téves az a számítás, h 2-3 literrel eszik(iszik) többet a benyás egyező körülmények között. Szerintem inkább 1.5-2 liter lenne.
a spritmonitor.de -n lehet szépen szürni és átlagokat nézni. az ott felvitt adatok alapján az átlag külömbség nem lesz több mint 2L/100km.
ezzel számolva már nem lesz 10000km-nél 100eft külömbség.
én amondó vagyok, h a dízel annak fizetődik ki aki évente legalább 40ekm tol bele az autóba. más tészta az, h nyomaték függő e az illető...


Persze tudom, de én így számolok: Család miatt csak nagy autó jöhet számításba. Nagyjából a Mondeonál kötöttünk ki. Viszont benzinest alig találni. Talán ha van 1-2 választási lehetőség a legnagyobb oldalon. Én persze keveset autózom és azt is városban, tehát elvileg benzines lenne jobb, de az előbb említett miatt marad a dízel. Ha belefutok egy 3-400 ezres javításba, akkor ez van, de én 5-6 évig akarom használni az autót, ez alatt nálam kb 50 ezer megy bele, tehát valószínű, hogy nem lesz újra gondom. Ha úgy veszem, hogy kevesebbet tankolok és 5-6 év alatt rámegy 3-400 ezrem, azt kibírom. Szerintem a folyamatos nagy költségű javítások annál jelentkeznek folytonosan, aki 5 év alatt belehajt 300 ezret. Véleményem szerint egy km óra garantált, 120 ezret futott autó még jó eséllyel elmegy 150-170 ezerig, addig amíg én akarom használni.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #13215 Dátum: 2013.01.16 szerda, 15:37:24 »

Persze tudom, de én így számolok: Család miatt csak nagy autó jöhet számításba. Nagyjából a Mondeonál kötöttünk ki. Viszont benzinest alig találni. Talán ha van 1-2 választási lehetőség a legnagyobb oldalon. Én persze keveset autózom és azt is városban, tehát elvileg benzines lenne jobb, de az előbb említett miatt marad a dízel. Ha belefutok egy 3-400 ezres javításba, akkor ez van, de én 5-6 évig akarom használni az autót, ez alatt nálam kb 50 ezer megy bele, tehát valószínű, hogy nem lesz újra gondom. Ha úgy veszem, hogy kevesebbet tankolok és 5-6 év alatt rámegy 3-400 ezrem, azt kibírom. Szerintem a folyamatos nagy költségű javítások annál jelentkeznek folytonosan, aki 5 év alatt belehajt 300 ezret. Véleményem szerint egy km óra garantált, 120 ezret futott autó még jó eséllyel elmegy 150-170 ezerig, addig amíg én akarom használni.
Ha tényleg 120 ezret futott az az autó, akkor nemigen kell ilyen nagyságrendű javításoktól tartanod. A gond ott kezdődik, hogy az autók nagy része vissza van tekerve. És igen az is amit te fogsz kinézni, annál a szimpatikus kereskedőnél, aki egyáltalán nem olyan, mint az összes autónepper, és még a vezetett szervizkönyvet is megígérte, hogy beszerzi 2 héten belül.
Itt ugyan sokan leteszik a nagyesküt, hogy az igazolt előélet sz@rt sem ér, én mégis ágy vagyok vele, hogy érdemes alaposan utánanézni az autónak.

Alvázszám alapján a Ford EURÓPAI GARANCIÁLIS szerviz adatbázisában kell utánanézni, hogy volt-e garanciális javítás az autón, és az akkori km állás, futásteljesítmány mennyire van összhangban a jelenlegivel. Erre itt is találsz embert, vagy bemész egy márkaszervizbe egy ezressel a kezedben.

Ha magyar az autó (de lehet próbálkozni külföldivel is), a szervizkönyvbe pecsételő szervizek felhívása, felkeresése. Infot trükkösen kell kiszedni belőlük. "Most vettem, vinném magukhoz, de mikor is volt utoljára..."

Elárulom, nem az ilyen autó lesz a legolcsóbb.

Ami a 3-400 ezret illeti.
- átírás kb. 100e
- téli garnitúra 150-200e
- olajcsere, szűrők cseréje, + valami apróság (fékbetét) 50-60e
- műszaki vizsga (4 évesen aktuális) 20e
- egy tankolás kb. 30e
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.16 szerda, 15:42:04 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
dzsiglipaf
Vendég
« Új hozzászólás #13216 Dátum: 2013.01.16 szerda, 16:28:24 »

Olyat tapasztalt már valaki, hogy induláskor nem jó értéket mutat a hőmérő, olyan mintha a motorból jövő hő átverné. Ha megyek vele akkor beáll a normál pontos értékre, de egy megállás után, kb 15-20 perc mulva ha indulok már 20 fokot mutat, közbe csak 4 fok van. Utána megint visszaáll. Ez normális? Ha nem akkor mi lehet a hiba oka?
Naplózva
Gerike
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 86



« Új hozzászólás #13217 Dátum: 2013.01.16 szerda, 16:45:45 »

Persze tudom, de én így számolok: Család miatt csak nagy autó jöhet számításba... Én persze keveset autózom és azt is városban... én 5-6 évig akarom használni az autót, ez alatt nálam kb 50 ezer megy bele...
Ne érts félre, nem lebeszélni akarlak a Mondeo-ról, hiszen nagyszerű autó, de egészen biztos, hogy évi 8-10 000 városi km megtételéhez egy dízel Mondeo a legmegfelelőbb választás? Én saját magamnak ilyen futáshoz maximum egy alsó-középkategóriás autót választanék, hiszen abba is elfér a család, főleg városban. Könnyebb lenne vele parkolni, ráadásul a fenntartása is olcsóbb lenne (nem csak a fogyasztást nézve!).
Naplózva

2010. MKIV 2.0 TDCi Trend Kombi
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13218 Dátum: 2013.01.16 szerda, 16:54:56 »

Olyat tapasztalt már valaki, hogy induláskor nem jó értéket mutat a hőmérő, olyan mintha a motorból jövő hő átverné. Ha megyek vele akkor beáll a normál pontos értékre, de egy megállás után, kb 15-20 perc mulva ha indulok már 20 fokot mutat, közbe csak 4 fok van. Utána megint visszaáll. Ez normális? Ha nem akkor mi lehet a hiba oka?

A válasz egyszerű: kuka a külső hőmérséklet jeladó.
Told be fordba, ők majd átteszik egy másik helyre, hátha ott okés, aztán annyi, ha nem akkor csere 18 ezer.
Pont ebben a cipőben járok én is  nyes
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #13219 Dátum: 2013.01.16 szerda, 17:02:05 »

A 2-3-ban benne van a 2 is... Most akkor hogy is van?  vigyor3

Sajnos simán m3glenne nálam a 3 liter különbség...

csak épp az 1.5 és a 3 között 100% az eltérés  Wink
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #13220 Dátum: 2013.01.16 szerda, 17:30:00 »

Olyat tapasztalt már valaki, hogy induláskor nem jó értéket mutat a hőmérő, olyan mintha a motorból jövő hő átverné. Ha megyek vele akkor beáll a normál pontos értékre, de egy megállás után, kb 15-20 perc mulva ha indulok már 20 fokot mutat, közbe csak 4 fok van. Utána megint visszaáll. Ez normális? Ha nem akkor mi lehet a hiba oka?
Az szerintem teljesen természetes, hogy álló helyben pár fokkal felmelegszik, hisz ott van mellette a meleg motor. Nekem még menet közben is megcsinálja, ha épp regenerál a DPF.
Lehet, hogy te regenerálás közben állítottad le és akkor különösen meleg a motortér.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #13221 Dátum: 2013.01.16 szerda, 20:28:49 »

Nálam is többet mutat a külső hőmérő, ha valahol leállok, a motor meleg, és kihat az érzékelőre.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
papione
Vendég
« Új hozzászólás #13222 Dátum: 2013.01.16 szerda, 20:41:10 »

Valaki találkozott e már olyan problémával, hogy meleg (15-18 oC) garázsból kiállva a minuszba, egy pár percig furcsán reagál a gázpedálra, hirtelen mozdulatokra még le is állt a motor.

Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13223 Dátum: 2013.01.16 szerda, 20:56:37 »

Helo!

Elkövettem azt a hibát, hogy újra megnézetem egy fórumot, ahol benzines vs. dizel Mondeo volt a téma. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy veszek használtan 3 milláért egy 4 éves dizel autót és egy-két éven belül az autó árát megint rákölthetem? Ahogy elnézek egy-egy nagyobb parkolót, fiatalok, idősek, egyszerű emberek járnak modernebb dizel autókkal, 10 autónak a fele kb ilyen és ők mind egyfolytában szervizbe járnak? Hagynak ott évente százezreket? Ezt egyszerűen nem hiszem el. Ezen a fórumon ezért lebeszélnek a dizelről a meghibásodások miatt. Ugyanakkor ha 2.0 benzinest veszek, akkor ( mivel szinte csak városban használom ) számíthatok egy bő 10 literes fogyasztásra. Ez kb 2-3 literrel több a olajosétól. Ami árban legyen csak 1000 ft különbség 100 km-en. Ez 10.000 kmnél 100 ezer forint. Pluszban ugye azért a benzinesnek is lehetnek hibái. Szóval amíg a benzinesnél tuti lesz pluszban a nagyobb fogyasztás miatt 100 ezrem évente, addig van esélyem, hogy egy dizelnél nem kell ráköltenem feltétlenül százezreket.

Milyen fórumot néztél Te?
Csak mert ha nem a mondeo.hu -t, akkor felesleges mondeokrol olvasgatnod máshol. A csomó nethuszár rinyál arról, h szhar a használt dízel (mondeo), de csak azért, mert nem tudják megengedni maguknak, hogy vegyenek egyet. Nem, hogy ezt, még egy igniszt sem.
Egyébként rá tudod költeni egy 3 milláért vásárolt dízel autóra az autó árát, ha vmi gigantikus szharba nyúlsz bele.
A nagytöbbség nem jár egész évben szervizbe, nem költ százezreket. Még olyanok sem, akik csak annyit tudnak a dízel autóról, hogy a kútnál nem a 95höz kell állni.
Lebeszélnek a dízelről? Miért nem beszélnek le a benzinesről is? Ott ha gáz van a műa szívósorral, akkor az legalább annyira komoly hiba, mint a dízelnél bármi. Persze erről nem beszélnek a nagyokosok... Itt látszik, hogy nem értenek hozzá.
10litert meg tud enni a benzines, de a dizli is bevág olyankor 8at.
Ehhez a kategóriához a dízel motor illik jobban. 1.8-2.2-ig válogathatsz igény szerint. Sztem mind jó motor (1.6TDCi nekem már határeset).
Én sima benzinest (3L alatt) többet már soha nem veszek.
Ha 3M-ért keresgélsz, akkor inkább vegyél meg egy ismert előéletű 200E km-t futott példányt, mint egy 2x pörgetett 120E km-eset. 70-80E km-es dizlik weblapját statisztikai alapokon meg se nyisd...
Az enyémben most 150E van, semmi baja. Ha lemosom, s visszatekerném pl 32E-re, meghirdetném 3. kocsiként, simán elvinné bárki (ill van most egy dolog, amit kiszúrhatna: az első fékbetétem 1,5x vlegálnál már jelzi, hogy lassan jön a csere).
300E környékén széthullott CR dízelről csak olyan esetben hallottam, amikor chip vagy egyéb okosság volt. Amúgy ezek sztem simán elmennek 500E-ig, persze a használat jellegétől függően kell közben kettőstömegűt, stb cserélni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13224 Dátum: 2013.01.16 szerda, 20:58:09 »

Valaki találkozott e már olyan problémával, hogy meleg (15-18 oC) garázsból kiállva a minuszba, egy pár percig furcsán reagál a gázpedálra, hirtelen mozdulatokra még le is állt a motor.



légtömegmérőt és levegő hőm érzékelőt pucold (2 külön dolog).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
papione
Vendég
« Új hozzászólás #13225 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:01:30 »

légtömegmérőt és levegő hőm érzékelőt pucold (2 külön dolog).


féktisztító és levegő elég nekik?
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13226 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:06:51 »

Persze tudom, de én így számolok: Család miatt csak nagy autó jöhet számításba. Nagyjából a Mondeonál kötöttünk ki. Viszont benzinest alig találni. Talán ha van 1-2 választási lehetőség a legnagyobb oldalon. Én persze keveset autózom és azt is városban, tehát elvileg benzines lenne jobb, de az előbb említett miatt marad a dízel. Ha belefutok egy 3-400 ezres javításba, akkor ez van, de én 5-6 évig akarom használni az autót, ez alatt nálam kb 50 ezer megy bele, tehát valószínű, hogy nem lesz újra gondom. Ha úgy veszem, hogy kevesebbet tankolok és 5-6 év alatt rámegy 3-400 ezrem, azt kibírom. Szerintem a folyamatos nagy költségű javítások annál jelentkeznek folytonosan, aki 5 év alatt belehajt 300 ezret. Véleményem szerint egy km óra garantált, 120 ezret futott autó még jó eséllyel elmegy 150-170 ezerig, addig amíg én akarom használni.

A mondeo flottaautó.
Használtban necces jót találni, bár nem lehetetlen.
Ha nagy a család, kell a hely, akkor én s-maxban gondolkodnék a helyedben: nem flottaautó típus, ára kb ua, belül hátul 9cm-rel szélesebb. CSomitartó bitang. Kicsit szokni kell a kinézetét, de csak az év autója volt. Wink
A sportos apukák ótója. MOst van 3M alatt 3 benyás is.
Évi 10E km-re át kell gondolni jól mindent (helyedben lehet lízingelnék (kölcsönöznék/bérelnék) vmit.).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #13227 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:07:50 »

féktisztító és levegő elég nekik?

elvileg igen.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
papione
Vendég
« Új hozzászólás #13228 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:09:35 »

elvileg igen.


megpróbálom, meglátom

Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13229 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:29:04 »

féktisztító és levegő elég nekik?
Jobban jársz ha a féktisztító után inkább olyan sprayel fújod át amiben nincs olaj. pl a Chip tisztító spray de abból szigorúan az olajmentes.  Én egyszer jártam úgy, hogy csak féktisztítót használtam. Utána pillanatok alatt összeszedet annyi koszt megint hogy meg kellett pucolni 1 héten belül. szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13230 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:32:22 »

Jobban jársz ha a féktisztító után inkább olyan sprayel fújod át amiben nincs olaj. pl a Chip tisztító spray de abból szigorúan az olajmentes.  Én egyszer jártam úgy, hogy csak féktisztítót használtam. Utána pillanatok alatt összeszedet annyi koszt megint hogy meg kellett pucolni 1 héten belül. szomoru1

Carbclean, azaz karburátor tisztító... de hogy a féktisztítóban miért van olaj? Hogy ne nyikorogjon a betét?  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13231 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:36:32 »

Carbclean, azaz karburátor tisztító... de hogy a féktisztítóban miért van olaj? Hogy ne nyikorogjon a betét?  Wink
A féktisztítóban nincs de ha csak azt használod akkor utána könnyen rá ragad a por. A Chip tisztító spray-ben viszont van olyan amiben van olaj és van amiben nincs olaj.  wave
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13232 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:37:07 »

A mondeo flottaautó.
Használtban necces jót találni, bár nem lehetetlen.
Ha nagy a család, kell a hely, akkor én s-maxban gondolkodnék a helyedben: nem flottaautó típus, ára kb ua, belül hátul 9cm-rel szélesebb. CSomitartó bitang. Kicsit szokni kell a kinézetét, de csak az év autója volt. Wink
A sportos apukák ótója. MOst van 3M alatt 3 benyás is.
Évi 10E km-re át kell gondolni jól mindent (helyedben lehet lízingelnék (kölcsönöznék/bérelnék) vmit.).

egyetértek, belgáknál bőven tudok lőni ilyen árban  autót ha kell, és az elég biztos hely, lízingcég, folyamatos szervíz, stb.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13233 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:37:42 »

A féktisztítóban nincs de ha csak azt használod akkor utána könnyen rá ragad a por. A Chip tisztító spray-ben viszont van olyan amiben van olaj és van amiben nincs olaj.  wave

Értem... én nem vagyok ennyire ínyenc  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
papione
Vendég
« Új hozzászólás #13234 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:41:28 »

Jobban jársz ha a féktisztító után inkább olyan sprayel fújod át amiben nincs olaj. pl a Chip tisztító spray de abból szigorúan az olajmentes.  Én egyszer jártam úgy, hogy csak féktisztítót használtam. Utána pillanatok alatt összeszedet annyi koszt megint hogy meg kellett pucolni 1 héten belül. szomoru1

Mikor megvettem az autót, kitisztítottam (féktisztító, levegő) nem volt feltűnően koszos, de nem is volt akkor gondom, az is igaz, hogy akkor tavaszodott, nem voltak hidegek.
Van valamilyen elektronikai tisztító spray-om.
Mindenféleképpen tisztítás, ha nem elég akkor kezdek majd aggódni.
Lehet, hogy ráakasztom az ELM327 és megnézem a diagramot, hogy változnak a hőmérsékletek, adatok.
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #13235 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:42:29 »

Nálam is többet mutat a külső hőmérő, ha valahol leállok, a motor meleg, és kihat az érzékelőre.

Nem befolyasolhatja. Nekem  soha nem befolyasolta. Ezek ellenallas alapjan mukodnek nem pedig egy higanyoshomero van
az auto aljara becsavarva.
Naplózva
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #13236 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:56:05 »

csak épp az 1.5 és a 3 között 100% az eltérés  Wink
Saját tapasztalatból írom amit írok. Nekem volt diesel és benzines autóm is. Többek között volt felső kategóriás W betűs
is, 2.0-es 16 szelepes és 1,6-os nyolcszelepes is (lomha és nagy étvágyú). Városban mindkettő megivott 10-12 liter benzint, lábtól és évszaktól függően. A javítási költségei nekik is megvoltak. Az 1.6-os már újabb generáció volt, de a javítása sokkal költségesebb volt mint a 2.0-es elődjéé. Az MK-2-es 1.8-as diesel motorral városban 8l-ből kijön, csak városi közlekedés mellett. Lábtól és évszaktól függetlenül. Bár hidegen nem hajtom és reggel néhány percig melegítem alapjáraton mielőtt elindulok. Javítási költségek az elmúlt kb. 4 évből. 200eft turbócsere, 40eft kipufogósor, 50-60eft első futómű javítás, 200eft műszaki vizsgára felkészítés, szélvédőcsere, vizsgadíj stb. De az autó 14 éves és hogy mennyi a valós futása azt csak a jóisten tudja (nálam 47ekm-t futott). A költségei ellenére is szeretem és bármikor bárhova elindulok vele és oda is érek.
Generációváltás történt, vettem egy MK-4-est (114ekm-rel), 1500 futott km után a fed komp azt írja 6,2l/ 100km, vegyesben. A javítási költségekről még objektíven nyilatkozni nem tudok.  Majd a 120ekm-es szervíz után.
Én saját tapasztalataim alapján senkit nem beszélnék le a diesel Mondiról. Az alacsonyabb kategóriájú, vagy éppen azonos kategóriájú de benzines autónak is megvannak a saját költségei, csak más alkatrészek szorulnak cserére. Viszont az étvágya a benzinesnek jelentősebb. De a nyomatéka alacsonyabb.
Ami többletköltsége van egy alacsonyabb kategóriához képest, az átiratásnál és az éves teljesítmény adónál jelentkezik. Alkatrészben és munkadíjban szerintem nincsennek nagy különbségek.
A hangsúly igazán a megbízhatóan ellenőrizhető km futáson van, mert ha ténylegesen kevés km futása van az autónak akkor később várható, hogy esetleg súlyos költségek merülnek fel.
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
gezaguszti
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186


Ford mániás érdeklődő


E-mail
« Új hozzászólás #13237 Dátum: 2013.01.16 szerda, 22:11:38 »

Milyen fórumot néztél Te?
Csak mert ha nem a mondeo.hu -t, akkor felesleges mondeokrol olvasgatnod máshol. A csomó nethuszár rinyál arról, h szhar a használt dízel (mondeo), de csak azért, mert nem tudják megengedni maguknak, hogy vegyenek egyet. Nem, hogy ezt, még egy igniszt sem.
Egyébként rá tudod költeni egy 3 milláért vásárolt dízel autóra az autó árát, ha vmi gigantikus szharba nyúlsz bele.
A nagytöbbség nem jár egész évben szervizbe, nem költ százezreket. Még olyanok sem, akik csak annyit tudnak a dízel autóról, hogy a kútnál nem a 95höz kell állni.
Lebeszélnek a dízelről? Miért nem beszélnek le a benzinesről is? Ott ha gáz van a műa szívósorral, akkor az legalább annyira komoly hiba, mint a dízelnél bármi. Persze erről nem beszélnek a nagyokosok... Itt látszik, hogy nem értenek hozzá.
10litert meg tud enni a benzines, de a dizli is bevág olyankor 8at.
Ehhez a kategóriához a dízel motor illik jobban. 1.8-2.2-ig válogathatsz igény szerint. Sztem mind jó motor (1.6TDCi nekem már határeset).
Én sima benzinest (3L alatt) többet már soha nem veszek.
Ha 3M-ért keresgélsz, akkor inkább vegyél meg egy ismert előéletű 200E km-t futott példányt, mint egy 2x pörgetett 120E km-eset. 70-80E km-es dizlik weblapját statisztikai alapokon meg se nyisd...
Az enyémben most 150E van, semmi baja. Ha lemosom, s visszatekerném pl 32E-re, meghirdetném 3. kocsiként, simán elvinné bárki (ill van most egy dolog, amit kiszúrhatna: az első fékbetétem 1,5x vlegálnál már jelzi, hogy lassan jön a csere).
300E környékén széthullott CR dízelről csak olyan esetben hallottam, amikor chip vagy egyéb okosság volt. Amúgy ezek sztem simán elmennek 500E-ig, persze a használat jellegétől függően kell közben kettőstömegűt, stb cserélni.
Csatlakozom az előttem szólóhoz és maximálisan egyetértek. nyes
Naplózva

Ford Mondeo MK-II 1.8 TD
Ford Transit 2.2 TDCI 3300
Ford Mondeo MK-IV 2.0 TDCI
Ford Mondeo MK-V 2.0 TDCI Titánium jelenleg
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13238 Dátum: 2013.01.16 szerda, 22:40:34 »

most agip blue techet tankoltam, fél tankot, 37,5litert, most vagyok 488km-nél, és még van benne kb 60-80km. szóval azért nem rossz. volt benzines cégautóm 1,6 leon, és 2,0 astra, mndkettő 8,5-10 körül evett. ez most durva menet mellett 7, egyébként 6-6,5.

szerintem kár a vitáért, igaz én évi 50-70e km-t megyek... idén még semmi nem volt költve rá a kötelezőn és némi fényezésen kívül.
diesel forever szeret cheesy1 smitten
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13239 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 09:02:52 »



Jobb elölről álló helyzetben tekerve a kormányt, vagy elinduláskor nagy ívben kanyarodva roppanó, pattanó hangot hallok. Az érdekesség az, hogy nem mindig, és csak kikapcsolt fűtésnél, meg rádiónál...

Idegesítő. szóval tapasztalt valaki ilyet?

Remélem nem kormánymű. Olyasmi, mintha rugó pattogna a tányéron, meg-meg feszülve.

Toronycsapágy?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #13240 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 09:47:23 »


Jobb elölről álló helyzetben tekerve a kormányt, vagy elinduláskor nagy ívben kanyarodva roppanó, pattanó hangot hallok. Az érdekesség az, hogy nem mindig, és csak kikapcsolt fűtésnél, meg rádiónál...

Idegesítő. szóval tapasztalt valaki ilyet?

Remélem nem kormánymű. Olyasmi, mintha rugó pattogna a tányéron, meg-meg feszülve.

Toronycsapágy?
toronycsapagy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gigi21hu
Vendég
« Új hozzászólás #13241 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 10:34:02 »

Köszi a segítséget. De hadd tegyek hozzá valamit. Szerintem életszerűtlen, hogy aki keveset autózik, az kölcsönözzön, vagy lízingeljen. Egy régis Astra napi díja kb 5 ezer forint. Egy évre majd 2 milla és én kb 5 évig szeretnék egy autót és ráadásul nem Astra-t. Szóval ez bocsi, de őrültség lenne. Hogy miért kellene ekkora autó? 2 gyerek, babakocsi, hordozó, gyerekülések napi szinten. Kirándulásnál plusz 3 bőrönd és minden apróság. Attól, hogy nem utazok sokat, még kell nagy autó. Szülők vidéken. Egy-egy kiruccanás után egy Fusionnal jelenleg alig tudunk haza jönni, annyi kosarat, ezt azt kapunk megtömve. Ráadásul gyakran pakolunk ezt-azt, mivel táboroztatunk nyaranta: hangosítás cuccok, sátrak, konyhai berendezések. Apáméknak egy kis kocsija van, 1 literes Micra, de soha többet nem kell neki kicsi autó. Egyrészt alig férnek el ők is ( ha jönnek látogatni, a csomagokon ülnek ), a motor erőlködik, simán eszik 8 litert, ráadásul minden évben elromlik valami az indítókulcsnál, egyszer cserélték gariban, utána javításonként 50 ezer és van még pár hibája rendszeresen. Ennek az autónak max az átírás olcsóbb egy Mondeonál, de a fenntartása aligha. Említhetném a korábbi Puntomat, na az 5 évnél kezdett szétesni. Kipufogó, ablaktörlők, rádió már az első hónapokban behalt, világítás zárlatos volt és már nem is emlékszem. Szóval lehet, hogy nagyképűnek tűnik, de én nem kérek ismét a 4 méteres, kismotorú benzines autókból. Miért nem S-max? Ez lett volna az álom és tetszik is. De rosszabbul felszereltek vannak annyiért, mint a Mondeo Titaniummal és nagyon zavar, hogy nincs pótkerék. Egy oldal vágásnál, külföldön, éjjel a hegyekben, gyerekekkel egy szerpentinen álldogálni, míg jön a tréler, kösz nem! A csomagtartóba meg hadd ne vigyek folyton egy fékporos koszos kereket a csomagok alatt. Ha pedig a habbal befújom, mert csak kicsi a lyuk, utána vehetek egy új habot 10 ezerért. Nem is értem, hogy lehet pótkerék nélkül autót árulni. És tuti lesz defektem, mert a táboroztatás miatt erdős, tanyás részeken járok, eddig minden évben volt, még városban is. A gumi szett ára nem érdekel, egyszer veszek, amennyit én használom, nem kell évente ráköltenem, minden autómnál 5 éves korban cseréltem. Anyósom biztosítási ügynök, már összehasonlítottunk egy 2.0d Mondeót egy 1.6d kisebb autóval, van vagy 3 ezer ft különbség. Lóerőnél arra kell csak vigyázni, hogy ne legyen 169 vagy magasabb ló, mert akkor már 80 ezer és fölötte ezer a díj, amúgy 30. És ma már egy kicsi autó is simán meglehet 120 ló. A mostani Fusion-hoz képest évi 13 ezerrel több a Mondeo díja. A Fusion is kb 8-at eszik városban. ÉS azért nem mindegy, miben ülök. Parkolás nem játszik, a munkahelyiben nagy hely van, bevásárlóknál szintén, otthon meg garázs, nem kell centizni sehol sem. Megbeszéltük, hogy 5 év alatt belefér egy 2-300 ezres javítás is. Olajcserét megcsinálják kb 30-ból, mert találtam egy normális nem lenyúlós szakit.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13242 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 10:38:36 »

toronycsapagy.

Meghalok, ha így járok vele? vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
dzsiglipaf
Vendég
« Új hozzászólás #13243 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 10:44:39 »

MK4 Sony rádiókód ügyben tud valaki segíteni?
Naplózva
gigi21hu
Vendég
« Új hozzászólás #13244 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 11:06:44 »

Megnéztem mos pár kopó alkatrész árát. Szánídékosan egy swift-tel hasonlítottam össze.

Olaszűrő        Mondeo    900ft     Swift      600ft
vezérműszíj                 10.000                 2000
első féktárcsa              15.000                 17.000
első fékbetét               11.000                  9.000
hátsó lengéscsillapító    40.000                  30.000
kipufogó dob               60-100e                 50-80e
hátsó lámpa                13.000                   13.000

Nyilván ez így nem teljes és pontos, de azért az látszik, hogy nincsenek hatalmas eltérések egy pici és egy nagy autónál. És azért nem mindegy, mivel közlekedsz, biztonság és kényelem szempontjából.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13245 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 11:10:44 »

Megnéztem mos pár kopó alkatrész árát. Szánídékosan egy swift-tel hasonlítottam össze.

Olaszűrő        Mondeo    900ft     Swift      600ft
vezérműszíj                 10.000                 2000
első féktárcsa              15.000                 17.000
első fékbetét               11.000                  9.000
hátsó lengéscsillapító    40.000                  30.000
kipufogó dob               60-100e                 50-80e
hátsó lámpa                13.000                   13.000

Nyilván ez így nem teljes és pontos, de azért az látszik, hogy nincsenek hatalmas eltérések egy pici és egy nagy autónál. És azért nem mindegy, mivel közlekedsz, biztonság és kényelem szempontjából.

Én azt mondom vegyél Mondeot!  taps eljen integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13246 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 11:21:10 »

Én azt mondom vegyél Mondeot!  taps eljen integet2

Na de Suzukiban nem kell olajat cserélni!  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.17 csütörtök, 11:24:03 írta Balogh Tomi » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13247 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 11:21:59 »

Na de Suzukiban nem kell olajat cserélni!

Lemaradt a smile!  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #13248 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 11:24:48 »

Lemaradt a smile!  vigyor3

ott van.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #13249 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 11:30:25 »

ott van.  eplus2
valamelyikőtök segítsen ennek a sony rádiós embernek, már napok óta nem kap segítséget, igaz az alvázszámot valamiért fél beírni...   falbav integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267 268 269 270 271 272 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.